ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmet demirkol
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Mart 2013 18:26
Son Ziyaret:
07 Ocak 2021 07:22
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Demirkol
Doğum Tarihi:
10 Ocak 1985
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Demirkol
[email protected]
SON 10 MESAJI
8 Yıl Sonra Bitkiye Dönüş :)
[QUOTE=Emre kaya 27]Hayırlı olsun abi Allah yolunu açık etsin inşallah sıkıntı cıkmaz[/QUOTE]
Amin emre kardesim saolasin umarim sorunsuz ilerleriz😊
[QUOTE=Emre kaya 27]Hayırlı olsun abi Allah yolunu açık etsin inşallah sıkıntı cıkmaz[/QUOTE]
Amin emre kardesim saolasin umarim sorunsuz ilerleriz😊
8 Yıl Sonra Bitkiye Dönüş :)
Herkese iyi aksamlar arkadaslar uzun sure oldu paylasim yapmayali sitrik asit mayali sistem siringa tarak sapi difuzor bir kac gun calisti sonra gunledi duvar berbat duruma düştü
aliexpresden aparat siparisi verdim geldi sonunda
Ista 3In1 difuzor siparis edildi geldi kullanim sahane bosa ugrasmisim siringayla
Gelelim akvaryuma bitkilerde gozle gorunur buyume gelisme mevcut biraz yavas sanirim ve kirmizi bitkilerim olmasina ragmen herhangi bir kizariklik yok guller haric aydinlatma ile alakali sanirin keza 10000 k led kullaniyorum gelisim yavaş maalesef power led için hazirliklar tamamlanmak üzere 54 w 1w power led kullanicam elimde var 2 yıl önce almıştım yıldız pcb uzerinde yukaridaki resimlerde mevcut arma elektronikden 64 as kodlu sogutucuyu siparis ettim bu hafta gelir cumaya kadar
Bu hafta cuma günü büyük ihtimalle 2 haftalık tatile çıkıyoruz bu sürede herseyi halletmek lazım sizlere sorum şu armatur asılı olacak bi 20 cm yukarda kalacak 90 derecelik lens almayı düşünüyorum uygunmudur acaba bilgili arkadaslardan tavsiye istiyorum 60.60.50 olculerim 10 cm kum kalinligi var onde montecarlolar var ve cok yavas gelisim mevcut monte ler icin 60 derecelik lensmi alsam bu konuda saglam akla ihtiyacim var arkadaslar
Aliexpresden 15 gunde geldi diy co2 aparati tam ismini bilmiyorum ancak sahane bir urun patlama riski yok 😁bu arada sanirim limon tuzu karbonat karışımı
ilk patlatan benim sise bildihiniz patladi bi sure co2 vermedim bu surede bu aparati siparis verdim geldi buna basladim😁 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/120520202136051.jpg[/IMG]
Sondurum bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/120520202136231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/120520202136401.jpg[/IMG]
Herkese iyi aksamlar arkadaslar uzun sure oldu paylasim yapmayali sitrik asit mayali sistem siringa tarak sapi difuzor bir kac gun calisti sonra gunledi duvar berbat duruma düştü
aliexpresden aparat siparisi verdim geldi sonunda
Ista 3In1 difuzor siparis edildi geldi kullanim sahane bosa ugrasmisim siringayla
Gelelim akvaryuma bitkilerde gozle gorunur buyume gelisme mevcut biraz yavas sanirim ve kirmizi bitkilerim olmasina ragmen herhangi bir kizariklik yok guller haric aydinlatma ile alakali sanirin keza 10000 k led kullaniyorum gelisim yavaş maalesef power led için hazirliklar tamamlanmak üzere 54 w 1w power led kullanicam elimde var 2 yıl önce almıştım yıldız pcb uzerinde yukaridaki resimlerde mevcut arma elektronikden 64 as kodlu sogutucuyu siparis ettim bu hafta gelir cumaya kadar
Bu hafta cuma günü büyük ihtimalle 2 haftalık tatile çıkıyoruz bu sürede herseyi halletmek lazım sizlere sorum şu armatur asılı olacak bi 20 cm yukarda kalacak 90 derecelik lens almayı düşünüyorum uygunmudur acaba bilgili arkadaslardan tavsiye istiyorum 60.60.50 olculerim 10 cm kum kalinligi var onde montecarlolar var ve cok yavas gelisim mevcut monte ler icin 60 derecelik lensmi alsam bu konuda saglam akla ihtiyacim var arkadaslar
Aliexpresden 15 gunde geldi diy co2 aparati tam ismini bilmiyorum ancak sahane bir urun patlama riski yok 😁bu arada sanirim limon tuzu karbonat karışımı
ilk patlatan benim sise bildihiniz patladi bi sure co2 vermedim bu surede bu aparati siparis verdim geldi buna basladim😁 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/120520202136051.jpg[/IMG]
Sondurum bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/120520202136231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/120520202136401.jpg[/IMG]
8 Yıl Sonra Bitkiye Dönüş :)
[QUOTE=darkaura]
Exceli hazırlayanın yaptığı yoğunluğ bağlı. Belirtilen dozu asla geçmeyin keza excel dişcilerde dezenfektan olarak kullanılır, zehirlidir.
teşekkkür ederim [QUOTE=darkaura]
Exceli hazırlayanın yaptığı yoğunluğ bağlı. Belirtilen dozu asla geçmeyin keza excel dişcilerde dezenfektan olarak kullanılır, zehirlidir.
