ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Terabithiya
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mart 2012 16:49
Son Ziyaret:
24 Kasım 2024 12:33
Toplam Mesaj:
84 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
rıza eren
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Herkeze sağlıklı hobiler Rıza Eren
SON 10 MESAJI
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=hobihome]
Gelişmeler nedir ?
[/QUOTE]
Alt katın yalıtımı tamamen bitti şuan kuracağım akvaryum sistemleri üzerinde araştırma yapıyorum doğru olan seti ayarlayıp kurulumunu yapmaya başlayacağım teşekkür ederim 🙏🏼
[QUOTE=hobihome]
Gelişmeler nedir ?
[/QUOTE]
Alt katın yalıtımı tamamen bitti şuan kuracağım akvaryum sistemleri üzerinde araştırma yapıyorum doğru olan seti ayarlayıp kurulumunu yapmaya başlayacağım teşekkür ederim 🙏🏼
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=SuperSport]Hayırlı olsun komşum diyeyim,inşallah istediğiniz gibi olur inşallah :)[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim komşum inşallah bakalım elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum zaman alan şeyler bunlar en kısa sürede bitirmek dileğiyle 🙂
[QUOTE=SuperSport]Hayırlı olsun komşum diyeyim,inşallah istediğiniz gibi olur inşallah :)[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim komşum inşallah bakalım elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum zaman alan şeyler bunlar en kısa sürede bitirmek dileğiyle 🙂
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=Aguamentist]Ne taraftasınız bu arada hocam?[/QUOTE]
Karaman metro istasyonundaki köfteci yusufun 1 sokak yanında kalıyor eğer arabayla gelmek istersenizde acemlerden mudanya istikametine girdiğinizdeki soğuk kuyuya giriş olan ilk aradan sağa giriyorsunuz sağdaki ilk dükkanlarda yerimiz her zaman beklerim çıkın çıkın gelin 🙂
[QUOTE=MelihClkk]Hayırlı uğurlu olsun, Allah muvaffak etsın hocam :)
Valla madem çaya bekliyorsunuz sizin üretimhanede bir bursalılar buluşması gerçekleştirelim yahu :D Giriş bileti de alım yapmadan dönmek yok olsun çorbaya tuz katalım biz de :)[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim allah razı olsun :)
Çok iyi plan düşünmüşsünüz ben her zaman beklerim şöyle bi koyu hobici muhabbeti döndürelim özlemiştim valla 😄
[QUOTE=Rafayel]
En son 2020 ekimde Amerikancılar arasında yapıldı sanırım. Güzel olur.[/QUOTE]
Darısı başımıza zaman geldi ozaman 🙂
[QUOTE=Aguamentist]Ne taraftasınız bu arada hocam?[/QUOTE]
Karaman metro istasyonundaki köfteci yusufun 1 sokak yanında kalıyor eğer arabayla gelmek istersenizde acemlerden mudanya istikametine girdiğinizdeki soğuk kuyuya giriş olan ilk aradan sağa giriyorsunuz sağdaki ilk dükkanlarda yerimiz her zaman beklerim çıkın çıkın gelin 🙂
[QUOTE=MelihClkk]Hayırlı uğurlu olsun, Allah muvaffak etsın hocam :)
Valla madem çaya bekliyorsunuz sizin üretimhanede bir bursalılar buluşması gerçekleştirelim yahu :D Giriş bileti de alım yapmadan dönmek yok olsun çorbaya tuz katalım biz de :)[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim allah razı olsun :)
Çok iyi plan düşünmüşsünüz ben her zaman beklerim şöyle bi koyu hobici muhabbeti döndürelim özlemiştim valla 😄
[QUOTE=Rafayel]
En son 2020 ekimde Amerikancılar arasında yapıldı sanırım. Güzel olur.[/QUOTE]
Darısı başımıza zaman geldi ozaman 🙂
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=thundereblue]Hayırlı uğurlu olsun gelişmeler için konuyu favlıyorum (ınsta varsa takip ederim)[/QUOTE]
Teşekkür ederim insta rz.eren iletişimde kalmak iyidir üretim haneyede beklerim 🙂
[QUOTE=Montesque]Hayırlı olsun. Instagram adresinizi paylaşırsanız hemşerimizi takip edelim.
