ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KAPTAN007
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Nisan 2020 14:35
Son Ziyaret:
15 Ağustos 2023 21:30
Toplam Mesaj:
50 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
MUHAMMED UBEYDE ESER
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ESER
SON 10 MESAJI
Palet Önerisi
Merhaba,
Palet arıyorum ama çok kararsızım yardımcı olur musunuz?
Bulduğum modeller aşağıda, farklı önerileriniz olabilir.
Ayrıca bazı modellerde su giriş kanalları var bazılarında yok ne fark eder?
Tüplü dalış ve normal yüzme için kullanmak istiyorum.
Cressi Gara Modular Sprint
Scubapro Jet Club Fins
BEUCHAT Closed 1DIVE
CRESSI REACTION PRO
Cressi Pro Star
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803051.jpg[/IMG]
+++
Merhaba,
Palet arıyorum ama çok kararsızım yardımcı olur musunuz?
Bulduğum modeller aşağıda, farklı önerileriniz olabilir.
Ayrıca bazı modellerde su giriş kanalları var bazılarında yok ne fark eder?
Tüplü dalış ve normal yüzme için kullanmak istiyorum.
Cressi Gara Modular Sprint
Scubapro Jet Club Fins
BEUCHAT Closed 1DIVE
CRESSI REACTION PRO
Cressi Pro Star
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803051.jpg[/IMG]
+++
Hava Motoru Önerisi ?
Merhaba,
Hava motoru arıyorumda karar veremedim,
Sizce Eheim 3704 - Regent 9500 - Resun 8000, bunlardan hangisi ses ve performans konusunda ön sırada.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211726481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211721311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211725511.jpg[/IMG]
+++
Merhaba,
Hava motoru arıyorumda karar veremedim,
Sizce Eheim 3704 - Regent 9500 - Resun 8000, bunlardan hangisi ses ve performans konusunda ön sırada.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211726481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211721311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211725511.jpg[/IMG]
+++
Astronot Kavgası
Merhaba,
Küçük astronotlar, büyük astronotlara saldırıyor, büyükler su yüzeyine yakın kaçıyorlar ve her tarafa su fıșkırtıyorlar.
Akvaryumun yerini değiştirdikten sonra böyle sorunlar olmaya başladı.
Bu konuda ne yapabilirim.?
Nerede kaldı büyük balık küçük balığı yer terimi...
(10cm vs 16cm)
+++
Merhaba,
Küçük astronotlar, büyük astronotlara saldırıyor, büyükler su yüzeyine yakın kaçıyorlar ve her tarafa su fıșkırtıyorlar.
Akvaryumun yerini değiştirdikten sonra böyle sorunlar olmaya başladı.
Bu konuda ne yapabilirim.?
Nerede kaldı büyük balık küçük balığı yer terimi...
(10cm vs 16cm)
+++
Hava Hortumu Su Sızması
[QUOTE=kdrackgz]Kullandığınız checkvalf nedir bilmiyorum ancak kalite unsuru çok önemli.[/QUOTE][QUOTE=Cancan59]İşte bu yüzden hava motorunu ya çıkış uçları aşağı gelecek şekilde asacaksınız yada akvaryumun üstüne konumlandıracaksınız valfe filan güvenmeyin.[/QUOTE][QUOTE=alisbht]Hocam geçmiş olsun, iyi ki sorun çıkmamış. Bence malın kalitesi farkediyor 2-3 liraya markasız aldığım basit check valveler çok dayanıksız oluyor daha hortumdan çıkarırken bile dağılabiliyor ona güvenmemek lazım. Ben tetra cv4 check valve kullanıyorum 20-30 lira civarına almıştım daha kalitelisi de bulunabilir. Bir de hava motorunu akvaryum seviyesinden yüksekte tutup aynı zamanda check valve kullanmak daha garanti ama yerim olmadığı için ben de akvaryum seviyesinin altında kullanıyorum.[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Büyük geçmiş olsun öncelikle . Hava motoru akvaryum seviyesinin her zaman daha yukarısı bir seviyede durmamasında büyük yarar vardır bu gibi sorunlar yaşamamak için neticede check valve denilen şeyde fiyatı belli ve sarf malzemesi artı ülkede neyin norm ve T.S.E ve alınmış olması gereken özellikleri taşıyor [:(],
Zaten sorunda burada başlıyor sürekli çalışmadığı için diyaframda kalan çok az hava hava motoru durunca ters bir vakum etkisi yapıyor ve hava taşından doğru hava moru daha düşük seviyede ise suyu ter yönde çekiyor sizin sürekli kullanmanız dışında Allah göstermesin Elektrik kesintisi olduğunda da yaşana bilinirdi hava motorunu aman aman daha yüksek bir seviyede koğuşlandırın .[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevaplarınız için,
Biraz önce şırınga ile bir test yaptım, suyu valfe tersten verdim ve su rahat bir şekilde diğer tarafa geçti, bende birde önceden aldığım valfler vardı bunlarda denedim içindeki basınç suyu ittiriyordu, bu aldıklarım pek kaliteli değil sanırım...