[/QUOTE]
teşekkür ederim excel yorumunuz için kendimce plan yaptım bunuda uygulıycam sağolun
[QUOTE=darkaura]
Exceli hazırlayanın yaptığı yoğunluğ bağlı. Belirtilen dozu asla geçmeyin keza excel dişcilerde dezenfektan olarak kullanılır, zehirlidir.
teşekkkür ederim [QUOTE=darkaura]
Exceli hazırlayanın yaptığı yoğunluğ bağlı. Belirtilen dozu asla geçmeyin keza excel dişcilerde dezenfektan olarak kullanılır, zehirlidir.
[/QUOTE]
teşekkür ederim excel yorumunuz için kendimce plan yaptım bunuda uygulıycam sağolun
8 Yıl Sonra Bitkiye Dönüş :)
Exel sivi gubre gunde en az 3 ml diyor hergun kullanmamda sıkıntı olurmu acaba bilen arkadaslar bilgi verirse sevinirim
Exel sivi gubre gunde en az 3 ml diyor hergun kullanmamda sıkıntı olurmu acaba bilen arkadaslar bilgi verirse sevinirim
8 Yıl Sonra Bitkiye Dönüş :)
Video yüklemeye çalıştım ama beceremedim sanırım co2 icin dun mayalı sistemle başladım ancak sabaha kadar co2 çıkışı göremedim malesef sabahda kalkar kalkmaz marketin yolunu tuttum limon tuzu karbonat nolur nolmaz diye mayada alıp geldim eve sistemi değiştirip co2 ye başladık sonunda fotograflarda görünüyor umarim hersey yolunda gider su yavas yavas berraklaşiyor artik bitkilerimiz de adapte oldumu deyme keyfime
Saat 12:20 de co2 basladi bakalim kac gun gidecek bu sistem ilk kez deniyorum bende [:P]
Ilk fotoda co2 cikisi guzel gorunuyor ikincide hic görünmüyor garip bi durum [:lol:][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/240420201243251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/240420201244031.jpg[/IMG]
İlk şişe 200 gr limontuzu 400 gr su
Ikinci sise 200 gr karbonat 400 gr su
3.sise de su var akvaryumdan su gelmesine karsi arti basinci azda olsa oda paylasacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/240420201244481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/240420201245311.jpg[/IMG][EDIT]ahmet demirkol,2020-04-24 12:51:27[/EDIT]
Video yüklemeye çalıştım ama beceremedim sanırım co2 icin dun mayalı sistemle başladım ancak sabaha kadar co2 çıkışı göremedim malesef sabahda kalkar kalkmaz marketin yolunu tuttum limon tuzu karbonat nolur nolmaz diye mayada alıp geldim eve sistemi değiştirip co2 ye başladık sonunda fotograflarda görünüyor umarim hersey yolunda gider su yavas yavas berraklaşiyor artik bitkilerimiz de adapte oldumu deyme keyfime
Saat 12:20 de co2 basladi bakalim kac gun gidecek bu sistem ilk kez deniyorum bende [:P]
Ilk fotoda co2 cikisi guzel gorunuyor ikincide hic görünmüyor garip bi durum [:lol:][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/240420201243251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/240420201244031.jpg[/IMG]
İlk şişe 200 gr limontuzu 400 gr su
Ikinci sise 200 gr karbonat 400 gr su
3.sise de su var akvaryumdan su gelmesine karsi arti basinci azda olsa oda paylasacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/240420201244481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/240420201245311.jpg[/IMG][EDIT]ahmet demirkol,2020-04-24 12:51:27[/EDIT]
8 Yıl Sonra Bitkiye Dönüş :)
[QUOTE=mehmetaydin]Kurulumda keyifler dilerim.Bir iki tavsiyem var.Öncelikle o ufak kök böyle geniş hacim için görsel doygunluk sağlamamış, daha büyük 1 veya 2 adet kök eklenebilir.Ayrıca yine doğallık açısından kayalarla da bir alan oluşturulabilir.Bitkili akvaryumlarda hindistan cevizi yuvalar benim hoşuma gidiyor gerçekten.1 veya 2 adet öneririm.Hem dipteki canlılar girer çıkar hem görsellik olur. [/QUOTE]
Cok tesekkur ederim mehmet bey kok dediginiz agac gozume baya buyuk geldi aslinda benim[:lol:] daha buyugude var açıkçası olmadi onu koyarım yeterki bitkiler adapde olsun tas konusunda emin degilim tas koysammi diye ama dere taslarindan yapabilirim bir iki hafta ya hindistan cevizi icinde tesekkur ederim iyi bir fikir oldu gercekden [^_^]
