ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
durdenk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Temmuz 2013 04:48
Son Ziyaret:
14 Kasım 2013 17:57
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sait Maraşlıoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sait Maraşlıoğlu
SON 10 MESAJI
Yeni siteye yorumlar
YILDIZ51 biraz sert çıkmış ama alan adı geçici size gostermek için attığım biryer, site zaten turkce olmayacak, ingilizce olacak, bu şekilde karar verdim, ilerde turkce desteği de konulabilir.
Olayın sponsor kısmına gelince, ben hobi olarak site yapan biriyim, herhangi bir maddi beklentim yok, olursa olur gibi benim için.
Bu tip forumlar var birsürü ama, ben akvaryum sahiplerinin haritada akvaryumları resimleri ile olacağı bir web sitesi düşünüyorum. Etrafındaki diğer akvaryum sahiplerini keşfetsin, akvaryumcuları bulsun. Balık ve akvaryum resimlerini paylaşsın bol bol, hepimiz akvaryumumuzla övünüyoruz sonuçta.
YILDIZ51 biraz sert çıkmış ama alan adı geçici size gostermek için attığım biryer, site zaten turkce olmayacak, ingilizce olacak, bu şekilde karar verdim, ilerde turkce desteği de konulabilir.
Olayın sponsor kısmına gelince, ben hobi olarak site yapan biriyim, herhangi bir maddi beklentim yok, olursa olur gibi benim için.
Bu tip forumlar var birsürü ama, ben akvaryum sahiplerinin haritada akvaryumları resimleri ile olacağı bir web sitesi düşünüyorum. Etrafındaki diğer akvaryum sahiplerini keşfetsin, akvaryumcuları bulsun. Balık ve akvaryum resimlerini paylaşsın bol bol, hepimiz akvaryumumuzla övünüyoruz sonuçta.
Yeni siteye yorumlar
Merhabalar,
Merhabalar,
Bir site tasarımım var, yapılacak henuz cok şey var ama.
fikir genel olarak, kullanıcıların kayıt olması , akvaryumlarını yaratıp icersine turleri eklemesi sekliden. fotoğraflar filan. Dediğim gibi henüz yapım aşamasında ama fikirleri alabilirim. girerseniz eger verilerin test olduğunu unutmayın, uçacaklar bir sure sonra.
Alan adı konusuna karar vermedim henüz, aquarist li birseyler olacak gibi.
ha bir de , site ingilizce.
Akvaryumda bitki yetişmiyor.
Ayaklı küçük fanı nasıl monte ettin? Ya da akvaryumun camına mı çalışıyor fan?
Bu arada cryptocoryne wendtii tavsiyenize uyacağım, piyasada çok fazla yok sanırım, satan bir yer bulursam en kısa sürede temin edeceğim, teşekkürler.
Ayaklı küçük fanı nasıl monte ettin? Ya da akvaryumun camına mı çalışıyor fan?
Bu arada cryptocoryne wendtii tavsiyenize uyacağım, piyasada çok fazla yok sanırım, satan bir yer bulursam en kısa sürede temin edeceğim, teşekkürler.
güncel resimler 2. sayfada
Çok güzel bir akvaryum ilham veriyor.
Benim sormak istediğim, bu tip tanıtımlarda soğutma sisteminden bahsedilmiyor hiç, bu tip bitkileri yazın soğutmadan 30 derece ve üstünde yetiştirebiliyor musunuz? Eğer soğutma sisteminiz varsa nasıl bir sistem bu?
Çok güzel bir akvaryum ilham veriyor.
Benim sormak istediğim, bu tip tanıtımlarda soğutma sisteminden bahsedilmiyor hiç, bu tip bitkileri yazın soğutmadan 30 derece ve üstünde yetiştirebiliyor musunuz? Eğer soğutma sisteminiz varsa nasıl bir sistem bu?
Akvaryumda bitki yetişmiyor.
Teşekkürler cevaplar için.
Soğutma sistemi olmadan yetiştirilecek bir bitki var mıdır, yoksa soğutma sistemi olmazsa olmaz mıdır?