Kırmızı yeni aldığım, Siyahlar eski aldıklarım...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/230120211939021.jpg[/IMG]
[QUOTE=kdrackgz]Kullandığınız checkvalf nedir bilmiyorum ancak kalite unsuru çok önemli.[/QUOTE][QUOTE=Cancan59]İşte bu yüzden hava motorunu ya çıkış uçları aşağı gelecek şekilde asacaksınız yada akvaryumun üstüne konumlandıracaksınız valfe filan güvenmeyin.[/QUOTE][QUOTE=alisbht]Hocam geçmiş olsun, iyi ki sorun çıkmamış. Bence malın kalitesi farkediyor 2-3 liraya markasız aldığım basit check valveler çok dayanıksız oluyor daha hortumdan çıkarırken bile dağılabiliyor ona güvenmemek lazım. Ben tetra cv4 check valve kullanıyorum 20-30 lira civarına almıştım daha kalitelisi de bulunabilir. Bir de hava motorunu akvaryum seviyesinden yüksekte tutup aynı zamanda check valve kullanmak daha garanti ama yerim olmadığı için ben de akvaryum seviyesinin altında kullanıyorum.[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Büyük geçmiş olsun öncelikle . Hava motoru akvaryum seviyesinin her zaman daha yukarısı bir seviyede durmamasında büyük yarar vardır bu gibi sorunlar yaşamamak için neticede check valve denilen şeyde fiyatı belli ve sarf malzemesi artı ülkede neyin norm ve T.S.E ve alınmış olması gereken özellikleri taşıyor [:(],
Zaten sorunda burada başlıyor sürekli çalışmadığı için diyaframda kalan çok az hava hava motoru durunca ters bir vakum etkisi yapıyor ve hava taşından doğru hava moru daha düşük seviyede ise suyu ter yönde çekiyor sizin sürekli kullanmanız dışında Allah göstermesin Elektrik kesintisi olduğunda da yaşana bilinirdi hava motorunu aman aman daha yüksek bir seviyede koğuşlandırın .[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevaplarınız için,
Biraz önce şırınga ile bir test yaptım, suyu valfe tersten verdim ve su rahat bir şekilde diğer tarafa geçti, bende birde önceden aldığım valfler vardı bunlarda denedim içindeki basınç suyu ittiriyordu, bu aldıklarım pek kaliteli değil sanırım...
Kırmızı yeni aldığım, Siyahlar eski aldıklarım...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/230120211939021.jpg[/IMG]
Hava Hortumu Su Sızması
Merhaba, Elastik hava taşını kum altina gömdüm, ama hava hortumunun içi su dolmuș, çekvalf vardı diğer ucunda ondan sızarak akvaryumun elektriksel aksamının oraya dolmuş, Allaha şükür temizledim bir sorun olmadı.
Çekvalflerin görevi suyu tutmak değil mi herhangibir soruna karșı?
Bu konuda ne yapilabilir?
Her zaman hava vermiyorum bu hava taşına...
Merhaba, Elastik hava taşını kum altina gömdüm, ama hava hortumunun içi su dolmuș, çekvalf vardı diğer ucunda ondan sızarak akvaryumun elektriksel aksamının oraya dolmuş, Allaha şükür temizledim bir sorun olmadı.
Çekvalflerin görevi suyu tutmak değil mi herhangibir soruna karșı?
Bu konuda ne yapilabilir?
Her zaman hava vermiyorum bu hava taşına...
Hangisini Tavsiye Edersiniz?
Akvaryumda astronot olmasa bu dediklerinizde haklısınız 😊
Akvaryumda astronot olmasa bu dediklerinizde haklısınız 😊
Hangisini Tavsiye Edersiniz?
