ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Pipo Filtre
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
43
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ekim 2017 20:05
Son Ziyaret:
05 Ekim 2024 16:35
Toplam Mesaj:
82 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sarp
Doğum Tarihi:
16 Nisan 1989
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Pompacı (benzinlik)
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yamanlar Petrol Pompacılık sanayii A.Ş
SON 10 MESAJI
Balığım Sağlıklımı?
Sağlıklı bir dişi gibi duruyor şahane 👑
Sağlıklı bir dişi gibi duruyor şahane 👑
Nitrozone Hakkında.
[QUOTE=GhostKoi]
https://www.hepsiburada.com/crystalpro-nitrozone-125ml-mantar-dis-parazit-ilaci-
https://www.trendyol.com/biyoteknik/biyo-aquacure-nitrofur-akvaryum-suyu-duzenleyici-cozelti-50-ml-p-4608803
http://vetjournal.ankara.edu.tr/en/download/article-file/1439424
Nirofuranlar insanda ve hayvanlarda geniş etkili antibiyotik, antiseptik, Antifungal olarak tedavide kullanılmaktadır. Gıda olarak üretilen balıklarda uygulanması yasaktır. Kullanım amacınız için hele de uzun süreli kullanımda gerekli değildir.
Fiziksel görünümü sağlıklı olan yeni balığınızı bir kovada akvaryum suyuyla alışıtırırken 1 saati geçmeyecek şekilde uygun dozda metilen mavisi eklenmiş olarak tutabilirsiniz. Bunun yerine nitrofur da kullanabilirsiniz. Sonra balığı kepçeyle alıp kovadaki suyu dökersiniz. Bu uygulama yeterli olacaktır.
Bir hastalık şüphesi var falan filan ise anlamlı bir karantina en az 15 gün sürmesi gerekir. 2-3 gün yetmez. Bu süreçte bir hastalıktan emin değilseniz ilaç uygulaması ve karantina koşulları balıkta ekstra stres yaratacak.[/QUOTE]
hayalet koi merhabalar iyi geceler
nitrofuranlar niçin besi hayvancılığında yasak dolayı yoldan insanda zehirli etki bırakıyor diye filan mı?
[QUOTE=GhostKoi]
https://www.hepsiburada.com/crystalpro-nitrozone-125ml-mantar-dis-parazit-ilaci-
https://www.trendyol.com/biyoteknik/biyo-aquacure-nitrofur-akvaryum-suyu-duzenleyici-cozelti-50-ml-p-4608803
http://vetjournal.ankara.edu.tr/en/download/article-file/1439424
Nirofuranlar insanda ve hayvanlarda geniş etkili antibiyotik, antiseptik, Antifungal olarak tedavide kullanılmaktadır. Gıda olarak üretilen balıklarda uygulanması yasaktır. Kullanım amacınız için hele de uzun süreli kullanımda gerekli değildir.
Fiziksel görünümü sağlıklı olan yeni balığınızı bir kovada akvaryum suyuyla alışıtırırken 1 saati geçmeyecek şekilde uygun dozda metilen mavisi eklenmiş olarak tutabilirsiniz. Bunun yerine nitrofur da kullanabilirsiniz. Sonra balığı kepçeyle alıp kovadaki suyu dökersiniz. Bu uygulama yeterli olacaktır.
Bir hastalık şüphesi var falan filan ise anlamlı bir karantina en az 15 gün sürmesi gerekir. 2-3 gün yetmez. Bu süreçte bir hastalıktan emin değilseniz ilaç uygulaması ve karantina koşulları balıkta ekstra stres yaratacak.[/QUOTE]
hayalet koi merhabalar iyi geceler
nitrofuranlar niçin besi hayvancılığında yasak dolayı yoldan insanda zehirli etki bırakıyor diye filan mı?
