ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
baybaykuş
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Eylül 2013 12:15
Son Ziyaret:
05 Ekim 2014 23:31
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet talay
Doğum Tarihi:
11 Aralık 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bitkili akvaryum,dış filtre ve oksijen
Fikir ve önerileriniz için hepinize teşekkürler arkadaşlar,iyi forumlar dilerim .
Fikir ve önerileriniz için hepinize teşekkürler arkadaşlar,iyi forumlar dilerim .
Bitkili akvaryum,dış filtre ve oksijen
Recep Bey yanıtnız için teşekkür ederim,sadece dış filtre çalışıyor şuanda ve su üstünde akıntı mevcut fakat akıntıda hiçbir şekilde o2 baloncuğu yok,eğer bu sorun teşkil etmiyorsa bu sistemle devam edeceğim...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aynı şekilde sizede teşekkürler Sayın Işık Saygın
akvaryum içi dekorları hesaba katarsak akvaryum hacmi ortalama 70-75 lt ve şuan 10 lepistes ve 6 adet çöpçü bulunmakta ,akvaryum nüfusum bundan ibaret.
- akıntı bitkileri köklerinden sökecek kadar güçlü değil,sadece moss ve sazları birazcık sallıyor.
- akvaryumda mayalı co2 sistemi olması beni geceleri konusunda endişelendirmiyor değil,bu yüzden geceleri hava motorunu çalıştırmayı düşünüyorum..
Recep Bey yanıtnız için teşekkür ederim,sadece dış filtre çalışıyor şuanda ve su üstünde akıntı mevcut fakat akıntıda hiçbir şekilde o2 baloncuğu yok,eğer bu sorun teşkil etmiyorsa bu sistemle devam edeceğim...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aynı şekilde sizede teşekkürler Sayın Işık Saygın
akvaryum içi dekorları hesaba katarsak akvaryum hacmi ortalama 70-75 lt ve şuan 10 lepistes ve 6 adet çöpçü bulunmakta ,akvaryum nüfusum bundan ibaret.
- akıntı bitkileri köklerinden sökecek kadar güçlü değil,sadece moss ve sazları birazcık sallıyor.
- akvaryumda mayalı co2 sistemi olması beni geceleri konusunda endişelendirmiyor değil,bu yüzden geceleri hava motorunu çalıştırmayı düşünüyorum..
Bitkili akvaryum,dış filtre ve oksijen
Arkadaşlar 60x40x50 ölçülerindeki bitkili akvaryumuma jebo dış filtre aldım,akvaryumda eheim pickup iç filtre ile hava motoruda mevcut ,fakat ben iç filtreden sıkıldım ve hava motorunu sadece geceleri ışıklar kapalıyken kullanıyorum..
Akvaryumda mayalı co2 sistemi kullanıyorum.
iç filtremi akvaryumdan çıkarsam,su yüzeyine dış filtre su giriş hortumu ile bir akıntı versem balıklarıma o2 açısından bir zararı dokunur mu ?
şuan dediğim sistemi uyguladım,akvaryum su yüzeyinde bir akıntı var ve balıklar gayet rahat gözüküyor,java mosslarım akıntı yönüne doğru hafif bir hareketliliğe sahip,umarım bu akıntı balıkların ihtiyacı olan o2yi verirken,bitkilerime zarar vermez...
görüş ve önerilerinize ihtiyacım var ... iyi forumlar
baybaykuş 2013-11-16 10:58:25
Arkadaşlar 60x40x50 ölçülerindeki bitkili akvaryumuma jebo dış filtre aldım,akvaryumda eheim pickup iç filtre ile hava motoruda mevcut ,fakat ben iç filtreden sıkıldım ve hava motorunu sadece geceleri ışıklar kapalıyken kullanıyorum..
Akvaryumda mayalı co2 sistemi kullanıyorum.
iç filtremi akvaryumdan çıkarsam,su yüzeyine dış filtre su giriş hortumu ile bir akıntı versem balıklarıma o2 açısından bir zararı dokunur mu ?
şuan dediğim sistemi uyguladım,akvaryum su yüzeyinde bir akıntı var ve balıklar gayet rahat gözüküyor,java mosslarım akıntı yönüne doğru hafif bir hareketliliğe sahip,umarım bu akıntı balıkların ihtiyacı olan o2yi verirken,bitkilerime zarar vermez...
görüş ve önerilerinize ihtiyacım var ... iyi forumlar
Potasyum,Demir,Fosfat ve Nitrat kullanımı
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=baybaykuş]
Sera florena nitrat ve fosfat icermiyormus,nitrat ve fosfatin akvaryumdan kendiliginden yeterince olusabilecegini belirtmisler. [/QUOTE]
Abi dediklerinize göre aşama aşama yeni gübreleri deneyeceğim ,ama şu canpet ürünlerimi ne zaman gönderecek şüpheli,cumartesi sabahı verdiğim sipariş için hala ''beklemede'' yazıyor,birde buna rağmen ana sayfalarında'' 24 saatte teslim'' yazıyor kocaman.
