ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
k_r_ççy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Şubat 2021 01:28
Son Ziyaret:
19 Mart 2021 23:37
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ççy
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ççy
SON 9 MESAJI
Japon Balığımın Hastalığını Teşhis Edemiyorum
[QUOTE=lemur]Akvaryumunuz 5,5 litreden biraz daha büyük gibi duruyor.(15x20x20= 6 litre). Yine de küçük. En x boy x yükseklik=hacim (santimetre olarak ve sonuçtan 3 sıfır atarak) kesin hacmi saptayabilirsiniz.
Sürekli değişik tedaviler uygulayıp hala arayışlar içinde olmanız durumu karmaşıklaştırıyor. https://www.akvaryum.com/Forum/tenikur_ilaci_k971690.asp
Beyaz benek'te karar kılıp ısıyı yükseltmiş ve ilaç başlamışsınız. Nasıl yükselttiniz, nasıl takip ettiniz? Fotoğraflarda Isıtıcı ve termometre görünmüyor. Bactofish etkili bir tedavi olmayabilir, sorun beyaz benek olmaya da bilir. Belki sarmısak da denediniz: https://www.akvaryum.com/Forum/baliga_agizdan_siringayla_sarimsak_suyu_tedavisi_k971480.asp
Balığınızda pullarda belli belirsiz kabarma ve yüzgeç uçlarında koyu renkli lekeler dikkati çekiyor. Kabarma dropsy, lekeler de azot zehirlenmesi belirtisi sayılabilir. Bunları sorun kesin budur diye söylemiyorum. Ağır bir antibiyotik tedavisine geçmeden önce su şartlarını iyileştirmek ve minimum yemleme yapmak gerek. 40-50 litrelik bir akvaryum kurmak ya da aynı ölçülerde dörtgen basit şeffaf saklama kabı kullanmak uygun. Bu arada dinlenmiş suyla %30'u geçmeyen sık su değişimleri yapabilirsiniz. Su düzenleyicisine devam edebilirsiniz. En azından sudaki artık kloru yok eden ve mukozayı rahatlatıcı bileşenleri olan su düzenleyiciler var.
Oksijen de iyileşmede önemli . Oksijeni artırmak için hava motoruna bir de ek olarak ince gözenekli hava taşı bağlayabilirsiniz. Bakteri kültürü oluşması için tutunabileceği kum, sünger vs filtre malzemeleri gerekir. sizde sadece bir sünger filtre var. Ona da tutunur. Fakat öyle 2 günde bakteri kültürü oluşmaz. haftalar alır. Azot bileşiklerini azaltabilmek için Elodea gibi köksüz ve hızlı büyüyen bitkilerden bir kaç adet edinebilirsiniz. Hem balığa alternatif yiyecek kaynağı olur. Su sıcaklığını 24 derece üzerine çıkarmayın ve mümkünse 18-22 arası sabit tutun. Geçmiş olsun.
[/QUOTE]
İlginize teşekkür ederim. Öncelikle akvaryum 5 litreden fazlaymış... Dediğiniz hesaplama şekliyle 8 litreye yakın bir şey çıktı. Bunu öğrenmem güzel oldu, umarım yönteminiz doğrudur.
Beyaz benek olayı gözle görülebilen bir hastalık olduğu için o dönemde beyaz benekleri vücudunda gördüğümde akvaryumcudan beyaz benek için ne yapmam gerektiğini öğrendim ve bactofish le birlikte anlatılanları uyguladım. Evet ısıtıcı yok fakat akvaryumu yanan bir kaloriferin önüne dayanacak şekilde yüksek bir sehpaya koydum ve ölçümlerle suyu ısıtmaya işe yaradığını gözlemledim. Küçük bir su kütlesi olduğu için bu şekilde ısınması zor olmadı. Zaten beneklerin döküldüğünü ve bir daha çıkmadığını fark ettiğim ilk gün ilacı bir daha kullanmadım. İlacın akvaryumu ne kadar yorduğunu biliyorum. Fakat balık kısa süre sonra yem yememeye başlayınca bu beni derinden sarstı.
