ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Aralık 2011 11:26
Son Ziyaret:
15 Nisan 2019 22:47
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yazgan tuna
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
yazgan
SON 10 MESAJI
Blue Zaire Moba Hakkinda
Merhabalar Taner Bey, 1 yil sonra gelen bu mesaj ilginc bir tesadufe denk geldi :) Balikalari gectigimiz haftasonu onlar icin daha uygun bi ortam verebilecek arkadasima verdim. Benle kaldiklari zamanda mutlu olmalari icin elimden geleni yaptim, gayette mutluydular bence ama bence daha buyuk bi akvaryumda yasamayi hakediyorlardi. Bu arada yavru da alamamistim. 2 disi tupcuk cikartip erkekle uzun sure kurlastilar ama yumurta aldiklarini gormek nasip olmadi malesef.
Merhabalar Taner Bey, 1 yil sonra gelen bu mesaj ilginc bir tesadufe denk geldi :) Balikalari gectigimiz haftasonu onlar icin daha uygun bi ortam verebilecek arkadasima verdim. Benle kaldiklari zamanda mutlu olmalari icin elimden geleni yaptim, gayette mutluydular bence ama bence daha buyuk bi akvaryumda yasamayi hakediyorlardi. Bu arada yavru da alamamistim. 2 disi tupcuk cikartip erkekle uzun sure kurlastilar ama yumurta aldiklarini gormek nasip olmadi malesef.
Blue Zaire Moba Hakkinda
Herkese tekrar merhaba,
Arkadaslar ben bu Mobalari aldim :) Masallah cok guzeller ve acikcasi fotografta gorununden cok daha iyi gorunuyorlarmis gercekte.. Sadece bu kadar buyuk olduklarini tahmin edememistim, ozellikle erkek ilk gordugum an bi sok yasatti :) Balik boyutlari hep abartildigindan burada da ayni durum vardir diye dusundum herhalde ama gercektende 30 cm'in uzerinde bir boya sahip erkek.. Keske daha buyuk bi akvaryumum olsaydi diyorum, insallah bi sorun olmaz..
Yunus ve Jacob gibi buyuk baliklari elden cikartmama ragmen akvaryumda hala bazi malawiler var, zaten olmasi gerekenden fazlasini besliyordum (overstocked) simdi normale dondu balik sayisi malawi acisindan :) Neyse en azindan, su anda Mobalarla gayet iyi anlasiyorlar ama dedigim gibi Mobalar cok buyuk o yuzden akvaryumda tek basina beslemeye karar verdim, en kisa zamanda kalan malawileri de satacagim insallah.. Asagida akvaryumundan bir kac fotograf var, onerileriniz varsa memnuniyetle dinlemek isterim.. Yem olarakta eski sahibi Kurtcuk veriyormus, o yemleri bana da verdi.. Su anda pek istahlari yok gibi gorunse de, bu kurtlardan ziyade digerlerine verdigim (Ornegin Sera Granugreen) yemleri daha cok sevdiler gibi, kurtlardan ziyade o kucuk palet yemlere yoneldiler.. Bi mahsuru olmaz herhalde degil mi.?
Bu arada baliklari 220 Euro'ya aldim arti bir kova da yem verdi bir hafta once 30 Euroya aldim demisti, makul bi fiyat gibi geldi :)
Herkese bir kez daha cok tesekkur ilginiz icin.
Hayirli gunler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171335321.jpg[/IMG]
Herkese tekrar merhaba,
Arkadaslar ben bu Mobalari aldim :) Masallah cok guzeller ve acikcasi fotografta gorununden cok daha iyi gorunuyorlarmis gercekte.. Sadece bu kadar buyuk olduklarini tahmin edememistim, ozellikle erkek ilk gordugum an bi sok yasatti :) Balik boyutlari hep abartildigindan burada da ayni durum vardir diye dusundum herhalde ama gercektende 30 cm'in uzerinde bir boya sahip erkek.. Keske daha buyuk bi akvaryumum olsaydi diyorum, insallah bi sorun olmaz..
