ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fktanik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Nisan 2012 00:01
Son Ziyaret:
27 Mayıs 2012 21:17
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
FARUK T
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
FARUK T
SON 9 MESAJI
TERS OSMOZ PROBLEMİ
[QUOTE=Zuckar]Akılım ermedi abi. Ama sen aldığın yere götür ver bakalım ne çıkacak.[/QUOTE]
Sağol dostum. Onlarda telefonla yardımcı olmaya çalıştılar ama en sonunda pes ettiler. Aramızda 200km olmasa götürcem de :)
Tekrar ilgine teşekkürler
[QUOTE=Zuckar]Akılım ermedi abi. Ama sen aldığın yere götür ver bakalım ne çıkacak.[/QUOTE]
Sağol dostum. Onlarda telefonla yardımcı olmaya çalıştılar ama en sonunda pes ettiler. Aramızda 200km olmasa götürcem de :)
Tekrar ilgine teşekkürler
TERS OSMOZ PROBLEMİ
[QUOTE=Zuckar]Valla ben karakoy civarından aldım. Aqualine galiba üzerinde yazmıyor kutusunda yazıyordu. Elektrikli degil depoda yok. Şebeke basinciyla çalışıyor.bence sizde tum sistemleri iptal edip sadece şebeke basıncını kullan ve depoda kullanma cihazın girişine bir Van'a takip burdan ac kapa.[/QUOTE]
İnanmıycan belki ama dediklerini yaptım. Pompayı, tankı iptal ettim. Hatta basınc fazladır diye gidip su sayacının yanındaki basınç düşürücüyü dahada kıstım. Ama hiç bişey değişmedi.
Of offf....
[QUOTE=Zuckar]Valla ben karakoy civarından aldım. Aqualine galiba üzerinde yazmıyor kutusunda yazıyordu. Elektrikli degil depoda yok. Şebeke basinciyla çalışıyor.bence sizde tum sistemleri iptal edip sadece şebeke basıncını kullan ve depoda kullanma cihazın girişine bir Van'a takip burdan ac kapa.[/QUOTE]
İnanmıycan belki ama dediklerini yaptım. Pompayı, tankı iptal ettim. Hatta basınc fazladır diye gidip su sayacının yanındaki basınç düşürücüyü dahada kıstım. Ama hiç bişey değişmedi.
Of offf....
TERS OSMOZ PROBLEMİ
[QUOTE=Zuckar]8 den beri çalışmıyordu ölçtüm 6 çıktı. Mebran filmec 75 . Bence senin mebran hosinginde sorun var bir sekilde karıştırıyor suyu.[/QUOTE]
Abi membran housingini ve membranını bana satarmısın...
O ne öyle bende 40 çeşit filtre var, en kalitelisinden en kalitesizine. O değerleri göremiyorum.
Ters Osmoz cihazının markası ne acaba dostum?
Sıfır Hoisng aldım ama onda da aynı şey olunca iade etmiştim 1 ay önce.
4 Yollu vana aldım o takılı, çekvalf aldım o da takılı ama yanından geçmiyor sizinkinin.
fktanik 2012-05-14 19:33:49
[QUOTE=Zuckar]8 den beri çalışmıyordu ölçtüm 6 çıktı. Mebran filmec 75 . Bence senin mebran hosinginde sorun var bir sekilde karıştırıyor suyu.[/QUOTE]
Abi membran housingini ve membranını bana satarmısın...

