ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tuna1990
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ekim 2020 11:06
Son Ziyaret:
17 Ocak 2021 10:33
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuna Çinçin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Hatay
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tuna Çinçin
SON 10 MESAJI
Teleskop Balığım Su Yüzeyinde Kendini Serbest Bıra
[QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Hava yutmuşsa işe yarayabilir ama acemi iseniz önermem balığı öldürebilirsiniz çünkü balıkların hava kesesi bu konularda hassastır eğer bunu ayarlayamazsanız hava kesesini patlatabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Hava yutmuşsa işe yarayabilir ama acemi iseniz önermem balığı öldürebilirsiniz çünkü balıkların hava kesesi bu konularda hassastır eğer bunu ayarlayamazsanız hava kesesini patlatabilirsiniz.[/QUOTE]
Tamamdır,benim yapmamam daha iyi
[QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Tamamdır silis kum almayı düşünüyorum taşları çıkarıp o şekilde bırakayım mı altını şuanlık[:nazar:]
[QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Hava yutmuşsa işe yarayabilir ama acemi iseniz önermem balığı öldürebilirsiniz çünkü balıkların hava kesesi bu konularda hassastır eğer bunu ayarlayamazsanız hava kesesini patlatabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Hava yutmuşsa işe yarayabilir ama acemi iseniz önermem balığı öldürebilirsiniz çünkü balıkların hava kesesi bu konularda hassastır eğer bunu ayarlayamazsanız hava kesesini patlatabilirsiniz.[/QUOTE]
Tamamdır,benim yapmamam daha iyi
[QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Tamamdır silis kum almayı düşünüyorum taşları çıkarıp o şekilde bırakayım mı altını şuanlık[:nazar:]
Teleskop Balığım Su Yüzeyinde Kendini Serbest Bıra
[QUOTE=Beta_balik]Yeminiz protein ağırlıklı ve kalitesiz duruyor. Bu ikisi de japon için uygun olmaz ve eğer yanlış yem kullanırsanız, fazla yemleme yaparsanız hava kesesine baskı yapabilir. Sonuç olarak bu balığın dengesini bozar. Sizde de sorun muhtemelen bu. İki üç gün yem vermeyip bir kere de haşlanmış bezelye vermeyi deneyin. Duruma göre tekrar birşey yaparsanız ama ben düzenleyeceğini düşüyorum.
Bu arada akvaryumunuz japonu bırakın hiçbir balık için yeteri büyüklükte değil. Japon balıkları hem geniş yüzme alanı istedikleri, hem boyut olarak çok büyüdükleri hem de suyu çok hızlı kirlettikleri için balık başına en az 30 litre düşmeli kesinlikle. Yani en kısa zamanda 100 litreye yakın bir akvaryuma geçmeniz lazım sizin. [/QUOTE]
Saolun en yakın zamanda yemlerini ve akvaryumu değiştirmeyi düşünüyorum şuanlık granül mü diğer yemden mi vermeliyim ben sürekli aynı yem yerine bi onu birde diğerini veriyorum[:nazar:]
DİYORUM Kİ BALIGIN ALT KISMINI 3 KEZ HAFİFÇE OVALASAMMI HİÇ YAPMADIM PEK BİLGİM YOK[EDIT]Tuna1990,2021-01-05 10:01:38[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Yeminiz protein ağırlıklı ve kalitesiz duruyor. Bu ikisi de japon için uygun olmaz ve eğer yanlış yem kullanırsanız, fazla yemleme yaparsanız hava kesesine baskı yapabilir. Sonuç olarak bu balığın dengesini bozar. Sizde de sorun muhtemelen bu. İki üç gün yem vermeyip bir kere de haşlanmış bezelye vermeyi deneyin. Duruma göre tekrar birşey yaparsanız ama ben düzenleyeceğini düşüyorum.
