ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
engingk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Aralık 2013 18:25
Son Ziyaret:
08 Ocak 2015 18:12
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
engin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Engin Gk
SON 10 MESAJI
Duvara Gömme Bitkili Tank Baştan Sona Yapım Aşamas
[QUOTE=berkesim]
Hah işte saz tam olarak bu akvaryumun bitkisi, şekle çok güzel uyacaktır. Ben saz daha yoğunca olabilir derim. Araya serpiştirilmiş değişik tür ve şekilde sazlarda olabilir. ( saz die çeşit çeşit bitki var kastımız ince uzun yeşil 30 cm üzeri bitkiler tabiiki )
Bitki seçiminiz aslında doğru, zemine ışık inmiyor, böylece yosun sorununu yukarda hallediyorsunuz. Aslında çok doğru güzel tercihler yapmışsınız.
insan bu alvaryumda fotosentez nasıl olur diye düşünmeden geçemiyor :)))
3 aydır bu şekilde temiz baktıysanız bence bundan sonra da çok sorun çıkarmayacaktır.
Ellerinize sağlık arada değişikleri fotoğraflamayı unutmayın. Ben çok keyifle izleyeceğim.
[/QUOTE]
[QUOTE=berkesim]
Hah işte saz tam olarak bu akvaryumun bitkisi, şekle çok güzel uyacaktır. Ben saz daha yoğunca olabilir derim. Araya serpiştirilmiş değişik tür ve şekilde sazlarda olabilir. ( saz die çeşit çeşit bitki var kastımız ince uzun yeşil 30 cm üzeri bitkiler tabiiki )
Bitki seçiminiz aslında doğru, zemine ışık inmiyor, böylece yosun sorununu yukarda hallediyorsunuz. Aslında çok doğru güzel tercihler yapmışsınız.
insan bu alvaryumda fotosentez nasıl olur diye düşünmeden geçemiyor :)))
3 aydır bu şekilde temiz baktıysanız bence bundan sonra da çok sorun çıkarmayacaktır.
Ellerinize sağlık arada değişikleri fotoğraflamayı unutmayın. Ben çok keyifle izleyeceğim.
[/QUOTE]
teşekkür ederim. şuan sol kısımı yanı yarı yarıya saz yapacağım. bu elımdeki sazlar 100 cm yi geçiyor ben kesiyorum ışığı azaltıyor diye. fotosenteze gelince ben 4 veya 5 günde bir su takviyesi yapıyorum. çürüyen bitkim olmuyor hiç. işığı yeterki iyi alsın. temizliğe gelince inan dipte pislik kalmıyor. az yem veriyorum ve tabanım pırıl pırıl. bu hafta sonu yarıya kadar saz yapıcam bakalım nasıl görüntüler çıkacak
Duvara Gömme Bitkili Tank Baştan Sona Yapım Aşamas
[QUOTE=berkesim]Yaratıcı!!
Temizliği zor olacaktır, cam yüzey alanı aşırı geniş.
Duvarda çıkıntı yaparak uygulanacak bir tasarım çok daha dertli olabilirdi.. Evet belki daha estetik olurdu ama taşan kısım alttan desteklenmek zorunda kalırdı. Buda güzelliğini bozabilirdi ( çift taraflı kullanım burada bir avantaj, tam gömmelerde bu tek taraflı kullanıda dönüyor.
İyi bir iş yapımca herkes laf eder kendi estetik anlayışına göre :)) kusurumuza bakmayın. Eh işin doğası bu herkes kendine göre yorum yapacak ki gelişelim :))
Ben de çerçeveye takıldım. Metal destekler çerçeveyle kapatılmasaydı daha hoşuma giderdi. Elektrik tertibatı biraz göz zevkini bozuyor. Gizleyebilirsiniz bence. Daha basit bitkilerle tehlikeli heran ani yosun artışı olacak şekilde tehlike içinde bakmak yerine. Biraz saz, güzel ince kayalar ve bazı noktalarda diğer odayı görebileceğiniz boşluklar yaratarak yeniden tasarlamak güzel olabilir.
Tabii bunları. Hepsi benim kişisel tercihim.. Bence çok da güzel olmuş elinize sağlık...eşinizle size birlikte o duvarı kırma zevkini yaşatmış ya daha ne olsun.. [/QUOTE]
[QUOTE=berkesim]Yaratıcı!!
