ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Eylül 2013 10:40
Son Ziyaret:
26 Eylül 2018 16:42
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
tolga özeren
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1979
Yaş:
47
İl:
Mugla
Meslek:
Kaptan, Gemi Acentesi Yetkili Personeli
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
175*45*45 tank?
Alitirin3 zaten 1 tane vatoz var.
çağrı7777 bence su değerleri oturduysa çok fazla müdahale etmeye gerek kalmıyor. Bu arada resim eklemek için yanıt yaz butonuna tıklayınca çıkan mesaj yazma kutusunun üstünde fotoğraf makinesi resmi var. Ona tıklayıp eklemek istediğim fotoları ekliyorsun. Daha sonrada eklediğin fotoların altında büyüteç işaretinin yanında yukarı ok işareti olan bir simge var ona tıklayıp tek tek fotoları yazdığın mesaja ekliyorsun.
Alitirin3 zaten 1 tane vatoz var.
çağrı7777 bence su değerleri oturduysa çok fazla müdahale etmeye gerek kalmıyor. Bu arada resim eklemek için yanıt yaz butonuna tıklayınca çıkan mesaj yazma kutusunun üstünde fotoğraf makinesi resmi var. Ona tıklayıp eklemek istediğim fotoları ekliyorsun. Daha sonrada eklediğin fotoların altında büyüteç işaretinin yanında yukarı ok işareti olan bir simge var ona tıklayıp tek tek fotoları yazdığın mesaja ekliyorsun.
175*45*45 tank?
Merhaba arkadaşlar konuyu açmamın üzerinden epey bir zaman geçmiş tabi bu zaman da akvaryumumu kurdum bitkilerim ve balıklarım geldiler büyüdüler çoğaldılar.
Akvaryumu kuralı 9 ay 8 gün oldu. Bu sürede 1 kere %30 su değişimi yaptım ve 2-3 kere filtreyi temizledim. Şu anda sayamıyorum ama tahmini 150-200 civarı lepistes, 100 civarı kiraz karides, bir miktar ramshorn, 3-4 tane katil, 1 tane minare salyangoz, 1 tane çöpçü ve 1 tane vatoz var. Bu süre zarfında Ahmet Beyden aldığım bitkileri kullandım. gerçi şu anda bitkilerin büyük bir bölümünü söktüm. Saz ağırlıklı olarak devam ediyor akvaryum. Sizlerle son halinin fotolarını paylaşayım.
Yorumlarınızı bekliyorum...[IMG]null[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0395.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0428.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0426.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0423.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0422.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0412.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0409.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0408.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0401.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0400.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0399.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0398.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0397.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0396.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0395.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0394.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0393.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0392.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0391.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0390.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0389.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0297.JPG[/IMG]
Merhaba arkadaşlar konuyu açmamın üzerinden epey bir zaman geçmiş tabi bu zaman da akvaryumumu kurdum bitkilerim ve balıklarım geldiler büyüdüler çoğaldılar.
Akvaryumu kuralı 9 ay 8 gün oldu. Bu sürede 1 kere %30 su değişimi yaptım ve 2-3 kere filtreyi temizledim. Şu anda sayamıyorum ama tahmini 150-200 civarı lepistes, 100 civarı kiraz karides, bir miktar ramshorn, 3-4 tane katil, 1 tane minare salyangoz, 1 tane çöpçü ve 1 tane vatoz var. Bu süre zarfında Ahmet Beyden aldığım bitkileri kullandım. gerçi şu anda bitkilerin büyük bir bölümünü söktüm. Saz ağırlıklı olarak devam ediyor akvaryum. Sizlerle son halinin fotolarını paylaşayım.
Yorumlarınızı bekliyorum...[IMG]null[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0395.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0428.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0426.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0423.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0422.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0412.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0409.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0408.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0401.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0400.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0399.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0398.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0397.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0396.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0395.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0394.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0393.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0392.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0391.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0390.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0389.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0297.JPG[/IMG]
yeni kurulum , 2. gün planaria :(
Bende ilaç fikrini en son çare olarak düşünüyorum. Galiba dediğiniz gibi balıklar varlıklarını farkettiler çünkü dün akşam uzunca bir süre gözlemlediğim halde bu planarialardan hiç göremedim. Galiba şuanda sadece akvaryumun arka tarafındaki bitkileri biraz seyreltip dip çekimi yapmak yeterli olacak.
