ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lost.pyskhe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
44
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Şubat 2019 22:28
Son Ziyaret:
04 Eylül 2019 22:52
Toplam Mesaj:
39 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Halit
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Van
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Halit
SON 10 MESAJI
Nematod, Adi Salyangoz Ve Dezenfekte
20 adet 2 aylık yavru lepistes 12 13 adet vatoz stres yok saklanma alanı bol. Kimyasal yok çamaşır suyu dezenfektasyonundan sonra tamamen arındı. Su değerleri oldukça iyi. Cama cam günlük dip çekimi. Yemler tamamen otçul spirutabin algeamax. Etçil tankta da oluşuyor onda da o nip kullandım seranın. Anlayamadım gerçekten nasıl sonu gelir
20 adet 2 aylık yavru lepistes 12 13 adet vatoz stres yok saklanma alanı bol. Kimyasal yok çamaşır suyu dezenfektasyonundan sonra tamamen arındı. Su değerleri oldukça iyi. Cama cam günlük dip çekimi. Yemler tamamen otçul spirutabin algeamax. Etçil tankta da oluşuyor onda da o nip kullandım seranın. Anlayamadım gerçekten nasıl sonu gelir
Nematod, Adi Salyangoz Ve Dezenfekte
Akvaryumda tekrar oluştular 180 litrelik camacam akvaryumdan canlıları çıkarttım. 4 litre çamaşır suyunda 5 saat döndü. Filtre mediasını attım. Canlılar 10 gün karantina tankında günlük sitraks banyosu ve paraziquantel emdirilmiş yemle beslendi. Tanka seachem bakteri kültürü ekleyip canlıları attım ve ikinci hafta akvaryumun içi fıkır fıkır nematod dolu. Yemleme 13 adet 10 cm vatoz balığına günde 1 tablet bitkisel yem seviyesinde. Artık çıldırmak üzereyim Lepistes attım bir süre sonra onların anüsünden sarkıp hepsinin ölümüne neden oldular.. Jel dışkı ara ara halen görmekteyim sanırım sonu yok bu işin biraz daha devam ederse kesinlikle hobiyi terk edecem
Akvaryumda tekrar oluştular 180 litrelik camacam akvaryumdan canlıları çıkarttım. 4 litre çamaşır suyunda 5 saat döndü. Filtre mediasını attım. Canlılar 10 gün karantina tankında günlük sitraks banyosu ve paraziquantel emdirilmiş yemle beslendi. Tanka seachem bakteri kültürü ekleyip canlıları attım ve ikinci hafta akvaryumun içi fıkır fıkır nematod dolu. Yemleme 13 adet 10 cm vatoz balığına günde 1 tablet bitkisel yem seviyesinde. Artık çıldırmak üzereyim Lepistes attım bir süre sonra onların anüsünden sarkıp hepsinin ölümüne neden oldular.. Jel dışkı ara ara halen görmekteyim sanırım sonu yok bu işin biraz daha devam ederse kesinlikle hobiyi terk edecem
Bitki Toprağına Alternatif Leonardit Deneme
Uzun süre oldu günlük su değiştirince uzun bir süre sonra salınım durdu daha oturaklı hale geldi. Şu an Nano da bitki dktim ve fotosentez başldı neocaridina attım üredi bile fırstını bulut bulmaz foto yükleyecem. Ms ölçemitorum ama ph 5.5 ta sabitlendi bir haftadır o yüzden başka bir tank kurdum ve sürekli su değiştirerek bekliyorum oturduğunda caridina deneyecem
Uzun süre oldu günlük su değiştirince uzun bir süre sonra salınım durdu daha oturaklı hale geldi. Şu an Nano da bitki dktim ve fotosentez başldı neocaridina attım üredi bile fırstını bulut bulmaz foto yükleyecem. Ms ölçemitorum ama ph 5.5 ta sabitlendi bir haftadır o yüzden başka bir tank kurdum ve sürekli su değiştirerek bekliyorum oturduğunda caridina deneyecem
Bitki Toprağına Alternatif Leonardit Deneme
Amacım sadece humic ve fulvic asitleri kullanmak değil malzemenin biyolojik yapısı gözenekliliğinden de faydalanmak. Şu an ph 5.2 stabil sudaki renklenme var ama oldukça az. Saz türleri ektim il dışına çılacam bir süre dönünce bitkilerin durumuna bakarım. Melek balıklarının olduğu tanka serdim çok ince olumsuz hiç bir durum görünmüyor hatta yeme gelme canlılık özellikleri daha iyi oldu.