Attığınız linklerdeki tedavi yöntemlerini gördüğümde araştırdım ve merak ettim. Balığın ölmesini izleyecek değildim. Fakat insanların deneyimlerini görmezden gelecek de değilim.
Sarımsak tedavisinde birisi balığını nasıl öldürdüğünü anlattı ve vazgeçtim. Danışmadan iş yapmam. Sonrasında solungaçlarının kızarıklığı dikkatimi çekti. Suyun kalitesini yükseltmek için ek ürünler kullandım ona rağmen geçmedi. Tenikurle tedavi edilmiş bir solungaç paraziti yazısındaki tüm belirtiler balıkta olduğu için emin oldum. Ölmesindense tenikur kullanmayı yeğlerdim fakat tehlikeli olduğundan ve dozajını ayarlamanın zor olduğundan bahsedildi. Ondan da vazgeçtim.
Yani kısacası evet bunlar hakkında konu açtım ama konu açtığımız her şeyi yapmıyoruz bu forumda değil mi? Evet bu işte yeni olabilirim ama bilmediğim şeyleri bir canlıya uygulayacak kadar gaddar değilim. Yalnızca araştırdım, fikir aldım.
Her neyse sonuç olarak balık hala yem yemiyor ve evet ben sürekli farklı arayışlardayım. Çünkü bu canlı benim sorumluluğumda ve yem yemiyor. Hiçbir şey yapmadan oturamam. Derdinin ne olduğunu anlamaya çalışıyorum, çözümlere gözatıyorum...
Akvaryumu hacim olarak büyütmek fikri aklıma yatıyor. Ne zaman yapabilirim bilmiyorum. Ama ben akvaryumu büyütmeme rağmen balığı kaybedersem her şey elimde patlayacak. En büyük korkum onu kaybetmek.
Elodea dediğiniz bitkinin azot döngüsünde katkısı varsa edinmem iyi olacaktır araştırayım, teşekkürler.[EDIT]k_r_ççy,2021-03-02 01:22:02[/EDIT]
[QUOTE=lemur]Akvaryumunuz 5,5 litreden biraz daha büyük gibi duruyor.(15x20x20= 6 litre). Yine de küçük. En x boy x yükseklik=hacim (santimetre olarak ve sonuçtan 3 sıfır atarak) kesin hacmi saptayabilirsiniz.
Sürekli değişik tedaviler uygulayıp hala arayışlar içinde olmanız durumu karmaşıklaştırıyor. https://www.akvaryum.com/Forum/tenikur_ilaci_k971690.asp
Beyaz benek'te karar kılıp ısıyı yükseltmiş ve ilaç başlamışsınız. Nasıl yükselttiniz, nasıl takip ettiniz? Fotoğraflarda Isıtıcı ve termometre görünmüyor. Bactofish etkili bir tedavi olmayabilir, sorun beyaz benek olmaya da bilir. Belki sarmısak da denediniz: https://www.akvaryum.com/Forum/baliga_agizdan_siringayla_sarimsak_suyu_tedavisi_k971480.asp
Balığınızda pullarda belli belirsiz kabarma ve yüzgeç uçlarında koyu renkli lekeler dikkati çekiyor. Kabarma dropsy, lekeler de azot zehirlenmesi belirtisi sayılabilir. Bunları sorun kesin budur diye söylemiyorum. Ağır bir antibiyotik tedavisine geçmeden önce su şartlarını iyileştirmek ve minimum yemleme yapmak gerek. 40-50 litrelik bir akvaryum kurmak ya da aynı ölçülerde dörtgen basit şeffaf saklama kabı kullanmak uygun. Bu arada dinlenmiş suyla %30'u geçmeyen sık su değişimleri yapabilirsiniz. Su düzenleyicisine devam edebilirsiniz. En azından sudaki artık kloru yok eden ve mukozayı rahatlatıcı bileşenleri olan su düzenleyiciler var.