Teşekkürler cevaplar için.
Soğutma sistemi olmadan yetiştirilecek bir bitki var mıdır, yoksa soğutma sistemi olmazsa olmaz mıdır?
Sıcakta kum seçmeyen bitki tavsiyesi
Merhaba Arkadaşlar,
http://www.akvaryum.com/forum/akvaryumda_bitki_yetismiyor_k709277.asp
Bu başlıkta akvaryumda bitki yetişmediğinden bahsetmiştim, son olarak sıcaklıkta karar kıldık.
Yazın soğutma olmayan akvaryumda yetişecek bir bitki var mıdır, 30 derece civarı sıcaklık akvaryumda? Eger akvaryumda bir bitki yetiştirebilirsem, en kötü ihitmalle, benim akvaryumdaki sorunun sıcaklık olduğunu teyit etmiş olurum.
Diğer başlıkta da var, şu ana kadar denediklerim aşağıdaki gibi, bazıları öldü bazıları ise giderek kötüye gidiyor.
Saz : Bu bitki aldıktan 2-3 gün sonra eridi gitti, en hızlı tükenenlerden biri idi.
Ludwigia : Bu bitki ilk başta 7-8 cm boy attı ama pek yaprak çıkarmadı sadece boy attı, üstten çıkan 2-3 yaprak ise cok beyaz ve kıvır kıvır kötü görünümlü, genel olarak yaşamını sürdürüyor ama gelişimi durmuş durumda.
Tilki Kuyruğu : Bu bitki ise kolay kırılabilen bir bitki, aldıktan 1 hafta sonra parçaları akvaryumda yüzmeye başladı, çürümeler çok ilerlemişti, şu sıralar son demlerini yaşıyor gibi.
Hydrocotyle verticillata : Bu bitki ilk aldıgımda 5-6 yaprağı vardı, sonra ilk hafta 5-6 yaprak çıkardı ve eskiler sararıp yokoldu, şimdi yaprak çıkarması son buldu ve sahip olduğu 5-6 yaprakta sanki kötüleşti gibi.
Rotala : Bu bitki 10 gündür akvaryumda sanırım, bir fark yok aldığım gibi, henüz çok yeni sanırım.
Merhaba Arkadaşlar,
http://www.akvaryum.com/forum/akvaryumda_bitki_yetismiyor_k709277.asp
Bu başlıkta akvaryumda bitki yetişmediğinden bahsetmiştim, son olarak sıcaklıkta karar kıldık.
Yazın soğutma olmayan akvaryumda yetişecek bir bitki var mıdır, 30 derece civarı sıcaklık akvaryumda? Eger akvaryumda bir bitki yetiştirebilirsem, en kötü ihitmalle, benim akvaryumdaki sorunun sıcaklık olduğunu teyit etmiş olurum.
Diğer başlıkta da var, şu ana kadar denediklerim aşağıdaki gibi, bazıları öldü bazıları ise giderek kötüye gidiyor.
Saz : Bu bitki aldıktan 2-3 gün sonra eridi gitti, en hızlı tükenenlerden biri idi.
Ludwigia : Bu bitki ilk başta 7-8 cm boy attı ama pek yaprak çıkarmadı sadece boy attı, üstten çıkan 2-3 yaprak ise cok beyaz ve kıvır kıvır kötü görünümlü, genel olarak yaşamını sürdürüyor ama gelişimi durmuş durumda.
Tilki Kuyruğu : Bu bitki ise kolay kırılabilen bir bitki, aldıktan 1 hafta sonra parçaları akvaryumda yüzmeye başladı, çürümeler çok ilerlemişti, şu sıralar son demlerini yaşıyor gibi.
Hydrocotyle verticillata : Bu bitki ilk aldıgımda 5-6 yaprağı vardı, sonra ilk hafta 5-6 yaprak çıkardı ve eskiler sararıp yokoldu, şimdi yaprak çıkarması son buldu ve sahip olduğu 5-6 yaprakta sanki kötüleşti gibi.