Bu arada akvaryumunuz japonu bırakın hiçbir balık için yeteri büyüklükte değil. Japon balıkları hem geniş yüzme alanı istedikleri, hem boyut olarak çok büyüdükleri hem de suyu çok hızlı kirlettikleri için balık başına en az 30 litre düşmeli kesinlikle. Yani en kısa zamanda 100 litreye yakın bir akvaryuma geçmeniz lazım sizin. [/QUOTE]
Saolun en yakın zamanda yemlerini ve akvaryumu değiştirmeyi düşünüyorum şuanlık granül mü diğer yemden mi vermeliyim ben sürekli aynı yem yerine bi onu birde diğerini veriyorum[:nazar:]
DİYORUM Kİ BALIGIN ALT KISMINI 3 KEZ HAFİFÇE OVALASAMMI HİÇ YAPMADIM PEK BİLGİM YOK[EDIT]Tuna1990,2021-01-05 10:01:38[/EDIT]
Teleskop Balığım Su Yüzeyinde Kendini Serbest Bıra
[QUOTE=H.e.k]
Hava yutmuş olabilir.
Akvaryumunuz kaç litre?
Hava motoru ve filtre var mı?[:*]
Yemleme yüzey yemi mi?[/QUOTE]
11 Litre
Filtre var
Evet yem yüzeyde kalıyor ancak elimizi geçirip atınca yemler aşağıya çöküyor[:)] şu ana kadar sadece 1 kez su yüzeyinde ters döndüğünü gördüm 4-5 ay önce 2 japon balığın siyah benekleri vardı biraz fazla ancak şuan hiç yok[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/050120210929261.jpg[/IMG] buda filtre şuan balıkta sorun yok[EDIT]Tuna1990,2021-01-05 09:37:48[/EDIT]
[QUOTE=H.e.k]
Hava yutmuş olabilir.
Akvaryumunuz kaç litre?
Hava motoru ve filtre var mı?[:*]
Yemleme yüzey yemi mi?[/QUOTE]
11 Litre
Filtre var
Evet yem yüzeyde kalıyor ancak elimizi geçirip atınca yemler aşağıya çöküyor[:)] şu ana kadar sadece 1 kez su yüzeyinde ters döndüğünü gördüm 4-5 ay önce 2 japon balığın siyah benekleri vardı biraz fazla ancak şuan hiç yok[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/050120210929261.jpg[/IMG] buda filtre şuan balıkta sorun yok[EDIT]Tuna1990,2021-01-05 09:37:48[/EDIT]
Teleskop Balığım Su Yüzeyinde Kendini Serbest Bıra
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/040120211535331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201655381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/040120211536241.jpg[/IMG] eskiden küçük teleskop balığım bu şekilde yapmazdı ancak son 2-3 haftadır kendini su yüzeyinde bırakıyor.Akvaryum içinde 2 japon 1 teleskop var[:(]iki haftada bir suyun yarısı değisiyor ara sıra kendi isteğiyle aşağı iniyor veya biz akvaryuma dokununca kabızlıktan olabilir dediler sabahtan beri yem vermedim ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:'(]ARA SIRA Ters dönüyor[:((] ışığı açtıktan sonra bir süre düzeldi ancak tekrar yapmaya başladı[EDIT]Tuna1990,2021-01-04 21:25:26[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/040120211535331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201655381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/040120211536241.jpg[/IMG] eskiden küçük teleskop balığım bu şekilde yapmazdı ancak son 2-3 haftadır kendini su yüzeyinde bırakıyor.Akvaryum içinde 2 japon 1 teleskop var[:(]iki haftada bir suyun yarısı değisiyor ara sıra kendi isteğiyle aşağı iniyor veya biz akvaryuma dokununca kabızlıktan olabilir dediler sabahtan beri yem vermedim ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:'(]ARA SIRA Ters dönüyor[:((] ışığı açtıktan sonra bir süre düzeldi ancak tekrar yapmaya başladı[EDIT]Tuna1990,2021-01-04 21:25:26[/EDIT]
Japon Balığının Pulu Kabarıyor Acil Yardım !!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/141020200953121.jpg[/IMG] 3 tane var ancak 1 tanesini ki kararıyor geldiğinde zaten kararmıştı şimdi daha da karardı bı 3 gün fln sonra suyu yeniliyeceğim ve küçük siyah japon balığımda alttan gelip bazen kafa atıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/141020201004021.jpg[/IMG] filtreyi en yüksek duruma getirdim[EDIT]Tuna1990,2020-10-14 10:40:59[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/141020200953121.jpg[/IMG] 3 tane var ancak 1 tanesini ki kararıyor geldiğinde zaten kararmıştı şimdi daha da karardı bı 3 gün fln sonra suyu yeniliyeceğim ve küçük siyah japon balığımda alttan gelip bazen kafa atıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/141020201004021.jpg[/IMG] filtreyi en yüksek duruma getirdim[EDIT]Tuna1990,2020-10-14 10:40:59[/EDIT]
Balıklara Yeni Akvaryum Aldım Ancak .....
[QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Fanustan daha iyi olmuş tabi, ama yine de yeteri büyüklükte sayılmaz. İlerleyen zamanlarda imkanınız olunca en az 70-80 litrelik bir akvaryum alırsanız çok güzel olur. :)
Birde yanılmıyorsam iki balığını vardı, siyah teleskobu keşke almasaydınız.
Sorduğunuz konu hakkında bir fikrim yok. Ama balıkların bu akvaryumda daha sağlıklı yaşaması için birkaç önerim var. İlk olarak tabikide dipte ki renkli taşları çıkartın. Hem iri taneli taşlar tabana kullanılmaya pek uygun değil, hem salınım yapma ihtimali var hem de japonlar kum ile oynamayı sever. Bu nedenle silis, ince (1-2 mm gibi) dere kumu yada midye kırığı alın. Yaklaşık olarak 5-6 cm olsa yeterli.
Bir ısıtıcı alırsanız iyi olur. Japonlar soğuk su balığı olduğu ve 21-22 derece uygun olduğu halde suyun sabit ısıda kalması lazım. Önce bir termometre alın. Akvaryumun içine takılan, vantuzlu olanlar en doğru gösterenler. Birkaç gün ısıyı gözlemleyin. Eğer sabah akşam şu sürekli aynı derecede kalıyorsa sorun yok. Ama oynama varsa 50w lık bir ısıtıcı alın.
Görüntü olarak da arka fonu düz lacivert yapmanızı ve anubias, java fern, eledoa gibi sert yapraklı bitkilerden almanızı öneririm.
Kullandığınız yemler nedir? [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Fanustan daha iyi olmuş tabi, ama yine de yeteri büyüklükte sayılmaz. İlerleyen zamanlarda imkanınız olunca en az 70-80 litrelik bir akvaryum alırsanız çok güzel olur. :)
Birde yanılmıyorsam iki balığını vardı, siyah teleskobu keşke almasaydınız.
Sorduğunuz konu hakkında bir fikrim yok. Ama balıkların bu akvaryumda daha sağlıklı yaşaması için birkaç önerim var. İlk olarak tabikide dipte ki renkli taşları çıkartın. Hem iri taneli taşlar tabana kullanılmaya pek uygun değil, hem salınım yapma ihtimali var hem de japonlar kum ile oynamayı sever. Bu nedenle silis, ince (1-2 mm gibi) dere kumu yada midye kırığı alın. Yaklaşık olarak 5-6 cm olsa yeterli.
Bir ısıtıcı alırsanız iyi olur. Japonlar soğuk su balığı olduğu ve 21-22 derece uygun olduğu halde suyun sabit ısıda kalması lazım. Önce bir termometre alın. Akvaryumun içine takılan, vantuzlu olanlar en doğru gösterenler. Birkaç gün ısıyı gözlemleyin. Eğer sabah akşam şu sürekli aynı derecede kalıyorsa sorun yok. Ama oynama varsa 50w lık bir ısıtıcı alın.
Görüntü olarak da arka fonu düz lacivert yapmanızı ve anubias, java fern, eledoa gibi sert yapraklı bitkilerden almanızı öneririm.
