ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
evrenk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mart 2016 07:27
Son Ziyaret:
18 Haziran 2026 07:04
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Evren KILIÇ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Evren KILIÇ
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryum İçin Ampul Seçimi
Merhaba arkadaşlar,
100x30x45h ölçülerinde bitkili akvaryumum var daha önce 18 watt grolüx 30 watt aquastar ve bir kaç tane beyaz bar led ile kör topal bitki yetiştiriyordum. Daha sonra tamamen led aydınlatmaya döndüm değişik renklerde (uv-deepred-mavi-10000k beyaz-barled) led ler aydınlatma denemelerim oldu ama hiçbirinde tatmin edici bir sonuç alamadım. Düzenli su değişimi, gübreleme ve ışık denemelerinin sonuçsuz kalması beni akvaryumdan soğutmaya başladı. Bu nedenle tekrar klasik floresan aydınlatmaya dönmek istiyorum.
Şu an elimde bulunan akvaryum için 2 adet 39 watt sylviana grolux ve 2 adet 39 watt sylviana aquastar kullansam sonuçlarım nasıl olur? Ayrıca elimde 1 adet 18 watt sylviana grolux ve 1 adet 18 watt sylviana aquastar var. Bu konudaki fikir verebilirseniz çok sevinirim. Yada başka ampul öneriniz var mı, hangisinden kaç tane kullanmak gerekir?
bu arada akvaryuma yeterli ampul takabilmek için yeni kapak yapacağım yaklaşık 85-90 cm uzunluğunda ampul taka bileceğim. bu konudaki yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Merhaba arkadaşlar,
100x30x45h ölçülerinde bitkili akvaryumum var daha önce 18 watt grolüx 30 watt aquastar ve bir kaç tane beyaz bar led ile kör topal bitki yetiştiriyordum. Daha sonra tamamen led aydınlatmaya döndüm değişik renklerde (uv-deepred-mavi-10000k beyaz-barled) led ler aydınlatma denemelerim oldu ama hiçbirinde tatmin edici bir sonuç alamadım. Düzenli su değişimi, gübreleme ve ışık denemelerinin sonuçsuz kalması beni akvaryumdan soğutmaya başladı. Bu nedenle tekrar klasik floresan aydınlatmaya dönmek istiyorum.
Şu an elimde bulunan akvaryum için 2 adet 39 watt sylviana grolux ve 2 adet 39 watt sylviana aquastar kullansam sonuçlarım nasıl olur? Ayrıca elimde 1 adet 18 watt sylviana grolux ve 1 adet 18 watt sylviana aquastar var. Bu konudaki fikir verebilirseniz çok sevinirim. Yada başka ampul öneriniz var mı, hangisinden kaç tane kullanmak gerekir?
bu arada akvaryuma yeterli ampul takabilmek için yeni kapak yapacağım yaklaşık 85-90 cm uzunluğunda ampul taka bileceğim. bu konudaki yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Yosunlara Elveda
Şu peri tozu denen ürün, ak toprak olarak bilinen eskiden kerpiç evlerin damlarına konan, hatta üzüm pekmezi yapımında kullanılan sonradan içeriğinde asbest bulunduğu fark edilen kanserojen etkisi bulunan toprak olmasın? böyle bir şüphe var içimde. Elimde bir miktar var iş yeri laboratuvarı ile görüşeyim bir eğer içerik analizini yaparız derler ise bir miktar örnek götürmeyi planlıyorum.
Şu peri tozu denen ürün, ak toprak olarak bilinen eskiden kerpiç evlerin damlarına konan, hatta üzüm pekmezi yapımında kullanılan sonradan içeriğinde asbest bulunduğu fark edilen kanserojen etkisi bulunan toprak olmasın? böyle bir şüphe var içimde. Elimde bir miktar var iş yeri laboratuvarı ile görüşeyim bir eğer içerik analizini yaparız derler ise bir miktar örnek götürmeyi planlıyorum.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Fikrep]Arkadaslar selamlar,
İnternetten powerled satınalmak icin arastırma yapıyorum ancak bir turlu bulamadım.
"beyaz led" seklinde satıyorlar bunun soguk beyaz olup olmadıgı bilgisi yok. Kelvin degeri yok, illa elektronikçiye mi gitmek gerek ?[/QUOTE]
aşagıdaki linkte power led satışı var isterseniz inceleyin,
http://www.marketdijital.com/Akvaryum-icin-Powerled-ve-Uygulama,LA_629-2.html#labels=629-2
[QUOTE=Fikrep]Arkadaslar selamlar,
İnternetten powerled satınalmak icin arastırma yapıyorum ancak bir turlu bulamadım.