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=baybaykuş]
Sera florena nitrat ve fosfat icermiyormus,nitrat ve fosfatin akvaryumdan kendiliginden yeterince olusabilecegini belirtmisler. [/QUOTE]
Oluşuyor doğru ama hangi şartlarda oluşuyor? Nitrat akvaryum döngüsü tamamen oturmuş ise oluşur. Nitrat oluşmadan önceki hali nitrit dir ve nitrata göre daha zararlı bir maddedir. Konu çok dağılacak şöyle toparlayalım. Test kitleri alamazsınız yeni gübreleri kullanmaya başlayın ve bitkilerinizi gözlemleyin.Bitkileriniz gelişiyor ancak yosun oluşumu da artıyor ise dozajı azaltın(bu bitkilerin kullanacağı besinin ihtiyaçlarından fal olduğunu ve yosunlar tarafından tükeltildiğini gösterir) Bitki gelişimi az yosunlaşma da az ise kontrollü biçimde azar azar eliniz dıy gübrelerle takviye yapın. Bitki gelişimi iyi yosunlaşma az ise veya hiç yoksa herşey yolunda demektir.
Ama okadar çok değişken var ki, mesala gübreleme miktarınız tam diyelim ama ortamda iyi çözünmüş co2 yoksa bitkiler besini kullanamaz. Bu sefer de yosunlaşma çoğalır. Tabi birde doğru ışıklandırma meselesi var.
[/QUOTE]Abi dediklerinize göre aşama aşama yeni gübreleri deneyeceğim ,ama şu canpet ürünlerimi ne zaman gönderecek şüpheli,cumartesi sabahı verdiğim sipariş için hala ''beklemede'' yazıyor,birde buna rağmen ana sayfalarında'' 24 saatte teslim'' yazıyor kocaman.
Bu kök çürümüş mü ?
[QUOTE=BlueFall]Difizör kısmı da tamam. Sorun aydınlatmanızda, Güneş ışığının taklit edilebilmesi açısından grolux kullanılması bitkilerin gelişiminde çok önemli. En azından day light ı çıkarıp yerine bir grolux koyarsanız ciddi faydasını görürsünüz.[/QUOTE]
işte bu kötü oldu abi,akvaryumun pratik floresan yuvasında aquastarlar takılı ve diğer 2 lamba yuvasını kendim dıy olarak yaptığım için lambaları değiştirmek tam bir eziyet,aquastarlardan birini çıkarsam ne olur acaba ?
[QUOTE=BlueFall]Difizör kısmı da tamam. Sorun aydınlatmanızda, Güneş ışığının taklit edilebilmesi açısından grolux kullanılması bitkilerin gelişiminde çok önemli. En azından day light ı çıkarıp yerine bir grolux koyarsanız ciddi faydasını görürsünüz.[/QUOTE]
işte bu kötü oldu abi,akvaryumun pratik floresan yuvasında aquastarlar takılı ve diğer 2 lamba yuvasını kendim dıy olarak yaptığım için lambaları değiştirmek tam bir eziyet,aquastarlardan birini çıkarsam ne olur acaba ?
Potasyum,Demir,Fosfat ve Nitrat kullanımı
[QUOTE=BlueFall] [QUOTE=baybaykuş]
cevabınız için teşekkürler,dıy sanırım gübrelerim,üzerlerinde hiçbir marka yok,şimdi jbl ferrotabs ve sera florena siparişi verdim,bu ürünleri sıvı gübrelerle birlikte kullanabilir miyim ?
[/QUOTE]
Sera florena nitrat ve fosfat icermiyormus,nitrat ve fosfatin akvaryumdan kendiliginden yeterince olusabilecegini belirtmisler.
[QUOTE=BlueFall] [QUOTE=baybaykuş]
cevabınız için teşekkürler,dıy sanırım gübrelerim,üzerlerinde hiçbir marka yok,şimdi jbl ferrotabs ve sera florena siparişi verdim,bu ürünleri sıvı gübrelerle birlikte kullanabilir miyim ?
[/QUOTE]
Buna karar verebilmek için aldığınız gübrelerin içeriğindeki maddeleri bilmek gerekir. İçeriğinde Potasyum,nitrat, fosfat vs.. varmı? varsa hangi ölçülerde var bunları bilmek gerekir. Bu tip hazır gübrelerin dezavantajı istediğiniz elementi artıırıp azaltmazsınız. Örneğin potasyum bitkilerin özellikle kök gelişmleri üzerinde etkilidir.Diyelim Siz tankınızı gözlemlediniz ve potasyumu arttırmaya karar verdiniz ama hazır karışım gübreyle bunu yapamazsınız. En iyi gübreleme şekli şu şekilde olur; test kitleri alırsınız (ne yazıkki biraz pahalı ürünlerdir) tankınızdaki elementlerin miktarını ölçersiniz duruma göre istediğiniz elementleri arttırıp çoğaltabilirsiniz.
[/QUOTE] Sera florena nitrat ve fosfat icermiyormus,nitrat ve fosfatin akvaryumdan kendiliginden yeterince olusabilecegini belirtmisler.
