ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Buğra55
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Nisan 2012 23:49
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2012 13:32
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burhan demir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burhan demir
SON 10 MESAJI
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=SerkanAkın]Çamaşır makinesinin tahliye motorunun 30-35 W elektrik sarfiyatı vardır. Sump içinde kullanmak için Thermoplast ile yalıtım yapmak lazım. Ben o şekilde kullanmadım, kulllanmam da. Elektrik kaçırma riski yüksek. Motorun parçaları ABS den olsa olur da, aksine Polipropilen ( naylon). Hal böyle iken hiçbir yapıştırıcı, polyester vs. tutmaz. [/QUOTE]
[QUOTE=SerkanAkın]Çamaşır makinesinin tahliye motorunun 30-35 W elektrik sarfiyatı vardır. Sump içinde kullanmak için Thermoplast ile yalıtım yapmak lazım. Ben o şekilde kullanmadım, kulllanmam da. Elektrik kaçırma riski yüksek. Motorun parçaları ABS den olsa olur da, aksine Polipropilen ( naylon). Hal böyle iken hiçbir yapıştırıcı, polyester vs. tutmaz. [/QUOTE]
İşin açığı yalıtım da benim kafamı karıştırıyor iyi bir yalıtımla güzel olur da riske girmeye değmez.Biz 825 le devam.En son sizin yaptığınız çalışmayı deneye bilirim ileri ki zamanlar da teşekkürler.
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Valla bir daha bu tip bir dış filtre almam hatta dış filtre almam (büyük konuşmayım) :) çamaşır makinesi su pompası yada bulaşık makinesinin, kullanarak bir sump sistem yapmayı düşünüyorum ya da elimdeki 825 in kafa motorunu çıkartarak onun yerine çamaşır makinesi pompası da takılabilir ufak bir modifiyeyle.Ya da sizin yaptığınız gibi bir çalışma da yapabilirim saygılar.
Bir şey sormak istiyorum, motorunuzun giriş kısmındaki boru su kaçırmasın diye beyaz silikon mu sürdünüz yoksa,502+karbonat mı var?[/QUOTE]
Çamaşır makinesi motorunu ben 20 sene evvel kullanmıştım. 825 e fazla gelir o motor. Yarardan çok zararı olur. Zaten benim yaptığım gibi yapınca su çıkışı net 1000 litre ölçtüğüm motorun debisine göre çok az farklı. 800-850 litre / sa gibi. Daha fazla devir bu filtrenin hacmine uymaz. Dediğim gibi 2217 ye göre daha performanslı. Daha ne olsun. Şahine Ferrari motoru taksan motor alır başını gider, şasi yerinde kalır
. Yani çamaşır makinesi motoru gelmez bu alete.
Yapıştırma işlerinde japon+karbonat kullandım. Plastik aksamlarda silikon pek işe yaramaz. Olabilecek en sağlam şekilde yapıştı. Penseyle tutup kırmaya çalışsanız bile plastik kısım kırılır, yapıştırdığım yer yerinde kalır ( denenmiştir).
[/QUOTE]Buğra55 2012-05-20 20:42:38
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Valla bir daha bu tip bir dış filtre almam hatta dış filtre almam (büyük konuşmayım) :) çamaşır makinesi su pompası yada bulaşık makinesinin, kullanarak bir sump sistem yapmayı düşünüyorum ya da elimdeki 825 in kafa motorunu çıkartarak onun yerine çamaşır makinesi pompası da takılabilir ufak bir modifiyeyle.Ya da sizin yaptığınız gibi bir çalışma da yapabilirim saygılar.
