ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mrrking
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
54
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Mart 2022 21:39
Son Ziyaret:
15 Aralık 2025 23:41
Toplam Mesaj:
153 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Krm Ngy
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Cardinal Tetraların Sudan Atlaması
Bende yeni kardinal tetra ekledim bugun bir tane dışarıda ölü vardı.. Seachem Stressguard aldım deneyeceğim bakalım. Sizde atlamalar devam ediyormu?
Bende yeni kardinal tetra ekledim bugun bir tane dışarıda ölü vardı.. Seachem Stressguard aldım deneyeceğim bakalım. Sizde atlamalar devam ediyormu?
Akvaryumu Taşırken Sorun Çıktı Ne Yapmalıyım
Ben olsam akvaryumu çöpe atmak yerine 10 cm gibi yükseklikte oalcak şekilde az su doldururum. İçine dekor yaparım suda yetişen bir kaç büyük bitki koyup görsel olarak kullanırım ve içinede nano bir kaç tane balık veya karides atarım.
Tabana fazla yükte binmez güzel bir görsellikte olur akvaryumda çöpe gitmemiş olur. Bir süre sonra çatlasada içinde fazla su olmadığı için boşaltmasıda kolay olur.[EDIT]mrrking,2025-10-03 11:52:20[/EDIT]
Ben olsam akvaryumu çöpe atmak yerine 10 cm gibi yükseklikte oalcak şekilde az su doldururum. İçine dekor yaparım suda yetişen bir kaç büyük bitki koyup görsel olarak kullanırım ve içinede nano bir kaç tane balık veya karides atarım.
Tabana fazla yükte binmez güzel bir görsellikte olur akvaryumda çöpe gitmemiş olur. Bir süre sonra çatlasada içinde fazla su olmadığı için boşaltmasıda kolay olur.[EDIT]mrrking,2025-10-03 11:52:20[/EDIT]
Creaqua Bubblegun Difüzörü
Bu difuzoru aldım ama direk co2 hortumuna geri su basıyor. Damla sayaclı regulatorle kullanacagım ama kafam karıştı kapalıyken komple damla sayacına su mu basacak yani? Siz kullandınızmı?
Bu difuzoru aldım ama direk co2 hortumuna geri su basıyor. Damla sayaclı regulatorle kullanacagım ama kafam karıştı kapalıyken komple damla sayacına su mu basacak yani? Siz kullandınızmı?
Otocat Sağ Kalabilecek Mi?
[QUOTE=Ayberk1634]Merhabalar;
Bu tarz aşılamalarda aydınlatmanız kapalı olsun stresi biraz daha azaltmak adına stresten ötürü geçici bir durum olabilir ama otoların narin olduklarını agresif balıklarla çok tercih edilmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Genellikle community bitkili biraz daha yüksek hacimli tanklarda daha çok yakıştırıyorum, temizlik ekibi olarak neriteler üzerinden gidebilirsiniz benim hali hazır tankımda 3 boynuzlu 3 zebra olmak üzere bulunuyorlar ve gerçekten aşırı çalışkanlar.
Sizlere de cevap vermiş olayım çoğunu dinlendirilmiş su ile de bakabilirsiniz çok çok özel türe girmediğiniz sürece ama kaliteli hazır su diyecekseniz abant su içlerinden yumuşak su değerlerini taşıyan su deneyimle sabittir. Canlı ekleme kısmında ki sağlıklı nokta oturmuş bir tanka düzgün aşılama şu zamana kadar hiç bir şekilde bakteri kültürü kullanmadım. Tank stabil ve kurulum üzerinden gerekli zaman geçtiyse kayıp yaşamanız o kadar daha zor tabi ki tedarik ettiğiniz yerlerde çok önemli.
