ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ebulut
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Nisan 2012 20:37
Son Ziyaret:
17 Ocak 2017 18:15
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ergin bulut
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Dünya gözüyle gören yüzü
Kalp gözüyle gören özü görür
Kalp gözüyle gören özü görür
SON 10 MESAJI
akvaryumda su dalgalanmasını nasıl önlerim ?
Önerileriniz için teşekkür ederim, bir pet şişeyi kesip suyun çıktığı kafanın üstüne geçirdim şişenin bir kısmı suda. Filtreyi kısmıştım şimdi tamamen açtım baya iyi sonuç verdi. Daha uzun bir pet şişe kullanacağım ve şişenin büyük bir kısmı suya batmış olacak o zaman çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Akvaryumda azda olsa bitki var amacım tamamen bitkilendirmek, betta yı çok sevdim ama ışık ve dalgalanma olayı betta yı rahatsız ediyor bunu bir çok yerde okudum ve gerçekten rahatsız oluyor. Işık bitkiler için lazım, vede suyun akvaryuma akarken çıkardığı ses çok hoşuma gidiyor. Uykuya geçince ninni gibi geliyor. :) Eğer betta nın sıkıntısını bunlardan vaz geçmeden giderebilirsem çok iyi olacak ama sıkıntısı geçmesse betta dan vaz geçeceğim :(
Önerileriniz için teşekkür ederim, bir pet şişeyi kesip suyun çıktığı kafanın üstüne geçirdim şişenin bir kısmı suda. Filtreyi kısmıştım şimdi tamamen açtım baya iyi sonuç verdi. Daha uzun bir pet şişe kullanacağım ve şişenin büyük bir kısmı suya batmış olacak o zaman çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Akvaryumda azda olsa bitki var amacım tamamen bitkilendirmek, betta yı çok sevdim ama ışık ve dalgalanma olayı betta yı rahatsız ediyor bunu bir çok yerde okudum ve gerçekten rahatsız oluyor. Işık bitkiler için lazım, vede suyun akvaryuma akarken çıkardığı ses çok hoşuma gidiyor. Uykuya geçince ninni gibi geliyor. :) Eğer betta nın sıkıntısını bunlardan vaz geçmeden giderebilirsem çok iyi olacak ama sıkıntısı geçmesse betta dan vaz geçeceğim :(
akvaryumda su dalgalanmasını nasıl önlerim ?
Merhabalar, akvaryumda su dalgalanmasını nasıl önlerim? Dış filtrem var, sirkülasyonu yavaşlatıyorum ama yinede betta rahatsız oluyor. Filtreyi durdurduğumda betta yelpaze gibi açılıyor ama filtre açıkken kısıyor ve rahatsız olduğunu hareketlerinden rahatça anlıyorum. Bu sorunu çözmenin bir yolu yoksa, betta beslemekten vaz geçeceğim. Betta besleyenler ne yapıyor çok merak ediyorum.
Merhabalar, akvaryumda su dalgalanmasını nasıl önlerim? Dış filtrem var, sirkülasyonu yavaşlatıyorum ama yinede betta rahatsız oluyor. Filtreyi durdurduğumda betta yelpaze gibi açılıyor ama filtre açıkken kısıyor ve rahatsız olduğunu hareketlerinden rahatça anlıyorum. Bu sorunu çözmenin bir yolu yoksa, betta beslemekten vaz geçeceğim. Betta besleyenler ne yapıyor çok merak ediyorum.
Bitkili akvaryumum (4 aylık)
[QUOTE=itswip]Arka fon edinmenizi tavsiye ederim. Birde ısıtıcı, termometre gibi ekipmanlar çok göz önünde sanki. [/QUOTE]
Evet akvaryumun yerini değiştirmeyi düşünüyorum, ve değişiklikler yapacağım o yüzden akvaryumun içine şuan hiç mudahele etmiyorum. Hepsini birden yapacağım. Arka plan için öneriniz ne tür bir desen veya nedir?
