ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Atilla14
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Temmuz 2018 08:28
Son Ziyaret:
19 Mart 2022 00:10
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Atilla Dorak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bolu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Atilla Dorak
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhabalar,
Yaklaşık 4 ay önce power led ile devam ettiğim hobimden bir görüntüde ben paylaşıyım istedim.Bu vesile ile yapmış olduğu aydınlatıcı çalışmalarından ve yardımlarından ötürü (darkaura) Mustafa bey' e teşekkürlerimi iletiyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/110420202115031.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Yaklaşık 4 ay önce power led ile devam ettiğim hobimden bir görüntüde ben paylaşıyım istedim.Bu vesile ile yapmış olduğu aydınlatıcı çalışmalarından ve yardımlarından ötürü (darkaura) Mustafa bey' e teşekkürlerimi iletiyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/110420202115031.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa Bey, desteğiniz ve bigilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. NPK 'yı bitkileri gözlemleyerek kademeli olarak artırıyorum.
Mustafa Bey, desteğiniz ve bigilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. NPK 'yı bitkileri gözlemleyerek kademeli olarak artırıyorum.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba Mustafa Bey,
Power led armatürü yaklaşık 15 gündür kullaniyorum. Bazı bitkilerin yaprakları daraldı ve sivrileşti. Örneğin tütün yaprakları yanmış gibi duruyor. Aromaticalar hacimli ve geniş yapraklı ve cok hızlı büyürken( poset poset buduyordum) resimdeki gibi büzulduler. Olculer 100x45x45 armaturde ayak yok sudan yuksekligi 10 cmidi.lens yoktu. 2 gun once Sudan 20cm yukseklige ayaklar ile aldim ve 90 derece lens taktim. Nedeni 72 w olan ledlerin fazla gelmesi olabilir mi? Daha önce karşilastinizmi. Bazi bitkilerde halinden cok memnun pogestemon octopus reicki mini gibi. Bu sayfa basinda yazismistik. Eski resimleri orada mevcut. Yardimci olabilirmisiniz. Biraz bu sekilde gozlemleyeyim mi. Fakat hic alg problemi ile karsilasmadim. Eskiden beri jbl macro ve micro element kullaniyorum. CO2 difizörüm tikandı yerine dıy difizör ile CO2 veriyorum yetersiz kaliyor olabilir mi. Işıklar günde 2 sefer 3 saatten toplamda 6 saat acik kalıyor. Adaptasyon sürecimidir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192346091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192343491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192341221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192339111.jpg[/IMG][EDIT]Atilla14,2019-11-06 23:55:15[/EDIT]
Merhaba Mustafa Bey,
Power led armatürü yaklaşık 15 gündür kullaniyorum. Bazı bitkilerin yaprakları daraldı ve sivrileşti. Örneğin tütün yaprakları yanmış gibi duruyor. Aromaticalar hacimli ve geniş yapraklı ve cok hızlı büyürken( poset poset buduyordum) resimdeki gibi büzulduler. Olculer 100x45x45 armaturde ayak yok sudan yuksekligi 10 cmidi.lens yoktu. 2 gun once Sudan 20cm yukseklige ayaklar ile aldim ve 90 derece lens taktim. Nedeni 72 w olan ledlerin fazla gelmesi olabilir mi? Daha önce karşilastinizmi. Bazi bitkilerde halinden cok memnun pogestemon octopus reicki mini gibi. Bu sayfa basinda yazismistik. Eski resimleri orada mevcut. Yardimci olabilirmisiniz. Biraz bu sekilde gozlemleyeyim mi. Fakat hic alg problemi ile karsilasmadim. Eskiden beri jbl macro ve micro element kullaniyorum. CO2 difizörüm tikandı yerine dıy difizör ile CO2 veriyorum yetersiz kaliyor olabilir mi. Işıklar günde 2 sefer 3 saatten toplamda 6 saat acik kalıyor. Adaptasyon sürecimidir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192346091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192343491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192341221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192339111.jpg[/IMG][EDIT]Atilla14,2019-11-06 23:55:15[/EDIT]
Bitkili Akvaryumda Aşırı Işık Suyu Bulandırır Mı?
