ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akadiro
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Temmuz 2013 09:18
Son Ziyaret:
13 Kasım 2021 21:45
Toplam Mesaj:
97 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
KADİR BUTUN
Doğum Tarihi:
14 Şubat 1977
Yaş:
49
İl:
Tokat
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
KADİR BUTUN
SON 10 MESAJI
Su Üzerindeki Yağ Tabakası, Co2 Ilişkisi
Ph metreden emin değilim ikici el ama ph nı bildiğim bir kaç sıvıyı kontrol ettim çok yakın ölçüyor.İsta co2 indicatörü yeni aldım indicatöre göre co2 çok fazla sarı renkte .Bugün yaptığım testlerde fosfat ve nitrat normal ,demir sıfır demir ekledim .Yarın yine fotosentezi gözlemleyeceğim.Işık kullanfığım florasanlar 1.5 yıllık forumda okuduğum kadarıyla 6 ayda bir degişmesi gerekiyormus.Ama benim akvaryumdaki basit bitkiler ve parvuraların riccia ve bir kaç mossun gelişimi güzel hatta co2 fazla verince fotosentez çok fazla bile oluyor . şu an en büyük sıkıntı kahverengi yosun ve indicatöre göre co2 normal değerlerde ayarlayınca fotosentezi çok fazla gözlemleyememem.Su üzerindeki yağ tabakası normal floranın bozulduğunu gösterirmi?
Ph metreden emin değilim ikici el ama ph nı bildiğim bir kaç sıvıyı kontrol ettim çok yakın ölçüyor.İsta co2 indicatörü yeni aldım indicatöre göre co2 çok fazla sarı renkte .Bugün yaptığım testlerde fosfat ve nitrat normal ,demir sıfır demir ekledim .Yarın yine fotosentezi gözlemleyeceğim.Işık kullanfığım florasanlar 1.5 yıllık forumda okuduğum kadarıyla 6 ayda bir degişmesi gerekiyormus.Ama benim akvaryumdaki basit bitkiler ve parvuraların riccia ve bir kaç mossun gelişimi güzel hatta co2 fazla verince fotosentez çok fazla bile oluyor . şu an en büyük sıkıntı kahverengi yosun ve indicatöre göre co2 normal değerlerde ayarlayınca fotosentezi çok fazla gözlemleyememem.Su üzerindeki yağ tabakası normal floranın bozulduğunu gösterirmi?
Su Üzerindeki Yağ Tabakası, Co2 Ilişkisi
Merhaba arkadaşlar akvaryumuma 24 saat ph metreli co2 veriyorum.Geçen aldığım co2 indicator ölçümü ile farkettimki akvaryuma verdiğim co2 fazla indicator hep sarı.
Akvaryumumda yaşadığım iki önemli sorun birincisi yapraklardaki ve iç filtre üzerindeki kahverengi yosun ,ikincisi su üzerindeki yağ tabakası bu tabakanın bakteri kolonisi olduğunu biliyorum.Bu iki sorunun temel sebebi co2 fazlalığı olabilirmi?
Bu arada co2 gece kapattığım halde sabah indicator halen sarı ve fotosentez öncekine göre çok az (Akvaryumumda ph metreli co2 den sonra sae , cüce vatoz ve katil salyangoz ölümleri yaşadım)
Merhaba arkadaşlar akvaryumuma 24 saat ph metreli co2 veriyorum.Geçen aldığım co2 indicator ölçümü ile farkettimki akvaryuma verdiğim co2 fazla indicator hep sarı.
Akvaryumumda yaşadığım iki önemli sorun birincisi yapraklardaki ve iç filtre üzerindeki kahverengi yosun ,ikincisi su üzerindeki yağ tabakası bu tabakanın bakteri kolonisi olduğunu biliyorum.Bu iki sorunun temel sebebi co2 fazlalığı olabilirmi?