Pigme cory kısmı ise temizlik ekibi olarak bence aman aman bir özellikleri yok genellik tembellikle meşguller benimkiler yemleme dahil nerdeyse tüm gün yaprak üstünde yatıyorlar aşırı ürkekler sürekli bir saklanma hali var tankta iyi bir bitkilendirilme yapılması gerekiyor sürü halinde bakılması gerekiyor ve aşırı narinler hızlı kayıplar yaşıyobiliyorsunuz. Ama izlemesi keyifli ve çok şirin canlılar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015141.jpg[/IMG][/QUOTE]
yavruykenmi almıştınız belli bir boydamıydı? ilk akvaryumda topragın altı komple yosundu 4-5 tane küçük kiraz karides eklediğimde topragn altnda cam kenarlarında bütün yosunları temizlediler ama gelişmişken ekleyince yosun yemiyor diyenler de olmuştu [:)))][EDIT]mrrking,2025-09-25 01:24:15[/EDIT]
[QUOTE=Ayberk1634]Merhabalar;
Bu tarz aşılamalarda aydınlatmanız kapalı olsun stresi biraz daha azaltmak adına stresten ötürü geçici bir durum olabilir ama otoların narin olduklarını agresif balıklarla çok tercih edilmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Genellikle community bitkili biraz daha yüksek hacimli tanklarda daha çok yakıştırıyorum, temizlik ekibi olarak neriteler üzerinden gidebilirsiniz benim hali hazır tankımda 3 boynuzlu 3 zebra olmak üzere bulunuyorlar ve gerçekten aşırı çalışkanlar.
Sizlere de cevap vermiş olayım çoğunu dinlendirilmiş su ile de bakabilirsiniz çok çok özel türe girmediğiniz sürece ama kaliteli hazır su diyecekseniz abant su içlerinden yumuşak su değerlerini taşıyan su deneyimle sabittir. Canlı ekleme kısmında ki sağlıklı nokta oturmuş bir tanka düzgün aşılama şu zamana kadar hiç bir şekilde bakteri kültürü kullanmadım. Tank stabil ve kurulum üzerinden gerekli zaman geçtiyse kayıp yaşamanız o kadar daha zor tabi ki tedarik ettiğiniz yerlerde çok önemli.
Pigme cory kısmı ise temizlik ekibi olarak bence aman aman bir özellikleri yok genellik tembellikle meşguller benimkiler yemleme dahil nerdeyse tüm gün yaprak üstünde yatıyorlar aşırı ürkekler sürekli bir saklanma hali var tankta iyi bir bitkilendirilme yapılması gerekiyor sürü halinde bakılması gerekiyor ve aşırı narinler hızlı kayıplar yaşıyobiliyorsunuz. Ama izlemesi keyifli ve çok şirin canlılar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015141.jpg[/IMG][/QUOTE]
yavruykenmi almıştınız belli bir boydamıydı? ilk akvaryumda topragın altı komple yosundu 4-5 tane küçük kiraz karides eklediğimde topragn altnda cam kenarlarında bütün yosunları temizlediler ama gelişmişken ekleyince yosun yemiyor diyenler de olmuştu [:)))][EDIT]mrrking,2025-09-25 01:24:15[/EDIT]
Otocat Sağ Kalabilecek Mi?
Bende pigme cory ve bu balıktan eklemek istiyorum bu nedenle nano balıkları araştırıyorum.
Genel olarak nano balıklarda türlerine göre 5-6 -10 ar adetlerde eklenmesi önerilmiş ve kesinlikle suyun tds değerleri ph'ı konularında farklı farklı yazılar var
Bir de akvaryumda alg falan yoksa bu balıkların besinsizlikten öldükleri söylenmiş bu nedenle beslenme saatlerini iyi araştırıp gerekirse oto yem sistemi kurmak lazım diye düşünüyorum.
Ben daha önceki akvaryuma galaxy rasbora eklemeden önce stressguard tarzı bir ürün desteğiyle önce suyu hazırlamıştım.
Ekledikten sonra da bu ürüne devam etmiştim. 1 hafta 10 gün gibi bir sürede ortada zibidilik yapıp üremeye başlamışlardı.
RO sistemim olmadığı için akvaryuma sürekli erikli su falan koyup su değişimlerinide bu kaliteli sularla yapıyordum hiç stres/ ölüm vs olmamıştı.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:26:29[/EDIT]
Bende pigme cory ve bu balıktan eklemek istiyorum bu nedenle nano balıkları araştırıyorum.
Genel olarak nano balıklarda türlerine göre 5-6 -10 ar adetlerde eklenmesi önerilmiş ve kesinlikle suyun tds değerleri ph'ı konularında farklı farklı yazılar var
Bir de akvaryumda alg falan yoksa bu balıkların besinsizlikten öldükleri söylenmiş bu nedenle beslenme saatlerini iyi araştırıp gerekirse oto yem sistemi kurmak lazım diye düşünüyorum.