O ne öyle bende 40 çeşit filtre var, en kalitelisinden en kalitesizine. O değerleri göremiyorum.
Ters Osmoz cihazının markası ne acaba dostum?
Sıfır Hoisng aldım ama onda da aynı şey olunca iade etmiştim 1 ay önce.
4 Yollu vana aldım o takılı, çekvalf aldım o da takılı ama yanından geçmiyor sizinkinin.
TERS OSMOZ PROBLEMİ
[QUOTE=Zuckar]Yok genelde tank suyu değiştirmeden ölçüyorum. Şimdi ölçtüm ilk akan bardak 49 çıktı post filtrelerden sonra ama o bardağı doldurdum ölçtüm döktüm o arada boşa aktı ikinci bardağı ölçtüm 36 çıktı. Yani bir yükselme oluyor ama post filtreden kaynaklanıyor buyuk ihtimal.[/QUOTE]
Keşke direk membrandan sonra da ölçebilsen dostum. O yükselme Post filtreden değildir sanırım.
Membrandan sonra post karbondan önce bakabilirmisin(tabi 1 saat kadar sistem durmuş olmalı)
Teşekkürler
[QUOTE=Zuckar]Yok genelde tank suyu değiştirmeden ölçüyorum. Şimdi ölçtüm ilk akan bardak 49 çıktı post filtrelerden sonra ama o bardağı doldurdum ölçtüm döktüm o arada boşa aktı ikinci bardağı ölçtüm 36 çıktı. Yani bir yükselme oluyor ama post filtreden kaynaklanıyor buyuk ihtimal.[/QUOTE]
Keşke direk membrandan sonra da ölçebilsen dostum. O yükselme Post filtreden değildir sanırım.
Membrandan sonra post karbondan önce bakabilirmisin(tabi 1 saat kadar sistem durmuş olmalı)
Teşekkürler
TERS OSMOZ PROBLEMİ
[QUOTE=Zuckar]Bende tank yok 3 lu filtre uzeri 1 mebran 1 karbon ve 1 mineral filtre var. Mebrandan once 200 çeşmede 220-230 mebrandan sonra 7-10 ve post filtreler sonrası 35 çıkıyor düzenli olarak 2 ayda bir falan ölçüyorum. [/QUOTE]
BU dediğin 1 saat kadar bekledikten sonra ölçtüğün değermi acaba?
Bende bekledikçe değer yükseliyor ve ilk 2-3 bardaktan sonra 12-15ppm lere düşüyor.
[QUOTE=Zuckar]Bende tank yok 3 lu filtre uzeri 1 mebran 1 karbon ve 1 mineral filtre var. Mebrandan once 200 çeşmede 220-230 mebrandan sonra 7-10 ve post filtreler sonrası 35 çıkıyor düzenli olarak 2 ayda bir falan ölçüyorum. [/QUOTE]
BU dediğin 1 saat kadar bekledikten sonra ölçtüğün değermi acaba?
Bende bekledikçe değer yükseliyor ve ilk 2-3 bardaktan sonra 12-15ppm lere düşüyor.
TERS OSMOZ PROBLEMİ
[QUOTE=Zuckar]Peki daire girişinde yada aparman girişinde farklı bir sistem olabilirmi.
Valla bede akıl erdiremedim. Tank Demir olduğu icin tds yi arttırır ama okadarda degil. Acaba tds suda olusan bakterilerden etkileniyormu. Yani su beklediğinde bakteri uruyor ve tds degerini arttırıyor olabilirmi. Ben osmoz su vanasını açınca çalıştırıyorum ve durduruyorum yani mebranin önünde ve arkasındaki su basıncı hiç esitlenmiyor bence depolu sistemlerde basınç esitlendigi icin mebran kaçırıyor olabilir.
Mebranin bulunduğu hausingde bir çatlak yada kacak olma ihtimali aklıma geldi.[/QUOTE]
Bu testleri tank devredışı iken ve son tatlandırıcıdan önce aldım.
Çekvalfi de bugun değiştirdim.
Housingde çatlak yok sanırım, zaten 3 ayrı housingte de aynı şey oluyor.
Bakteriden dolayı oluyrmuki acaba?
Birde şu var, eşimde çalışyor ve hafta içi 5 gün gündüz su üretmiyor. Hafta sonuda pek kullanıyor sayılmayız. Fazla sirkülasyon olmadığından mı değer yüksek çıkıyor?
Sizde de varsa sistemi otomatiğe geçip kapandıktan 1 saat sonra(tank kapalı) direk membrandan 1 bardak su alıp deneyebilirmisiniz?
Teşekkürler
[QUOTE=Zuckar]Peki daire girişinde yada aparman girişinde farklı bir sistem olabilirmi.
Valla bede akıl erdiremedim. Tank Demir olduğu icin tds yi arttırır ama okadarda degil. Acaba tds suda olusan bakterilerden etkileniyormu. Yani su beklediğinde bakteri uruyor ve tds degerini arttırıyor olabilirmi. Ben osmoz su vanasını açınca çalıştırıyorum ve durduruyorum yani mebranin önünde ve arkasındaki su basıncı hiç esitlenmiyor bence depolu sistemlerde basınç esitlendigi icin mebran kaçırıyor olabilir.
Mebranin bulunduğu hausingde bir çatlak yada kacak olma ihtimali aklıma geldi.[/QUOTE]
Bu testleri tank devredışı iken ve son tatlandırıcıdan önce aldım.
Çekvalfi de bugun değiştirdim.
Housingde çatlak yok sanırım, zaten 3 ayrı housingte de aynı şey oluyor.
Bakteriden dolayı oluyrmuki acaba?
Birde şu var, eşimde çalışyor ve hafta içi 5 gün gündüz su üretmiyor. Hafta sonuda pek kullanıyor sayılmayız. Fazla sirkülasyon olmadığından mı değer yüksek çıkıyor?
Sizde de varsa sistemi otomatiğe geçip kapandıktan 1 saat sonra(tank kapalı) direk membrandan 1 bardak su alıp deneyebilirmisiniz?
Teşekkürler
TERS OSMOZ PROBLEMİ
[QUOTE=Zuckar]Sorun çözüldü mü?
[/QUOTE]
Başka bir ile gittiğimden cevap yazamadım. Kusura bakmayın dostlar.
Sorun ne yazıkki çözülmüş değil. TDS cihazı demişlerdi ama onuda aldım ama ne yazıkki olmadı. Resimler aşağıya ekledim.