Rotala : Bu bitki 10 gündür akvaryumda sanırım, bir fark yok aldığım gibi, henüz çok yeni sanırım.
Akvaryumda bitki yetişmiyor.
- Yem olarak akvaryumcuda satılan pul yemlerden kullanıyorum. Çok özel birşey değil. Bir de vatozlar için dip yemi var, tetrawafer.
- Kumun adını bilmiyorum, keşke fırsat olsaydı bir resim koysaydım, kum kırık kiremit gibi kırmızı bordo tonlarda 1-3 mm büyüklükte yassı parçalar şeklinde birşey. ama kuma gömmediğin bitkilerde de sorun devam ediyor, oyuzden bunu eledim.
- Reeflower adında bir sıvı gübre, all inclusive diyor üzerinde bütün macro elementleri içeriyor.
- Akvaryum 68-35(h)-35 şeklinde, 90 lt civarı bir hacmi var.
- Işık 12-15 saat açık en az
- Vatoz bence benim sorunun değildir, ışığı açınca en azından bitkilerin üzerinde filan yakalamamız gerekmezmiydi?
Evet dediğiniz gibi önce sıcaklık ve ışık sorununu halletmem gerek. Sıcaklık için bir fan çözümü düşüneyim ben ama ışık biraz pahalıya malolacak gibi. özellikle bakımı kolay tipler seçtim bu sorunlarla karşılaşmamak için ama sanırım 14w ışık ile olmayacak.
Egeria densa yetişirmi aceba bu şartlarda? heryerde nekadar arsız bi bitki olduğu yazıyor.
- Yem olarak akvaryumcuda satılan pul yemlerden kullanıyorum. Çok özel birşey değil. Bir de vatozlar için dip yemi var, tetrawafer.
- Kumun adını bilmiyorum, keşke fırsat olsaydı bir resim koysaydım, kum kırık kiremit gibi kırmızı bordo tonlarda 1-3 mm büyüklükte yassı parçalar şeklinde birşey. ama kuma gömmediğin bitkilerde de sorun devam ediyor, oyuzden bunu eledim.
- Reeflower adında bir sıvı gübre, all inclusive diyor üzerinde bütün macro elementleri içeriyor.
- Akvaryum 68-35(h)-35 şeklinde, 90 lt civarı bir hacmi var.
- Işık 12-15 saat açık en az
- Vatoz bence benim sorunun değildir, ışığı açınca en azından bitkilerin üzerinde filan yakalamamız gerekmezmiydi?
Evet dediğiniz gibi önce sıcaklık ve ışık sorununu halletmem gerek. Sıcaklık için bir fan çözümü düşüneyim ben ama ışık biraz pahalıya malolacak gibi. özellikle bakımı kolay tipler seçtim bu sorunlarla karşılaşmamak için ama sanırım 14w ışık ile olmayacak.
Egeria densa yetişirmi aceba bu şartlarda? heryerde nekadar arsız bi bitki olduğu yazıyor.
Akvaryumda bitki yetişmiyor.
Vatozun pek öyle bitkilere yapıştığını görmedim, geceleri yapıyor olabilir ama sanmıyorum bu çok sinsice olur.
Nitrat ve amonyak seviyesi de değildir, her hafta %20-30 su değişimi yapıyorum, zaten 90 lt de 6 tane canlı doğuran var, çok fazla değil balık yoğunluğu.
Su sıcaklığı olabilir ama suyu soğutmak oldukça zor bir proses, her bitki yetiştiren kişi bu düzeneğe sahip değildir bence. 30 C de bitki yetiştirilir diye düşünüyorum. Başkaları yetiştiriyorsa ben de yetiştirebiliyor olmalıyım.
Gübre ise sadece su gübresi, onu da kutusunda yazdığı gibi günde 10 daml kadar kullanıyorum.