Bu arada co2 gece kapattığım halde sabah indicator halen sarı ve fotosentez öncekine göre çok az (Akvaryumumda ph metreli co2 den sonra sae , cüce vatoz ve katil salyangoz ölümleri yaşadım)
Ada Kurulum FİNAL
Cem bey merhaba
Kurduğunuz akvaryumlar çok güzel tasarım bitkilerin gelişimi çok başarılı.Ben yaklaşık 2 yıldır akvaryumla uğraşıyorum.Yosundan bir türlü kurtulamadım.Sanırım kullandığım ışık kombinasyonundan.Akavaryumum 100x40x50 ölçülerinde ,kulladığım ışık 2x39 w sylvania grolux 1 adet 39w sylvania aquastar 1 adet 39 w philips daylight .Sizin akvaryumlarınızda kullandığınız marka Giesemann fakat herki akvaryumda kullandığınız kombinasyonlar farklı.Işık sistemini yeniden degiştirmeyi düşünüyorum .Akvaryumumda cuba yetiştirmek istiyorum.Cuba ve yosun açısından en iyi kombinasyon ne olmalı .Yardımcı olursanız sevinirim.(Buraya yazmaktansa özel mesaj göndermek istedim ancak başaramadım.Kusura bakmayın)
Sayğılar
Cem bey merhaba
Kurduğunuz akvaryumlar çok güzel tasarım bitkilerin gelişimi çok başarılı.Ben yaklaşık 2 yıldır akvaryumla uğraşıyorum.Yosundan bir türlü kurtulamadım.Sanırım kullandığım ışık kombinasyonundan.Akavaryumum 100x40x50 ölçülerinde ,kulladığım ışık 2x39 w sylvania grolux 1 adet 39w sylvania aquastar 1 adet 39 w philips daylight .Sizin akvaryumlarınızda kullandığınız marka Giesemann fakat herki akvaryumda kullandığınız kombinasyonlar farklı.Işık sistemini yeniden degiştirmeyi düşünüyorum .Akvaryumumda cuba yetiştirmek istiyorum.Cuba ve yosun açısından en iyi kombinasyon ne olmalı .Yardımcı olursanız sevinirim.(Buraya yazmaktansa özel mesaj göndermek istedim ancak başaramadım.Kusura bakmayın)
Sayğılar
Sae Va Labio Balıklar Hareketsiz
İlhan bey ben co2 biraz azalttım .Öncekine göre biraz daha hareketliler .Belki sizdeki sıkıntı bundan olabilir.
İlhan bey ben co2 biraz azalttım .Öncekine göre biraz daha hareketliler .Belki sizdeki sıkıntı bundan olabilir.
Sae Va Labio Balıklar Hareketsiz
İlhan bey co2 veriyormusunuz ?
İlhan bey co2 veriyormusunuz ?
Sae Va Labio Balıklar Hareketsiz
Merhaba arkadaşlar akvaryumumda yosun sorunundan dolayı sae aldım .Yaklaşık bir yıldır akvaryumumda bulunan SAE ve LABİO ve bunun yanına aldığım iki tane SAE bırakın yosun yemeyi ya taşın arkasında veya bitkilerin arkasında hareketsiz olarak bekliyor.Akaryumumda bu balıkların yanında neon lapises kılıç ve tetra var bunlarda herhengi bir hareketsizlik yok.Akvaryumum bitkili düzenli co2 veriyorum ph :7 kh:18
Akvaryumumda 4x39 wat t5 kullanıyorum.Çok aşırı yemleme yapmıyorum.Akvaryumumda sorun olarak yosun ve su yüzeyinde yağlanma mevcut.3 sae 2 labio bunları ortalıkta görmemek ve yosunların yerinde durması can sıkıcı .
Sizce neden bu balıklar hareketsiz duruyor.Bir hastalık belirtisimi?
Merhaba arkadaşlar akvaryumumda yosun sorunundan dolayı sae aldım .Yaklaşık bir yıldır akvaryumumda bulunan SAE ve LABİO ve bunun yanına aldığım iki tane SAE bırakın yosun yemeyi ya taşın arkasında veya bitkilerin arkasında hareketsiz olarak bekliyor.Akaryumumda bu balıkların yanında neon lapises kılıç ve tetra var bunlarda herhengi bir hareketsizlik yok.Akvaryumum bitkili düzenli co2 veriyorum ph :7 kh:18
Akvaryumumda 4x39 wat t5 kullanıyorum.Çok aşırı yemleme yapmıyorum.Akvaryumumda sorun olarak yosun ve su yüzeyinde yağlanma mevcut.3 sae 2 labio bunları ortalıkta görmemek ve yosunların yerinde durması can sıkıcı .
Sizce neden bu balıklar hareketsiz duruyor.Bir hastalık belirtisimi?
Sae Va Labio Balıklar Hareketsiz
Merhaba arkadaşlar akvaryumumda yosun sorunundan dolayı sae aldım .Yaklaşık bir yıldır akvaryumumda bulunan SAE ve LABİO ve bunun yanına aldığım iki tane SAE bırakın yosun yemeyi ya taşın arkasında veya bitkilerin arkasında hareketsiz olarak bekliyor.Akaryumumda bu balıkların yanında neon lapises kılıç ve tetra var bunlarda herhengi bir hareketsizlik yok.Akvaryumum bitkili düzenli co2 veriyorum ph :7 kh:18
Akvaryumumda 4x39 wat t5 kullanıyorum.Çok aşırı yemleme yapmıyorum.Akvaryumumda sorun olarak yosun ve su yüzeyinde yağlanma mevcut.3 sae 2 labio bunları ortalıkta görmemek ve yosunların yerinde durması can sıkıcı .