Temizliği zor olacaktır, cam yüzey alanı aşırı geniş.
Duvarda çıkıntı yaparak uygulanacak bir tasarım çok daha dertli olabilirdi.. Evet belki daha estetik olurdu ama taşan kısım alttan desteklenmek zorunda kalırdı. Buda güzelliğini bozabilirdi ( çift taraflı kullanım burada bir avantaj, tam gömmelerde bu tek taraflı kullanıda dönüyor.
İyi bir iş yapımca herkes laf eder kendi estetik anlayışına göre :)) kusurumuza bakmayın. Eh işin doğası bu herkes kendine göre yorum yapacak ki gelişelim :))
Ben de çerçeveye takıldım. Metal destekler çerçeveyle kapatılmasaydı daha hoşuma giderdi. Elektrik tertibatı biraz göz zevkini bozuyor. Gizleyebilirsiniz bence. Daha basit bitkilerle tehlikeli heran ani yosun artışı olacak şekilde tehlike içinde bakmak yerine. Biraz saz, güzel ince kayalar ve bazı noktalarda diğer odayı görebileceğiniz boşluklar yaratarak yeniden tasarlamak güzel olabilir.
Tabii bunları. Hepsi benim kişisel tercihim.. Bence çok da güzel olmuş elinize sağlık...eşinizle size birlikte o duvarı kırma zevkini yaşatmış ya daha ne olsun.. [/QUOTE]
öncelikle tüm düşünceleriniz için teşekkür ederim.illaki artımız eksimiz olacaktır. düşüncelerinize cevaben şunları söylemek isterim.
öncelikle dış çerçeve o alcı gibi görünen yerler kalkacak.malüm bütçeyi zorladı akvaryum . bu yüzden basit birşey yaptık.şimdi düşüncem duvarı 3 boyutlu kağıt ile kaplamak. tüm duvarı ve o alçılar çıkacak sadece metal çerçeve kalacak. üst kapağın oluğu boşluk güzelce mobilya kaplanacak.daha estetik duracaktır. bunlara ilaveten elektrik aksamı arka tarafa kanal içine geçecek. ortada kablo görünmeyecek. en önemlisi temizlikte hiç sıkıntı çekmiyorum.çünkü üstde 25 cm lik boşluk var. ve bu boşluk dan halledebiliyorum. 3 aydır kullanıyorum şuan t5 florasan da hiç yosunlanma yapmadı tabi bunun en önemlisi ben dış filtre kullanmıyorum bitkili tank olduğundan dinlendirilmiş su ekliyorum 4 yada 5 günde bu değişim de 200 litre lik akvaryumda 50 en fazla 60 litre oluyor. bu değişimle yosun oluşsa bile su değişimi ile inceliyor vew ben görmeden içerdeki balıklar hallediyor. şuan bitkilide yeni olduğum için zor bitkiler denemedim ama bir köşeyi komple saz yapıyorum en son resimlerinide ekliyeyim hemen. görüşleriniz için hepinize teşekkür ederim.
Duvara Gömme Bitkili Tank Baştan Sona Yapım Aşamas
[QUOTE=bymrz]Hocam, ayıptır sorması evli misiniz? Evli olup ta hanımı ikna edip bunu yaptıysan, helal olsun sana :) [/QUOTE]
[QUOTE=kardinalberkay]Akvaryumda ön taraf diye birşey olduğunu sanmıyorum malum 17 cm genişlik var
ölçüleri itibariyle çok ilginç bir akvaryum ama dekorasyon çok iyi tebrik ederim. [/QUOTE]
[QUOTE=bymrz]Hocam, ayıptır sorması evli misiniz? Evli olup ta hanımı ikna edip bunu yaptıysan, helal olsun sana :) [/QUOTE]
evlıyım evet. hatda ılerısını soylıyım kırarken duvarı hanımla kırdık :D yardımcı oldu saolsun :D
[QUOTE=kardinalberkay]Akvaryumda ön taraf diye birşey olduğunu sanmıyorum malum 17 cm genişlik var
ölçüleri itibariyle çok ilginç bir akvaryum ama dekorasyon çok iyi tebrik ederim. [/QUOTE]
tesekkur ederım. dışarı taşırmak istemedik. çünki genişlik artında duvardan taşacakdı. duvara gömme olduğundan butün görsellik kaçacakdı. ben tadımlık bırşey yaptım.
