ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
edkaya
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Mart 2016 17:39
Son Ziyaret:
05 Ağustos 2023 14:56
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ercüment demir kaya
Doğum Tarihi:
09 Mayıs 1980
Yaş:
46
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
gök girsin kızıl çıksın
SON 10 MESAJI
Kapalı Teraryum Denemesi Ve Tavsiyeler
Nem sebebiyle oluşan küf ve yosunları yiyen organizmalar var. Çok detaylı bilgim olmamakla beraber sipringtail ve tesbih böceği gibi canlılar kullanılıyor. ben de yeni doğadan bulduğum 3 tesbih böceği ekledim ayrıca springtail olduğunu değerlendirdiğim canlıları da ayrı bir ortama aldım gelişimi bekliyorum. forumda veya youtube da yazarsanız oldukça fazla konu var. benim sorunum esasen bitkiler çok hızlı gelişiyor ve yosunlar kadifemsi görünüşünü kaybetip neredeyse çimen gibi uzamaya başlamaları.
Nem sebebiyle oluşan küf ve yosunları yiyen organizmalar var. Çok detaylı bilgim olmamakla beraber sipringtail ve tesbih böceği gibi canlılar kullanılıyor. ben de yeni doğadan bulduğum 3 tesbih böceği ekledim ayrıca springtail olduğunu değerlendirdiğim canlıları da ayrı bir ortama aldım gelişimi bekliyorum. forumda veya youtube da yazarsanız oldukça fazla konu var. benim sorunum esasen bitkiler çok hızlı gelişiyor ve yosunlar kadifemsi görünüşünü kaybetip neredeyse çimen gibi uzamaya başlamaları.
Kapalı Teraryum Denemesi Ve Tavsiyeler
Herkese merhaba, Paşabahçe kavanozda kurmayı denediğim kapalı sistem teraryum paylaşmak istedim. Tabanda kil bilyesi ve ince lav kırığı, sineklik, aktif karbon, toprak karışımı bulunuyor. Doğadan bulduğum ufak taş ve dallarla dekore ettim. Bitki fitonya, pepperomia, adını hatırlayamadığım küçük bir sarmaşık, dağ palmiyesi, ve etraftan topladığım karasal yosunları kullandım. Maalesef springtail ya da izopod ekleme şansım olmadı. 3 haftadır gayet güzel ilerliyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946511.jpg[/IMG]
Tecrübeli üyeler yardımcı olursa sevinirim.
-Bir sorun değil belki ama bitkiler çok hızlı büyüyor. Özellikle peperomialar çok hızlı, aynı şekilde fittonia da öyle ve her ikisininde budamak zorunda kaldım. Fittonia daha hoş oldu yaprakları daha ufak çıkıyor ancak bu hızlı büyüme ile 2 haftada bir müdahale etmem gerekecek gibi görünüyor. Bu normal mi.
- ışıklandırma kullanmıyorum, pencere kenarında duruyor. Yeterli olur mu kullanmalı mıyım.
- son olarak ta yosunlarımda, özellikle kadife görünümü olanlar saç gibi uzamaya başladılar. Kara yosunundan akvaryum yosunu (flame Moss) görünümüne geçiyorlar. Ancak çok ince saç gibi gözüme garip geliyor. Yosunlar için bir önlem almaya gerek var mı. Herkese teşekkür ederim
Herkese merhaba, Paşabahçe kavanozda kurmayı denediğim kapalı sistem teraryum paylaşmak istedim. Tabanda kil bilyesi ve ince lav kırığı, sineklik, aktif karbon, toprak karışımı bulunuyor. Doğadan bulduğum ufak taş ve dallarla dekore ettim. Bitki fitonya, pepperomia, adını hatırlayamadığım küçük bir sarmaşık, dağ palmiyesi, ve etraftan topladığım karasal yosunları kullandım. Maalesef springtail ya da izopod ekleme şansım olmadı. 3 haftadır gayet güzel ilerliyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/290520230946511.jpg[/IMG]
Tecrübeli üyeler yardımcı olursa sevinirim.
-Bir sorun değil belki ama bitkiler çok hızlı büyüyor. Özellikle peperomialar çok hızlı, aynı şekilde fittonia da öyle ve her ikisininde budamak zorunda kaldım. Fittonia daha hoş oldu yaprakları daha ufak çıkıyor ancak bu hızlı büyüme ile 2 haftada bir müdahale etmem gerekecek gibi görünüyor. Bu normal mi.
