ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ocak 2019 23:10
Son Ziyaret:
14 Kasım 2020 22:46
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Rauf
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aktivist
SON 5 MESAJI
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
[QUOTE=ANIILL]
senın kullanımına göre vanayı nasıl kullandığına göre sn kaç damla hava kabarçiği vermene bağlı benim 25 gün kadar gidiyor ama kullanıcaksan benim tavsiyem bi damla sayaçli difüzör al veya çinden cam difüzör al içine biraz su koyarsan ne kadar sn çıktığını görürsün hava kabarciğı daha ucuza gelir çinden almak ben kabloyu uzun tutmuyorum çok ve akvaryumdan 1-2 kariş aşağıda şişe ama kullanarak deneyim ederek öğrenıceksen çalişmasını ama en önemli konu hava kaçakları var sende şuan onları hallet ve damla sayaçli difüzör al sorunun düzeliçek hocam gene sorunun olursa yarımcı olurum elinden geldiğince bende daha önçe senın gibi sorun yaşadım şimdi düzeldi[/QUOTE]
Açıkcası ne yaptıysam olmuyor. Dediklerinizi yaptım. Ne hava kaçagı var, ne başka birşey. Damla sayaçlı difusor de var. minimum da tutmama ragmen, basınç 1-2 arasında olmasına ragmen en fazla 1 gün gidiyor sonra fıs. Limon tuzu şişesinde sıvı kalmıyor, hepsi karbonat karışımlı olan şişeye geciyor. Anlaşılan tüplü sisteme gececegim. Diy sistemi zaman kaybı ve boşa eziyet ve masraf.
[QUOTE=ANIILL]
senın kullanımına göre vanayı nasıl kullandığına göre sn kaç damla hava kabarçiği vermene bağlı benim 25 gün kadar gidiyor ama kullanıcaksan benim tavsiyem bi damla sayaçli difüzör al veya çinden cam difüzör al içine biraz su koyarsan ne kadar sn çıktığını görürsün hava kabarciğı daha ucuza gelir çinden almak ben kabloyu uzun tutmuyorum çok ve akvaryumdan 1-2 kariş aşağıda şişe ama kullanarak deneyim ederek öğrenıceksen çalişmasını ama en önemli konu hava kaçakları var sende şuan onları hallet ve damla sayaçli difüzör al sorunun düzeliçek hocam gene sorunun olursa yarımcı olurum elinden geldiğince bende daha önçe senın gibi sorun yaşadım şimdi düzeldi[/QUOTE]
Açıkcası ne yaptıysam olmuyor. Dediklerinizi yaptım. Ne hava kaçagı var, ne başka birşey. Damla sayaçlı difusor de var. minimum da tutmama ragmen, basınç 1-2 arasında olmasına ragmen en fazla 1 gün gidiyor sonra fıs. Limon tuzu şişesinde sıvı kalmıyor, hepsi karbonat karışımlı olan şişeye geciyor. Anlaşılan tüplü sisteme gececegim. Diy sistemi zaman kaybı ve boşa eziyet ve masraf.
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
[QUOTE=ANIILL]
Aç kapa yaparak, ben mıknatısı bar 1-2 arasına gelince çıkarıyorum suyun içinden ve etkileşimi durduruyorum. 1 hafta kadar gidiyor içindeki gaz daha sonra mıknatısı suya indiriyorum ve etkileşimi başlatıyorum gene 15-20 dk barı 1-2 arasına getiriyorum gene çıkarıyorum mıknatısı ama benım çabuk bitmesindeki baştaki sorunum sistem iyi yapılmamişti. Aldiğim yerde kapakların altına conta görünüyor bende yoktu. Sende de yoksa altında conta şişerin ağızlarını 1-2 tur teflon bant ile dön sonra kapağı tak ve sıcak silikon tabancası ile her şişenin üzerine birleşim yerlerine sıcak silikon sıktım kapladım hocam ve sorun çözüldu bende birde hava hortumunu olabildiğince eksiz kullan ve difüzor kullanan sn 1 damla ya ayarlamak çok önemli eğer uzun süre gitmesi için.[/QUOTE]
Öncelikle tavsiyeler ve önerileriniz için teşekkürler. Güzel bir bilgilendirme oldu. Peki son 2 soruya da cevap alabilirsem tamamiyle pekiştirmiş olacagım çünkü gördügüm kadarıyla bilgilisiniz regülatör konusunda.
