ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sebastianlevich
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2017 19:11
Son Ziyaret:
16 Ocak 2018 14:14
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sebastian Nicholevich
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sebastian Nicholevich
SON 7 MESAJI
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[QUOTE=math1]
Cama cam olursa bence daha şık görünür. Hagen kum aquadeco markasının ise yani orjinal ise olabilir ama taklitlerinde çok pas tutma şikayeti vs oluyor. Kayalar salınım yapıyor mu test etmek lazım suyu sertlestirebilirler. Beta yumusak2su seven bir balıktır. Salınım testini şu şekilde yapacaksınız kayanın üzerine bir bölgesine tuz ruhu dokeceksiniz kopurme yapıyorsa o kaya kullanılmaz ama dikkat edin yaparken elinize. Salyangoz olabilir ancak sizin zaten yem atiginiz olmamali betaya az ve tam yiyeceği kadar yem vereceksiniz yere yem düşmeyecek zaten. balık dışkısı diyorsanız hic bir canli balık dışkısı yemez salyangoz da yemez. ama yosun tuketmek için iyi olur. Bu arada çok yosun oluşmaması için ışığı cok uzun süre açık bırakmayın. Tahta bilmiyorum ne tahtası kullanacaksiniz ama o da uygun olmayabilir uygun olan ağaçların listesi vardı forumda onlardan biri ise olabilir muhtemelen. Ev için şöyle bir şey yapabilirsiniz ya akvaryumcudan hindistan cevizi yuva alırsınız yada marketten bir hindistan cevizi alir kabuğundan ev yaparsiniz. Forumda aratırsanız örneklerini bulursunuz eminim ama kullanmadan önce iyice kaynatıp 1 günde temiz suda bekletin.[/QUOTE]
Dediğiniz gibi kumun orjinalini bulmaya çalışacağım kayalar için dediğiniz deneyi yapabilirim problem yok :),evet hindistan cevizi örneklerini gördüm bolca.Kendi yapan bir ağabeye de denk geldim.Çok klasik olmasın istedim.Ağaç türlerini araştırırım ya da farklı bir tasarımla yine hindistan cevizini kullanırım.Teşekkür ederim:)[:D]
[QUOTE=math1]
Cama cam olursa bence daha şık görünür. Hagen kum aquadeco markasının ise yani orjinal ise olabilir ama taklitlerinde çok pas tutma şikayeti vs oluyor. Kayalar salınım yapıyor mu test etmek lazım suyu sertlestirebilirler. Beta yumusak2su seven bir balıktır. Salınım testini şu şekilde yapacaksınız kayanın üzerine bir bölgesine tuz ruhu dokeceksiniz kopurme yapıyorsa o kaya kullanılmaz ama dikkat edin yaparken elinize. Salyangoz olabilir ancak sizin zaten yem atiginiz olmamali betaya az ve tam yiyeceği kadar yem vereceksiniz yere yem düşmeyecek zaten. balık dışkısı diyorsanız hic bir canli balık dışkısı yemez salyangoz da yemez. ama yosun tuketmek için iyi olur. Bu arada çok yosun oluşmaması için ışığı cok uzun süre açık bırakmayın. Tahta bilmiyorum ne tahtası kullanacaksiniz ama o da uygun olmayabilir uygun olan ağaçların listesi vardı forumda onlardan biri ise olabilir muhtemelen. Ev için şöyle bir şey yapabilirsiniz ya akvaryumcudan hindistan cevizi yuva alırsınız yada marketten bir hindistan cevizi alir kabuğundan ev yaparsiniz. Forumda aratırsanız örneklerini bulursunuz eminim ama kullanmadan önce iyice kaynatıp 1 günde temiz suda bekletin.[/QUOTE]
Dediğiniz gibi kumun orjinalini bulmaya çalışacağım kayalar için dediğiniz deneyi yapabilirim problem yok :),evet hindistan cevizi örneklerini gördüm bolca.Kendi yapan bir ağabeye de denk geldim.Çok klasik olmasın istedim.Ağaç türlerini araştırırım ya da farklı bir tasarımla yine hindistan cevizini kullanırım.Teşekkür ederim:)[:D]
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[QUOTE=math1]Akvaryumu ne kadar büyük alabilirseniz o kadar iyi olur hani elinizde olsa 10 lt akvaryum kullanacak olsanız anlarım ama şimdi yeni alacaksınız 10lt akvaryum almayın. 25-30 litre olsun ne kadar büyük o kadar, hem siz hem de balık rahat eder. Betta küçük ortamlarda yaşayabiliyor diye orada yaşatmanın bir anlamı yok sonra balığınızda her tip sağlık sorunları oluşmaya başlar. Metilen mavisi bir ilaçtır ve akvaryum kurulumda ve su değişimlerinde düzenli olarak kullanılacak bir şey değildir bunu yapmayın sakın akvaryumdaki faydalı bakterileride öldürür metilen mavisi, biyolojik filtrasyon diye birşeyden bahsedemezsiniz. Filtre olarak şelale filtre bence uygun ama çok güçlü olmasın en düşük debililerden seçin hatta debisi ayarlanabilir olursa sizin için artı olur.
