ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
lepistes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ağustos 2006 22:09
Son Ziyaret:
19 Nisan 2026 22:13
Toplam Mesaj:
172 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Agah KAYMAZ
Doğum Tarihi:
11 Kasım 1982
Yaş:
43
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
ANCHORFREE_VERSION="413161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00ZZ','IP':'63.141.198.127','CH':'HSSCNL100561','CT':'oxm,z239','HST':'&sessStartTime=1401979928','AFH':'hss291','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'3.42','FBW':'','FBWCNT':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null){document.write(" ")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}");< ="text/" title="AFc_283">.AFc_body283{} .AFc_all283,a.AFc_all283:hover,a.AFc_all283:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}< ="text/">.AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0}![]()
")}Emre ve Gökhan, kaybettiğiniz posolara üzüldüm, geçmiş olsun.
ANCHORFREE_VERSION="413161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00ZZ','IP':'63.141.198.127','CH':'HSSCNL100561','CT':'oxm,z239','HST':'&sessStartTime=1401979928','AFH':'hss291','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'3.42','FBW':'','FBWCNT':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null){document.write("
var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00ZZ','IP':'63.141.198.127','CH':'HSSCNL100561','CT':'oxm,z239','HST':'&sessStartTime=1401979928','AFH':'hss291','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'3.42','FBW':'','FBWCNT':0};if(_AF2$.TOP==1){document.write("
Emre kardeşim yeni kuracağın tankın ölçüleri çok güzel, tam bunlara göre, ne güzel seyredilir o akvaryum. Bakalım sulawesi mineral işe yarayacak mı. Resimlerini bekliyoruz..
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
Güzel haberler bekliyoruz o zaman.
Güzel haberler bekliyoruz o zaman.
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
Emre posolar duruyor :)
Emre posolar duruyor :)
Beyler neden küçük bir akvaryum kurmadım sorusunun cevabı basit: Benim akvaryumlarımın hepsi büyük
Küçük akvaryumum yok. Aslında bir kenarda boş duran 100*30*40 ebatlarında bir tane var ama onu da koyacak yer sıkıntı..
Küçük akvaryumum yok. Aslında bir kenarda boş duran 100*30*40 ebatlarında bir tane var ama onu da koyacak yer sıkıntı.. Gökhan, elden çıkarmayı düşünüyorum ama bakalım, Emre'yle de konuştuk bu konuyu. Gerçi seviyorum kerataları ya.. 

Emre, nano tankı şu hazır sularla mı kurdun?
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
Ne demek usta, keyifle yazdım. Başta görsellik vardı ancak şu an kum ya da dekoratif herhangi bir malzeme yok dolayısıyla görselik diye bir şey yok, üstüne üstlük adi salyangoz dolu
Katil salyangoz ve macrakanta seçenekleri hep aklımdaydı ama aynen söylediğin gibi, poso yavruları da yem olurdu. Adi salyangozlar daha önce aldığım bitkilerden bulaştılar.. Ben de bozdum bitkiliyi tamamen boşattım tankı ama kullandığım iç filtreden (o kadar da temizledim) yine bulaştılar sanırım. Keşke bir iki hafta kurumaya bıraksaydım. Olan oldu artık. Kabağı cüce vatozlar da seviyor, denerim ben de. Yavrular şu an yavrulukta değiller hepsi beraber akvaryumun bir tarafında camla böldüğüm yerdeler. Diğer bölümde ise beyaz elma salyangozları var, adiler ise her yerde :D Aslında en güzeli tankı boşaltıp baştan başlamak..
Ne demek usta, keyifle yazdım. Başta görsellik vardı ancak şu an kum ya da dekoratif herhangi bir malzeme yok dolayısıyla görselik diye bir şey yok, üstüne üstlük adi salyangoz dolu
Katil salyangoz ve macrakanta seçenekleri hep aklımdaydı ama aynen söylediğin gibi, poso yavruları da yem olurdu. Adi salyangozlar daha önce aldığım bitkilerden bulaştılar.. Ben de bozdum bitkiliyi tamamen boşattım tankı ama kullandığım iç filtreden (o kadar da temizledim) yine bulaştılar sanırım. Keşke bir iki hafta kurumaya bıraksaydım. Olan oldu artık. Kabağı cüce vatozlar da seviyor, denerim ben de. Yavrular şu an yavrulukta değiller hepsi beraber akvaryumun bir tarafında camla böldüğüm yerdeler. Diğer bölümde ise beyaz elma salyangozları var, adiler ise her yerde :D Aslında en güzeli tankı boşaltıp baştan başlamak..Gökhan, senin yellow spotted'larınla orangelerinin çaprazlanmaları konusunda bilgin var mı? Ben eşleşebilirler diye biliyorum.