"beyaz led" seklinde satıyorlar bunun soguk beyaz olup olmadıgı bilgisi yok. Kelvin degeri yok, illa elektronikçiye mi gitmek gerek ?[/QUOTE]
aşagıdaki linkte power led satışı var isterseniz inceleyin,
http://www.marketdijital.com/Akvaryum-icin-Powerled-ve-Uygulama,LA_629-2.html#labels=629-2
Bitkilerdeki Sorun
Yaprak delinmesi potasyum eksikliğinden olabilir.
Yaprak delinmesi potasyum eksikliğinden olabilir.
Bu Ne Tohumu?
Buğday tohumuna benziyor,
Buğday tohumuna benziyor,
Dıy Makro Sıvı Gübre
[QUOTE=timentin]Sevgili dostlar. ne zamandır kendi yapabileceğim akvaryum sıvı gübresi tarifi arıyorum en düzgün konu başlığı burayı buldum derken...
hassas tartı, yüzdelik eser element miktarları falan filan kafam epeyce karıştı.
Bu konuda bilgisi yada deneyimi olan bi arkadaş varsa lütfen rica ediyorum, ayrıntıya girmeden, atıyorum; "1 lt suya 100 gr şundan, X gr bundan, Y gramda şundan koy karıştır haftada bu karışımdan şu lt lik akvaryuma şu kadar ml dökersen yeter ve bu malzemeleri de filanca satan yerlerden temin edebilirsin, fiyatıda aşağı yukarı şu kadar tutar" diyebilecek bir babayiğit arıyorum. [:)]
şimdiden teşekkürler..[/QUOTE]
bu bilgiye ulaşabilirsen beni de bilgilendirebilirmisin
[QUOTE=timentin]Sevgili dostlar. ne zamandır kendi yapabileceğim akvaryum sıvı gübresi tarifi arıyorum en düzgün konu başlığı burayı buldum derken...
hassas tartı, yüzdelik eser element miktarları falan filan kafam epeyce karıştı.
Bu konuda bilgisi yada deneyimi olan bi arkadaş varsa lütfen rica ediyorum, ayrıntıya girmeden, atıyorum; "1 lt suya 100 gr şundan, X gr bundan, Y gramda şundan koy karıştır haftada bu karışımdan şu lt lik akvaryuma şu kadar ml dökersen yeter ve bu malzemeleri de filanca satan yerlerden temin edebilirsin, fiyatıda aşağı yukarı şu kadar tutar" diyebilecek bir babayiğit arıyorum. [:)]
şimdiden teşekkürler..[/QUOTE]
bu bilgiye ulaşabilirsen beni de bilgilendirebilirmisin
Dış Filitrede Kedi Kumu Kullanımı
Arkadaşlar,
Bitkili akvaryumların dış filtrelerinde kedi kumu (diatomik) filtre elemanı olarak kullanılabilir mi? Filtre Atman EF2 üç sepetli.
Arkadaşlar,
Bitkili akvaryumların dış filtrelerinde kedi kumu (diatomik) filtre elemanı olarak kullanılabilir mi? Filtre Atman EF2 üç sepetli.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba arkadaşlar,
100x30x45h ölçülerinde yeni kurduğum bitkili akvaryumum var, aydınlatma olarak 1 adet 18 watt grolux, 1 adet 18 watt aquastar ve 1 adet 55 cm çubuk led kullanıyorum karbondioksit desteğini ise mayalı sistem olarak sağlıyorum, bu donanım ile bitkilerde bir fotosentez belirtisi göremedim. akvaryum kapağı standart olması nedeniyle bu lambalardan fazlasını iste semde koyamıyorum ve yeterli olup olmadığı konusunda da tereddütlerim var. Kapaktan akvaryum çerisine ışığın girebileceği camlı pencere ölçüleri ise 58x7,5 cm şimdi bu akvaryum için led ile aydınlatma yapmak istesem kırmızı mavi ve beyaz ledlerden kaç tane koymak gerekir, ledlerin yerleşim düzeni nasıl olamalıdır, buna göre bir plan çıkarabilir miyiz. piyasada 18 ledli line pcb ler var bunlardan 4 tane yan yana sığabilir gibi duruyor aşağıdaki pcb leri alsam led dizilimlerini nasıl yapmam gerekir bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
line pcb:http://www.marketdijital.com/18Li-Line-Pcb-103TH-47x135Cm-Seri,PR-3466.html