Sizce neden bu balıklar hareketsiz duruyor[EDIT]akadiro,2015-06-22 16:14:08[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar akvaryumumda yosun sorunundan dolayı sae aldım .Yaklaşık bir yıldır akvaryumumda bulunan SAE ve LABİO ve bunun yanına aldığım iki tane SAE bırakın yosun yemeyi ya taşın arkasında veya bitkilerin arkasında hareketsiz olarak bekliyor.Akaryumumda bu balıkların yanında neon lapises kılıç ve tetra var bunlarda herhengi bir hareketsizlik yok.Akvaryumum bitkili düzenli co2 veriyorum ph :7 kh:18
Akvaryumumda 4x39 wat t5 kullanıyorum.Çok aşırı yemleme yapmıyorum.Akvaryumumda sorun olarak yosun ve su yüzeyinde yağlanma mevcut.3 sae 2 labio bunları ortalıkta görmemek ve yosunların yerinde durması can sıkıcı .
Sizce neden bu balıklar hareketsiz duruyor[EDIT]akadiro,2015-06-22 16:14:08[/EDIT]
bu bitki hangi moss
Merhaba arkadaşlar internetten fissidens diye aldığım bu bitki fissidensmi? doğrusu internetteki çalı görünümüne çok benzemiyor.Fissidens ise bunu riccia gibi telin altına toplu koymammı lazım.bilgi verirseniz sevinirim[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/150051/1_IMG_20150616_163315.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar internetten fissidens diye aldığım bu bitki fissidensmi? doğrusu internetteki çalı görünümüne çok benzemiyor.Fissidens ise bunu riccia gibi telin altına toplu koymammı lazım.bilgi verirseniz sevinirim[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/150051/1_IMG_20150616_163315.jpg[/IMG]
Gına geldi artık bu yosundan kurtuluş yokmu
Ömer bey teşekkür ederim.Işığı azaltmaya çalışacağım kapakta kullanılan balastlardan dolayı florasan sayısını azaltamıyorum.Tek bir balast 2 florasanı çalıştırıyor.İki ayrı balast almam gerekiyor.Buda bira tuzlu olacak.Kapağı yükseltip daylight florasanı yağlı kağıtla sarmayı düşünüyorum.Akvaryumumda gübrelemeyi azaltacağım.Co2 fazla olaması akvaryumumdaki yosunun artmasına sebep olurmu?
Ömer bey teşekkür ederim.Işığı azaltmaya çalışacağım kapakta kullanılan balastlardan dolayı florasan sayısını azaltamıyorum.Tek bir balast 2 florasanı çalıştırıyor.İki ayrı balast almam gerekiyor.Buda bira tuzlu olacak.Kapağı yükseltip daylight florasanı yağlı kağıtla sarmayı düşünüyorum.Akvaryumumda gübrelemeyi azaltacağım.Co2 fazla olaması akvaryumumdaki yosunun artmasına sebep olurmu?
Gına geldi artık bu yosundan kurtuluş yokmu
Yiğit bey akvaryum güneş almıyor .Vatoz var ama oda temizlemede yeterli değil.Ömer bey exceli 10 cc çıkarmam sebebi yapraklarda siyahımsı yosunlar vardı onlar iyice azaldı.ışık 4x39 watt t5 kullanıyorum.akadiro 2015-06-06 12:39:00
Yiğit bey akvaryum güneş almıyor .Vatoz var ama oda temizlemede yeterli değil.Ömer bey exceli 10 cc çıkarmam sebebi yapraklarda siyahımsı yosunlar vardı onlar iyice azaldı.ışık 4x39 watt t5 kullanıyorum.
ışık:2x39 wt glorux 1x39 w aquastar ve 1x39w daylight bunları azaltma şansım yok balastlar 2 şer floransa çalıştırıyor.Süre olarak 4 açık 4 kapalı 4 açık kullanıyorum.Süreyi azaltsam işe yararmı.Excel konusunda haklısınız suyun üzerine yağ tabakası oluştu.sanırım bakterileri çökertik .Bugünden itibaren exceli azaltayım.Yalnız 2 yıldır akvaryum bende hiç excel vermedigim halde bu yosun hep mevcuttu.akvaryuma düzenli fosfat ekliyorum.Fosfat fazlalığı bu yosunu tetiklermi?
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım mareq, 01:03
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
