ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Drdexterss
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mart 2022 01:18
Son Ziyaret:
21 Ocak 2025 18:10
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ümit boz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ümit boz
SON 8 MESAJI
Diyarbakırın Walstad Kralı🤩
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/070420221233341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/070420221234151.jpg[/IMG]
Güncelleme:
~Karidesler yumurta tuttu,
~Lepistes doğurdu; muhtemelen sahiplendiririm.
~Tankta konuyu açtığımdan bu yana 2 defa %10 luk su değişimi yaptım sorun yok gibi duruyor.
~Neredeyse hiç yosun sorunum olmadı salyangozlar,karidesler ve vatozuma borçluyum.
~Işığım hala aynı.
~Su mercimekleri çok çılgın bitkiler; su değişimi yaptıktan sonra bi poşet dolusu çıkarıyorum iki hafta sonra Akvaryum yüzeyini kaplıyorlar. Çürüme yapması,bitmesi için ekstra çaba falan gerekiyor 😁🤩
~Hyrogphlilalarda ilk budamamı yaptım ; çok zevkli.
~Tuberculatum un büyümesi inanılmaz dibinden çıkardığı bir sürgün 3 cm iken hemen ertesi gün 10 cm’lere kadar ulaşıyor çok zevkli bi bitki o yüzden ondan hiç budama yapmadım 😍😍😍Her şey iyi gidiyor bakalım bakalım... Herkese hayırlı Ramazanlar dilerim.
[EDIT]Drdexterss,2022-04-07 12:43:40[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/070420221233341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/070420221234151.jpg[/IMG]
Güncelleme:
~Karidesler yumurta tuttu,
~Lepistes doğurdu; muhtemelen sahiplendiririm.
~Tankta konuyu açtığımdan bu yana 2 defa %10 luk su değişimi yaptım sorun yok gibi duruyor.
~Neredeyse hiç yosun sorunum olmadı salyangozlar,karidesler ve vatozuma borçluyum.
~Işığım hala aynı.
~Su mercimekleri çok çılgın bitkiler; su değişimi yaptıktan sonra bi poşet dolusu çıkarıyorum iki hafta sonra Akvaryum yüzeyini kaplıyorlar. Çürüme yapması,bitmesi için ekstra çaba falan gerekiyor 😁🤩
~Hyrogphlilalarda ilk budamamı yaptım ; çok zevkli.
~Tuberculatum un büyümesi inanılmaz dibinden çıkardığı bir sürgün 3 cm iken hemen ertesi gün 10 cm’lere kadar ulaşıyor çok zevkli bi bitki o yüzden ondan hiç budama yapmadım 😍😍😍Her şey iyi gidiyor bakalım bakalım... Herkese hayırlı Ramazanlar dilerim.
[EDIT]Drdexterss,2022-04-07 12:43:40[/EDIT]
Diyarbakırın Walstad Kralı🤩
Büyüleyici görünüyor
Büyüleyici görünüyor
Diyarbakırın Walstad Kralı🤩
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, maalesef tanka filtre takmayınca Walstad olmuyor. Sağlam bir taban (toprak üstüne dere kumu gibi), uygun bitkiler, salyangoz tarzı canlılar ve uygun canlı yükünün dengesidir, sadece su değişimi yaparak sistemin kendini döndürebilmesidir. Büyüyen vatoz maalesef bu sisteme uygun değildir, canlı yükünü de fazla buldum bu sisteme. Şu linki bir okuyum derim, belki baştan bir kurulum yaparsınız ve hepimiz beğeniriz, beğenmemizden daha da önemlisi doğru bir sistem kurup siz de daha fazla zevk alırsınız:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_metodu_ternapi_k981522.asp[/URL]
Yorumları eğlenerek okudum, siz de eğlenerek okursanız bu size katkı sağlayacak ve bir şeyleri düzeltebileceksiniz diye düşünüyorum. [/QUOTE]
Teşekkür ederim mutlaka okuyacağım zaten tankı değiştirmek, geliştirmek için konuyu açtım.🙏😄[EDIT]Drdexterss,2022-03-29 13:37:13[/EDIT]
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, maalesef tanka filtre takmayınca Walstad olmuyor. Sağlam bir taban (toprak üstüne dere kumu gibi), uygun bitkiler, salyangoz tarzı canlılar ve uygun canlı yükünün dengesidir, sadece su değişimi yaparak sistemin kendini döndürebilmesidir. Büyüyen vatoz maalesef bu sisteme uygun değildir, canlı yükünü de fazla buldum bu sisteme. Şu linki bir okuyum derim, belki baştan bir kurulum yaparsınız ve hepimiz beğeniriz, beğenmemizden daha da önemlisi doğru bir sistem kurup siz de daha fazla zevk alırsınız:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_metodu_ternapi_k981522.asp[/URL]
Yorumları eğlenerek okudum, siz de eğlenerek okursanız bu size katkı sağlayacak ve bir şeyleri düzeltebileceksiniz diye düşünüyorum. [/QUOTE]
Teşekkür ederim mutlaka okuyacağım zaten tankı değiştirmek, geliştirmek için konuyu açtım.🙏😄[EDIT]Drdexterss,2022-03-29 13:37:13[/EDIT]
Diyarbakırın Walstad Kralı🤩
Teşekkürler 🙏
Teşekkürler 🙏
Diyarbakırın Walstad Kralı🤩
[QUOTE=Cem Altay]Benim hoşuma gitti tank tam benlik...
