ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Aralık 2017 18:31
Son Ziyaret:
28 Aralık 2017 20:36
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer nyr
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
..
SON 6 MESAJI
Balıklarımın Ölmemesi İçin Tavsiyeleriniz.
[QUOTE=Kınayu]Demasoniler küplerede girer demasoni korkudan oraya sığınmıştır. Diğer türlerinize göre daha küçük boyda olduklarından Ahmet kardeşimde benim çok çeşitli ve olur olmaz türler varla balık sayı ve yükünüzün fazla olduğu fikrimi desteklemiş bakın ilk önce onun çaresine ve boyalı yapay şeyleri bir an önce çıkarın akvaryumunuzdan verdiğiniz para değil canlıların canları ve sorunsuz yaşamaları önemli ilk planda [:iyi:][/QUOTE]
Haklisiniz ben sanırım görselliği ön planda tuttum biraz. Hemen çıkarıyorum yapay bitki ve gemiyi
[QUOTE=AhmetBasar]Nitrit Nitrat Amonyum değerlerinin ne anlama geldiğini araştırmanizı tavsiye ederim. Öncelikle acil olarak yapmanız gereken o balıkları o tanktan çıkartıp biyolojik açıdan döngünün tamamlandığı ve hastalık olmadığını bildiginiz bir akvaryuma alın. Hemde çok acil bir şekilde. Ve diğer arkadaşların dediği gibi sentetik ürünlerin tamamını çıkartıp doğal ürünler ile dekore edin akvaryumunuzu. Suyu tamamen boşaltıp yeni su ekleyin baliklarinizi naklettiginiz akvaryumun sump malzemelerinden bir parça alıp (elyaf olabilir) akvaryuma atın ve en az 2 hafta hava motoru, motor, isitici akvaryumda çalışır halde beklesin. Bu yapacağınız uygulama aşılamadir. Aşılama ne kadar iyi olursa kendi tankinizdaki su degerleri (ph Kh nitrit nitrat amonyum) o kadar sağlam bir zemine oturmuş olur ve değişikliklerden çok daha az etkilenir. 2 hafta geçtikten sonra ise balıkları naklettiginiz akvaryumda türlerinizden en az 1 tanesini orada bırakıp hediye edin. Çünkü hacminize uygun balık türleri değiller :) akvaryumunuza balıkları atıp bekleyin 2 hafta sonra baliklarinda etkisiyle döngünüz tamamlanmis olacaktır. Sonrası icin konuşuruz yine suan erken
Keyifli hobiler ;)[/QUOTE]
Çok teşekkürler
[QUOTE=Kınayu]Demasoniler küplerede girer demasoni korkudan oraya sığınmıştır. Diğer türlerinize göre daha küçük boyda olduklarından Ahmet kardeşimde benim çok çeşitli ve olur olmaz türler varla balık sayı ve yükünüzün fazla olduğu fikrimi desteklemiş bakın ilk önce onun çaresine ve boyalı yapay şeyleri bir an önce çıkarın akvaryumunuzdan verdiğiniz para değil canlıların canları ve sorunsuz yaşamaları önemli ilk planda [:iyi:][/QUOTE]
Haklisiniz ben sanırım görselliği ön planda tuttum biraz. Hemen çıkarıyorum yapay bitki ve gemiyi
[QUOTE=AhmetBasar]Nitrit Nitrat Amonyum değerlerinin ne anlama geldiğini araştırmanizı tavsiye ederim. Öncelikle acil olarak yapmanız gereken o balıkları o tanktan çıkartıp biyolojik açıdan döngünün tamamlandığı ve hastalık olmadığını bildiginiz bir akvaryuma alın. Hemde çok acil bir şekilde. Ve diğer arkadaşların dediği gibi sentetik ürünlerin tamamını çıkartıp doğal ürünler ile dekore edin akvaryumunuzu. Suyu tamamen boşaltıp yeni su ekleyin baliklarinizi naklettiginiz akvaryumun sump malzemelerinden bir parça alıp (elyaf olabilir) akvaryuma atın ve en az 2 hafta hava motoru, motor, isitici akvaryumda çalışır halde beklesin. Bu yapacağınız uygulama aşılamadir. Aşılama ne kadar iyi olursa kendi tankinizdaki su degerleri (ph Kh nitrit nitrat amonyum) o kadar sağlam bir zemine oturmuş olur ve değişikliklerden çok daha az etkilenir. 2 hafta geçtikten sonra ise balıkları naklettiginiz akvaryumda türlerinizden en az 1 tanesini orada bırakıp hediye edin. Çünkü hacminize uygun balık türleri değiller :) akvaryumunuza balıkları atıp bekleyin 2 hafta sonra baliklarinda etkisiyle döngünüz tamamlanmis olacaktır. Sonrası icin konuşuruz yine suan erken
Keyifli hobiler ;)[/QUOTE]
Çok teşekkürler
Balıklarımın Ölmemesi İçin Tavsiyeleriniz.