Merhaba Mustafa Bey,
Power led armatürü yaklaşık 1 aydır kullaniyorum. Bazı bitkilerin yaprakları daraldı ve sivrileşti. Örneğin tütün yaprakları yanmış gibi duruyor. Aromaticalar hacimli ve geniş yapraklı ve cok hızlı büyürken( poset poset buduyordum) resimdeki gibi büzulduler. Olculer 100x45x45 armaturde ayak yok sudan yuksekligi 10 cm idi.lens yoktu. 2 gun once Sudan 20cm yukseklige ayaklar ile aldim ve 90 derece lens taktim. Nedeni 72 w olan ledlerin fazla gelmesi olabilir mi? Daha önce karşilastinizmi. Bazi bitkilerde halinden cok memnun pogestemon octopus reicki mini gibi. Bu sayfa basinda yazismistik. Eski resimleri orada mevcut. Yardimci olabilirmisiniz. Biraz bu sekilde gozlemleyeyim mi. Fakat hic alg problemi ile karsilasmadim. Eskiden beri jbl macro ve micro element kullaniyorum. CO2 difizörüm tikandı yerine dıy difizör ile CO2 veriyorum yetersiz kaliyor olabilir mi. Işıklar günde 2 sefer 3 saatten toplamda 6 saat acik kalıyor. Adaptasyon sürecimidir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192341221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192343491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192339111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192346091.jpg[/IMG]
Merhaba Mustafa Bey,
Power led armatürü yaklaşık 1 aydır kullaniyorum. Bazı bitkilerin yaprakları daraldı ve sivrileşti. Örneğin tütün yaprakları yanmış gibi duruyor. Aromaticalar hacimli ve geniş yapraklı ve cok hızlı büyürken( poset poset buduyordum) resimdeki gibi büzulduler. Olculer 100x45x45 armaturde ayak yok sudan yuksekligi 10 cm idi.lens yoktu. 2 gun once Sudan 20cm yukseklige ayaklar ile aldim ve 90 derece lens taktim. Nedeni 72 w olan ledlerin fazla gelmesi olabilir mi? Daha önce karşilastinizmi. Bazi bitkilerde halinden cok memnun pogestemon octopus reicki mini gibi. Bu sayfa basinda yazismistik. Eski resimleri orada mevcut. Yardimci olabilirmisiniz. Biraz bu sekilde gozlemleyeyim mi. Fakat hic alg problemi ile karsilasmadim. Eskiden beri jbl macro ve micro element kullaniyorum. CO2 difizörüm tikandı yerine dıy difizör ile CO2 veriyorum yetersiz kaliyor olabilir mi. Işıklar günde 2 sefer 3 saatten toplamda 6 saat acik kalıyor. Adaptasyon sürecimidir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192341221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192343491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192339111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192346091.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa Bey, ilginize çok teşekkür ederim. O zaman bu şekilde devam [:)] Yeni sisteme bitkilerin ve balıkların adaptasyon sürecini atlatmasından sonra ön sıraya 90° lens kullanmamı önerirmisiniz. Melekler ilk armatürü çalıştırdığımda bahsettiğiniz şekilde gözüne Işık tutulmuş tavşan edasıyla dipte toplandılar sabah daha yeni kendilerine geliyorlardı, onlarda alışmış olurlar biraz yeni sisteme.