Yunus ve Jacob gibi buyuk baliklari elden cikartmama ragmen akvaryumda hala bazi malawiler var, zaten olmasi gerekenden fazlasini besliyordum (overstocked) simdi normale dondu balik sayisi malawi acisindan :) Neyse en azindan, su anda Mobalarla gayet iyi anlasiyorlar ama dedigim gibi Mobalar cok buyuk o yuzden akvaryumda tek basina beslemeye karar verdim, en kisa zamanda kalan malawileri de satacagim insallah.. Asagida akvaryumundan bir kac fotograf var, onerileriniz varsa memnuniyetle dinlemek isterim.. Yem olarakta eski sahibi Kurtcuk veriyormus, o yemleri bana da verdi.. Su anda pek istahlari yok gibi gorunse de, bu kurtlardan ziyade digerlerine verdigim (Ornegin Sera Granugreen) yemleri daha cok sevdiler gibi, kurtlardan ziyade o kucuk palet yemlere yoneldiler.. Bi mahsuru olmaz herhalde degil mi.?
Bu arada baliklari 220 Euro'ya aldim arti bir kova da yem verdi bir hafta once 30 Euroya aldim demisti, makul bi fiyat gibi geldi :)
Herkese bir kez daha cok tesekkur ilginiz icin.
Hayirli gunler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171335321.jpg[/IMG]
Blue Zaire Moba Hakkinda
Oncelikle ilginiz icin hepinize tesekkur ederim..
Baliklarindan yavru alip buyutmek gibi bi beklentim yok acikcasi, akvaryumda rahat etsinler benim icin kafi.. Zaten muhtemelen 1.5-2 yil kadar benimle kalacaklar sonra tasinacagim icin muhtemelen yine satmam gerekecek.. Fiyatlarina gelince biraz pahalilar, katiliyorum.. Bu arada ben Almanya'da yasiyorum, ilanda o yuzden Almanya'dan :) Dolayisiyla fiyatlar Turkiye'ye nazaran daha yuksek olabilir, burada bu boyuttaki baliklar icin genelde 50-100 Euro arasi bir fiyat isteniyor.. Bu acidan 75 normal gibi gorunmekle beraber Utku Bey'in de soyledigi gibi disiler kardes yani F1, erkek ise vahsi yakalanmis (sertifikasi yok, saticinin soyledigine gore).. Eger bunlar dogru ise koloni F0 sayilir aslinda disiler kendi aralarinda ciftlesemeyeceklerine gore :) Ama beni biraz endiselendiren, ozellikle erkegin kafa kismindaki beyaz seridinin cok duzgun ve net gorunmuyor olmasiydi.. Yillardir takip ettigim, forumlarda okudugum kadariyla ilandakiler guzel birer blue zaire moba, ancak sadece teorik bilgime dayarak vucud sekli, maske vs gibi kriterleri dikkate alarak soyluyorum.. Ancak dedigim gibi pratik anlamda bir tecrubem olmadi, o yuzden de istedim ki sizler gibi tecrubeli hobicilere danisiyim ki hem kaziklanmiyim hem de baliklari rahat ettirebilecek miyim onu ogreniyim.. Ve acikcasi dedigim gibi bu baliklar en fazla 2 yil benimle kalacaklari icin simdilik bana biraz tecrube edindirsin istiyorum, asil niyetim 2 yil sonra cok daha buyuk bir akvaryumla sertifkali, vahsi yakalanmis guzel bir koloni kurmak.. Ancak ben tecrube kazanacam diye baliklara da eziyet etmek veya onlari telef etmek istemiyorum, sonucta hem pahali hem de can tasiyor :)
Oncelikle ilginiz icin hepinize tesekkur ederim..