Kullandığınız yemler nedir? [/QUOTE] teşekkürler desteğiniz için granül ve bu yemlerden kullanıyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201655381.jpg[/IMG]
[QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Fanustan daha iyi olmuş tabi, ama yine de yeteri büyüklükte sayılmaz. İlerleyen zamanlarda imkanınız olunca en az 70-80 litrelik bir akvaryum alırsanız çok güzel olur. :)
Birde yanılmıyorsam iki balığını vardı, siyah teleskobu keşke almasaydınız.
Sorduğunuz konu hakkında bir fikrim yok. Ama balıkların bu akvaryumda daha sağlıklı yaşaması için birkaç önerim var. İlk olarak tabikide dipte ki renkli taşları çıkartın. Hem iri taneli taşlar tabana kullanılmaya pek uygun değil, hem salınım yapma ihtimali var hem de japonlar kum ile oynamayı sever. Bu nedenle silis, ince (1-2 mm gibi) dere kumu yada midye kırığı alın. Yaklaşık olarak 5-6 cm olsa yeterli.
Bir ısıtıcı alırsanız iyi olur. Japonlar soğuk su balığı olduğu ve 21-22 derece uygun olduğu halde suyun sabit ısıda kalması lazım. Önce bir termometre alın. Akvaryumun içine takılan, vantuzlu olanlar en doğru gösterenler. Birkaç gün ısıyı gözlemleyin. Eğer sabah akşam şu sürekli aynı derecede kalıyorsa sorun yok. Ama oynama varsa 50w lık bir ısıtıcı alın.
Görüntü olarak da arka fonu düz lacivert yapmanızı ve anubias, java fern, eledoa gibi sert yapraklı bitkilerden almanızı öneririm.
Kullandığınız yemler nedir? [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Fanustan daha iyi olmuş tabi, ama yine de yeteri büyüklükte sayılmaz. İlerleyen zamanlarda imkanınız olunca en az 70-80 litrelik bir akvaryum alırsanız çok güzel olur. :)
Birde yanılmıyorsam iki balığını vardı, siyah teleskobu keşke almasaydınız.
Sorduğunuz konu hakkında bir fikrim yok. Ama balıkların bu akvaryumda daha sağlıklı yaşaması için birkaç önerim var. İlk olarak tabikide dipte ki renkli taşları çıkartın. Hem iri taneli taşlar tabana kullanılmaya pek uygun değil, hem salınım yapma ihtimali var hem de japonlar kum ile oynamayı sever. Bu nedenle silis, ince (1-2 mm gibi) dere kumu yada midye kırığı alın. Yaklaşık olarak 5-6 cm olsa yeterli.
Bir ısıtıcı alırsanız iyi olur. Japonlar soğuk su balığı olduğu ve 21-22 derece uygun olduğu halde suyun sabit ısıda kalması lazım. Önce bir termometre alın. Akvaryumun içine takılan, vantuzlu olanlar en doğru gösterenler. Birkaç gün ısıyı gözlemleyin. Eğer sabah akşam şu sürekli aynı derecede kalıyorsa sorun yok. Ama oynama varsa 50w lık bir ısıtıcı alın.
Görüntü olarak da arka fonu düz lacivert yapmanızı ve anubias, java fern, eledoa gibi sert yapraklı bitkilerden almanızı öneririm.
Kullandığınız yemler nedir? [/QUOTE] teşekkürler desteğiniz için granül ve bu yemlerden kullanıyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201655381.jpg[/IMG]
Balıklara Yeni Akvaryum Aldım Ancak .....