Duvara Gömme Bitkili Tank Baştan Sona Yapım Aşamas
Uzun Zamandır Ugraştığım Duvara Gömme Bitkili Tankımı Nacızhane Görüşlerinize SUnmak İstedim. 200 Uzunluk 17 Genıslık 50 Yükseklik.
Uzun Zamandır Ugraştığım Duvara Gömme Bitkili Tankımı Nacızhane Görüşlerinize SUnmak İstedim. 200 Uzunluk 17 Genıslık 50 Yükseklik.
Bitkili akvaryum konusunda önerileriniz hata nered
merhabalar. geçmiş olsun. arkadaşların dediği gibi çok ilaç kullanmışsınız sanırım. ben bitkili tankıma hiç kullanmıyorum ilaç. nacizhane edindiğim bilgiyi paylaşmak isterim. bitkili tanklarda en önemli maddeler su değişimi ışık tır. onu gübreleme takip eder.aydınlatma her yerde litre başına 0.5 w denır ama genelde 1 w kullanılır. aydınlatmanızın genel watt ına bakarak bunu anlayabilirsiniz. size tavsiyem aydınlatma işini çözdükten sonra ilaç kullanmayı kesin ve sık su takviyesi yapın. şuan ben 200 litre akvaryumumda içerisinde ay kılıçlarım ve lepisteslerim var 50 litre su çekip direk musluktan verıyorum suyu. siz birden musluktan vermeyin.azar azar direk musluk suyuna alıştırmak iyidir. bitkiler adeta deliriyorlar musluk suyuna.
merhabalar. geçmiş olsun. arkadaşların dediği gibi çok ilaç kullanmışsınız sanırım. ben bitkili tankıma hiç kullanmıyorum ilaç. nacizhane edindiğim bilgiyi paylaşmak isterim. bitkili tanklarda en önemli maddeler su değişimi ışık tır. onu gübreleme takip eder.aydınlatma her yerde litre başına 0.5 w denır ama genelde 1 w kullanılır. aydınlatmanızın genel watt ına bakarak bunu anlayabilirsiniz. size tavsiyem aydınlatma işini çözdükten sonra ilaç kullanmayı kesin ve sık su takviyesi yapın. şuan ben 200 litre akvaryumumda içerisinde ay kılıçlarım ve lepisteslerim var 50 litre su çekip direk musluktan verıyorum suyu. siz birden musluktan vermeyin.azar azar direk musluk suyuna alıştırmak iyidir. bitkiler adeta deliriyorlar musluk suyuna.
Bitkili akvaryuma başlarken...
bir solukta okudum. engin bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. size özel den mesaj atdım. konuda mesajları okurken bitkilerden çıkan kabarcıklar dikkatimi çekti. bende aynı şeye şahit oldum. kabarcık çıkartıyor yalnız ben ne zaman dinlendirilmiş taze su verdiysem bu gerçekleşiyor. aydınlatma konusuna gelince sizlerinde belirtdiği gibi bu malzemeleri bulmak çok zor. t5 yada t8 florasan sistemi kurma gerekiyor buda bilgi ve emek isteyen bir şey. benim akvaryumum 2 metre duvara gömme genişliği 17 cm yükseklik ise 50 cm. ben aydınlatma için tecrübesizlikten bir çok yol denedim florasan dan dalgıç aydınlatmaya kadar. . daha sonra bitkiler için ışığın ne kadar önem taşıdığını anladım. b u sorunu ise binaların diş cephelerini aydınlatmak için power led armatür ile çözdüm. markasını yazmayacağım ama fiyatını yazayım 240 tl dedi pazarlık ile 190 tl ye aldım. 100 cm uzunluğunda ve 36 led var üzerinde. bu armatürü takdıkdan sonra bitkilerim düzeldi.aydınlatma işini çözdüğümü düşünüyorum şuan 1 metrelik alanda bitkim var 1 metrelik bir adet daha armatür alıp diğer kısmı da bitkilendireceğim. ama c02 sistem kurmak istiyorum. bu konuyu araştırırken makaleniz dikkatimi çekti. özelden de yazdım. emeğiniz için teşekkür ederim.