Bitki olarak anubias ve java fern alabilirsiniz bunlar kuma ekilmeyen bitkiler genellikle kaya yada köke sıkıştırılarak kullanılır dolayısı ile bu bitkileri tercih ederseniz çok kalın bir kuma ihtiyacınız yok 1,2 cm tasarım için kullansanız yeter. Zeytin, Gül gibi bitkileri tercih edecek iseniz 5+cm kuma ihtiyacınız olacak. Isıtıcı olarak kaliteli olanlar eheim, jbl gibi markaları tercih edebilirsiniz yada daha uygun fiyatlı tetra alabilirsiniz. Fiyatları uygun gelmez ise çin malı ısıtıcılara bakabilirsiniz.
Şelale filtrenin içerisine sünger eklemeniz gerekebilir belki haznesine göre biraz seramik vb de eklersiniz biyolojik destek amaçlı, genellikle çok ince bir sünger ile gelir.
Daha kontrollü bir kurulum istiyorsanız nitrivec kullanarak bakteri eklemesi yapmış olursunuz. Nitrivec eklendiğinde filtre içerisinde malzemeleri eklenmiş bir şekilde çalışıyor durumda olmalı. Ben ayrıca aquatan da kullanmayı tercih ediyorum. Aquatan kullanmayacaksanız muhakkak suyunuz 2 gün dinlenmiş olsun.
Ayrıca balığın kuyruğu pek iyi durumda görünmüyor yeni akvaryuma alınca düzelebilir. Forumda tedavi edilmiş balıklar diye bir bölüm var orayı inceyebilirsiniz şu an ne durumda olduğunu kestirmek zor bu fotolardan.[/QUOTE]
caba plastik iskeletli bir akvaryum mu,cama cam mı önerirsiniz???Önerilerle birlikte hagen kum,bir kaç kaya var benim denizden ve gölden çıkardığım onları kullanmak,bitki olarak anubias ve java fern dediğiniz gibi,Isıtıcıyı deidğiniz markalardan,son olarak şelale filtre,eğer olabilirse de atıkları yiyecek bir salyangoz ile kendi yapacağım ufak tahtadan bir ev.Siz ne dülünüyorsunuz?
[QUOTE=math1]Akvaryumu ne kadar büyük alabilirseniz o kadar iyi olur hani elinizde olsa 10 lt akvaryum kullanacak olsanız anlarım ama şimdi yeni alacaksınız 10lt akvaryum almayın. 25-30 litre olsun ne kadar büyük o kadar, hem siz hem de balık rahat eder. Betta küçük ortamlarda yaşayabiliyor diye orada yaşatmanın bir anlamı yok sonra balığınızda her tip sağlık sorunları oluşmaya başlar. Metilen mavisi bir ilaçtır ve akvaryum kurulumda ve su değişimlerinde düzenli olarak kullanılacak bir şey değildir bunu yapmayın sakın akvaryumdaki faydalı bakterileride öldürür metilen mavisi, biyolojik filtrasyon diye birşeyden bahsedemezsiniz. Filtre olarak şelale filtre bence uygun ama çok güçlü olmasın en düşük debililerden seçin hatta debisi ayarlanabilir olursa sizin için artı olur.
Bitki olarak anubias ve java fern alabilirsiniz bunlar kuma ekilmeyen bitkiler genellikle kaya yada köke sıkıştırılarak kullanılır dolayısı ile bu bitkileri tercih ederseniz çok kalın bir kuma ihtiyacınız yok 1,2 cm tasarım için kullansanız yeter. Zeytin, Gül gibi bitkileri tercih edecek iseniz 5+cm kuma ihtiyacınız olacak. Isıtıcı olarak kaliteli olanlar eheim, jbl gibi markaları tercih edebilirsiniz yada daha uygun fiyatlı tetra alabilirsiniz. Fiyatları uygun gelmez ise çin malı ısıtıcılara bakabilirsiniz.