Ek olarak bitki üretmeniz ve/veya ithal etmeniz dileğiyle :) [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim insta rz.eren buyur gel her zaman çayım hazır :) bitki geçmişimde var bu üretim hanede çeşitlilik ön planda olacak inşallah ulaşabildiğimiz tüm çeşitleri yetiştiricem
[QUOTE=Aqua Discovery]Hazırlıklar bittikten sonra bilgilendirme yaparsanız iyi olur alışverişe geliriz inşallah , Hayırlı olsun kolay gelsin [:iyi:][/QUOTE]
Tabikide bilgilendirim her zaman beklerim geçerken selam vermen bile mutlu eder 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242342561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242342591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242343021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242343051.jpg[/IMG]
Duvarlarında %70 i bitti sayılır tek başıma yaptığım için biraz zaman alıyor işim gereğine bütün gün üretim hanede olamadığımdan şimdilik bu kadar bundan sonra kesmeli biçmeli yerleri halledip artık %100 ünü tamamlayacağım aşağıya gelecek malzemeler sürpriz 🙂
[QUOTE=thundereblue]Hayırlı uğurlu olsun gelişmeler için konuyu favlıyorum (ınsta varsa takip ederim)[/QUOTE]
Teşekkür ederim insta rz.eren iletişimde kalmak iyidir üretim haneyede beklerim 🙂
[QUOTE=Montesque]Hayırlı olsun. Instagram adresinizi paylaşırsanız hemşerimizi takip edelim.
Ek olarak bitki üretmeniz ve/veya ithal etmeniz dileğiyle :) [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim insta rz.eren buyur gel her zaman çayım hazır :) bitki geçmişimde var bu üretim hanede çeşitlilik ön planda olacak inşallah ulaşabildiğimiz tüm çeşitleri yetiştiricem
[QUOTE=Aqua Discovery]Hazırlıklar bittikten sonra bilgilendirme yaparsanız iyi olur alışverişe geliriz inşallah , Hayırlı olsun kolay gelsin [:iyi:][/QUOTE]
Tabikide bilgilendirim her zaman beklerim geçerken selam vermen bile mutlu eder 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242342561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242342591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242343021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242343051.jpg[/IMG]
Duvarlarında %70 i bitti sayılır tek başıma yaptığım için biraz zaman alıyor işim gereğine bütün gün üretim hanede olamadığımdan şimdilik bu kadar bundan sonra kesmeli biçmeli yerleri halledip artık %100 ünü tamamlayacağım aşağıya gelecek malzemeler sürpriz 🙂
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=Bozajuniors]Bursalı olarak takipteyiz o zaman. Detayları bekliyoruz. İyi çalışmalar. [/QUOTE]
Teşekkür ediyorum bursalı olarak bende çaya bekliyorum her zaman detaylar yolda 🙂
[QUOTE=BursaAkvaryum16]Yakından tanıdığım için başarılı olacağına eminim. Facebook, instagram, YouTube gibi alanlarda paylaşımlar bekliyor olacağız. Özellikle yerin müsaitliği açısından güzel yerleşimle Bursa da güzel bir mekan olacaktır. [:nazar:][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum yidomcum sosyal medyaya işler biter bitmez giriş yapıyorum dükkanın ulaşımı kolay herkesin kolaylıkla gelip uğrayabileceği bir konumda dükkanın içinide dediğin gibi dayayıp döşedinmi bu iş olur 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041391.jpg[/IMG]
Tavanın %70 i tamamlandı sayılır kesip biçmeli kısımları en sona bıraktım bundan sonra duvarları halledicem
[QUOTE=Bozajuniors]Bursalı olarak takipteyiz o zaman. Detayları bekliyoruz. İyi çalışmalar. [/QUOTE]
Teşekkür ediyorum bursalı olarak bende çaya bekliyorum her zaman detaylar yolda 🙂
[QUOTE=BursaAkvaryum16]Yakından tanıdığım için başarılı olacağına eminim. Facebook, instagram, YouTube gibi alanlarda paylaşımlar bekliyor olacağız. Özellikle yerin müsaitliği açısından güzel yerleşimle Bursa da güzel bir mekan olacaktır. [:nazar:][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum yidomcum sosyal medyaya işler biter bitmez giriş yapıyorum dükkanın ulaşımı kolay herkesin kolaylıkla gelip uğrayabileceği bir konumda dükkanın içinide dediğin gibi dayayıp döşedinmi bu iş olur 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041391.jpg[/IMG]
Tavanın %70 i tamamlandı sayılır kesip biçmeli kısımları en sona bıraktım bundan sonra duvarları halledicem
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=Laterthanbefore]Umarım başarılı bir girişim olur ,sosyal medyada aktif olmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
Umarım bende heyecanlıyım her gün bir şeyler yapmaya çalışıyorum en kısa sürede sosyal medya yada video çekmeye başlayacağım değerli yorumun için teşekkür ederim :)
[QUOTE=Laterthanbefore]Umarım başarılı bir girişim olur ,sosyal medyada aktif olmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
Umarım bende heyecanlıyım her gün bir şeyler yapmaya çalışıyorum en kısa sürede sosyal medya yada video çekmeye başlayacağım değerli yorumun için teşekkür ederim :)
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=Aguamentist]Hayırlı hobiler hocam, Youtube kanalında akvaryumla alakalı bir video göremediğim için takibe almadım. Paylaşım yaptığında hatırlatma yaparsan izleriz.