Ben daha önceki akvaryuma galaxy rasbora eklemeden önce stressguard tarzı bir ürün desteğiyle önce suyu hazırlamıştım.
Ekledikten sonra da bu ürüne devam etmiştim. 1 hafta 10 gün gibi bir sürede ortada zibidilik yapıp üremeye başlamışlardı.
RO sistemim olmadığı için akvaryuma sürekli erikli su falan koyup su değişimlerinide bu kaliteli sularla yapıyordum hiç stres/ ölüm vs olmamıştı.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:26:29[/EDIT]
Bks Tüp Üzerinde Hava Yazıyor Co2 Kullanılır Mı ?
Bugün Ankarada canvar gaz'a gidip regulatoru kontrol ettirdim ufak kaçak olan bir yeri tamir etti ve genel kontrolünü gerçekleştirdi. Tüpe takmadan bir baktırayım demiştim iyiki gitmişim. Özellikle yeniden kurarken bence kontrol şart. BKS tüpü kargoya vermiş.. Kargoyla gidip geliyosa zaten evde sabitledikten sonra bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. 2025 üretim tüp gönderiyor bu açıdan güzel. 5 senede bir muayenesi oluyormuş.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:11:45[/EDIT]
Bugün Ankarada canvar gaz'a gidip regulatoru kontrol ettirdim ufak kaçak olan bir yeri tamir etti ve genel kontrolünü gerçekleştirdi. Tüpe takmadan bir baktırayım demiştim iyiki gitmişim. Özellikle yeniden kurarken bence kontrol şart. BKS tüpü kargoya vermiş.. Kargoyla gidip geliyosa zaten evde sabitledikten sonra bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. 2025 üretim tüp gönderiyor bu açıdan güzel. 5 senede bir muayenesi oluyormuş.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:11:45[/EDIT]
80x45x40 Lowtech Tanıtım
Çok güzel gerçekten böyle akvaryumları gördükçe insanların neden bir adetten fazla akvayrum yaptığını daha iyi anlıyorum.[EDIT]mrrking,2025-09-22 23:46:50[/EDIT]
Çok güzel gerçekten böyle akvaryumları gördükçe insanların neden bir adetten fazla akvayrum yaptığını daha iyi anlıyorum.[EDIT]mrrking,2025-09-22 23:46:50[/EDIT]
Bks Tüp Üzerinde Hava Yazıyor Co2 Kullanılır Mı ?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Sitesinde bayiler var nereden sipariş verdiniz?
Bşrde rekor ve bağlantılar sizdeki regülatör tüp uyumu için bilgiyi okuyacak yer nerede ben baktım pek göremedim.
5 tank co² gerektiyor oldu bende diy 201 yerine 5 lt tüpe geçip co² çoklayıcı ile dağıtsam mı diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Ben direk kendilerine sitelerindeki satış mailine mail attım ve satın aldım. Bayiden mi gönderirler bilmiyorum açıkçası.
Bendeki regulator standart co2 tüpleri için zaten bu nedenle ekstra bir baglantı araştırmadım.
Bu 2.67 lt bks tüpleri istanın basit regulatorleriylede kullananlar olmuş sorun olacağını sanmıyorum zaten vereceğim 2 snde 1 damla falan olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251941221.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cyber_Scout]
Sitesinde bayiler var nereden sipariş verdiniz?
Bşrde rekor ve bağlantılar sizdeki regülatör tüp uyumu için bilgiyi okuyacak yer nerede ben baktım pek göremedim.
5 tank co² gerektiyor oldu bende diy 201 yerine 5 lt tüpe geçip co² çoklayıcı ile dağıtsam mı diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Ben direk kendilerine sitelerindeki satış mailine mail attım ve satın aldım. Bayiden mi gönderirler bilmiyorum açıkçası.
Bendeki regulator standart co2 tüpleri için zaten bu nedenle ekstra bir baglantı araştırmadım.
Bu 2.67 lt bks tüpleri istanın basit regulatorleriylede kullananlar olmuş sorun olacağını sanmıyorum zaten vereceğim 2 snde 1 damla falan olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251941221.jpg[/IMG]
Bks Tüp Üzerinde Hava Yazıyor Co2 Kullanılır Mı ?