Amacım sadece humic ve fulvic asitleri kullanmak değil malzemenin biyolojik yapısı gözenekliliğinden de faydalanmak. Şu an ph 5.2 stabil sudaki renklenme var ama oldukça az. Saz türleri ektim il dışına çılacam bir süre dönünce bitkilerin durumuna bakarım. Melek balıklarının olduğu tanka serdim çok ince olumsuz hiç bir durum görünmüyor hatta yeme gelme canlılık özellikleri daha iyi oldu.
Bitki Toprağına Alternatif Leonardit Deneme
R.o suda ilk gün ph 3.8lere indi hergin su değiştiriyorum 5.2 lerde kalıyor şu an.
8.2 ph a sahip yüksek Kh lı suda 6.8 de sabitlendi 3. Gündür bulanıklık açılmakta tabi yüksek karbonattan dolayı kalsifikasyonlar oluştu yer yer.
Bir hafta daha günlük su değişimi yapıp bakalım sonuçlar ne olacak.
+İlk günler çok çok az su rengi değişti ancak uzun süre bekletince ne olur bilmiyorum..
Haftaya bitki de ekmeye başlayacam. Yüzde yüz leonarditte buğday yetiştirildiğini gördüğümden beri köklerin yanmayacağına umudum var. Tabana montmorillonit karıştırdığım bir denemeyi de ayrıca yapacam.
Daha büyük hacimde çok daha az oranda toprak kullanıp caridina karides türlerinden denemekte var aklımda.
+11 litre su 3.5 litre toprak kullandığım için biraz yoğun olabilir bakalım nedense umutluyum 😃
R.o suda ilk gün ph 3.8lere indi hergin su değiştiriyorum 5.2 lerde kalıyor şu an.
8.2 ph a sahip yüksek Kh lı suda 6.8 de sabitlendi 3. Gündür bulanıklık açılmakta tabi yüksek karbonattan dolayı kalsifikasyonlar oluştu yer yer.
Bir hafta daha günlük su değişimi yapıp bakalım sonuçlar ne olacak.
+İlk günler çok çok az su rengi değişti ancak uzun süre bekletince ne olur bilmiyorum..
Haftaya bitki de ekmeye başlayacam. Yüzde yüz leonarditte buğday yetiştirildiğini gördüğümden beri köklerin yanmayacağına umudum var. Tabana montmorillonit karıştırdığım bir denemeyi de ayrıca yapacam.
Daha büyük hacimde çok daha az oranda toprak kullanıp caridina karides türlerinden denemekte var aklımda.
+11 litre su 3.5 litre toprak kullandığım için biraz yoğun olabilir bakalım nedense umutluyum 😃
Tetra Ve Fluval Marka Ürünlerden Çektiğim
[QUOTE=sonsuzpati]600 lük olanı akvaryumla birlikten takastan aldım, 200 lira değerinde fotoğraf makinası vermiştim. 700lük olanı ht200 ısıtıcıyla birlikte 150 liraya aldım, yani binlerce lira falan ödemedim şahsen. Arama olayına gelince patlayan iphone yazınca bir sürü sonuç bulursunuz ama patlamayan iphone yazarsanı sonuç çıkmaz, burdan patlamayan iphone yoktur sonucuna ulaşamayız diye düşünüyorum :)
Ayrıca senede bir açıyor olmanız da belki problem kaynağıdır, sonuçta ne kadar ön filtreleme yapsanız da bir yıl içinde filtre içinde oluşabilecek bir sürü micro organizma vs. var. Ben 150 litrelik tanklarda 2 ve 4 japon bakarken ikişer güçlü iç filtre, içleri creastal clear dolu, dış filtre emiş borusuna da beş yüz litreye yetecek creastal clear koymama, haftalık bunları temizlememe ve haftalık iki defa %20 dip çekimi yapmama rağmen iki ayda filtre temizlenmesi gerekir hale geliyor. Filtre içinde de en kaliteli malzemeler var, siporax, prugen vs.[/QUOTE]
Tamama büyük kısmının konuyla ne alakası var:-) malzeme kalitesi dediğim gibi insanlar değerlendirdi şahsi tecrübemizle bu yönde ama sen diyorsan yok 1000 lira eder bu filtreler bişey demiyorum senin fikrin
[QUOTE=sonsuzpati]600 lük olanı akvaryumla birlikten takastan aldım, 200 lira değerinde fotoğraf makinası vermiştim. 700lük olanı ht200 ısıtıcıyla birlikte 150 liraya aldım, yani binlerce lira falan ödemedim şahsen. Arama olayına gelince patlayan iphone yazınca bir sürü sonuç bulursunuz ama patlamayan iphone yazarsanı sonuç çıkmaz, burdan patlamayan iphone yoktur sonucuna ulaşamayız diye düşünüyorum :)
Ayrıca senede bir açıyor olmanız da belki problem kaynağıdır, sonuçta ne kadar ön filtreleme yapsanız da bir yıl içinde filtre içinde oluşabilecek bir sürü micro organizma vs. var. Ben 150 litrelik tanklarda 2 ve 4 japon bakarken ikişer güçlü iç filtre, içleri creastal clear dolu, dış filtre emiş borusuna da beş yüz litreye yetecek creastal clear koymama, haftalık bunları temizlememe ve haftalık iki defa %20 dip çekimi yapmama rağmen iki ayda filtre temizlenmesi gerekir hale geliyor. Filtre içinde de en kaliteli malzemeler var, siporax, prugen vs.[/QUOTE]
Tamama büyük kısmının konuyla ne alakası var:-) malzeme kalitesi dediğim gibi insanlar değerlendirdi şahsi tecrübemizle bu yönde ama sen diyorsan yok 1000 lira eder bu filtreler bişey demiyorum senin fikrin
Bitki Toprağına Alternatif Leonardit Deneme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191903511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191903551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191904001.jpg[/IMG]
Merhaba tabanda toprak kullanımı ve sonuçları forumda çok fazla mevcut. Leonardit kullanımı olarak baktığımızda yarım kalan denemeler harici bir uygulama yok. Bugün itibariyle aktif toprak fiyatları 9 litresi 350-600 lira arası hatta 3 litre toprak alacak bir Nano için 250 lira çıkartmak gerek. Leonardit ise sudan ucuz bu topraklara göre.
