ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CAAZ57
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Aralık 2017 08:29
Son Ziyaret:
01 Aralık 2018 20:36
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
MERT CSKN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
MERT CSKN
SON 10 MESAJI
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[:'(][:'(][:'(][QUOTE=barasha]
Mert Bey demiri NPK yani makro elementlerle vermenizi tavsiye etmem, fosfatla etkileşime girdiği için demir alımını güçleştiriyor ve demir 8-10 saat içerisinde iyon hali bitkiler tarafından kullanılamayacak forma geçiyor. Ben 1Gün Macro(NPK) 1Gün mikro(İz elemetler+demir) cumartesileri su değişimi şeklinde gidiyorum.
Bitkilerinize yorumumu soracak olursanız
ilk şüpheli sıcaklık. Kaç derecede?
İkinci olarak aydınlatmanız kaç watt?.. tabiki lm değerini bilemeyiz ama en azından fikir sahibi oluruz. Adaptörde yazan değerleri okuyarak buna ulaşabiliriz.(12V*1A=12W gibi)
Maden suyu koyma fikrinizi anlayamadm. neden?[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkurler tek tek cevapliyim.
1) Akvaryum sicakligi 26 derece.
2) Isiklandirma kac wat bu konuda bilgim yok cunku akvaryumun kendi isiklandirmasi. Adaptöründe veya herhanfi bir yerinde bilgi yok. Kisacasi guvenilir oldugunu dusunmuyorum bitkiler icin uygun mu orasi supheli..
3) maden suyunu forumda cogu yerde okudum faydali diye gordum o yuzden kullandim.
4) Ornegin fosfat gubresini ele alalim. Sisesinde 50 litre suya 3ml seklinde yaziyor. Benim akvaryumumda 25 litre olduguna gore 1.5ml seklinde kullaniyorum. Yani siselerinde bu sekilde yaziyor bilmiyorum dogrumu yapiyorum.
5) cidden gubreleme ve isiklabdirmadan anlayan bi üstad ın yardimina ihtiyacim var. Acilen duzgun bi gubreleme plani yapmam gerekiyor [:((]
[:'(][:'(][:'(][QUOTE=barasha]
Mert Bey demiri NPK yani makro elementlerle vermenizi tavsiye etmem, fosfatla etkileşime girdiği için demir alımını güçleştiriyor ve demir 8-10 saat içerisinde iyon hali bitkiler tarafından kullanılamayacak forma geçiyor. Ben 1Gün Macro(NPK) 1Gün mikro(İz elemetler+demir) cumartesileri su değişimi şeklinde gidiyorum.
Bitkilerinize yorumumu soracak olursanız
ilk şüpheli sıcaklık. Kaç derecede?
İkinci olarak aydınlatmanız kaç watt?.. tabiki lm değerini bilemeyiz ama en azından fikir sahibi oluruz. Adaptörde yazan değerleri okuyarak buna ulaşabiliriz.(12V*1A=12W gibi)
Maden suyu koyma fikrinizi anlayamadm. neden?[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkurler tek tek cevapliyim.
1) Akvaryum sicakligi 26 derece.
2) Isiklandirma kac wat bu konuda bilgim yok cunku akvaryumun kendi isiklandirmasi. Adaptöründe veya herhanfi bir yerinde bilgi yok. Kisacasi guvenilir oldugunu dusunmuyorum bitkiler icin uygun mu orasi supheli..
3) maden suyunu forumda cogu yerde okudum faydali diye gordum o yuzden kullandim.
4) Ornegin fosfat gubresini ele alalim. Sisesinde 50 litre suya 3ml seklinde yaziyor. Benim akvaryumumda 25 litre olduguna gore 1.5ml seklinde kullaniyorum. Yani siselerinde bu sekilde yaziyor bilmiyorum dogrumu yapiyorum.