[QUOTE=kptma]Akvaryuma koyduğunuz su şebeke suyu ise, yüksek klor düzeyi dışında [URL=http://www.eski.gov.tr/su/]Erzurumun şebeke suyu değerleri[/URL] çiklit türlerine uygun görünüyor. Şebeke suyunu bir süre dinlendirip havalandırırsanız akvaryumda kullanabilirsiniz gibi. Yalnız melek ile çiklitler birbirleriyle uyumlu türler değil (Bkz. [URL=https://www.akvaryum.com/pterophyllum_scalare_melek_tatlisur_4_330.asp]Melek balığı[/URL] ve [URL=https://www.akvaryum.com/pseudotropheus_socolofi_albino_snow_-_beyaz_prenses_tatlisur_3_618.asp]beyaz prenses[/URL] hk. bilgi sayfaları).
Yapabilirseniz bu türlerden birini seçip diğerini akvaryumcuya iade etmeye çalışın, kabul ederse onun yerine yem vs. alın derim. Yem tercihinizi de ona bırakmayın, seçtiğiniz türü araştırıp diğer hobiciler ne kullanıyorlar bir bakın; kendiniz önceden belirlemiş olarak gidin [;)][/QUOTE] hocam klor suyu hakkında bilgi için teşekkürler öncelikle. Ben de melek balığı yok diye biliyorum[:)] yine de acaba var da ben mi bilmiyorum diye şüpheye düştüm ve gönderdiğiniz melek linkine tıklayıp tüm melek türlerine baktım ama ben de melek yok hocam. Tüm balıklarım ciklet diye biliyorum.
[QUOTE=Kınayu]Öncelikle o boyalı gemi batığını ve yapay bitkileri çıkarın bence onlarla başlayın işe küpler son derece güzel bakın [:)][/QUOTE] ya çok para verdim o batık gemiye :))) yine zararı olur derseniz çıkartırım lakin demasonileri çok sevdi geminin içinden çıkmıyolar :))
[QUOTE=brigantes]Kimse dememiş ama o hacme o balıklar çok fazla. Balıklar büyüdükçe kavgalar ölümler artar. [/QUOTE]teşekkürler yorumunuz için bu dedğinizin farkındayım ama şimdilik küçük oldukları için pek önemsemiyorum. Önceliğim hepsini ölmeden büyütebilmek
[QUOTE=kptma]Akvaryuma koyduğunuz su şebeke suyu ise, yüksek klor düzeyi dışında [URL=http://www.eski.gov.tr/su/]Erzurumun şebeke suyu değerleri[/URL] çiklit türlerine uygun görünüyor. Şebeke suyunu bir süre dinlendirip havalandırırsanız akvaryumda kullanabilirsiniz gibi. Yalnız melek ile çiklitler birbirleriyle uyumlu türler değil (Bkz. [URL=https://www.akvaryum.com/pterophyllum_scalare_melek_tatlisur_4_330.asp]Melek balığı[/URL] ve [URL=https://www.akvaryum.com/pseudotropheus_socolofi_albino_snow_-_beyaz_prenses_tatlisur_3_618.asp]beyaz prenses[/URL] hk. bilgi sayfaları).
Yapabilirseniz bu türlerden birini seçip diğerini akvaryumcuya iade etmeye çalışın, kabul ederse onun yerine yem vs. alın derim. Yem tercihinizi de ona bırakmayın, seçtiğiniz türü araştırıp diğer hobiciler ne kullanıyorlar bir bakın; kendiniz önceden belirlemiş olarak gidin [;)][/QUOTE] hocam klor suyu hakkında bilgi için teşekkürler öncelikle. Ben de melek balığı yok diye biliyorum[:)] yine de acaba var da ben mi bilmiyorum diye şüpheye düştüm ve gönderdiğiniz melek linkine tıklayıp tüm melek türlerine baktım ama ben de melek yok hocam. Tüm balıklarım ciklet diye biliyorum.