Işık sorunu var daha önce belittiğim gibi, lakin tilki kuyruğunun sazın çok ışık istememesine rağmen ölmesi bu teoriyi de çürütür aslında
Eğer tespit edersem çözüm için adım atacağım ama şimdi bilmeden toprak,ışık,filtre,gübre değiştirmek filan istemiyorum.
Vatozun pek öyle bitkilere yapıştığını görmedim, geceleri yapıyor olabilir ama sanmıyorum bu çok sinsice olur.
Nitrat ve amonyak seviyesi de değildir, her hafta %20-30 su değişimi yapıyorum, zaten 90 lt de 6 tane canlı doğuran var, çok fazla değil balık yoğunluğu.
Su sıcaklığı olabilir ama suyu soğutmak oldukça zor bir proses, her bitki yetiştiren kişi bu düzeneğe sahip değildir bence. 30 C de bitki yetiştirilir diye düşünüyorum. Başkaları yetiştiriyorsa ben de yetiştirebiliyor olmalıyım.
Gübre ise sadece su gübresi, onu da kutusunda yazdığı gibi günde 10 daml kadar kullanıyorum.
Işık sorunu var daha önce belittiğim gibi, lakin tilki kuyruğunun sazın çok ışık istememesine rağmen ölmesi bu teoriyi de çürütür aslında
Eğer tespit edersem çözüm için adım atacağım ama şimdi bilmeden toprak,ışık,filtre,gübre değiştirmek filan istemiyorum.
Akvaryumda bitki yetişmiyor.
90 lt akvaryum, canlı doğuranlar, elma salyangozu ve karides. bitkiler aşağıda yazıyor.
Merhabalar,
Biraz beyin fırtınası ile akvaryumumda neden bitki yetişmiyor anlamak istiyorum. Deneyimli arkadaşlar belki fikir yürütebilir.
Öncelikle olan bitkileri ve semptonları yazalım.
Saz : Bu bitki aldıktan 2-3 gün sonra eridi gitti, en hızlı tükenenlerden biri idi.
Ludwigia : Bu bitki ilk başta 7-8 cm boy attı ama pek yaprak çıkarmadı sadece boy attı, üstten çıkan 2-3 yaprak ise cok beyaz ve kıvır kıvır kötü görünümlü, genel olarak yaşamını sürdürüyor ama gelişimi durmuş durumda.
Tilki Kuyruğu : Bu bitki ise kolay kırılabilen bir bitki, aldıktan 1 hafta sonra parçaları akvaryumda yüzmeye başladı, çürümeler çok ilerlemişti, şu sıralar son demlerini yaşıyor gibi.
Hydrocotyle verticillata : Bu bitki ilk aldıgımda 5-6 yaprağı vardı, sonra ilk hafta 5-6 yaprak çıkardı ve eskiler sararıp yokoldu, şimdi yaprak çıkarması son buldu ve sahip olduğu 5-6 yaprakta sanki kötüleşti gibi.
Rotala : Bu bitki 10 gündür akvaryumda sanırım, bir fark yok aldığım gibi, henüz çok yeni sanırım.
Şimdi bütün bitkilerde başarısız oldum, sanırım 2-3 ay böyle devam etsem böyle , gelişimi duran formsuz bitkiler de ölecetir.
Akvaryumda mayalı co2 sistem var, henüz yeni sayılır, reeflower all inclusive su gübresi kullanıyorum, ve ışıklandırma 12 saat filan açık sanırım. Şelale filtre var. Kum olarakta böyle kiremiti kırmışsın gibi renkli 1-3 mm büyüklükte bir kum var. Akvaryum sıcaklığı ise 28-30 arası yaz ayları malum.
Soruna gelince, mesela tilki kuyruğunu ele alalım. Her yerde yazıyor çok kolay diye, oyuzden sudaki mineraler olamaz, ölme nedeni çünkü su gübresi kullanıyorum ve bu bitki sudan besleniyor. Toprak ta olamaz çünkü, toprağa dikmedim tutturdum dibe sadece, toprağa dikmeye gerek olmadığı yazıyor. Geriye sadece ışık kalıyor, aslında ışık ta çok istemediği yazıyor ama benim ışık kaynağı çok az sanırım, çeşitli kaynakları okuduktan sonra.
