ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Molla34
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Aralık 2015 03:51
Son Ziyaret:
04 Eylül 2016 15:57
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali
SON 10 MESAJI
Tropical Fh Yunus Siparişimi Vermem Lazımm
Öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar.Arkadaşlar küçük bir sorum var yardımcı olabilirseniz sevinirim.Şimdi ben yunus balıklarım için yem siparişi vericem siparişime Tropical in Flower Horn yeminden de eklemek istiyorum yemin özelliğinde gördüğüm bu açıklamadan dolayı etkilendim [:D] ''Yemdeki Omega-3 ve Omega-6 yağ asitleri Flower Horn ve diğer Güney ve Orta Amerika çiklitlerinin karakteristik özelliği olan kafa hörgüçlerinin oluşması için gereklidir'' [:)] Yani yunusların kafa hörgüçlerinin gelişmesi için onlara bu yemden de versek az da olsa etki eder mi yoksa etki etmez aksine yunus ve flower horn aynı gölün balıkları olmadığı için ona farklı gölün balığının yeminden versem zararlı mı olur yunuslar için bu konudaki merakımı giderirseniz sevinirim. [:)]
Dipnot : Yunuslarım yavru değil yetişkinler acaba bu tür kafa yapısı gibi karakteristik özellikleri geliştiren yemler bitek yavru balıklar için mi geçerli genç damızlık tam damızlık gibi yetişkin balıklarda işe yarayacağı varsa da yaramaz mı [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180918/240620160251371.jpg[/IMG]
CEVAP ALAMADIĞIM İÇİN KONUYU 2.KEZ AÇTIM ACİL CEVAP BEKLİYORUM YEM SİPARİŞİMİ VERMEM LAZIM SİPARİŞİME BU YEMİ DE EKLEYİP EKLEMEME KONUSUNDA KARARSIZ KALDIM YARDIM EDİN LÜTFENNN [:((]
Öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar.Arkadaşlar küçük bir sorum var yardımcı olabilirseniz sevinirim.Şimdi ben yunus balıklarım için yem siparişi vericem siparişime Tropical in Flower Horn yeminden de eklemek istiyorum yemin özelliğinde gördüğüm bu açıklamadan dolayı etkilendim [:D] ''Yemdeki Omega-3 ve Omega-6 yağ asitleri Flower Horn ve diğer Güney ve Orta Amerika çiklitlerinin karakteristik özelliği olan kafa hörgüçlerinin oluşması için gereklidir'' [:)] Yani yunusların kafa hörgüçlerinin gelişmesi için onlara bu yemden de versek az da olsa etki eder mi yoksa etki etmez aksine yunus ve flower horn aynı gölün balıkları olmadığı için ona farklı gölün balığının yeminden versem zararlı mı olur yunuslar için bu konudaki merakımı giderirseniz sevinirim. [:)]
Dipnot : Yunuslarım yavru değil yetişkinler acaba bu tür kafa yapısı gibi karakteristik özellikleri geliştiren yemler bitek yavru balıklar için mi geçerli genç damızlık tam damızlık gibi yetişkin balıklarda işe yarayacağı varsa da yaramaz mı [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180918/240620160251371.jpg[/IMG]
CEVAP ALAMADIĞIM İÇİN KONUYU 2.KEZ AÇTIM ACİL CEVAP BEKLİYORUM YEM SİPARİŞİMİ VERMEM LAZIM SİPARİŞİME BU YEMİ DE EKLEYİP EKLEMEME KONUSUNDA KARARSIZ KALDIM YARDIM EDİN LÜTFENNN [:((]
Tropical Yunus
Öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar.Arkadaşlar küçük bir sorum var yardımcı olabilirseniz sevinirim.Şimdi ben yunus balıklarım için yem siparişi vericem siparişime Tropical in Flower Horn yeminden de eklemek istiyorum yemin özelliğinde gördüğüm bu açıklamadan dolayı etkilendim [:D] ''Yemdeki Omega-3 ve Omega-6 yağ asitleri Flower Horn ve diğer Güney ve Orta Amerika çiklitlerinin karakteristik özelliği olan kafa hörgüçlerinin oluşması için gereklidir'' [:)] Yani yunusların kafa hörgüçlerinin gelişmesi için onlara bu yemden de versek az da olsa etki eder mi yoksa etki etmez aksine yunus ve flower horn aynı gölün balıkları olmadığı için ona farklı gölün balığının yeminden versem zararlı mı olur yunuslar için bu konudaki merakımı giderirseniz sevinirim. [:)]