Merhaba!
Cam temizleyicilerden ve nitrat gidericilerden hangisini tavsiye edersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211857111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211858211.jpg[/IMG]
Merhaba!
Cam temizleyicilerden ve nitrat gidericilerden hangisini tavsiye edersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211857111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211858211.jpg[/IMG]
Astronot İle Bakılabilir Mi?
Merhaba!
Akvaryumumda 2 adet 16-17cm lik, 3 adet 8-10cm lik Astronot bulunmakta...
3 sorum olucak;
Astronot ile;
-Makrakanta beraber yaşar mı?
-Vatoz beraber yaşar mı?
-Elma Salyangozu beraber yaşar mı?
Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150120211507171.jpg[/IMG]
Merhaba!
Akvaryumumda 2 adet 16-17cm lik, 3 adet 8-10cm lik Astronot bulunmakta...
3 sorum olucak;
Astronot ile;
-Makrakanta beraber yaşar mı?
-Vatoz beraber yaşar mı?
-Elma Salyangozu beraber yaşar mı?
Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150120211507171.jpg[/IMG]
Isıtıcı Uygun Mu ?
[QUOTE=BlackMesa]Dedim ya tamamen tercih ve şartların gerekliliği ile ilgilidir.
Toplamda ay sonu enerji tüketimleri ve faturaya yansıması aynı olacak. Güce bağlı olarak süre değişecek sadece.
Şu durumlara göre kendiniz belirleyin;
*Akvaryumda kum var mı varsa kaç cm?
-Kum hızlı ısınıp geç soğuduğu için ısı kaybını azaltır.
*Akvaryum altında ısı yalıtımlı strafor var mı?
- Isı yalıtımlı straforlar da akvaryumunuzun hem statik basıncın eşit dağılmasına hemde izolasyon görevini yaparak ısı kaybını azaltacaktır.
*Buhar camı kullanıyor musunuz ?
-Buhar camı kullanmak akvaryum suyunun dış ortamdan etkilenmesini engeller ve ısı kaynaklı oluşan nemin akvaryum içinde kalmasını sağlar.[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam , bu durumda sanırım E200 modelini almam daha mantıklı olucaktır.
- Kum var evet 3cm civarı.
- Akvaryum altında straforda mevcut.
- Buhar camı'da mevcut.
[QUOTE=BlackMesa]Dedim ya tamamen tercih ve şartların gerekliliği ile ilgilidir.
Toplamda ay sonu enerji tüketimleri ve faturaya yansıması aynı olacak. Güce bağlı olarak süre değişecek sadece.
Şu durumlara göre kendiniz belirleyin;
*Akvaryumda kum var mı varsa kaç cm?
-Kum hızlı ısınıp geç soğuduğu için ısı kaybını azaltır.
*Akvaryum altında ısı yalıtımlı strafor var mı?
- Isı yalıtımlı straforlar da akvaryumunuzun hem statik basıncın eşit dağılmasına hemde izolasyon görevini yaparak ısı kaybını azaltacaktır.
*Buhar camı kullanıyor musunuz ?
-Buhar camı kullanmak akvaryum suyunun dış ortamdan etkilenmesini engeller ve ısı kaynaklı oluşan nemin akvaryum içinde kalmasını sağlar.[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam , bu durumda sanırım E200 modelini almam daha mantıklı olucaktır.
- Kum var evet 3cm civarı.
- Akvaryum altında straforda mevcut.
- Buhar camı'da mevcut.
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
CoryCory,
altuntasseref,
JujuSeri,
pitsem,
ciways,
fikret43,
yeekim,
a.gumrah,
scorpion26,
ilterisdoğukan,
florasan,
ezzalisi,
ternapi,
0rnn,
BilalM.,
Urar,
osmangunay,
DigitalPen,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Feanor,
zen666,
Ancalagon,
tukabu,
forthehordex,
FaSTAaa,
osmandbnl,
Omer1881,
Cyber_Scout,
YAYD06,
MiSoSiKiaN,
MertSoyumert,
Ehtiyar,
ssener,
platinium,
sakal34,
BASARSURMEGOZ,
Oquanus,
metsi,
ibmsony,
sinor,
Rainos,
syerli,
EKAR,
furkanozcan,
İsmail YILDIRIM,
eackgzz,
888starz_oger,
Bozajuniors,
lojistisyen,
NightWist,
Kaya43,
alkoholizem_nnoi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
