ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
byildiztasi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2021 02:48
Son Ziyaret:
14 Şubat 2021 03:12
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Büşra Yıldıztaşı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Büşra Yıldıztaşı
SON 10 MESAJI
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Bazı yerlerde betaların 5 6 yıl yaşadığını okumuştum ama sanırım daha az ömürleri burada söylenenlere göre 😞
Bazı yerlerde betaların 5 6 yıl yaşadığını okumuştum ama sanırım daha az ömürleri burada söylenenlere göre 😞
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Sıcaklığı 28 dereceye çıkardım. Bezelye daha önce yaptım ama yemedi malesef. Flagyly banyosu hazırladım başka bi kapta 4 gün üst üste 1 er saat ilaçlı suda beklettim ama bi yararı dokunmadı. Durum ümitsiz ama can da vermedikçe bir şey yapmadam duramıyorum.
Sıcaklığı 28 dereceye çıkardım. Bezelye daha önce yaptım ama yemedi malesef. Flagyly banyosu hazırladım başka bi kapta 4 gün üst üste 1 er saat ilaçlı suda beklettim ama bi yararı dokunmadı. Durum ümitsiz ama can da vermedikçe bir şey yapmadam duramıyorum.
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. Bakıyorum ama o tarz şeyler görmüyorum 😞 dikkatimi çeken tek şey solungaçının daha genişlediği ve nefes alıp verirkenn çok belirgin şekilde açılıp kapandığı.
Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. Bakıyorum ama o tarz şeyler görmüyorum 😞 dikkatimi çeken tek şey solungaçının daha genişlediği ve nefes alıp verirkenn çok belirgin şekilde açılıp kapandığı.
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
Hala aynı ne yazık ki. Şuan kuyruk tedavisini pek düşünmüyorum içinde bulunduğu durumdan dolayı
Hala aynı ne yazık ki. Şuan kuyruk tedavisini pek düşünmüyorum içinde bulunduğu durumdan dolayı
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
[QUOTE=Arda3]Parazit varsa eğer nitrofur kullanabilirsiniz rengi solmuş gibi sanki bana kötü geldi yani bundan önce suda asılı duruyor gibi hareketleri var mıydı?
Sitrese girmiş olabilir ondan böyle duruyor olabilir
Ya da akvaryumunuz suyunu büyük ölçüde değiştirmeniz lazım tuz atılmaz betta akvaryumuna çok gerekli olmadıkça tuzda umarım uzun zaman beklememiştir düzenli su değişimi yapın akvaryumun suyunu büyük ölçüde değiştirdikten sonra
Kuyruk kısması hastalığı ise Green İxir kullanabilirsiniz ya da suyu 28 derece üstü gibi bir sıcaklığa çıkarabilirsiniz diye biliyorum
Bütün yöntemleri denemezsiniz sanırım ama tuzdan kurtulun ilk önce sonra aklıma gelen bu yöntemlerden biriyse çözüm uygularsınız[/QUOTE]
Tuzu ana tanka koymadık başka bir yerde banyo yaptırıp çıkardık 1 dk gibi bir süre. Söyleyen kişiye güvenememiştim zaten. 8 gün önce normal bir balıktı asılı duruyordu tabi. Stresten ben de süphelendim ortamında değişiklik olduğu oldu çünkü o zamanlarda ama bu kadar uzun sürer mi stres ? Ya da şişkinliğe sebep olur mu ?
[QUOTE=Arda3]Parazit varsa eğer nitrofur kullanabilirsiniz rengi solmuş gibi sanki bana kötü geldi yani bundan önce suda asılı duruyor gibi hareketleri var mıydı?
