ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DontWorryForMe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Şubat 2014 02:09
Son Ziyaret:
04 Şubat 2015 19:46
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Başaran
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
neon tetra
Tekrar geldim sınav dönemi olduğu için foruma girememiştim.Siz siz olun 1 hafta filtre ve ısıtıcıyı çalıştırın akvaryumu yeni kuruyorsanız en azından belli değerler oturmuş olur.Aldığınız yer işin ticari boyutunda olduğundan pek önemsemezler ciddi anlamda bu işi yapanlar dışında tabiki.Kum önceki dediğim gibi pek sıkıntı yaratmaz ülkemizdeki neon tetralar genel olarak değerlere alışkınlar,illa ki kumu değiştiricem diyorsanız siyah hagen kum alın ki balıklarınız renklerini daha canlı sergileyebilsinler.
Kütük altı iyidir :) . Akıntı sevmiyorlar tabiki en iyisini yapmışsınız en azından direk akıntıa maruz kalmıyorlar.Yem konusunda Sera vipan,Sera Vipagran tavsiye ederim.Sera Vipagranı elinize bir havan alıp boyutunu dahada küçüktürseniz daha afiyetle yiyeceklerdir.Şu an için bunlar bi sıkıntı olursa konuyu takip ediyor olacağım
Tekrar geldim sınav dönemi olduğu için foruma girememiştim.Siz siz olun 1 hafta filtre ve ısıtıcıyı çalıştırın akvaryumu yeni kuruyorsanız en azından belli değerler oturmuş olur.Aldığınız yer işin ticari boyutunda olduğundan pek önemsemezler ciddi anlamda bu işi yapanlar dışında tabiki.Kum önceki dediğim gibi pek sıkıntı yaratmaz ülkemizdeki neon tetralar genel olarak değerlere alışkınlar,illa ki kumu değiştiricem diyorsanız siyah hagen kum alın ki balıklarınız renklerini daha canlı sergileyebilsinler.
Kütük altı iyidir :) . Akıntı sevmiyorlar tabiki en iyisini yapmışsınız en azından direk akıntıa maruz kalmıyorlar.Yem konusunda Sera vipan,Sera Vipagran tavsiye ederim.Sera Vipagranı elinize bir havan alıp boyutunu dahada küçüktürseniz daha afiyetle yiyeceklerdir.Şu an için bunlar bi sıkıntı olursa konuyu takip ediyor olacağım
neon tetra
Öncelikle selamlar aramıza hoşgeldin :) Soru işaretleri var şu an akvaryumunuzda başlayım saymaya en iyisi
Akvaryumu ne zmn kurdunuz,su ne zamandır filtre ve ısıtıcı dahil bekletiliyor ve ısıtıcı kaç derecede,mercan kırığı kumu iyice yıkadınız mı ?
Bulanıklık geçer sıkıntı değil büyük bir ihtimalle yeni kurduğunuz için 2,3 gün bulanıklık sürecektir.mercan kırığı kumdan bir sıkıntı çıkmaz bazı arkadaşlar kızacak ama ph yükselttiğini söylüyolar ülkemizde yetişen neon tetralar ph sıkıntısı çekmicektir o yönden sıkıntı olmaz.Işık yönünden gelirsek mavi jelatin kaplarsan loş olabilir ama yosun problemi ile karşılaşırsın.
Öncelikle selamlar aramıza hoşgeldin :) Soru işaretleri var şu an akvaryumunuzda başlayım saymaya en iyisi
Akvaryumu ne zmn kurdunuz,su ne zamandır filtre ve ısıtıcı dahil bekletiliyor ve ısıtıcı kaç derecede,mercan kırığı kumu iyice yıkadınız mı ?
Bulanıklık geçer sıkıntı değil büyük bir ihtimalle yeni kurduğunuz için 2,3 gün bulanıklık sürecektir.mercan kırığı kumdan bir sıkıntı çıkmaz bazı arkadaşlar kızacak ama ph yükselttiğini söylüyolar ülkemizde yetişen neon tetralar ph sıkıntısı çekmicektir o yönden sıkıntı olmaz.Işık yönünden gelirsek mavi jelatin kaplarsan loş olabilir ama yosun problemi ile karşılaşırsın.