- ışıklandırma kullanmıyorum, pencere kenarında duruyor. Yeterli olur mu kullanmalı mıyım.
- son olarak ta yosunlarımda, özellikle kadife görünümü olanlar saç gibi uzamaya başladılar. Kara yosunundan akvaryum yosunu (flame Moss) görünümüne geçiyorlar. Ancak çok ince saç gibi gözüme garip geliyor. Yosunlar için bir önlem almaya gerek var mı. Herkese teşekkür ederim
Ne Olduğunu Anlayamadığım Kahverengilik
Merhabalar, yeni yeni kurmaya çalıştığım 50 cm lik bitliki tankımda iki bölgede kırmızımsı kahverengimsi bi bölge oluştu taşlarımın dibinde ve siyah kumun hemen üzerinde. oluşum bir çelit alg midir yoksa farklı bir şey mi. kumu oldukça fazla yıkadım hatta elekten geçirdim. taşları ve kökü de kaynatmıştım. özellikle cüce sazlarımın olduğu kısımların dibinde; onlara bağlı olma ihtimali var mı bilemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234654.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234705.jpg[/IMG]
fotoğraflarda daire içine alarak belirtmeye çalıştım. herhangi bir takviye kullanmıyorum. sadece sera aquatan ve kurulumda sera nitrivic kullandım. tavsiye verirseniz memnun olurum.
Merhabalar, yeni yeni kurmaya çalıştığım 50 cm lik bitliki tankımda iki bölgede kırmızımsı kahverengimsi bi bölge oluştu taşlarımın dibinde ve siyah kumun hemen üzerinde. oluşum bir çelit alg midir yoksa farklı bir şey mi. kumu oldukça fazla yıkadım hatta elekten geçirdim. taşları ve kökü de kaynatmıştım. özellikle cüce sazlarımın olduğu kısımların dibinde; onlara bağlı olma ihtimali var mı bilemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234654.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234705.jpg[/IMG]
fotoğraflarda daire içine alarak belirtmeye çalıştım. herhangi bir takviye kullanmıyorum. sadece sera aquatan ve kurulumda sera nitrivic kullandım. tavsiye verirseniz memnun olurum.
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
Cüce sazlarımın hemen önündeki taşların alt kısımları ve siyah kumun üzerinde yuvarlak içine de aldığım 3-4 cm çapında kırmızımsı paslı bir kısım oluştu . sebebi ne olabilir acaba . yosun mudur yosunsa ; ne tür yosundur ve ne yapmalıyım. yardım ederseniz memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234654.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234705.jpg[/IMG][EDIT]edkaya,2016-03-20 23:55:23[/EDIT]
Cüce sazlarımın hemen önündeki taşların alt kısımları ve siyah kumun üzerinde yuvarlak içine de aldığım 3-4 cm çapında kırmızımsı paslı bir kısım oluştu . sebebi ne olabilir acaba . yosun mudur yosunsa ; ne tür yosundur ve ne yapmalıyım. yardım ederseniz memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234654.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160320_234705.jpg[/IMG][EDIT]edkaya,2016-03-20 23:55:23[/EDIT]
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
Vereceğim , halen kurulum aşamasındayım. ilk deneyim olduğundan toparlamak zaman alıyor. teşekkür ederim
Vereceğim , halen kurulum aşamasındayım. ilk deneyim olduğundan toparlamak zaman alıyor. teşekkür ederim
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
[QUOTE=renoibo]
Selam 1. taşlar salınım yapabilirmi diye kontrol ve mermerimsi ise handikap doğal taş daha uygun olacaktır .net diyemem,
[/QUOTE]
taşlar doğal. yaşadığım yerde Eğirdir gölü kıyısından topladım. özellikle beyazlar siyah kum üzerinde ışıklar yanınca güzel görünüyor. koymadan da iyice kaynattım. midyeleri hergün kontrol ediyorum şuan için kabuklarını yarım santim kadar açıyorlar. yaşam belirtisini keserlerse hemen alırım :) teşekkür ederim.
[QUOTE=renoibo]
Selam 1. taşlar salınım yapabilirmi diye kontrol ve mermerimsi ise handikap doğal taş daha uygun olacaktır .net diyemem,
[/QUOTE]
taşlar doğal. yaşadığım yerde Eğirdir gölü kıyısından topladım. özellikle beyazlar siyah kum üzerinde ışıklar yanınca güzel görünüyor. koymadan da iyice kaynattım. midyeleri hergün kontrol ediyorum şuan için kabuklarını yarım santim kadar açıyorlar. yaşam belirtisini keserlerse hemen alırım :) teşekkür ederim.