Şelale filtrenin içerisine sünger eklemeniz gerekebilir belki haznesine göre biraz seramik vb de eklersiniz biyolojik destek amaçlı, genellikle çok ince bir sünger ile gelir.
Daha kontrollü bir kurulum istiyorsanız nitrivec kullanarak bakteri eklemesi yapmış olursunuz. Nitrivec eklendiğinde filtre içerisinde malzemeleri eklenmiş bir şekilde çalışıyor durumda olmalı. Ben ayrıca aquatan da kullanmayı tercih ediyorum. Aquatan kullanmayacaksanız muhakkak suyunuz 2 gün dinlenmiş olsun.
Ayrıca balığın kuyruğu pek iyi durumda görünmüyor yeni akvaryuma alınca düzelebilir. Forumda tedavi edilmiş balıklar diye bir bölüm var orayı inceyebilirsiniz şu an ne durumda olduğunu kestirmek zor bu fotolardan.[/QUOTE]
caba plastik iskeletli bir akvaryum mu,cama cam mı önerirsiniz???Önerilerle birlikte hagen kum,bir kaç kaya var benim denizden ve gölden çıkardığım onları kullanmak,bitki olarak anubias ve java fern dediğiniz gibi,Isıtıcıyı deidğiniz markalardan,son olarak şelale filtre,eğer olabilirse de atıkları yiyecek bir salyangoz ile kendi yapacağım ufak tahtadan bir ev.Siz ne dülünüyorsunuz?
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[QUOTE=I_love_fish]
20 LT gayet yeterli olur hatta 10LT bile olur ne demek 40LT? Şaştım kaldım doğrusu tamam daha iyi olurda bütçe kısıtlı. Hatta 3LT lik kavanozlarda bile betta besleyenler var. Renkli kumu bilmem ama renkli taşlar ve yapay bitkiler salınım yapar çok zararlı. Betta balıkları akıntılı sulardan hoşlanmazlar hatta çok kalırlarsa ölürler. Filtre çeşidi önemli değil. Yeterki akıntı ve akım fazla olmasın. Karınca hakkındada bilgim yok. Daha net foto atabilir misiniz?
Balığınızda sanki kuyruk erimesi var gibi.
Alın bu akvaryumu https://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-akvaryum-65lik-496906170/detay
Cama cam isterseniz buda uygun fiyatlıhttps://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-30-30-30-camacam-akvaryum-kampanya-496880027/detay [/QUOTE]
Sizce cama cam mı daha iyidir yoksa plastik destekli olan mı?İlk deneyimim biliyorsunuz ki.P[:?]ek bilemedim [EDIT]sebastianlevich,2017-10-30 22:42:44[/EDIT]
[QUOTE=I_love_fish]
20 LT gayet yeterli olur hatta 10LT bile olur ne demek 40LT? Şaştım kaldım doğrusu tamam daha iyi olurda bütçe kısıtlı. Hatta 3LT lik kavanozlarda bile betta besleyenler var. Renkli kumu bilmem ama renkli taşlar ve yapay bitkiler salınım yapar çok zararlı. Betta balıkları akıntılı sulardan hoşlanmazlar hatta çok kalırlarsa ölürler. Filtre çeşidi önemli değil. Yeterki akıntı ve akım fazla olmasın. Karınca hakkındada bilgim yok. Daha net foto atabilir misiniz?
Balığınızda sanki kuyruk erimesi var gibi.
Alın bu akvaryumu https://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-akvaryum-65lik-496906170/detay
Cama cam isterseniz buda uygun fiyatlıhttps://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-balik-30-30-30-camacam-akvaryum-kampanya-496880027/detay [/QUOTE]
Sizce cama cam mı daha iyidir yoksa plastik destekli olan mı?İlk deneyimim biliyorsunuz ki.P[:?]ek bilemedim [EDIT]sebastianlevich,2017-10-30 22:42:44[/EDIT]
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201014/301020172154481.jpg[/IMG]
Buyrun.Ikinci linke ulaşamadım da tekrar atar mısınız ?[:)]
[QUOTE=atatolga]Yıllarca yapay bitki kullandım, bir balığımın bile 3-4 yıldan önce öldüğünü hatırlamıyorum. Yapay bitkinin 20TLlik olanı değilde 1-2TLlik olanını alırsanız o zehirleyebilir tabiki. Canlı bitkiyi arkadaşın yapabilmesi için çokça araştırma bir o kadar da tecrübe edinmesi lazım, o yüzden dedim ben yapay bitkiyi. 20Lt akvaryum da tek bir balık için sıkıntı olmaz. Beta balığı bu 20cm olmayacak büyüyeceği zaten 7-8cm. Ayna konusunda da arada bir gösterirseniz karşısına doğal yapısıyla kendini kabartacaktır, sürekli koyarsan da stres yapar.