Bettada Omurga Ve Kuyruk Kısma Sorunu
[QUOTE=GhostKoi]Güzel bir bebek. Umarım düzelir. Fakat metilen mavisini tek kullanmayın bence. Aşırı hava vermek de akıntı yaratıp balığı yorabilir. Sık su değişimi ve kaliteli yemler ilk etapta düzelme sağlayabilir. Çok zorda kalırsanız Deep acrifish drop (akrifilavin+metilen mavisi) , Maxisol Makrofish (etakridin laktat) , Nitrofur (nirofurantoin) Bunları tek tek ya da birlikte uygulamayı deneyebilirsiniz. İnternette satışı olması lazım
O bardaklar genelde 200 ml[/QUOTE]
nitrofur nitrofurazone aslında eski bir antimikrobiyal olması lazim diğeri ile bir farkı var mi bilmiyorum muhtemelen aynı grup antibiyotik olabilir ancak bunların hayvanlarda kanserojen olduğu kesinleşmiş maalesef maddi güdüler bunun önünde olduğu için kullanmak zorundayız
[QUOTE=GhostKoi]Güzel bir bebek. Umarım düzelir. Fakat metilen mavisini tek kullanmayın bence. Aşırı hava vermek de akıntı yaratıp balığı yorabilir. Sık su değişimi ve kaliteli yemler ilk etapta düzelme sağlayabilir. Çok zorda kalırsanız Deep acrifish drop (akrifilavin+metilen mavisi) , Maxisol Makrofish (etakridin laktat) , Nitrofur (nirofurantoin) Bunları tek tek ya da birlikte uygulamayı deneyebilirsiniz. İnternette satışı olması lazım.
O bardaklar genelde 200 ml[/QUOTE]
benim düşündüğüm fusudin krem evde herkeste vardır bakteriyel veya fungal durumlar icin elimize bu kremi hafif yedirip balığı da bir avuç su ile elimizde gezdirip yedirsek nasıl oluyor diye düşünüyorum ancak kortizon da olması gerekiyor icinde nasıl bir geri dönüşü olur kestiremiyorum ama denemeyi gerçek bir şekilde de olsa düşünüyorum [EDIT]Pipo Filtre,2024-08-27 02:11:52[/EDIT]
[QUOTE=GhostKoi]Güzel bir bebek. Umarım düzelir. Fakat metilen mavisini tek kullanmayın bence. Aşırı hava vermek de akıntı yaratıp balığı yorabilir. Sık su değişimi ve kaliteli yemler ilk etapta düzelme sağlayabilir. Çok zorda kalırsanız Deep acrifish drop (akrifilavin+metilen mavisi) , Maxisol Makrofish (etakridin laktat) , Nitrofur (nirofurantoin) Bunları tek tek ya da birlikte uygulamayı deneyebilirsiniz. İnternette satışı olması lazım
O bardaklar genelde 200 ml[/QUOTE]
nitrofur nitrofurazone aslında eski bir antimikrobiyal olması lazim diğeri ile bir farkı var mi bilmiyorum muhtemelen aynı grup antibiyotik olabilir ancak bunların hayvanlarda kanserojen olduğu kesinleşmiş maalesef maddi güdüler bunun önünde olduğu için kullanmak zorundayız
[QUOTE=GhostKoi]Güzel bir bebek. Umarım düzelir. Fakat metilen mavisini tek kullanmayın bence. Aşırı hava vermek de akıntı yaratıp balığı yorabilir. Sık su değişimi ve kaliteli yemler ilk etapta düzelme sağlayabilir. Çok zorda kalırsanız Deep acrifish drop (akrifilavin+metilen mavisi) , Maxisol Makrofish (etakridin laktat) , Nitrofur (nirofurantoin) Bunları tek tek ya da birlikte uygulamayı deneyebilirsiniz. İnternette satışı olması lazım.
O bardaklar genelde 200 ml[/QUOTE]
benim düşündüğüm fusudin krem evde herkeste vardır bakteriyel veya fungal durumlar icin elimize bu kremi hafif yedirip balığı da bir avuç su ile elimizde gezdirip yedirsek nasıl oluyor diye düşünüyorum ancak kortizon da olması gerekiyor icinde nasıl bir geri dönüşü olur kestiremiyorum ama denemeyi gerçek bir şekilde de olsa düşünüyorum [EDIT]Pipo Filtre,2024-08-27 02:11:52[/EDIT]
Eskiyen Su Tesisatlarımızdan Gelen Tehlikeler
[QUOTE=GhostKoi]
Tıpta pasif agresiflik diye bir terim var. Tam olarak da bunu anlatıyor. Yazdıklarımı sonuna kadar okuduğunuzdan ve içerdiği mesajı aldığınızdan eminim.[:D]
Söyleyecek sözünüz olabilseydi söylerdiniz.[/QUOTE]
vallahi tafocan İstanbul İzmir Antalya gibi büyükşehirlerde yaşıyorsan borular rezalet ötesi olduğundan deli gibi klor atılıyor diye biliyorum