[QUOTE=Kınayu]Öncelikle o boyalı gemi batığını ve yapay bitkileri çıkarın bence onlarla başlayın işe küpler son derece güzel bakın [:)][/QUOTE] ya çok para verdim o batık gemiye :))) yine zararı olur derseniz çıkartırım lakin demasonileri çok sevdi geminin içinden çıkmıyolar :))
[QUOTE=brigantes]Kimse dememiş ama o hacme o balıklar çok fazla. Balıklar büyüdükçe kavgalar ölümler artar. [/QUOTE]teşekkürler yorumunuz için bu dedğinizin farkındayım ama şimdilik küçük oldukları için pek önemsemiyorum. Önceliğim hepsini ölmeden büyütebilmek
Balıklarımın Ölmemesi İçin Tavsiyeleriniz.
Resimler bunlar
[QUOTE=Kınayu]Bu resimlerden tek bir şey anlayana bravo yani Nyrov bey [:?] Sis bulutundan başka bir şey görünmüyor ya yazdıklarınızdan mesala iç filtreniz yeterliymiş sonucu çıkıyor. Saatte iç fitreniz akvaryum suyunuzu yaklaşık 3.75 kez çeviriyor demektir. 450/120=3,75 genel kanıda 4-5 kez akvaryum suyunuzu çevirmesi önerilir. [/QUOTE] vallahi bilemedim nasıl çeksem resimleri flaş açsam parlıyor ledi yaksam böyle çıkıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171950191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171950481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171951191.jpg[/IMG]
Sanırım bu resimler daha güzel oldu
Resimler bunlar
[QUOTE=Kınayu]Bu resimlerden tek bir şey anlayana bravo yani Nyrov bey [:?] Sis bulutundan başka bir şey görünmüyor ya yazdıklarınızdan mesala iç filtreniz yeterliymiş sonucu çıkıyor. Saatte iç fitreniz akvaryum suyunuzu yaklaşık 3.75 kez çeviriyor demektir. 450/120=3,75 genel kanıda 4-5 kez akvaryum suyunuzu çevirmesi önerilir. [/QUOTE] vallahi bilemedim nasıl çeksem resimleri flaş açsam parlıyor ledi yaksam böyle çıkıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171950191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171950481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171951191.jpg[/IMG]
Sanırım bu resimler daha güzel oldu
Balıklarımın Ölmemesi İçin Tavsiyeleriniz.
[QUOTE=kptma]Kaba bir değerlendirme ile balıkları erken koyduğunuzu söyleyebilirim. Akvaryumunuzda biyolojik dönüşüm oturmadan, kısa süre içinde çok sayıda balık eklemişsiniz gibi görünüyor. Bu arada kullandığınız sudan tutun, -varsa- akvaryumdaki altlık (kum, çakıl vs..) ve diğer dekorların tamamı bu süreçte belirleyici rol oynar. Bilinçli ve sağlıklı bir kurulum yapabilmek için titiz ve sabırlı hareket etmeniz gerek.
Size tavsiyem: "akvaryumcu sözüyle" hareket etmeyin. Kimi yüz yılı aşkın süreye dayalı bilgilere ek olarak bu forumdaki gerçek hobicilerin oluşturduğu bilgi dağarcığından faydalanın; biraz okuma yapın.[/QUOTE] öncelikle zahmet verip cevapladığınız için teşekkürler. Sanırım tüm sıkıntılarımın sebebi o "akvaryumcu sözü" nde gizli. Bana 3 günlük süreyi söyleyen ve ısrarla bu türler bir arada yaşar mı diye sormama ragmen yaşar diyen akvaryumcu. Demek ki para kazanmak onlar için herşeymiş (tabi istisnalar vardır) dersi almış olduk. Akvaryum tabanında beyaz kum var becerebilirsem resmini atacağım[EDIT]nyrov,2017-12-22 19:33:19[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]SElamlar öncelikle büyük geçmiş olsun [:'(] İç filtrenin yetersizliğinden 8 günde balık ölmez öncelikle dış filtreniz olsa daha iyi olurmu tabikide olur. İç filtrenizin yeterli olup olmadığına sadece akvaryum litrenizle bilemeyiz filtrenizinde gücü LT \ h bilmek lazım yani saatte kaç litre su çevirdiğini
Balıklarınız öncelikle çok çeşitli ve alakasız türler ister istemez olmuşmudur olmuştur onun bir çaresine bakmanız lazım 3 gün suyun tüm isstemlerle çalışmış olması suyunuzun hazır ve oturmuş olduğunuda göstermez. Balıklarınızın akvaryum ortamındaki resimlerini ve dediğiniz durumlarını gösterir ayrıntılı resimler eklerseniz daha iyi yorum görüş ve fikirler yapmanız gerekenler paylaşılacaktır. [/QUOTE] iç filtre 450lt/h şeklinde imiş internetten şimdi öğrendim. Hemen şimdi resim atıyorum
[QUOTE=Ubasci]Murat Bey aslında verilecek cevabı iyi özetlemiş. Bu hobi sabır gerektiriyor. Biyolojik döngü oturmadığına göre başık kayıplarınızında devam etmesi muhtemel. Sistem daha kısa sürede oturması için nacizane önerim; bakteri kültürü eklemeniz ya da daha önce hastalık yaşanmamış bir hobicinin filtre süngerinden aşılama yapmanız.