[QUOTE=umutgunay]Lepistes & Plati tamam, Neon Tetra asitli ve yumuşak su ister, dayanıksız olur. Çok da uyumlu sayılmaz. Kerevitler ise ulaşabildiği her şeyi yer. Bitkilerin bazıları da buna dahil. Onlar karma akvaryumlar için uyumsuz türlerdir. Onun yerine karides besleyebilirsiniz. [/QUOTE]
*tetraları aldığımda akvaryumcuda yaşamaları konusunda sorun olabilir demişti ama Maşallah çok sağlıklılar.
*Kerevitlerin bitkilere zarar verdiğini hiç görmedim. Belkide benim bitkileri sevmiyorlardır başka bitki türlerini seviyorlardır. :) Kerevitleri küçük bir tank aldım ona aktarmayı düşünüyorum. Bunuda üreme esnasında rahat olmalarını düşündüğüm için kısacası yavru almak için.
2 veya 4 kerevit için tank boyutu önerirmisiniz?
ebulut 2012-11-29 13:58:05
[QUOTE=itswip]Arka fon edinmenizi tavsiye ederim. Birde ısıtıcı, termometre gibi ekipmanlar çok göz önünde sanki. [/QUOTE]
Evet akvaryumun yerini değiştirmeyi düşünüyorum, ve değişiklikler yapacağım o yüzden akvaryumun içine şuan hiç mudahele etmiyorum. Hepsini birden yapacağım. Arka plan için öneriniz ne tür bir desen veya nedir?
[QUOTE=umutgunay]Lepistes & Plati tamam, Neon Tetra asitli ve yumuşak su ister, dayanıksız olur. Çok da uyumlu sayılmaz. Kerevitler ise ulaşabildiği her şeyi yer. Bitkilerin bazıları da buna dahil. Onlar karma akvaryumlar için uyumsuz türlerdir. Onun yerine karides besleyebilirsiniz. [/QUOTE]
*tetraları aldığımda akvaryumcuda yaşamaları konusunda sorun olabilir demişti ama Maşallah çok sağlıklılar.
*Kerevitlerin bitkilere zarar verdiğini hiç görmedim. Belkide benim bitkileri sevmiyorlardır başka bitki türlerini seviyorlardır. :) Kerevitleri küçük bir tank aldım ona aktarmayı düşünüyorum. Bunuda üreme esnasında rahat olmalarını düşündüğüm için kısacası yavru almak için.
2 veya 4 kerevit için tank boyutu önerirmisiniz?
Eletronik ballast alacaklara öneri ve uyarı!
Hiç oritech ballast kullandınız mı? Yada görme şansınız oldumu? Oritech kesinlikle iyi değil, fiyatıda pahalı. Elt hem t8 hem t5 çalıştırabiliyor. Yanlış bağlama ve diğer durumlar için koruması var. Ben türk malı kullanmak isterim ama aynı zamanda kaliteli ve ithal mallardan ucuz olmasını isterim. Hadi parasını geçtim türk malı olsun ama kaliteli olsun. Kutunun üzerinde t5 yazıyordu yada cihazın tam hatırlamıyorum. Vede gönderilmeden önce test edilmişlerdi (Satıcı firmanın dediği) ve de göndermeden önce 2 adetinde problem çıktığı yenisinin temin edilince siparişin gönderileceği söylenmişti. Geldi ama ilk denemde patladı!
Hiç oritech ballast kullandınız mı? Yada görme şansınız oldumu? Oritech kesinlikle iyi değil, fiyatıda pahalı. Elt hem t8 hem t5 çalıştırabiliyor. Yanlış bağlama ve diğer durumlar için koruması var. Ben türk malı kullanmak isterim ama aynı zamanda kaliteli ve ithal mallardan ucuz olmasını isterim. Hadi parasını geçtim türk malı olsun ama kaliteli olsun. Kutunun üzerinde t5 yazıyordu yada cihazın tam hatırlamıyorum. Vede gönderilmeden önce test edilmişlerdi (Satıcı firmanın dediği) ve de göndermeden önce 2 adetinde problem çıktığı yenisinin temin edilince siparişin gönderileceği söylenmişti. Geldi ama ilk denemde patladı!