Sitrese girmiş olabilir ondan böyle duruyor olabilir
Ya da akvaryumunuz suyunu büyük ölçüde değiştirmeniz lazım tuz atılmaz betta akvaryumuna çok gerekli olmadıkça tuzda umarım uzun zaman beklememiştir düzenli su değişimi yapın akvaryumun suyunu büyük ölçüde değiştirdikten sonra
Kuyruk kısması hastalığı ise Green İxir kullanabilirsiniz ya da suyu 28 derece üstü gibi bir sıcaklığa çıkarabilirsiniz diye biliyorum
Bütün yöntemleri denemezsiniz sanırım ama tuzdan kurtulun ilk önce sonra aklıma gelen bu yöntemlerden biriyse çözüm uygularsınız[/QUOTE]
Tuzu ana tanka koymadık başka bir yerde banyo yaptırıp çıkardık 1 dk gibi bir süre. Söyleyen kişiye güvenememiştim zaten. 8 gün önce normal bir balıktı asılı duruyordu tabi. Stresten ben de süphelendim ortamında değişiklik olduğu oldu çünkü o zamanlarda ama bu kadar uzun sürer mi stres ? Ya da şişkinliğe sebep olur mu ?
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Umutlanmayı geçtim keşke iyileşse bir mucize olsa...Sanki ona yardım edebileceğim bi yol var ve ben o yolu bilmediğim için bu ızdırabı çekmeye devam etmesine neden oluyor gibi hissediyorum. Bu da çok üzücü. Ben de belki benim göremediğim bişeyi birileri görür de yardım edebilirim diye yazıyorum böyle. Bir şey yapamadan durmak çok zor
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Hava taşı almak aklımda yarın alacağım teşekkür ederim
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Umutlanmayı geçtim keşke iyileşse bir mucize olsa...Sanki ona yardım edebileceğim bi yol var ve ben o yolu bilmediğim için bu ızdırabı çekmeye devam etmesine neden oluyor gibi hissediyorum. Bu da çok üzücü. Ben de belki benim göremediğim bişeyi birileri görür de yardım edebilirim diye yazıyorum böyle. Bir şey yapamadan durmak çok zor
[QUOTE=berkcankizilay]Öncelikle geçmiş olsun resimler maalesef pek iç açıcı değil isterseniz hava motoru ve hava taşı alıp oksijen verebilirsiniz belki bir etkisini görür ama çok umutlanmayın.[/QUOTE]
Hava taşı almak aklımda yarın alacağım teşekkür ederim
Betta Balığım Hala Aynı Durumda
2 buçuk yıldır bizimle olan erkek bir betta balığımız var. Geçen pazar şişmeye pulları dikleşmeye başladı. Daha önce de 2 kez şişme sorunu yaşamıştık ama kabızlıktı sanırım. Bir iki gün yemlemeyi azaltarak ve haşlanmış bezelye vererek iyileştirmiştim. Ancak bu sefer şişkinlikle beraber yem yememeye ve dışkılamamaya başladı. 5 gündür hiçbir şey yemedi. Dipte yan yatıyor zor nefes alıyor 5 10 dk bir yukarı çıkıp nefes alıyor. Ben ilk kez umudu kesmeye başlamıştım onu öyle görmeye dayanamıyorum. Tuz banyosu yaptırdım petshoptaki pek de güvenilir olmayan satıcının önerisiyle ve forumlardam okudugum kadarıyla ama ne kadar doğru oldu bilmiyorum. Daha sonra kendi kendime bir şeyler yapmaya çalıştım hiçbir şey yapamamak çok daha kötü. Flagyl tedavisi uygulamaya çalışıyorum. 3 gün tekrar ettim. Sıcaklığı 26 dereceden 28e çıkarttım. Şişlik biraz azalmış gibi ama artık daha yan yatıyor ve dışkı hala yok yem hala yok. Ama ölüme hala direniyor güçlü oğlum. Onun için ne yapabilirim lütfen yardım edin yüzde 1de umut olsa ben onu denemek istiyorum. Ondan vazgeçemem çünkü o hala dirençle nefes almaya zorluyor kendini. Akvaryumda ısıtıcı var filtre yok. Suyunu dinlenmiş ya da damacana suyu kullanıyorum. Yeni su ekleyince metilen mavisi ekliyorum. Kuyruğu 1.5 yıldır böyle yeni olmadı. Neyi var hala bilmiyorum dropsy bloat hava kesesi sorunu ?? Aklıma gelen her şeyi yazdım. Umarım ona yardımım dokunabilecek bir kaç yorum alabilirim.