Nihayetinde her canlının ihtiyaç duyduğu yaşam şartları olduğu gibi balıklarında ihtiyacı olan suyun ph, sertlik, ısı gibi ihtiyaçları var. Ölçümlerinizi yaptıktan sonra,Beslediğiniz türlerin gerekliliklerini yerine getirmelisiniz. Ayrıca fotoğraf paylaşırsanız eminim birçok arkadaş eksik ya da fazlaları söyleyecektir.
Kolay gelsin. [/QUOTE] ya aslında ben sabrederdim lakin yukarıda da dediğim gibi petshopcunun oyununa geldim sanırım. Hemen resim atıyorum başarabilirsem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171938491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171939511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171940381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171941071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171942121.jpg[/IMG]
[QUOTE=kptma]Kaba bir değerlendirme ile balıkları erken koyduğunuzu söyleyebilirim. Akvaryumunuzda biyolojik dönüşüm oturmadan, kısa süre içinde çok sayıda balık eklemişsiniz gibi görünüyor. Bu arada kullandığınız sudan tutun, -varsa- akvaryumdaki altlık (kum, çakıl vs..) ve diğer dekorların tamamı bu süreçte belirleyici rol oynar. Bilinçli ve sağlıklı bir kurulum yapabilmek için titiz ve sabırlı hareket etmeniz gerek.
Size tavsiyem: "akvaryumcu sözüyle" hareket etmeyin. Kimi yüz yılı aşkın süreye dayalı bilgilere ek olarak bu forumdaki gerçek hobicilerin oluşturduğu bilgi dağarcığından faydalanın; biraz okuma yapın.[/QUOTE] öncelikle zahmet verip cevapladığınız için teşekkürler. Sanırım tüm sıkıntılarımın sebebi o "akvaryumcu sözü" nde gizli. Bana 3 günlük süreyi söyleyen ve ısrarla bu türler bir arada yaşar mı diye sormama ragmen yaşar diyen akvaryumcu. Demek ki para kazanmak onlar için herşeymiş (tabi istisnalar vardır) dersi almış olduk. Akvaryum tabanında beyaz kum var becerebilirsem resmini atacağım[EDIT]nyrov,2017-12-22 19:33:19[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]SElamlar öncelikle büyük geçmiş olsun [:'(] İç filtrenin yetersizliğinden 8 günde balık ölmez öncelikle dış filtreniz olsa daha iyi olurmu tabikide olur. İç filtrenizin yeterli olup olmadığına sadece akvaryum litrenizle bilemeyiz filtrenizinde gücü LT \ h bilmek lazım yani saatte kaç litre su çevirdiğini
Balıklarınız öncelikle çok çeşitli ve alakasız türler ister istemez olmuşmudur olmuştur onun bir çaresine bakmanız lazım 3 gün suyun tüm isstemlerle çalışmış olması suyunuzun hazır ve oturmuş olduğunuda göstermez. Balıklarınızın akvaryum ortamındaki resimlerini ve dediğiniz durumlarını gösterir ayrıntılı resimler eklerseniz daha iyi yorum görüş ve fikirler yapmanız gerekenler paylaşılacaktır. [/QUOTE] iç filtre 450lt/h şeklinde imiş internetten şimdi öğrendim. Hemen şimdi resim atıyorum
[QUOTE=Ubasci]Murat Bey aslında verilecek cevabı iyi özetlemiş. Bu hobi sabır gerektiriyor. Biyolojik döngü oturmadığına göre başık kayıplarınızında devam etmesi muhtemel. Sistem daha kısa sürede oturması için nacizane önerim; bakteri kültürü eklemeniz ya da daha önce hastalık yaşanmamış bir hobicinin filtre süngerinden aşılama yapmanız.