Leonarditte olmazMIŞ denmiş gerekçesi nedeni açık ve net olarak sunulmamış.
Bir çok hobici uzun yıllardır tabanda çok ince katman olarak kullanmakta yabancı forumlardaysa siyah elmas denilen bu malzeme çok pahalı olduğu için ince bir katman olarak kullanılması tavsiye edilmiş.
Bu ürünü satan bir firmayla iletişime geçtim sert granül ve pelet formda ellerinde olduğunu söylediler. Hatta meşhur bir kaç akvaryum malzemecilerinin toptan aldıklarını ama nerede ne için kullandıklarını bilmediğini belirtti. Örnek bir aktif toprak ile analize gönderip kimyasal içeriğininin analiz edilmesini rica ettim kıyaslanması çok faydalı olacak. Belki de yerli bir firma eksiğini fazlasını görüp uygun değilse bile benzer bir üretime geçip bizleri maddi açıdan rahatlatıp dışarıya para çıkışını minikte olsa engelleyecek. Şimdiye kadar bu içeriği anlattığım 5 6 şirket oldu.
Tarımda yararı zararının tartışıldığı makaleler vs okudum bazı yerlerden çıkartılan ürünlerde bor vs gibi tuzların yada ağır metallerin buğday gibi bitkilerde zarara neden olabileceği bahsi geçerken bitki verimliliği toprak ıslahı biyolojik aktivite gibi alanlarda bir yıl süreyle çok etkili olduğu yazmakta.
Daha önceki denememde temin edilmesi çok zordu alkali suda çok fazla salınım yapmaktaydı ve koyu kahverengine dönmüştü su yumuşak bir malzemeydi.
Deneme planlamam şöyle
İkiye bölüp yarısını 400 derecede fırınlayıp kullanacam diğer kısmı ise fırınlamadan kullanacam. Ro su kullanıp ada kumda yapıldığı gibi ilk bir hafta günlük yüzde 60 su değiştirip ilk hafta içerisindeki yoğun salınımın bitmesini bekleyecem. Sonraki ph nitrojen vs gibi içeriği paylaşırım.
Tek sorun kullanacağım akvaryumların 14 litrelik nanolar olması..
Eğer olmayacak olmasının nedenilerini açık net paylaşacak olan varsa konu görüşlere açık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191903511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191903551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191904001.jpg[/IMG]
Merhaba tabanda toprak kullanımı ve sonuçları forumda çok fazla mevcut. Leonardit kullanımı olarak baktığımızda yarım kalan denemeler harici bir uygulama yok. Bugün itibariyle aktif toprak fiyatları 9 litresi 350-600 lira arası hatta 3 litre toprak alacak bir Nano için 250 lira çıkartmak gerek. Leonardit ise sudan ucuz bu topraklara göre.
Leonarditte olmazMIŞ denmiş gerekçesi nedeni açık ve net olarak sunulmamış.
Bir çok hobici uzun yıllardır tabanda çok ince katman olarak kullanmakta yabancı forumlardaysa siyah elmas denilen bu malzeme çok pahalı olduğu için ince bir katman olarak kullanılması tavsiye edilmiş.
