ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
TigeR
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1102
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2015 12:53
Son Ziyaret:
05 Aralık 2017 00:22
Toplam Mesaj:
1677 [2.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
30 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Fatih ayal
Doğum Tarihi:
24 Ağustos 1983
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

210x70x65 Deniz Akvaryumu...

SON 10 MESAJI

210x70x65 Deniz Akvaryumu
[QUOTE=burakksk]

Beni tiye mi alıyorsunuz, samimi misiniz tam anlayamamak ile birlikte (yazılı dilin anlaşılması mimik göremediğimiz için zor) şöyle bitireyim demek istediğimi;

Nazar yoktur demek istememiştim, ben bilimin içinden gelsemde inançlı bir inasanım, Allah'ın tek olduğuna, kitaplarına ve peygamberlerine inanırım [:)]

Benim demeye çalıştığım şey, kendinizi x y z sebeplerden dolayı bir şeylerin ters gideceğine koşullamaktansa, onları başka bir a b c setiyle değişip herşeyin yolunda gideceğine inandırmanız. Sizin mantığınızla her resim,video paylaşan kişinin başına bir şeyler gelmeli, çok özel, örneği olmayan bir tankınız yok. Lütfen dediklerime de alınmayın. Size faydalı olmaya çalışıyorum.

Sevgiler [/QUOTE]
Tabiki sizi ti ye almadim sadece bende espirili yaklasmaya calistim:) herkesin inanci kendine inanip inanmamaktada herkes özgurdur bu konuda kimseyi yargilayacak hadde sahipte degilim:)
Konu cok dagildi:)
Nazarin degmesi icin en guzele sahip olmak durumunda degilsiniz zaten dedigim gibi bazisina nazar cok deger he ben o bazidamiyim zannetmiyorum. Nazarda isin espirisi zaten paylasim yapmicak olsam konuyu devam ettirmem:) kurulum konusuna denk geldiyseniz herkes bu tank olmaz ustu kapali gaz alisverisi olmaz denize uygun degil ps su seviyesini ayarlayamazsiniz yan eumpla donmez gibi bir cok elestiride bulundu ama ben hep olumlu dusunerek bu tanki oldurtmaya kararliyfim ki hala öyleyim. Bu tank olacak[:)))] evet belki bi reef olmaz ama bence cok guzel bi marine olacak biraz acemiligimden balik kayiplari yasadim ve tabi yer sikintisindan dolayi karantinamin olmayisindan. Birazda baliklari tanimayisimdan ve en onemli faktorde ithalattan gelen baliklari almak zorunda olusumdan. Mesela hibiciden aldigim blue ve yellow tang benegi ilk atlatan baliklar oldu ve saglam bi tek onlar cikti tanktan. Kimisi yem yemedi kimisi strese girdi ve tabi powder gibi bir baligi tanka eklemem sonucunda kacinilmaz sonu yasadim...
Yani demem oki nazarda degse ben bu tanki yapacam ve olmaz diyenlere oldugunu gostericem:))
En azindan tabuları yıkmakta kararliyim...
210x70x65 Deniz Akvaryumu
[QUOTE=burakksk]

Siz kendinizi nasıl rahat hissediyorsanız, eşinize de selamlar.. En azından beni kırmamak için karanlıkta olsa resim geldi :)

Bu arada yarı bankacı (bu kısmımdan nefret ediyorum), yarı psikolog olarak( bir gün mesleğimi yapacağım kararlıyım) size şunu demek istiyorum; OLUMLAMA

Nedir olumlama, zihnimizi Murphy kanunları ( her şey her zaman en kötü ihtimalle gerçekleşmek zorunda değildir) etkisinden çıkartıp, pozitif olacaklara yoğunlaştırmak.. Beyin manyak bir şey, gerçekten tahmin ettiğinizden daha çok hayatınızı, siz farkında olmadan, yönlendiriyor.

Nazar mazar, bunlar size kaç yazar yani :)[/QUOTE]i
Siz olaya bilimsel acidan bakiyorsunuz ben ise olanları söyluyorum Kuran-ı Kerim de bile nazar ayeti mevcuttur ve nazar vardır. E tabi bazılarina hic ugramazken bazilarinin yakasini birakmaz:) gökyuzune tum pozitif enerjimi salarak tank toparlaninca bir video ekleyecegim[:)))]
210x70x65 Deniz Akvaryumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180051/040120171301081.jpg[/IMG]
Buda ilk unite zamanindaki hali...
210x70x65 Deniz Akvaryumu
[QUOTE=burakksk]Son halini bir görseydik :)[/QUOTE]
Burak bey inanin nazardan cok korkar oleum ne zaman video paylassam balik öldu ama sizin icin esimden rica ettim e tabi ışıklar kapali su an o yuzden akvaryumu bi kararti olarak gorebiliyoruz[:)))][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180051/171020171352261.jpg[/IMG]
210x70x65 Deniz Akvaryumu
Merhaba arkadaslar tanktaki ölümlerden sonra yeni balik girisine basladim.
Tankta su an
Yellow tang
Blue tang
Naso tang
Emperor angel
Asfur angel
Vermiculated angel
Chromis
Pyramid butterfly
Var yeni baliklar geldikce eklemelere devam edecegim...
[EDIT]TigeR,2017-10-17 13:19:06[/EDIT]
210x70x65 Deniz Akvaryumu
[QUOTE=gokberkgonenc]

