ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MUSTAFABUGRAOZTU
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2021 09:50
Son Ziyaret:
23 Ekim 2022 08:53
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Buğra ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Buğra ÖZTÜRK
SON 10 MESAJI
Camları Sökmeden Slikon Çekmek
Elim yatkın :) Çok teşekkür ederim yanıtınız için [:3]
Elim yatkın :) Çok teşekkür ederim yanıtınız için [:3]
Camları Sökmeden Slikon Çekmek
Merhaba abilerim. Ben 2 ay önce 130 50 50 ölçülerinde 2.el akvaryum aldım.
Bir türlü kurmak nasip olmadı. Şimdi slikonlarında hafif kavlama var. Forumda okumuştum camları sökmeden fazlalık olan slikonu çekebilirsiniz diye. Bende öyle yaptım. 2 gün boyunca uğraştım anca sökebildim. Keşke sökmeseydim. Slikonları çok sağlammış[:(]Şimdi ise slikonlarını çekeceğim. Sorun olur mu?
Birde babama slikon aldırmıştım. Sista marka ancak son kullanma tarihi geçeli 2 hafta olmuş bir sorun olur mu? 75 tl para vermiş [:((]ve değiştirme şansım maalesef yok.
En çok korktuğum ise alt kayıtın ortasında camda garip bir şekilde kırılma var. Büyük ihtimalle akvaryumu yaparken kırık cam kullanılmış. Sorun olur mu? (Kırıktan kastım hani camı köşeye vurduğunuzda böyle parçalanırya aynı öyle ve slikonlarını söküğümde onlar hep çıktı.)
Merhaba abilerim. Ben 2 ay önce 130 50 50 ölçülerinde 2.el akvaryum aldım.
Bir türlü kurmak nasip olmadı. Şimdi slikonlarında hafif kavlama var. Forumda okumuştum camları sökmeden fazlalık olan slikonu çekebilirsiniz diye. Bende öyle yaptım. 2 gün boyunca uğraştım anca sökebildim. Keşke sökmeseydim. Slikonları çok sağlammış[:(]Şimdi ise slikonlarını çekeceğim. Sorun olur mu?
Birde babama slikon aldırmıştım. Sista marka ancak son kullanma tarihi geçeli 2 hafta olmuş bir sorun olur mu? 75 tl para vermiş [:((]ve değiştirme şansım maalesef yok.
En çok korktuğum ise alt kayıtın ortasında camda garip bir şekilde kırılma var. Büyük ihtimalle akvaryumu yaparken kırık cam kullanılmış. Sorun olur mu? (Kırıktan kastım hani camı köşeye vurduğunuzda böyle parçalanırya aynı öyle ve slikonlarını söküğümde onlar hep çıktı.)
Silikon üstüne silikon
[QUOTE=Nuada]Benim 300 ltlik akvaryumumun da siilikonları içime sinmemişti. Dandik silikondan yapılmıştı. Bende üzerinden kazımadan sista marka silikonla 2. katı çekmiştim. İnş. sorun olmaz. Sonradan ne olur olmaz diye bir de köşebent çektim. Sizde köşebent uygulayın isterseniz.[/QUOTE]
Konu eski ama bende sizin gibi aynı durumdayım yaptıktan sonra sorun yaşadınız mı?
[QUOTE=Nuada]Benim 300 ltlik akvaryumumun da siilikonları içime sinmemişti. Dandik silikondan yapılmıştı. Bende üzerinden kazımadan sista marka silikonla 2. katı çekmiştim. İnş. sorun olmaz. Sonradan ne olur olmaz diye bir de köşebent çektim. Sizde köşebent uygulayın isterseniz.[/QUOTE]
Konu eski ama bende sizin gibi aynı durumdayım yaptıktan sonra sorun yaşadınız mı?
Frontoza Balığına Oranda Japon Balığı Yemi
Öncelikle hepinize merhaba abilerim cevaplarsanız çok sevinirim oranda japon balığı beslediğim akvaryumumda oranda japon balıklarını sahiplendirip frontoza beslemek istiyorum ama oranda japon balıklarından kalan çok çeşit yemim var. Hobiye ilk başladığım sıra yemlerin bazılarını kovadan bölme aldığım için isimlerini bilmiyorum. Bu yemlerle frontozalarımı besleyebilir miyim, hangileri uygun olur? Öğrenci olduğum için pek fazla yem alacak durumum yok. Aynı zamanda su piresi kültürümde var onlarlada beslemeyi düşünüyorum. Su piresi küçük olduğu için sorun olur mu? Yemlerin fotoğraflarını paylaşıyorum.