1) Siz bu yaptıklarınızla beraber şişelerdeki karışım yaklaşık olarak kaç gün /ya da kaç hafta gidiyor? Ve günde ortalama vanayı ne kadar açık tutuyorsunuz?
2) Şişeleri akvaryum seviyesinde mi tutuyorsunuz yoksa akvaryum altında veya istediğimiz yere koyabilir miyiz ?
[QUOTE=ANIILL]
Aç kapa yaparak, ben mıknatısı bar 1-2 arasına gelince çıkarıyorum suyun içinden ve etkileşimi durduruyorum. 1 hafta kadar gidiyor içindeki gaz daha sonra mıknatısı suya indiriyorum ve etkileşimi başlatıyorum gene 15-20 dk barı 1-2 arasına getiriyorum gene çıkarıyorum mıknatısı ama benım çabuk bitmesindeki baştaki sorunum sistem iyi yapılmamişti. Aldiğim yerde kapakların altına conta görünüyor bende yoktu. Sende de yoksa altında conta şişerin ağızlarını 1-2 tur teflon bant ile dön sonra kapağı tak ve sıcak silikon tabancası ile her şişenin üzerine birleşim yerlerine sıcak silikon sıktım kapladım hocam ve sorun çözüldu bende birde hava hortumunu olabildiğince eksiz kullan ve difüzor kullanan sn 1 damla ya ayarlamak çok önemli eğer uzun süre gitmesi için.[/QUOTE]
Öncelikle tavsiyeler ve önerileriniz için teşekkürler. Güzel bir bilgilendirme oldu. Peki son 2 soruya da cevap alabilirsem tamamiyle pekiştirmiş olacagım çünkü gördügüm kadarıyla bilgilisiniz regülatör konusunda.
1) Siz bu yaptıklarınızla beraber şişelerdeki karışım yaklaşık olarak kaç gün /ya da kaç hafta gidiyor? Ve günde ortalama vanayı ne kadar açık tutuyorsunuz?
2) Şişeleri akvaryum seviyesinde mi tutuyorsunuz yoksa akvaryum altında veya istediğimiz yere koyabilir miyiz ?
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
[[QUOTE=ANIILL]
Mıknatısı suyun içinde tuttuğun surece su gider. Bar 2 ye gelince çıkar mıknatısı su gitmesin zaten bar kolay kolay inmez 0 eğer kaçak yoksa eğer yardımcı olmamı istediğin başka sorun varsa yaz cevaplarım bende çok çektim aynı dertten:) [/QUOTE]
Soru bir değil 1den fazla :))) Sorun şu ki ben hiçbir zaman 2 bar oranının üzerine çıkamadım. Bar 1 ile 2 arasına geldiğinde şişeler cok sert oluyor ve imkanı yok, sıkamıyorsun.
1.Soru: Başka bir yolu var mı 2nin üzerine çıkabilmenin hatta mümkünse 3bara ulaşmanın ?
2.Soru: Eğer B şişesini (karbonat dolu olan şişe) sallayarak 2 üzeri basınç oranına ulaşılıyorsa ne kadar süre bunu tekrarlamam gerekli?
3.Soru: Siz mıknatısı su üzerine çıkardığınızda şişedeki gaz kaç saat dayanıyor? Ve ortalama olarak Co2 karışımınız kaç gün gidiyor ?