[QUOTE=okan169]Merhaba hocam öncelikle yeni akvaryumunuz hayırlı olsun yanlız imkanlar doğrultusunda biraz daha büyüğünü alsaydınız daha iyi olurdu nacizane fikrim bu şimdi sorunuza gelirsek o hava hortumun ucunda bir tıpa olmalı o tıpayı çıkarırsanız veya biraz açarsanız boruda ki su gider ayrıca akvaryumun içerisine hava verir böylelikle sorunda kalmaz eğer yanlış anlamazsanız beni bir öneride daha bulunmak isterim tabana koyduğunuz renkli taşları tamamen çıkarıp ince silis kum dediğimiz kumdan koyarsanız hem daha güzel görüntü olur hem yem parçaları çakıl aralarına girip suyu bozmaz hemde balıklarınız kumu ağzına alıp atmayı seven türler o yüzden daha mutlu olurlar hocam sağlıklı hobiler
[/QUOTE] tıpayı açtım ancak Bir değisim olmadı tıpayı üflediğim de su gitti ancak tekrar doluyor[EDIT]Tuna1990,2020-10-10 15:40:43[/EDIT]
[QUOTE=okan169]Merhaba hocam öncelikle yeni akvaryumunuz hayırlı olsun yanlız imkanlar doğrultusunda biraz daha büyüğünü alsaydınız daha iyi olurdu nacizane fikrim bu şimdi sorunuza gelirsek o hava hortumun ucunda bir tıpa olmalı o tıpayı çıkarırsanız veya biraz açarsanız boruda ki su gider ayrıca akvaryumun içerisine hava verir böylelikle sorunda kalmaz eğer yanlış anlamazsanız beni bir öneride daha bulunmak isterim tabana koyduğunuz renkli taşları tamamen çıkarıp ince silis kum dediğimiz kumdan koyarsanız hem daha güzel görüntü olur hem yem parçaları çakıl aralarına girip suyu bozmaz hemde balıklarınız kumu ağzına alıp atmayı seven türler o yüzden daha mutlu olurlar hocam sağlıklı hobiler
[/QUOTE] tıpayı açtım ancak Bir değisim olmadı tıpayı üflediğim de su gitti ancak tekrar doluyor[EDIT]Tuna1990,2020-10-10 15:40:43[/EDIT]
Balıklara Yeni Akvaryum Aldım Ancak .....
Balıklarım Fanusta yaşıyordu ve bir akvaryum aldım ancak filtrenin borusunun içinde su var sorun çıkartırmı [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201510101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201512011.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201518171.jpg[/IMG] bir tane balık bazen yukarıda iken diğer ikisi aşağıda oluyor[EDIT]Tuna1990,2020-10-10 15:19:04[/EDIT]
Balıklarım Fanusta yaşıyordu ve bir akvaryum aldım ancak filtrenin borusunun içinde su var sorun çıkartırmı [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201510101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201512011.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201518171.jpg[/IMG] bir tane balık bazen yukarıda iken diğer ikisi aşağıda oluyor[EDIT]Tuna1990,2020-10-10 15:19:04[/EDIT]
Suyu Dün Temizle Ancak Su Çok Çabuk Kirlendi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/081020201218171.jpg[/IMG] zaten yakında anlayan birisine vereceğiz[:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/081020201218171.jpg[/IMG] zaten yakında anlayan birisine vereceğiz[:(]
Japon Balıklarım Yukarda Bekliyor
[:(][:(]Balıklar daha demin hediye olarak geldi fanusta geldi ve granül yemi ile besledim ancak suyun üstünde duruyorlar bazen aşağıya iniyorlar biri dişi birisi erkek yardım eder misiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201117181.jpg[/IMG] [EDIT]Tuna1990,2020-10-07 11:30:11[/EDIT]
[:(][:(]Balıklar daha demin hediye olarak geldi fanusta geldi ve granül yemi ile besledim ancak suyun üstünde duruyorlar bazen aşağıya iniyorlar biri dişi birisi erkek yardım eder misiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201117181.jpg[/IMG] [EDIT]Tuna1990,2020-10-07 11:30:11[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
mirac06,
TheDS,
Urar,
EKAR,
darkaura,
BASARSURMEGOZ,
DigitalPen,
nazemert,
OKIRATLI,
umutak,
Malawi34,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
şansal,
altuntasseref,
tukabu,
abunil,
MiSoSiKiaN,
Ehtiyar,
forthehordex,
stopsound,
florasan,
Ancalagon,
sina cen,
Oquanus,
Hoppala,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
ternapi,
fffurkan9,
HandeAkdogan,
kasim12,
JujuSeri,
zafer3885,
Rafayel,
Street Parrot,
Çağatay Tozak,
mkursun,
tuncaysargin,
sirhill,
Koksal Gurkan,
Legionsgamer,
swordfishhhh,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
