ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
shimendifer
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
100
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Ağustos 2011 00:33
Son Ziyaret:
23 Ağustos 2025 20:56
Toplam Mesaj:
814 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Atıl ERDOĞAN
Doğum Tarihi:
23 Haziran 1973
Yaş:
53
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilgi işlem
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Atıl ERDOĞAN
120x50x50 Canlı doğuran
48x44x44 Bitkili Lepistes
40x26x24 Karides
Hailea B50 PowerLed Mod Sakura
SON 10 MESAJI
25 Watt Mı 100 Watt Mı?
Isı ile ilgili hesp yaparken yanlışınız var düz mantıkla hesap yapamazsınız yani 100w 4 saate ısıtırsa 25 w 16 saatte ısıtmaz. Çünkü bir taraftan da soğuma gerçekleşeceği için 100w daha mantıklı olacaktır. Bunu şöyle düşünebilirsiniz 100 m2 bir salon için 12000 btu klima önerilir ama 6000 btu takarsanız istediğiniz ısıya sogutamazsınız. Yani olay ısıya gelirse havuz problemi çözer gibi 100 lük çeşme 4 saate doldurursa 25 lik 16 saatte doldurur mantığı işe yaramaz. Normalde Litre başına 1 w yada 0.75 w ısıtıcı yeterli gelebilmektedir. Tabi bu normal 20-23 derece oda sıcaklığı için gecerli daha soguk ve sıcakta durum değişecektir.
Isı ile ilgili hesp yaparken yanlışınız var düz mantıkla hesap yapamazsınız yani 100w 4 saate ısıtırsa 25 w 16 saatte ısıtmaz. Çünkü bir taraftan da soğuma gerçekleşeceği için 100w daha mantıklı olacaktır. Bunu şöyle düşünebilirsiniz 100 m2 bir salon için 12000 btu klima önerilir ama 6000 btu takarsanız istediğiniz ısıya sogutamazsınız. Yani olay ısıya gelirse havuz problemi çözer gibi 100 lük çeşme 4 saate doldurursa 25 lik 16 saatte doldurur mantığı işe yaramaz. Normalde Litre başına 1 w yada 0.75 w ısıtıcı yeterli gelebilmektedir. Tabi bu normal 20-23 derece oda sıcaklığı için gecerli daha soguk ve sıcakta durum değişecektir.
Tecrübeli Üstatlardan Tavsiye Bekliyorum.
Tür belli olmadan sadece 2 sorunuza cevap verilebilir. en az 1000 lt debili bir dış filtre ve 200w ısıtıcı Aydınlatma /dekor/kum ne tür beslemek istediğinize göre değişim gösterecektir.
Tür belli olmadan sadece 2 sorunuza cevap verilebilir. en az 1000 lt debili bir dış filtre ve 200w ısıtıcı Aydınlatma /dekor/kum ne tür beslemek istediğinize göre değişim gösterecektir.
Bitki Gelişimi Sorunu
Merhaba 120 x 50 x 50 bir akvaryumum var tabanda lav kırığı üzerinde siyah kuartz kum bulunuyor. Işıklandırmam 6 x 54 w Lambalarım 2 x 865, 2 x 840 ve 2 grolux şeklinde. Bitki olarak javafern, çınar,Sesiflora, octopus,lobelia cardinalis ve crypto. Sorunum bitkilerimde gelişim neredeyse 0 akvaryum 6 ay önce kuruldu. Bitkiler 4 ay once eklendi. Florasanları 2 hafta önce yeniledim. Ama malesef sıfır gelişim. Su değişimi haftada 1 %40 şu an için gübreleme yada co2 vermiyorum. Camlarda yosun sorunum yok. Ama kalın yapraklı fern ve crypto yapraklarında siyah yosunlanma diğer narin yapraklılarda direk kararma mevcut. Sizce sorun ne olabilir ? Yardımlarınızı bekliyorum. Bu ara Armatürü Lede çeviremiyorum. Önerileri Florasan aydınlatma göz önünde bulundurarak yaparsanız sevinirim.
