ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Eylül 2016 22:36
Son Ziyaret:
29 Ağustos 2018 17:29
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet M
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet M.
SON 10 MESAJI
Sıfırdan Bitkili Akvaryum Kurulumu İçin Öneri?
[QUOTE=EmirA]
+Kum için farklı markada kullana bilirsin. (100*40*50 ye göre miktarlar yazıldı)
JBL Manado Akvaryum Bitki Kumu 10 Litre 85tl v
Alt katmanda lav kırığı kullanırsın 10 Litre kadar kg fiyatı 35 tl
Veya direk 25 Litre manado koyarsın 180 tl
+Filtre olarak Temiz 2. el fluval fx4 bulabilirsen süper olur. (Bütçende en çok para ayırman gerekenlerden biri dış filtre). Bunun dışında ehiem pro serisi ve jbl (minimum e901 veya diğer markalarda bu dış filtrenin teknik özelliklerinden aşşağı olan bir ürüne bakma) ürünlerini tavsiye ederim. 400 ila 1000 tl gibi bir rakam buraya gider. Sıfır veya 2. el alımına göre rakam değişir.
Filtre malzemelerine düz elyaf yerine sera cristal clear, seacheam purigen 100gr, sera siporax kullanmanı tavsiye ederim. Sıfır bir dış filtre alsan daha malzemeler için fazladan
120 lira ayır.
+Aydınlatma power led tercih et
30 veya 60 derece lens li 50 watt power led işini çok güzel görecektir. 10-15 cm ayaklı olsun ki akvaryuma fazla yakın olup yosuna sebep olmasın. Dolar çok oynadığından power led maliyetleri artmıştır. 300-400 tl civarı buraya gidebilir.
+ Orjinal bir görüntü için kaya ve kökleri de satın almanı tavsiye ederim. Hepsine 150-180 tl verebilirsin. Tabi tasarımına göre artış gösterebilir.
+ Co2 sistem için 1 kere yatırım yap ve tüp al 2.5 litrelik bir tüp işini görür. 5 lt likte alabilirsin. 2. el tüp almanda bir sakınca yok. Tüpte fiziki bir hasar yoksa problem olmaz (Hobici arkadaşlar art niyetli olmuyor genelde kusur varsada satarken söyleniyor.) 250 ila 350 tl arası piyasada bulman mümkün.
+ ışık ve co2 tüp için zamanlayıcı ihtiyacın olacak. 2 adetten ortalama 50 tl ayır.
+ Bitkiler için 100 tl ayırman yeterli olur. Bi anda akvaryumu orman gibi doldurmak yerine sürgün vermelerine izin ver.
+ Balıklar için 100-200 tl yeterli olur. Zaten lepistes türleri fare gibi 2 erkek 4 dişi yeter veya benim yaptığım gibi full erkek alabilirsin :) 8 adet neon. 5 Adet cüce vatoz (leopar tavsiyemdir ucuz ve işini iyi yapar) ve 2 adet sae de almanı tavsiye ederim. Zemini komple bitki ile kaplamayacaksan 5 adet panda çöpçü tavsiye ederim. (belli bir zaman sonra lepistesleri izlemekten daha zevkli gelecek) [:)]
+ Balık yemi jbl sipurluna tetra discus bits sürekli kullandığım yemler. 40 tl
+ Diğer yan ekipmanlar 100 tl (cımbız sifon kepçe v.b)
Ortalama 1990 tl gibi bir fiyat çıkardım. Buna akvaryum dahil değil.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Tek tek yazmışsın bunun için ayrıca teşekkür ederim. Bende dış filtreleri araştırıyordum dophin c1600 e karar vermiştim. 550 tl civarı. Kumlar hakkında bilgim yok tek tek araştırcam dediklerinizi. Co2 için yangın söndürme tüpü kullananlar da var ona bi bakarım olmadı tüp alırım zaten sürekli mayayla uğraşmak zor ve verimsiz bence. Aydınlatmaya daha sıra gelmedi ama dediklerinizi dikkate alırım. Akvaryumu da 100x40x50 veya 120x50x50 düşünüyorum. Taşınma durumum var onu bekliyorum zaten akvaryumun olacağı yere göre boyutunu seçecem çünkü. Taşınmadan da almam malum kırılma riski. Şimdilik parça parça tamamlıyorum
[QUOTE=EmirA]
+Kum için farklı markada kullana bilirsin. (100*40*50 ye göre miktarlar yazıldı)
JBL Manado Akvaryum Bitki Kumu 10 Litre 85tl v
Alt katmanda lav kırığı kullanırsın 10 Litre kadar kg fiyatı 35 tl
Veya direk 25 Litre manado koyarsın 180 tl
+Filtre olarak Temiz 2. el fluval fx4 bulabilirsen süper olur. (Bütçende en çok para ayırman gerekenlerden biri dış filtre). Bunun dışında ehiem pro serisi ve jbl (minimum e901 veya diğer markalarda bu dış filtrenin teknik özelliklerinden aşşağı olan bir ürüne bakma) ürünlerini tavsiye ederim. 400 ila 1000 tl gibi bir rakam buraya gider. Sıfır veya 2. el alımına göre rakam değişir.