Eletronik ballast alacaklara öneri ve uyarı!
Merhabalar, ışıklandırmam yetersiz olduğu için t5 florasan ve ballast almaya gereksinim duymuştum. Florasan seçimim jbl tarafından oldu çünki uzunluğu bana uyan bir tek jbl marka bulabildim. Ballast'ıda oritech aldım. Siparişim gelince açtım ve oldukça adi birşey olduğunu sezimledim. Ve yanılmamışım, ilk takışımda patladı. İçini açtığımda tse baskılı elektronik elemanlar olduğunu görünce ürünün ithal değil türk malı olduğuda anlaşıldı.
Not: Oritech i bu sayfada gördüğüm bilgiye istinaden aldım.
http://www.akvaryum.com/oritech_elektronik_ballast_urunr_43_1426.asp
Sorum: Aldığım ürün çakmamıdır vede orjinali varmıdır? ( Fiyat 35 tl civarındaydı ve tek florasan takılıyor, başka modelleri varmı bilmiyorum)
Sonra Bursa Gazcılarda sadece florasan ve lamba satan bir dükkana gittim. Balast konusunda bilgi aldım, adam bana elt marka bir ballast verdi, başıma gelenden ötürü kalitesini falan sordum. Bilgisayarından bir şeyler baktı ve ürünü yanlış hatırlamıyorsam 6 veya 9 yıldır sattığını bu zamana kadarda 1 tane bile geri ürün gelmediğini vede şikayet edilmediğini söyledi. Vede aldığım balast 2 florasan birden yakıyor. 4 tane birden yakan modelide mevcut. Eve gelince elt nin sitesine girdim ve çok iyi bir ballast aldığımı anladım. Üstelik 25 tl! ve çift florasan birden yakıyor!
Sitesi:http://www.elt.es/productos/i-fluorescencia_m.html?110105000&1
Türkçe seçeneğide var sayfanın.
Aldığım model 2 adet yakan modeli.
Ürünün kısa devre korumasıda var yanlış taksanızda patlamıyor! Bu sadece 1 özelliği. Üzerinde bağlantı şeması var hiç zorlanmadan tornavida kullanmadan takabiliyorsunuz.
Kısacası size tavsiyem ballast alacaksanız bu marka ürün alın!
Umarım bu bilgi işinize yarar sizde benim gibi yanlış (oritech) seçim yapmazsınız.
ebulut 2012-11-29 02:10:10
Merhabalar, ışıklandırmam yetersiz olduğu için t5 florasan ve ballast almaya gereksinim duymuştum. Florasan seçimim jbl tarafından oldu çünki uzunluğu bana uyan bir tek jbl marka bulabildim. Ballast'ıda oritech aldım. Siparişim gelince açtım ve oldukça adi birşey olduğunu sezimledim. Ve yanılmamışım, ilk takışımda patladı. İçini açtığımda tse baskılı elektronik elemanlar olduğunu görünce ürünün ithal değil türk malı olduğuda anlaşıldı.
Not: Oritech i bu sayfada gördüğüm bilgiye istinaden aldım.
http://www.akvaryum.com/oritech_elektronik_ballast_urunr_43_1426.asp
Sorum: Aldığım ürün çakmamıdır vede orjinali varmıdır? ( Fiyat 35 tl civarındaydı ve tek florasan takılıyor, başka modelleri varmı bilmiyorum)
Sonra Bursa Gazcılarda sadece florasan ve lamba satan bir dükkana gittim. Balast konusunda bilgi aldım, adam bana elt marka bir ballast verdi, başıma gelenden ötürü kalitesini falan sordum. Bilgisayarından bir şeyler baktı ve ürünü yanlış hatırlamıyorsam 6 veya 9 yıldır sattığını bu zamana kadarda 1 tane bile geri ürün gelmediğini vede şikayet edilmediğini söyledi. Vede aldığım balast 2 florasan birden yakıyor. 4 tane birden yakan modelide mevcut. Eve gelince elt nin sitesine girdim ve çok iyi bir ballast aldığımı anladım. Üstelik 25 tl! ve çift florasan birden yakıyor!