sogutucu :http://www.marketdijital.com/45x3cm-Sogutucu-18li-Line-Pcb-Icin,PR-1741.html bir sogutucuya 2 line pcb sığdırılabilir diye düşünüyorum
akvaryum fotoğrafları:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183765/IMG_20160425_200942.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183765/IMG_20160425_200810.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
100x30x45h ölçülerinde yeni kurduğum bitkili akvaryumum var, aydınlatma olarak 1 adet 18 watt grolux, 1 adet 18 watt aquastar ve 1 adet 55 cm çubuk led kullanıyorum karbondioksit desteğini ise mayalı sistem olarak sağlıyorum, bu donanım ile bitkilerde bir fotosentez belirtisi göremedim. akvaryum kapağı standart olması nedeniyle bu lambalardan fazlasını iste semde koyamıyorum ve yeterli olup olmadığı konusunda da tereddütlerim var. Kapaktan akvaryum çerisine ışığın girebileceği camlı pencere ölçüleri ise 58x7,5 cm şimdi bu akvaryum için led ile aydınlatma yapmak istesem kırmızı mavi ve beyaz ledlerden kaç tane koymak gerekir, ledlerin yerleşim düzeni nasıl olamalıdır, buna göre bir plan çıkarabilir miyiz. piyasada 18 ledli line pcb ler var bunlardan 4 tane yan yana sığabilir gibi duruyor aşağıdaki pcb leri alsam led dizilimlerini nasıl yapmam gerekir bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
line pcb:http://www.marketdijital.com/18Li-Line-Pcb-103TH-47x135Cm-Seri,PR-3466.html
sogutucu :http://www.marketdijital.com/45x3cm-Sogutucu-18li-Line-Pcb-Icin,PR-1741.html bir sogutucuya 2 line pcb sığdırılabilir diye düşünüyorum
akvaryum fotoğrafları:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183765/IMG_20160425_200942.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183765/IMG_20160425_200810.jpg[/IMG]
D501 Co2 Çinden
[QUOTE=shiroii]
Henüz fırsat bulamadım bağlamaya.en kısa zamanda bilgi vericem kardeş.[/QUOTE]
mrb cihaz hakkında bilgi verebilirmisiniz nasıl kullanışlımı?
[QUOTE=shiroii]
Henüz fırsat bulamadım bağlamaya.en kısa zamanda bilgi vericem kardeş.[/QUOTE]
mrb cihaz hakkında bilgi verebilirmisiniz nasıl kullanışlımı?
İsta D501 Co2 DIY sistem
Merhaba arkadaşlar,
bu sistemi kullananlar durumdan memnun acaba tavsiye eder misiniz, sistemin çalışması için şişenin biri içindeki sıvının diğer şişeye geçmesi gerekiyor, ilk kurulumda bu el ile yapılıyor sonrasında bu geçiş otomatik mi oluyor yoksa sürekli kontrol edilip el ile mi yapılıyor
[QUOTE=Andrew]Merhaba arkadaşlar d501 kullandım kullanıyorum hem karbonat limon tuzu ile hemde mayalı sistemle denedim her ikiside 2-3 hafta süre ile ortalama 40 litrelik akvaryuma co2 verdiler ben daha uzun sürdürmeyi şimdilik başaramadım başarabileceğimi de düşünmüyorum fakat üzerindeki ayar vanası ile co 2 çıkışını hassas bir şekilde ayarlamanız ilkel mayalı sistemlere bir artı katıyor patlama riski kesinlikle yoktur çünkü basınç metrenin ibresi şimdiye kadar kırmızıya gitmedi olaki giderse emniyet valfi sayesinde fazla gaz dışarı tahliye edilecektir.[/QUOTE][QUOTE=matasoy]Merhaba ben d301 olanını kullanıyorum. yanı bu gösterdiğinizden farkı sadece aradaki o mavı sert plastik yok ama açıkcası hiç bir eksisi de yok diyebilirim. üzerindeki vana kontrolü sayesinde damla sayısını ayarlayabiliyorsunuz. birazcık hassas ama sorunsuz diyebilirim. bir de 4 bar basınçtan sonra güvenlik emniyeti var. ordan fazla havayı dışarı çıkartıyor. div