Bende ilaç fikrini en son çare olarak düşünüyorum. Galiba dediğiniz gibi balıklar varlıklarını farkettiler çünkü dün akşam uzunca bir süre gözlemlediğim halde bu planarialardan hiç göremedim. Galiba şuanda sadece akvaryumun arka tarafındaki bitkileri biraz seyreltip dip çekimi yapmak yeterli olacak.
Bu arada dip çekimi için hani damacanalar için pilli pompalar var. O pompaların su çıkış ucuna filtre filesi bağlasam acaba yeterli çekişi sağlayabilir mi? Ne dersiniz? Sizce olabilir mi? Sonuçta 40-50TL yerine 15TL'ye bir çözüm olmuş olur...
DİP SÜPÜRGESİ FİKRİ
Merhaba arkadaşlar,
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 1 seneden beri kurmuş olduğum bitkili canlı doğuran tankım da dip çekimi yapmıyorum. En son galiba 4-5 ay önce su değiştirdim. Sadece eksilen suyu 1-2 günde bir yeniliyorum.
5-6 gün önce tankım da ki canlılara ek olarak 100 adet civarında kiraz karides ekledim. Fakat dün akşam karidesler tanka alıştıklarından bitkilerin arasından çıkıp dolaşmaya başladıklarında onları seyretmek için tankın içine daha dikkatli baktığımda planurya olduğunu anladığım karideslerden önce görmediğim bir solucanımsı yaratıkla karşılaştım.
Tankım da 150 civarı lepistes, 100 civarı ramshorn, 4 tane helena ve 100 civarı kiraz karides var. Tankım 350 litre bol bitkili büyük kaya ve kök dekorları olan bir tank.
Şimdi dip çekimi yapmaya karar verdim. Sizce marketlerde satılan pilli damacana pompaları ile dip çekimi yapabilir miyim? Yani petshoplarda satılan dip süpürgeleriyle aynı mantıkla çalışıyorlar. Üzerlerinde yapılacak birkaç eklemeyle sadece kum üzerindeki pislik ve yem artıklarını toplamaya yetecek kadar.
Bu düşüncem hakkında fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Ayrıca planuryayı yok etmek için andozol şuruptan bahsediyorlar. Sizce kullanmalı mıyım? Tanktaki diğer canlılara zarar verir mi?
yeni kurulum , 2. gün planaria :(
Dün akşam 3-4 gün önce akvaryuma eklediğim karideslerin tanka alışıpta yavaş yavaş ortaya çıkmalarını izlerken denk geldim daha önce görmemiştim. 0,5 cm'den 1-2cm'e kadar olan var. Daha önce var mıydı bilmiyorum. 3-4 günde nasıl bu kadar çoğalıp büyüdüler anlamadım. Ama bu hızla önlem almazsam akvaryumu ele geçireceklermiş gibi duruyor. Dün fark edince bir tanesini kepçenin sapıyla dışarı çıkardım hemen daire şeklini aldı. Herhangi bir şeyle dokunduğunuzda böyle top gibi olarak dibe çöküyorlar. Normalde üçgen kafalı solucan gibi bir şey. Galiba bitkileri seyrelttikten sonra forumda bahsi geçen andazol şurup kullanacağım. Fotolar için akşam eve gittiğimde yollayabilirim.
Dün akşam 3-4 gün önce akvaryuma eklediğim karideslerin tanka alışıpta yavaş yavaş ortaya çıkmalarını izlerken denk geldim daha önce görmemiştim. 0,5 cm'den 1-2cm'e kadar olan var. Daha önce var mıydı bilmiyorum. 3-4 günde nasıl bu kadar çoğalıp büyüdüler anlamadım. Ama bu hızla önlem almazsam akvaryumu ele geçireceklermiş gibi duruyor. Dün fark edince bir tanesini kepçenin sapıyla dışarı çıkardım hemen daire şeklini aldı. Herhangi bir şeyle dokunduğunuzda böyle top gibi olarak dibe çöküyorlar. Normalde üçgen kafalı solucan gibi bir şey. Galiba bitkileri seyrelttikten sonra forumda bahsi geçen andazol şurup kullanacağım. Fotolar için akşam eve gittiğimde yollayabilirim.
yeni kurulum , 2. gün planaria :(
[QUOTE=pekozgur]Kesinlikle zararlı bir parazit, öncelikle etobur. Youtube'a "planaria attacking shrimp" yazıp izleyin.
Ancak balıklara zarar veremezler Hatta yem olurlar.
Karides tankında tuzak vs ile mücadele şart, balık tankinda çok yaşama şansı olmaz. [/QUOTE]
[QUOTE=pekozgur]Kesinlikle zararlı bir parazit, öncelikle etobur. Youtube'a "planaria attacking shrimp" yazıp izleyin.