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
[QUOTE=renoibo]Öneri olarak Peyzaj için örnek Belirteyim,
Sessiliflora gibi kolay türlerden edinerek hızlı boylanmaları gibi budama yapılabileceklerle Allah bağışlasın kızınızla onu bunu derken keyifle geçer zaman
https://www.youtube.com/watch?v=yL71grF7GBE [/QUOTE]
Son durum için tavsiyeleriniz olursa mutlu oluruz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160319_120807.jpg[/IMG]
sol köşeye filtre girişi ve ısıtıcı önüne bir kaç dal eladoa ekledim. maalesef cüce saz bulamadım , tekrar bulunduğum yere gelirse öndeki boşluğu 2-3 kök daha ekleyeceğim. sağ arka köşeye ufak bir mağara daha yaptım. mağara arkasına da Hydrocotyle leucocephala ( umarım doğru isimdir) ektim. eladoaları belki ilerde güzel bir saz ile değiştiririm. şimdi sadece iki taraçam için taban bitkisi ve köküm için moss ekleyeceğim.
balıklar konusu ise; maviş ( kızımın betaya uygun gördüğü isim :) ) gayet mutlu hatta filtrenin yarattığı ufak hava kabarcıklarına bayılıyor. 2 adet panda çöpçümüz yerinde duramıyorlar. iki adette midyemiz var, arada yarım açılıyorlar ama daha hiç kıpırdamadılar. elma salyangozum ise maşallah yerinde durmuyor. tüm akvaryumu tavaf ediyor, yere düşen yemin yarım saat zeminde kaldığını görmedim daha. yalnız bir durumu var kabuğunun etrafında sanki yarım santim kalınlığında sis bulutuyla geziyor gibi. bu hastalık vs midir yoksa normal mi. aa birde minik SEA mız var , 1.5 cm ancak ( hamsi kafa). şuan için gayet uyumlular. yem olarak sera betagran ve tetranın bitkisel ağırlıklı bir yemini veriyorum. haftada bir kerede iki bezelye tanesi vereceğim. yeterli olur mu . günde bir mi iki kez mi yemleme yapmalıyım.
bu arada ışığımı Mustafa KALIN bey yaptı , kendisine de teşekkür edeyim yeri gelmişken.
tabana kurulumda misket gübre koymuştum. bunları yenilemeye gerek var mı var ise ne kadar süre sonra. yardımlarınız ve fikirleriniz mutluluk verir.
[QUOTE=renoibo]Öneri olarak Peyzaj için örnek Belirteyim,
Sessiliflora gibi kolay türlerden edinerek hızlı boylanmaları gibi budama yapılabileceklerle Allah bağışlasın kızınızla onu bunu derken keyifle geçer zaman
https://www.youtube.com/watch?v=yL71grF7GBE [/QUOTE]
Son durum için tavsiyeleriniz olursa mutlu oluruz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160319_120807.jpg[/IMG]
sol köşeye filtre girişi ve ısıtıcı önüne bir kaç dal eladoa ekledim. maalesef cüce saz bulamadım , tekrar bulunduğum yere gelirse öndeki boşluğu 2-3 kök daha ekleyeceğim. sağ arka köşeye ufak bir mağara daha yaptım. mağara arkasına da Hydrocotyle leucocephala ( umarım doğru isimdir) ektim. eladoaları belki ilerde güzel bir saz ile değiştiririm. şimdi sadece iki taraçam için taban bitkisi ve köküm için moss ekleyeceğim.
balıklar konusu ise; maviş ( kızımın betaya uygun gördüğü isim :) ) gayet mutlu hatta filtrenin yarattığı ufak hava kabarcıklarına bayılıyor. 2 adet panda çöpçümüz yerinde duramıyorlar. iki adette midyemiz var, arada yarım açılıyorlar ama daha hiç kıpırdamadılar. elma salyangozum ise maşallah yerinde durmuyor. tüm akvaryumu tavaf ediyor, yere düşen yemin yarım saat zeminde kaldığını görmedim daha. yalnız bir durumu var kabuğunun etrafında sanki yarım santim kalınlığında sis bulutuyla geziyor gibi. bu hastalık vs midir yoksa normal mi. aa birde minik SEA mız var , 1.5 cm ancak ( hamsi kafa). şuan için gayet uyumlular. yem olarak sera betagran ve tetranın bitkisel ağırlıklı bir yemini veriyorum. haftada bir kerede iki bezelye tanesi vereceğim. yeterli olur mu . günde bir mi iki kez mi yemleme yapmalıyım.
bu arada ışığımı Mustafa KALIN bey yaptı , kendisine de teşekkür edeyim yeri gelmişken.
tabana kurulumda misket gübre koymuştum. bunları yenilemeye gerek var mı var ise ne kadar süre sonra. yardımlarınız ve fikirleriniz mutluluk verir.