Bir de şekildeki armatür ayaklarını yapmıştım kullanmamı önerirmisiniz. Renk yukarıdan daha geniş alanda akvaryum içine dağılır ve tek armatürde çift sıra led olmasının handikaplarını da ortadan kaldırmak amacıyla düşünmüştüm açıkçası. Sizin yapmış olduğunuz tek sıra 2 armatür şeklinde sistemlerde ışık akvaryum içene daha eşit dağılıyor. Ayaklar çok yüksek derseniz biraz daha alçaltabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/161020191130401.jpg[/IMG][EDIT]Atilla14,2019-10-16 12:12:50[/EDIT]
Mustafa Bey, ilginize çok teşekkür ederim. O zaman bu şekilde devam [:)] Yeni sisteme bitkilerin ve balıkların adaptasyon sürecini atlatmasından sonra ön sıraya 90° lens kullanmamı önerirmisiniz. Melekler ilk armatürü çalıştırdığımda bahsettiğiniz şekilde gözüne Işık tutulmuş tavşan edasıyla dipte toplandılar sabah daha yeni kendilerine geliyorlardı, onlarda alışmış olurlar biraz yeni sisteme.
Bir de şekildeki armatür ayaklarını yapmıştım kullanmamı önerirmisiniz. Renk yukarıdan daha geniş alanda akvaryum içine dağılır ve tek armatürde çift sıra led olmasının handikaplarını da ortadan kaldırmak amacıyla düşünmüştüm açıkçası. Sizin yapmış olduğunuz tek sıra 2 armatür şeklinde sistemlerde ışık akvaryum içene daha eşit dağılıyor. Ayaklar çok yüksek derseniz biraz daha alçaltabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/161020191130401.jpg[/IMG][EDIT]Atilla14,2019-10-16 12:12:50[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba,
Power Led Armatür tamamlandı. Görüntü aşağıdaki resimdeki gibi oldu. Dağılım uygun olmuş mu ? Gözüm florasana alıştığı için bana biraz farklı geldi. Mavi ve mor sanki çok baskın geldi gibi. Sizin yorumlarınız nedir. Akvaryum ölçüleri : 100x45x45 zemin bitkileri için 90° lens kullanmalımıyım ? Sanki parlaklık da az gibi.
Dizilim:
Soğuk Beyaz : 6000 K 36 Adet 50%
Deep Red : 660 nm 16 Adet 22%
Royal Blue 430-450 nm 9 Adet 12%
Uv Mor: 420-430 nm 5 Adet 7%
Full Spectrum : 4 Adet 5%
Yeşil 530 nm 2 Adet 2,80%
Kırmızı 630 nm : 0
Toplam 72 Adet
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192233111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192245301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192247101.jpg[/IMG]
Merhaba,
Power Led Armatür tamamlandı. Görüntü aşağıdaki resimdeki gibi oldu. Dağılım uygun olmuş mu ? Gözüm florasana alıştığı için bana biraz farklı geldi. Mavi ve mor sanki çok baskın geldi gibi. Sizin yorumlarınız nedir. Akvaryum ölçüleri : 100x45x45 zemin bitkileri için 90° lens kullanmalımıyım ? Sanki parlaklık da az gibi.
Dizilim:
Soğuk Beyaz : 6000 K 36 Adet 50%
Deep Red : 660 nm 16 Adet 22%
Royal Blue 430-450 nm 9 Adet 12%
Uv Mor: 420-430 nm 5 Adet 7%
Full Spectrum : 4 Adet 5%
Yeşil 530 nm 2 Adet 2,80%
Kırmızı 630 nm : 0
Toplam 72 Adet
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192233111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192245301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192247101.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa Bey teşekkür ederim. Fakat Soğuk Beyaz %50 oranında çıkıyor. Belirttiğiniz gibi Yeşili 2 adet koydum. 630 Kırmızıyı çıkarttım. Ve 4 adet Full spectrumu eşit dağıttım. Soğuk beyazda oran %50 az derseniz hangi renklerden toplamda 6 adet eksiltmem uygun olur. Bu şekilde de iyi olur derseniz hemen başlayacağım.