/divdivbaşka sorunuz olursa, burdan cevaplarım yine./divdiv
/divdivBu arada ben bu sistemin içinde ilk iki hafta örnek videodaki gibi, karbonat ve limon tuzunu karıştırıp işte gerekli oranlarla vs. oluşan yapıyı kullandım, şunu söyleyebilirim. 2 kapak geliyor ve bu kapakların birindeki uzun hortumu üründen çıkardım. 2 tane 2 lt lik pete mayalı sistemi kurdum ve bu şişeleri birbirlerine bu sistemi kullanarak baglamış oldum. bu sayede daha uzun ömürlü bir yapı haline geldiler. sorunsuz bir şekilde./div
editededitIDmatasoy/editIDeditDate2014-03-21 21:23:42/editDate/edited[/QUOTE][QUOTE=alieren]bSelam arkadaşlar,/b
divb
/b/divdivbBu sistemi kullanan veya Türkiyede bulabileceğim yer varmıdır./b/divdivb
/b/divdiv[VID]http://www.youtube.com/watch?v=cla2q6D0nxs[/VID]
/div
editededitIDalieren/editIDeditDate2014-03-21 15:53:01/editDate/edited[/QUOTE][QUOTE=sinanzade]Numaram 0542 6709842 irtibata gecelim arkadasim[/QUOTE][QUOTE=defender]Arkadaşlar elimde 1'er tane 501 ve 201 var. İhtiyacı olan varsa pm atsın.[/QUOTE]
Merhaba arkadaşlar,
bu sistemi kullananlar durumdan memnun acaba tavsiye eder misiniz, sistemin çalışması için şişenin biri içindeki sıvının diğer şişeye geçmesi gerekiyor, ilk kurulumda bu el ile yapılıyor sonrasında bu geçiş otomatik mi oluyor yoksa sürekli kontrol edilip el ile mi yapılıyor
[QUOTE=Andrew]Merhaba arkadaşlar d501 kullandım kullanıyorum hem karbonat limon tuzu ile hemde mayalı sistemle denedim her ikiside 2-3 hafta süre ile ortalama 40 litrelik akvaryuma co2 verdiler ben daha uzun sürdürmeyi şimdilik başaramadım başarabileceğimi de düşünmüyorum fakat üzerindeki ayar vanası ile co 2 çıkışını hassas bir şekilde ayarlamanız ilkel mayalı sistemlere bir artı katıyor patlama riski kesinlikle yoktur çünkü basınç metrenin ibresi şimdiye kadar kırmızıya gitmedi olaki giderse emniyet valfi sayesinde fazla gaz dışarı tahliye edilecektir.[/QUOTE][QUOTE=matasoy]Merhaba ben d301 olanını kullanıyorum. yanı bu gösterdiğinizden farkı sadece aradaki o mavı sert plastik yok ama açıkcası hiç bir eksisi de yok diyebilirim. üzerindeki vana kontrolü sayesinde damla sayısını ayarlayabiliyorsunuz. birazcık hassas ama sorunsuz diyebilirim. bir de 4 bar basınçtan sonra güvenlik emniyeti var. ordan fazla havayı dışarı çıkartıyor. div
/divdivbaşka sorunuz olursa, burdan cevaplarım yine./divdiv
/divdivBu arada ben bu sistemin içinde ilk iki hafta örnek videodaki gibi, karbonat ve limon tuzunu karıştırıp işte gerekli oranlarla vs. oluşan yapıyı kullandım, şunu söyleyebilirim. 2 kapak geliyor ve bu kapakların birindeki uzun hortumu üründen çıkardım. 2 tane 2 lt lik pete mayalı sistemi kurdum ve bu şişeleri birbirlerine bu sistemi kullanarak baglamış oldum. bu sayede daha uzun ömürlü bir yapı haline geldiler. sorunsuz bir şekilde./div
editededitIDmatasoy/editIDeditDate2014-03-21 21:23:42/editDate/edited[/QUOTE][QUOTE=alieren]bSelam arkadaşlar,/b
divb
/b/divdivbBu sistemi kullanan veya Türkiyede bulabileceğim yer varmıdır./b/divdivb
/b/divdiv[VID]http://www.youtube.com/watch?v=cla2q6D0nxs[/VID]
/div
editededitIDalieren/editIDeditDate2014-03-21 15:53:01/editDate/edited[/QUOTE][QUOTE=sinanzade]Numaram 0542 6709842 irtibata gecelim arkadasim[/QUOTE][QUOTE=defender]Arkadaşlar elimde 1'er tane 501 ve 201 var. İhtiyacı olan varsa pm atsın.[/QUOTE]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