Bir şey sormak istiyorum, motorunuzun giriş kısmındaki boru su kaçırmasın diye beyaz silikon mu sürdünüz yoksa,502+karbonat mı var?[/QUOTE]
Çamaşır makinesi motorunu ben 20 sene evvel kullanmıştım. 825 e fazla gelir o motor. Yarardan çok zararı olur. Zaten benim yaptığım gibi yapınca su çıkışı net 1000 litre ölçtüğüm motorun debisine göre çok az farklı. 800-850 litre / sa gibi. Daha fazla devir bu filtrenin hacmine uymaz. Dediğim gibi 2217 ye göre daha performanslı. Daha ne olsun. Şahine Ferrari motoru taksan motor alır başını gider, şasi yerinde kalır
. Yani çamaşır makinesi motoru gelmez bu alete.Yapıştırma işlerinde japon+karbonat kullandım. Plastik aksamlarda silikon pek işe yaramaz. Olabilecek en sağlam şekilde yapıştı. Penseyle tutup kırmaya çalışsanız bile plastik kısım kırılır, yapıştırdığım yer yerinde kalır ( denenmiştir).
[/QUOTE]
Evet japon+karbonat çok sağlam benim 825 in musluğu kaçırıyordu bende musluğu çıkarttım orayı japon+karbonat ile tıkadım çok sağlam oldu
. Peki bir şey daha çamaşır makinesi pompasının elektrik sarfiyatı nedir bir bilginiz varmı ? 825 e fazla gelir demişsiniz ayrı bir yerde sump olarak da kullanılabilirmi teşekkürler şimdiden.
. Peki bir şey daha çamaşır makinesi pompasının elektrik sarfiyatı nedir bir bilginiz varmı ? 825 e fazla gelir demişsiniz ayrı bir yerde sump olarak da kullanılabilirmi teşekkürler şimdiden.jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
Valla bir daha bu tip bir dış filtre almam hatta dış filtre almam (büyük konuşmayım) :) çamaşır makinesi su pompası yada bulaşık makinesinin, kullanarak bir sump sistem yapmayı düşünüyorum ya da elimdeki 825 in kafa motorunu çıkartarak onun yerine çamaşır makinesi pompası da takılabilir ufak bir modifiyeyle.Ya da sizin yaptığınız gibi bir çalışma da yapabilirim saygılar.
Bir şey sormak istiyorum, motorunuzun giriş kısmındaki boru su kaçırmasın diye beyaz silikon mu sürdünüz yoksa,502+karbonat mı var?
Valla bir daha bu tip bir dış filtre almam hatta dış filtre almam (büyük konuşmayım) :) çamaşır makinesi su pompası yada bulaşık makinesinin, kullanarak bir sump sistem yapmayı düşünüyorum ya da elimdeki 825 in kafa motorunu çıkartarak onun yerine çamaşır makinesi pompası da takılabilir ufak bir modifiyeyle.Ya da sizin yaptığınız gibi bir çalışma da yapabilirim saygılar.
Bir şey sormak istiyorum, motorunuzun giriş kısmındaki boru su kaçırmasın diye beyaz silikon mu sürdünüz yoksa,502+karbonat mı var?
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55] [QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını. [/QUOTE]
30 senelik çalışan filtre gördüm. Ömrünü tamamlaması diye birşey yok. Ya motoru yanar ya da yanmaz ( Alet susuz kalmaz ise böyle bir sorun olmaz ). Ömrünü tamamlaması bence budur. Malzemelerin kirlenmesi başka bir olay. Kenarlarından su kaçırıyor dediğim şey ise pervane yuvasının kenarlarından su atmasıdır. Zira benim Lifetech 825 de böyle bir sorun vardı ve hallettim. Dia 825 de benim filtre ile aynıdır. İlk defa duymanız da normaldir. Benim gibi filtreleri modifiye edip ( filtreleri klasik sisteme çevirme, debisini ve filtre hacmini arttırma, pervane tıkırtısını kesme, gerekli ise eldeki mıknatıslardan pervane yapmak gibi işler) kullansaydınız, nerde ne arızası olabileceğini tahmin etmeniz hiç de zor olmazdı.