Ayrıca beyaz Silis kumum var bu kumu kullanabilir miyim ph için midye kırığı veya mercan kırığı kumla karıştırmayı düşünüyorum
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim
1 tetra pro algae diye biliyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211256381.jpg[/IMG]
2[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211240591.jpg[/IMG]
3 aldığım petshop Sarımsaklı protein ağırlıklı yem demişti
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211241481.jpg[/IMG]
4 bunların bitkisel yem olduğunu tahmin ediyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211243271.jpg[/IMG]
5 bunların protein oranları arkasında yazıyor ortalama olarak %40 protein oranları var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211245351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211246111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211247091.jpg[/IMG]
Öncelikle hepinize merhaba abilerim cevaplarsanız çok sevinirim oranda japon balığı beslediğim akvaryumumda oranda japon balıklarını sahiplendirip frontoza beslemek istiyorum ama oranda japon balıklarından kalan çok çeşit yemim var. Hobiye ilk başladığım sıra yemlerin bazılarını kovadan bölme aldığım için isimlerini bilmiyorum. Bu yemlerle frontozalarımı besleyebilir miyim, hangileri uygun olur? Öğrenci olduğum için pek fazla yem alacak durumum yok. Aynı zamanda su piresi kültürümde var onlarlada beslemeyi düşünüyorum. Su piresi küçük olduğu için sorun olur mu? Yemlerin fotoğraflarını paylaşıyorum.
Ayrıca beyaz Silis kumum var bu kumu kullanabilir miyim ph için midye kırığı veya mercan kırığı kumla karıştırmayı düşünüyorum
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim
1 tetra pro algae diye biliyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211256381.jpg[/IMG]
2[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211240591.jpg[/IMG]
3 aldığım petshop Sarımsaklı protein ağırlıklı yem demişti
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211241481.jpg[/IMG]
4 bunların bitkisel yem olduğunu tahmin ediyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211243271.jpg[/IMG]
5 bunların protein oranları arkasında yazıyor ortalama olarak %40 protein oranları var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211245351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211246111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211247091.jpg[/IMG]
Akvaryum Üst Kayıt Hakkında
Teşekkür ederim cevaplarınız için içim çok rahatladı
Teşekkür ederim cevaplarınız için içim çok rahatladı
Akvaryum Üst Kayıt Hakkında
Öncelikle merhaba. 2.el bir akvaryum aldım 130 50 50 ölçülerinde 8 mm cam kullanılmış alt kayıt kuşağı var ama üst kayıt olarak buhar camı sürgüsü var ve ortada bir adet kuşak var (konuya pek hakim değilim bunlar kayıt kuşak oluyor diye biliyorum)
Üst tarafına kayıt kuşak atmama gerek var mı? (Pek fazla imkanım yok atmam biraz zor gibi geliyor) [:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/251020212131261.jpg[/IMG]
Öncelikle merhaba. 2.el bir akvaryum aldım 130 50 50 ölçülerinde 8 mm cam kullanılmış alt kayıt kuşağı var ama üst kayıt olarak buhar camı sürgüsü var ve ortada bir adet kuşak var (konuya pek hakim değilim bunlar kayıt kuşak oluyor diye biliyorum)
Üst tarafına kayıt kuşak atmama gerek var mı? (Pek fazla imkanım yok atmam biraz zor gibi geliyor) [:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/251020212131261.jpg[/IMG]
2. El Akvaryum Aldım
[QUOTE=ulutürk]Öncelikle, hayırlı uğurlu olsun. [:nazar:]
1= Tabi, 130 metre akvaryum. Siz güvenliğinizi alın, sonra başınız ağrımasın.
2= Bence gerek yok. Güzel durulayın akvaryumu kurmadan evvel.
3= Sorun olacağını düşünmüyorum. Camın kendisinde catlak yok sonuçta.
4= Silikon çeken, akvaryum işiyle ilgilenen birinden destek alarak yapabilirsiniz. Ama mutlaka bilgi almanızı tavsiye ederim.
5= Akvaryum kaç yıllık, akvaryum boş bırakılmış mi öncelikle. Boş şekilde durmuşsa silikonlar kurur o sıkıntı. Taşınma olayı her zaman sıkıntı, taşınmadan ziyade akvaryumun kaç yıllık oluşu da önemli. Çok eski biseyse tasinmada daha çok etkilenir. İstersen bi camci usta varsa silikonlarina destek yaptır, bi bakım olsun yani demek istediğim. 300 tl çok iyi almissin. Ben mdf mobilyali yaptirdim 1250 tl. En uygunu buydu. Su an fiyatlar çok daha uçmuş. Akvaryumun altına bi mdf mobilya yaptırırsaniz iyi olur. Sunta sıkıntı olur. Sevgiler, keyifli hobiler. [/QUOTE]
Aldığım adam 8 ay kullanıldığını söylemişti ama pek inanmadım akvaryumu almaya gelmeden 1 saat önce suyu boşalttı
Demir profil üzerine sunta giydirme olacak (ben 16 yaşındayım babamı mdf yapmaya ikna etmeye çalıştım ama olmadı [:D])
Teşekkür ederim
[QUOTE=Can Bir]Hasar almış dediğiniz yerde çatlak varsa büyük ihtimal yürüyecek ve bir yerden sonra camı tümden kıracaktır.
su doldurmadan her yerine tekrar silikon çekerseniz aklınız kalmaz. toplamda 30 lira gibi bir rakam daha harcarsınız.[/QUOTE]
Yok hiç bir şekilde çatlak yok aşınmış sadece
Slikonun üzerine slikon çekildiği zaman tutmadığını duymuştum?