İstanbul'da yaşıyorsanız bilirsin Küçükçekmece su arıtma tesisini bilfiil kendim ziyaret ettim çalışan arkadaşlar cok yardımcı ve açıklayıcı oldular ve bildiğiniz arıtılmış atık suyu gönül rahatlığıyla icebilecegimi söyleyerek bir bardak ikram ettiler asil problem dediğin gibi boruda bu borular leş oğlu leş desek yeridir
bunu dengelemek icin mecburi klor atıyoruz denmişti ben de Kendi gözlemlerime Bakarak diyebilirim ki eğer icme suyu kullanacak maddi gücünüz ve hacminiz varsa (200-300 litrelik tankta her 10 Gunde 50 litre değişim yapmak içme suyu ile soygun olur çünkü) 😁😁😁😁😁😁 icme suyu kullanmak ve mümkünse ph değeri en uygun olanı
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Emekli doktor derken parantez içinde Erkut abiyi yazdım zaten 😊. Lütfen yazılanları dikkatli okuyun, sizinle kişisel hiç bir sorunum yok, olamaz da. Konu özelinde fikir beyan ediyorum. Aldığınız uyarılar, sizi şikayet edenler vesilesiyle oldu; beni hedef göstermeniz çok yersiz.[/QUOTE]
Vallahi ben 65' ten önce emekli olan doktora çok rastlamadım şansa bak
ya da 65+ ise hâlâ burda gezmek bulmaca çözmek gibi olsa gerektir 😅😅😅😅😅
[QUOTE=GhostKoi]
Tıpta pasif agresiflik diye bir terim var. Tam olarak da bunu anlatıyor. Yazdıklarımı sonuna kadar okuduğunuzdan ve içerdiği mesajı aldığınızdan eminim.[:D]
Söyleyecek sözünüz olabilseydi söylerdiniz.[/QUOTE]
vallahi tafocan İstanbul İzmir Antalya gibi büyükşehirlerde yaşıyorsan borular rezalet ötesi olduğundan deli gibi klor atılıyor diye biliyorum
İstanbul'da yaşıyorsanız bilirsin Küçükçekmece su arıtma tesisini bilfiil kendim ziyaret ettim çalışan arkadaşlar cok yardımcı ve açıklayıcı oldular ve bildiğiniz arıtılmış atık suyu gönül rahatlığıyla icebilecegimi söyleyerek bir bardak ikram ettiler asil problem dediğin gibi boruda bu borular leş oğlu leş desek yeridir
bunu dengelemek icin mecburi klor atıyoruz denmişti ben de Kendi gözlemlerime Bakarak diyebilirim ki eğer icme suyu kullanacak maddi gücünüz ve hacminiz varsa (200-300 litrelik tankta her 10 Gunde 50 litre değişim yapmak içme suyu ile soygun olur çünkü) 😁😁😁😁😁😁 icme suyu kullanmak ve mümkünse ph değeri en uygun olanı
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Emekli doktor derken parantez içinde Erkut abiyi yazdım zaten 😊. Lütfen yazılanları dikkatli okuyun, sizinle kişisel hiç bir sorunum yok, olamaz da. Konu özelinde fikir beyan ediyorum. Aldığınız uyarılar, sizi şikayet edenler vesilesiyle oldu; beni hedef göstermeniz çok yersiz.[/QUOTE]
Vallahi ben 65' ten önce emekli olan doktora çok rastlamadım şansa bak
ya da 65+ ise hâlâ burda gezmek bulmaca çözmek gibi olsa gerektir 😅😅😅😅😅
Beta Akvaryumuna Tuz Atılırmı
[QUOTE=Ehtiyar]Tekrar merhaba, derdiniz kuyruk erimesi ise, çok ileri derece değilse tankınıza iyi bakın yeter. Su değişimleri önemli faktör, hatta başta geleni. Bitkili olmalı ve catappa yaprakları veya muadili yapraklarla desteklenmeli. İlaçtan daha tesirli ve uzun erimli.
Yukarıda şakalaşıyorsunuz ama hiç önermiyor halbuki kendisi çayını bile yaptı betasıyla karşılıklı içiyorlar. [:)))]
En olmadı nitrozone ayda bir falan tanka bir kaç damla ekleyebilirsiniz destekleyici olarak. Bir günde düzelmesini beklemeyin akvaryumunuza iyi baktığınızda karşılığını fazlasıyla alırsınız. [/QUOTE]
çok teşekkür ederim Ahmet ağabey saydığınız her seyi kullanıyorum catappa ve bitki dahil olmak üzere cok ileri değil gunden güne hafif hafif artıyor ya da azalıyor bakalım bakalım afacan betta canımı istesin canım feda afacanima bakalım bakalım yine güncellemeler yapmaya çalışacağım tekrardan çok teşekkür ediyorum iyi geceler dilerim
[QUOTE=Ehtiyar]Tekrar merhaba, derdiniz kuyruk erimesi ise, çok ileri derece değilse tankınıza iyi bakın yeter. Su değişimleri önemli faktör, hatta başta geleni. Bitkili olmalı ve catappa yaprakları veya muadili yapraklarla desteklenmeli. İlaçtan daha tesirli ve uzun erimli.