Neon Tetra Ağız Ve Solungaç Problemi.
Şöyle anlatayım tekrar.Balık sürüden ayrı geziyor,su yüzeyinde duruyor sürekli,ağızı hep açık ve solungaçlar diğerlerine göre daha dışarıda.Saklanabileceği yerlere genelde suyun akışının olmadığı yerlerde duruyor.Yüzmesinde bir sıkıntı yok, yem yemesine gelince ağzı hep açık olduğundan yem yemekte zorlanıyor ama azda olsa yiyor.Ve bu sabah malesef kaybettik balığımızı.Bu balığın derdine deva olamadık ama diğerlerinin derdine derman olabileceğimizi düşünüyorum o yüzden neler olmuş olabilir veyahut hangi olay yaşandı ve bu hale geldiği hakkında bilgisi düşüncesi olan arkadaşlar paylaşabilir konu altında.
Şöyle anlatayım tekrar.Balık sürüden ayrı geziyor,su yüzeyinde duruyor sürekli,ağızı hep açık ve solungaçlar diğerlerine göre daha dışarıda.Saklanabileceği yerlere genelde suyun akışının olmadığı yerlerde duruyor.Yüzmesinde bir sıkıntı yok, yem yemesine gelince ağzı hep açık olduğundan yem yemekte zorlanıyor ama azda olsa yiyor.Ve bu sabah malesef kaybettik balığımızı.Bu balığın derdine deva olamadık ama diğerlerinin derdine derman olabileceğimizi düşünüyorum o yüzden neler olmuş olabilir veyahut hangi olay yaşandı ve bu hale geldiği hakkında bilgisi düşüncesi olan arkadaşlar paylaşabilir konu altında.
Neon Tetra Ağız Ve Solungaç Problemi.
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler:Neon Tetra Ağızı hep açık ve sağ ve sol solungaçı diğerlerine göre daha dışarıda.
Akvaryum Kapasitesi (litre):45 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 Adet Neon Tetra ,2 Adet Çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 26 Derece Sabit 7.0ph
Filitrasyon: İç Filtre Mevcut
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: İlaç kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : 1 gün önce 5 Litre kadar su değişimi,2 gün önce Saz ve Parvula Ekimi.
Hastalığı hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler:Neon Tetra Ağızı hep açık ve sağ ve sol solungaçı diğerlerine göre daha dışarıda.
Akvaryum Kapasitesi (litre):45 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 Adet Neon Tetra ,2 Adet Çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 26 Derece Sabit 7.0ph
Filitrasyon: İç Filtre Mevcut
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: İlaç kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : 1 gün önce 5 Litre kadar su değişimi,2 gün önce Saz ve Parvula Ekimi.
Hastalığı hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
sarı prensesler ile ilgili sıkıntım var !
Yavaş yavaş alışıyor olamazlar mı tanka kardeş daha 5. gün demişsin hemen kötü şeyler getirme öyle aklına :)
Yavaş yavaş alışıyor olamazlar mı tanka kardeş daha 5. gün demişsin hemen kötü şeyler getirme öyle aklına :)
Neon Tetra Ağız ve Solungaç Problemi
Fotoğraf:
DontWorryForMe 2014-03-31 01:35:12
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler:Neon Tetra Ağızı hep açık ve sağ ve sol solungaçı diğerlerine göre daha dışarıda.
Akvaryum Kapasitesi (litre):45 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 Adet Neon Tetra ,2 Adet Çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 26 Derece Sabit 7.0ph
Filitrasyon: İç Filtre Mevcut
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: İlaç kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : 1 gün önce 5 Litre kadar su değişimi,2 gün önce Saz ve Parvula Ekimi.
Hastalığı hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
Akvaryum Kapasitesi (litre):45 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 Adet Neon Tetra ,2 Adet Çöpçü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 26 Derece Sabit 7.0ph
Filitrasyon: İç Filtre Mevcut
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: İlaç kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : 1 gün önce 5 Litre kadar su değişimi,2 gün önce Saz ve Parvula Ekimi.