Aynı Sitedeki eniştemin ters osmoz cihazı:

[QUOTE=Zuckar]Sorun çözüldü mü?
[/QUOTE]
Başka bir ile gittiğimden cevap yazamadım. Kusura bakmayın dostlar.
Sorun ne yazıkki çözülmüş değil. TDS cihazı demişlerdi ama onuda aldım ama ne yazıkki olmadı. Resimler aşağıya ekledim.



Aynı Sitedeki eniştemin ters osmoz cihazı:

TERS OSMOZ PROBLEMİ
[QUOTE=Zuckar]Mebran eskiyince ppm artar fakat böyle bir dalgalanma mantıklı degil. Mebranin contasi yerinde mı. Mebran basınçlı ortamdan basicsiz ortama suyu zorla zardan geçirir iki tarafta basınç esitlenince süzme işlemi kesintili olur yani tank ara ara dolduğu icin süzme işleminde kalite düşer. Ben ilk calistirdigimda 35 ppm 10 lt sonra 12 ppm e düşüyor. Sürekli akis kaliteyi arttırıyor gibi. Son filtreleriniz icinde mineral filtreleri olabilir bunun icinde bekleyen su 200 ppm i bulabilir. Tank kullanımı yapıyor olabilir. [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler cevap için.
Alttaki resim sorunu anlatıyor. Aşağıdakini test ederken son tatlandırıcı iptal ve kesinlikle tank kapalı şekilde ölçtüm.
Yalnız sorun son 5-6 aydır var ve ben 4-5 yıldır kullanıyorum. Membranın contaları yerinde, 1 hafta da sıfır Voltron membanda da aynı şey oluyor. Sıfır iade ettiğim 1 haftalık Filmtec 75gpd membranda da aynısı oldu.
Resimdeki gibi ilk 2-3 bardakta 200ppm leri buluyor ve direk membrandan ölçüm yapıyorum.
Kafayı sıyıracağım galiba.