Ancak balıklara zarar veremezler Hatta yem olurlar.
Karides tankında tuzak vs ile mücadele şart, balık tankinda çok yaşama şansı olmaz. [/QUOTE]
Peki hocam;
Bol bitkili (sazlar var) ve büyük kayalardan dekorları olan, karides 100 civarı (kiraz), balık 150 civarı (lepistes) ve salyangoz 100 civarı (ramshorn) 4 tane (helena) karışık tankta durumları nedir?
Müdahale etmek gerekir mi?
Tankı ilk kurduğumdan beri ki yaklaşık 1 sene oluyor hiç dip çekimi yapmadım. Yakın zamandan tankın arka tarafındaki sazları biraz seyrelttikten sonra dip çekimi yapmayı planladım. Daha sonra hala kurtulamamışsam 2-3 hafta içinde sık sık su değişimi yapmayı düşünüyorum. Sizce uygun bir yaklaşım mıdır?
Canlı yem olarak un kurdu
[QUOTE=pusat58]Geçen sene Manisa da bir yerden 50 tane kaliforniya solucanı almıştım. Tanesini 1 tl ye vermişlerdi. Solucanın tanesine 1l vermek çok akıl karı gibi gözükmüyor ama çok işime yaradı hala da üretiyorum. Balıklarına solucan verenler genelde sıcak suda yıkıyor aslında solucanın mukozasının koruyucu ve parazit öldürücü etkisi var bu yapılan yanlış. Doğadan toplananlar iç parazite sebep olabiliyor fakat kültür ortamına gübre katmazsanız böyle bir sorun yaşamazsınız. Solucanlara mama olarak sebze - meyve artıkları, ot, torf ve ince kum veriyorum. Şimdiye kadar parazit sorunu yaşamadım.

[QUOTE=pusat58]Geçen sene Manisa da bir yerden 50 tane kaliforniya solucanı almıştım. Tanesini 1 tl ye vermişlerdi. Solucanın tanesine 1l vermek çok akıl karı gibi gözükmüyor ama çok işime yaradı hala da üretiyorum. Balıklarına solucan verenler genelde sıcak suda yıkıyor aslında solucanın mukozasının koruyucu ve parazit öldürücü etkisi var bu yapılan yanlış. Doğadan toplananlar iç parazite sebep olabiliyor fakat kültür ortamına gübre katmazsanız böyle bir sorun yaşamazsınız. Solucanlara mama olarak sebze - meyve artıkları, ot, torf ve ince kum veriyorum. Şimdiye kadar parazit sorunu yaşamadım.

[/QUOTE]
Merhaba bende canlı yem üretme konusunu araştıryorum. Sizin mesajınızı okuduğumda kaliforniya kırmızı solucanını biliyordum fakat öğrenmek istediğim sizin kültürünüzün fotoğrafında da gözüktüğü gibi bu solucanlar lepistesler için geniş ve uzun duruyor. Sizce bunları ürettikten sonra lepisteslerime verirken bölerek küçültsem nasıl olur? Siz hangi balıklarda kullanıyorsunuz?
Cevaplarınız ve bilgilendirmeleriniz için teşekkürler...
Mayali CO2 Balıklara Zararı ?
Merhaba
Merhaba
Ben de bu aralar bitkili canlı doğuran bir tank kurmak için araştırmalar yapıyorum. Forumdaki araştırmalarım sonucunda bitkili bir tank kurarken su değerlerinin oturması için 6-8 hafta kadar bekledikten sonra tanka canlı eklenmesi yönünde bilgilere ulaştım. Erken dönemde eklenen canlılarda kayıplar fazla oluyormuş hatta ilgili yazıyı buradan okuyabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_baslayanlar_burayalow-tech_k208779.asp
Şerit Ledli Aydınlatma
ismail hakkı ayhan bey,
ismail hakkı ayhan bey,
bu konunuzun üstünden 4 yıl geçmiş ama ben bugünlerde bitkili bir tank kuracağım için meak ettim 4 yıldan bu yana kullandığınız led ışıklandırmadan memnun musunuz? Bitki bakımı için gerekli ışıklandırmayı sağlayabiliyorlar mı?
72w power led aydınlatma(video eklendi 2.syf)
Merhaba Aykut Bey,
Merhaba Aykut Bey,
Alışveriş yaptığınız linkleri paylaşma şansınız var mı acaba?
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