Çok şaşırdım acaba taşıdığınız kapta mı birşey vardı ? 15 dakikada sevkiyat sırasında ölen balık da ilk defa duyuyorum. Sıcaklık veya kova içindeki bir madde sebep olmuş olabilir mi ? Ne kadara almıştınız ikisini merak ettim.[/QUOTE]
Valla aklima bisey gelmiyor ya su sogudu soklandilar ki deniz baliklari zaten soguk su sever.
Yada kovada bisey vardi.
Ikisi 650 liraydi.
Arkadasla yari yariya helallestik...
Ama inanin cok moralim bozuldu.
Tanka eklemeyi cok istedigim iki balikti ve ikisininde ayni tankta bulunmasi zor bi ihtimaldi...
Tang turlerinde sansim yaver gitmedi angel ve kelebek yuklu bi tank yapmayi planliyorum artik ama sohal kesinlikle bu tanka girecek:)
210x70x65 Deniz Akvaryumu
[QUOTE=gokberkgonenc]Yeni fotoları bekliyoruz.[/QUOTE]
Cok ilginctirki sohal ve clown 15 dakikada eve gelene kadar kovanin icinde ölmustu nedenini hala cozemedik:( onlarin yerine tanka purple ve naso ekleyecegim sonrasinda angel girmeye baslayacagim nazar cok degiyor sanirim artik pek fotograf paylasmayi dusunmuyorum. Ne zaman paylasim yapsam balik ölüyor...
270/70/50 Güney Amerika Biyotop
Öncelikle hayırli olsun her kurdugunuz akvaryum ayrı bir sanat eseri.
Güney amerikanlarda hiç tecrubem yok ancak bu baliklarla cok uzun soluklu olmayacaktir ölculer muazzam ancak baliklar ufak olunca seyir zevki vermiyor sizinkinden litraj olarak az daha fazla olan akvaryumumu orta amerikandan denize cevirdim onda bile baliklar gözumu doldurmuyor yine iri kiyim baliklar ariyor gozlerim o yuzden angel turlerini girmeye baslicam.
Bence sizde bi kac cift goze batan renkli iri balik eklerseniz birde orta bolumde yuzecek bir surumu olur baska bir turmu olur eklerseniz irilerin arasinda bu ufakliklar gozu cok guzel dolduracak ve seyir zevki yukselecektir. Tabi bu brnim dusuncem tekrardan hayirli olsun...
210x70x65 Deniz Akvaryumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180051/061020171456341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180051/061020171456391.jpg[/IMG]
Nasip olursa bu aksam tanka girecegim sohal ve clown tang resimleri...
210x70x65 Deniz Akvaryumu
[QUOTE=gokberkgonenc]

Abi merhaba,

Çok geçmiş olsun. İthalattan yeni gelen canlılar her zaman risk oluşturuyor. Benim aklıma takılan ufak bir detay var. Balıkları beyaz benekten kaybettim demişsin ancak blue tang e bir şey olmamış ki yeryüzünde herhalde en kolay beyaz benek olup da sıkıntı yaşayan canlı blue tang dir. O kadar balığın arasından blue tang in sağ kalması aklıma acaba sorun beyaz benek değilmiydi sorusunu getiriyor.

Damsellar son derece sıkıntılı canlılar. Akvaryuma kesinlikle koymayı düşünmediğim 2 canlı var biri damsellar diğeri dotyback. Hem agresifler hem de tanktan çıkarmak istediğinizde inanılmaz zorluk çıkarıyorlar.

Tavsiyem ithalattan yeni gelmiş canlılar yerine hobici ilanlarına yönelmen. Hem oturmuş akvaryum şartlarını tolere edebilen hem de kuru yem sorunu olmayan canlılar her zaman daha kolaylık sağlar. Şahsen bu güne kadar 6-7 tane blue tang besledim en sonuncusu hariç hepsi akvaryumcu ithalatı sonrası aldığım balıklardı ve hepsinde beyaz benek sıkıntısı yaşadım. Sadece en sonuncusunu bir hobiciden aldım şu anki akvaryumumda akvaryum 2 haftalıkken koymuş olmama rağmen canavar gibi maşallah.

Kolay gelsin tekrar çok geçmiş olsun.

İyi günler.[/QUOTE]
Merhaba kardeşin blue tang 2 senelik oturmus hobici baligiydi aldigim arkadasta beyaz benek hic olmamis tabi bendede olmamisti taki powder ekleyene kadar powderda basladi tum baliklara kadar yayildi yellow dahil.
Blue tangin uzeri bembeyazdi ama yem yiyordu yemle birlikte atlatti bende sasirdim hatta ilk atlatan oydu yellowda ayni kisiden aldigim balikti oda yasadi imparatorda malesef öldü.
Tanktaki tum kayalari cikartip damselleri yakaladim ve cikarttim.
Su an tankta
Yellow
Blue
Naso
Pyramid butterfly
Vermiculated angel
Chromisx5 var
Bende hobicilerden balik almak istiyorum ancak hem istedigim baliklari bulmak zor oluyor hemde bazi hobiciler sagolsun ucuk kacik rakamlar yaziyor.
Bu aksam nasip olursa hobiciden sohal ve clown alicam insallah sikinti yasatmazlar bana cabuk adapte olurlar eger bu iki balikta sikjnti cikmaz ve elimdekilerden ölen olmazsa angel girmeye baslicam.
Aklimdakiler
Imparator
Majestic
Blueface
Bluering
Belki arabian falanda girerim tabi arada guzel bi balik ilanina denk gelirsemde hayir demem:)

GÜNCEL 100 TANITIM

-
-

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,547,703 Mesaj
  • 374,224 Konu
  • 91 Forum
  • 128,640 Forum Üyesi
  • 1,391 Özel Forum Üyesi
  • 27 Kıdemli Akvarist
  • 2,221 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.