Bu kök çürümüş mü ?
[QUOTE=BlueFall] Diğer konunuza mesaj yazdım, tüm şartlar uygun gibi görünüyor. Geriye mayalı sistemden gelen co2 nasıl çözdüğünüz kalıyor, birde aydınlatma konusu var. SAnırım lamba türlerinizde grolux yok doğrumu ?[/QUOTE]
Ista 3in 1 difuzor kullaniyorum,co2 akisi sorunsuz gozukuuor,kisacik elodeolarim,co2 sisteme gectigimden 2 gun sonra asiri boy atmislardi.
Evet,grolux floresan yok akvaryumumda.
[QUOTE=BlueFall] Diğer konunuza mesaj yazdım, tüm şartlar uygun gibi görünüyor. Geriye mayalı sistemden gelen co2 nasıl çözdüğünüz kalıyor, birde aydınlatma konusu var. SAnırım lamba türlerinizde grolux yok doğrumu ?[/QUOTE]
Ista 3in 1 difuzor kullaniyorum,co2 akisi sorunsuz gozukuuor,kisacik elodeolarim,co2 sisteme gectigimden 2 gun sonra asiri boy atmislardi.
Evet,grolux floresan yok akvaryumumda.
Potasyum,Demir,Fosfat ve Nitrat kullanımı
[QUOTE=BlueFall]Bu tablo doğru, bende aynı dozlamayı yapıyorum ve iyi sonuç alıyorum. Ancak dıy mı marka mı, dıy ise bilgili biri tarafından yapıldığına emin olunmalı. Birde demir kullanımında dikkat edilmeli, akvaryumda kırmızı bitki yoğunluğu az ise demir bu dozun altında uygulanabilir. Çünkü ciddi oranda alg oluşumunu tetikliyor. Nitratında akvaryumda doğal yollardan oluştuğunu düşünecek olursak, bu dozun 1-2 ml. altına çekilebilir. [/QUOTE]
cevabınız için teşekkürler,dıy sanırım gübrelerim,üzerlerinde hiçbir marka yok,şimdi jbl ferrotabs ve sera florena siparişi verdim,bu ürünleri sıvı gübrelerle birlikte kullanabilir miyim ?
[QUOTE=BlueFall]Bu tablo doğru, bende aynı dozlamayı yapıyorum ve iyi sonuç alıyorum. Ancak dıy mı marka mı, dıy ise bilgili biri tarafından yapıldığına emin olunmalı. Birde demir kullanımında dikkat edilmeli, akvaryumda kırmızı bitki yoğunluğu az ise demir bu dozun altında uygulanabilir. Çünkü ciddi oranda alg oluşumunu tetikliyor. Nitratında akvaryumda doğal yollardan oluştuğunu düşünecek olursak, bu dozun 1-2 ml. altına çekilebilir. [/QUOTE]
cevabınız için teşekkürler,dıy sanırım gübrelerim,üzerlerinde hiçbir marka yok,şimdi jbl ferrotabs ve sera florena siparişi verdim,bu ürünleri sıvı gübrelerle birlikte kullanabilir miyim ?
Bu kök çürümüş mü ?
ışıklandırma sürem 5 saat açık-2 saat kapalı ve 5 saat açık. 60 wattlık ışıklandırma kullanıyorum akvaryumum 65lt diyebiliriz.
co2 sistemim mevcut ,gübreleme olarak sıvı gübreleme kullanıyordum potasyum-nitrat-fosfat-demir (bunlar 4 ayrı şişede)
ben bu sıvı gübreleri doğru kullanamıyor olabileceğimi düşünüyorum ve bu konu hakkında bir konu açmıştım fakat yardım bulamadım
http://www.akvaryum.com/Forum/potasyumdemirfosfat_ve_nitrat_kullanimi_k724720.asp?PID=4050283#4050283
ayrıca bu sıvı gübrelerden vazgectim artık,jbl ferro tabs ve sera florena gübrelerini sipariş ettim.
ışıklandırma sürem 5 saat açık-2 saat kapalı ve 5 saat açık. 60 wattlık ışıklandırma kullanıyorum akvaryumum 65lt diyebiliriz.
co2 sistemim mevcut ,gübreleme olarak sıvı gübreleme kullanıyordum potasyum-nitrat-fosfat-demir (bunlar 4 ayrı şişede)
ben bu sıvı gübreleri doğru kullanamıyor olabileceğimi düşünüyorum ve bu konu hakkında bir konu açmıştım fakat yardım bulamadım
http://www.akvaryum.com/Forum/potasyumdemirfosfat_ve_nitrat_kullanimi_k724720.asp?PID=4050283#4050283
ayrıca bu sıvı gübrelerden vazgectim artık,jbl ferro tabs ve sera florena gübrelerini sipariş ettim.
Potasyum,Demir,Fosfat ve Nitrat kullanımı
Arkadaşlar kullanan yok mu ?
Arkadaşlar kullanan yok mu ?
SON MESAJLAR
- Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