[QUOTE=mehmetaydin]Kurulumda keyifler dilerim.Bir iki tavsiyem var.Öncelikle o ufak kök böyle geniş hacim için görsel doygunluk sağlamamış, daha büyük 1 veya 2 adet kök eklenebilir.Ayrıca yine doğallık açısından kayalarla da bir alan oluşturulabilir.Bitkili akvaryumlarda hindistan cevizi yuvalar benim hoşuma gidiyor gerçekten.1 veya 2 adet öneririm.Hem dipteki canlılar girer çıkar hem görsellik olur. [/QUOTE]
Cok tesekkur ederim mehmet bey kok dediginiz agac gozume baya buyuk geldi aslinda benim[:lol:] daha buyugude var açıkçası olmadi onu koyarım yeterki bitkiler adapde olsun tas konusunda emin degilim tas koysammi diye ama dere taslarindan yapabilirim bir iki hafta ya hindistan cevizi icinde tesekkur ederim iyi bir fikir oldu gercekden [^_^]
8 Yıl Sonra Bitkiye Dönüş :)
Sıvı gübre konusunda malesef bilgisizim potasyumla baslayalim.ozaman hortumlar malesef geçici😊 lily pipe siparisi verildi seffaf hirtumda aldikmi tamamdir bu is okadarda cok tecrubeli bi akvarist degilim 8 yildir akvaryum yok bakalim basladik umarim kisa surede bende adapde olurum hersey icin tesekkur ederim caglar bey 😁
Sıvı gübre konusunda malesef bilgisizim potasyumla baslayalim.ozaman hortumlar malesef geçici😊 lily pipe siparisi verildi seffaf hirtumda aldikmi tamamdir bu is okadarda cok tecrubeli bi akvarist degilim 8 yildir akvaryum yok bakalim basladik umarim kisa surede bende adapde olurum hersey icin tesekkur ederim caglar bey 😁
8 Yıl Sonra Bitkiye Dönüş :)
[:3]Fotolarda görüldügü üzere bitki dikimleri yapildi sanırım yoğun bir bitki şöleni oldu adaptasyon sağlanana kadar bu şekilde dağınık kalmasını istiyorum adaptasyon sağlandıktan sonra bitkilerin yerleri değişecek henuz fissidens moss um gelmedi montecarloda gelemedi malesef umarım kargoda çürümez malum sokaga cikma yasagi basladi 4 gün süre ile sudaki sis havasi henüz gitmedi 24 saattir filtrem çalışıyor ancak su hala sisli yarın aksamdan itibaren
ışıklar ve co2 verilmeye başlanacak sıvı gübre lere henüz başlamadım
tablo planlanıp ona göre ilerlemek istiyorum su degisimlerinde etkinin azalmamasi için bu tabloyu en uygun sekilde kurmam lâzım sıvı gübre konusunda yardımcı olacak arkadaslar varsa lütfen
acele edin
Bu arada sanırım forum eskisi kadar canlı değil normalde herkes akıl verir ama ben unudumu kaybetmedim bekliyorum değerli [:3] goruslerinizi ve tecrübelerinizi [:3]G]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/230420200015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/230420200016411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/230420200017331.jpg[/IMG
[:3]Fotolarda görüldügü üzere bitki dikimleri yapildi sanırım yoğun bir bitki şöleni oldu adaptasyon sağlanana kadar bu şekilde dağınık kalmasını istiyorum adaptasyon sağlandıktan sonra bitkilerin yerleri değişecek henuz fissidens moss um gelmedi montecarloda gelemedi malesef umarım kargoda çürümez malum sokaga cikma yasagi basladi 4 gün süre ile sudaki sis havasi henüz gitmedi 24 saattir filtrem çalışıyor ancak su hala sisli yarın aksamdan itibaren
ışıklar ve co2 verilmeye başlanacak sıvı gübre lere henüz başlamadım
tablo planlanıp ona göre ilerlemek istiyorum su degisimlerinde etkinin azalmamasi için bu tabloyu en uygun sekilde kurmam lâzım sıvı gübre konusunda yardımcı olacak arkadaslar varsa lütfen
acele edin
Bu arada sanırım forum eskisi kadar canlı değil normalde herkes akıl verir ama ben unudumu kaybetmedim bekliyorum değerli [:3] goruslerinizi ve tecrübelerinizi [:3]G]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/230420200015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/230420200016411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/230420200017331.jpg[/IMG
8 Yıl Sonra Bitkiye Dönüş :)
[QUOTE=mfcmfc]Allah muvaffak etsin,elbet bizde birgün döneceğiz :)[/QUOTE].