Lamba Sıralaması
1 865
2 Grolux
3 840
4 840
5 Grolux
6 865
Şeklinde
Şimdiden yardımlarınız için teekkürler
Merhaba 120 x 50 x 50 bir akvaryumum var tabanda lav kırığı üzerinde siyah kuartz kum bulunuyor. Işıklandırmam 6 x 54 w Lambalarım 2 x 865, 2 x 840 ve 2 grolux şeklinde. Bitki olarak javafern, çınar,Sesiflora, octopus,lobelia cardinalis ve crypto. Sorunum bitkilerimde gelişim neredeyse 0 akvaryum 6 ay önce kuruldu. Bitkiler 4 ay once eklendi. Florasanları 2 hafta önce yeniledim. Ama malesef sıfır gelişim. Su değişimi haftada 1 %40 şu an için gübreleme yada co2 vermiyorum. Camlarda yosun sorunum yok. Ama kalın yapraklı fern ve crypto yapraklarında siyah yosunlanma diğer narin yapraklılarda direk kararma mevcut. Sizce sorun ne olabilir ? Yardımlarınızı bekliyorum. Bu ara Armatürü Lede çeviremiyorum. Önerileri Florasan aydınlatma göz önünde bulundurarak yaparsanız sevinirim.
Lamba Sıralaması
1 865
2 Grolux
3 840
4 840
5 Grolux
6 865
Şeklinde
Şimdiden yardımlarınız için teekkürler
Philips Led Tube
[QUOTE=serhat480]
Akvaryum ortamında test etmedim ama elektriksel olarak soyle bır bilgi verim.Görunusu Floresanla aynıdır, boyutu eger elinizde armature uyuyorsa aynı duyları kullanabilirsiniz ama floresanlar için balans kullanmak gerekir led floresana geçiş yaparken balansları iptal edip duylardan birine direk 220 v elektrik vermeniz lazım, ayrıca led ampulü yeni aldıgınızda bi taraf kapalı olur o tarafı değil diğer açık tarafı 220v verdiğiniz duya takmanız gerekir.[/QUOTE]
Bunlar uyumlu elektronik balast varsa direk bir tadilata gerek kalmadan takılabiliyor. Balast uygun değilse ozaman balast iptal edilip bağlantı şeması var o şekil bağlantı ile montajı sağlanıyor. Ama merak ettiğim işe yararmı ? Çünkü fiyatları baya hesaplı. Eğer işe de yarıyorsa armatürü lede cevirme masrafı yerine buna bunlardan alıp işi halledebilirim :) En kötü zaten 4 tane alıp 865 ve 840 ların yerine takıp deneyeceğim
[QUOTE=serhat480]
Akvaryum ortamında test etmedim ama elektriksel olarak soyle bır bilgi verim.Görunusu Floresanla aynıdır, boyutu eger elinizde armature uyuyorsa aynı duyları kullanabilirsiniz ama floresanlar için balans kullanmak gerekir led floresana geçiş yaparken balansları iptal edip duylardan birine direk 220 v elektrik vermeniz lazım, ayrıca led ampulü yeni aldıgınızda bi taraf kapalı olur o tarafı değil diğer açık tarafı 220v verdiğiniz duya takmanız gerekir.[/QUOTE]
Bunlar uyumlu elektronik balast varsa direk bir tadilata gerek kalmadan takılabiliyor. Balast uygun değilse ozaman balast iptal edilip bağlantı şeması var o şekil bağlantı ile montajı sağlanıyor. Ama merak ettiğim işe yararmı ? Çünkü fiyatları baya hesaplı. Eğer işe de yarıyorsa armatürü lede cevirme masrafı yerine buna bunlardan alıp işi halledebilirim :) En kötü zaten 4 tane alıp 865 ve 840 ların yerine takıp deneyeceğim
Philips Led Tube