[[QUOTE=ANIILL]
Mıknatısı suyun içinde tuttuğun surece su gider. Bar 2 ye gelince çıkar mıknatısı su gitmesin zaten bar kolay kolay inmez 0 eğer kaçak yoksa eğer yardımcı olmamı istediğin başka sorun varsa yaz cevaplarım bende çok çektim aynı dertten:) [/QUOTE]
Soru bir değil 1den fazla :))) Sorun şu ki ben hiçbir zaman 2 bar oranının üzerine çıkamadım. Bar 1 ile 2 arasına geldiğinde şişeler cok sert oluyor ve imkanı yok, sıkamıyorsun.
1.Soru: Başka bir yolu var mı 2nin üzerine çıkabilmenin hatta mümkünse 3bara ulaşmanın ?
2.Soru: Eğer B şişesini (karbonat dolu olan şişe) sallayarak 2 üzeri basınç oranına ulaşılıyorsa ne kadar süre bunu tekrarlamam gerekli?
3.Soru: Siz mıknatısı su üzerine çıkardığınızda şişedeki gaz kaç saat dayanıyor? Ve ortalama olarak Co2 karışımınız kaç gün gidiyor ?
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
Aynı sorun bende de oluyor. Aliexpress üzerinden satın aldıgım CO2 Generator ile CO2 sistemi kurdum nano akvaryumum için.
ilk deneme 0.6litre su ve 200 gram limon tuzu - 0.2litre su ve 200 gram karbonat ile yaptım. 1 gün içerisinde A şişesindeki karışım tamamiyle bitti ve generator durdu. (Minimum derece vanayı açık tutmama rağmen)
Ertesi gün ise ikinci denemeyi yaptım. A şişesine 400 gr limon tuzu - 1.2litre su karışımı; B şişesinde ise 200 gr Karbonat 0.4litre su karışımı ile teste başladım. A şişesinin dibindeki mıknatıs suyun içinde kaldıkca, A şişesinden
B şişesine doğru belirli aralıklarla su geçişi oluyor. Göstergedeki basınç ise 1-2 arası (En ideal basınç olduğu belirtildi, bu sebeple ben de bu oranda tutuyorum) olduğu yine çok fazla gitmez diye tahmin ediyorum.
Ancak çeşitli videoları izledigimde ve forumdaki yazıları okuğumda 30*40 gün boyunca gittiği belirtildi. Herhalde bir yanlışlık var ve bir türlü çözemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348191.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348201.jpg[/IMG][EDIT]Raufy,2019-04-23 23:48:52[/EDIT]
Aynı sorun bende de oluyor. Aliexpress üzerinden satın aldıgım CO2 Generator ile CO2 sistemi kurdum nano akvaryumum için.
ilk deneme 0.6litre su ve 200 gram limon tuzu - 0.2litre su ve 200 gram karbonat ile yaptım. 1 gün içerisinde A şişesindeki karışım tamamiyle bitti ve generator durdu. (Minimum derece vanayı açık tutmama rağmen)
Ertesi gün ise ikinci denemeyi yaptım. A şişesine 400 gr limon tuzu - 1.2litre su karışımı; B şişesinde ise 200 gr Karbonat 0.4litre su karışımı ile teste başladım. A şişesinin dibindeki mıknatıs suyun içinde kaldıkca, A şişesinden
B şişesine doğru belirli aralıklarla su geçişi oluyor. Göstergedeki basınç ise 1-2 arası (En ideal basınç olduğu belirtildi, bu sebeple ben de bu oranda tutuyorum) olduğu yine çok fazla gitmez diye tahmin ediyorum.
Ancak çeşitli videoları izledigimde ve forumdaki yazıları okuğumda 30*40 gün boyunca gittiği belirtildi. Herhalde bir yanlışlık var ve bir türlü çözemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348191.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348201.jpg[/IMG][EDIT]Raufy,2019-04-23 23:48:52[/EDIT]
T5 Led Floresan Armatür Aydınlatma-2'li Beyaz
Tüm akvarist üyelerine, Merhaba.