Nihayetinde her canlının ihtiyaç duyduğu yaşam şartları olduğu gibi balıklarında ihtiyacı olan suyun ph, sertlik, ısı gibi ihtiyaçları var. Ölçümlerinizi yaptıktan sonra,Beslediğiniz türlerin gerekliliklerini yerine getirmelisiniz. Ayrıca fotoğraf paylaşırsanız eminim birçok arkadaş eksik ya da fazlaları söyleyecektir.
Kolay gelsin. [/QUOTE] ya aslında ben sabrederdim lakin yukarıda da dediğim gibi petshopcunun oyununa geldim sanırım. Hemen resim atıyorum başarabilirsem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171938491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171939511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171940381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171941071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202340/221220171942121.jpg[/IMG]
Balıklarımın Ölmemesi İçin Tavsiyeleriniz.
Herkese merhaba öncelikle biraz uzun olabilir mazur görünüz. 10 gün önce 120 litrelik bi akvaryum aldım aldıktan sonra içine su koyup ejet 905f iç filtre ve ısıtıcıyla beraber içine balık atmadan 3 gün bekledim. 4. Gün hepsi yavru olmak üzere 2 ila 5 cm arasında 4 sarı prenses 1 i erkek, 4 beyaz prenses 1 i erkek, 4 demasoni bunların cinsiyetini bilemedik, bunları almıştım petshopçu arkadaş hediyem olsun diye 1 adet mavi prenses ve 1 adet sahte frontozaya benzer balık verdi toplamda 14 balığım olmuştu. Balıkları akvaryumuma attım 8 gün boyunca hiç bi problem yaşamamıştım taki 2 gün öncesine kadar bi baktım beyaz prensesin bi tanesi ters dönmüş ağzı hareket ediyordu ve karnında bi kırmızılık vardı(sanki başka bi balık saldırmış gibiydi) çok uğraşmama rağmen kurtaramadım. Bugün ise diğer bir beyaz prensesimi ölü buldum işten döndüğümde ve bu balık 2 gündür yüzeye yakın yüzüp sürekli saklanıp hantal hareketler içerisindeydi. Oksijen eksikliği olabilir dedi petshopcu ama öyle olsa diğerlerinde de sorun olurdu diye düşündüm. Şimdi diğer balıklarımın da aynı kaderi yaşamaması için sizlere sorum şunlardır.
1) iç filtrem yeterli midir 120 litre için?
2) dış filtre gerekli midir?
3) sizce balıklarım neden ölmüştür? Ve kalanların ölmemesi için neler yapmalıyım?
Herkese merhaba öncelikle biraz uzun olabilir mazur görünüz. 10 gün önce 120 litrelik bi akvaryum aldım aldıktan sonra içine su koyup ejet 905f iç filtre ve ısıtıcıyla beraber içine balık atmadan 3 gün bekledim. 4. Gün hepsi yavru olmak üzere 2 ila 5 cm arasında 4 sarı prenses 1 i erkek, 4 beyaz prenses 1 i erkek, 4 demasoni bunların cinsiyetini bilemedik, bunları almıştım petshopçu arkadaş hediyem olsun diye 1 adet mavi prenses ve 1 adet sahte frontozaya benzer balık verdi toplamda 14 balığım olmuştu. Balıkları akvaryumuma attım 8 gün boyunca hiç bi problem yaşamamıştım taki 2 gün öncesine kadar bi baktım beyaz prensesin bi tanesi ters dönmüş ağzı hareket ediyordu ve karnında bi kırmızılık vardı(sanki başka bi balık saldırmış gibiydi) çok uğraşmama rağmen kurtaramadım. Bugün ise diğer bir beyaz prensesimi ölü buldum işten döndüğümde ve bu balık 2 gündür yüzeye yakın yüzüp sürekli saklanıp hantal hareketler içerisindeydi. Oksijen eksikliği olabilir dedi petshopcu ama öyle olsa diğerlerinde de sorun olurdu diye düşündüm. Şimdi diğer balıklarımın da aynı kaderi yaşamaması için sizlere sorum şunlardır.
1) iç filtrem yeterli midir 120 litre için?
2) dış filtre gerekli midir?
3) sizce balıklarım neden ölmüştür? Ve kalanların ölmemesi için neler yapmalıyım?
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkese merhaba. Yeni üye oldum. Eskiden japon beslemiştim yıllar sonra tekrar başlamak istedim 10 gün önce bi ciklet akvaryumu kurdum. Herkese iyi forumlar
Herkese merhaba. Yeni üye oldum. Eskiden japon beslemiştim yıllar sonra tekrar başlamak istedim 10 gün önce bi ciklet akvaryumu kurdum. Herkese iyi forumlar
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