Soğuk Beyaz : 6000 K 36 Adet 50%
Deep Red : 660 nm 16 Adet 22%
Royal Blue 430-450 nm 9 Adet 12%
Uv Mor: 420-430 nm 5 Adet 7%
Full Spectrum : 4 Adet 5%
Yeşil 530 nm 2 Adet 2,80%
Kırmızı 630 nm : 0
Toplam 72 Adet
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/111020191512061.jpg[/IMG]
Mustafa Bey teşekkür ederim. Fakat Soğuk Beyaz %50 oranında çıkıyor. Belirttiğiniz gibi Yeşili 2 adet koydum. 630 Kırmızıyı çıkarttım. Ve 4 adet Full spectrumu eşit dağıttım. Soğuk beyazda oran %50 az derseniz hangi renklerden toplamda 6 adet eksiltmem uygun olur. Bu şekilde de iyi olur derseniz hemen başlayacağım.
Soğuk Beyaz : 6000 K 36 Adet 50%
Deep Red : 660 nm 16 Adet 22%
Royal Blue 430-450 nm 9 Adet 12%
Uv Mor: 420-430 nm 5 Adet 7%
Full Spectrum : 4 Adet 5%
Yeşil 530 nm 2 Adet 2,80%
Kırmızı 630 nm : 0
Toplam 72 Adet
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/111020191512061.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhabalar,
Power led armatür yapımına başlamadan çıkartmış olduğum sıralamanın uygunluğu hakkında bilgi alabilirmiyim. Yaklaşık 200 sayfalık paylaşımları okudum ve Mustafa bey'in ilk sayfada belirttiği oranlara biraz ufak ekleme yaptım. 6000K Soğuk beyaz sayısı oranın biraz altında kaldı gibi fotosentez ve doğal görüntü bozulur mu, alg oluşur mu? endişelerim var. Başlamışken tecrübelerinizden faydalanıp nokta atışı yapmak istiyorum. Defalarca bu konu açıldı belki ama sıralama gözüme çok renkli geldi.
Uygun derseniz 1. dizilim şeklinde başlayacağım.
Florasanla çok güzel bitkili high tech akvaryumlarım oldu inşallah power led ile de başarıp 20 yıldır sürdürdüğüm bu hobimde yine mutlu olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/101020191527091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191508071.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Power led armatür yapımına başlamadan çıkartmış olduğum sıralamanın uygunluğu hakkında bilgi alabilirmiyim. Yaklaşık 200 sayfalık paylaşımları okudum ve Mustafa bey'in ilk sayfada belirttiği oranlara biraz ufak ekleme yaptım. 6000K Soğuk beyaz sayısı oranın biraz altında kaldı gibi fotosentez ve doğal görüntü bozulur mu, alg oluşur mu? endişelerim var. Başlamışken tecrübelerinizden faydalanıp nokta atışı yapmak istiyorum. Defalarca bu konu açıldı belki ama sıralama gözüme çok renkli geldi.
Uygun derseniz 1. dizilim şeklinde başlayacağım.
Florasanla çok güzel bitkili high tech akvaryumlarım oldu inşallah power led ile de başarıp 20 yıldır sürdürdüğüm bu hobimde yine mutlu olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/101020191527091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191508071.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhabalar,
Power Led Armatür maceramda Ali Expresten sipariş vermiş olduğum 1w 'lık Soğuk beyaz ledlerim bugün elime ulaştı, resimde görüldüğü gibi pcb 'lerde 6000 K yazıyor.
Bu ledleri kullanabilirmiyim yok sa çöp mü oldular. Ben 6500-6700 K istemiştim.
Kullanmamda sakınca yok ise 100x45x40 ebatlarında bitkili akvaryumumda standart led dizilimini değiştirmem mi gerekir. Örneğin;
39 adet 6500 K Soğuk beyaz
16 adet 660 nm Deep red
9 adet royal blue
4 adet uv mor 420-430nm
2 adet full spectrum
1 adet yeşil 530 nm
1 adet kırmızı 630 nm
toplam: 72 adet 1 W
Beyazların 6000 kelvin olması nedeniyle royal blue veya uv mor 'un sayısını mı artırmam uygun olur sizce. Yoksa mutlaka 6500-6700 Kelvın mi olmalı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130920191052571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191508071.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Power Led Armatür maceramda Ali Expresten sipariş vermiş olduğum 1w 'lık Soğuk beyaz ledlerim bugün elime ulaştı, resimde görüldüğü gibi pcb 'lerde 6000 K yazıyor.
