ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
titanmck
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mart 2015 13:52
Son Ziyaret:
27 Şubat 2020 14:50
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mesut can
Doğum Tarihi:
13 Temmuz 1978
Yaş:
47
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mesut can
SON 10 MESAJI
Ağız Ağıza Melek Kavgası
[QUOTE=Ferhat Ekşiler]Eş olarak aldığım melekler ağız ağıza kavga ediyorlar.Aldığım kişi daha önce yumurta döktüklerini söyledi.Eş olmayabilirler mi sizce ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/GAVGAA.JPG[/IMG][/QUOTE]
bede de aynısı var ust yuzgeci turuncu 2 tanelerdi cok kavga ediyolardı sonra arlarında daha buyu bir melek girince kavga das bitmiş oldu dişi erkek ayrımını soyle yapacan erkegin basının uzerine topuza benzer bir cıkıntı olacak dişi olanın ise duz yuvarlak bir disk gibi dusunun onun topuzu yoksa dişidir hayırlı geceler
[QUOTE=Ferhat Ekşiler]Daha önce yazdığım gibi balıkları eş olarak aldım.Akvaryum 150 litre ve çiftin haricinde balık yok.Pipo filtre edinemediğimden bir adet iç filtre ve hava motoru var.İç filtre çok akıntı yaptığından ara sıra çalıştırıyorum ancak haftalık yüzde 30 su değişimini ve dip çekimini mutlaka yapıyorum.Köşede yumurta bırakmaları için su borusu var.Akvaryum evin girişinde olduğundan balıklar stres halindelerdi bu yüzden akvaryumun etrafını kağıt ile kapladım.Beyaz olan balığı erkek siyahını dişi olarak aldım.Erkek balığın finleri çatallı dişide böyle bir şey yok.Buyrun fotoğraflar:[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/asd.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/erkek%20melegim.JPG[/IMG][/QUOTE]
arkadasım ikiside erkek ola bilr daha yavru bunlar biraz buyunce anlaşılır allah kolaylık versin hayırlı geceler umarım birisi dişidir eş tutamamıstır cunku boyle davrana biliyorlar
[QUOTE=Ferhat Ekşiler]Eş olarak aldığım melekler ağız ağıza kavga ediyorlar.Aldığım kişi daha önce yumurta döktüklerini söyledi.Eş olmayabilirler mi sizce ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/GAVGAA.JPG[/IMG][/QUOTE]
bede de aynısı var ust yuzgeci turuncu 2 tanelerdi cok kavga ediyolardı sonra arlarında daha buyu bir melek girince kavga das bitmiş oldu dişi erkek ayrımını soyle yapacan erkegin basının uzerine topuza benzer bir cıkıntı olacak dişi olanın ise duz yuvarlak bir disk gibi dusunun onun topuzu yoksa dişidir hayırlı geceler
[QUOTE=Ferhat Ekşiler]Daha önce yazdığım gibi balıkları eş olarak aldım.Akvaryum 150 litre ve çiftin haricinde balık yok.Pipo filtre edinemediğimden bir adet iç filtre ve hava motoru var.İç filtre çok akıntı yaptığından ara sıra çalıştırıyorum ancak haftalık yüzde 30 su değişimini ve dip çekimini mutlaka yapıyorum.Köşede yumurta bırakmaları için su borusu var.Akvaryum evin girişinde olduğundan balıklar stres halindelerdi bu yüzden akvaryumun etrafını kağıt ile kapladım.Beyaz olan balığı erkek siyahını dişi olarak aldım.Erkek balığın finleri çatallı dişide böyle bir şey yok.Buyrun fotoğraflar:[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/asd.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/122550/erkek%20melegim.JPG[/IMG][/QUOTE]
arkadasım ikiside erkek ola bilr daha yavru bunlar biraz buyunce anlaşılır allah kolaylık versin hayırlı geceler umarım birisi dişidir eş tutamamıstır cunku boyle davrana biliyorlar
L144 Vatoz Cinsiyet?