Dönün dönün bunun heyecanı bile başka 😊
[QUOTE=mfcmfc]Allah muvaffak etsin,elbet bizde birgün döneceğiz :)[/QUOTE].
Dönün dönün bunun heyecanı bile başka 😊
8 Yıl Sonra Bitkiye Dönüş :)
Ölçüler:60.60.50
Canlı Türleri: henüz yok
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: 60 cm 3 adet 10.000k led
pro 1000 lt filtre
200 w ısıtıcı
Herkese merhaba uzun 8 yılın ardindangeri dönüyorum nasipse bitkili sevdamıza yukarıda belirttiğim gibi 60*60*50 ölçülerindeki akvaryumum ile hatalarım varsa affola yardım ve görüşlerinize ihtiyacım var tabana 10lt lav kırıgı üzerine 10 lt jbl aquabasis üzerine misket gübre ve henüz yolda olan yaklaşık 20kg sipariş verdim 10 kg kullanıcam siyah kumumuz hagen olarak bilinen serildikden sonra bitki dikimine başlıcam
bitki siparislerimide bu gece verdim pazartesi ssali elime gecer umarim
Gül 3
bacopa 5
lysimachia nummularia 10
Hedyotis salzmani 1
ludvigia polustrisgen 3
çınar 5
ludvigia atlantis 5
limon 3
montecarlo zemin
Hydrocotyle vertilicillata 3
Prosserpina palustris cuba 3
Pogestemon octopus 3
Fissidens moss agac figuru icin
tavsiyelere açığım [:3]
co2 olarak mayalı sistem ilk düşüncem bir kaç ay içinde daha büyük akvaryum kurarken tüplüye geçerim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202018431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202020131.jpg[/IMG]
10000k ledlerim samsung marka
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202020551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202021441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202022261.jpg[/IMG]
Sıvı gübre seti olarak aldım bunları [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202025391.jpg[/IMG]
power led lerim var eklemem gerekirmi acaba destek lütfen
295 nm led[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202104261.jpg[/IMG]
295 nm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202105181.jpg[/IMG]
445 nm [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202106091.jpg[/IMG]
445 nm[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202106591.jpg[/IMG]
665nm[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202107491.jpg[/IMG]
6500k power led[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202108371.jpg[/IMG][EDIT]ahmet demirkol,2020-04-17 05:29:24[/EDIT]
Ölçüler:60.60.50
Canlı Türleri: henüz yok
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: 60 cm 3 adet 10.000k led
pro 1000 lt filtre
200 w ısıtıcı
Herkese merhaba uzun 8 yılın ardindangeri dönüyorum nasipse bitkili sevdamıza yukarıda belirttiğim gibi 60*60*50 ölçülerindeki akvaryumum ile hatalarım varsa affola yardım ve görüşlerinize ihtiyacım var tabana 10lt lav kırıgı üzerine 10 lt jbl aquabasis üzerine misket gübre ve henüz yolda olan yaklaşık 20kg sipariş verdim 10 kg kullanıcam siyah kumumuz hagen olarak bilinen serildikden sonra bitki dikimine başlıcam
bitki siparislerimide bu gece verdim pazartesi ssali elime gecer umarim
Gül 3
bacopa 5
lysimachia nummularia 10
Hedyotis salzmani 1
ludvigia polustrisgen 3
çınar 5
ludvigia atlantis 5
limon 3
montecarlo zemin
Hydrocotyle vertilicillata 3
Prosserpina palustris cuba 3
Pogestemon octopus 3
Fissidens moss agac figuru icin
tavsiyelere açığım [:3]
co2 olarak mayalı sistem ilk düşüncem bir kaç ay içinde daha büyük akvaryum kurarken tüplüye geçerim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202018431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202020131.jpg[/IMG]
10000k ledlerim samsung marka
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202020551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202021441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202022261.jpg[/IMG]
Sıvı gübre seti olarak aldım bunları [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202025391.jpg[/IMG]
power led lerim var eklemem gerekirmi acaba destek lütfen
295 nm led[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202104261.jpg[/IMG]
295 nm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202105181.jpg[/IMG]
445 nm [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202106091.jpg[/IMG]
445 nm[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202106591.jpg[/IMG]
665nm[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202107491.jpg[/IMG]
6500k power led[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144957/160420202108371.jpg[/IMG][EDIT]ahmet demirkol,2020-04-17 05:29:24[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