Yukarıda şakalaşıyorsunuz ama hiç önermiyor halbuki kendisi çayını bile yaptı betasıyla karşılıklı içiyorlar. [:)))]
En olmadı nitrozone ayda bir falan tanka bir kaç damla ekleyebilirsiniz destekleyici olarak. Bir günde düzelmesini beklemeyin akvaryumunuza iyi baktığınızda karşılığını fazlasıyla alırsınız. [/QUOTE]
çok teşekkür ederim Ahmet ağabey saydığınız her seyi kullanıyorum catappa ve bitki dahil olmak üzere cok ileri değil gunden güne hafif hafif artıyor ya da azalıyor bakalım bakalım afacan betta canımı istesin canım feda afacanima bakalım bakalım yine güncellemeler yapmaya çalışacağım tekrardan çok teşekkür ediyorum iyi geceler dilerim
Beta Akvaryumuna Tuz Atılırmı
[QUOTE=Azizdurdenn]
Balığınıza geçiş olsun der ve kelime hazneme eklediğiniz yeni kelime için ''Agregasyon'' teşekkür ederim. [/QUOTE]
HIHIHIHIHIHIHIHIHI rica ederim [:D]
bir araya gelip tutunmasi diye kullanıyordum bakterilerin de bir araya gelip balığa yapışması anlamında diye kullandım.
kelime bulamadim bakteri yapışması diyeyim, bakteri toplanması diyeyim ya da 😁😁😁[EDIT]Pipo Filtre,2024-08-26 23:16:34[/EDIT]
[QUOTE=Azizdurdenn]
Balığınıza geçiş olsun der ve kelime hazneme eklediğiniz yeni kelime için ''Agregasyon'' teşekkür ederim. [/QUOTE]
HIHIHIHIHIHIHIHIHI rica ederim [:D]
bir araya gelip tutunmasi diye kullanıyordum bakterilerin de bir araya gelip balığa yapışması anlamında diye kullandım.
kelime bulamadim bakteri yapışması diyeyim, bakteri toplanması diyeyim ya da 😁😁😁[EDIT]Pipo Filtre,2024-08-26 23:16:34[/EDIT]
Beta Akvaryumuna Tuz Atılırmı
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba Pipo Filtre, eğer akvaryumunuz bitkili ise tuz bitkilerinize zarar verecektir. Ayrıca nötr olduğundan ph'ı etkilemez en fazla miktarı kaçırırsanız toplam sertliği arttırabilir. Labirent organı zararı ile ilgili bilgim yok fakat ternapi hocamız oldukça yetkindir. Benim açımdan sözü referans yerine geçer. Ne yazık ki çeşitli üzücü olaylar yüzünden forumdan uzak, en azından öyle tahmin ediyorum. Betalar bildiğiniz gibi yumuşak ve hafif asidik suları severler, tuz uygulaması uzun vadede dengesini bozabilir diye düşünüyorum. Keyifli hobiler dilerim. [/QUOTE]
anladım çok teşekkür ederim en azından bettadaki kuyruk erimesini doğal yollar ile tedavi etmeye çalışıyordum orada gördüm bakteri aggregasyonunu azalttığıni okudum ilaç kullanmamaya çalışıyorum 2-3 haftadır yem yemede ve su değişiminde aksaklık yok tuz konusunda cok az bir miktar iyot ve potasyum bulunmayan akvaryum tuzu ekledim bekleyip göreceğim ilac kullanmadan tuz ve su değişimi yaparak ustesinden geleceğimi düşünüyorum çünkü yaptığım testte bütün su değerlerim normal kafayı yeme eşiğine geldim hatta bir yerden sonra bakteriyel enfeksiyonun hızla yayılması ya da bir yerden sonra balığın bağışıklık geçirmesini düşünüyorum ama bulacağım her yeni bilgiye açığım çünkü betta kuyruk erimesi yazdığınızda belki binlerce kisi yüzlerce farklı şey söylüyor. Biri genetik der biri su dengeleri der biri baktopur kullandim ise yaramaz der öbürü tuz attım çözüldü der şeklinde bakalım bekleyip göreceğim
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba Pipo Filtre, eğer akvaryumunuz bitkili ise tuz bitkilerinize zarar verecektir. Ayrıca nötr olduğundan ph'ı etkilemez en fazla miktarı kaçırırsanız toplam sertliği arttırabilir. Labirent organı zararı ile ilgili bilgim yok fakat ternapi hocamız oldukça yetkindir. Benim açımdan sözü referans yerine geçer. Ne yazık ki çeşitli üzücü olaylar yüzünden forumdan uzak, en azından öyle tahmin ediyorum. Betalar bildiğiniz gibi yumuşak ve hafif asidik suları severler, tuz uygulaması uzun vadede dengesini bozabilir diye düşünüyorum. Keyifli hobiler dilerim. [/QUOTE]