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_48_65_131&products_id=575
Bende bundan var, 14w 90 lt akvaryum , litreye 0.15 w düşüyor, forumda ise az tabiri litre bazına 0.5 w olarak belirliyor, yani benimki çok az, ilk başlarda benim için floasan sadece içersini görmek için gerekli idi, şimdi önem kazandı.
Amacım kolay bitkileri low tech akvaryumumda yetiştirmek , sizce teşhisim doğrumudur? yukarda belirttiğim bitkiler kolay diye bahsedilen bitkiler yetiştirilmesi, sizce ışık seviyesinin azlığı onlar için bile mi öldürücü? Ya da suyu mu analiz etmek gerek macro mineraller için. Ya da bir diğer deneme, ışığı hiç istemeyen bir anubias alıp yetiştirmeyi denemek olabilir.
teşekkürler şimdiden.
90 lt akvaryum, canlı doğuranlar, elma salyangozu ve karides. bitkiler aşağıda yazıyor.
Merhabalar,
Biraz beyin fırtınası ile akvaryumumda neden bitki yetişmiyor anlamak istiyorum. Deneyimli arkadaşlar belki fikir yürütebilir.
Öncelikle olan bitkileri ve semptonları yazalım.
Saz : Bu bitki aldıktan 2-3 gün sonra eridi gitti, en hızlı tükenenlerden biri idi.
Ludwigia : Bu bitki ilk başta 7-8 cm boy attı ama pek yaprak çıkarmadı sadece boy attı, üstten çıkan 2-3 yaprak ise cok beyaz ve kıvır kıvır kötü görünümlü, genel olarak yaşamını sürdürüyor ama gelişimi durmuş durumda.
Tilki Kuyruğu : Bu bitki ise kolay kırılabilen bir bitki, aldıktan 1 hafta sonra parçaları akvaryumda yüzmeye başladı, çürümeler çok ilerlemişti, şu sıralar son demlerini yaşıyor gibi.
Hydrocotyle verticillata : Bu bitki ilk aldıgımda 5-6 yaprağı vardı, sonra ilk hafta 5-6 yaprak çıkardı ve eskiler sararıp yokoldu, şimdi yaprak çıkarması son buldu ve sahip olduğu 5-6 yaprakta sanki kötüleşti gibi.
Rotala : Bu bitki 10 gündür akvaryumda sanırım, bir fark yok aldığım gibi, henüz çok yeni sanırım.
Şimdi bütün bitkilerde başarısız oldum, sanırım 2-3 ay böyle devam etsem böyle , gelişimi duran formsuz bitkiler de ölecetir.
Akvaryumda mayalı co2 sistem var, henüz yeni sayılır, reeflower all inclusive su gübresi kullanıyorum, ve ışıklandırma 12 saat filan açık sanırım. Şelale filtre var. Kum olarakta böyle kiremiti kırmışsın gibi renkli 1-3 mm büyüklükte bir kum var. Akvaryum sıcaklığı ise 28-30 arası yaz ayları malum.
Soruna gelince, mesela tilki kuyruğunu ele alalım. Her yerde yazıyor çok kolay diye, oyuzden sudaki mineraler olamaz, ölme nedeni çünkü su gübresi kullanıyorum ve bu bitki sudan besleniyor. Toprak ta olamaz çünkü, toprağa dikmedim tutturdum dibe sadece, toprağa dikmeye gerek olmadığı yazıyor. Geriye sadece ışık kalıyor, aslında ışık ta çok istemediği yazıyor ama benim ışık kaynağı çok az sanırım, çeşitli kaynakları okuduktan sonra.
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_48_65_131&products_id=575
Bende bundan var, 14w 90 lt akvaryum , litreye 0.15 w düşüyor, forumda ise az tabiri litre bazına 0.5 w olarak belirliyor, yani benimki çok az, ilk başlarda benim için floasan sadece içersini görmek için gerekli idi, şimdi önem kazandı.