fktanik 2012-05-01 22:45:36
[QUOTE=Zuckar]Mebran eskiyince ppm artar fakat böyle bir dalgalanma mantıklı degil. Mebranin contasi yerinde mı. Mebran basınçlı ortamdan basicsiz ortama suyu zorla zardan geçirir iki tarafta basınç esitlenince süzme işlemi kesintili olur yani tank ara ara dolduğu icin süzme işleminde kalite düşer. Ben ilk calistirdigimda 35 ppm 10 lt sonra 12 ppm e düşüyor. Sürekli akis kaliteyi arttırıyor gibi. Son filtreleriniz icinde mineral filtreleri olabilir bunun icinde bekleyen su 200 ppm i bulabilir. Tank kullanımı yapıyor olabilir. [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler cevap için.
Alttaki resim sorunu anlatıyor. Aşağıdakini test ederken son tatlandırıcı iptal ve kesinlikle tank kapalı şekilde ölçtüm.
Yalnız sorun son 5-6 aydır var ve ben 4-5 yıldır kullanıyorum. Membranın contaları yerinde, 1 hafta da sıfır Voltron membanda da aynı şey oluyor. Sıfır iade ettiğim 1 haftalık Filmtec 75gpd membranda da aynısı oldu.
Resimdeki gibi ilk 2-3 bardakta 200ppm leri buluyor ve direk membrandan ölçüm yapıyorum.
Kafayı sıyıracağım galiba.


TERS OSMOZ PROBLEMİ
Evde sadece içme suyu için kullandığımız cihazda bir sorun var ve çözemedik bir türlü. Tankı kapatıp musluğu açınca 3-4 dakaika içinde sistem 15ppm değere iniyor. Ancak sistem 30 dakika bekledikten(otomatiğe geçtikten) sonra direk membrandan aldığım suyun değeri 150-200ppm çıkıyor. İkinci bir komple Aqualine cihazda da aynı şey oluyor. Farklı üçüncü membran kutusu ve 3-4 farklı membran denediğim halde hep yüksek çıkıyor ilk kullanımda.
Bunu nasıl çözeceğiz dostlar. 4 yollu vana, membran kutusu, atık su kısıtlayıcı, filtreler değişti ama sorun çözülmedi. Kafayı yedirtecek bana....
10 dakika kaar (tank kapalı) musluğu açıp akıtıyorum, değer 15ppm'e inince musluğu da kapatıp tankı açarak dolduruyorum. Değer süper oluyor. Ancak suyu kullandıkça yerine 2-3 bardak arıtma yapmaya başladığından ve bu 2-3 bardak zaten yüksek ppm olduğundan tanktaki suda gitgide yükseliyor. Sorun burda işte. Membran kutusunun içindeki su neden bekleyince değer fırlıyor.
Acil yardım lütfen.

Evde sadece içme suyu için kullandığımız cihazda bir sorun var ve çözemedik bir türlü. Tankı kapatıp musluğu açınca 3-4 dakaika içinde sistem 15ppm değere iniyor. Ancak sistem 30 dakika bekledikten(otomatiğe geçtikten) sonra direk membrandan aldığım suyun değeri 150-200ppm çıkıyor. İkinci bir komple Aqualine cihazda da aynı şey oluyor. Farklı üçüncü membran kutusu ve 3-4 farklı membran denediğim halde hep yüksek çıkıyor ilk kullanımda.
Bunu nasıl çözeceğiz dostlar. 4 yollu vana, membran kutusu, atık su kısıtlayıcı, filtreler değişti ama sorun çözülmedi. Kafayı yedirtecek bana....
10 dakika kaar (tank kapalı) musluğu açıp akıtıyorum, değer 15ppm'e inince musluğu da kapatıp tankı açarak dolduruyorum. Değer süper oluyor. Ancak suyu kullandıkça yerine 2-3 bardak arıtma yapmaya başladığından ve bu 2-3 bardak zaten yüksek ppm olduğundan tanktaki suda gitgide yükseliyor. Sorun burda işte. Membran kutusunun içindeki su neden bekleyince değer fırlıyor.
Acil yardım lütfen.

SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