Yeni yeni hobiye başlayan ve sıfırdan akvaryum kuran biri olaraktan 120x60x40 cm boyutlarındaki bitkili akvaryum için taç kısmının içine
bu tip ikili bir led florasan (Link: http://www.elektronik-market.com/urun/90-cm-15-watt-t5-led-floresan-armatur-aydinlatma-2li-paket-beyaz )
monte etmek istiyorum.
Şekil:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/280120190007261.jpg[/IMG]
Floresan açıklamasında "RENK: 6500 k / LAMBA ÖMRÜ : 30.000 saat / ENERJİ TASARRUFU : %80. gibi bilgiler yer alıyor.
Açıkçası akvaryumda şuan başka türlü bir aydınlatma sistemi de mevcut.
2 şerit şeklinde Aqua Led (beyaz,kırmızı ve mavi renklerin karışımı) aydınlatma var. (fotoğraftaki üründen)
Bitkilerin fotosentezi rahat olması açısından bu tip aydınlatma düzeneği kurdum.
Şekil:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/280120190006301.jpg[/IMG]
Sadece onların yanına ekstra aydınlatma olması açısından yani Led aydınlatmaları kullanmadığım anlarda (Günlük 6-8 saatlik fotosentez
için ayrılan zaman dilimi dışındaki saatlerde) akvaryumun içinin görülmesi amaçlı floresan aydınlatmadan yararlanmak
istiyorum. Bu doğrultuda yukarıda linki verilen floresan 2li beyaz üründen akvaryum taç kısmına eklemek istiyorum. Linkte / Fotoda görülen
bu tip florerasan sisteminden daha önce kullanan yada deneyimi olan arkadaşlar varsa 2 sorum olacak?
1) Sizce bu tip floresan lambaların bitki gelişimi ve fotosentez açısından faydası olur mu?
2) Bu tip floresan ledler aşırı şekilde ısınma yaşar mı belirli bir süre sonra ?
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler. iyi hobiler herkese.
[EDIT]Raufy,2019-01-28 00:20:23[/EDIT]
Tüm akvarist üyelerine, Merhaba.
Yeni yeni hobiye başlayan ve sıfırdan akvaryum kuran biri olaraktan 120x60x40 cm boyutlarındaki bitkili akvaryum için taç kısmının içine
bu tip ikili bir led florasan (Link: http://www.elektronik-market.com/urun/90-cm-15-watt-t5-led-floresan-armatur-aydinlatma-2li-paket-beyaz )
monte etmek istiyorum.
Şekil:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/280120190007261.jpg[/IMG]
Floresan açıklamasında "RENK: 6500 k / LAMBA ÖMRÜ : 30.000 saat / ENERJİ TASARRUFU : %80. gibi bilgiler yer alıyor.
Açıkçası akvaryumda şuan başka türlü bir aydınlatma sistemi de mevcut.
2 şerit şeklinde Aqua Led (beyaz,kırmızı ve mavi renklerin karışımı) aydınlatma var. (fotoğraftaki üründen)
Bitkilerin fotosentezi rahat olması açısından bu tip aydınlatma düzeneği kurdum.
Şekil:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/280120190006301.jpg[/IMG]
Sadece onların yanına ekstra aydınlatma olması açısından yani Led aydınlatmaları kullanmadığım anlarda (Günlük 6-8 saatlik fotosentez
için ayrılan zaman dilimi dışındaki saatlerde) akvaryumun içinin görülmesi amaçlı floresan aydınlatmadan yararlanmak
istiyorum. Bu doğrultuda yukarıda linki verilen floresan 2li beyaz üründen akvaryum taç kısmına eklemek istiyorum. Linkte / Fotoda görülen
bu tip florerasan sisteminden daha önce kullanan yada deneyimi olan arkadaşlar varsa 2 sorum olacak?
1) Sizce bu tip floresan lambaların bitki gelişimi ve fotosentez açısından faydası olur mu?
2) Bu tip floresan ledler aşırı şekilde ısınma yaşar mı belirli bir süre sonra ?
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler. iyi hobiler herkese.
[EDIT]Raufy,2019-01-28 00:20:23[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