[/QUOTE]
Peki önerilen ısıtıcı ve filtre hakkında ne düşünüyorsunuz,uygunlar mı?[x(]Ve bildiğiniz bir marka var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201014/301020172154481.jpg[/IMG]
Buyrun.Ikinci linke ulaşamadım da tekrar atar mısınız ?[:)]
[QUOTE=atatolga]Yıllarca yapay bitki kullandım, bir balığımın bile 3-4 yıldan önce öldüğünü hatırlamıyorum. Yapay bitkinin 20TLlik olanı değilde 1-2TLlik olanını alırsanız o zehirleyebilir tabiki. Canlı bitkiyi arkadaşın yapabilmesi için çokça araştırma bir o kadar da tecrübe edinmesi lazım, o yüzden dedim ben yapay bitkiyi. 20Lt akvaryum da tek bir balık için sıkıntı olmaz. Beta balığı bu 20cm olmayacak büyüyeceği zaten 7-8cm. Ayna konusunda da arada bir gösterirseniz karşısına doğal yapısıyla kendini kabartacaktır, sürekli koyarsan da stres yapar.
[/QUOTE]
Peki önerilen ısıtıcı ve filtre hakkında ne düşünüyorsunuz,uygunlar mı?[x(]Ve bildiğiniz bir marka var mı?
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[:?][QUOTE=atatolga]Sen neden bu kadar sıkıntı yaptın kendine anlamak mümkün değil. Normal şartlarda bir beta erkeği için 10lt akvaryum bile yeterli ama dersen ki geniş olsun hayvan rahat etsin 20-25lt lik al. bir akvaryumcuya git önce tabiki fiyatlarına bak normal bir akvaryum 20-30TL arası bir fiyattır. bir tane iç filtre, bir tane ısıtıcı yeter sana. güzel görünsün istiyorsan da içine yapay bitki de alabilirsin alt tarafını da aldığın balığın rengini gösterecek şekilde kum (renk) alırsın. otur çayını koy kahveni koy yudumla izle.
Dersen ki ben afilli bir akvaryum alıcam o zaman tabiki o biraz pahalıya gelebilir.[/QUOTE]
Sorun mu yaptım bilmiyorum ama hayvana eziyet etmek istemiyorum.Insanlarbana 20lt akvaryum almamı söyledi hatta çoğu sitede 40 lt iyi 20lt az dşyenler de var,renkli kum ve yapay bitkinin zararlı olduğunu söylüyorlar.Filtreler hakkında pek bilgim yok bana şelale tipi önerdiler bir de termostat ısıtıcı.Sıkıntı yapmak dwğil,sadece çok endişeleneiyorum zarar vermekten[:?][EDIT]sebastianlevich,2017-10-30 20:59:22[/EDIT]
[QUOTE=M.MertKayış]
Merhabalar yeni bettanız hayırlı olsun. Şelale filtre akıntı yapacağından dolayı bettalara kullanmanızı önermiyorum. Su sıcaklığınında min 26 derece olmasını öneririm ben size. Şimdi gelelim asıl konuya [:)))] bitki ve kum betta için olmazsa olmaz değildir , bir bettaya en iyi ortamı sağlayabilmek için sık ve düzenli su değişimi yapmanız gerekiyor eğer kum kullanırsanız dip çekimi yapmanız zorlaşır , yem artıkları kumun arasına girer ve zamanla su değerleriniz kalitesini yitirir. 20 litrelik bir akvaryumu camcıda kestirip kendiniz yapıştırabilirsiniz inanın daha ucuza gelir. Bir diğer önemli kural ise kaliteli yem kullanmak Ocean Nutrition Atison's Aetta Pro ve Hikarı bio gold betta yemleri kullanmanızı öneririm tek bir betta bakacaksanız küçük boylarından almanızı tavsiye ederim hem daha hesaplı olur. Dondurulmuş kan kurdu ve canlı su piresi ile çok güzel bir çeşit yapabilirsiniz , dana yüreğinden yapılan bir çok tarif de mevcut forumda. İlla bitki olsun derseniz su mercimeği,pistia,tilki kuyruğu elodea gibi kum gerektiremeyen bitkiler kullanabilirsiniz. Cattapa yaprağı kullanarak suyu mineral açısından zenginleştirebilirsiniz. Bettalar 7.5 tl den başlayıp 350 400 tl ye kadar çıkıyor fiyatları benim size tavsiyem hmpk, delta veya crowntail gibi bakımı nispeten daha kolay bir betta almanız gerçi hangi varyeteden bir betta aldınız bilmiyorum ama yukarda yazdıklarımdan birini almanız daha iyi olur. Akvaryumdaki camı da biran önce çıkarın balık stresse girer. Sağlıklı hobiler [:)][/QUOTE]
