ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tugrul82
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
65
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Kasım 2015 21:23
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2016 00:03
Toplam Mesaj:
74 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tugrul G
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tugrul G
SON 10 MESAJI
Akvaryumun Suyu
[QUOTE=Kınayu]Akvaryum resimleriniz ekli olmadığından bunu en iyi siz gözlemleye bilirsiniz.İşe yarıyormu yaramıyormu.Pırıl pırıl yapıyor dediğinize göre baya marifetli bir şey demekki.Ellerinize sağlık [:iyi:][/QUOTE]
Evet resim koymak biraz zordu da. Yansımayı bir türlü yok edemedim. Resim kalitesi de çok iyi değil ama görüldüğü kadarıyla bayağı berrak oldu su.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179780/200520161650051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179780/200520161651111.jpg[/IMG]
[QUOTE=fthdry]Dipteki balik pisligi baliklari zehirlemez hatta donguye faydali olabilir zamanla tank tam anlamiyla oturdugunda zaten bakteriler tarafindan parcalaniyor diskilar o yuzden sadece su degisimi yapmaniz yeterli olacaktir dip cekimine gerek yok illede dip cekimi yapcam derseniz kumu havalandirmadan yapabilirsiniz[/QUOTE]
Tamam kesinlikle dibi havalandırmadan kum üstünden çekebildiğim kadarıyla çekeceğim. Teşekkürler.
[QUOTE=Kınayu]Akvaryum resimleriniz ekli olmadığından bunu en iyi siz gözlemleye bilirsiniz.İşe yarıyormu yaramıyormu.Pırıl pırıl yapıyor dediğinize göre baya marifetli bir şey demekki.Ellerinize sağlık [:iyi:][/QUOTE]
Evet resim koymak biraz zordu da. Yansımayı bir türlü yok edemedim. Resim kalitesi de çok iyi değil ama görüldüğü kadarıyla bayağı berrak oldu su.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179780/200520161650051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179780/200520161651111.jpg[/IMG]
[QUOTE=fthdry]Dipteki balik pisligi baliklari zehirlemez hatta donguye faydali olabilir zamanla tank tam anlamiyla oturdugunda zaten bakteriler tarafindan parcalaniyor diskilar o yuzden sadece su degisimi yapmaniz yeterli olacaktir dip cekimine gerek yok illede dip cekimi yapcam derseniz kumu havalandirmadan yapabilirsiniz[/QUOTE]
Tamam kesinlikle dibi havalandırmadan kum üstünden çekebildiğim kadarıyla çekeceğim. Teşekkürler.
Akvaryumun Suyu
[QUOTE=Kınayu]Selamlar bir dış filtre edinmenizde yarar olabilir.Orta karar bahsini ettiğiniz sorunlardan kurtulmak için [/QUOTE]
Benim iç filtrem de dış filtre gibi. Aslında ev yapımı. 2kgluk pet içinde en alttan üste doğru sırasıyla sünger, zeolit, karbon seramik yüzükler ve elyaf var. Hemde sürekli suyun içinde duruyor. Suyu gerçektende pırıl pırıl yapıyor. [:nazar:] Dış filtre gibi çalışan iç filtre lepistes akvaryumu için yeterli değil mi? Ayda bir filtre temizliğide yapıyorum. Biolojik döngüye uygun değil mi?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar bir dış filtre edinmenizde yarar olabilir.Orta karar bahsini ettiğiniz sorunlardan kurtulmak için [/QUOTE]
Benim iç filtrem de dış filtre gibi. Aslında ev yapımı. 2kgluk pet içinde en alttan üste doğru sırasıyla sünger, zeolit, karbon seramik yüzükler ve elyaf var. Hemde sürekli suyun içinde duruyor. Suyu gerçektende pırıl pırıl yapıyor. [:nazar:] Dış filtre gibi çalışan iç filtre lepistes akvaryumu için yeterli değil mi? Ayda bir filtre temizliğide yapıyorum. Biolojik döngüye uygun değil mi?
Akvaryumun Suyu
[QUOTE=fthdry]Dip cekimi yaparken kumu karistirmaniz iyi degil baliklari zehirlersiniz gozunuze cirkin geliyorsa kumun uzerinden pislikleri alabilirsiniz yemlemeyi asiri yapmiyor kum uzerinde yem artiklari bulunmuyor ve diskilar sizi rahatsiz etmiyorsa dip cekimi bile yapmaniza gerek yok sadece su degisimi yeterli.[/QUOTE]
işte bende o zehirlenme konusundan korkuyorum. Çünkü lepisteslerim çok kolay ölebiliyor. Yemlemeyi aşırı yapıp yapmadığıma bende karar veremiyorum. Günde iki kere yemleme yapıyorum ama akvaryumda 12 tane çöpçü ve sürüyle salyangoz var. Dolayısıyla kum üzerinde hiç artık yem görmüyorum ama kum arasına birikmiş dışkı atıkları var. Bu dışkılar çok birikipte balıkların zehirlenmesine veya hastalanmasına sebep olur diye korkuyorum yoksa haftada enaz bir kere dipten su çekimi yapıyorum.