Dipnot : Yunuslarım yavru değil yetişkinler acaba bu tür kafa yapısı gibi karakteristik özellikleri geliştiren yemler bitek yavru balıklar için mi geçerli genç damızlık tam damızlık gibi yetişkin balıklarda işe yarayacağı varsa da yaramaz mı [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180918/240620160251371.jpg[/IMG]
Cevap lütfennnnn [:((]
Öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar.Arkadaşlar küçük bir sorum var yardımcı olabilirseniz sevinirim.Şimdi ben yunus balıklarım için yem siparişi vericem siparişime Tropical in Flower Horn yeminden de eklemek istiyorum yemin özelliğinde gördüğüm bu açıklamadan dolayı etkilendim [:D] ''Yemdeki Omega-3 ve Omega-6 yağ asitleri Flower Horn ve diğer Güney ve Orta Amerika çiklitlerinin karakteristik özelliği olan kafa hörgüçlerinin oluşması için gereklidir'' [:)] Yani yunusların kafa hörgüçlerinin gelişmesi için onlara bu yemden de versek az da olsa etki eder mi yoksa etki etmez aksine yunus ve flower horn aynı gölün balıkları olmadığı için ona farklı gölün balığının yeminden versem zararlı mı olur yunuslar için bu konudaki merakımı giderirseniz sevinirim. [:)]
Dipnot : Yunuslarım yavru değil yetişkinler acaba bu tür kafa yapısı gibi karakteristik özellikleri geliştiren yemler bitek yavru balıklar için mi geçerli genç damızlık tam damızlık gibi yetişkin balıklarda işe yarayacağı varsa da yaramaz mı [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180918/240620160251371.jpg[/IMG]
Cevap lütfennnnn [:((]
Sizce Hangisi ?
Yardımcı olacak başka birileri yok mu [:((] [:'(]
Yardımcı olacak başka birileri yok mu [:((] [:'(]
Sizce Hangisi ?
[QUOTE=ccEgemencc]Aslında heilea bozulunca champion almıştım hailea da baya eskiydi. Yani yeni bir pompayla ömrünü tamamlamış bir pompayı yan yana koyup kıyaslayamam.
Akvaryumunuz kaç litre ? Eğer büyükse champion u tavsiye ederim çünkü cift çıkışlı. Onun dışında istediğinizi alabilirsiniz. Eğer akvaryumcudan alacaksanız ikisini yan yana koyup deneyin hangisi hoşunuza giderse onu alın.
A size kendim de yapmış olduğum bir sey tavsiye edeyim ( XD öğrenciyim sonuçta ) Eğer akvaryumcu pahalıya sattığı için internetten alacaksanız ama emin olamamışsanız gidin akvaryumcuya alacakmış gibi ikisini de kutusundan çıkarıp bi mıncıklayın bi fişe takın sonra hangisini alacağınıza karar verin sonra aaaa cüzdanımı evde unutmuşum diyip çıkıp gidersiniz eve gidince siparişinizi verirsiniz.[;)][/QUOTE]
Akvaryumum 150-160 litre champion u çift çıkışlı olduğu için tavsiye etmişsiniz yukarıya yazdığım modellerin üçü de çift çıkışlı onu yanlış anlamışsınız galiba.Bide şunu da sorayım hani demişsiniz ya yeni bir motorla eski bir motoru kıyaslayamam diye onları ilk aldığınız zamanlarını birbirleriyle karşılaştırırsanız mesela heila yı ilk aldığınızda memnun kaldınız sonra o bozulunca champion u aldınız vaybe heilea yı ilk alıp kullanmaya başlayınca bile bu kadar memnun kalmamıştım gibi [:)]
Bu arada yukarıda yazılı motorların 3 ünü de kullanmış hobiciler muhakkak vardır onlardan da konuyla ilgili yorumlar gelsin lütfen [:)] Çok kararsızım çünkü [:((] [:'(]
Güncel
[QUOTE=ccEgemencc]Aslında heilea bozulunca champion almıştım hailea da baya eskiydi. Yani yeni bir pompayla ömrünü tamamlamış bir pompayı yan yana koyup kıyaslayamam.
Akvaryumunuz kaç litre ? Eğer büyükse champion u tavsiye ederim çünkü cift çıkışlı. Onun dışında istediğinizi alabilirsiniz. Eğer akvaryumcudan alacaksanız ikisini yan yana koyup deneyin hangisi hoşunuza giderse onu alın.