Filtre malzemelerine düz elyaf yerine sera cristal clear, seacheam purigen 100gr, sera siporax kullanmanı tavsiye ederim. Sıfır bir dış filtre alsan daha malzemeler için fazladan
120 lira ayır.
+Aydınlatma power led tercih et
30 veya 60 derece lens li 50 watt power led işini çok güzel görecektir. 10-15 cm ayaklı olsun ki akvaryuma fazla yakın olup yosuna sebep olmasın. Dolar çok oynadığından power led maliyetleri artmıştır. 300-400 tl civarı buraya gidebilir.
+ Orjinal bir görüntü için kaya ve kökleri de satın almanı tavsiye ederim. Hepsine 150-180 tl verebilirsin. Tabi tasarımına göre artış gösterebilir.
+ Co2 sistem için 1 kere yatırım yap ve tüp al 2.5 litrelik bir tüp işini görür. 5 lt likte alabilirsin. 2. el tüp almanda bir sakınca yok. Tüpte fiziki bir hasar yoksa problem olmaz (Hobici arkadaşlar art niyetli olmuyor genelde kusur varsada satarken söyleniyor.) 250 ila 350 tl arası piyasada bulman mümkün.
+ ışık ve co2 tüp için zamanlayıcı ihtiyacın olacak. 2 adetten ortalama 50 tl ayır.
+ Bitkiler için 100 tl ayırman yeterli olur. Bi anda akvaryumu orman gibi doldurmak yerine sürgün vermelerine izin ver.
+ Balıklar için 100-200 tl yeterli olur. Zaten lepistes türleri fare gibi 2 erkek 4 dişi yeter veya benim yaptığım gibi full erkek alabilirsin :) 8 adet neon. 5 Adet cüce vatoz (leopar tavsiyemdir ucuz ve işini iyi yapar) ve 2 adet sae de almanı tavsiye ederim. Zemini komple bitki ile kaplamayacaksan 5 adet panda çöpçü tavsiye ederim. (belli bir zaman sonra lepistesleri izlemekten daha zevkli gelecek) [:)]
+ Balık yemi jbl sipurluna tetra discus bits sürekli kullandığım yemler. 40 tl
+ Diğer yan ekipmanlar 100 tl (cımbız sifon kepçe v.b)
Ortalama 1990 tl gibi bir fiyat çıkardım. Buna akvaryum dahil değil.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Tek tek yazmışsın bunun için ayrıca teşekkür ederim. Bende dış filtreleri araştırıyordum dophin c1600 e karar vermiştim. 550 tl civarı. Kumlar hakkında bilgim yok tek tek araştırcam dediklerinizi. Co2 için yangın söndürme tüpü kullananlar da var ona bi bakarım olmadı tüp alırım zaten sürekli mayayla uğraşmak zor ve verimsiz bence. Aydınlatmaya daha sıra gelmedi ama dediklerinizi dikkate alırım. Akvaryumu da 100x40x50 veya 120x50x50 düşünüyorum. Taşınma durumum var onu bekliyorum zaten akvaryumun olacağı yere göre boyutunu seçecem çünkü. Taşınmadan da almam malum kırılma riski. Şimdilik parça parça tamamlıyorum
Sıfırdan Bitkili Akvaryum Kurulumu İçin Öneri?
Aydınlatmayı unutmuşum. 100*45*50h bitkili akvaryum için aydınlatma nasıl olmalı?
Aydınlatmayı unutmuşum. 100*45*50h bitkili akvaryum için aydınlatma nasıl olmalı?
Sıfırdan Bitkili Akvaryum Kurulumu İçin Öneri?
[QUOTE=bjkalley]Reeflowers'ın siyah kumunu kullanmadım bir şey diyemem. Aqua deco'yu ilk bitkilime kurup 6 sene tek başına kullandım, glosso'dan küba'ya, macrandra red'den rotala'ya çok fazla bitkiye baktım.
