ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mehmet ALHAN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2012 22:15
Son Ziyaret:
30 Haziran 2023 11:32
Toplam Mesaj:
147 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Alhan
Doğum Tarihi:
11 Mart 1996
Yaş:
30
İl:
Bursa
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[b]Mehmet ALHAN[/b]
SON 10 MESAJI
Flowerhorn Yavru Seçimi
Kendi şahsi görüşüm ile bu balıklar gelecek vaad eden balıklar değil. En azından büyük hacimde tek başına beslemeye değecek hayvanlar değil. Çok daha güzel fhler var. Formları, renkleri, çiçekleri, incileri ve kafa yapıları daha güzel hayvanlar bulabilirisiniz. Ayrıca en az 200-250 litre ve üzeri hacimler gerekir. Daha küçük tanklar hayvanlara zaman içinde fanus gibi gelecektir.
Kendi şahsi görüşüm ile bu balıklar gelecek vaad eden balıklar değil. En azından büyük hacimde tek başına beslemeye değecek hayvanlar değil. Çok daha güzel fhler var. Formları, renkleri, çiçekleri, incileri ve kafa yapıları daha güzel hayvanlar bulabilirisiniz. Ayrıca en az 200-250 litre ve üzeri hacimler gerekir. Daha küçük tanklar hayvanlara zaman içinde fanus gibi gelecektir.
Sajica Stres Sorunu
[QUOTE=aharuni]Çok bilgim olmamakla birlikte Sajica'da kararma sadece strese mi bağlı acaba? Bendeki çift sajica aldığımdan beri kararmış durumda, o muhteşem renklerini hiç göremedim. İç parazit, hareketsizlik ve yem almama durumları ile de karşılaştım ilk başlarda. Şuanda ise 100 kadar yavruları var ve deli gibi yeme saldırıyorlar. Renkleri halen kara :) [/QUOTE]
Maşallah, sizindeki hayvanların şu an yavru baktıklarından dolayı stresle birlikte renklerinin kararmış olması normaldir ve bu sürede agresiflik, çiftin birbirleri ile yada varsa diğer hayvanlar ile kavga etme durumlarıda normaldir. Hastalık durumunu atlatıp balıklar yem yediğine göre ve canlı kanlı şekilde hareketliler, yavrularına bakıyorlar ise sorun yok demektir. [:)]
[QUOTE=aharuni]Çok bilgim olmamakla birlikte Sajica'da kararma sadece strese mi bağlı acaba? Bendeki çift sajica aldığımdan beri kararmış durumda, o muhteşem renklerini hiç göremedim. İç parazit, hareketsizlik ve yem almama durumları ile de karşılaştım ilk başlarda. Şuanda ise 100 kadar yavruları var ve deli gibi yeme saldırıyorlar. Renkleri halen kara :) [/QUOTE]
Maşallah, sizindeki hayvanların şu an yavru baktıklarından dolayı stresle birlikte renklerinin kararmış olması normaldir ve bu sürede agresiflik, çiftin birbirleri ile yada varsa diğer hayvanlar ile kavga etme durumlarıda normaldir. Hastalık durumunu atlatıp balıklar yem yediğine göre ve canlı kanlı şekilde hareketliler, yavrularına bakıyorlar ise sorun yok demektir. [:)]
Sajica Stres Sorunu
Merhabalar,
Severek ve beğenerek aldığım 3 erkek 3 dişi 5-7cm sajicaları, içinde zebra çift bulunan akvaryumuma koydum. Zebraların agresif ve kavgacı hareketleri sonunda zebra çifti çok vakit geçmeden akvaryumdaki yavruluğa aldım. Bundan sonra sajicalar rahatladı ve serbest şekilde yüzmeye başladılar. Bu arada akvaryum içinde 1-1,5cm lik 30-40 tane zebra yavrusuda var. Yemlemedim ama yeme geliyorlardı. Baskın erkek baskınlığını korumaya devam ediyordu.
Ertesi gün oldu zebraları yavruluk ile beraber akvaryumda çıkardım ama o zamandan beri nedenini anlamadığım şekilde sajicalar yere çöktüler, karardılar ve hareket dahi etmeden ürkek şekilde duruyorlar. Tamamen stresteler ve bu durum canımı çok sıktı.
Nerede bir sıkıntı var, ne yapmam gerekiyor önerisi olup yardımcı olabilecek biri var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/121801/160420202248011.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Severek ve beğenerek aldığım 3 erkek 3 dişi 5-7cm sajicaları, içinde zebra çift bulunan akvaryumuma koydum. Zebraların agresif ve kavgacı hareketleri sonunda zebra çifti çok vakit geçmeden akvaryumdaki yavruluğa aldım. Bundan sonra sajicalar rahatladı ve serbest şekilde yüzmeye başladılar. Bu arada akvaryum içinde 1-1,5cm lik 30-40 tane zebra yavrusuda var. Yemlemedim ama yeme geliyorlardı. Baskın erkek baskınlığını korumaya devam ediyordu.