Bu mesajı 3 4 gün önce attım o zamandan bu zamana değişen hiç bir şey yok. Balığım ne kötüleşti ne iyileşti. 1 haftadır aç. Dropsy olmuş olsa şuana kadar ölmüş olması gerekmez miydi. Çok üzülüyorum bu haline bitkisel hayatta gibi 😞[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG]
2 buçuk yıldır bizimle olan erkek bir betta balığımız var. Geçen pazar şişmeye pulları dikleşmeye başladı. Daha önce de 2 kez şişme sorunu yaşamıştık ama kabızlıktı sanırım. Bir iki gün yemlemeyi azaltarak ve haşlanmış bezelye vererek iyileştirmiştim. Ancak bu sefer şişkinlikle beraber yem yememeye ve dışkılamamaya başladı. 5 gündür hiçbir şey yemedi. Dipte yan yatıyor zor nefes alıyor 5 10 dk bir yukarı çıkıp nefes alıyor. Ben ilk kez umudu kesmeye başlamıştım onu öyle görmeye dayanamıyorum. Tuz banyosu yaptırdım petshoptaki pek de güvenilir olmayan satıcının önerisiyle ve forumlardam okudugum kadarıyla ama ne kadar doğru oldu bilmiyorum. Daha sonra kendi kendime bir şeyler yapmaya çalıştım hiçbir şey yapamamak çok daha kötü. Flagyl tedavisi uygulamaya çalışıyorum. 3 gün tekrar ettim. Sıcaklığı 26 dereceden 28e çıkarttım. Şişlik biraz azalmış gibi ama artık daha yan yatıyor ve dışkı hala yok yem hala yok. Ama ölüme hala direniyor güçlü oğlum. Onun için ne yapabilirim lütfen yardım edin yüzde 1de umut olsa ben onu denemek istiyorum. Ondan vazgeçemem çünkü o hala dirençle nefes almaya zorluyor kendini. Akvaryumda ısıtıcı var filtre yok. Suyunu dinlenmiş ya da damacana suyu kullanıyorum. Yeni su ekleyince metilen mavisi ekliyorum. Kuyruğu 1.5 yıldır böyle yeni olmadı. Neyi var hala bilmiyorum dropsy bloat hava kesesi sorunu ?? Aklıma gelen her şeyi yazdım. Umarım ona yardımım dokunabilecek bir kaç yorum alabilirim.
Bu mesajı 3 4 gün önce attım o zamandan bu zamana değişen hiç bir şey yok. Balığım ne kötüleşti ne iyileşti. 1 haftadır aç. Dropsy olmuş olsa şuana kadar ölmüş olması gerekmez miydi. Çok üzülüyorum bu haline bitkisel hayatta gibi 😞[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/310120210301431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229434/020220210204561.jpg[/IMG]
Betta Balığım 5 Gündür Can Cekişiyor
Size de geçmiş olsun umarım bir daha hiç öyle bir üzüntü yaşamazsınız
Size de geçmiş olsun umarım bir daha hiç öyle bir üzüntü yaşamazsınız
Betta Balığım 5 Gündür Can Cekişiyor
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE][QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE][QUOTE=Genç__Akvartist]
Zaten ömrü de dolmuş gibi duruyor 6 ay da petshop da bekleme ve yavruluk zamanı desek 3 yilu geciyor iyi yasamis yine çok az da değil [/QUOTE]
Evet öyle de diyorlar ancak insan kabullenemiyor acı çekmesini hele öyle direndiğini gördükçe😞
Betta Balığım 5 Gündür Can Cekişiyor
Hala aynı ne bir iyileşme ne bir kötüleşme. Yukarı çıkıp nefes alıp iniyor. Gözleri canlı bakıyor ancak zor nefes alıyor. Hala yemedi. Canlı yem yarın alacağım bugün açık değil diye alamadım. Şuan yine flagly banyosu uyguluyorum. Bir şey yemeden ve dışkılamadam bu kadar dayanabildiğine inanamıyorum 😕
Hala aynı ne bir iyileşme ne bir kötüleşme. Yukarı çıkıp nefes alıp iniyor. Gözleri canlı bakıyor ancak zor nefes alıyor. Hala yemedi. Canlı yem yarın alacağım bugün açık değil diye alamadım. Şuan yine flagly banyosu uyguluyorum. Bir şey yemeden ve dışkılamadam bu kadar dayanabildiğine inanamıyorum 😕
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
