ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
halibut
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2007 13:30
Son Ziyaret:
27 Ekim 2008 00:16
Toplam Mesaj:
26 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihan AKTOLGA
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cihan...
SON 10 MESAJI
Canlı kaya kurmaca mı ?
Sayın Ümit ve Volkan Beyler,
Sayın Ümit ve Volkan Beyler,
Yorumlarınız için teşekkürler, şu anda pek fazla vaktim olmadığı için yazamıyorum, ancak HOCA'mın bahsettiği şekilde bir eziyet söz konusu olsa bile ICK tedavisi için bu yönteme başvurduğumu söylemek zorundayım süre biraz uzamış olabilri o da vakit sıkıntısından...
Tekrar teşekkürler, iyi niyetle olan yaklaşımlarınızdan dolayı.
Canlı kaya kurmaca mı ?
Onur Bey,
Açtığım başlıkların hiç birinin bu başlığımla çeliştiğini sanmıyorum....
Kaya aldım herşey altüst oldu başlıklı konuda ;
Oturmuş sisteme yeni kaya koyduğumda amonyağın çıktığını yazdım. Bu zaten normal döngüsü bitmiş bir sistemde olabilcek birşey, siz de biliyorsunuz... Sadece bana kürlenmemiş kaya satıldığını söylemiştim o konuda... Ben tamamen yalan olduğunu iddaa etmiyoryum, sadece çoğu yerde litre başına verilen hesapların abartıldığını düşünüyorum. Azot döngüsünü de inkar etmiyorum, ama şu kadar balığın var kayan çok az yetmez gibi bu işi matematiğe vurmak yanlış. Ben 16kg kaya aldım 100l tank için, keşke 3te1'ini alsaydım da az para verseydim...
Benim yosun sorunum 2 ay bakmadığım zaman haricinde hiç olmadı, (yosunları bakımsızlıkla bağdaştırmıyorum yanlış anlaşılmasın)
Tuzlu su bitkileri başlıklı konuda caulerpa ya da mango kökü gibi ilerde, hani benim dış filtreyle olmaz denilen filtremle nitrat patlarsa diye başedebilmek için araştırıyordum. Yoksa camlarımızda da bolca bulunan silikat nedeniyle ya da deniz kumum nedeniyle bir problem yaşamadım. (Akvaryumuma hiç bitki koymadım )
"Bu mahluk hakkında bilgisi olan" başlıklı konuyu hiç okumadığınız belli; o başlıkta, kayalarımla birlikte süngerimsi bir yapı geldiğinden adını merak edip sormuştum. (Süngerler direk havayla temas etmesin ölürler deniyordu, 20 dklık torbadaki yol macerasını sağlam atlattı...) (Nitritimin geç düştüğünden yakınmıştım ama dediğim gibi azot döngüsünü inkar etmiyorum )
Niye ısrarla bana inanmayıp, karşınıza aldığınızı da anlamak güç. Birşeyler söylüyorum, illa ki aksine olması lazımmış gibi ters cevaplar alıyorum. Yahu paylaşalım işte tecrübelerimi yazıyorum . Yalan mı söylüyorum balıklar 1.009 da yaşıyor işte, zaten ick'in tedavisi de bu.. 2 aydırda 1.009 .
Ölçümlerimi refraktometreyle yapıyorum, daha sağlıklı olması için de distile su ile de kalibrasyonu eksik etmiyorum.
pH 'ımda her nasılsa 8.02, pHmetrem dijital milvaukeelere benziyor...
Kimyasal testim Seachem.
Onur Bey,
Açtığım başlıkların hiç birinin bu başlığımla çeliştiğini sanmıyorum....
Kaya aldım herşey altüst oldu başlıklı konuda ;
Oturmuş sisteme yeni kaya koyduğumda amonyağın çıktığını yazdım. Bu zaten normal döngüsü bitmiş bir sistemde olabilcek birşey, siz de biliyorsunuz... Sadece bana kürlenmemiş kaya satıldığını söylemiştim o konuda... Ben tamamen yalan olduğunu iddaa etmiyoryum, sadece çoğu yerde litre başına verilen hesapların abartıldığını düşünüyorum. Azot döngüsünü de inkar etmiyorum, ama şu kadar balığın var kayan çok az yetmez gibi bu işi matematiğe vurmak yanlış. Ben 16kg kaya aldım 100l tank için, keşke 3te1'ini alsaydım da az para verseydim...