bir solukta okudum. engin bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. size özel den mesaj atdım. konuda mesajları okurken bitkilerden çıkan kabarcıklar dikkatimi çekti. bende aynı şeye şahit oldum. kabarcık çıkartıyor yalnız ben ne zaman dinlendirilmiş taze su verdiysem bu gerçekleşiyor. aydınlatma konusuna gelince sizlerinde belirtdiği gibi bu malzemeleri bulmak çok zor. t5 yada t8 florasan sistemi kurma gerekiyor buda bilgi ve emek isteyen bir şey. benim akvaryumum 2 metre duvara gömme genişliği 17 cm yükseklik ise 50 cm. ben aydınlatma için tecrübesizlikten bir çok yol denedim florasan dan dalgıç aydınlatmaya kadar. . daha sonra bitkiler için ışığın ne kadar önem taşıdığını anladım. b u sorunu ise binaların diş cephelerini aydınlatmak için power led armatür ile çözdüm. markasını yazmayacağım ama fiyatını yazayım 240 tl dedi pazarlık ile 190 tl ye aldım. 100 cm uzunluğunda ve 36 led var üzerinde. bu armatürü takdıkdan sonra bitkilerim düzeldi.aydınlatma işini çözdüğümü düşünüyorum şuan 1 metrelik alanda bitkim var 1 metrelik bir adet daha armatür alıp diğer kısmı da bitkilendireceğim. ama c02 sistem kurmak istiyorum. bu konuyu araştırırken makaleniz dikkatimi çekti. özelden de yazdım. emeğiniz için teşekkür ederim.
Kilo hesaplama
arkadaşın verdıği linkte bunların hepsi mevcut hatda bitkili akvaryum kurarsan ne kadar aydınlatma ıhtihaycın var bunlar bile yazıyor. o verılen lınk te akvaryum ölcülerin ve cam kalınlığını yazarak akvaryumun kac kğ oldugunu hesaplayabılırsın.
arkadaşın verdıği linkte bunların hepsi mevcut hatda bitkili akvaryum kurarsan ne kadar aydınlatma ıhtihaycın var bunlar bile yazıyor. o verılen lınk te akvaryum ölcülerin ve cam kalınlığını yazarak akvaryumun kac kğ oldugunu hesaplayabılırsın.
Duvara Gömme Akvaryum Kurulum Aşaması
Uzun zamandır tasarladığım akvaryumum son kısmına ulaşmıştır.şuan sadece dıştan mobilya giydirmesi yapılacak kapak eklenecek. kurulum aşamalarının resimlerini atıyorum.en sonunda bitkilerimi de yerleştirdim. akvaryumun uzunluğu 2 metre olduğundan sol taraf a ekmedim. malum bitki fiyatları dudak uçuklatıyor. ışıklandırma için ise bina dışlarında kullanılan power led armatür kullandım 1 metre uzunluğunda ve 36 adet led var üzerinde. görüşlerinizi almak istedim.kısmet olursa boş kalan kısmada power led armatür alıp orayı da bitkilendireceğim. mobilya siparişini verdim. 4 tarafı mobilya olacak.üst kısımda kapağı olacak. soru ve tavsiyelerinize açığım şimdiden teşekkür ederim.
Uzun zamandır tasarladığım akvaryumum son kısmına ulaşmıştır.şuan sadece dıştan mobilya giydirmesi yapılacak kapak eklenecek. kurulum aşamalarının resimlerini atıyorum.en sonunda bitkilerimi de yerleştirdim. akvaryumun uzunluğu 2 metre olduğundan sol taraf a ekmedim. malum bitki fiyatları dudak uçuklatıyor. ışıklandırma için ise bina dışlarında kullanılan power led armatür kullandım 1 metre uzunluğunda ve 36 adet led var üzerinde. görüşlerinizi almak istedim.kısmet olursa boş kalan kısmada power led armatür alıp orayı da bitkilendireceğim. mobilya siparişini verdim. 4 tarafı mobilya olacak.üst kısımda kapağı olacak. soru ve tavsiyelerinize açığım şimdiden teşekkür ederim.