[QUOTE=OSsi]Merhaba herkese,
Arkadaşlar 4 5 aydır 70 litrelik akvaryumda beslediğim balığın cinsiyeti hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim. Aynı boyda 2 adet besliyorum diğerinin bıyıkları çıktı ama bunda henuz yok bugun 4 5 dk boyuncada kavga ettiler sizce dişi mi erkek mi? Birde sonradan siyah leke oluştu bu vatozda bilen varmı nedendir bilen varmı sorun oluştururmu?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_191117.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193008.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193013.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150811_124048.jpg[/IMG][/QUOTE]
kardes bende de var ama bendekiler cuce vatozlar bildigim kadarıyla dişi ve erkeler bıyıklarla anlasılır bıyıkları olan erkek bıyıksız lar da malum dişi dir ama ole bir iki bıyıkla dil bayagı bayagı tikene benzer bıyıklar olacak agızın cevresinde dikene benzer bıyıkları olması lazım eger dilse 2 side dişi sen ona damızlık bir erkek alacaksın hayırlı geceler
[QUOTE=OSsi]Merhaba herkese,
Arkadaşlar 4 5 aydır 70 litrelik akvaryumda beslediğim balığın cinsiyeti hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim. Aynı boyda 2 adet besliyorum diğerinin bıyıkları çıktı ama bunda henuz yok bugun 4 5 dk boyuncada kavga ettiler sizce dişi mi erkek mi? Birde sonradan siyah leke oluştu bu vatozda bilen varmı nedendir bilen varmı sorun oluştururmu?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_191117.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193008.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193013.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150811_124048.jpg[/IMG][/QUOTE]
sen ona bir erkek al bunlar dişi kardes
[QUOTE=OSsi]Merhaba herkese,
Arkadaşlar 4 5 aydır 70 litrelik akvaryumda beslediğim balığın cinsiyeti hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim. Aynı boyda 2 adet besliyorum diğerinin bıyıkları çıktı ama bunda henuz yok bugun 4 5 dk boyuncada kavga ettiler sizce dişi mi erkek mi? Birde sonradan siyah leke oluştu bu vatozda bilen varmı nedendir bilen varmı sorun oluştururmu?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_191117.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193008.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193013.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150811_124048.jpg[/IMG][/QUOTE]
kardes bende de var ama bendekiler cuce vatozlar bildigim kadarıyla dişi ve erkeler bıyıklarla anlasılır bıyıkları olan erkek bıyıksız lar da malum dişi dir ama ole bir iki bıyıkla dil bayagı bayagı tikene benzer bıyıklar olacak agızın cevresinde dikene benzer bıyıkları olması lazım eger dilse 2 side dişi sen ona damızlık bir erkek alacaksın hayırlı geceler
[QUOTE=OSsi]Merhaba herkese,
Arkadaşlar 4 5 aydır 70 litrelik akvaryumda beslediğim balığın cinsiyeti hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim. Aynı boyda 2 adet besliyorum diğerinin bıyıkları çıktı ama bunda henuz yok bugun 4 5 dk boyuncada kavga ettiler sizce dişi mi erkek mi? Birde sonradan siyah leke oluştu bu vatozda bilen varmı nedendir bilen varmı sorun oluştururmu?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_191117.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193008.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150816_193013.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174953/20150811_124048.jpg[/IMG][/QUOTE]
sen ona bir erkek al bunlar dişi kardes
85 Litrelik Akvaryum
[QUOTE=Servan]Selam arkadaslar az önce 85 litrelik bi akvaryum aldım. iç filtre,hava motoru,ısıtıcı,lamba,sifon,dezenfektan,vitamin herşeyini aldım sadece kum ve bitkisi kaldı bide balığı tabi ama balık alınacak en son şey.. şimdi arkadaslar kurulumumda bana yardımcı olurmusunuz ne yapmakla baslamalıyım. tecrübeli arkadaslar yardımlarınızı bekliyorum..iyi günler.[/QUOTE]
bir hafta suyunu beklet birde kumu yada mercan kumu yada volkan kumu yada tetra beyz kumu al derim artık senin goz zevkine kalmıs bir olay bitkide Amazon al cok guzel bir bitkidir goze hitap eder hava motoru tek cıkışlımı çift cıkıslımı eger tek cıkışlıysa içine 50 lik bir hava tası yeterli olacaktır arka fon için deniz temalı bir fon iyi gider beyaz kum goze hitap eder akvaryumunuzu daha temiz gosteriri benden bu kadar iyi geceler arkadaşım[:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:]
[QUOTE=Servan]Lepistes moli kılıçkuyruk bakacağım veya sadece lepistes
Malzemeleri : 60 cm lik 1540/10 W lık bir florasan.