A size kendim de yapmış olduğum bir sey tavsiye edeyim ( XD öğrenciyim sonuçta ) Eğer akvaryumcu pahalıya sattığı için internetten alacaksanız ama emin olamamışsanız gidin akvaryumcuya alacakmış gibi ikisini de kutusundan çıkarıp bi mıncıklayın bi fişe takın sonra hangisini alacağınıza karar verin sonra aaaa cüzdanımı evde unutmuşum diyip çıkıp gidersiniz eve gidince siparişinizi verirsiniz.[;)][/QUOTE]
Akvaryumum 150-160 litre champion u çift çıkışlı olduğu için tavsiye etmişsiniz yukarıya yazdığım modellerin üçü de çift çıkışlı onu yanlış anlamışsınız galiba.Bide şunu da sorayım hani demişsiniz ya yeni bir motorla eski bir motoru kıyaslayamam diye onları ilk aldığınız zamanlarını birbirleriyle karşılaştırırsanız mesela heila yı ilk aldığınızda memnun kaldınız sonra o bozulunca champion u aldınız vaybe heilea yı ilk alıp kullanmaya başlayınca bile bu kadar memnun kalmamıştım gibi [:)]
Bu arada yukarıda yazılı motorların 3 ünü de kullanmış hobiciler muhakkak vardır onlardan da konuyla ilgili yorumlar gelsin lütfen [:)] Çok kararsızım çünkü [:((] [:'(]
Güncel
Sizce Hangisi ?
[QUOTE=ccEgemencc]Atman ı hiç kullanmadım fakat diğer ikisini kullandım . Hailea ve Champion ikisi de (duyulmuyor diyemeyeceğim ama ) salonda kullanılabilir ve sessizdirler. Çalıştığını hissedersiniz ama rahatsız olmazsınız.[/QUOTE]
Peki madem ikisini kullanmışsınız fiyat/performans olarak hangisi daha iyiydi hangisinden daha çok memnun kaldınız ? İnternette Hailea 3 w champion un 6 w gücünde olduğunu bile yazan siteler satıcılar var yani görünürde champion ondan iki kat daha güçlü gibi görünüyor gerçekten de öyle mi ? (Fiyatları da aynı ikisinin)
[QUOTE=ccEgemencc]Atman ı hiç kullanmadım fakat diğer ikisini kullandım . Hailea ve Champion ikisi de (duyulmuyor diyemeyeceğim ama ) salonda kullanılabilir ve sessizdirler. Çalıştığını hissedersiniz ama rahatsız olmazsınız.[/QUOTE]
Peki madem ikisini kullanmışsınız fiyat/performans olarak hangisi daha iyiydi hangisinden daha çok memnun kaldınız ? İnternette Hailea 3 w champion un 6 w gücünde olduğunu bile yazan siteler satıcılar var yani görünürde champion ondan iki kat daha güçlü gibi görünüyor gerçekten de öyle mi ? (Fiyatları da aynı ikisinin)
Sizce Hangisi ?
Güncel arkadaşlar sizce hangisi ?
Güncel arkadaşlar sizce hangisi ?
Sizce Hangisi ?