5) cidden gubreleme ve isiklabdirmadan anlayan bi üstad ın yardimina ihtiyacim var. Acilen duzgun bi gubreleme plani yapmam gerekiyor [:((]
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[QUOTE=Bedbin]Gübreleme konusunda da yanlışınız var. Potasyum suda en çok bulunması gereken besindir. Haftada 1 defa 2.5ml potasyum hiçbirşey demek. Haftada 3 kez diğer makro gübrelerle beraber kullanmalısınız. Hangi besinden kaç ppm bulunması gerektiğini öğrenip, litrenize göre kaç ml vermeniz gerektiğini hesaplayabilirsiniz.[/QUOTE]
[B][/B]Fosfat ve azotu birlikte veriyorum zaten. Ozaman potasyumla demiri aynı gün versem nasıl olur böylece pazar günü boş kalır temizlik yaparım akvaryumda su değişimi falan. böyle uygun olurmu ? akvaryum 25 litre
[QUOTE=Bedbin]Gübreleme konusunda da yanlışınız var. Potasyum suda en çok bulunması gereken besindir. Haftada 1 defa 2.5ml potasyum hiçbirşey demek. Haftada 3 kez diğer makro gübrelerle beraber kullanmalısınız. Hangi besinden kaç ppm bulunması gerektiğini öğrenip, litrenize göre kaç ml vermeniz gerektiğini hesaplayabilirsiniz.[/QUOTE]
[B][/B]Fosfat ve azotu birlikte veriyorum zaten. Ozaman potasyumla demiri aynı gün versem nasıl olur böylece pazar günü boş kalır temizlik yaparım akvaryumda su değişimi falan. böyle uygun olurmu ? akvaryum 25 litre
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[QUOTE=Eflatun61] Işıklandırma biraz bütçeyle alakalı çok zorlamak istemiyorsanız herhangi Bi elektirikciden şerit led alıp 12v bir adaptör bağlayıp direk prize takıp çalıştırabilirsiniz sizin ne yapmak istediğinize bağlı yani :) bu bitkileri gayet rahat besleyebilir içiniz rahat olsun.
Birde o arkadaki anladığım kadarıyla co2 ama hiç güzel çözünmüyor suda haberiniz.olsun [:D][/QUOTE]
Bütçe problem değil. Evet co2 konumu düzeltildi :D
[QUOTE=Eflatun61] Işıklandırma biraz bütçeyle alakalı çok zorlamak istemiyorsanız herhangi Bi elektirikciden şerit led alıp 12v bir adaptör bağlayıp direk prize takıp çalıştırabilirsiniz sizin ne yapmak istediğinize bağlı yani :) bu bitkileri gayet rahat besleyebilir içiniz rahat olsun.
Birde o arkadaki anladığım kadarıyla co2 ama hiç güzel çözünmüyor suda haberiniz.olsun [:D][/QUOTE]
Bütçe problem değil. Evet co2 konumu düzeltildi :D
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
Işıklandırmacılar umarım buraya bakarlar :D[:D]
Işıklandırmacılar umarım buraya bakarlar :D[:D]
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[QUOTE=Eflatun61]Kesinlikle aydınlatmaya alakalı çünkü eksik yaptığınız bişey yok ki benım limonlqrım istemediğim kadar büyüyorlar aydınlatmaya acilen değişip 6500 klik bir aydınlatmaya geçin şerit led bile kullanabilirsiniz isterseniz[/QUOTE]
Yorumun için teşekkürler. Akvaryumun orjinal ışıklandırması uzun led şeklinde. üstünde aparatı var oraya takılıyor. Buna uygun bir ışıklandırma linki atabilirmisiniz? Beyaz parlak renkli olanlar çok hoşuma gidiyor
[QUOTE=Eflatun61]Kesinlikle aydınlatmaya alakalı çünkü eksik yaptığınız bişey yok ki benım limonlqrım istemediğim kadar büyüyorlar aydınlatmaya acilen değişip 6500 klik bir aydınlatmaya geçin şerit led bile kullanabilirsiniz isterseniz[/QUOTE]
Yorumun için teşekkürler. Akvaryumun orjinal ışıklandırması uzun led şeklinde. üstünde aparatı var oraya takılıyor. Buna uygun bir ışıklandırma linki atabilirmisiniz? Beyaz parlak renkli olanlar çok hoşuma gidiyor
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[K][/K] İlk bitkili akvaryumum. Sorun şu ki ; bitkilerim doğru düzgün gelişim göstermiyor. Yerine gelen yapraklar çıkan filizler uzun ömürlü olmuyor sararıp çürüyorlar... Akvaryumdan kısaca bahsediyim;
-25 litre akvaryum (şelale filtre-siyah bitki kumu )
- akvaryumda bulunan bitkiler : sabulata,gül,limon,sessifllora)
- kullandıklarım : 4lü sıvı gübre (azot,demir,potasyum,fosfat-- haftada 1 maden suyu)
- daha önceden, reeflowersin ürününüde kullandım.