Oksijen de iyileşmede önemli . Oksijeni artırmak için hava motoruna bir de ek olarak ince gözenekli hava taşı bağlayabilirsiniz. Bakteri kültürü oluşması için tutunabileceği kum, sünger vs filtre malzemeleri gerekir. sizde sadece bir sünger filtre var. Ona da tutunur. Fakat öyle 2 günde bakteri kültürü oluşmaz. haftalar alır. Azot bileşiklerini azaltabilmek için Elodea gibi köksüz ve hızlı büyüyen bitkilerden bir kaç adet edinebilirsiniz. Hem balığa alternatif yiyecek kaynağı olur. Su sıcaklığını 24 derece üzerine çıkarmayın ve mümkünse 18-22 arası sabit tutun. Geçmiş olsun.
[/QUOTE]
İlginize teşekkür ederim. Öncelikle akvaryum 5 litreden fazlaymış... Dediğiniz hesaplama şekliyle 8 litreye yakın bir şey çıktı. Bunu öğrenmem güzel oldu, umarım yönteminiz doğrudur.
Beyaz benek olayı gözle görülebilen bir hastalık olduğu için o dönemde beyaz benekleri vücudunda gördüğümde akvaryumcudan beyaz benek için ne yapmam gerektiğini öğrendim ve bactofish le birlikte anlatılanları uyguladım. Evet ısıtıcı yok fakat akvaryumu yanan bir kaloriferin önüne dayanacak şekilde yüksek bir sehpaya koydum ve ölçümlerle suyu ısıtmaya işe yaradığını gözlemledim. Küçük bir su kütlesi olduğu için bu şekilde ısınması zor olmadı. Zaten beneklerin döküldüğünü ve bir daha çıkmadığını fark ettiğim ilk gün ilacı bir daha kullanmadım. İlacın akvaryumu ne kadar yorduğunu biliyorum. Fakat balık kısa süre sonra yem yememeye başlayınca bu beni derinden sarstı.
Attığınız linklerdeki tedavi yöntemlerini gördüğümde araştırdım ve merak ettim. Balığın ölmesini izleyecek değildim. Fakat insanların deneyimlerini görmezden gelecek de değilim.
Sarımsak tedavisinde birisi balığını nasıl öldürdüğünü anlattı ve vazgeçtim. Danışmadan iş yapmam. Sonrasında solungaçlarının kızarıklığı dikkatimi çekti. Suyun kalitesini yükseltmek için ek ürünler kullandım ona rağmen geçmedi. Tenikurle tedavi edilmiş bir solungaç paraziti yazısındaki tüm belirtiler balıkta olduğu için emin oldum. Ölmesindense tenikur kullanmayı yeğlerdim fakat tehlikeli olduğundan ve dozajını ayarlamanın zor olduğundan bahsedildi. Ondan da vazgeçtim.
Yani kısacası evet bunlar hakkında konu açtım ama konu açtığımız her şeyi yapmıyoruz bu forumda değil mi? Evet bu işte yeni olabilirim ama bilmediğim şeyleri bir canlıya uygulayacak kadar gaddar değilim. Yalnızca araştırdım, fikir aldım.
Her neyse sonuç olarak balık hala yem yemiyor ve evet ben sürekli farklı arayışlardayım. Çünkü bu canlı benim sorumluluğumda ve yem yemiyor. Hiçbir şey yapmadan oturamam. Derdinin ne olduğunu anlamaya çalışıyorum, çözümlere gözatıyorum...
Akvaryumu hacim olarak büyütmek fikri aklıma yatıyor. Ne zaman yapabilirim bilmiyorum. Ama ben akvaryumu büyütmeme rağmen balığı kaybedersem her şey elimde patlayacak. En büyük korkum onu kaybetmek.
Elodea dediğiniz bitkinin azot döngüsünde katkısı varsa edinmem iyi olacaktır araştırayım, teşekkürler.[EDIT]k_r_ççy,2021-03-02 01:22:02[/EDIT]
Tenikur İlacı
[QUOTE=kdrackgz]Veterinerlerden temin edebilirsiniz, Ancak aynı hastalık olduğundan eminseniz, seachem paraguard ile tedavi edebilirsiniz.[/QUOTE]
Neden ki tenikur etkili değil mi?