Hastalığı hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
İlk Bitkili Akvaryum Deneyimi
[QUOTE=meraklım]Öncelikle hayırlı olsun kardeşim. ama parvulaları co2 olmadan sağlıklı birşekilde istedigin formda yetiştiremezsin. ya balık sayın fazla olacak yada co2 sistemi kuracaksın bunu formda araştırıp öyle yapman daha iyi bir sonuç verir sana. gelelim benim takıldıgım noktaya neon tetra ve bitkili bir akvaryum düşünüyorsun ama tabanında midye kırıgı kullanıyorsun midye kırıgı suyun ph seviyesini yükseltir bundan dolayı balıkların istedigin göz zevkini sana yansıtmayabilir. hem bitkili akvaryumlarda genelde salınım yapmayan subratlar kullanılır yani suyun ph sine etkietmeyen yada ph sini düşüren mango vb. malzemeler kullanılır. hem biraz daha akvaryuma görsellik olarak bir iki kaya yada mango kökleri kullanırsan görsellik açısından daha zengin bir tank elde etmiş olursun... BAŞARILAR[/QUOTE]
Mercan kırığı kullanmamın sebebi elimde olmasıydı zaten başka bi amacı yok yerli üretimler dediğin kadarda ph yönünden pek sıkıntı vermiyorlar emin olabilirsin.Fakat Parvulalar konusunda haklı olabilirsin tablet gübre işini görür dediler bende onu kullanacağım.Şu anlık co2 sistemi düşünmüyorum elimde olanlarla yapabildiğimin en iyisini yapmak istiyorum sadece o kadar.
[QUOTE=meraklım]Öncelikle hayırlı olsun kardeşim. ama parvulaları co2 olmadan sağlıklı birşekilde istedigin formda yetiştiremezsin. ya balık sayın fazla olacak yada co2 sistemi kuracaksın bunu formda araştırıp öyle yapman daha iyi bir sonuç verir sana. gelelim benim takıldıgım noktaya neon tetra ve bitkili bir akvaryum düşünüyorsun ama tabanında midye kırıgı kullanıyorsun midye kırıgı suyun ph seviyesini yükseltir bundan dolayı balıkların istedigin göz zevkini sana yansıtmayabilir. hem bitkili akvaryumlarda genelde salınım yapmayan subratlar kullanılır yani suyun ph sine etkietmeyen yada ph sini düşüren mango vb. malzemeler kullanılır. hem biraz daha akvaryuma görsellik olarak bir iki kaya yada mango kökleri kullanırsan görsellik açısından daha zengin bir tank elde etmiş olursun... BAŞARILAR[/QUOTE]
Mercan kırığı kullanmamın sebebi elimde olmasıydı zaten başka bi amacı yok yerli üretimler dediğin kadarda ph yönünden pek sıkıntı vermiyorlar emin olabilirsin.Fakat Parvulalar konusunda haklı olabilirsin tablet gübre işini görür dediler bende onu kullanacağım.Şu anlık co2 sistemi düşünmüyorum elimde olanlarla yapabildiğimin en iyisini yapmak istiyorum sadece o kadar.
İlk Bitkili Akvaryum Deneyimi

Öncelikle herkese selamlar.20 gün kadar önce Neon Tetra akvaryumu kurdum.Öyle boş boş sadece kaya ve kum dan ibaret olmamalı diye düşündüm.Bugün gidip akvaryumcumdan Parvula ve Saz bitkileri aldım.Ekimlerini araştırdım ve dikimi yaptım zaten yukarıda resimde görebiliyorsunuz.Şu an neon tetralarım biraz korkmuş durumdalar zaman geçtikçe alışacakları kanaatindeyim yavaş yavaş zaten bu yazıyı yazarken o korkularını yendiklerini görebiliyorum.