Asma dalının çürüdüğünü görmedim. Etrafındaki kabuk bozulur ve berbat kokar onu soymak lazım. Asmanın tek sorunu ilk başlarda batmayıp üzerine taş vb konması gerekmesi. [/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim. Bu arada eheim filtre evet biraz pahalı. 300 lira civarı olup 200 250 lt arası akvaryum için yeterli olan filtre varmı bildiğiniz?
[QUOTE=bjkalley]Reeflowers'ın siyah kumunu kullanmadım bir şey diyemem. Aqua deco'yu ilk bitkilime kurup 6 sene tek başına kullandım, glosso'dan küba'ya, macrandra red'den rotala'ya çok fazla bitkiye baktım.
Asma dalının çürüdüğünü görmedim. Etrafındaki kabuk bozulur ve berbat kokar onu soymak lazım. Asmanın tek sorunu ilk başlarda batmayıp üzerine taş vb konması gerekmesi. [/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim. Bu arada eheim filtre evet biraz pahalı. 300 lira civarı olup 200 250 lt arası akvaryum için yeterli olan filtre varmı bildiğiniz?
Sıfırdan Bitkili Akvaryum Kurulumu İçin Öneri?
[QUOTE=bjkalley]Hagen o siyah kumu hiçbir zaman üretmedi. Meşgur o siyah kum aslında Aqua deco marka ve zamanında nedendir bilinmez hagen diye satıldı. Hagen'in kumları sarı pembe iri taneli dandik ve hobiden uzak kumlar. Siyah kumu da var ama 1cm'den iri, parlak ve hobiden uzak ürün.[/QUOTE]
Peki siz hangisini önerirsiniz bitkiler için? Aqua deco mu? reeflowers iceland black sand mı?
[QUOTE=bjkalley]Hagen (AquaDeco) kum iyi
Hiç karışık kum kullanmadım, bir yorum yapamayacağım
Tablet önermem, mayayla yapabilirsiniz bitiş anında dalgalanmalar sorun (BBA yosunu) yaratabilir, ne kadar gittiğini elinizin ayarını öğrenince bitmeye yakın yeni bi tane hazırlar iyi geçiş yapabilirsiniz ancak sıkılgan biriyseniz bir süre sonra yapmazsanız aylarca verdiğiniz emek çöp olur.
Asma dalı olabilir
Eheim çok iyi tabi ancak pahalı gelebilir[/QUOTE]
Çok güzel bir asma dalı bulmuştum yaylada. Kökünden kopmuş kurumuş aylarca güneş altında kalmış. Ama asma dalının zamanla çürüdüğünü söylediler ve bende almadım
[QUOTE=bjkalley]Hagen o siyah kumu hiçbir zaman üretmedi. Meşgur o siyah kum aslında Aqua deco marka ve zamanında nedendir bilinmez hagen diye satıldı. Hagen'in kumları sarı pembe iri taneli dandik ve hobiden uzak kumlar. Siyah kumu da var ama 1cm'den iri, parlak ve hobiden uzak ürün.[/QUOTE]
Peki siz hangisini önerirsiniz bitkiler için? Aqua deco mu? reeflowers iceland black sand mı?
[QUOTE=bjkalley]Hagen (AquaDeco) kum iyi
Hiç karışık kum kullanmadım, bir yorum yapamayacağım
Tablet önermem, mayayla yapabilirsiniz bitiş anında dalgalanmalar sorun (BBA yosunu) yaratabilir, ne kadar gittiğini elinizin ayarını öğrenince bitmeye yakın yeni bi tane hazırlar iyi geçiş yapabilirsiniz ancak sıkılgan biriyseniz bir süre sonra yapmazsanız aylarca verdiğiniz emek çöp olur.
Asma dalı olabilir
Eheim çok iyi tabi ancak pahalı gelebilir[/QUOTE]
Çok güzel bir asma dalı bulmuştum yaylada. Kökünden kopmuş kurumuş aylarca güneş altında kalmış. Ama asma dalının zamanla çürüdüğünü söylediler ve bende almadım
Sıfırdan Bitkili Akvaryum Kurulumu İçin Öneri?
[QUOTE=ceyh]Tetra crypto kullanıyorum, nitrat ve fosfat içermiyor yazıyor, tabanda kumun altında aquabasis de kullanılabilir, uzun süreli destek oluyormuş ama ben kullanmadım.[/QUOTE]
Tamam çok teşekkür ederim. Aşamaları geçtikçe takıldığım yerlerde başınızı ağrıtırım 😊 akvaryumunuzun görseli varmı acaba?