Ertesi gün oldu zebraları yavruluk ile beraber akvaryumda çıkardım ama o zamandan beri nedenini anlamadığım şekilde sajicalar yere çöktüler, karardılar ve hareket dahi etmeden ürkek şekilde duruyorlar. Tamamen stresteler ve bu durum canımı çok sıktı.
Nerede bir sıkıntı var, ne yapmam gerekiyor önerisi olup yardımcı olabilecek biri var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/121801/160420202248011.jpg[/IMG]
Fluval 105
Kullanmadım ama bildiğim kadarıyla çok kaliteli sessiz ve hiç bir sorun çıkartmayan marka.Duyduklarıma göre dış filtre serisinin başında geliyormuş Fluval.Bende yeni filtreye geçicem vs bugün araştırma yaptım her markada.Fluval 105 yada 106 mıydı neydi 10w enerji tüketimi olduğunu biliyorum.Bu konuda hiç bir markayla kıyaslanamayan üründür.Bana çok tavsiye edildi ama fiyat konusunda beni aşıyor fakat param olsa 1dk düşünmeden alırım.Garanti olarakta 3yıl ve bozuk olarak karşı ödemeli kargoladığınızda size direk yenisini yolluyolarmış, ne kadar gerçek bunu bilemem.
Sağlıklı hobiler...Mehmet ALHAN 2012-12-03 16:31:35
Kullanmadım ama bildiğim kadarıyla çok kaliteli sessiz ve hiç bir sorun çıkartmayan marka.Duyduklarıma göre dış filtre serisinin başında geliyormuş Fluval.Bende yeni filtreye geçicem vs bugün araştırma yaptım her markada.Fluval 105 yada 106 mıydı neydi 10w enerji tüketimi olduğunu biliyorum.Bu konuda hiç bir markayla kıyaslanamayan üründür.Bana çok tavsiye edildi ama fiyat konusunda beni aşıyor fakat param olsa 1dk düşünmeden alırım.Garanti olarakta 3yıl ve bozuk olarak karşı ödemeli kargoladığınızda size direk yenisini yolluyolarmış, ne kadar gerçek bunu bilemem.
Sağlıklı hobiler...
Dolphin C-1300 / C-1600
[QUOTE=Kemal KİREZCİ]Ürünü satan birçok firmanın web sitesinde Cihaza ait özellikleri rahatlıkla bulabilirsin.
[QUOTE=Kemal KİREZCİ]Ürünü satan birçok firmanın web sitesinde Cihaza ait özellikleri rahatlıkla bulabilirsin.
Örn: http://www.canlipetshop.com/product_info.php?products_id=194
[/QUOTE]
Teşekkür ederim C-1300 ölçülerini bende az önce buldum birde C-1600 lazım ve bunun ölçülerini 1saat oldu araştırıyorum bulamadım malesef ve bazı yerlerde 4 sepet veya 5sepet olarak geçiyor hangisi doğru çözemedim.Bu konudada yardımlarınızı bekliyorum lütfen!!
Dolphin C-1300 / C-1600
Dolphin C-1300 ve C-1600 filtrelerinin boyutları ve özellikle yükseklikleri nedir?
Dolphin C-1300 ve C-1600 filtrelerinin boyutları ve özellikle yükseklikleri nedir?
Bilen yada kullananlar acil olarak belirtebilirlermi lütfen profilinin içine koymak istiyorum.
300Lt Tanka Dış Filtre
Tabi 1600 çok daha iyi olucaktır fakat fiyatı beni aşıyor 1300 zar zor alabileceğim.Kullananlarında yorumlarını alabilirsem çok iyi olur.
Tabi 1600 çok daha iyi olucaktır fakat fiyatı beni aşıyor 1300 zar zor alabileceğim.Kullananlarında yorumlarını alabilirsem çok iyi olur.
300Lt Tanka Dış Filtre
Merhabalar, 100.50.65h ölçülerindeki ortadan bölmeli, sağda ve solda toplam 2adet Flower Horn bulunan tankıma Dolphin C-1300 dış filtre düşünüyorum.Kullananların ve tavsiyesi olanların yorumlarını bekliyorum.
Teşekkürler.
Merhabalar, 100.50.65h ölçülerindeki ortadan bölmeli, sağda ve solda toplam 2adet Flower Horn bulunan tankıma Dolphin C-1300 dış filtre düşünüyorum.Kullananların ve tavsiyesi olanların yorumlarını bekliyorum.
Teşekkürler.