Ben de Bursa'da yaşıyorum, ilerleyen günlerde karşılaşırız umarım :)[/QUOTE]
Hayırlı hobiler hocam üretimhane hazır olduğunda çaya bekliyorum kesinlikle bursadaysanız illaki karşılaşırız zaten dediğiniz gibi 🙂 youtube kanalımda da dediğiniz gibi eski videolarım var ama en kısa zamanda akvaryum hobisiylede videolar gelicek haberleşmek üzere 👋
[QUOTE=Aguamentist]Hayırlı hobiler hocam, Youtube kanalında akvaryumla alakalı bir video göremediğim için takibe almadım. Paylaşım yaptığında hatırlatma yaparsan izleriz.
Ben de Bursa'da yaşıyorum, ilerleyen günlerde karşılaşırız umarım :)[/QUOTE]
Hayırlı hobiler hocam üretimhane hazır olduğunda çaya bekliyorum kesinlikle bursadaysanız illaki karşılaşırız zaten dediğiniz gibi 🙂 youtube kanalımda da dediğiniz gibi eski videolarım var ama en kısa zamanda akvaryum hobisiylede videolar gelicek haberleşmek üzere 👋
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
Herkese selamlar hobici dostlarım yıllardır hayalini kurduğum üretimhaneme startı vermiş bulunmaktayım bunlar fragman sürpriz en sonda 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404491.jpg[/IMG]
İkinci el olarak temin ettiğim sete uygun yer bulduktan sonra sarkmış kablolarından ayırıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404521.jpg[/IMG]
Daha öncesinden yıkadığım akvaryumları dizmek için alıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404591.jpg[/IMG]
Güvenlik önemli o yüzden duvara köşebent yardımıyla sabitliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405061.jpg[/IMG]
Ölçüsünü aldığım bölümlerin straforunu kesip yerleştiriyorum tam 1 tabaka bir sıraya yetiyor benden önce sadece profilin üzerine beyaz köpük yapıştırılmıştı direk çıkarttım olması gerekeni yaptık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405091.jpg[/IMG]
60cm akvaryumu ortadan ikiye bölmüşler ekonomik booy 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405161.jpg[/IMG]
Akvaryumlar hazır şimdi sıra dostlarımızı eklemede [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240421451.jpg[/IMG]
Bi hatıra fotosu sonrası tabikide 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240426091.jpg[/IMG]
Bursa da bu aralar havalar soğuk olduğu için ilk etapta dayanıklı canlılardan başlamak istedim o yüzden 4 adet kiraz karidesle giriş yaptım aynı zamanda da kovanın içinde su presi takviyesi var balıklarımız gelene kadar üretimini yapıp balıklara protein takviyesi yapıcam
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240426121.jpg[/IMG]
Ardından 10 adet karbon rili karides 2 elma 2 katil salyangozla devam ettim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433071.jpg[/IMG]
Lepistes otunuda serpiştirdim üzerine
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433091.jpg[/IMG]
Yıllardır kullanmış olduğum mango kökümü suyu yumuşatması için ufak ufak parçamalara ayırıp akvaryumlara paylaştırıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433141.jpg[/IMG]
Çok bir şey gözükmesede vaziyet bu asıl olay aşağıda 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443301.jpg[/IMG][VID]null[/VID]
Spoileri verdim artık iki katlı olan dükkanımız ters dubleks o yüzden yerin altındaki odanın ısı yalıtımını yapmaya başlıyorum ilk adımı attık harçla sıvayla uğraşmayacam o yüzden silikonla devam ettim merak eden arkadaşlar olursa takipte kalsın tüm detayları buradan ve youtubeden paylaşım yapmayı düşünüyorum isteyen arkadaşlar hem eski videolarıma hemde yeni gelecek bu üretimhanenin videolarını izleyebilir geleceğe yatırım gibi düşünün 😄 herkese hayırlı hobilerrr linki bıraktım
https://youtube.com/@rzaeren6148?si=SGXQr8aqRnWRFCCM
[EDIT]Terabithiya,2024-01-29 04:58:24[/EDIT]
Herkese selamlar hobici dostlarım yıllardır hayalini kurduğum üretimhaneme startı vermiş bulunmaktayım bunlar fragman sürpriz en sonda 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404491.jpg[/IMG]
İkinci el olarak temin ettiğim sete uygun yer bulduktan sonra sarkmış kablolarından ayırıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404521.jpg[/IMG]
Daha öncesinden yıkadığım akvaryumları dizmek için alıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404591.jpg[/IMG]