Bu ürünü satan bir firmayla iletişime geçtim sert granül ve pelet formda ellerinde olduğunu söylediler. Hatta meşhur bir kaç akvaryum malzemecilerinin toptan aldıklarını ama nerede ne için kullandıklarını bilmediğini belirtti. Örnek bir aktif toprak ile analize gönderip kimyasal içeriğininin analiz edilmesini rica ettim kıyaslanması çok faydalı olacak. Belki de yerli bir firma eksiğini fazlasını görüp uygun değilse bile benzer bir üretime geçip bizleri maddi açıdan rahatlatıp dışarıya para çıkışını minikte olsa engelleyecek. Şimdiye kadar bu içeriği anlattığım 5 6 şirket oldu.
Tarımda yararı zararının tartışıldığı makaleler vs okudum bazı yerlerden çıkartılan ürünlerde bor vs gibi tuzların yada ağır metallerin buğday gibi bitkilerde zarara neden olabileceği bahsi geçerken bitki verimliliği toprak ıslahı biyolojik aktivite gibi alanlarda bir yıl süreyle çok etkili olduğu yazmakta.
Daha önceki denememde temin edilmesi çok zordu alkali suda çok fazla salınım yapmaktaydı ve koyu kahverengine dönmüştü su yumuşak bir malzemeydi.
Deneme planlamam şöyle
İkiye bölüp yarısını 400 derecede fırınlayıp kullanacam diğer kısmı ise fırınlamadan kullanacam. Ro su kullanıp ada kumda yapıldığı gibi ilk bir hafta günlük yüzde 60 su değiştirip ilk hafta içerisindeki yoğun salınımın bitmesini bekleyecem. Sonraki ph nitrojen vs gibi içeriği paylaşırım.
Tek sorun kullanacağım akvaryumların 14 litrelik nanolar olması..
Eğer olmayacak olmasının nedenilerini açık net paylaşacak olan varsa konu görüşlere açık.
Sulawesi Karides Tankı Kurulumda Bunlar Ne
[QUOTE=uozgul]Bakalım ürün gelsin tankın aşamalarını burada paylaşacağım zaten oturmuş 200 litre tankım var gerekirse suyun %50isini ayırıp gelen magic powder ve diğer bakteriyi ekleyip suyu yeniden dolduracağım
[/QUOTE]
Ben bulamadım link atar mısın nematodlardan ölesiye tiksindiğim için tek sorun bu benim için eğer planaria nematod yapmıyorsa gözüm kapalı girerim çünkü 250w mh lamba ile 2 aydır beceremedim yosunu 😃
[QUOTE=uozgul]Bakalım ürün gelsin tankın aşamalarını burada paylaşacağım zaten oturmuş 200 litre tankım var gerekirse suyun %50isini ayırıp gelen magic powder ve diğer bakteriyi ekleyip suyu yeniden dolduracağım
[/QUOTE]
Ben bulamadım link atar mısın nematodlardan ölesiye tiksindiğim için tek sorun bu benim için eğer planaria nematod yapmıyorsa gözüm kapalı girerim çünkü 250w mh lamba ile 2 aydır beceremedim yosunu 😃
Sump'a Ca Bentonit Yani Kalsiyum Kili Eklemek
Bu konu güzel bir çok alt çeşidi var çok fazla karışık kombinasyonu var ben bulamadım bu kayaç formunda çok araştırmama rağmen yıllar önce vazgeçtim. Ufak denemelerim oldu en önemli özelliği proteinide absorbe edebilmesi tatlı suda protein skimmer kullanılmadığı için serbest proteinleri sudan uzaklaştırma gibi bir arayıştaydım bu ürüne rastladım ancak sadece toz formlarına ulaşabildim osmos suyu bekletirken bu ürünle tamponlarsanız mükemmel değerlere ulaşmış oluyorsunuz
Bu konu güzel bir çok alt çeşidi var çok fazla karışık kombinasyonu var ben bulamadım bu kayaç formunda çok araştırmama rağmen yıllar önce vazgeçtim. Ufak denemelerim oldu en önemli özelliği proteinide absorbe edebilmesi tatlı suda protein skimmer kullanılmadığı için serbest proteinleri sudan uzaklaştırma gibi bir arayıştaydım bu ürüne rastladım ancak sadece toz formlarına ulaşabildim osmos suyu bekletirken bu ürünle tamponlarsanız mükemmel değerlere ulaşmış oluyorsunuz
Sulawesi Karides Tankı Kurulumda Bunlar Ne
Heyecanla bekliyorum bende :-) yalnız nematod sorununa mı yol açıyor acaba. Ya da yeşil su bazı dezavantajları var koku gibi içeriği tamamen göze hoş gelen bir yosuna benziyor sanırım bahsettiğim koyu yeşil ve ağır kokulu olan değil
Heyecanla bekliyorum bende :-) yalnız nematod sorununa mı yol açıyor acaba. Ya da yeşil su bazı dezavantajları var koku gibi içeriği tamamen göze hoş gelen bir yosuna benziyor sanırım bahsettiğim koyu yeşil ve ağır kokulu olan değil
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 17:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