[/QUOTE]
Ben "filtreleri modifiye edip kullansaydınız" dedim, filtreyi kullanmadınız demedim. Ben zaten konunun gerisinde modifiye ile ilgili paylaşımlar yaptım. İncelerseniz nasıl yaptığım konusunda fikir edinebilirsiniz. Hortumların kirlenmesi zaten debiyi bir miktar düşürür, bu normaldir. Madem nasıl modifiye ettiğim konusunda bilgi istemişsiniz ben de Lifetech 825 in resimlerini koyup nasıl yaptığımı anlatayım ama bu anlattıklarımı kendiniz nasıl uygularsınız ya da ne kadar başarılı olursunuz onu bilemem. Çünkü hala lastik bilyenin debiyi arttıracağını düşünen arkadaşlar var. Neyse ben anlatayım yaptığım işleri;
- Filtreye alttan giriş verdim ve sepetleri dip kısımlarından kesip düz bir ızgara şekline getirdim(resmi var)
- Su giren kısmı tıkadım ve su çıkış kısmındaki lastik bilyeyi çıkarttım. Hatta lastik bilyanın bulunduğu kısmı da genişlettim. Genişletmeden önce serçe parmak ilk boğumuna kadar zor girecek bir çapı var ( Lastik bilye düşmesin diye yapmışlar). Bu darlık su geçişini önemli ölçüde etkiliyor. Genişlettikten sonra baş parmak rahatlıkla giriyor. Genişleyen yere resimdeki gibi boru monte ediyorum. Yani lastik bilye falan yok. Demek ki lastik bilyenin debi üzerinde arttırıcı bir rolü yok.
- Pervane kısmını kapatan ince lastik contayı da biraz daha kalın olanları ile değiştiriyorum ve eğer bu pervane yuvasının kenarlarında kaçak var ise yapıştırıcı ile dolgu yapıyorum. Ayrıca 2 tane de ufak delik vardır, onları da aynı şekilde tıkıyorum.
- Pervanesini çıkartıp ( içinde ufak plastik bir parça vardır. Bu parça pervanenin yalpalama yapmasını önlemek için konulmuştur ama bir süre sonra takır tukur ses yapmasına yol açar. Sonra pervanenin dibine uygun bir O ring conta koyup onun üzerine de ortası delik düz bir conta koyuyorum ve pervanenin dönmesine izin verecek kadar zımpara ile inceltiyorum. Amaç kolayca dönmesi ama yalpalamaması.
Bu işlemler sonucunda filtrenin hacmi artmış, debisi en az iki kat artmış ve pervane sesi kesilmiş oluyor.
Buyrun resimler.





Eğer bu yazdıklarıma göre mofiye yapıp başarısız olan arkadaşlar olur ise sorumluluğu kendilerine aittir.
[/QUOTE]
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55] [QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını. [/QUOTE]
30 senelik çalışan filtre gördüm. Ömrünü tamamlaması diye birşey yok. Ya motoru yanar ya da yanmaz ( Alet susuz kalmaz ise böyle bir sorun olmaz ). Ömrünü tamamlaması bence budur. Malzemelerin kirlenmesi başka bir olay. Kenarlarından su kaçırıyor dediğim şey ise pervane yuvasının kenarlarından su atmasıdır. Zira benim Lifetech 825 de böyle bir sorun vardı ve hallettim. Dia 825 de benim filtre ile aynıdır. İlk defa duymanız da normaldir. Benim gibi filtreleri modifiye edip ( filtreleri klasik sisteme çevirme, debisini ve filtre hacmini arttırma, pervane tıkırtısını kesme, gerekli ise eldeki mıknatıslardan pervane yapmak gibi işler) kullansaydınız, nerde ne arızası olabileceğini tahmin etmeniz hiç de zor olmazdı.
[/QUOTE]
Kullanmadığım hakkında bir bilginiz yok, bende lifetech 825 kullanıcısıyım. Sonuç olarak bildiklerimizi paylaşmamız lazım ki yeni şeyler öğrenelim.(amacım tartışmak değil yanlış anlamayın lütfen) Dış filtre modifiyesi demişsiniz ne tür bir modifiye bizimle paylaşırsanız bizde bir takım şeyler öğrenmiş oluruz. Ama bir tek şeyde size katılmıyorum debinin düşmemesinde .(beni yanlış anlamayın) Çünkü filtremin 4. senesi gözle görülebilir bir debi düşmesi var ama kendi yöntemlerimle biraz arttırdım.Kenarlardan su atması dediğiniz ise büyük ihtimal conta da bir sıkıntı olmasından dolayıdır kanımca.
