ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mvguran
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Nisan 2018 11:19
Son Ziyaret:
10 Haziran 2018 00:00
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Volkan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Volkan
SON 7 MESAJI
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yoğunluktan ancak cevap yazabiliyorum.
Terbiye sınırlarını aşan, hakarete varan birtakım değerlendirmeler olmuş gördüğüm kadarıyla.
Bu gönderilere cevap verecek değilim, saygılı bir üslupla paylaşım yapmayı tercih etmekle hata ettiğimi anlıyorum.
Kimse sizin önerilerinizi uygulamak zorunda değil, saygı çerçevesinde yanlışlığını vurgularsınız, doğru olduğunu düşündüğünüzü söylersiniz, konunun muhatabı da payına düşeni alır.
Tüm bu olumsuzluklara karşın faydalandıgım öneriler oldu, bunlar için teşekkür ederim.
Yoğunluktan ancak cevap yazabiliyorum.
Terbiye sınırlarını aşan, hakarete varan birtakım değerlendirmeler olmuş gördüğüm kadarıyla.
Bu gönderilere cevap verecek değilim, saygılı bir üslupla paylaşım yapmayı tercih etmekle hata ettiğimi anlıyorum.
Kimse sizin önerilerinizi uygulamak zorunda değil, saygı çerçevesinde yanlışlığını vurgularsınız, doğru olduğunu düşündüğünüzü söylersiniz, konunun muhatabı da payına düşeni alır.
Tüm bu olumsuzluklara karşın faydalandıgım öneriler oldu, bunlar için teşekkür ederim.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Bettam, (en azından şimdilik) son derece sağlıklı ve hareketli görünüyor. Elimden yem yeme meselesi tabi ki işin eğlence boyutu :) Ama bu iyi anlaştığımız gerçeğini değiştirmez :D Özellikle betta konusunda tecrübeli olmadığım doğru, bu yüzden görüşlerinize ihtiyacım var, bu hobiye yeni başlıyorum.
Filtre veya ısıtıcı kullanmayı düşünmüyorum. Bunlar olmadan tabanla, aydınlatmayla, yemlerle, takviyelerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik niyetim elektriksiz, sıfır sesli, kendi kendine yetebilen minyatür bir ekosistem yaratmak.
Selamlar.
[QUOTE=OsmanSezen]O akvaryum da o şartlar altında balık beslenmesi doğru değil. Son sözüm bu. Sağlıklı beslemeler :) [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli görüşleriniz ve tavsiyeleriniz için.
Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Bettam, (en azından şimdilik) son derece sağlıklı ve hareketli görünüyor. Elimden yem yeme meselesi tabi ki işin eğlence boyutu :) Ama bu iyi anlaştığımız gerçeğini değiştirmez :D Özellikle betta konusunda tecrübeli olmadığım doğru, bu yüzden görüşlerinize ihtiyacım var, bu hobiye yeni başlıyorum.
Filtre veya ısıtıcı kullanmayı düşünmüyorum. Bunlar olmadan tabanla, aydınlatmayla, yemlerle, takviyelerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik niyetim elektriksiz, sıfır sesli, kendi kendine yetebilen minyatür bir ekosistem yaratmak.
Selamlar.
[QUOTE=OsmanSezen]O akvaryum da o şartlar altında balık beslenmesi doğru değil. Son sözüm bu. Sağlıklı beslemeler :) [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli görüşleriniz ve tavsiyeleriniz için.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodunun herhangi bir filtre kullanmadan başarıyla uygulandığı çok sayıda örnekle karşılaştım, benim amacım da bu örneklerden birini yaratabilmek.
Su değerleri testi için ekipmanım yok maalesef. Sanırım acilen temin etmem gerekecek. Esasen yaptığım araştırmalarda JBL'nin test kitlerinin yeterli olduğu yönünde değerlendirmelerle karşılaştım ancak tavsiyeniz olursa memnuniyetle öğrenmek isterim.