Bende bugün 2.67lt bks co2 tüp siparişi verdim. Eskiden aliexpressten aldıgım regulatoru soda co2 tüpü ile connectorle kullanmıştım şimdi normal co2 tüp ile deneyeceğim bakalım nasıl olacak...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251823161.jpg[/IMG]
Bende bugün 2.67lt bks co2 tüp siparişi verdim. Eskiden aliexpressten aldıgım regulatoru soda co2 tüpü ile connectorle kullanmıştım şimdi normal co2 tüp ile deneyeceğim bakalım nasıl olacak...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251823161.jpg[/IMG]
Sakal Yosunu İstilası
Bence co2 ışık açılmadan 1 saat önce açılıp kapanacak şekilde 6 saat ışıklandırmaya 6 saat co2 olarak ideal olurdu.
Işık / co2 vs mevcut düzeni bozmadan bitki miktarını arttırırsanız yosunun zamanla azalması muhtemel. Bence durduk yere akvaryumdaki düzeni bozmamak lazım.
Bunun dışında ilk akvaryumumda yaptığım gözlemlere göre ilk aylarda akvaryum oturana kadar farklı farklı yosunlar olabiliyor ancak düzenli su değişimi ile bunlar kendiliğinden kayboluyor.
Örneğin bende 2. 3. aylarda sakal yosunu vs bir sürü süreç atlatmıştım ancak ekstra bir efor sarfetmeden su değişimi ve düzeni koruyarak hepsini zamanla yendim.[EDIT]mrrking,2025-09-21 21:09:51[/EDIT]
Bence co2 ışık açılmadan 1 saat önce açılıp kapanacak şekilde 6 saat ışıklandırmaya 6 saat co2 olarak ideal olurdu.
Işık / co2 vs mevcut düzeni bozmadan bitki miktarını arttırırsanız yosunun zamanla azalması muhtemel. Bence durduk yere akvaryumdaki düzeni bozmamak lazım.
Bunun dışında ilk akvaryumumda yaptığım gözlemlere göre ilk aylarda akvaryum oturana kadar farklı farklı yosunlar olabiliyor ancak düzenli su değişimi ile bunlar kendiliğinden kayboluyor.
Örneğin bende 2. 3. aylarda sakal yosunu vs bir sürü süreç atlatmıştım ancak ekstra bir efor sarfetmeden su değişimi ve düzeni koruyarak hepsini zamanla yendim.[EDIT]mrrking,2025-09-21 21:09:51[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yerli Sularda A. Mento Bulduk Orhan76, 09:25
Diğer Tatlı Su Canlıları - 🎧 Şu Anda Ne Dinliyorsunuz? | Bir Forum Klasiği ツ Jotunheim, 09:16
Forum ve Site Hakkında - Su Arıtma Cihazı Hk Oozer3466, 08:54
Akvaryum Bilimi - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 08:19
Akvaryum Tanıtımı - Aynı Varyetenin Çifti Mi Cyber_Scout, 07:33
Cinsiyet ve Tür Belirleme - İmparator Tetra Sürekli Neonları Kovalıyor Srknatmn, 06:40
Amerikan Tetraları - İç Parazit Tedavisi Fatih_hakankaan, 00:55
Hastalıklar ve İlaçlar - Tanecikler Cyber_Scout, 00:52
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Atakhan Petshop Güvenilir Mi? mehmethakan, 00:50
Yeni Üye Forumu - Channa Pulchra Yemleme Hakkında bor31, 00:34
Labirentliler - Nano Jungle Kaan Frt, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Hobicisi Olmak İstiyorum emre12ozkan, 23:35
Yeni Üye Forumu - Balığımdaki Apseler Cyber_Scout, 22:30
Hastalıklar ve İlaçlar - Balığım Dropsy Mi Cyber_Scout, 22:22
Hastalıklar ve İlaçlar - Loki'nin Malikanesi artgy, 18:21
Akvaryum Tanıtımı - Küçük Deniz Kabuklarından Sump Malzemesi Olur Mu? Cyber_Scout, 17:40
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - En Uygun 40küp Nano Deniz Akvaryumu ogurcay, 17:34
Deniz Akvaryumlarında Su Kimyası ve Ekipmanlar - 117 Litre Akvaryumu Sunta Tv Sehpası Taşır Mı Osmand, 17:09
Yeni Üye Forumu - 45x35x35 Amazon Blackwater Kurulumum Hsrt, 16:45
Akvaryum Tanıtımı - Nano İçin Filtre Ve Yem Makinesi Tavsiyesi Cyber_Scout, 15:12
Malzemeler ve Yemler Forumu - Apistogramma Kakadu Triple Red Mağara Yapımı seiryuhare, 14:50
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu ADAMEHSER, 11:43
Filtreleme Seçenekleri - Yeni Bir Kurulum yhackup, 11:41
Akvaryum Tanıtımı - Mıknatısla Artemia Ayırma Angelguy, 10:33
Malzemeler ve Yemler Forumu - Cüce Vatozda Yumurta? Cyber_Scout, 10:01
Kedi Balıkları Forumu - Yeni Akvaryum Kurumu Beta, Bakteri Kültürü Cyber_Scout, 02:41
Akvaryum Bilimi - Yeni Akvaryum Ve Tür İle İlgili Bilgi Cyber_Scout, 00:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Green Terror Cinsiyet Ayrımı ve Ağız Kavgası Ali kerem, 00:27
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Oquanus, 22:34
Akvaryum Tanıtımı - Chili Rasbora İçin Öneriler CNDRAqua, 21:55
Yeni Üye Forumu - Catappa Yetişiyorum Rafayel, 21:40
Bitki Türleri ve Bakımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 21:24