[QUOTE=ceyh]Tetra crypto kullanıyorum, nitrat ve fosfat içermiyor yazıyor, tabanda kumun altında aquabasis de kullanılabilir, uzun süreli destek oluyormuş ama ben kullanmadım.[/QUOTE]
Tamam çok teşekkür ederim. Aşamaları geçtikçe takıldığım yerlerde başınızı ağrıtırım 😊 akvaryumunuzun görseli varmı acaba?
Sıfırdan Bitkili Akvaryum Kurulumu İçin Öneri?
[QUOTE=ceyh]Hagen geçmişte kendi adıyla satmış olabilir, ama şu anda hagen diye satılan malzeme genelde demir içerikli bir karışım. Reeflowers kum yapı olarak bitkilere uygun ama taban gübresiyle desteklemekte fayda var. Tabi seçeceğiniz bitkiler kuma gömülenlerden olacaksa, kuma gömülmeyen bitkiler de var.[/QUOTE]
Düşüncem tabana yonca ve çim tarzı. Üste genelde anibuas yani kuma gömülmeyen bitki. Ha gömülen de alıcam o anki dizayn fikrine göre. Dediğiniz kum mantıklı geldi onu alıyım taban gübresi için öneriniz varmı?
[QUOTE=ceyh]Hagen geçmişte kendi adıyla satmış olabilir, ama şu anda hagen diye satılan malzeme genelde demir içerikli bir karışım. Reeflowers kum yapı olarak bitkilere uygun ama taban gübresiyle desteklemekte fayda var. Tabi seçeceğiniz bitkiler kuma gömülenlerden olacaksa, kuma gömülmeyen bitkiler de var.[/QUOTE]
Düşüncem tabana yonca ve çim tarzı. Üste genelde anibuas yani kuma gömülmeyen bitki. Ha gömülen de alıcam o anki dizayn fikrine göre. Dediğiniz kum mantıklı geldi onu alıyım taban gübresi için öneriniz varmı?
Sıfırdan Bitkili Akvaryum Kurulumu İçin Öneri?
[QUOTE=ceyh]Bulamazsınız, Aqua deco hagen diye bir kum satmıyor, hagen kendi adıyla siyah kum üretmiyor, reeflowers iceland black sand alabilirsiniz.[/QUOTE]
Baktım şimdi fiyatı da uygun. Sanırım kova içinde geliyor sahte olma olasılığı da düşük. Bitkiler için yeterli olur değil mi? Siyah olmasına gerek yok bu arada kumun. Hagen daha çok bilindiği için demiştim
[QUOTE=ceyh]Bulamazsınız, Aqua deco hagen diye bir kum satmıyor, hagen kendi adıyla siyah kum üretmiyor, reeflowers iceland black sand alabilirsiniz.[/QUOTE]
Baktım şimdi fiyatı da uygun. Sanırım kova içinde geliyor sahte olma olasılığı da düşük. Bitkiler için yeterli olur değil mi? Siyah olmasına gerek yok bu arada kumun. Hagen daha çok bilindiği için demiştim
Sıfırdan Bitkili Akvaryum Kurulumu İçin Öneri?
[QUOTE=bjkalley]Hagen (AquaDeco) kum iyi
Hiç karışık kum kullanmadım, bir yorum yapamayacağım
Tablet önermem, mayayla yapabilirsiniz bitiş anında dalgalanmalar sorun (BBA yosunu) yaratabilir, ne kadar gittiğini elinizin ayarını öğrenince bitmeye yakın yeni bi tane hazırlar iyi geçiş yapabilirsiniz ancak sıkılgan biriyseniz bir süre sonra yapmazsanız aylarca verdiğiniz emek çöp olur.
Asma dalı olabilir
Eheim çok iyi tabi ancak pahalı gelebilir[/QUOTE]
Orjinal hagen kumu nerden bulabilirim veya nasıl ayırt edebilirim sahtesiyle? Sadece hagen yeterli olurmu tüm bitkiler için?
[QUOTE=bjkalley]Hagen (AquaDeco) kum iyi
Hiç karışık kum kullanmadım, bir yorum yapamayacağım
Tablet önermem, mayayla yapabilirsiniz bitiş anında dalgalanmalar sorun (BBA yosunu) yaratabilir, ne kadar gittiğini elinizin ayarını öğrenince bitmeye yakın yeni bi tane hazırlar iyi geçiş yapabilirsiniz ancak sıkılgan biriyseniz bir süre sonra yapmazsanız aylarca verdiğiniz emek çöp olur.
Asma dalı olabilir
Eheim çok iyi tabi ancak pahalı gelebilir[/QUOTE]
Orjinal hagen kumu nerden bulabilirim veya nasıl ayırt edebilirim sahtesiyle? Sadece hagen yeterli olurmu tüm bitkiler için?