Merhaba arkadaşlar. Elimde mevcut hopar 6x54 armatürüm bulunmakta bu bu armatürde 2 x philips 840 2x 865 ve 2 x grolux kullanmaktayım. Lambalarımı yenileyeceğim. Biliyorum led e dönmek filan daha iyi olacak ama şu an için onu yapamıyorum. İnternette gezinirken Philips Led Tube diye bişi buldum 865 / 840 ve diğer bir takım kondları olan normal florasan duyunda çalışan led lambalar. Bunlarla ilgili bilgisi olan varmı ? Aramızda kullanıp test etmiş olan ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/120620201539091.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. Elimde mevcut hopar 6x54 armatürüm bulunmakta bu bu armatürde 2 x philips 840 2x 865 ve 2 x grolux kullanmaktayım. Lambalarımı yenileyeceğim. Biliyorum led e dönmek filan daha iyi olacak ama şu an için onu yapamıyorum. İnternette gezinirken Philips Led Tube diye bişi buldum 865 / 840 ve diğer bir takım kondları olan normal florasan duyunda çalışan led lambalar. Bunlarla ilgili bilgisi olan varmı ? Aramızda kullanıp test etmiş olan ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/120620201539091.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=stone]Herkese selamlar, bende 240 sayfayı okudum ve çok faydalı oldu, farklı fikirler ve deneyimler görmek çok güzel. Ben de kendi deneyimimi paylaşmak istedim samsung 5630 led bar 6500k ilk bitkili akvaryumum şuan gelişimden memnunum. Aslında moss akvaryumu kurmaktı niyetim moss gelişimi de ışık yeterliliği için bir gösterge değil sanırım ama cuba bitkisinin gelişimi yeterli olduğunu hissettiriyor. Tecrube arttıkça yetersiz gelirmi bilemem durum böyle... ( akvaryum ölçüleri 50x35x35 led bar alimünyum profil içinde buhar camının üstunde)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193042/260820171125261.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/KCAo9b7faDc[/VID][/QUOTE]
KAç lümen olarak kullandınız ? Bildiğim kadarı ile metresi 3000 lm olacak. Yada Kaç mt ?
[QUOTE=stone]Herkese selamlar, bende 240 sayfayı okudum ve çok faydalı oldu, farklı fikirler ve deneyimler görmek çok güzel. Ben de kendi deneyimimi paylaşmak istedim samsung 5630 led bar 6500k ilk bitkili akvaryumum şuan gelişimden memnunum. Aslında moss akvaryumu kurmaktı niyetim moss gelişimi de ışık yeterliliği için bir gösterge değil sanırım ama cuba bitkisinin gelişimi yeterli olduğunu hissettiriyor. Tecrube arttıkça yetersiz gelirmi bilemem durum böyle... ( akvaryum ölçüleri 50x35x35 led bar alimünyum profil içinde buhar camının üstunde)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193042/260820171125261.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/KCAo9b7faDc[/VID][/QUOTE]
KAç lümen olarak kullandınız ? Bildiğim kadarı ile metresi 3000 lm olacak. Yada Kaç mt ?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Lümen le CRI ilişkili diye belirmedim zaten. İkisi farklı şeylerdir. Ama incelemelerim sonucunda şu sonucu gördüm ikiside 6500K olan iki ayrı led düşünün Bunlardan CRI düşük olan Yüksek olana göre güneşin renk dağılımından daha uzak olacaktır. DOlayısı ile ikiside aynı olan 6500 k 100 Lümen iki ledden CRI değeri 90 üzeri olan ( güneş ışığı 100 dür ) Bitkileriniz üzerinde hem algıda hemde gelişimde daha olumlu etki edecektir. Çünkü yüksek CRI değerindeki lambada dalgaboyu dağılımı güneş e daha yakındır. Bizde burda aslen güneşi simule etmek istediğimizden tercih sebebimiz olmalıdır. Zaten dediğim ünlü firma ve ustaların setuplarında