[QUOTE=fthdry]Dip cekimi yaparken kumu karistirmaniz iyi degil baliklari zehirlersiniz gozunuze cirkin geliyorsa kumun uzerinden pislikleri alabilirsiniz yemlemeyi asiri yapmiyor kum uzerinde yem artiklari bulunmuyor ve diskilar sizi rahatsiz etmiyorsa dip cekimi bile yapmaniza gerek yok sadece su degisimi yeterli.[/QUOTE]
işte bende o zehirlenme konusundan korkuyorum. Çünkü lepisteslerim çok kolay ölebiliyor. Yemlemeyi aşırı yapıp yapmadığıma bende karar veremiyorum. Günde iki kere yemleme yapıyorum ama akvaryumda 12 tane çöpçü ve sürüyle salyangoz var. Dolayısıyla kum üzerinde hiç artık yem görmüyorum ama kum arasına birikmiş dışkı atıkları var. Bu dışkılar çok birikipte balıkların zehirlenmesine veya hastalanmasına sebep olur diye korkuyorum yoksa haftada enaz bir kere dipten su çekimi yapıyorum.
Akvaryumun Suyu
Merhabalar, son durumu söyleyeyim. İlk gün aşırı bulanık olan su akşam bayağı temizlenmişti. Filtreyi gece kapttım. Sabah tekrar çalıştırdım ve Ahmet Emre beyin dediği gibi bir çubukla kumu tekrar karıştırıdım ve suyu iyice bulandırdım. Akşama kadar filtre çalıştı ve suyu bayağı berraklaştırdı. Filtreyi kapatıp, içinden en üstte duran elyafı aldım. Aşırı pislenmişti. Yenisini koydum ve filtreyi çalıştırdım. Suyum tekrar berrak oldu. Bayağı iyi kum arası yıkamış oldum.
Aslında korkum suyun berraklığı değilde sudaki kirlerin lepisteslerde iç parazit vs gibi hastalıklar yapması.
Merhabalar, son durumu söyleyeyim. İlk gün aşırı bulanık olan su akşam bayağı temizlenmişti. Filtreyi gece kapttım. Sabah tekrar çalıştırdım ve Ahmet Emre beyin dediği gibi bir çubukla kumu tekrar karıştırıdım ve suyu iyice bulandırdım. Akşama kadar filtre çalıştı ve suyu bayağı berraklaştırdı. Filtreyi kapatıp, içinden en üstte duran elyafı aldım. Aşırı pislenmişti. Yenisini koydum ve filtreyi çalıştırdım. Suyum tekrar berrak oldu. Bayağı iyi kum arası yıkamış oldum.
Aslında korkum suyun berraklığı değilde sudaki kirlerin lepisteslerde iç parazit vs gibi hastalıklar yapması.
Bu Salyangozlarin İsmi Nedir Petshopcu Verdi
Valla bana bir yaprak üzerinde yumurta olarak geldiler. herhalde 6 ayda 100 tane oldular. Cinsiyet hakkında hiç bilgim yok. bakmadım. Azken fazla bitki yemiyorlardı ama çoğalınca yemeye başladılar. Bazen marul veya salatalık atıyorumki bitkileri yemesinler diye. Ama yaprakları önce koparıyorlar sonrada yiyorlar.
Valla bana bir yaprak üzerinde yumurta olarak geldiler. herhalde 6 ayda 100 tane oldular. Cinsiyet hakkında hiç bilgim yok. bakmadım. Azken fazla bitki yemiyorlardı ama çoğalınca yemeye başladılar. Bazen marul veya salatalık atıyorumki bitkileri yemesinler diye. Ama yaprakları önce koparıyorlar sonrada yiyorlar.
Bu Salyangozlarin İsmi Nedir Petshopcu Verdi
Bendeki Ramshornlar bitki yiyor. Ona göre atın. Bence bitki yemeyen elma salyangozu alsanız daha iyi edersiniz. Ayrıca ramshornlar çok hızlı ürer ve heryeri doldurur. İllaki su döngüsüne ve akvaryum temizliğine etkisi var ama bence elma salyangozu daha hoş durur. Yine de siz bilirsiniz.
Bendeki Ramshornlar bitki yiyor. Ona göre atın. Bence bitki yemeyen elma salyangozu alsanız daha iyi edersiniz. Ayrıca ramshornlar çok hızlı ürer ve heryeri doldurur. İllaki su döngüsüne ve akvaryum temizliğine etkisi var ama bence elma salyangozu daha hoş durur. Yine de siz bilirsiniz.
Akvaryumun Suyu
[QUOTE=AhmetEmre] ...önce filtreyi kapatmadan hortumla kumu karıştırın bir müddet sonra filtreyi kapatıp kumu tekrar karıştırın ve dip çekimi yapın... [/QUOTE]
Peki hortumla kumu karıştırınca su yine bulanacak ama. Sizde öyle olmuyor mu? Yoksa sık çekim yapınca fazla kir birikmiyor mu?