Sıvı gübre kullanımına başlayalı yaklaşık 1 hafta oldu. Azot Fosfast haftada 3 defa-1.5ml --- potasyum haftada 1 defa 2.5ml ---- demir haftada 3 defa 0.50ml şeklinde kullanıyorum. Haftada 1 su değişimi ihmal etmiyorum
Acaba nerde hata yapıyoruz neden böyle?
- Benim aklıma gelen problem ışıklandırma ile alakalı olabilir mi acaba? Akvaryumun kendi orjinal ışıklandırması var açıkçası pekte iyi olduğunu düşünmüyorum. Akvaryuma eşit dagılsada güçlü değil..
-Akvaryumda bulunan canlılar 5 adet zebra danio , 3 adet komando çöpçü.
Not: akvaryumda şuana kadar herhangi bir yosunlanma gözlemlemedim. Camlarda olan kirlilikler harici birşey görmedim.
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5NV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5RV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/5aor3j.jpg[/IMG]
[EDIT]CAAZ57,2018-11-27 15:41:02[/EDIT]
[K][/K] İlk bitkili akvaryumum. Sorun şu ki ; bitkilerim doğru düzgün gelişim göstermiyor. Yerine gelen yapraklar çıkan filizler uzun ömürlü olmuyor sararıp çürüyorlar... Akvaryumdan kısaca bahsediyim;
-25 litre akvaryum (şelale filtre-siyah bitki kumu )
- akvaryumda bulunan bitkiler : sabulata,gül,limon,sessifllora)
- kullandıklarım : 4lü sıvı gübre (azot,demir,potasyum,fosfat-- haftada 1 maden suyu)
- daha önceden, reeflowersin ürününüde kullandım.
Sıvı gübre kullanımına başlayalı yaklaşık 1 hafta oldu. Azot Fosfast haftada 3 defa-1.5ml --- potasyum haftada 1 defa 2.5ml ---- demir haftada 3 defa 0.50ml şeklinde kullanıyorum. Haftada 1 su değişimi ihmal etmiyorum
Acaba nerde hata yapıyoruz neden böyle?
- Benim aklıma gelen problem ışıklandırma ile alakalı olabilir mi acaba? Akvaryumun kendi orjinal ışıklandırması var açıkçası pekte iyi olduğunu düşünmüyorum. Akvaryuma eşit dagılsada güçlü değil..
-Akvaryumda bulunan canlılar 5 adet zebra danio , 3 adet komando çöpçü.
Not: akvaryumda şuana kadar herhangi bir yosunlanma gözlemlemedim. Camlarda olan kirlilikler harici birşey görmedim.