kullandıkları armatürlere bakarsanız ve bir şekilde teknik verilerini araştırırsanız demek istediğim daha açık ortaya çıkacaktır. Bende baya bir uzun süre power ledlerle haşır neşir olmuştum. Ama sonra neden her akvaryumda aynı oranlar aynı şekilde iş yapamıyor a takıldım. Adamların yaptıklarını dışarıda satılan Pro sayılacak tatlı su armatürlerinde neden bizim ki gibi renklere gidilmediğini kasınca powerledleri bırakıp hi-lümen smd lere geçtim. Tropicanın led lümen hesabı ile önerilen değerlerde yaptığım denemelerde başarılı oldu. Şimdi daha yüksek bir akvaryumda denemeler yapıyorum. Sonuç alınca yine bu başlıkta paylaşırım
Lümen le CRI ilişkili diye belirmedim zaten. İkisi farklı şeylerdir. Ama incelemelerim sonucunda şu sonucu gördüm ikiside 6500K olan iki ayrı led düşünün Bunlardan CRI düşük olan Yüksek olana göre güneşin renk dağılımından daha uzak olacaktır. DOlayısı ile ikiside aynı olan 6500 k 100 Lümen iki ledden CRI değeri 90 üzeri olan ( güneş ışığı 100 dür ) Bitkileriniz üzerinde hem algıda hemde gelişimde daha olumlu etki edecektir. Çünkü yüksek CRI değerindeki lambada dalgaboyu dağılımı güneş e daha yakındır. Bizde burda aslen güneşi simule etmek istediğimizden tercih sebebimiz olmalıdır. Zaten dediğim ünlü firma ve ustaların setuplarında kullandıkları armatürlere bakarsanız ve bir şekilde teknik verilerini araştırırsanız demek istediğim daha açık ortaya çıkacaktır. Bende baya bir uzun süre power ledlerle haşır neşir olmuştum. Ama sonra neden her akvaryumda aynı oranlar aynı şekilde iş yapamıyor a takıldım. Adamların yaptıklarını dışarıda satılan Pro sayılacak tatlı su armatürlerinde neden bizim ki gibi renklere gidilmediğini kasınca powerledleri bırakıp hi-lümen smd lere geçtim. Tropicanın led lümen hesabı ile önerilen değerlerde yaptığım denemelerde başarılı oldu. Şimdi daha yüksek bir akvaryumda denemeler yapıyorum. Sonuç alınca yine bu başlıkta paylaşırım
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Bence olay power led beyazlarla ilgili bizim aldığımız ledlerin CRI değerleri muhtemel düşük kalıyor. Çünkü bu konuda baya bir araştırdım. Ustaların internetteki setuplarına baktım bir çok akvaryumu inceledim. Ve Bir çok büyük ustanın esasında sadece soğuk beyaz kullandığını gördüm. Youtube da bulunan ustaların setuplarında da kullandıkları ledlere bakınca oradada çoğunlukla soğuk beyaz kullanmışlar. Bu adamların armatürleri ne kullanıyor led olarak bakınca metrede yaklaşık 2000 - 2500 Lm ışık alabildikleri CRI 90 civarı 5630 ve benzeri ledler kullandıklarını gördüm. Kendimde daha önce full spectrum powerled bulunan bir tankımda bu ledlerle ve tropicanın Lumen hesabıyla bir aydınlatma denedim. Sonuç oldukça başarılı idi. Yosunlanma sorunum ne camlarda ne dekor ve bitkilerde olmadı. Gül vs gibi orta ilgi isteyen bitkiler tam anlamıyla çoştu. Monte carlolar oldukca başarılı şekilde gelişim gösterdiler. Şu anda o tankta denemelerime devam ediyorum komple dagıtıp bu sefer tabana funda toprağı üzerine quartz kumla deniyorum bakalım ne olacak illa Aquabasis gibi ürünlere dünya para vermek yerine 5 lt si 7 tl ye aldığım toprak ne kadar iş yapacak görücez...