Benim yosun sorunum 2 ay bakmadığım zaman haricinde hiç olmadı, (yosunları bakımsızlıkla bağdaştırmıyorum yanlış anlaşılmasın)
Tuzlu su bitkileri başlıklı konuda caulerpa ya da mango kökü gibi ilerde, hani benim dış filtreyle olmaz denilen filtremle nitrat patlarsa diye başedebilmek için araştırıyordum. Yoksa camlarımızda da bolca bulunan silikat nedeniyle ya da deniz kumum nedeniyle bir problem yaşamadım. (Akvaryumuma hiç bitki koymadım )
"Bu mahluk hakkında bilgisi olan" başlıklı konuyu hiç okumadığınız belli; o başlıkta, kayalarımla birlikte süngerimsi bir yapı geldiğinden adını merak edip sormuştum. (Süngerler direk havayla temas etmesin ölürler deniyordu, 20 dklık torbadaki yol macerasını sağlam atlattı...) (Nitritimin geç düştüğünden yakınmıştım ama dediğim gibi azot döngüsünü inkar etmiyorum )
Niye ısrarla bana inanmayıp, karşınıza aldığınızı da anlamak güç. Birşeyler söylüyorum, illa ki aksine olması lazımmış gibi ters cevaplar alıyorum. Yahu paylaşalım işte tecrübelerimi yazıyorum . Yalan mı söylüyorum balıklar 1.009 da yaşıyor işte, zaten ick'in tedavisi de bu.. 2 aydırda 1.009 .
Tankımı da su seviyesini yarıya indirirken tatlı su ile seyrelterek yaptım, yoksa suyu buharlaştırıp yarıya indirmedim (1.003'ten 1.009'a çıkarmak gibi değil)
O balıklar yaşamaz diyorsunuz; hala siz okuduğunuzu duyduğunuzu söylüyorsunuz, benim yanımda tank elimde refraktometre kime inanayım ? 2 aydır yaşıyorlar işte, yaşamıyorlar demek için ölmelerini mi bekleyelim...
Ölçümlerimi refraktometreyle yapıyorum, daha sağlıklı olması için de distile su ile de kalibrasyonu eksik etmiyorum.
pH 'ımda her nasılsa 8.02, pHmetrem dijital milvaukeelere benziyor...
Kimyasal testim Seachem.
Maalesef kH, gH ölçmek için herhangi bir testim yok şimdilik !
Sonuç olarak ben kimseyi etkilemek istemiyorum kaya kullanın ya da kullanmayın, PS şarttır ya da değildir, dış filtre olmaz kesinlikle, deniz kumu sakıncalıdır... umrumda değil, ben tecrübe ettiklerimi yazıyorum. İster inanın ister inanmayın.
HOCA'm gibi konuyu irdeleyecek yaklaşımlarda bulunulsaydı daha memnun olurdum ama şöyle bir psikoloji var " Hobi pahalıdır" ; o yüzden insan verdiği paranın gerekliliğine kendi kendini inandırıyor. Ben PS'nin, canlı kayanın hiç bir işe yaramadığını söylemiyorum ama çoğu şey abartılıyor, 4 balık 40l su PS yok, dış filtre ve plaj kumu yeterli...
Sanki ticari bir amaç güdüyor bu hobi, ben yapınca olmuyor gidip satın alınca oluyor ! Bu işin nasıl doğru hangi yoldan yapılcağını tartışmaksa amaç ben tankımı feda ediyorum, size de "kötü örnek" olayım deneyelim görelim. Ama her yazıma muhaliflik adına yazılcaksa tartışma ortamı olmasın boşu boşuna.
Sayın Murat Gönül Bey,
PS bol bol oksijen tazeler doğrudur, ama amaç oksijen tazelemekse hava motorları daha ucuz : ) Benim PS çalıştırmadığım zamanda dış filtrenin su çıkışı su seviyesinin üstündeydi böylelikle bayağı bir şırıltıyla beraber oksijende vermiş oldum.