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - 160x60x60 Akvaryumum Ehtiyar, 19:39
Akvaryum Tanıtımı - Türü Belirsiz Orta Amerikan CNDRAqua, 19:12
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 400 Litre Akvaryum Su Kaçırıyor berat76, 18:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neolamprologus Multifasciatus caga71, 15:41
Tanganyika Cichlidleri Tanıtımı - Bu Vatozun Türü Nedir ? Fin World, 14:37
Nadir Tür Gördüm - Sobo Fh-1904 Yedek Parça LeafyAqua, 14:25
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Taban Ve Ön Cam Arası Boşluk DigitalPen, 13:26
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Bitkili Akvaryumda Bitkiler Çürüyor LeafyAqua, 12:14
Yeni Üye Forumu - Ciclidler Ne Zaman Yumurta Toplar AtakanKa, 10:50
Yeni Üye Forumu - Balıklarım Uzun Zamandır Çok Korkuyorlar JujuSeri, 10:33
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Geniz Yakan Koku alp3r, 00:38
Bitki Akvaryumları Genel - Amazon Molly Ehtiyar, 00:17
Canlı Doğuranlar - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 23:29
Yeni Üye Forumu - İlk Defa Lapistes Besliyorum BerkBey, 21:54
Yeni Üye Forumu - Yeniden Bitkili Tanka Dönüş nagmus, 21:09
Akvaryum Tanıtımı - Dıy Peltierli Termostatlı Akvaryum Soğutucu Deneme koray ulusoy, 18:35
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Gül Bitkim Neden Soluyor? erkanmazici, 18:31
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Amatör balıkçı, 15:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:06
- Katil Saly. & Kiraz & Sarı Ateş & Ramshorn scorpion26 09:06
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:06
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:00
- Bitki Çeşitleri emreemin 08:35
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 08:35
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 08:35
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 08:35
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:22
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:22
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:22
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:22
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 08:17
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 08:17
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 07:59
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:51
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 07:09
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 07:09
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 07:09
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 06:36
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 06:36
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 05:59
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 05:59
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 05:59
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 00:36
- 2 Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 00:30
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 00:30
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 00:16
- Akvaryum 30*30 metsi 00:16
- Christmass Moss emregungor 00:16
- Myriophyllum Tuberculatum Ve Anubias emregungor 00:16
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:30
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:30
- Co2 Tüpü 6 Kg/8 Lt palankesli 22:33
- 80*40*40 Akvaryum Arıyorum palankesli 22:33
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:29
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:29
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 21:40
- Toplu Yavru Melek Balığı Mikail06 20:06
- İhtiyaç Fazlası Oase Skimmer Cam Lily Pipe Co2 Gös platinium 19:12
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 18:26
- Satılık Akvaryumlar (390l Ve 123l) Ve Malzemeler Deathgrip 17:47
- Channa Aurantimaculata (36cm Ve 32cm), Bitki,snail Deathgrip 17:47
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 17:40
- İzmir Akvaryum Malzemeleri Tamamı Beren04 17:38
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 17:32
- Nano Akvaryum LEGEND59 17:29
- Microfex Canlı Yem Bursa Rafayel 17:23
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 17:16
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 18 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