Örneğin Aşağıdaki kurulum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/050520171804571.jpg[/IMG]
Buda Oliver Knott'ın bir fuardaki tanıtım kurulumundan ADA armatür Soğuk beyaz ledlerden oluşuyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/050520171813391.jpg[/IMG]
[EDIT]shimendifer,2017-05-05 18:14:51[/EDIT]
Bence olay power led beyazlarla ilgili bizim aldığımız ledlerin CRI değerleri muhtemel düşük kalıyor. Çünkü bu konuda baya bir araştırdım. Ustaların internetteki setuplarına baktım bir çok akvaryumu inceledim. Ve Bir çok büyük ustanın esasında sadece soğuk beyaz kullandığını gördüm. Youtube da bulunan ustaların setuplarında da kullandıkları ledlere bakınca oradada çoğunlukla soğuk beyaz kullanmışlar. Bu adamların armatürleri ne kullanıyor led olarak bakınca metrede yaklaşık 2000 - 2500 Lm ışık alabildikleri CRI 90 civarı 5630 ve benzeri ledler kullandıklarını gördüm. Kendimde daha önce full spectrum powerled bulunan bir tankımda bu ledlerle ve tropicanın Lumen hesabıyla bir aydınlatma denedim. Sonuç oldukça başarılı idi. Yosunlanma sorunum ne camlarda ne dekor ve bitkilerde olmadı. Gül vs gibi orta ilgi isteyen bitkiler tam anlamıyla çoştu. Monte carlolar oldukca başarılı şekilde gelişim gösterdiler. Şu anda o tankta denemelerime devam ediyorum komple dagıtıp bu sefer tabana funda toprağı üzerine quartz kumla deniyorum bakalım ne olacak illa Aquabasis gibi ürünlere dünya para vermek yerine 5 lt si 7 tl ye aldığım toprak ne kadar iş yapacak görücez...
Örneğin Aşağıdaki kurulum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/050520171804571.jpg[/IMG]
Buda Oliver Knott'ın bir fuardaki tanıtım kurulumundan ADA armatür Soğuk beyaz ledlerden oluşuyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/050520171813391.jpg[/IMG]
[EDIT]shimendifer,2017-05-05 18:14:51[/EDIT]
Ista 1lt Tup Dolumu
Bakın dolum olayı bence tamamen sizle dolum yapan yer arasında. Benim dolum yaptığım yerde arkadaşlar tüpümü kontrol etti baktılar kullanım amacımı sordular söyledim. Sıkıntısız dolduruyorlar sağolsunlar. Herhangi bir güvenlik riski olup olmayacağını sordum zaten vanasındaki emniyet sübabı tüpü patlatacak basıncın altında açılır ve ayrıca akvaryum için olanları tüpün sınır değerinin altında dolduruyoruz, bü yüzden korkmanıza gerek yok dediler :)
Bakın dolum olayı bence tamamen sizle dolum yapan yer arasında. Benim dolum yaptığım yerde arkadaşlar tüpümü kontrol etti baktılar kullanım amacımı sordular söyledim. Sıkıntısız dolduruyorlar sağolsunlar. Herhangi bir güvenlik riski olup olmayacağını sordum zaten vanasındaki emniyet sübabı tüpü patlatacak basıncın altında açılır ve ayrıca akvaryum için olanları tüpün sınır değerinin altında dolduruyoruz, bü yüzden korkmanıza gerek yok dediler :)
Fil Kulak Lepistes Ve Full Red
Valla yavru almak kolay ama esasında narin balıklar hele safkanlar oldukça narin olabiliyor.
Valla yavru almak kolay ama esasında narin balıklar hele safkanlar oldukça narin olabiliyor.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