Baliklarindan yavru alip buyutmek gibi bi beklentim yok acikcasi, akvaryumda rahat etsinler benim icin kafi.. Zaten muhtemelen 1.5-2 yil kadar benimle kalacaklar sonra tasinacagim icin muhtemelen yine satmam gerekecek.. Fiyatlarina gelince biraz pahalilar, katiliyorum.. Bu arada ben Almanya'da yasiyorum, ilanda o yuzden Almanya'dan :) Dolayisiyla fiyatlar Turkiye'ye nazaran daha yuksek olabilir, burada bu boyuttaki baliklar icin genelde 50-100 Euro arasi bir fiyat isteniyor.. Bu acidan 75 normal gibi gorunmekle beraber Utku Bey'in de soyledigi gibi disiler kardes yani F1, erkek ise vahsi yakalanmis (sertifikasi yok, saticinin soyledigine gore).. Eger bunlar dogru ise koloni F0 sayilir aslinda disiler kendi aralarinda ciftlesemeyeceklerine gore :) Ama beni biraz endiselendiren, ozellikle erkegin kafa kismindaki beyaz seridinin cok duzgun ve net gorunmuyor olmasiydi.. Yillardir takip ettigim, forumlarda okudugum kadariyla ilandakiler guzel birer blue zaire moba, ancak sadece teorik bilgime dayarak vucud sekli, maske vs gibi kriterleri dikkate alarak soyluyorum.. Ancak dedigim gibi pratik anlamda bir tecrubem olmadi, o yuzden de istedim ki sizler gibi tecrubeli hobicilere danisiyim ki hem kaziklanmiyim hem de baliklari rahat ettirebilecek miyim onu ogreniyim.. Ve acikcasi dedigim gibi bu baliklar en fazla 2 yil benimle kalacaklari icin simdilik bana biraz tecrube edindirsin istiyorum, asil niyetim 2 yil sonra cok daha buyuk bir akvaryumla sertifkali, vahsi yakalanmis guzel bir koloni kurmak.. Ancak ben tecrube kazanacam diye baliklara da eziyet etmek veya onlari telef etmek istemiyorum, sonucta hem pahali hem de can tasiyor :)
Blue Zaire Moba Hakkinda
Tabi ki, akvaryumum 300 Litre.. 150x50x40.. Hala icinde malawi cikletlerim var, cok uzun suredir sorunsuz yasiyorlar, biolojik filtre vs tam oturmus vaziyette.. Elimdekileri satip bunlari almayi dusunuyorum, ya da belki 1e2d Yunus tutabilirim uygunsa..
Tabi ki, akvaryumum 300 Litre.. 150x50x40.. Hala icinde malawi cikletlerim var, cok uzun suredir sorunsuz yasiyorlar, biolojik filtre vs tam oturmus vaziyette.. Elimdekileri satip bunlari almayi dusunuyorum, ya da belki 1e2d Yunus tutabilirim uygunsa..
Blue Zaire Moba Hakkinda
Herkese selamlar,
Blue zaire moba eskilerden beridir buyuk hayranlik besledigim lakin bir turlu akvaryumumda izleme keyfine nail olamadigim bir tur.. Simdi ise ufak bir grup almaya niyetlendim.. Ancak dedigim gibi daha once hic Tanganjika cikleti beslemedim.. Dolayisiyla bu degerli baliklari da almadan once siz ustadlara danismak istedim.. Asagida linkini verdigim ilandaki baliklari almayi dusunuyorum, sizce baliklarin formlari nasildir, kirma olabilir mi, saf midir gibi bilgileri ve dahi gozlemleyebildiginiz diger seyleri paylasabilirseniz cok sevinirim.. Dikkat edilmesi gereken baska hususlar da varsa onlari da soylerseniz, saticidan daha detayli fotograf isteyebilirim veya en azindan gormeye gittigimde ben dikkat ederim..