[/QUOTE]Ben "filtreleri modifiye edip kullansaydınız" dedim, filtreyi kullanmadınız demedim. Ben zaten konunun gerisinde modifiye ile ilgili paylaşımlar yaptım. İncelerseniz nasıl yaptığım konusunda fikir edinebilirsiniz. Hortumların kirlenmesi zaten debiyi bir miktar düşürür, bu normaldir. Madem nasıl modifiye ettiğim konusunda bilgi istemişsiniz ben de Lifetech 825 in resimlerini koyup nasıl yaptığımı anlatayım ama bu anlattıklarımı kendiniz nasıl uygularsınız ya da ne kadar başarılı olursunuz onu bilemem. Çünkü hala lastik bilyenin debiyi arttıracağını düşünen arkadaşlar var. Neyse ben anlatayım yaptığım işleri;
- Filtreye alttan giriş verdim ve sepetleri dip kısımlarından kesip düz bir ızgara şekline getirdim(resmi var)
- Su giren kısmı tıkadım ve su çıkış kısmındaki lastik bilyeyi çıkarttım. Hatta lastik bilyanın bulunduğu kısmı da genişlettim. Genişletmeden önce serçe parmak ilk boğumuna kadar zor girecek bir çapı var ( Lastik bilye düşmesin diye yapmışlar). Bu darlık su geçişini önemli ölçüde etkiliyor. Genişlettikten sonra baş parmak rahatlıkla giriyor. Genişleyen yere resimdeki gibi boru monte ediyorum. Yani lastik bilye falan yok. Demek ki lastik bilyenin debi üzerinde arttırıcı bir rolü yok.
- Pervane kısmını kapatan ince lastik contayı da biraz daha kalın olanları ile değiştiriyorum ve eğer bu pervane yuvasının kenarlarında kaçak var ise yapıştırıcı ile dolgu yapıyorum. Ayrıca 2 tane de ufak delik vardır, onları da aynı şekilde tıkıyorum.
- Pervanesini çıkartıp ( içinde ufak plastik bir parça vardır. Bu parça pervanenin yalpalama yapmasını önlemek için konulmuştur ama bir süre sonra takır tukur ses yapmasına yol açar. Sonra pervanenin dibine uygun bir O ring conta koyup onun üzerine de ortası delik düz bir conta koyuyorum ve pervanenin dönmesine izin verecek kadar zımpara ile inceltiyorum. Amaç kolayca dönmesi ama yalpalamaması.
Bu işlemler sonucunda filtrenin hacmi artmış, debisi en az iki kat artmış ve pervane sesi kesilmiş oluyor.
Buyrun resimler.





Eğer bu yazdıklarıma göre mofiye yapıp başarısız olan arkadaşlar olur ise sorumluluğu kendilerine aittir.
[/QUOTE]
Evet direk giriş direk çıkış olmuş ve güzel bir çalışma şimdilik filtrem hemen hemen iyi durumda gibi ileride daha da düşerse debisi bu çalışmayı yapabilirim teşekkürler.