Aç Carlsberg'i,güzel bir müzik takıl...
Yan masadan beleş meyve tabağı da gelirse tadından yenmez.
[/QUOTE]
Off Carlsberg 🤤🤤 ne gider ama
[QUOTE=replacka]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223933/270320221921181.jpg[/IMG]
Konuya herhangi bir katkım olmayacak bu yorum ile biliyorum ama içimden geldi yanar dönerli bir meyve tabağı göndermek yan masaya[;)][/QUOTE] muhteşemsin 😄😄
Forumda bitki ilanları hiç göremedim var mı satış yapan?
[QUOTE=Cem Altay]Benim hoşuma gitti tank tam benlik...
Aç Carlsberg'i,güzel bir müzik takıl...
Yan masadan beleş meyve tabağı da gelirse tadından yenmez.
[/QUOTE]
Off Carlsberg 🤤🤤 ne gider ama
[QUOTE=replacka]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223933/270320221921181.jpg[/IMG]
Konuya herhangi bir katkım olmayacak bu yorum ile biliyorum ama içimden geldi yanar dönerli bir meyve tabağı göndermek yan masaya[;)][/QUOTE] muhteşemsin 😄😄
Forumda bitki ilanları hiç göremedim var mı satış yapan?
Diyarbakırın Walstad Kralı🤩
[EDIT]Drdexterss,2022-03-27 17:41:18[/EDIT]
[QUOTE=capodicapii]Bitki bir tek o ışığın spekturumunu istemez. İsteseydi güneş pembe olurdu ve dünya pavyon olurdu ;)[/QUOTE]
Evet komikmiş gerçekten takdir ederseniz benim bitkilerim yeşil ve yapılan deneylerle sabit ki fotosentez için en verimli ışık spektrumu halihazırda kullandığımdır. Güneş’in “ pavyon” olmamasının sebebi tüm gezegende var olan (kırmızısı,moru,pembesi vs. envai çeşit renk bitki var.) tüm bitkilerin ihtiyacı içindir. Mantıklı düşünüp o şekilde yazarsanız belki bi yerlere vararız. Teşekkürler.
[QUOTE=radyasyon35]Kör oldum o ışık ne?[/QUOTE]
Belli ki birileri eleştiri nedir öğrenememiş :)
[QUOTE=merutay]
Aradığım yorum. [:)))][/QUOTE]
Buyur burdan yak.
[EDIT]Drdexterss,2022-03-27 17:41:18[/EDIT]
[QUOTE=capodicapii]Bitki bir tek o ışığın spekturumunu istemez. İsteseydi güneş pembe olurdu ve dünya pavyon olurdu ;)[/QUOTE]
Evet komikmiş gerçekten takdir ederseniz benim bitkilerim yeşil ve yapılan deneylerle sabit ki fotosentez için en verimli ışık spektrumu halihazırda kullandığımdır. Güneş’in “ pavyon” olmamasının sebebi tüm gezegende var olan (kırmızısı,moru,pembesi vs. envai çeşit renk bitki var.) tüm bitkilerin ihtiyacı içindir. Mantıklı düşünüp o şekilde yazarsanız belki bi yerlere vararız. Teşekkürler.
[QUOTE=radyasyon35]Kör oldum o ışık ne?[/QUOTE]
Belli ki birileri eleştiri nedir öğrenememiş :)
[QUOTE=merutay]
Aradığım yorum. [:)))][/QUOTE]
Buyur burdan yak.
Diyarbakırın Walstad Kralı🤩
[QUOTE=yazgunesi]Merhaba yeni akvaryumunuz hayırlı olsun! :-) Güzel bir walstad kurulumuna benziyor ama.. Sormadan da edemeyeceğim, akvaryumun ortasında gözüken o güzel siyah şey nedir? Sanki pipo filtreye benzettim. Walstad kurulumlarda filte kullanılmıyor yani. Taban kurulumundan da bahsedebilirmisiniz? Bu arada akvaryumunuz çok hoş tozpembe gözüküyor. Işıklandırma konusunda da bahsetmenizi rica ederim.