Gelelim malzemelerimize 1 Adet Dophin FB 1000F iç filtre ,Roxin 100 w Isıtıcı,Philips snow white extreme cool daylight 18w aydınlatma,Mercan kırığı kumu,10 Adet Neon Tetra,2 Adet Çöpçü,3 adet saz,2 saksı palvura,3 adet kaya.
45 Litre Tank :
Haftada 2 Defa 5 litre Su değişimi
Haftada 1 Defa Dip Çekimi
İlaç şu ana kadar kullanmadım kullanmayıda düşünmüyorum.
Tablet Gübre tavsiye ettiler.Yakında temin edeceğim.
Sera Vipan,Sera Vipagran,Decapsulated Artemia Yem kullanıyorum.
Tavsiyelerinizi ve önerilerinizi konu altına belirtirseniz eksiklerimi görmüş ve gidermeye çalışmış olurum.Teşekkürler İyi forumlar.
Öncelikle herkese selamlar.20 gün kadar önce Neon Tetra akvaryumu kurdum.Öyle boş boş sadece kaya ve kum dan ibaret olmamalı diye düşündüm.Bugün gidip akvaryumcumdan Parvula ve Saz bitkileri aldım.Ekimlerini araştırdım ve dikimi yaptım zaten yukarıda resimde görebiliyorsunuz.Şu an neon tetralarım biraz korkmuş durumdalar zaman geçtikçe alışacakları kanaatindeyim yavaş yavaş zaten bu yazıyı yazarken o korkularını yendiklerini görebiliyorum.
Gelelim malzemelerimize 1 Adet Dophin FB 1000F iç filtre ,Roxin 100 w Isıtıcı,Philips snow white extreme cool daylight 18w aydınlatma,Mercan kırığı kumu,10 Adet Neon Tetra,2 Adet Çöpçü,3 adet saz,2 saksı palvura,3 adet kaya.
45 Litre Tank :
Haftada 2 Defa 5 litre Su değişimi
Haftada 1 Defa Dip Çekimi
İlaç şu ana kadar kullanmadım kullanmayıda düşünmüyorum.
Tablet Gübre tavsiye ettiler.Yakında temin edeceğim.
Sera Vipan,Sera Vipagran,Decapsulated Artemia Yem kullanıyorum.
Tavsiyelerinizi ve önerilerinizi konu altına belirtirseniz eksiklerimi görmüş ve gidermeye çalışmış olurum.Teşekkürler İyi forumlar.
Neon Tetra Hakkında.
[QUOTE=cemsina2]Böyle olaylar olur.Aldığınız yerde zaten parazitli olduğu için ölmüş olabilir.Akvaryuma alışamadığı için ölmüş olabilir ve ya zaten aldığınızda yaşlanış ve ömrü bitmiş olabilir.Bir tanesinin ölmesi hemen bir hastalık çakacak demek değil.[/QUOTE]
Eyw Teşekkür ederim.
[QUOTE=cemsina2]Böyle olaylar olur.Aldığınız yerde zaten parazitli olduğu için ölmüş olabilir.Akvaryuma alışamadığı için ölmüş olabilir ve ya zaten aldığınızda yaşlanış ve ömrü bitmiş olabilir.Bir tanesinin ölmesi hemen bir hastalık çakacak demek değil.[/QUOTE]
Eyw Teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Kuduoglu,
Koksal Gurkan,
florasan,
sina cen,
nazemert,
Öğretmen Ali,
forthehordex,
ternapi,
yeekim,
Abidin Acun,
DigitalPen,
0rnn,
Hoppala,
tukabu,
nniiaa,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
Urar,
EKAR,
layper,
JujuSeri,
Leo,
altuntasseref,
osmandbnl,
osmangunay,
Frkn,
Ancalagon,
alperibis,
Manguday,
YAYD06,
DenizOlsam,
enginhayta,
mutlubaba,
Mustafasesen,
Rafayel,
Ercankurt,
şansal,
Thunderbird,
reano,
Bozajuniors,
gryzopodemnoe oboryd,
sinor,
uurcan,
Brkgrsy,
Ylmzuslu,
fffurkan9,
Savas37,
İnci Kefali,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