Çok güzel izah etmişsiniz teşekkür ederim, kayalar konusunda söylemek istediğim en temel nokta oydu. Bu iş hoş olmasa da bir briketle bile yapılabilir amaç biyolojik , kimyasal filtrasyon yapıcak bakterilerin yaşamasını sağlıyacak ortamı yaratmaksa (dikkat daha denemedim, briketin yapıldığı çimento içeriği ağır metal salınımı açısından önemli)
Doğru olarak doğal ortamı yaratmaya çalışıyorsak, benimkini seçmiyecekleri kesin !
Canlı kaya kurmaca mı ?
Sevgili Arda Bey,
Ben kimsenin, bana birşeyleri yanlış öğrettiğine ya da burda yazılanların yanlış yönlendirdiğini söylediğinden bahsetmedim. Dediğim gibi görüşlerim oldu tartıştık konuştuk, ben kendi sonuçlarıma vardım.
Nitrat tüketimini yapan bitki organizmaların azot gazına çevirdiğini zannediyorum...
Zaten ben balıklarımın orda yaşaması mucize demiyorum ki, değerlerin olmazsa olmaz denilen PS ve canlı kayalar olmadan, ve dış filtreyle olmaz denilen tuzlu su ortamının (ki o filtreyle nitratla başedemioduk )böle değerlere sahip olmasından bahsetmiştim, siz niye konuyu böyle bir ortama çektiniz ?
Sevgili Arda Bey,
Ben kimsenin, bana birşeyleri yanlış öğrettiğine ya da burda yazılanların yanlış yönlendirdiğini söylediğinden bahsetmedim. Dediğim gibi görüşlerim oldu tartıştık konuştuk, ben kendi sonuçlarıma vardım.
Nitrat tüketimini yapan bitki organizmaların azot gazına çevirdiğini zannediyorum...
Zaten ben balıklarımın orda yaşaması mucize demiyorum ki, değerlerin olmazsa olmaz denilen PS ve canlı kayalar olmadan, ve dış filtreyle olmaz denilen tuzlu su ortamının (ki o filtreyle nitratla başedemioduk )böle değerlere sahip olmasından bahsetmiştim, siz niye konuyu böyle bir ortama çektiniz ?
Canlı kaya kurmaca mı ?
Karıştıran şeyler, akvaryumun hiç bir müdahele su değişimi, kaya olmadan ps çalışmadan değerlerinin bu kadar muntazam olması...
Dediğim gibi, yosunlar nitratı tüketiyor ancak, sadece filtrenin çalıştığı bi 40l bi akvarym gayet düzgün değerlere sahip olması kafamı karıştırıyor...
Karıştıran şeyler, akvaryumun hiç bir müdahele su değişimi, kaya olmadan ps çalışmadan değerlerinin bu kadar muntazam olması...
Dediğim gibi, yosunlar nitratı tüketiyor ancak, sadece filtrenin çalıştığı bi 40l bi akvarym gayet düzgün değerlere sahip olması kafamı karıştırıyor...
Canlı kaya kurmaca mı ?
Bu foruma belki 2 aydır girmiyorum,
Daha önceki mesajlarımda da, bazı şeylerin ticari kandırmacalar olduğundan bahsetmiş, şüphelerimi sizlerle paylaşmıştım, değerli yorumlarınızı dinledim ve çeşitli sonuçlara vardım...
Benim kendi sonuçlarıma gelince,
Bazı şeylerin hep abartıldığını düşündüm, 100l akvaryum 2-4 balık 12 kg kaya gerekir, böyle olur şöyle olur... Pek inanmadım ama uyguladım.. Kafama yatmayan şeyleri ise hiç uygulamadım, kendi çözümlerimi denedim...