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
Teşekkür ederim önerilerinize. şimdilik elimdekilerle ufak bir düzenleme yaptım. daha çok dekorasyon malzemesinin yerleşimini tamamladım . bitkilere öncelikle bulunduğum yerden bakacağım ( zaten tankım küçük olduğundan bir kaç kök daha alacağım ve birazda zemin ve moss edinip bitkilerin bakımını devam ettireceğim). bu gece elma salyangozunu ve taç kuyruk betayı da suya ekleyeceğiz bakalım. ilk görünüm resmini de ekleyeyim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160315_194945.jpg[/IMG]
Sağ geriye ufak bir mağara kayalık daha yapmayı düşünüyorum ponza taşından. kendi yaptığım Hindistan cevizini ( içini afiyetle yedik :) söylemesi ayıp olmasın) ve yati kökünün belli kısımlarını java moss ile saracağım tabiki bulursam. ( ya da riccia ile ) arka kısma filtre hortumu ve ısıtıcıyı saklayacak şekilde eladoa ekleyeceğim bir kaç al daha. iki kök daha cüce saz orta öne ve yaptığım iki taraçaya ( mağaranın sağı ve solu) bir zemin bitkisi ekip sonlandıracağım. herhalde biraz zaman alacaktır. bu bağlamda çok mu kalabalık olur ya da başka türlü düşünülebilir mi, tavsiyelerinizi eksik etmeyin.
[EDIT]edkaya,2016-03-19 14:07:24[/EDIT]
Teşekkür ederim önerilerinize. şimdilik elimdekilerle ufak bir düzenleme yaptım. daha çok dekorasyon malzemesinin yerleşimini tamamladım . bitkilere öncelikle bulunduğum yerden bakacağım ( zaten tankım küçük olduğundan bir kaç kök daha alacağım ve birazda zemin ve moss edinip bitkilerin bakımını devam ettireceğim). bu gece elma salyangozunu ve taç kuyruk betayı da suya ekleyeceğiz bakalım. ilk görünüm resmini de ekleyeyim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183951/20160315_194945.jpg[/IMG]
Sağ geriye ufak bir mağara kayalık daha yapmayı düşünüyorum ponza taşından. kendi yaptığım Hindistan cevizini ( içini afiyetle yedik :) söylemesi ayıp olmasın) ve yati kökünün belli kısımlarını java moss ile saracağım tabiki bulursam. ( ya da riccia ile ) arka kısma filtre hortumu ve ısıtıcıyı saklayacak şekilde eladoa ekleyeceğim bir kaç al daha. iki kök daha cüce saz orta öne ve yaptığım iki taraçaya ( mağaranın sağı ve solu) bir zemin bitkisi ekip sonlandıracağım. herhalde biraz zaman alacaktır. bu bağlamda çok mu kalabalık olur ya da başka türlü düşünülebilir mi, tavsiyelerinizi eksik etmeyin.
[EDIT]edkaya,2016-03-19 14:07:24[/EDIT]
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
Yosundan vazgeçtim kullanmayacağım. yardımlar için herkese teşekkürler. fikri olanların fikirlerini dinlemekten mutluluk duyarız.
Yosundan vazgeçtim kullanmayacağım. yardımlar için herkese teşekkürler. fikri olanların fikirlerini dinlemekten mutluluk duyarız.
Yeni Başlangıç Ve Bitkilerimin Uygun Mu.
[QUOTE=Sercak]Elodea dışında hepsi bende var.
Kırmızı gül, saz, cüce saz ve ispanyol yosunu diye aldım.[/QUOTE]
saz ve cüce sazı öbek halinde mi dikmeli yoksa ayırarak mı. birde dip temizliğinde çıkma olasılıkları var mı .
[QUOTE=Sercak]Elodea dışında hepsi bende var.
Kırmızı gül, saz, cüce saz ve ispanyol yosunu diye aldım.[/QUOTE]
saz ve cüce sazı öbek halinde mi dikmeli yoksa ayırarak mı. birde dip temizliğinde çıkma olasılıkları var mı .
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 03:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