anladım çok teşekkür ederim en azından bettadaki kuyruk erimesini doğal yollar ile tedavi etmeye çalışıyordum orada gördüm bakteri aggregasyonunu azalttığıni okudum ilaç kullanmamaya çalışıyorum 2-3 haftadır yem yemede ve su değişiminde aksaklık yok tuz konusunda cok az bir miktar iyot ve potasyum bulunmayan akvaryum tuzu ekledim bekleyip göreceğim ilac kullanmadan tuz ve su değişimi yaparak ustesinden geleceğimi düşünüyorum çünkü yaptığım testte bütün su değerlerim normal kafayı yeme eşiğine geldim hatta bir yerden sonra bakteriyel enfeksiyonun hızla yayılması ya da bir yerden sonra balığın bağışıklık geçirmesini düşünüyorum ama bulacağım her yeni bilgiye açığım çünkü betta kuyruk erimesi yazdığınızda belki binlerce kisi yüzlerce farklı şey söylüyor. Biri genetik der biri su dengeleri der biri baktopur kullandim ise yaramaz der öbürü tuz attım çözüldü der şeklinde bakalım bekleyip göreceğim
Beta Akvaryumuna Tuz Atılırmı
[QUOTE=ternapi]Betta labirentli balıktır ve tuz, labirent organına geri dönüşsüz şekilde zarar verir.
Yani betta akvaryumuna tuz atılmaz.[/QUOTE]
merhabalar araştırma yaparken size denk geldim de rica etsem kaynak gösterebilir misiniz size zahmet yerli kaynak bulamadım da
[QUOTE=ternapi]Betta labirentli balıktır ve tuz, labirent organına geri dönüşsüz şekilde zarar verir.
Yani betta akvaryumuna tuz atılmaz.[/QUOTE]
merhabalar araştırma yaparken size denk geldim de rica etsem kaynak gösterebilir misiniz size zahmet yerli kaynak bulamadım da
Akvaryum'a Koyduğum Balıklara Yapışıyor
[QUOTE=Buğra.B]Teşekkür ederim kardeşim evet camları çok kötü yosun olmuş senelerdir hobiciyim balıklar yeni geldi zaten evet çıkarsam daha iyi olcak belki
yok balık beslemeyi seven biriyim betta japon lepistes su kaplumbağsı kiraz karides cüce kerevit ciklet zebra vs baktım
hala bilmiyom nerde hata yaptım belki yazım hatasıdır kasıtlı bir şeyde de demedim kimseye [/QUOTE]
Kardeşim istersen bide kamışı koymayı dene akvaryuma bende var kamış iyi oluyor şöyle kalın kamış koyunca pislikleri çekiyor kumları düzeltir kardeşim
[EDIT]Pipo Filtre,2024-08-26 00:38:08[/EDIT]
[QUOTE=Buğra.B]Teşekkür ederim kardeşim evet camları çok kötü yosun olmuş senelerdir hobiciyim balıklar yeni geldi zaten evet çıkarsam daha iyi olcak belki
yok balık beslemeyi seven biriyim betta japon lepistes su kaplumbağsı kiraz karides cüce kerevit ciklet zebra vs baktım
hala bilmiyom nerde hata yaptım belki yazım hatasıdır kasıtlı bir şeyde de demedim kimseye [/QUOTE]
Kardeşim istersen bide kamışı koymayı dene akvaryuma bende var kamış iyi oluyor şöyle kalın kamış koyunca pislikleri çekiyor kumları düzeltir kardeşim
[EDIT]Pipo Filtre,2024-08-26 00:38:08[/EDIT]
Moli Yavrusu
[QUOTE=Miracccc]Evet hepsi Moli acaba yavrusunumu koruyor acaba yemesinler diye[/QUOTE]
yok moli yavrusunu korumaz kendisi bile yer kendi yavrusunu poposu ve karni siyahlamis ise hamiledir
[QUOTE=Miracccc]Evet hepsi Moli acaba yavrusunumu koruyor acaba yemesinler diye[/QUOTE]
yok moli yavrusunu korumaz kendisi bile yer kendi yavrusunu poposu ve karni siyahlamis ise hamiledir
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 13:46
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