Bu üç seçenekten sizce hangisi seçilmeli ? (Fiyatlara kargo ücreti dahil değil)
1-) Atman Hava Motoru - AT-A8500 - 2 Çıkışlı 4.8 W = 24 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180918/213912030_tn50_0[1].jpg[/IMG]
2-) Champion CX-0098 Çift Çıkışlı Hava Motoru 5.3 W = 36 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180918/214490903_tn120_0[2].jpg[/IMG]
3-) Hailea Aco 6603 Hava Motoru Çift Çıkışlı 3 W = 33 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180918/215046416_tn120_0[1].jpg[/IMG]
Bu üç seçenekten sizce hangisi seçilmeli ? (Fiyatlara kargo ücreti dahil değil)
1-) Atman Hava Motoru - AT-A8500 - 2 Çıkışlı 4.8 W = 24 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180918/213912030_tn50_0[1].jpg[/IMG]
2-) Champion CX-0098 Çift Çıkışlı Hava Motoru 5.3 W = 36 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180918/214490903_tn120_0[2].jpg[/IMG]
3-) Hailea Aco 6603 Hava Motoru Çift Çıkışlı 3 W = 33 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180918/215046416_tn120_0[1].jpg[/IMG]
Akvaryem Açık Yem
Öncelikle hepinize teşekkürler elimdeki yemler bitmeden bu konuyu açıp öğrenmek istedim yemlerin bitmesine az kaldı bu hafta gittigidiyor üzerinden akvaryem den açık kovadan bölme yemlerden siparişlerimi vericem
[QUOTE=Tunc Berk]Akvaryem.com, kendi sitelerinden fiyat karşılaştırması yapın bence. Gg komisyon dolayısıyla daha pahalı olabilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim baktım fakat kendi sitelerinde genel olarak açık yemler 100 gr üzerinden satışta ama gittigidiyor daki dükkanlarında neredeyse her yemi 50 gr üzerinden satışa koymuşlar o yüzden 15 tl ye 100 gr tek marka yem alacağıma 50 şer gr dan iki farklı marka yem alırım balıklar içinde yemde çok çeşitlilik daha iyi sonuçta
Öncelikle hepinize teşekkürler elimdeki yemler bitmeden bu konuyu açıp öğrenmek istedim yemlerin bitmesine az kaldı bu hafta gittigidiyor üzerinden akvaryem den açık kovadan bölme yemlerden siparişlerimi vericem
[QUOTE=Tunc Berk]Akvaryem.com, kendi sitelerinden fiyat karşılaştırması yapın bence. Gg komisyon dolayısıyla daha pahalı olabilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim baktım fakat kendi sitelerinde genel olarak açık yemler 100 gr üzerinden satışta ama gittigidiyor daki dükkanlarında neredeyse her yemi 50 gr üzerinden satışa koymuşlar o yüzden 15 tl ye 100 gr tek marka yem alacağıma 50 şer gr dan iki farklı marka yem alırım balıklar içinde yemde çok çeşitlilik daha iyi sonuçta
Akvaryem Açık Yem
Arkadaşlar gittigidiyor üzerinden akvaryem adlı dükkandan kovadan bölme diye ilana koydukları açık yemlerden almayı düşünüyorum sizce almalı mıyım orijinal midir poşetlere daha ucuz başka marka veya tarihi geçmiş yemler koyup onları yollamasınlar sonuçta yemleri görünce anlayamam bu tilkilikleri [:)))] ama bu gibi durumları anlamanın yolları varsa eğer onu da açıklar yardımcı olursanız çok sevinirim o yüzden önce sizlere bu konuyla ilgili danışıp deneyimlerinizden faydalanmak istedim [:)]
Arkadaşlar gittigidiyor üzerinden akvaryem adlı dükkandan kovadan bölme diye ilana koydukları açık yemlerden almayı düşünüyorum sizce almalı mıyım orijinal midir poşetlere daha ucuz başka marka veya tarihi geçmiş yemler koyup onları yollamasınlar sonuçta yemleri görünce anlayamam bu tilkilikleri [:)))] ama bu gibi durumları anlamanın yolları varsa eğer onu da açıklar yardımcı olursanız çok sevinirim o yüzden önce sizlere bu konuyla ilgili danışıp deneyimlerinizden faydalanmak istedim [:)]
Maymunkafa
Evet arkadaşlar sarı prenses (1e4d) + yunus (1e4d) + maymunkafa (1e1d) bunlar uygun hacimli bir akvaryumda birlikte bakılabilir mi birbirleriyle iyi güzel bir şekilde yaşarlar mı [:?] Bakılamazsa neden bakılamaz [:?]
Not : sarı prenses ve yunusun uygun bir akvaryumda birlikte çok güzel çok rahat bakılabildiğini hepimiz biliyoruz zaten ; burda anahtar kelime, kilit nokta maymunkafa [:cool:]
[EDIT]MaviYesil,2016-01-22 23:05:21[/EDIT]
Evet arkadaşlar sarı prenses (1e4d) + yunus (1e4d) + maymunkafa (1e1d) bunlar uygun hacimli bir akvaryumda birlikte bakılabilir mi birbirleriyle iyi güzel bir şekilde yaşarlar mı [:?] Bakılamazsa neden bakılamaz [:?]
Not : sarı prenses ve yunusun uygun bir akvaryumda birlikte çok güzel çok rahat bakılabildiğini hepimiz biliyoruz zaten ; burda anahtar kelime, kilit nokta maymunkafa [:cool:]
[EDIT]MaviYesil,2016-01-22 23:05:21[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