Sitesi:http://www.elt.es/productos/i-fluorescencia_m.html?110105000&1
Türkçe seçeneğide var sayfanın.
Aldığım model 2 adet yakan modeli.
Ürünün kısa devre korumasıda var yanlış taksanızda patlamıyor! Bu sadece 1 özelliği. Üzerinde bağlantı şeması var hiç zorlanmadan tornavida kullanmadan takabiliyorsunuz.
Kısacası size tavsiyem ballast alacaksanız bu marka ürün alın!
Umarım bu bilgi işinize yarar sizde benim gibi yanlış (oritech) seçim yapmazsınız.
Bu tetranın türü nedir?
Evet, acilen çıkartıyorum akvaryumdan :( Teşekkürler demek o yüzden fotoğrafını bulamamışım. Olan yavru balıklara oldu :(
Evet, acilen çıkartıyorum akvaryumdan :( Teşekkürler demek o yüzden fotoğrafını bulamamışım. Olan yavru balıklara oldu :(
Bu tetranın türü nedir?

Merhabalar,
3 - 5 sayfaya baktım ama bu türün fotoğrafına raslayamadım. Türü nedir acaba?
Rengi çok hoşuma gittiği için aldım. Az miktarda parlak turuncu rengi var.
Türünü sormamın nedeni bütün yavrularımı avlıyor! Doğum yapan balığımın yanından ayrılmıyor!
Akvaryumumdan çıkarsam mı. Diğer balıklarım yavrularla hiç ilgilenmiyor iken bu kerata sürekli av peşinde.

Merhabalar,
3 - 5 sayfaya baktım ama bu türün fotoğrafına raslayamadım. Türü nedir acaba?
Rengi çok hoşuma gittiği için aldım. Az miktarda parlak turuncu rengi var.
Türünü sormamın nedeni bütün yavrularımı avlıyor! Doğum yapan balığımın yanından ayrılmıyor!
Akvaryumumdan çıkarsam mı. Diğer balıklarım yavrularla hiç ilgilenmiyor iken bu kerata sürekli av peşinde.
Bitkili akvaryumum (4 aylık)
Fotoğraf:


Boyut (cm):80x35x45
Kapasite (litre):126
Canlılar:3 adet lepistes (2 dişi 1 erkek), 3 adet plati (2 dişi 1 erkek),8 adet neon, 1 adet tetra(türünün tetra olmadığını ve boya enjekte edilerek renk verildiğinin öğrenince tanktan çıkardım!), 2 adet leopar vatoz, 2 adet Parodon affinis (La plata),1 adet buz balığı, 2 adet meksika cüce kerevit, 1 adet kaplan kerevit, çeşitli basit bitkiler.
Malzemeler:Fluval 206 (200 litre) dış filtre, Aquael 300w ısıtıcı, 2x24w jbl tropic, 2x24w jbl gün ışığı florasan, 2 adet elt BE 258 - 2 ballast
Akvaryum Bakımı:2 haftada bir dip çekimi ve 1/3 su değişimi, Ayda bir dış filtre temizliği.
Kullanılan Yemler: Tetra Min, Tetra Pro Algea, Tetra Water Mix
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Sera aquatan,sera nitrivec, kükürt
Not: Co2 sistemi edineceğim.
