ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
hayal3
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Mayıs 2020 23:56
Son Ziyaret:
26 Eylül 2021 13:31
Toplam Mesaj:
85 [0.16 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
9 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Berkan ÖZDEMİR
Doğum Tarihi:
27 Temmuz 1994
Yaş:
27
İl:
Isparta
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Berkan ÖZDEMİR

SON 10 MESAJI

Dana Yüreği Yem'i
Arkadaşlar merhaba.
Akvaryumumda 7 tane Japonum var daha 1 senelik hemen hemen hepsi sizde Dana yüreğiyle beslemelimiyim, besliyeceksem de ne kadar vermeliyim günde 1 sefer mi yoksa haftada falan mı kullanan varsa

Hangi öğünlerde verdigini günlerini paylaşabilirse Tecrübesi olan arkadaşlar sevnirim.
Led Işıktan Korkuyorlar
[QUOTE=lemur]Beslediğiniz canlı türü nedir? Bazı balıklar ortam koşullarına göre daha ürkek olabiliyor. Led'in diğer ışık kaynaklarından bir farkı yok. Ampulleriniz aşırı güçlü olabilir. Öyleyse daha düşüğünü kullanabilirsiniz.[/QUOTE]

Japon Balığı önceden evin odasında duruyorlardı ben salona aldım sürekli insan gelip geçiyor ona da alışamadılar biri geçince akvaryumun yanından sağa sola kaçıyorlar en iyisi hiç kullanmamak sanırım 😊
Led Işıktan Korkuyorlar
Arkadaşlar yeni akvaryum kurdum. Haliyle hoş gözüksün diye içerisine ışık aldım balıklarıma yem atıcağım zamanlar da açtığım zaman hepsi korkarak bi köşeye saklanıyor ve ışığı kapatana kadar asla oradan çıkmıyorlar yem dahi atsam yemiyorlar. Ama odanın ışığını açtığım zaman akvaryumun içinde dört dönüyorlar çok hareketliler, tecrübe si olan arkadaşım varsa bana yardımcı olabilir mi nasıl led ışığa alıştırabilirim.
Yeni Akvaryumum Hakkında.
[QUOTE=-akaanb-]O hacime 9 Japon çok,vatozlar japonlar ile uyumsuz.Ayrıca vatozlar cam-sil değildirler.Her akvaryumda vatoz olmak zorunda değil.[/QUOTE]

90 lt de 1 senedir besliyorum bir problem yaşamadım. ayrıca vatoz u ben camsil niyetine almıyorum, camların görünümü ve akvaryumun temizligi için ben sizden öneri istedim eleştiri değil birdaha ki yorumunuzu ona göre yaparsanız sevinirim. iyi hobiler
Yeni Akvaryumum Hakkında.
Arkadaşlar merhaba 80cm bombeli bi akvaryum aldım japon balıklarım için 9 tane balık 1 vatoz var içinde
Dış Filtresi hava motoru ısıtıcı felan herşeyi kurdum. 4 gün falan dış filtreyi calistirmayi düşünüyorum.
4.günün sonunda eski akvaryumdan su alıp balıkları icine koyup yeni akvaryum suyundan aşılama yapıcam.
Sizden Ricam içerisine vatoz kaç tane koymalıyım 1 tane yeterli olur mu. Midye'de koydum 2 tane önerilerinizi bekliyorum.
Japon Balıklarım İçin Yem Önerisi..
[QUOTE=bilgievreni]Tecrübeli akvaristlerin bu konudaki yem tavsiyelerini ben de bekliyorum...[/QUOTE]

+1
Japon Balıklarım İçin Yem Önerisi..
Arkadaşlar İnternet üzerinden Tropical Super Goldfish Mini Sticks 100ml 60gr sipariş verdim fakat yem su'da kırmızım'sı bi renkte boyama yaptı. Balıklarım severek tüketiyor hemen dibe batıyor ama ben acıkcası görüntü bozuklugu nedeniyle pek hoşlaşmadım. Önerebileceğiniz başka bi tür yem varmı 2 defa yemlemek istiyorum 1 sabah 1 akşam olmak üzere Kaliteli bi marka tercihimdir tavsiyeniz varsa bekliyorum.
Japonlarımın Yemleri Suyu Boyuyor
Yani malesef balıklarım daha ufak 1 tanesi var büyüdü oda ama suyun rengi kırmızımsı olmaya başladı geçtigimiz cumartesi değiştirdim sularını ve filtresi cok cabuk tıkanıyor Anlıyamadım bende.
Japonlarımın Yemleri Suyu Boyuyor
Tropical Super Goldfish Mini Sticks 100ml 60gr Almıştım internet üzerinden 1 haftadır kullanıyorum. Suyun rengi kırmızım'sıya dönmeye başladı arkadaşlar napmam gerekli sizce.
Kuyruk Kopmuş..
Arkadaşlar yavru redcap oranda almıştım 2 hafta önce 2 tane birisinde sıkıntı yok ta diğer yavru nun kuyruğu kopmuş ama böyle ısırılmış gibi değil yada ben tam bilemedim kopmuş. Ben şehir dışında çalıştığım için ailem bakıyor da onlar da tam bilmiyorlar. Bu arada kuyruğunun en üst kısmı kopan yeri siyahlaşmış başıma daha önce gelmişti ama o diğer balığıma saldırmışlardı bunda saldırma falan yok akvaryuma zarar verir mi bu siyahlaşma ne yapmam gerekli yardımlarınızı bekliyorum.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.