Güvenlik önemli o yüzden duvara köşebent yardımıyla sabitliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405061.jpg[/IMG]
Ölçüsünü aldığım bölümlerin straforunu kesip yerleştiriyorum tam 1 tabaka bir sıraya yetiyor benden önce sadece profilin üzerine beyaz köpük yapıştırılmıştı direk çıkarttım olması gerekeni yaptık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405091.jpg[/IMG]
60cm akvaryumu ortadan ikiye bölmüşler ekonomik booy 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405161.jpg[/IMG]
Akvaryumlar hazır şimdi sıra dostlarımızı eklemede [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240421451.jpg[/IMG]
Bi hatıra fotosu sonrası tabikide 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240426091.jpg[/IMG]
Bursa da bu aralar havalar soğuk olduğu için ilk etapta dayanıklı canlılardan başlamak istedim o yüzden 4 adet kiraz karidesle giriş yaptım aynı zamanda da kovanın içinde su presi takviyesi var balıklarımız gelene kadar üretimini yapıp balıklara protein takviyesi yapıcam
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240426121.jpg[/IMG]
Ardından 10 adet karbon rili karides 2 elma 2 katil salyangozla devam ettim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433071.jpg[/IMG]
Lepistes otunuda serpiştirdim üzerine
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433091.jpg[/IMG]
Yıllardır kullanmış olduğum mango kökümü suyu yumuşatması için ufak ufak parçamalara ayırıp akvaryumlara paylaştırıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433141.jpg[/IMG]
Çok bir şey gözükmesede vaziyet bu asıl olay aşağıda 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443301.jpg[/IMG][VID]null[/VID]
Spoileri verdim artık iki katlı olan dükkanımız ters dubleks o yüzden yerin altındaki odanın ısı yalıtımını yapmaya başlıyorum ilk adımı attık harçla sıvayla uğraşmayacam o yüzden silikonla devam ettim merak eden arkadaşlar olursa takipte kalsın tüm detayları buradan ve youtubeden paylaşım yapmayı düşünüyorum isteyen arkadaşlar hem eski videolarıma hemde yeni gelecek bu üretimhanenin videolarını izleyebilir geleceğe yatırım gibi düşünün 😄 herkese hayırlı hobilerrr linki bıraktım
https://youtube.com/@rzaeren6148?si=SGXQr8aqRnWRFCCM
[EDIT]Terabithiya,2024-01-29 04:58:24[/EDIT]
lepistesimin hamilemi ?
ölmemesi sağlamak için en iyi şey yem dir ilk olarak yavrulara kurutulmuş artemiya vermelisiniz boylanmaları gözle görülür şekilde farkediliyor neden canlısını vermiyorum diye sorarsanız canlı artemiyanın proteyini yavrulara fazla gelebiliyor ve kambur olarak büyüyebiliyorlar ve kambur kalabiliyorlar ama büyüklere verebilirsiniz yavrular nekadar hızlı büyürse ilaçlarla hariç :D okadar ölme riski azalır. yavruluk her balığa eziyettir bitkim az dersende rafya kullanmayı tavsiye ederim çok çok çok faydası var yavrular açısından :D
ölmemesi sağlamak için en iyi şey yem dir ilk olarak yavrulara kurutulmuş artemiya vermelisiniz boylanmaları gözle görülür şekilde farkediliyor neden canlısını vermiyorum diye sorarsanız canlı artemiyanın proteyini yavrulara fazla gelebiliyor ve kambur olarak büyüyebiliyorlar ve kambur kalabiliyorlar ama büyüklere verebilirsiniz yavrular nekadar hızlı büyürse ilaçlarla hariç :D okadar ölme riski azalır. yavruluk her balığa eziyettir bitkim az dersende rafya kullanmayı tavsiye ederim çok çok çok faydası var yavrular açısından :D
ilk canlı doğuran akvaryumum
Öncelikle iyi hobiler diliyorum
Öncelikle iyi hobiler diliyorum
Açıkcası akvaryumda doğru bişey görmüyorum ilk olarak sarı prenseslerin sitreste oldukları her yerden belli doğal olarakta canlı doğuranların sitresi daha fazladır resimde 1 kılıç dişisi görüyorum onu moli diye biliyor olabilirsiniz uyarayım dedim litreden bahsetmiyorum bile sizde bunun farkındasınızdır ölümler başlayınca tekrar konu açmayın derim sarıları bir petshopla takas edin yerine canlı doğuran alabilirsiniz ama o canlılar fazla bile o akvaryuma çöpcüyle vatosların sakıncası yok ufak beyaz taşları toplayın hagen kumun güzelliğini bozuyor yapay bitkileri ve büyük beyaz taşları bir köşeye yığın balıklara yüzmeye yer kalsın yavrular saklanamaz diye düşünmeyin onlar başlarının çaresine bakabiliyorlar
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