çift çıkışlı hava motoru ve hava taşı
100 w lık bir ısıtıcı..
iç filtre 650 litre...
sifon
arka fon
sadece kum ve bitkim eksik..
balık olarakta moli-lepistes-kılıçkuyruk bakmayı düşünüyorum..
evet arkadaslar eksik birşeyim varmı yanlış birşeyim varmı ?
lütfen bana yardımcı olun...[/QUOTE]
guzel balık secmişsin en guzel turler hepside canlı dogrur 1 ile 2 ay da bir yavru alırsın damızlık bulursan ha birde ince beyaz kum al derim balıklar kumu tırtıklamayı severler yem varmı yokmu diye irili ufaklı tas alırsan pek guzel durmaz bence ve bitkiyide Amazon al guzel durur balıklar için iyidir bende senin gibi ilk akvaryumum 85 likti şimdi 240 litrelik bir akvaryumum var cok eglenceli bir o kadar da sitres atıcı inaın bana vaktin nasıl gectigini bile anlamıyorsunuz neyse guzel secim yapmıssın hayırlı ugurlu olsun hiç bir eksiklik yok sadece iç motora ben biraz takıldım 650 litrelik 85 litrelik bir akvaryuma cok gelmezmi orda biraz takıldım ben ama gerisi guzel tekrar hayırlı olsun kardes[:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:][:nazar:]
[QUOTE=Servan]Selam arkadaslar az önce 85 litrelik bi akvaryum aldım. iç filtre,hava motoru,ısıtıcı,lamba,sifon,dezenfektan,vitamin herşeyini aldım sadece kum ve bitkisi kaldı bide balığı tabi ama balık alınacak en son şey.. şimdi arkadaslar kurulumumda bana yardımcı olurmusunuz ne yapmakla baslamalıyım. tecrübeli arkadaslar yardımlarınızı bekliyorum..iyi günler.[/QUOTE]
bir hafta suyunu beklet birde kumu yada mercan kumu yada volkan kumu yada tetra beyz kumu al derim artık senin goz zevkine kalmıs bir olay bitkide Amazon al cok guzel bir bitkidir goze hitap eder hava motoru tek cıkışlımı çift cıkıslımı eger tek cıkışlıysa içine 50 lik bir hava tası yeterli olacaktır arka fon için deniz temalı bir fon iyi gider beyaz kum goze hitap eder akvaryumunuzu daha temiz gosteriri benden bu kadar iyi geceler arkadaşım[:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:]
[QUOTE=Servan]Lepistes moli kılıçkuyruk bakacağım veya sadece lepistes
Malzemeleri : 60 cm lik 1540/10 W lık bir florasan.
çift çıkışlı hava motoru ve hava taşı
100 w lık bir ısıtıcı..
iç filtre 650 litre...
sifon
arka fon
sadece kum ve bitkim eksik..
balık olarakta moli-lepistes-kılıçkuyruk bakmayı düşünüyorum..
evet arkadaslar eksik birşeyim varmı yanlış birşeyim varmı ?
lütfen bana yardımcı olun...[/QUOTE]
guzel balık secmişsin en guzel turler hepside canlı dogrur 1 ile 2 ay da bir yavru alırsın damızlık bulursan ha birde ince beyaz kum al derim balıklar kumu tırtıklamayı severler yem varmı yokmu diye irili ufaklı tas alırsan pek guzel durmaz bence ve bitkiyide Amazon al guzel durur balıklar için iyidir bende senin gibi ilk akvaryumum 85 likti şimdi 240 litrelik bir akvaryumum var cok eglenceli bir o kadar da sitres atıcı inaın bana vaktin nasıl gectigini bile anlamıyorsunuz neyse guzel secim yapmıssın hayırlı ugurlu olsun hiç bir eksiklik yok sadece iç motora ben biraz takıldım 650 litrelik 85 litrelik bir akvaryuma cok gelmezmi orda biraz takıldım ben ama gerisi guzel tekrar hayırlı olsun kardes[:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:][:nazar:]
Bitki Tavsiyesi
[QUOTE=zekigonlum]Şimdiye kadar;
Eledoa, Amazon, Cabomba, Sesiflora, Anubias, Tilki kuyruğu, Gül, Bacopa, H. Micra, L. Repens, Pistia, Moss, Zeytin, Echinodorus Red Ozolet, Limon, Saz, Rotala Red, Tütün gibi bitkiler baktım.
Ansiklopediden bakarken "Hydrocotyle leucocephala"nın da kolay bir bitki olduğunu gördüm.