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
Gökhan kardeşim bazı fotoğraflarda posoların bahçe duvarının dibinde kumda oynayan kara salyangozları gibiler :)) suyun çok temiz maşallah. Emre benimkilerden bahsetmiş biraz :) Takılıyorlar işte abisi :) başta 160-50-50 ebatlarında bir akvaryumumda bakıyordum onlara, kum ve iri taşlar koymuştum. Hareket ederlerken komikler, biraz ilerleyip kabuklarını kendilerine çekerek yürümelerini izlemek eğlenceli. Ama maalesef günün yarısını kuma dalış yapıp yatmakla geçiriyorlar :) İlerleyen günlerde akvaryumun boyutlarından dolayı beslemek problem olmaya başladı, yeterince beslenebiliyorlar mı diye endişelenmeye başladım. Çünkü yavaş hareket ediyorlar ve bazen saatlerce kımıldamıyorlar. Yemleri bulamıyorlarsa diye daha fazla yem atmaya başladım ama kumlu tabanda dip temizliği zor olmaya başladı. O sıralar sonsuza dek kurtulduğumu düşündüğüm adi salyangozlar tekrar çoğalmaya başlayınca canım çok sıkıldı. Zaten kumsuz ortamda ne yapacaklarını merak ediyordum, dip çekimi de kolay olur diye düşündüm ve kumu çıkarmaya karar verdim, tabi taşları da. Dar bir alanda daha iyi beslerim diye akvaryumun bir kenarını vantuzlarla sabitlediğim bir camla basitçe böldüm. Günde iki defa bolca yemliyorum ve hergün dip çekimi yaparak yenmeyen yemlerden ve pisliklerden kurtuluyorum. Pilli dip süpürgesi de kullanıyorum, daha pratik. Kum olmaması alışkanlıklarında bir değişikliğe yol açmadı :)) Genellikle köşelerde birkaçı toplaşıp kabuklarına çekiliyorlar. Kullandığım yemlere gelince: Sera flora, tetra provegetable, tropical vegetable pul, tropical supertabin b, jbl novofect, tetra discus, tetramin. Tetra discus ve tetramini arasıra çerez niyetine veriyorum. Pul yemleri seviyorlar, tetra provegetable onların da benim de favorim :) Yemi ezerek atıyor ve elimle su yüzeyini dalgalandırıyorum ki yem hemen dibe çöksün. Sprilunalı tablet yemleri ise birkaç parçaya bölüp atıyorum, daha çok noktada yem olsun diye, başka bir sebebi yok. Haşlanmış veya haşlanmamış hiç sebze ya da meyve vermedim. Su ise şebeke suyu, sertleştirmek için yaptığım birşey yok. Genel serlik açısından "sert su" olarak değerlendirilebilir, ph ise 7,4 - 7,5 gibi. Aslında oturduğum binada filtre var, suda sertliği sağlayan mineralleri (magnezyum, kalsiyum gibi) tamamen yok ediyor ve genel sertliği sıfıra indiriyor, ph ise değişmiyor. Diğer akvaryumlarımda bu suyu kullanıyorum ancak salyangozların kabukları yumuşak suda bozuluyor, yumuşuyor diye birkaç yerde okuduğum için onların suyunu filtreyi birkaç dakikalığına devre dışı bırakarak alıyorum. Üremeleri için özel hiç bir şey yapmadım, bu konuda kafa yormama da gerek kalmadı çünkü gelmelerinin üzerinden bir ay ancak geçmişti ki ilk yavruyu gördüm. Bir ara birkaç yavruyu plastik yavruluğa koydum. Elma salyangozlarının minik yavrularını alıp hazır ya da büyük pet şişeleri keserek yaptığımız yavruluklarda besiye çekerek inanılmaz hızlı büyütmüştüm. Öyle ki aynı batın kardeşlerinin üç katı oluyorlardı. Aynı şeyi posolarda da denedim ama bir değişiklik olmadı. Ha bu arada adi salyangozlara karşı yumurtalarını yiyorlar denilen elma salyangozlarından aldım, değişiklik olsun diye beyazlardan aldım. Ama nafile :) Yumurtaları yedikleri falan yok :))
Gökhan kardeşim bazı fotoğraflarda posoların bahçe duvarının dibinde kumda oynayan kara salyangozları gibiler :)) suyun çok temiz maşallah. Emre benimkilerden bahsetmiş biraz :) Takılıyorlar işte abisi :) başta 160-50-50 ebatlarında bir akvaryumumda bakıyordum onlara, kum ve iri taşlar koymuştum. Hareket ederlerken komikler, biraz ilerleyip kabuklarını kendilerine çekerek yürümelerini izlemek eğlenceli. Ama maalesef günün yarısını kuma dalış yapıp yatmakla geçiriyorlar :) İlerleyen günlerde akvaryumun boyutlarından dolayı beslemek problem olmaya başladı, yeterince beslenebiliyorlar mı diye endişelenmeye başladım. Çünkü yavaş hareket ediyorlar ve bazen saatlerce kımıldamıyorlar. Yemleri bulamıyorlarsa diye daha fazla yem atmaya başladım ama kumlu tabanda dip temizliği zor olmaya