Acaba ben kayıt kuşak yapmasam sorun olur mu çünkü pek bir imkanım yok. Şuan kullandığım akvaryum standart 1 metre plastik kapaklı akvaryumlardan ve üst kayıt kuşak yok. Her hangi bir esnemede yok. Sizce sorun çıkartır mı?
[QUOTE=ulutürk]Öncelikle, hayırlı uğurlu olsun. [:nazar:]
1= Tabi, 130 metre akvaryum. Siz güvenliğinizi alın, sonra başınız ağrımasın.
2= Bence gerek yok. Güzel durulayın akvaryumu kurmadan evvel.
3= Sorun olacağını düşünmüyorum. Camın kendisinde catlak yok sonuçta.
4= Silikon çeken, akvaryum işiyle ilgilenen birinden destek alarak yapabilirsiniz. Ama mutlaka bilgi almanızı tavsiye ederim.
5= Akvaryum kaç yıllık, akvaryum boş bırakılmış mi öncelikle. Boş şekilde durmuşsa silikonlar kurur o sıkıntı. Taşınma olayı her zaman sıkıntı, taşınmadan ziyade akvaryumun kaç yıllık oluşu da önemli. Çok eski biseyse tasinmada daha çok etkilenir. İstersen bi camci usta varsa silikonlarina destek yaptır, bi bakım olsun yani demek istediğim. 300 tl çok iyi almissin. Ben mdf mobilyali yaptirdim 1250 tl. En uygunu buydu. Su an fiyatlar çok daha uçmuş. Akvaryumun altına bi mdf mobilya yaptırırsaniz iyi olur. Sunta sıkıntı olur. Sevgiler, keyifli hobiler. [/QUOTE]
Aldığım adam 8 ay kullanıldığını söylemişti ama pek inanmadım akvaryumu almaya gelmeden 1 saat önce suyu boşalttı
Demir profil üzerine sunta giydirme olacak (ben 16 yaşındayım babamı mdf yapmaya ikna etmeye çalıştım ama olmadı [:D])
Teşekkür ederim
[QUOTE=Can Bir]Hasar almış dediğiniz yerde çatlak varsa büyük ihtimal yürüyecek ve bir yerden sonra camı tümden kıracaktır.
su doldurmadan her yerine tekrar silikon çekerseniz aklınız kalmaz. toplamda 30 lira gibi bir rakam daha harcarsınız.[/QUOTE]
Yok hiç bir şekilde çatlak yok aşınmış sadece
Slikonun üzerine slikon çekildiği zaman tutmadığını duymuştum?
Acaba ben kayıt kuşak yapmasam sorun olur mu çünkü pek bir imkanım yok. Şuan kullandığım akvaryum standart 1 metre plastik kapaklı akvaryumlardan ve üst kayıt kuşak yok. Her hangi bir esnemede yok. Sizce sorun çıkartır mı?
Akvaryumun İçine Nasıl Fon Koyarım?
Forumda fon çektiğini söyleyen 3, 4 kişi görmüştüm (bende sumpı kapatmak istiyorum) Uzun vadede kenarlarından çıkmaya başladığını söylüyorlardı
Forumda fon çektiğini söyleyen 3, 4 kişi görmüştüm (bende sumpı kapatmak istiyorum) Uzun vadede kenarlarından çıkmaya başladığını söylüyorlardı
2. El Akvaryum Aldım
Teşekkür ederim yanıtınız için
Teşekkür ederim yanıtınız için
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
florasan,
abunil,
Hoppala,
riderfish,
MiSoSiKiaN,
ternapi,
Koksal Gurkan,
ALTEMUR,
ciways,
Prudentia,
ibmsony,
Mithrandirr,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
platinium,
İsmail YILDIRIM,
Amati340,
silver,
altuntasseref,
Ozzgurr,
ilterisdoğukan,
fikret43,
forthehordex,
karidesrehberi,
Emerse,
Canberk18,
sina cen,
ballantines,
0rnn,
AquaShirmp,
ahmetfiratozkaya,
KarayeL,
Gökdeniz Kale,
gokalp674,
EmiirKaan,
Oquanus,
ByOscar:),
Kınayu,
ArifhbsAquatics,
yeekim,
Aspendos,
Conix,
oguzozt,
ahmet22,
ozan_1903,
userhamit,
Can78,
3dtarik,
Ahmet55,
M_usta,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