Merhabalar, yorumlarınızı bekliyorum.
ebulut 2012-11-28 23:27:22
Fotoğraf:



Boyut (cm):80x35x45
Kapasite (litre):126
Canlılar:3 adet lepistes (2 dişi 1 erkek), 3 adet plati (2 dişi 1 erkek),8 adet neon, 1 adet tetra(türünün tetra olmadığını ve boya enjekte edilerek renk verildiğinin öğrenince tanktan çıkardım!), 2 adet leopar vatoz, 2 adet Parodon affinis (La plata),1 adet buz balığı, 2 adet meksika cüce kerevit, 1 adet kaplan kerevit, çeşitli basit bitkiler.
Malzemeler:Fluval 206 (200 litre) dış filtre, Aquael 300w ısıtıcı, 2x24w jbl tropic, 2x24w jbl gün ışığı florasan, 2 adet elt BE 258 - 2 ballast
Akvaryum Bakımı:2 haftada bir dip çekimi ve 1/3 su değişimi, Ayda bir dış filtre temizliği.
Kullanılan Yemler: Tetra Min, Tetra Pro Algea, Tetra Water Mix
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Sera aquatan,sera nitrivec, kükürt
Not: Co2 sistemi edineceğim.
Merhabalar, yorumlarınızı bekliyorum.

Co2 set önerisi
Hmmm. peki dediğiniz parçaları hangi marka varsa model almam gerekir?
*Tüp sorun değil, co2 zaten iş yerimde kullanıyorum. Bana göre bir tüp temin edebilirim ve dolumunu yaptıra bilirim.
Hmmm. peki dediğiniz parçaları hangi marka varsa model almam gerekir?
*Tüp sorun değil, co2 zaten iş yerimde kullanıyorum. Bana göre bir tüp temin edebilirim ve dolumunu yaptıra bilirim.
Co2 set önerisi
Teşekkürler, yardımcı olursanız sevinirim. Sistem toplamak derken parça parça mı almak daha ucuz ve mantıklı yada aşağıda verdiğim sistemlerden almak mı?
http://www.evcilal.com/ISTA-CO2-SETI-95-GR-TUPLU-SET,PR-8344.html
http://www.evcilal.com/ISTA-CO2-SET-REGULATOR-DUFFUZOR-REAKTOR-95-GR-TUP,PR-8343.html
Bunda damla sayıcı var. Bana gereklimidir?
http://www.evcilal.com/ISTA-CO2-TUP-082-LREGULATORDIFUZORDAMLA-SAYICI,PR-8345.html
Teşekkürler, yardımcı olursanız sevinirim. Sistem toplamak derken parça parça mı almak daha ucuz ve mantıklı yada aşağıda verdiğim sistemlerden almak mı?
http://www.evcilal.com/ISTA-CO2-SETI-95-GR-TUPLU-SET,PR-8344.html
http://www.evcilal.com/ISTA-CO2-SET-REGULATOR-DUFFUZOR-REAKTOR-95-GR-TUP,PR-8343.html
Bunda damla sayıcı var. Bana gereklimidir?
http://www.evcilal.com/ISTA-CO2-TUP-082-LREGULATORDIFUZORDAMLA-SAYICI,PR-8345.html
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
florasan,
abunil,
Hoppala,
riderfish,
MiSoSiKiaN,
ternapi,
Koksal Gurkan,
ALTEMUR,
ciways,
Prudentia,
ibmsony,
Mithrandirr,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
platinium,
İsmail YILDIRIM,
Amati340,
silver,
altuntasseref,
Ozzgurr,
ilterisdoğukan,
fikret43,
forthehordex,
karidesrehberi,
Emerse,
Canberk18,
sina cen,
ballantines,
0rnn,
AquaShirmp,
ahmetfiratozkaya,
KarayeL,
Gökdeniz Kale,
gokalp674,
EmiirKaan,
Oquanus,
ByOscar:),
Kınayu,
ArifhbsAquatics,
yeekim,
Aspendos,
Conix,
oguzozt,
ahmet22,
ozan_1903,
userhamit,
Can78,
3dtarik,
Ahmet55,
M_usta,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