Ilan: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/frontosa-blue-zaire-gruppe-suchen-ein-zuhause/752376320-138-6362
Simdiden herkese cok tesekkur ederim
Herkese selamlar,
Blue zaire moba eskilerden beridir buyuk hayranlik besledigim lakin bir turlu akvaryumumda izleme keyfine nail olamadigim bir tur.. Simdi ise ufak bir grup almaya niyetlendim.. Ancak dedigim gibi daha once hic Tanganjika cikleti beslemedim.. Dolayisiyla bu degerli baliklari da almadan once siz ustadlara danismak istedim.. Asagida linkini verdigim ilandaki baliklari almayi dusunuyorum, sizce baliklarin formlari nasildir, kirma olabilir mi, saf midir gibi bilgileri ve dahi gozlemleyebildiginiz diger seyleri paylasabilirseniz cok sevinirim.. Dikkat edilmesi gereken baska hususlar da varsa onlari da soylerseniz, saticidan daha detayli fotograf isteyebilirim veya en azindan gormeye gittigimde ben dikkat ederim..
Ilan: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/frontosa-blue-zaire-gruppe-suchen-ein-zuhause/752376320-138-6362
Simdiden herkese cok tesekkur ederim
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Herkese tekrar merhabalar,
Malesef baligimi kurtaramadim.. 10 gunu askin bir sure karantinada kalmasina ve bu surecte gozlerindeki hastalik iyilesmesine ragmen hayatta kalmayi basaramadi..
Ilgilenen herkese bir kez daha tesekkur ederim, aci da olsa bu hastaligi da tecrube edinmis oldum..
Herkese tekrar merhabalar,
Malesef baligimi kurtaramadim.. 10 gunu askin bir sure karantinada kalmasina ve bu surecte gozlerindeki hastalik iyilesmesine ragmen hayatta kalmayi basaramadi..
Ilgilenen herkese bir kez daha tesekkur ederim, aci da olsa bu hastaligi da tecrube edinmis oldum..
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Taner Bey hakilisiniz gercekten, keske daha erken fark edebilseydim.. Acikcasi ilk zamanlar cok yem yediginden oldu zannettim cunku daha oncede yine ayni balikta basima gelmisti.. Aysmenler cok obur oluyor ne verirsen yiyor ve yine boyle asiri sismanlamisti sonra biraz dikkat ederek zayiflatmistim.. Ancak simdi 3-4 gun sonra vucudunda dokulmeler baslayinca hastalik olabilecegini dusunup buraya yazdim.. Su anda da hala karantinada, hergun %50 su degisimi yapiyorum, suyunu surekli havalandiriyorum.. Bu sabah ilac tedavisine de basladim.. Suyuna 4 litreye 1 cay kasigi gelecek sekilde tuz atiyorum, sanirim bu sayede sislikleri biraz indi ama iyilesme anlaminda henuz bi gelisme gozlemleyemedim.. Insallah ilac tedavisiyle birlikte duzelir..
ilgilenen herkese bi kez daha tesekkur ederim, insallah tedaviyi de olumlu sonuclandirabilirsem iyi haberlerini burada paylasirim..
Taner Bey hakilisiniz gercekten, keske daha erken fark edebilseydim.. Acikcasi ilk zamanlar cok yem yediginden oldu zannettim cunku daha oncede yine ayni balikta basima gelmisti.. Aysmenler cok obur oluyor ne verirsen yiyor ve yine boyle asiri sismanlamisti sonra biraz dikkat ederek zayiflatmistim.. Ancak simdi 3-4 gun sonra vucudunda dokulmeler baslayinca hastalik olabilecegini dusunup buraya yazdim.. Su anda da hala karantinada, hergun %50 su degisimi yapiyorum, suyunu surekli havalandiriyorum.. Bu sabah ilac tedavisine de basladim.. Suyuna 4 litreye 1 cay kasigi gelecek sekilde tuz atiyorum, sanirim bu sayede sislikleri biraz indi ama iyilesme anlaminda henuz bi gelisme gozlemleyemedim.. Insallah ilac tedavisiyle birlikte duzelir..
ilgilenen herkese bi kez daha tesekkur ederim, insallah tedaviyi de olumlu sonuclandirabilirsem iyi haberlerini burada paylasirim..