başladı. O sıralar sonsuza dek kurtulduğumu düşündüğüm adi salyangozlar tekrar çoğalmaya başlayınca canım çok sıkıldı. Zaten kumsuz ortamda ne yapacaklarını merak ediyordum, dip çekimi de kolay olur diye düşündüm ve kumu çıkarmaya karar verdim, tabi taşları da. Dar bir alanda daha iyi beslerim diye akvaryumun bir kenarını vantuzlarla sabitlediğim bir camla basitçe böldüm. Günde iki defa bolca yemliyorum ve hergün dip çekimi yaparak yenmeyen yemlerden ve pisliklerden kurtuluyorum. Pilli dip süpürgesi de kullanıyorum, daha pratik. Kum olmaması alışkanlıklarında bir değişikliğe yol açmadı :)) Genellikle köşelerde birkaçı toplaşıp kabuklarına çekiliyorlar. Kullandığım yemlere gelince: Sera flora, tetra provegetable, tropical vegetable pul, tropical supertabin b, jbl novofect, tetra discus, tetramin. Tetra discus ve tetramini arasıra çerez niyetine veriyorum. Pul yemleri seviyorlar, tetra provegetable onların da benim de favorim :) Yemi ezerek atıyor ve elimle su yüzeyini dalgalandırıyorum ki yem hemen dibe çöksün. Sprilunalı tablet yemleri ise birkaç parçaya bölüp atıyorum, daha çok noktada yem olsun diye, başka bir sebebi yok. Haşlanmış veya haşlanmamış hiç sebze ya da meyve vermedim. Su ise şebeke suyu, sertleştirmek için yaptığım birşey yok. Genel serlik açısından "sert su" olarak değerlendirilebilir, ph ise 7,4 - 7,5 gibi. Aslında oturduğum binada filtre var, suda sertliği sağlayan mineralleri (magnezyum, kalsiyum gibi) tamamen yok ediyor ve genel sertliği sıfıra indiriyor, ph ise değişmiyor. Diğer akvaryumlarımda bu suyu kullanıyorum ancak salyangozların kabukları yumuşak suda bozuluyor, yumuşuyor diye birkaç yerde okuduğum için onların suyunu filtreyi birkaç dakikalığına devre dışı bırakarak alıyorum. Üremeleri için özel hiç bir şey yapmadım, bu konuda kafa yormama da gerek kalmadı çünkü gelmelerinin üzerinden bir ay ancak geçmişti ki ilk yavruyu gördüm. Bir ara birkaç yavruyu plastik yavruluğa koydum. Elma salyangozlarının minik yavrularını alıp hazır ya da büyük pet şişeleri keserek yaptığımız yavruluklarda besiye çekerek inanılmaz hızlı büyütmüştüm. Öyle ki aynı batın kardeşlerinin üç katı oluyorlardı. Aynı şeyi posolarda da denedim ama bir değişiklik olmadı. Ha bu arada adi salyangozlara karşı yumurtalarını yiyorlar denilen elma salyangozlarından aldım, değişiklik olsun diye beyazlardan aldım. Ama nafile :) Yumurtaları yedikleri falan yok :))
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
Koyu renk kum orange'leri çok güzel göstermiş. Maşallah neşeli posolara :)
Koyu renk kum orange'leri çok güzel göstermiş. Maşallah neşeli posolara :)
PETSHOP AÇMAK İSTİYORUM
SSK'lı iken vergi mükellefi olabilir, ticari bir faaliyette bulunabilirsiniz. SSK'lı olduğunuz sürece Bağ-kur'lu olmazsınız. Kendi işyerinizde SSK'lı olamazsınız ki zaten siz eczanede çalıştığınızı belirtmişsiniz.
SSK'lı iken vergi mükellefi olabilir, ticari bir faaliyette bulunabilirsiniz. SSK'lı olduğunuz sürece Bağ-kur'lu olmazsınız. Kendi işyerinizde SSK'lı olamazsınız ki zaten siz eczanede çalıştığınızı belirtmişsiniz.
100x45x50 akvaryumda astronot
İlerde astronotlardan herhangi ikisi eş tutabilir. Bu durumda akvaryumda sadece o çifti bırakırsanız yavru alabilirsiniz. Akvaryumunuz bir çift için uygun.
Ateş Ağız Çiftim
Ateşağızları severim, güzel bir çift, maşallah.
Ateşağızları severim, güzel bir çift, maşallah.
SON MESAJLAR
- 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 22:20
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
ootkn,
sorbiek,
altanilker,
07ahmet,
xfuriousx,
TheDS,
darkaura,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
vedat79,
SeaWorld,
EKAR,
pianoƒish,
berkant68,
Birtek,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
erdalakçay,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
nazemert1,
3K4ĞITÇI,
Jeveux,
osmandbnl,
ruhanuzunoglu,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
Mustafasesen,
AquaVita,
Meryemmm,
Beşirsamur,
oguzozt,
Alpbaba,
oguzsel,
MehmetEgemen,
√olkaπ,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