[QUOTE=kdrackgz]Veterinerlerden temin edebilirsiniz, Ancak aynı hastalık olduğundan eminseniz, seachem paraguard ile tedavi edebilirsiniz.[/QUOTE]
Neden ki tenikur etkili değil mi?
Tenikur İlacı
Aşağıdaki linkte bahsettikleri hastalık olduğunu düşünüyorum ve tenikur ile tedavi edilmiş.
Balık 5-6 gün olsa gerek asla yem yemiyor, jel dışkıladığını da fark ettim. Asıl bana solungaç parazitini düşündüren solungacının iç kısımları koyu kırmızı gözüküyor ve yüzeye çıkıp hava almaya çalışıyor...
Su kalitesi problemi varsa diye -su düzenleyicisi (reeflowers-effective conditioner) zaten kullanıyordum- sera bio nitrivec kullandım. Su değişimine de özen gösteriyorum. Sanırım solungaç sıkıntısı var. :(
https://www.akvaryum.com/Forum/praziquantel_ihtiyaci_k848598.asp[EDIT]k_r_ççy,2021-02-27 12:11:04[/EDIT]
Aşağıdaki linkte bahsettikleri hastalık olduğunu düşünüyorum ve tenikur ile tedavi edilmiş.
Balık 5-6 gün olsa gerek asla yem yemiyor, jel dışkıladığını da fark ettim. Asıl bana solungaç parazitini düşündüren solungacının iç kısımları koyu kırmızı gözüküyor ve yüzeye çıkıp hava almaya çalışıyor...
Su kalitesi problemi varsa diye -su düzenleyicisi (reeflowers-effective conditioner) zaten kullanıyordum- sera bio nitrivec kullandım. Su değişimine de özen gösteriyorum. Sanırım solungaç sıkıntısı var. :(
https://www.akvaryum.com/Forum/praziquantel_ihtiyaci_k848598.asp[EDIT]k_r_ççy,2021-02-27 12:11:04[/EDIT]
Tenikur İlacı
Ankara'da tenikur ilacını nereden temin edebilirim bilen var mı bi yardım eli ...
Ankara'da tenikur ilacını nereden temin edebilirim bilen var mı bi yardım eli ...
Japon Balığımın Hastalığını Teşhis Edemiyorum
[QUOTE=kaanbalcı61]En azından hatanızı biliyorsunuz ve diğer yeni başlayıp balıkları hastalanıp konu açanlar gibi yapmayıp akvaryum hakkında bilgi verip görseller eklemişsiniz.Ben sorunun hacim yüzünden olduğunu düşündüm hacim küçük olduğu için amonyak patlaması olmuştur.[/QUOTE]
Balık hala hasta sanırım ama teşhis de edemediğim için ilaç da kullanmaya korkuyorum. Şu an önceliğim su kalitesini yükseltmek. Ne yazık ki kullandığım su düzenleyicisi yeterli olmuyor gibi geliyor. Bakteri kültürü kullanmak istiyorum, azot döngüsünde problem olabilir. Kalitesiz su da balığı hasta etmiştir. Önerebileceğiniz bakteri kültürü vs. bir şeyler varsa çok mutlu olurum... Ayrıca balık hala yem yemiyor, arada yüzeye çıkıyor yüzeyde değilse de dibe çöküyor, nadiren yüzüyor, jel dışkılamaya da devam ediyor, solungaçlarının iç kısımları da koyu kırmızı duruyor -ne kadar normal bilmiyorum- hastalığı asla teşhis edemiyorum... Onu kurtarmak çok istiyorum elimden hiçbir şey gelmiyor ne yapacağımı bilmiyorum:([EDIT]k_r_ççy,2021-02-25 21:36:36[/EDIT]
[QUOTE=kaanbalcı61]En azından hatanızı biliyorsunuz ve diğer yeni başlayıp balıkları hastalanıp konu açanlar gibi yapmayıp akvaryum hakkında bilgi verip görseller eklemişsiniz.Ben sorunun hacim yüzünden olduğunu düşündüm hacim küçük olduğu için amonyak patlaması olmuştur.[/QUOTE]