Şimdi ayrı olduğum bu 2 ay 2haftayı geçen süre içersinde, akvaryumum suyu yarıya inmiş, 40 l su 2 percula, 2 damsel sadece ex700 tetra external filtrenin çalıştığı bi akvaryum, içersinde yoğun kıl yosunnlar red algaelerin oluştuğu bir ortam oluşturdum. Tankın dibinde olmaaazz denilen, diatomlar patlayınca anlarsın denilen plaj kumum var. (canlı kaya yok)
Sonuçlarıma gelince
4 balığımın 4 ü de gayet sağlıklı, yem alıyor yiyor geziyor oynaşıyor...
Amonyak 0
nitrit 0
nitrat 0
eee... ben 15 kg kayaya niye para verdim, biyolojik filtreymiş nitrat düşürcek PS ye niye para verdim, hadi kayayı anlıyorum ambiyans için gerekli görsel süstür (biyolojik filtrasyonu geçiyorum).
Şimdi diğer taraftan kayalarımı boşalttığım plastik tankın nitratı 10 civarında...(kayalar zaten nitrat tüketmez yosunlar tüketir diyeceksiniz biliyorum )
Şimdi, biyolojik filtrasyon 40 l su için plaj kumu ve dış filtreyle olabiliyor demek ki, günde 2 kere pul yemle beslediğim tankta nitrata bile rastlamadığıma göre...
Açıkçası benim kafam karıştı...
Fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum...
(bu arada tankın tuzluluk oranı 1.009'a ick nedeniyle indirdiğim için akvaryumdan kayaları ve diğer omurgasızları uzaklaştırdım )
Bu foruma belki 2 aydır girmiyorum,
Daha önceki mesajlarımda da, bazı şeylerin ticari kandırmacalar olduğundan bahsetmiş, şüphelerimi sizlerle paylaşmıştım, değerli yorumlarınızı dinledim ve çeşitli sonuçlara vardım...
Benim kendi sonuçlarıma gelince,
Bazı şeylerin hep abartıldığını düşündüm, 100l akvaryum 2-4 balık 12 kg kaya gerekir, böyle olur şöyle olur... Pek inanmadım ama uyguladım.. Kafama yatmayan şeyleri ise hiç uygulamadım, kendi çözümlerimi denedim...
Şimdi ayrı olduğum bu 2 ay 2haftayı geçen süre içersinde, akvaryumum suyu yarıya inmiş, 40 l su 2 percula, 2 damsel sadece ex700 tetra external filtrenin çalıştığı bi akvaryum, içersinde yoğun kıl yosunnlar red algaelerin oluştuğu bir ortam oluşturdum. Tankın dibinde olmaaazz denilen, diatomlar patlayınca anlarsın denilen plaj kumum var. (canlı kaya yok)
Sonuçlarıma gelince
4 balığımın 4 ü de gayet sağlıklı, yem alıyor yiyor geziyor oynaşıyor...
Amonyak 0
nitrit 0
nitrat 0
eee... ben 15 kg kayaya niye para verdim, biyolojik filtreymiş nitrat düşürcek PS ye niye para verdim, hadi kayayı anlıyorum ambiyans için gerekli görsel süstür (biyolojik filtrasyonu geçiyorum).
Şimdi diğer taraftan kayalarımı boşalttığım plastik tankın nitratı 10 civarında...(kayalar zaten nitrat tüketmez yosunlar tüketir diyeceksiniz biliyorum )
Şimdi, biyolojik filtrasyon 40 l su için plaj kumu ve dış filtreyle olabiliyor demek ki, günde 2 kere pul yemle beslediğim tankta nitrata bile rastlamadığıma göre...
Açıkçası benim kafam karıştı...
Fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum...
(bu arada tankın tuzluluk oranı 1.009'a ick nedeniyle indirdiğim için akvaryumdan kayaları ve diğer omurgasızları uzaklaştırdım )
Deniz akvaryumuna quarts kum
Kuvars kullandığımız camdan daha inert bir malzemedir bu yüzdendir ki pH 'ı düşürmesi söz konusu değil. Ancak şudur ki, aragonit ya da kalsiyum içerikli kumlar zamanla çözündüğü için pH'ı dengeleme konusunda tampon görevi görürler.
Bu da içerik olarak aragoniti daha başarılı kılsa da, kuvars kullanmayı engel bir durum teşkil etmez.