Bursa'daki Akvaryumcular Hakkında Genel G
Merhabalar, konu hakkındaki Bursa akvaryum, petshop vs. büyük şehir olmasına rağmen geride kalan çok yavaş ilerleyen bir kent.Bende bu yüzden yakınıyorum fakat Siteler/Yıldırım da tanıdığım çok sevdiğim aynı Kerim Beyinde dile getirdiği gibi bir kişilik olan, öz abim saydığım Metehan Akvaryum/Serkan Vural Abimi sizlerede tavsiye ederim.Evimde dükkana çok yakın can sıkıntısında, aklıma geldiğinde, okul dönüşünde bir çayını, kahvesine içmeye giderim muhabbet ederiz yardım ederim.Gün boyunca yanında durduğum Abimdir.Sağolsun bana çok yardımı olmuştır balık konusundada özellikle damızlıklarda hep paslaşırız.Dükkanın arka bölümünde mini bir üretimhane vardı.Limax - Sarı, Beyaz, Mavi, Portakal Prenses - Afra Cobue - Ice Man v.s. ve en önemlisi Saf ırk Yunus üretimindeydi.Malesef bir kaç problem sonucunda üretimi durdurdu.Şuanda 8çift Muhabbetten üretime geçti ve iyi ilerliyor.Bende yavrularından aldım sağolsun.En çok Malawi, Canlı Doğuran ve bitki çeşitleri bulunur.İstediğiniz bir yem malzeme balık varsa, Serkan Abimdede bundan yok ise sorun olmadan getirebilir.
Mehmet ALHAN 2012-10-22 10:39:44
Merhabalar, konu hakkındaki Bursa akvaryum, petshop vs. büyük şehir olmasına rağmen geride kalan çok yavaş ilerleyen bir kent.Bende bu yüzden yakınıyorum fakat Siteler/Yıldırım da tanıdığım çok sevdiğim aynı Kerim Beyinde dile getirdiği gibi bir kişilik olan, öz abim saydığım Metehan Akvaryum/Serkan Vural Abimi sizlerede tavsiye ederim.Evimde dükkana çok yakın can sıkıntısında, aklıma geldiğinde, okul dönüşünde bir çayını, kahvesine içmeye giderim muhabbet ederiz yardım ederim.Gün boyunca yanında durduğum Abimdir.Sağolsun bana çok yardımı olmuştır balık konusundada özellikle damızlıklarda hep paslaşırız.Dükkanın arka bölümünde mini bir üretimhane vardı.Limax - Sarı, Beyaz, Mavi, Portakal Prenses - Afra Cobue - Ice Man v.s. ve en önemlisi Saf ırk Yunus üretimindeydi.Malesef bir kaç problem sonucunda üretimi durdurdu.Şuanda 8çift Muhabbetten üretime geçti ve iyi ilerliyor.Bende yavrularından aldım sağolsun.En çok Malawi, Canlı Doğuran ve bitki çeşitleri bulunur.İstediğiniz bir yem malzeme balık varsa, Serkan Abimdede bundan yok ise sorun olmadan getirebilir.
Yani demek istediğim çok iyi niyetli, dürüst, bu işten çok iyi anlayan ve hobici zihniyetini kaybetmemiş bir PetShop çu Abimdir.
Forumdaki açtığı konunun linkini koyuyorum isterseniz bir bakın arayın konuşun, muhabbete gidin alışveriş yapın..
Saygılar...
Bir bu eksikti : Red dragon fh (yeni resimler)
Hayırlı olsun Abi.çok sevindim senin gibi hobiciyide Flower Horn çapında aramızda görmekten.Maşallahı var elemanın, güle güle besleyip büyütürsün.Çok fazla umut vaad ediyor SRD Anıl Abi.Mehmet ALHAN 2012-09-20 23:38:40
Hayırlı olsun Abi.çok sevindim senin gibi hobiciyide Flower Horn çapında aramızda görmekten.Maşallahı var elemanın, güle güle besleyip büyütürsün.Çok fazla umut vaad ediyor SRD Anıl Abi.
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 10:49
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
ezzalisi,
Kınayu,
ternapi,
altuntasseref,
0rnn,
zen666,
Jenerator,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
omererbas,
Jeveux,
EKAR,
osmandbnl,
riderfish,
GETS34,
syerli,
DigitalPen,
Mithrandirr,
Hoppala,
ciways,
sina cen,
Tuby,
tukabu,
kocoglu,
tuncaysargin,
yeekim,
ozherele_zwoi,
Muhammet memiş,
Cz08,
MuratOzdemir,
scorpion26,
ozherele_xpPa,
Taha⚡,
alecozan,
Hiko,
KadirEmre,
Aguamentist,
Hsrt,
Oğul Hüseyin,
Feanor,
oguzsel,
djally,
BarışSavaş,
Mesaquarium,
Phos,
Umt61,
Ozzgur,
wtreals,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