Gün ışığının akvaryuma doğrudan temas etmemesini temin edebiliyorum, ancak su miktarı çok az olduğu için çok çabuk ısınma ve soğuma olacaktır, özellikle sıcak yaz günleri risk yaratacak benim için, bu eleştirinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz. Metilen mavisini de ihmal etmem benekler için. Diğer taraftan, söylediğim gibi ısınma ile ilgili problem yaşayacağımı düşünmüyorum, odanın sıcaklığı sürekli ölçülüyor ve kesinlikle 23 derecenin altına düşmüyor, benim derdim aşırı ısınmayla olacak sanırım.
Betta konusunda ilk deneyimim olacak. Daha evvel lepistes, melek, japon, çöpçü balıklarının bulunduğu konvansiyonel akvaryumlarla ilgili çok sayıda deneyimim oldu. Esasen nano tank kurulumumda betadan da küçük bir balık denemeyi düşünmedim değil, ancak ekosisteminin devamlılığını sağlamamasından korktum, bir de bettanın hayatta kalabilme konusundaki yüksek dayanıklılığına güvendim açıkçası. Ancak betta bu sıcaklık değerlerinde sağlıklı olarak yaşamaz şeklinde bir bilgi edinirsem veya bettamın ileriki günlerde sağlığının kötüye gittiğini hissedersem tank değişimini değil ancak balık değişimini düşünebilirim.
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodunun herhangi bir filtre kullanmadan başarıyla uygulandığı çok sayıda örnekle karşılaştım, benim amacım da bu örneklerden birini yaratabilmek.
Su değerleri testi için ekipmanım yok maalesef. Sanırım acilen temin etmem gerekecek. Esasen yaptığım araştırmalarda JBL'nin test kitlerinin yeterli olduğu yönünde değerlendirmelerle karşılaştım ancak tavsiyeniz olursa memnuniyetle öğrenmek isterim.
Gün ışığının akvaryuma doğrudan temas etmemesini temin edebiliyorum, ancak su miktarı çok az olduğu için çok çabuk ısınma ve soğuma olacaktır, özellikle sıcak yaz günleri risk yaratacak benim için, bu eleştirinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz. Metilen mavisini de ihmal etmem benekler için. Diğer taraftan, söylediğim gibi ısınma ile ilgili problem yaşayacağımı düşünmüyorum, odanın sıcaklığı sürekli ölçülüyor ve kesinlikle 23 derecenin altına düşmüyor, benim derdim aşırı ısınmayla olacak sanırım.
Betta konusunda ilk deneyimim olacak. Daha evvel lepistes, melek, japon, çöpçü balıklarının bulunduğu konvansiyonel akvaryumlarla ilgili çok sayıda deneyimim oldu. Esasen nano tank kurulumumda betadan da küçük bir balık denemeyi düşünmedim değil, ancak ekosisteminin devamlılığını sağlamamasından korktum, bir de bettanın hayatta kalabilme konusundaki yüksek dayanıklılığına güvendim açıkçası. Ancak betta bu sıcaklık değerlerinde sağlıklı olarak yaşamaz şeklinde bir bilgi edinirsem veya bettamın ileriki günlerde sağlığının kötüye gittiğini hissedersem tank değişimini değil ancak balık değişimini düşünebilirim.
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Masa lambasıyla bu ışıklandırmanın sağlanması mümkün değil midir acaba? Tüm akvaryumu aydınlatacak şekilde hemen yanında 3 saat açık kalıyor, oldukça güçlü bir ışık, teknik detaylarını da akşam yazabileceğim. Ayrıca ftoğraf ekleyince bir kez daha değerlendirmenizi rica edeceğim.
Bu arada walstad metoduyla ilgili ilave önerilerinize açığım. Kumun altında torf var şu anda, ben sıvı gübre düşünmüyorum. Yalnızca gazı alınmış maden suyundan ve haşlanmış yumurta suyundan faydalanmak niyetindeyim.
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Masa lambasıyla bu ışıklandırmanın sağlanması mümkün değil midir acaba? Tüm akvaryumu aydınlatacak şekilde hemen yanında 3 saat açık kalıyor, oldukça güçlü bir ışık, teknik detaylarını da akşam yazabileceğim. Ayrıca ftoğraf ekleyince bir kez daha değerlendirmenizi rica edeceğim.