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5NV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5RV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/5aor3j.jpg[/IMG]
[EDIT]CAAZ57,2018-11-27 15:41:02[/EDIT]
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
[QUOTE=Kınayu]Bu tür ürünler iyi ve faydalı işlevsel olsada pahalıya geliyor. Biz bitkkili kurulumu yaptığımızda bu gübre malzemelerini Kg olarak aldık saf su ile sıvı gübre yapacaktık . Sonrasında konuya gelen bazı arkadaşlar kuru olarak el metoduyla verdiğini söyleyince litremiz oranında o şekilde kullanmaya geçtik oran ve orantıyı ayarlayıp bir optimasyon tutturup oturta bilirseniz gayet verimli ve ucuza geliyor bu ürünlerin işlevi gayet başarılı fiyatları oldukca pahalı [:(][/QUOTE]
[B][/B]fiyat olarak bilmiyorumda petshop un bana dediği şu; zaten high tech akvaryumun yok. Hacimin 30 litre bilindik markalara yonelmek daha mantikli olur dedi. Ve o ayri satilan gubrelerinde kimyasal oldugunu soyledi ozellikle demir in. Bilmiyorum tabiki nedir ne degildir. Simdilik bunu kullaniyorum bakalim sonuc alabilcekmiyiz
[QUOTE=Kınayu]Bu tür ürünler iyi ve faydalı işlevsel olsada pahalıya geliyor. Biz bitkkili kurulumu yaptığımızda bu gübre malzemelerini Kg olarak aldık saf su ile sıvı gübre yapacaktık . Sonrasında konuya gelen bazı arkadaşlar kuru olarak el metoduyla verdiğini söyleyince litremiz oranında o şekilde kullanmaya geçtik oran ve orantıyı ayarlayıp bir optimasyon tutturup oturta bilirseniz gayet verimli ve ucuza geliyor bu ürünlerin işlevi gayet başarılı fiyatları oldukca pahalı [:(][/QUOTE]
[B][/B]fiyat olarak bilmiyorumda petshop un bana dediği şu; zaten high tech akvaryumun yok. Hacimin 30 litre bilindik markalara yonelmek daha mantikli olur dedi. Ve o ayri satilan gubrelerinde kimyasal oldugunu soyledi ozellikle demir in. Bilmiyorum tabiki nedir ne degildir. Simdilik bunu kullaniyorum bakalim sonuc alabilcekmiyiz
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
[QUOTE=ceyh]Rica ederim, misket gübre bir süre sonra yenilenmeli, ne sürede yenilenmesi gerektiği kutusunda yazıyordur. Umarım bu ürün de faydalı olur.[/QUOTE]
Tekrar sağolun ilk bitkili akvaryumum acemiyim ogrenmeye calisiyorum :) birde reeflowers in trace urunu elimdeki, all inclusive olani varmış birde. Hangisini kullanmak daha faydalı olur? Veya ikisini bir kullanmak?
[QUOTE=ceyh]Rica ederim, misket gübre bir süre sonra yenilenmeli, ne sürede yenilenmesi gerektiği kutusunda yazıyordur. Umarım bu ürün de faydalı olur.[/QUOTE]
Tekrar sağolun ilk bitkili akvaryumum acemiyim ogrenmeye calisiyorum :) birde reeflowers in trace urunu elimdeki, all inclusive olani varmış birde. Hangisini kullanmak daha faydalı olur? Veya ikisini bir kullanmak?
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
[QUOTE=ceyh]Boş bir ürün değil, iz element gübresi, talimata uygun ölçüde kullanabilirsiniz. İlaveten misket gübre ve NPK da kullanmakta fayda olabilir.[/QUOTE]
[B][/B]tesekkur ederim cevap için bitkilerimi ekerken diplerine misket gubre kullanmistim. Ama ilk basta bitkilet gelisim gostersede sonradan sararmalar curumeler meydana geldi. Simdi ilave olarak bugun bunu kullandim bakalim fayda gorecekmiyiz
[QUOTE=ceyh]Boş bir ürün değil, iz element gübresi, talimata uygun ölçüde kullanabilirsiniz. İlaveten misket gübre ve NPK da kullanmakta fayda olabilir.[/QUOTE]
[B][/B]tesekkur ederim cevap için bitkilerimi ekerken diplerine misket gubre kullanmistim. Ama ilk basta bitkilet gelisim gostersede sonradan sararmalar curumeler meydana geldi. Simdi ilave olarak bugun bunu kullandim bakalim fayda gorecekmiyiz
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
Arkadaşlar bitkilerde sararma var. Bitkiler surekli yeni yaprak cikarsada bazilarinda delinme ve sararmalar oluyor. Bazilari curuyor diyebilirim. Gubrelere baktim ama kararsizim ne yapcam bilmiyorum. Petshop bana bunu urunu onerdi kullan faydasini gorursun dedi. Para vermedim tanidik oldugu icin sizib dusunceniz nedir? Boş bir ürün mü
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202491/101120181920521.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bitkilerde sararma var. Bitkiler surekli yeni yaprak cikarsada bazilarinda delinme ve sararmalar oluyor. Bazilari curuyor diyebilirim. Gubrelere baktim ama kararsizim ne yapcam bilmiyorum. Petshop bana bunu urunu onerdi kullan faydasini gorursun dedi. Para vermedim tanidik oldugu icin sizib dusunceniz nedir? Boş bir ürün mü
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202491/101120181920521.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