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Hepinize hizli cevaplariniz icin cok tesekkur ederim.. Baligi ayri yere aldim, suyuna biraz tuz attim ve sadece havalandirmayi calistirarak dinlenmeye biraktim.. Yarin da insallah eczaneden veya petshop'tan uygun bi ilac bulup tedaviye devam edecegim.. Insallah cok gec kalmamisimdir da baligimi kurtarabilirim..
Tekrar cok tesekkurler
Hepinize hizli cevaplariniz icin cok tesekkur ederim.. Baligi ayri yere aldim, suyuna biraz tuz attim ve sadece havalandirmayi calistirarak dinlenmeye biraktim.. Yarin da insallah eczaneden veya petshop'tan uygun bi ilac bulup tedaviye devam edecegim.. Insallah cok gec kalmamisimdir da baligimi kurtarabilirim..
Tekrar cok tesekkurler
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Herkese merhabalar,
Arkadaslar aysmenlerim zaten genel olarak obur ve sisman baliklardi ancak son bir haftada disilerimden birine bi haller oldu.. Yemekten mi oldu yoksa bi hastaligimi var bilemiyorum ancak asiri derecede sismanladi, hatta oyle ki saniyorum gerginlikten pullari dokuldu, gozleri sisti.. Hala yuzebiliyor olsa da hareket etmekte zorlaniyor, elimle yakalayabiliyorum, kacamiyor.. 2 gundur yeme de gelmiyor, dogru duzgun bisey yemedi.. Bu bir hastalik midir, oyle ise nasil tedavi edebilirim, sadece sismanlik ise sorunu, nasil bi diyet uygulayip formuna kavusturabilirim, sanirim uzun sure yem vermemek cok saglikli olmasa gerek..
Yardimlarini esirgemeyen herkese simdiden cok tesekkurler,
Saygilar
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454321.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Asiri sismanlik, pul dokuntuleri
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Sari prenses, Jacopfreibergi, Sari prenses, Yunus, Maingano, Cuce vatos
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 7.5, 28, bilinmiyor , 10mg/l
Filitrasyon: Eheim Professional II dis filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):\ Haftalik %30 su degisimi
Herkese merhabalar,
Arkadaslar aysmenlerim zaten genel olarak obur ve sisman baliklardi ancak son bir haftada disilerimden birine bi haller oldu.. Yemekten mi oldu yoksa bi hastaligimi var bilemiyorum ancak asiri derecede sismanladi, hatta oyle ki saniyorum gerginlikten pullari dokuldu, gozleri sisti.. Hala yuzebiliyor olsa da hareket etmekte zorlaniyor, elimle yakalayabiliyorum, kacamiyor.. 2 gundur yeme de gelmiyor, dogru duzgun bisey yemedi.. Bu bir hastalik midir, oyle ise nasil tedavi edebilirim, sadece sismanlik ise sorunu, nasil bi diyet uygulayip formuna kavusturabilirim, sanirim uzun sure yem vermemek cok saglikli olmasa gerek..
Yardimlarini esirgemeyen herkese simdiden cok tesekkurler,
Saygilar
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454321.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Asiri sismanlik, pul dokuntuleri
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Sari prenses, Jacopfreibergi, Sari prenses, Yunus, Maingano, Cuce vatos
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 7.5, 28, bilinmiyor , 10mg/l
Filitrasyon: Eheim Professional II dis filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):\ Haftalik %30 su degisimi
Yunus Cinsiyet Belirleme
Herkese hayirli Ramazanlar,
Yunuslarimin cinsiyetlerinin belirlememde yardimci olabilirseniz cok sevinirim.. Simdiden cok tesekkur ederim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107441.jpg[/IMG]
Herkese hayirli Ramazanlar,
Yunuslarimin cinsiyetlerinin belirlememde yardimci olabilirseniz cok sevinirim.. Simdiden cok tesekkur ederim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107441.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