Bu arada walstad metoduyla ilgili ilave önerilerinize açığım. Kumun altında torf var şu anda, ben sıvı gübre düşünmüyorum. Yalnızca gazı alınmış maden suyundan ve haşlanmış yumurta suyundan faydalanmak niyetindeyim.
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Maalesef ben de katılıyorum hiçbir akvaryumun aslında bir balığı hapsetmek için yeterince büyük olmadığına, ancak bilinçli olarak böyle nano bir tank tercih ettiğimi bilmenizi isterim. Dolayısıyla bu aşamada değiştirmeyi düşünmüyorum. Tek bir betta tercihi de bu koşullar göz önünde bulundurularak yapıldı.
Akvaryum gün içerisinde stor perde arkasından sürekli gün ışığı alıyor. Akşam da yaklaşık 3 saat kadar hemen yanında bir masa lambasından faydalanıyor, fotoğrafta sadece gölgesi çıkmış, daha büyük bir fotoğraf çekip iletirim. Ona göre yeniden değerlendirirseniz çok memnun olurum, zira yeterli gelmez derseniz farklı bir aksiyon almayı düşünürüm, ancak bu asla akvaryuma özel bir aydınlatma olmayacak, masa lambasının ampulü değiştirilebilir belki. Dediğim gibi elektriksiz bir akvaryumda kararlıyım.
Paylaştığım linkte filtre kullanımı önerilmiyor, sadece balık sayısı artırılırsa gerekli olabileceğinden bahsedilmiş, filtreleme işini bitkilerin yapması öngörülüyor. Isıtıcıya gelince, bu oda derecesi hiçbir şekilde 23'ün altına düşmeyen ve çoğunlukla daha yüksek olan bir oda (bebek odası) ve su miktarı çok az olduğu için suyun soğuk olması gibi bir durum da kesinlikle mümkün değil. Betta için daha yüksek derecelere ihtiyaç olduğundan bahsedilmiş, sıcaklık açısından sağladığım koşulların ideal olmadığının farkındayım ancak yeterli olduğunu iddia ediyorum. Bu bakımdan hiçbir şekilde ısıtıcı da düşünmüyorum.
İlave görüşlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Maalesef ben de katılıyorum hiçbir akvaryumun aslında bir balığı hapsetmek için yeterince büyük olmadığına, ancak bilinçli olarak böyle nano bir tank tercih ettiğimi bilmenizi isterim. Dolayısıyla bu aşamada değiştirmeyi düşünmüyorum. Tek bir betta tercihi de bu koşullar göz önünde bulundurularak yapıldı.
Akvaryum gün içerisinde stor perde arkasından sürekli gün ışığı alıyor. Akşam da yaklaşık 3 saat kadar hemen yanında bir masa lambasından faydalanıyor, fotoğrafta sadece gölgesi çıkmış, daha büyük bir fotoğraf çekip iletirim. Ona göre yeniden değerlendirirseniz çok memnun olurum, zira yeterli gelmez derseniz farklı bir aksiyon almayı düşünürüm, ancak bu asla akvaryuma özel bir aydınlatma olmayacak, masa lambasının ampulü değiştirilebilir belki. Dediğim gibi elektriksiz bir akvaryumda kararlıyım.
Paylaştığım linkte filtre kullanımı önerilmiyor, sadece balık sayısı artırılırsa gerekli olabileceğinden bahsedilmiş, filtreleme işini bitkilerin yapması öngörülüyor. Isıtıcıya gelince, bu oda derecesi hiçbir şekilde 23'ün altına düşmeyen ve çoğunlukla daha yüksek olan bir oda (bebek odası) ve su miktarı çok az olduğu için suyun soğuk olması gibi bir durum da kesinlikle mümkün değil. Betta için daha yüksek derecelere ihtiyaç olduğundan bahsedilmiş, sıcaklık açısından sağladığım koşulların ideal olmadığının farkındayım ancak yeterli olduğunu iddia ediyorum. Bu bakımdan hiçbir şekilde ısıtıcı da düşünmüyorum.