Yukarıda saydıklarım haricinde yine "Hydrocotyle leucocephala" gibi bakımı kolay bitkilerden önerebilir misiniz?[/QUOTE]
bence bana gore Amazon niye Amazon hem kolay uruyorlar hemde guzel bir goruntu veriyor balıklar için ve diyer canlılar için harika bir bitki daha once moss ve eledua da besledim ama hiç memnun kalamdım en guzeli Amazon dişi kok alırsan için rahat olur [:iyi:][:iyi:]
[QUOTE=zekigonlum]Şimdiye kadar;
Eledoa, Amazon, Cabomba, Sesiflora, Anubias, Tilki kuyruğu, Gül, Bacopa, H. Micra, L. Repens, Pistia, Moss, Zeytin, Echinodorus Red Ozolet, Limon, Saz, Rotala Red, Tütün gibi bitkiler baktım.
Ansiklopediden bakarken "Hydrocotyle leucocephala"nın da kolay bir bitki olduğunu gördüm.
Yukarıda saydıklarım haricinde yine "Hydrocotyle leucocephala" gibi bakımı kolay bitkilerden önerebilir misiniz?[/QUOTE]
bence bana gore Amazon niye Amazon hem kolay uruyorlar hemde guzel bir goruntu veriyor balıklar için ve diyer canlılar için harika bir bitki daha once moss ve eledua da besledim ama hiç memnun kalamdım en guzeli Amazon dişi kok alırsan için rahat olur [:iyi:][:iyi:]
Çöpcü Ve Votozlara Son Veren ! Acanthocobitis
[QUOTE=AkvaryumumEfsane]Fiyatları çöpcü ve votozlara göre pahalı olsa da ;
•Geceleri beslenebilir
•Her yeri detaylı temizler
•Yosun ve artık yemleri yok eder
•Daha fazla yüzer
•Son derece tatlı
•Son derece zararsız
•Üretilebilir
•Asil ve Üstün
Yetişkin boyları 6-8cm
Üreme boyları 6 cm üstü
Türkiye de bulunur ! (Doğa da)
Fiyatları yetişkin boyları 10 TL
Diğer balıklarla yaşayabilir.
Ben çok sevdim size de tavsiye ederim ...
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175953/Acanthocobitis-mooreh-Madhu.jpg[/IMG][/QUOTE]
yılan turu gibi olanları sevmiyorum içimi urpertiyor en guzeli ele gelenler bence [:iyi:]
[QUOTE=AkvaryumumEfsane]Fiyatları çöpcü ve votozlara göre pahalı olsa da ;
•Geceleri beslenebilir
•Her yeri detaylı temizler
•Yosun ve artık yemleri yok eder
•Daha fazla yüzer
•Son derece tatlı
•Son derece zararsız
•Üretilebilir
•Asil ve Üstün
Yetişkin boyları 6-8cm
Üreme boyları 6 cm üstü
Türkiye de bulunur ! (Doğa da)
Fiyatları yetişkin boyları 10 TL
Diğer balıklarla yaşayabilir.
Ben çok sevdim size de tavsiye ederim ...
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175953/Acanthocobitis-mooreh-Madhu.jpg[/IMG][/QUOTE]
yılan turu gibi olanları sevmiyorum içimi urpertiyor en guzeli ele gelenler bence [:iyi:]
Ali Ağaoğlu Konsepti Tank Dizaynı :)
[QUOTE=akinturkucu]Merhaba
Arkadaşlar maalesef akvaryuma koyulabilecek taşlar o kadar pahalı ki bende bu işe çözüm olarak geçtiğimiz aylarda mermerden mağaralar yaparak çözüm bulmaya çalıştım.. Ancak bazı arkadaşlar çok beğendi ama bazı arkadaşlarda '' yahu lego gibi olmuş dedi'' :) tüm yapılan yorumlara teşekkür ediyorum... bende kendi dizaynıma bi yorum yapmak ve sizinle paylaşmak istedim...