[/QUOTE] Arkada görünen zeytin fidanım; malum ışık sevdiği için benim el emeği göz nuru Philips’in şerit ledlerinden elde ettiğim mavi-mor Işık’tan faydalansın diye arkaya koyuyorum arada yani anlayacağınız o bi saksı :) taban kurulumunda ise akvaryumun en altına aktif karbon kuru tarçın çubuklarını ufalayıp koydum,ben botanikle de ilgileniyorum, tamamen içgüdüsel koydum bunları ardından nadasa bıraktığım bi saksımdaki toprağı hiçbir işlem yapmadan tabana serdim hava kabarcıklarını aldıktan sonra dere kumumu serdim ve işte mis gibi bitki Ekim’ine hazır[3)]
Mavi-mor tercih etmemin sebebi bu spektrumdaki ışığın yüksek frekansa sahip olmasıdır ; dolayısıyla birim alanda daha fazla klorofil uyarılmış olacak ve minimum ışıklandırmada bile maksimum fotosentez verimi alınacaktır. Ayrıca alışılagelmişim dışında...[EDIT]Drdexterss,2022-03-27 01:09:43[/EDIT]
[QUOTE=yazgunesi]Merhaba yeni akvaryumunuz hayırlı olsun! :-) Güzel bir walstad kurulumuna benziyor ama.. Sormadan da edemeyeceğim, akvaryumun ortasında gözüken o güzel siyah şey nedir? Sanki pipo filtreye benzettim. Walstad kurulumlarda filte kullanılmıyor yani. Taban kurulumundan da bahsedebilirmisiniz? Bu arada akvaryumunuz çok hoş tozpembe gözüküyor. Işıklandırma konusunda da bahsetmenizi rica ederim.
[/QUOTE] Arkada görünen zeytin fidanım; malum ışık sevdiği için benim el emeği göz nuru Philips’in şerit ledlerinden elde ettiğim mavi-mor Işık’tan faydalansın diye arkaya koyuyorum arada yani anlayacağınız o bi saksı :) taban kurulumunda ise akvaryumun en altına aktif karbon kuru tarçın çubuklarını ufalayıp koydum,ben botanikle de ilgileniyorum, tamamen içgüdüsel koydum bunları ardından nadasa bıraktığım bi saksımdaki toprağı hiçbir işlem yapmadan tabana serdim hava kabarcıklarını aldıktan sonra dere kumumu serdim ve işte mis gibi bitki Ekim’ine hazır[3)]
Mavi-mor tercih etmemin sebebi bu spektrumdaki ışığın yüksek frekansa sahip olmasıdır ; dolayısıyla birim alanda daha fazla klorofil uyarılmış olacak ve minimum ışıklandırmada bile maksimum fotosentez verimi alınacaktır. Ayrıca alışılagelmişim dışında...[EDIT]Drdexterss,2022-03-27 01:09:43[/EDIT]
Diyarbakırın Walstad Kralı🤩
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320220121441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320220122471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320220122551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320220123021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320220123081.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar daha bugün üye oldum ve ilk konumu açıyorum yaptığım bu tankla alakalı eleştiri yapmanızı rica edeceğim 💎🙌🏻 Şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320221129591.jpg[/IMG]
En güncel halini eklemeyi unutmuşum en başta sadece malezya tumpet, malenia salyangozu ve kiraz karideslerle yola çıkmış olsam da hobi iç güdüm bana balık koymamı da emretti :)) yapalı iki ay falan etti su değişimi neredeyse yapmıyorum 5 tane kiraz karides 13 14 tane oldu trumpetler üremiyor ama malenialar her yere yumurta bırakıyor . Bu öyle bi şey ki gördüğüm her şeffaf ve su alabilecek materyali walstsd bitki tankı yapmak istiyorum 🥰🥰
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320220121441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320220122471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320220122551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320220123021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320220123081.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar daha bugün üye oldum ve ilk konumu açıyorum yaptığım bu tankla alakalı eleştiri yapmanızı rica edeceğim 💎🙌🏻 Şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234661/260320221129591.jpg[/IMG]
En güncel halini eklemeyi unutmuşum en başta sadece malezya tumpet, malenia salyangozu ve kiraz karideslerle yola çıkmış olsam da hobi iç güdüm bana balık koymamı da emretti :)) yapalı iki ay falan etti su değişimi neredeyse yapmıyorum 5 tane kiraz karides 13 14 tane oldu trumpetler üremiyor ama malenialar her yere yumurta bırakıyor . Bu öyle bi şey ki gördüğüm her şeffaf ve su alabilecek materyali walstsd bitki tankı yapmak istiyorum 🥰🥰
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 42 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