[QUOTE=AhmetEmre] ...önce filtreyi kapatmadan hortumla kumu karıştırın bir müddet sonra filtreyi kapatıp kumu tekrar karıştırın ve dip çekimi yapın... [/QUOTE]
Peki hortumla kumu karıştırınca su yine bulanacak ama. Sizde öyle olmuyor mu? Yoksa sık çekim yapınca fazla kir birikmiyor mu?
Akvaryumun Suyu
Ahmet Bey teşekkürler,
Aslında şu el pompalı dip çekme aletlerinden aldım ama filtre kısmı önde olduğu için kabuk kırıklarıyla hemen tıkanıyor diye filtresini söktüm dolayısıyla kumun içine sokamıyorum. Hortumun ucunu kumun üzerinde daireler çizerek dip çekimi yapıyorum ama doğru kumun altına giden pislikleri çekemiyorum. Birde kısmen bitki var ve onların dibine fazla yanaşamıyorum çünkü bu kumda hiç tutunamıyorlar ve bir kaç kök mutlaka kumdan kurtulup su üzerine çıkıyor. Dolayısıyla 6 aydır herhalde kum altını arasını neredeyse hiç çekmedim. Hep kum üstünü alıyorum. Acaba kum altında biriken pislikler suyu bozup hastalıklara sebep olur mu?
Ahmet Bey teşekkürler,
Aslında şu el pompalı dip çekme aletlerinden aldım ama filtre kısmı önde olduğu için kabuk kırıklarıyla hemen tıkanıyor diye filtresini söktüm dolayısıyla kumun içine sokamıyorum. Hortumun ucunu kumun üzerinde daireler çizerek dip çekimi yapıyorum ama doğru kumun altına giden pislikleri çekemiyorum. Birde kısmen bitki var ve onların dibine fazla yanaşamıyorum çünkü bu kumda hiç tutunamıyorlar ve bir kaç kök mutlaka kumdan kurtulup su üzerine çıkıyor. Dolayısıyla 6 aydır herhalde kum altını arasını neredeyse hiç çekmedim. Hep kum üstünü alıyorum. Acaba kum altında biriken pislikler suyu bozup hastalıklara sebep olur mu?
Akvaryumun Suyu
Merhabalar.
Benim standart 1mlik lepistes ve çöpçü balığı akvaryumum var. Bolca elma, ve ramshorn da var. Haftada bir %10-20 su çekiyorum ve suyum pırıl pırıldı. Sadece iç motor kullanıyorum ve haznesinde seramik yüzükler, zeolit, karbon ve elyaf var. Bugün su çekiminden sonra dipteki kabuk kırığı kumumu biraz şekillendireyim istedim ve dekorları çıkartıp kumu arkaya doğru iteledim. Biraz fazla hızlı yaptım sanırım, suyum kapkara oldu. Şekillendirmeden sonra hemen iç motorumu çalıştırdım. Biraz suyun rengi açıldı gibi ama daha tam değil.
Benim esas merak ettiğim konu, suyun bu şekilde bulanıklaşması lepisteslere zararı olur mu? yani onları hasta eder mi?
Teşekkürler.
Merhabalar.
Benim standart 1mlik lepistes ve çöpçü balığı akvaryumum var. Bolca elma, ve ramshorn da var. Haftada bir %10-20 su çekiyorum ve suyum pırıl pırıldı. Sadece iç motor kullanıyorum ve haznesinde seramik yüzükler, zeolit, karbon ve elyaf var. Bugün su çekiminden sonra dipteki kabuk kırığı kumumu biraz şekillendireyim istedim ve dekorları çıkartıp kumu arkaya doğru iteledim. Biraz fazla hızlı yaptım sanırım, suyum kapkara oldu. Şekillendirmeden sonra hemen iç motorumu çalıştırdım. Biraz suyun rengi açıldı gibi ama daha tam değil.
Benim esas merak ettiğim konu, suyun bu şekilde bulanıklaşması lepisteslere zararı olur mu? yani onları hasta eder mi?
Teşekkürler.
Yeter Artık ! Lepistesim Hastamı ?
Merhabalar bana iç parazit gibi geldi ama resimlerden tam belli değil. İç parazitte hemen öldürmez zaten. Aşağıdaki hastalıklar ve tedavi linkine bakın derim.
https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp
Merhabalar bana iç parazit gibi geldi ama resimlerden tam belli değil. İç parazitte hemen öldürmez zaten. Aşağıdaki hastalıklar ve tedavi linkine bakın derim.
https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hidro Dinamik,
kasim12,
0rnn,
Jeveux,
hasancn,
Urar,
Tuby,
Öğretmen Ali,
altuntasseref,
simsela,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
TheDS,
osmandbnl,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
Kınayu,
sina cen,
DigitalPen,
Gökdeniz Kale,
GokturkEkinci,
heserx,
ternapi,
aupqua,
Corydoras.gram,
shkola onlain_zrei,
wille6994,
Ehtiyar,
yeekim,
MarkOrion,
Mertkk,
Tata,
wallece,
Sufisu,
TuRKeR,
alperibis,
LEGEND59,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