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=Eray59] Hava motoru körüklerinde küçük valfler vardır bilen bilir tek tarafa hava gitmesi gerekir ve bu valflerden birini çıkartırsanız hava motoru çalışır fakat hiç bir şekilde hava basmaz :) motordaki bu bilyede aynı görevi görüyor ve suyun tek tarafa akmasını sağlıyor ve eşittir su debisinde düşüş bu kadar basit. Pervane takımını değiştirdim hiç birşey farketmedi hala su akışı az. [/QUOTE]
[QUOTE=Eray59] Hava motoru körüklerinde küçük valfler vardır bilen bilir tek tarafa hava gitmesi gerekir ve bu valflerden birini çıkartırsanız hava motoru çalışır fakat hiç bir şekilde hava basmaz :) motordaki bu bilyede aynı görevi görüyor ve suyun tek tarafa akmasını sağlıyor ve eşittir su debisinde düşüş bu kadar basit. Pervane takımını değiştirdim hiç birşey farketmedi hala su akışı az. [/QUOTE]
Önemli olan akvaryuma hava basmak değil su sirkülesini sağlamktır. Su akışı istiyorsanız tazik yapması için çıkışa bir daraltıcı gibi birşey koyarsanız tazik olur. İyi günler
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını. [/QUOTE]
30 senelik çalışan filtre gördüm. Ömrünü tamamlaması diye birşey yok. Ya motoru yanar ya da yanmaz ( Alet susuz kalmaz ise böyle bir sorun olmaz ). Ömrünü tamamlaması bence budur. Malzemelerin kirlenmesi başka bir olay. Kenarlarından su kaçırıyor dediğim şey ise pervane yuvasının kenarlarından su atmasıdır. Zira benim Lifetech 825 de böyle bir sorun vardı ve hallettim. Dia 825 de benim filtre ile aynıdır. İlk defa duymanız da normaldir. Benim gibi filtreleri modifiye edip ( filtreleri klasik sisteme çevirme, debisini ve filtre hacmini arttırma, pervane tıkırtısını kesme, gerekli ise eldeki mıknatıslardan pervane yapmak gibi işler) kullansaydınız, nerde ne arızası olabileceğini tahmin etmeniz hiç de zor olmazdı.
[/QUOTE]
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını. [/QUOTE]
30 senelik çalışan filtre gördüm. Ömrünü tamamlaması diye birşey yok. Ya motoru yanar ya da yanmaz ( Alet susuz kalmaz ise böyle bir sorun olmaz ). Ömrünü tamamlaması bence budur. Malzemelerin kirlenmesi başka bir olay. Kenarlarından su kaçırıyor dediğim şey ise pervane yuvasının kenarlarından su atmasıdır. Zira benim Lifetech 825 de böyle bir sorun vardı ve hallettim. Dia 825 de benim filtre ile aynıdır. İlk defa duymanız da normaldir. Benim gibi filtreleri modifiye edip ( filtreleri klasik sisteme çevirme, debisini ve filtre hacmini arttırma, pervane tıkırtısını kesme, gerekli ise eldeki mıknatıslardan pervane yapmak gibi işler) kullansaydınız, nerde ne arızası olabileceğini tahmin etmeniz hiç de zor olmazdı.
[/QUOTE]
Kullanmadığım hakkında bir bilginiz yok, bende lifetech 825 kullanıcısıyım. Sonuç olarak bildiklerimizi paylaşmamız lazım ki yeni şeyler öğrenelim.(amacım tartışmak değil yanlış anlamayın lütfen) Dış filtre modifiyesi demişsiniz ne tür bir modifiye bizimle paylaşırsanız bizde bir takım şeyler öğrenmiş oluruz. Ama bir tek şeyde size katılmıyorum debinin düşmemesinde .(beni yanlış anlamayın) Çünkü filtremin 4. senesi gözle görülebilir bir debi düşmesi var ama kendi yöntemlerimle biraz arttırdım.Kenarlardan su atması dediğiniz ise büyük ihtimal conta da bir sıkıntı olmasından dolayıdır kanımca.
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını.
Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını.
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=Eray59] [QUOTE=Buğra55] [QUOTE=Eray59]Benim cihazın debisi fena düştü :( pervane taktım yeni düzelmedi ehiem 2213 daha iyi çıkış veriyor şuan ama bilyeden mi yoksa başka bir problem mi var çözemedim tabi bilyeyide kaybettim yerine koyamıyorum resmen çöp oldu fitre :( [/QUOTE]
Dia 825
akvaryum mobilyasının altında olması gereken yerde
2 ayda bir temizliyorum.. soğuk su ile sünger elyaf falan temizleyip gerekyorsa karbon seramik yeniliyorum.