Hemen çıkardım farkedince 3-4 saat civarı oldu.karınca önermişti biri onu da yemedi.Sağlıklı mı sağlıksız mı anlayamıyorum.Elime ilk gelen büyük bir kabu kullandım mutfaktan.Burada kendisi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201014/301020172108281.jpg[/IMG]
[:?][QUOTE=atatolga]Sen neden bu kadar sıkıntı yaptın kendine anlamak mümkün değil. Normal şartlarda bir beta erkeği için 10lt akvaryum bile yeterli ama dersen ki geniş olsun hayvan rahat etsin 20-25lt lik al. bir akvaryumcuya git önce tabiki fiyatlarına bak normal bir akvaryum 20-30TL arası bir fiyattır. bir tane iç filtre, bir tane ısıtıcı yeter sana. güzel görünsün istiyorsan da içine yapay bitki de alabilirsin alt tarafını da aldığın balığın rengini gösterecek şekilde kum (renk) alırsın. otur çayını koy kahveni koy yudumla izle.
Dersen ki ben afilli bir akvaryum alıcam o zaman tabiki o biraz pahalıya gelebilir.[/QUOTE]
Sorun mu yaptım bilmiyorum ama hayvana eziyet etmek istemiyorum.Insanlarbana 20lt akvaryum almamı söyledi hatta çoğu sitede 40 lt iyi 20lt az dşyenler de var,renkli kum ve yapay bitkinin zararlı olduğunu söylüyorlar.Filtreler hakkında pek bilgim yok bana şelale tipi önerdiler bir de termostat ısıtıcı.Sıkıntı yapmak dwğil,sadece çok endişeleneiyorum zarar vermekten[:?][EDIT]sebastianlevich,2017-10-30 20:59:22[/EDIT]
[QUOTE=M.MertKayış]
Merhabalar yeni bettanız hayırlı olsun. Şelale filtre akıntı yapacağından dolayı bettalara kullanmanızı önermiyorum. Su sıcaklığınında min 26 derece olmasını öneririm ben size. Şimdi gelelim asıl konuya [:)))] bitki ve kum betta için olmazsa olmaz değildir , bir bettaya en iyi ortamı sağlayabilmek için sık ve düzenli su değişimi yapmanız gerekiyor eğer kum kullanırsanız dip çekimi yapmanız zorlaşır , yem artıkları kumun arasına girer ve zamanla su değerleriniz kalitesini yitirir. 20 litrelik bir akvaryumu camcıda kestirip kendiniz yapıştırabilirsiniz inanın daha ucuza gelir. Bir diğer önemli kural ise kaliteli yem kullanmak Ocean Nutrition Atison's Aetta Pro ve Hikarı bio gold betta yemleri kullanmanızı öneririm tek bir betta bakacaksanız küçük boylarından almanızı tavsiye ederim hem daha hesaplı olur. Dondurulmuş kan kurdu ve canlı su piresi ile çok güzel bir çeşit yapabilirsiniz , dana yüreğinden yapılan bir çok tarif de mevcut forumda. İlla bitki olsun derseniz su mercimeği,pistia,tilki kuyruğu elodea gibi kum gerektiremeyen bitkiler kullanabilirsiniz. Cattapa yaprağı kullanarak suyu mineral açısından zenginleştirebilirsiniz. Bettalar 7.5 tl den başlayıp 350 400 tl ye kadar çıkıyor fiyatları benim size tavsiyem hmpk, delta veya crowntail gibi bakımı nispeten daha kolay bir betta almanız gerçi hangi varyeteden bir betta aldınız bilmiyorum ama yukarda yazdıklarımdan birini almanız daha iyi olur. Akvaryumdaki camı da biran önce çıkarın balık stresse girer. Sağlıklı hobiler [:)][/QUOTE]