Amacım kolay bitkileri low tech akvaryumumda yetiştirmek , sizce teşhisim doğrumudur? yukarda belirttiğim bitkiler kolay diye bahsedilen bitkiler yetiştirilmesi, sizce ışık seviyesinin azlığı onlar için bile mi öldürücü? Ya da suyu mu analiz etmek gerek macro mineraller için. Ya da bir diğer deneme, ışığı hiç istemeyen bir anubias alıp yetiştirmeyi denemek olabilir.
teşekkürler şimdiden.
Şelale Filtre ve bitkiler
Işık kaynağım yeterli midir bilmiyorum, 2 tane daylight dedikleri florasanlardan var, 40 cm filan uzunluğu 60 cm akvaryumun üzerinde olduğuna göre, sıvı gübre de kullanıyorum all inclusive bir gübre üzerinde öyle yazıyor onun yalancısıyım ama zaten bitkilerim çok bakım gerektirmeyen cinsten, özellikle o şekilde seçtim.
İnternette fotosentez videolarına baktığımda henüz kendi akvaryumumda böyle birşey gormediğimi farkettim. Sanırım konuştuğumuz gibi sorun şelale filtre ve onun yoğun oksijen kabarcınlarında, çok fazla akıntı yarattığı söylenemez ama su yüzeyi sürekli hareket halinde.
Ben dediginiz gibi suyu akvaryuma daha farklı alıp bu kabarcıkları azaltma yoluna gideceğim, çünkü zaten kabarcıksız akvaryum çok daha güzel. Sorun olursa salyangozların ve balıkların hareketlerinden anlarım sanırım biraz gözlemle.
teşekkürler.
Işık kaynağım yeterli midir bilmiyorum, 2 tane daylight dedikleri florasanlardan var, 40 cm filan uzunluğu 60 cm akvaryumun üzerinde olduğuna göre, sıvı gübre de kullanıyorum all inclusive bir gübre üzerinde öyle yazıyor onun yalancısıyım ama zaten bitkilerim çok bakım gerektirmeyen cinsten, özellikle o şekilde seçtim.
İnternette fotosentez videolarına baktığımda henüz kendi akvaryumumda böyle birşey gormediğimi farkettim. Sanırım konuştuğumuz gibi sorun şelale filtre ve onun yoğun oksijen kabarcınlarında, çok fazla akıntı yarattığı söylenemez ama su yüzeyi sürekli hareket halinde.
Ben dediginiz gibi suyu akvaryuma daha farklı alıp bu kabarcıkları azaltma yoluna gideceğim, çünkü zaten kabarcıksız akvaryum çok daha güzel. Sorun olursa salyangozların ve balıkların hareketlerinden anlarım sanırım biraz gözlemle.
teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 16:46
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
KULLANICILAR
- 116 Online Kullanıcı, 63 Üye
Online Kullanıcılar
karidesrehberi,
SeaWorld,
HarunYILDIRIM,
nejalt,
altuntasseref,
Feanor,
Koksal Gurkan,
forthehordex,
AquaVita,
Stoke,
knnynr,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
kocoglu,
Cyber_Scout,
yeekim,
zen666,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
ilterisdoğukan,
nakkas__45,
osmandbnl,
ssener,
ciways,
ternapi,
BarışSavaş,
sina cen,
Hoppala,
Rafayel,
0rnn,
Mithrandirr,
Sfenks111,
florasan,
fikret43,
Tatar10,
İsmail YILDIRIM,
AtaDemircii,
Umutoty,
Kuduoglu,
Ramazanbet,
A.Asaf,
wtreals,
Frkn,
egedin,
nniiaa,
fffurkan9,
Byknss97,
şansal,
scorpion26,
aupqua,
Omer901,
FaSTAaa,
umitlee,
upeker,
erdalakçay,
mikolanj24,
flanormimar,
LeafyAqua,
Pygocentrus94,
Ahmet Said,
ballantines,
benji,
NotEvenBeginner,
Thunderbird,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