Sump sistem hakkında yardım
Öncelikle Herkese Merhabalar. Kafamda Bir Proje Var. şuan Evimde Duvara Gömme 200 Lıtrelık Akvaryumum var. Dış Filtre ile filtrasyonu sağlıyorum.Bitkili olarak yaptım şuan sorunsuz kullanmaktayım. Evde 7 yaşında kızım var. Oda Balıklara Akvaryuma Aşırı Düşkün.Elimde Boşda Duran 150*30*75 Uzunlugunda 350 Lıtre Kapasıtelı akvaryumum var. Kızımın Odasına Bunu Kurmak Ve Sadece Irk Lepistes Beslemek Istıyorum. Bu Akvaryumumda Bitkili Olacak. Işıklandırma Ve Bitki Konusunda Diğer Akvaryumumdan Edindiğim Bilgilerle Sorun Yaşamayacağımı Düşünüyorum. Yanlız Filtrasyon Kısmında Sump Sistem Kurup Dış filtreye Mahkum Olmaktan kurtulmak istiyorum. Sizlerden Engin tecrübelerinize dayanarak nasıl bir sistem kullanmalıyım. Internetden araştırdığım kadarı ile ya akvaryuma delik deldireceğim yada owerflow sistem varmış bunu kullanmalıyım. ama iki sistem hakkındada zerre bilgim yok. bu konuda tecrübesi olan tüm akvaryum ve balık tutkunu abilerimden kardeşlerimden bilgi almak isterim.kurmak istediğim sistem tamamı ile full bitkili olacak. ışıklandırma sistemini ya t5 florasan yada t5 armatür yada bina dışlarının aydınlatmasında kullanılan power led 1 metre uzunlugundakı aparatla sağlıyacağım. Sump ı basit ve kolay şekilde nasıl kurarım şimdiden okuyan yorumlayan herkese teşekkür ederim.
engingk 2014-04-04 21:56:27
Öncelikle Herkese Merhabalar. Kafamda Bir Proje Var. şuan Evimde Duvara Gömme 200 Lıtrelık Akvaryumum var. Dış Filtre ile filtrasyonu sağlıyorum.Bitkili olarak yaptım şuan sorunsuz kullanmaktayım. Evde 7 yaşında kızım var. Oda Balıklara Akvaryuma Aşırı Düşkün.Elimde Boşda Duran 150*30*75 Uzunlugunda 350 Lıtre Kapasıtelı akvaryumum var. Kızımın Odasına Bunu Kurmak Ve Sadece Irk Lepistes Beslemek Istıyorum. Bu Akvaryumumda Bitkili Olacak. Işıklandırma Ve Bitki Konusunda Diğer Akvaryumumdan Edindiğim Bilgilerle Sorun Yaşamayacağımı Düşünüyorum. Yanlız Filtrasyon Kısmında Sump Sistem Kurup Dış filtreye Mahkum Olmaktan kurtulmak istiyorum. Sizlerden Engin tecrübelerinize dayanarak nasıl bir sistem kullanmalıyım. Internetden araştırdığım kadarı ile ya akvaryuma delik deldireceğim yada owerflow sistem varmış bunu kullanmalıyım. ama iki sistem hakkındada zerre bilgim yok. bu konuda tecrübesi olan tüm akvaryum ve balık tutkunu abilerimden kardeşlerimden bilgi almak isterim.kurmak istediğim sistem tamamı ile full bitkili olacak. ışıklandırma sistemini ya t5 florasan yada t5 armatür yada bina dışlarının aydınlatmasında kullanılan power led 1 metre uzunlugundakı aparatla sağlıyacağım. Sump ı basit ve kolay şekilde nasıl kurarım şimdiden okuyan yorumlayan herkese teşekkür ederim.
Akvaryum Ölçülerim 150*30*75
akvaryuma fazla tuz
Merhabalar...
engingk 2014-03-11 18:54:57
Merhabalar...
Dün akşam Akvaryumuma Tuz Eklerken Biraz Fazla Kaçırdım Sanırım. Sabah Kalktığımda Bir Kaç Kayıp Yaşadım.Hemen % 40 Dip Cekımı Yapıp Dınlendırılmış Su Ilavesı Yaptım. Yanlız Bir kaç Balığımın Yüzgeçlerınde Beyazlama Gördüm.Isıyı 29 a Çıkardım. Sizce Bundan Sonrakı Adımların Neler Olmalı. Şimdiden Teşekkurler.
Tankım 180 Lıtre ve Lepistes Besliyorum
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
