Balık hala hasta sanırım ama teşhis de edemediğim için ilaç da kullanmaya korkuyorum. Şu an önceliğim su kalitesini yükseltmek. Ne yazık ki kullandığım su düzenleyicisi yeterli olmuyor gibi geliyor. Bakteri kültürü kullanmak istiyorum, azot döngüsünde problem olabilir. Kalitesiz su da balığı hasta etmiştir. Önerebileceğiniz bakteri kültürü vs. bir şeyler varsa çok mutlu olurum... Ayrıca balık hala yem yemiyor, arada yüzeye çıkıyor yüzeyde değilse de dibe çöküyor, nadiren yüzüyor, jel dışkılamaya da devam ediyor, solungaçlarının iç kısımları da koyu kırmızı duruyor -ne kadar normal bilmiyorum- hastalığı asla teşhis edemiyorum... Onu kurtarmak çok istiyorum elimden hiçbir şey gelmiyor ne yapacağımı bilmiyorum:([EDIT]k_r_ççy,2021-02-25 21:36:36[/EDIT]
Japon Balığımın Hastalığını Teşhis Edemiyorum
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: İlk önce beyaz beneği vardı, cahilliğimden dolayı beyaz benek olduğuna inanıyorum. Isıyı yavaşça artırıp suya biraz tuz ve ilaç filan bi şeyler yaptım. Beyaz benekleri iyileşti, tamamen geçtiler. Şimdi de hala ilk başta yaptığım hataların kötü sonuçları devam ediyor. Hiçbir şey bilmeden balık hediye edildiği için çok yanlış şeyler oldu, su konusunda filan bilmediğim için hatalar yaptım, umarım iş işten geçmemiştir. Beyaz beneği atlattıktan sonra ilacı atması için az bi dip çekip dinlenmiş su ekledim iki günde bir. Bundan 2 gün sonra balık yemi tükürmeye başladı. Yeni beyaz benek atlattığı için iştahsız olduğunu düşünüyordum. Yine de hala yemi yemeyi tamamen bırakmadan bir gün haşlanmış bezelye yedirdim, kabızsa iyi gelir diye. Yedi fakat pek bir şey değişmedi. İç parazitse diye pul yemi sarımsak suyu ile ıslattım, onu da çok az minnacık yedi fakat ne fayda... Şimdi de tamamen yemden kesildi. Ben geldiğimde yüzüyor, hareketleniyor ama ben çıktığımda yine dibe çörekleniyor gözlemlerime göre. Yemden sıkıldıysa diye akvaryumcudan seveceği bir yem istedim onu denedim. Tabi ki yine yemedi. Ve bir de baktım ki jel dışkılamaya başladı. Akvaryumda ilaç kullandığım için de yararlı bakteri zaten yoktu olan da ölse gerek (yeni ve oturmamış bir akvaryumdu hediye geldiği için -tamamiyle bilgisizlikten-). Bu durumda akvaryumda nitrit filan bir şeyler fazlalaştığı nedeniyle diye sanırım hızlı nefes alıp veriyor gibi geliyor, bilmiyorum ben mi abartıyorum. Hatta bu nitrit patlaması filan dedikleri olmasın diye sık su değiştirmeye özen gösteriyorum ve su düzenleyicisi kullanıyorum(reeflowers-effective conditioner). Akvaryumcuya sordum: "Yem yemesin elleme. Bir daha ilaç daha kullanma. Sadece haşlanmış ıspanak at suya. Bi iki gün sonra su değiştir. O gelip gidip ıspanağı tırtıklar. Hayvan içindekini atsın bi. Toparlanır kendi kendine." dedi. Ama ben yine de danışmak istiyorum. Şu an da hala jel dışkılıyor, daha az hareketli, arada dibe çöküyor, yem yemiyor, 3 gündür yem yemediği için de biraz zayıflamış ve fazlasıyla bitkin gözüküyor. Sizce balığın hastalığı tam olarak ne olabilir ve tedavisi nedir?