Bu ledleri kullanabilirmiyim yok sa çöp mü oldular. Ben 6500-6700 K istemiştim.
Kullanmamda sakınca yok ise 100x45x40 ebatlarında bitkili akvaryumumda standart led dizilimini değiştirmem mi gerekir. Örneğin;
39 adet 6500 K Soğuk beyaz
16 adet 660 nm Deep red
9 adet royal blue
4 adet uv mor 420-430nm
2 adet full spectrum
1 adet yeşil 530 nm
1 adet kırmızı 630 nm
toplam: 72 adet 1 W
Beyazların 6000 kelvin olması nedeniyle royal blue veya uv mor 'un sayısını mı artırmam uygun olur sizce. Yoksa mutlaka 6500-6700 Kelvın mi olmalı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130920191052571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191508071.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Atilla14][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191319301.jpg[/IMG]
Merhaba Mustafa Bey, Ekli resimde ki bitkili akvaryuma sahibim. Adınlatma sistemim,4saat+4saat=8 saat/ gün
2 Adet Sylvania 30x2 Watt T8
2 Adet 865 Daylight 30x2 Watt T8
2 Adet 865 18x2 Watt T8
2 adet 5730 Smd led 'ten ibaret. Yıllardır ufak değişiklikler ile bu şekilde kullanıyorum. Yüksek enerji maliyeti ve florasan ömürlerininden dolayı artık led aydınlatma ya geçiş yapmak istiyorum. Yazılarınızı okuduğumda bu konuda oldukça tecrübeli olduğunuzu gördüm. Bende uzun zamandır araştırıyorum fakat hata yapmakta istemiyorum. Akvaryum ebatlarım 100x45hx45 şeklinde, Power led önerileriniz hakkında bilgi rica edebilirmiyim. Hangi tür ledlerden kaçar adet benim için uygun olur sıralaması ne şekilde olması gerekir? Siz imalat yapıyormusunuz bilmiyorum.
Teşekkür ederim. [/QUOTE][QUOTE=Atilla14][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191319301.jpg[/IMG]
Merhaba Mustafa Bey,
Akvaryumuma power led armatür yapımı için sizinle nasıl irtibata geçebilirim.[EDIT]Atilla14,2019-06-04 22:23:15[/EDIT]
[QUOTE=Atilla14][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191319301.jpg[/IMG]
Merhaba Mustafa Bey, Ekli resimde ki bitkili akvaryuma sahibim. Adınlatma sistemim,4saat+4saat=8 saat/ gün
2 Adet Sylvania 30x2 Watt T8
2 Adet 865 Daylight 30x2 Watt T8
2 Adet 865 18x2 Watt T8
2 adet 5730 Smd led 'ten ibaret. Yıllardır ufak değişiklikler ile bu şekilde kullanıyorum. Yüksek enerji maliyeti ve florasan ömürlerininden dolayı artık led aydınlatma ya geçiş yapmak istiyorum. Yazılarınızı okuduğumda bu konuda oldukça tecrübeli olduğunuzu gördüm. Bende uzun zamandır araştırıyorum fakat hata yapmakta istemiyorum. Akvaryum ebatlarım 100x45hx45 şeklinde, Power led önerileriniz hakkında bilgi rica edebilirmiyim. Hangi tür ledlerden kaçar adet benim için uygun olur sıralaması ne şekilde olması gerekir? Siz imalat yapıyormusunuz bilmiyorum.
Teşekkür ederim. [/QUOTE][QUOTE=Atilla14][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191319301.jpg[/IMG]
Merhaba Mustafa Bey,
Akvaryumuma power led armatür yapımı için sizinle nasıl irtibata geçebilirim.[EDIT]Atilla14,2019-06-04 22:23:15[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