İlave görüşlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodu hakkında bilginiz var mı?? Örneklerini bu siteden görebilirsiniz.
[URL]http://www.theaquariumwiki.com/wiki/Walstad_method[/URL]
Bu arada akvaryumuma elodea ilavesi yaptım. Son halinin fotoğraflarını en geç bu akşam veya yarın paylaşmış olurum.
Eleştirilerinizi anlıyorum, ancak bettamın fazlasıyla mutlu olduğundan emin olabilirsiniz, 1 haftada elimden yem yemeye başladı :)
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodu hakkında bilginiz var mı?? Örneklerini bu siteden görebilirsiniz.
[URL]http://www.theaquariumwiki.com/wiki/Walstad_method[/URL]
Bu arada akvaryumuma elodea ilavesi yaptım. Son halinin fotoğraflarını en geç bu akşam veya yarın paylaşmış olurum.
Eleştirilerinizi anlıyorum, ancak bettamın fazlasıyla mutlu olduğundan emin olabilirsiniz, 1 haftada elimden yem yemeye başladı :)
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Merhaba, ben de bu hobiye yeni başlayanlardanım.
Nano betta tankımı oluşturdum, bitkilerimi, dekorları ve balığımı tankın içerisine yerleştirdim.
Dekorlar mercan ve deniz kabuğu, bitkiler anubias, java moss ve su mercimeği. Balığımın erkek betta olduğunu biliyorum ama cinsini net bilmiyorum. Ayna koyunca yanaklarının aslan yelesi gibi açılmasından erkek olduğu anlaşılıyor :)
Havalandırma, filtre, ısıtıcı veya aydınlatıcı kullanmayı düşünmüyorum. Amacım sıfır sesli elektiriğe ihtiyacı olmayan bir tank oluşturmak. Tek erkek bettam var ve onunla yetinmeyi planlıyorum. Ancak merak ettiğim java moss bitkisini doğru sarıp sarmadığım. Sizce çok sıkı mı sarmışım, güneş alamayan yerlerden sararma yapar mı? Sadece gün ışığından faydalanacaklarını dikkate alıp yanıtlarsanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181136051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181137051.jpg[/IMG]
Merhaba, ben de bu hobiye yeni başlayanlardanım.
Nano betta tankımı oluşturdum, bitkilerimi, dekorları ve balığımı tankın içerisine yerleştirdim.
Dekorlar mercan ve deniz kabuğu, bitkiler anubias, java moss ve su mercimeği. Balığımın erkek betta olduğunu biliyorum ama cinsini net bilmiyorum. Ayna koyunca yanaklarının aslan yelesi gibi açılmasından erkek olduğu anlaşılıyor :)
Havalandırma, filtre, ısıtıcı veya aydınlatıcı kullanmayı düşünmüyorum. Amacım sıfır sesli elektiriğe ihtiyacı olmayan bir tank oluşturmak. Tek erkek bettam var ve onunla yetinmeyi planlıyorum. Ancak merak ettiğim java moss bitkisini doğru sarıp sarmadığım. Sizce çok sıkı mı sarmışım, güneş alamayan yerlerden sararma yapar mı? Sadece gün ışığından faydalanacaklarını dikkate alıp yanıtlarsanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181136051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181137051.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
swordfishhhh,
TolgahanA,
ternapi,
sorbiek,
Hsrt,
Redko,
faysalhzmtci,
ByOscar:),
esatterdogann,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
EKAR,
ErayDemirel,
yusuf-konca,
bilginstein,
bysmokin,
fisheri,
İlksen Şahin,
boraulukaya,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
eeds,
Yasin034,
egecinar,
berkc,
zakazat kyhnu_gtKl,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
tukabu,
Byturk77,
Can78,
Oğul Hüseyin,
AquaShirmp,
AquaVita,
Flytheshrimp,
SunkenShrimps,
YAYD06,
oguzozt,
DenizOlsam,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