Bu ne böyle soru yağmuru :) iyi bir şekilde ne gerekiyorsa yapan ve ne bilinmesi gerekiyorsa bilen biriyim. Açık ve net o bilyeyi çıkarttıktan sonra debi düştü bir dahada eski halini ne yapsam ( pervane takımı yenilendi) düzelmedi bu kadar basit :)
[/QUOTE]
[QUOTE=Eray59] [QUOTE=Buğra55] [QUOTE=Eray59]Benim cihazın debisi fena düştü :( pervane taktım yeni düzelmedi ehiem 2213 daha iyi çıkış veriyor şuan ama bilyeden mi yoksa başka bir problem mi var çözemedim tabi bilyeyide kaybettim yerine koyamıyorum resmen çöp oldu fitre :( [/QUOTE]
Merhaba;
1:Cihazın markası nedir?
2:Akvaryumdan yüksekliği ya da alçaklığı ne kadar?
3:Cihazı hangi sıklıkla temizliyorsunuz ve nasıl ?
4:İçindeki filtreleme malzemeleri nedir ve ne kadar çoklukta?
5:Cihazı ne zamandan beri kullanıyorsunuz ?
[/QUOTE]Dia 825
akvaryum mobilyasının altında olması gereken yerde
2 ayda bir temizliyorum.. soğuk su ile sünger elyaf falan temizleyip gerekyorsa karbon seramik yeniliyorum.
Bu ne böyle soru yağmuru :) iyi bir şekilde ne gerekiyorsa yapan ve ne bilinmesi gerekiyorsa bilen biriyim. Açık ve net o bilyeyi çıkarttıktan sonra debi düştü bir dahada eski halini ne yapsam ( pervane takımı yenilendi) düzelmedi bu kadar basit :)
[/QUOTE]
Tek söylenebilecek şey var sık kullanımdan dolayı cihazın ömrünü doldurması ve debide fark etmesi. Bilyenin de debiye bir etki ettiğini sanmıyorum ne işe yaradığını biliyorsunuz.Nebilinmesi gerekiyorsa bilen biriyim demişsiniz, madem biliyorsunuz debinin de neden düştüğünü de bilmeniz gerekir!
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=Eray59]Benim cihazın debisi fena düştü :( pervane taktım yeni düzelmedi ehiem 2213 daha iyi çıkış veriyor şuan ama bilyeden mi yoksa başka bir problem mi var çözemedim tabi bilyeyide kaybettim yerine koyamıyorum resmen çöp oldu fitre :( [/QUOTE]Buğra55 2012-05-11 12:56:10
[QUOTE=Eray59]Benim cihazın debisi fena düştü :( pervane taktım yeni düzelmedi ehiem 2213 daha iyi çıkış veriyor şuan ama bilyeden mi yoksa başka bir problem mi var çözemedim tabi bilyeyide kaybettim yerine koyamıyorum resmen çöp oldu fitre :( [/QUOTE]
Merhaba;
1:Cihazın markası nedir?
2:Akvaryumdan yüksekliği ya da alçaklığı ne kadar?
3:Cihazı hangi sıklıkla temizliyorsunuz ve nasıl ?
4:İçindeki filtreleme malzemeleri nedir ve ne kadar çoklukta?
5:Cihazı ne zamandan beri kullanıyorsunuz ?
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
Merhaba belirttim elektrik kesintisinde birşey olmuyacağını.O bilye sadece filtrenin akvaryumun üzerinde kullanımında işe yarıyor elektrik kesintisinde filtredeki suyun geri akvaryuma boşalmamasını sağlıyor.Elektik gelince tekrar kaldığı yerden çalışmaya devam eder.(Dış filtrenin kapağını açamayan arkadaş varsa detaylı anlatabilirim)Buğra55 2012-04-30 12:43:47
Merhaba belirttim elektrik kesintisinde birşey olmuyacağını.O bilye sadece filtrenin akvaryumun üzerinde kullanımında işe yarıyor elektrik kesintisinde filtredeki suyun geri akvaryuma boşalmamasını sağlıyor.Elektik gelince tekrar kaldığı yerden çalışmaya devam eder.(Dış filtrenin kapağını açamayan arkadaş varsa detaylı anlatabilirim)
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