Sıfırdan Bitkili Akvaryum Kurulumu İçin Öneri?
Merhaba arkadaşlar. Daha önce amatör de olsa bitkili bitkisiz akvaryum deneyimlerim oldu. Evlenince biraz ara verdim ama şimdi sıfırdan tekrar başlamayı planlıyorum. Öyle ki akvaryumu bile kendim yapıyorum. 120 - 130 cmlik bir akvaryum yapmayı düşünüyorum. Konunun uzmanlarından bitkiler için tavsiye istiyorum. Yavaş yavaş kuracağım için zaman sıkıntım yok. Balıkları koyana kadar tam kurulum için 2000 tl civarı ayırabilirim. Yarıdm istediğim konular şunlar;
- Kum olarak öneriniz nedir. Genelde yeşil ağırlıklı ve bakımı kolay bitkiler ekeceğim. Hagen iyi aslında daha önce de kullandım ama orjinalini nerden bulabilirim bilmiyorum.
- Karışık kum kullansam nasıl olur? Dibe ucuz kum ve taban gübresi koysam onun üzerine kaliteli kum koysam olur mu. Malum akvaryum büyük olunca çok kum gerekecek.
- Co2 için set mi alıyım, mayayla kendim mi yapayım yoksa tablet mi önerirsiniz?
- Kayaları kendim bulurum yayladan toplarım ama kütük konusunda kökünü değil de dalını kullanabileceğim ağaçlar var mıdır?
- Dış filtre için öneriniz varmı? Sunsun kullanmıştım aslında fena değildi.
Bunların haricinde öneriniz varsa dinlemek isterim. Benim hedefim gerekirse 6 ayda akvaryumu kurup bitkileri yeşertip fil kulaklı lepistes, neon, salyangoz karides gibi küçük ama gösterişli balıklar beslemek.
Şimdiden herkese teşekkür ederim.
Merhaba arkadaşlar. Daha önce amatör de olsa bitkili bitkisiz akvaryum deneyimlerim oldu. Evlenince biraz ara verdim ama şimdi sıfırdan tekrar başlamayı planlıyorum. Öyle ki akvaryumu bile kendim yapıyorum. 120 - 130 cmlik bir akvaryum yapmayı düşünüyorum. Konunun uzmanlarından bitkiler için tavsiye istiyorum. Yavaş yavaş kuracağım için zaman sıkıntım yok. Balıkları koyana kadar tam kurulum için 2000 tl civarı ayırabilirim. Yarıdm istediğim konular şunlar;
- Kum olarak öneriniz nedir. Genelde yeşil ağırlıklı ve bakımı kolay bitkiler ekeceğim. Hagen iyi aslında daha önce de kullandım ama orjinalini nerden bulabilirim bilmiyorum.
- Karışık kum kullansam nasıl olur? Dibe ucuz kum ve taban gübresi koysam onun üzerine kaliteli kum koysam olur mu. Malum akvaryum büyük olunca çok kum gerekecek.
- Co2 için set mi alıyım, mayayla kendim mi yapayım yoksa tablet mi önerirsiniz?
- Kayaları kendim bulurum yayladan toplarım ama kütük konusunda kökünü değil de dalını kullanabileceğim ağaçlar var mıdır?
- Dış filtre için öneriniz varmı? Sunsun kullanmıştım aslında fena değildi.
Bunların haricinde öneriniz varsa dinlemek isterim. Benim hedefim gerekirse 6 ayda akvaryumu kurup bitkileri yeşertip fil kulaklı lepistes, neon, salyangoz karides gibi küçük ama gösterişli balıklar beslemek.
Şimdiden herkese teşekkür ederim.
Dişi Zebra Balığının Erkek Zebrayı Kovalama Sebebi
[QUOTE=ecebey]Sizin göremediğiniz bir yerde yumurta dizmisse dişi zebra erkeği kovalayabilir yumurtaları korumak için [/QUOTE]
Akvaryuma koyalı 2 gün oldu ama. Erkek büyük ihtimalle ölecek. Hiç umut vermiyor bana. Yaralanmış da sanırım
İlk mesaja resim ekledim sürekli o köşede duruyor
[QUOTE=ecebey]Sizin göremediğiniz bir yerde yumurta dizmisse dişi zebra erkeği kovalayabilir yumurtaları korumak için [/QUOTE]
Akvaryuma koyalı 2 gün oldu ama. Erkek büyük ihtimalle ölecek. Hiç umut vermiyor bana. Yaralanmış da sanırım
İlk mesaja resim ekledim sürekli o köşede duruyor
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