Hemen çıkardım farkedince 3-4 saat civarı oldu.karınca önermişti biri onu da yemedi.Sağlıklı mı sağlıksız mı anlayamıyorum.Elime ilk gelen büyük bir kabu kullandım mutfaktan.Burada kendisi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201014/301020172108281.jpg[/IMG]
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[:(((][:(((][:'(][:'(]Ya aslında ben bir heves tatlı su balıklaeı hakkında bilgim olmadan aldım betta.Adam bana kaç litrelik olduğunu bilmeidğim,muhtemelen 5 falan bir akvaryum verdi ufak.Yanında da yem verdi.Eve gidince koydum hayvanı bir baktım içinde ayna var akvaryumun,o yüzden solgun güzüküyormuş.o saçma akvaryum 30 tl falan idi.Ben anlamadım naaıl akvaryum o kadar ucuz 20 lt olan.kendimi kötü hissettim baya yazıları okudum sitede.Dün falan aldım hayvanı.hemen çıkarım evde büyük bir kabın içine koydum.şimdilik 20°C altına düşmeisn diye uğraşıyorym su .Bir iki tane kum tanesi kadar yemler var ondan ve bir karınca verdim.Parayı hallederim bir iki gün içinde.Pek ne yapmam gerek bilemiyorum. Yardımcı olursan sevinirin[:'(]
[:(((][:(((][:'(][:'(]Ya aslında ben bir heves tatlı su balıklaeı hakkında bilgim olmadan aldım betta.Adam bana kaç litrelik olduğunu bilmeidğim,muhtemelen 5 falan bir akvaryum verdi ufak.Yanında da yem verdi.Eve gidince koydum hayvanı bir baktım içinde ayna var akvaryumun,o yüzden solgun güzüküyormuş.o saçma akvaryum 30 tl falan idi.Ben anlamadım naaıl akvaryum o kadar ucuz 20 lt olan.kendimi kötü hissettim baya yazıları okudum sitede.Dün falan aldım hayvanı.hemen çıkarım evde büyük bir kabın içine koydum.şimdilik 20°C altına düşmeisn diye uğraşıyorym su .Bir iki tane kum tanesi kadar yemler var ondan ve bir karınca verdim.Parayı hallederim bir iki gün içinde.Pek ne yapmam gerek bilemiyorum. Yardımcı olursan sevinirin[:'(]
Acemiyim, Betta Balığı İçin Gereken Malzemer Nedir
[:?][:?][:)]Öncelikle uzun zamandır tuzlu su ve resif akvaryumlarına ilgim vardı.Çok fazla yazı okuyup resif dünyasına ve balıklara hayran kalmıştım.Ama tatlı su balığı bile beslemedim ilokuldaki zamanlarım dışında.Limdilik bir tane bettaya bakmayı planlıyorum.Okuduğuma göre en az 20 lt'lik bir akvaryum ile bir şelale filtre,termostat ısıtıcı,bir kaç canlı bitki türü ve beyaz kumun iyi olacağı söylendi.Bunların genel fiyatı nedir?Önereceğiniz şeyler var mıdır?Bütcem şimdilik 100-150 tl ile sınırlı.Yardımcı olursanız çok çok sevinirim [:'(]
[:?][:?][:)]Öncelikle uzun zamandır tuzlu su ve resif akvaryumlarına ilgim vardı.Çok fazla yazı okuyup resif dünyasına ve balıklara hayran kalmıştım.Ama tatlı su balığı bile beslemedim ilokuldaki zamanlarım dışında.Limdilik bir tane bettaya bakmayı planlıyorum.Okuduğuma göre en az 20 lt'lik bir akvaryum ile bir şelale filtre,termostat ısıtıcı,bir kaç canlı bitki türü ve beyaz kumun iyi olacağı söylendi.Bunların genel fiyatı nedir?Önereceğiniz şeyler var mıdır?Bütcem şimdilik 100-150 tl ile sınırlı.Yardımcı olursanız çok çok sevinirim [:'(]
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