Ayrıca kuvars doğal ortamda resiflerde bulunan bir malzeme değildir o yüzdne kullanımı uygun olmayacaksa doğal olmaması bir nedendir bence...
Deniz akvaryumuna quarts kum
Kumun sadece kuvars taneciklerden oluştuğuna eminseniz kullanabilirsiniz.
Kumun sadece kuvars taneciklerden oluştuğuna eminseniz kullanabilirsiniz.
Ancak saf kuvars kumunu nerden bulacaksınız ki ?
Yeni Kaya Aldım herşey altüst oldu...
Onur Bey, içinde 6 kg olan tanka 4 kg teknikten, 10 kg olan akvaryuma 6 kg APC den aldım, yani miktar olarak yaklaşık kilolar, en azından oranlayınca.. Ama fark çok büyük...
Onur Bey, içinde 6 kg olan tanka 4 kg teknikten, 10 kg olan akvaryuma 6 kg APC den aldım, yani miktar olarak yaklaşık kilolar, en azından oranlayınca.. Ama fark çok büyük...
Kaya kürlenmemiş bence siz ne kadar hatalı olarak beni gösterseniz de, yoksa bu şekilde olmazdı...
Yeni Kaya Aldım herşey altüst oldu...
Aquapetcenter'dan geçen pazar 6 kg kadar kürlenmiş canlı kaya alma gafletinde bulundum.
Şimdi döngüsü tamamlanmış tankımda amonyak ve nitrit patladı. Ondan bir hafta önce de Teknik Akvaryumdan almıştım, değerlerimde hiç bir bozulma olmadı hatta nitritimi sıfırlamıştı.
Ama şimdi

Akvaryuma canlı olarak snail ve 2 tane hermit vardı, hermitlerimden birini bulamıyorum, diğeri ise bayağı stresli bir şekilde bütün gün aynı yerde duruyor... Ama canlı ondan eminim..
Değerlerim dün amonya 1 ppm iken, nitritim 20 civarında
pH ise 8

Aquapetcenter'dan geçen pazar 6 kg kadar kürlenmiş canlı kaya alma gafletinde bulundum.
Şimdi döngüsü tamamlanmış tankımda amonyak ve nitrit patladı. Ondan bir hafta önce de Teknik Akvaryumdan almıştım, değerlerimde hiç bir bozulma olmadı hatta nitritimi sıfırlamıştı.
Ama şimdi
Akvaryuma canlı olarak snail ve 2 tane hermit vardı, hermitlerimden birini bulamıyorum, diğeri ise bayağı stresli bir şekilde bütün gün aynı yerde duruyor... Ama canlı ondan eminim..
Değerlerim dün amonya 1 ppm iken, nitritim 20 civarında
pH ise 8
Tuzluluk 1.022..
Canlılarımdan birisini kaybedersem APCden istemek sizce hakkım değil midir ?
Daha önce de ordan kaya almıştım ancak döngünün başı olduğu için bir problem teşkil etmedi.
Şu an ben ne yapmalıyım, günlük %20 su değişimi düşünüyorum.
bir sürü hava kabarcığı
Benim PS'ten çıkan hava kabarcığı sorunu, Döngünün başlarında idi, Şimdi PS toplamaya başladıkça organik artık, kabarcıklar da yok oldu. Sizin sorununuz da aynı ise biraz sabretmek lazım.
Geri dönüşe koyulan elyafta çıkışı tıkadığı için bir kaç kere PS ten su taşırdım, evde olmadığım için de bayağı su akmıştı. Elyaf baloncuğu kesse de ayarlarda dikkat etmek lazım.
Benim PS'ten çıkan hava kabarcığı sorunu, Döngünün başlarında idi, Şimdi PS toplamaya başladıkça organik artık, kabarcıklar da yok oldu. Sizin sorununuz da aynı ise biraz sabretmek lazım.
Geri dönüşe koyulan elyafta çıkışı tıkadığı için bir kaç kere PS ten su taşırdım, evde olmadığım için de bayağı su akmıştı. Elyaf baloncuğu kesse de ayarlarda dikkat etmek lazım.
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 17:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