İşte karşınızda Ali Ağaoğlu Konsepti Tank Dizaynı :) Yaptım oldu... Hayaldi gerçek oldu.... :)))))
çokda guzel olmus eline saglık bence beyenmeyen arkadaslar ulaşamadıgı ete mındar derlermiş o hesap bence cok da guzel olmus daha iyisini yapa bilen varsa cıksın gayet guzel
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175252/P_20150815_191028.jpg[/IMG][/QUOTE]
[QUOTE=akinturkucu]Merhaba
Arkadaşlar maalesef akvaryuma koyulabilecek taşlar o kadar pahalı ki bende bu işe çözüm olarak geçtiğimiz aylarda mermerden mağaralar yaparak çözüm bulmaya çalıştım.. Ancak bazı arkadaşlar çok beğendi ama bazı arkadaşlarda '' yahu lego gibi olmuş dedi'' :) tüm yapılan yorumlara teşekkür ediyorum... bende kendi dizaynıma bi yorum yapmak ve sizinle paylaşmak istedim...
İşte karşınızda Ali Ağaoğlu Konsepti Tank Dizaynı :) Yaptım oldu... Hayaldi gerçek oldu.... :)))))
çokda guzel olmus eline saglık bence beyenmeyen arkadaslar ulaşamadıgı ete mındar derlermiş o hesap bence cok da guzel olmus daha iyisini yapa bilen varsa cıksın gayet guzel
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175252/P_20150815_191028.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yeni 15 Litrelik Akvaryum Aldım Olmadı
[QUOTE=abdullah0186]VALLA BENIMDE CANIM COK SIKILDI PEKI BETA BİR TANEMİ ALAYIM DISI ERKEK FARKEDERMİ VE BİTKİLİ OLMASI SARTMI HERKEZE SİMDİDEN TSK[/QUOTE]
beta bir dişi iyi olur ama sakın 2 tane erkek almayın yoksa akvaryumunuz kıpkırmızı olur kandan bende demesi 15 litrelik bir kavaryuma 2 tane japon yeterli olur fazlası diyerlerini oldure bilr hem hava yetmez hemde sitrese girerler iyi geceler
[QUOTE=abdullah0186]VALLA BENIMDE CANIM COK SIKILDI PEKI BETA BİR TANEMİ ALAYIM DISI ERKEK FARKEDERMİ VE BİTKİLİ OLMASI SARTMI HERKEZE SİMDİDEN TSK[/QUOTE]
beta bir dişi iyi olur ama sakın 2 tane erkek almayın yoksa akvaryumunuz kıpkırmızı olur kandan bende demesi 15 litrelik bir kavaryuma 2 tane japon yeterli olur fazlası diyerlerini oldure bilr hem hava yetmez hemde sitrese girerler iyi geceler
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Selam herkese bende bir akvaryum sevdalısıyım burdan herkese selam olsun siteyi elim degdikce takip ediyorum ya ben kacırıyorum konuları yada fazla aktif bir site deyil diye dusunuyorum umarım yanlıyorum dur neyse herkese hayırlı geceler [:iyi:][:iyi:]
Selam herkese bende bir akvaryum sevdalısıyım burdan herkese selam olsun siteyi elim degdikce takip ediyorum ya ben kacırıyorum konuları yada fazla aktif bir site deyil diye dusunuyorum umarım yanlıyorum dur neyse herkese hayırlı geceler [:iyi:][:iyi:]
kimliği belirsiz bir salyangoz
[QUOTE=arudacool]Akvaryumunuzda çoğaldıklarında her tarafı kaplıyorlar sonrada kurtulmak için çabalıyorsunuz. çok çabuk ürüyorlar.[/QUOTE]
iyi geceler konuları dolasırken sizin konuyu gordum benim bende de bir cok minare salyangoz var dı ama şimdi yerlerinde yeller esiyor 4 tane Anentome helena yani ( katil salyongozlarım )var onların sayesinde şimdi yoklar cok memnunum sizde alın derim iyi geceler kolay gelsin arkadasım
[QUOTE=arudacool]Akvaryumunuzda çoğaldıklarında her tarafı kaplıyorlar sonrada kurtulmak için çabalıyorsunuz. çok çabuk ürüyorlar.[/QUOTE]
iyi geceler konuları dolasırken sizin konuyu gordum benim bende de bir cok minare salyangoz var dı ama şimdi yerlerinde yeller esiyor 4 tane Anentome helena yani ( katil salyongozlarım )var onların sayesinde şimdi yoklar cok memnunum sizde alın derim iyi geceler kolay gelsin arkadasım
salyangoz önerisi
Minare salyongozlar da iyidir hem yosun yerler hemde uzun uzun gezerler :D
Minare salyongozlar da iyidir hem yosun yerler hemde uzun uzun gezerler :D
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