Akvaryum Kapasitesi (litre): 5,5 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tek başına japon balığı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Pipo filtre var hava motoru filan
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Bactofish kullandım. 3 gün 5 litreye 4 damla. Beyaz benek içindi, işe yaradı bıraktım şimdi ilacı.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Hepsini anlattım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229933/240220211123121.jpg[/IMG][EDIT]k_r_ççy,2021-02-24 11:23:21[/EDIT]
Narin'in fotoğrafları (şu an çektim)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229933/240220211126361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229933/240220211126421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229933/240220211126481.jpg[/IMG]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: İlk önce beyaz beneği vardı, cahilliğimden dolayı beyaz benek olduğuna inanıyorum. Isıyı yavaşça artırıp suya biraz tuz ve ilaç filan bi şeyler yaptım. Beyaz benekleri iyileşti, tamamen geçtiler. Şimdi de hala ilk başta yaptığım hataların kötü sonuçları devam ediyor. Hiçbir şey bilmeden balık hediye edildiği için çok yanlış şeyler oldu, su konusunda filan bilmediğim için hatalar yaptım, umarım iş işten geçmemiştir. Beyaz beneği atlattıktan sonra ilacı atması için az bi dip çekip dinlenmiş su ekledim iki günde bir. Bundan 2 gün sonra balık yemi tükürmeye başladı. Yeni beyaz benek atlattığı için iştahsız olduğunu düşünüyordum. Yine de hala yemi yemeyi tamamen bırakmadan bir gün haşlanmış bezelye yedirdim, kabızsa iyi gelir diye. Yedi fakat pek bir şey değişmedi. İç parazitse diye pul yemi sarımsak suyu ile ıslattım, onu da çok az minnacık yedi fakat ne fayda... Şimdi de tamamen yemden kesildi. Ben geldiğimde yüzüyor, hareketleniyor ama ben çıktığımda yine dibe çörekleniyor gözlemlerime göre. Yemden sıkıldıysa diye akvaryumcudan seveceği bir yem istedim onu denedim. Tabi ki yine yemedi. Ve bir de baktım ki jel dışkılamaya başladı. Akvaryumda ilaç kullandığım için de yararlı bakteri zaten yoktu olan da ölse gerek (yeni ve oturmamış bir akvaryumdu hediye geldiği için -tamamiyle bilgisizlikten-). Bu durumda akvaryumda nitrit filan bir şeyler fazlalaştığı nedeniyle diye sanırım hızlı nefes alıp veriyor gibi geliyor, bilmiyorum ben mi abartıyorum. Hatta bu nitrit patlaması filan dedikleri olmasın diye sık su değiştirmeye özen gösteriyorum ve su düzenleyicisi kullanıyorum(reeflowers-effective conditioner). Akvaryumcuya sordum: "Yem yemesin elleme. Bir daha ilaç daha kullanma. Sadece haşlanmış ıspanak at suya. Bi iki gün sonra su değiştir. O gelip gidip ıspanağı tırtıklar. Hayvan içindekini atsın bi. Toparlanır kendi kendine." dedi. Ama ben yine de danışmak istiyorum. Şu an da hala jel dışkılıyor, daha az hareketli, arada dibe çöküyor, yem yemiyor, 3 gündür yem yemediği için de biraz zayıflamış ve fazlasıyla bitkin gözüküyor. Sizce balığın hastalığı tam olarak ne olabilir ve tedavisi nedir?
Akvaryum Kapasitesi (litre): 5,5 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tek başına japon balığı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Pipo filtre var hava motoru filan
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Bactofish kullandım. 3 gün 5 litreye 4 damla. Beyaz benek içindi, işe yaradı bıraktım şimdi ilacı.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Hepsini anlattım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229933/240220211123121.jpg[/IMG][EDIT]k_r_ççy,2021-02-24 11:23:21[/EDIT]
Narin'in fotoğrafları (şu an çektim)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229933/240220211126361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229933/240220211126421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229933/240220211126481.jpg[/IMG]
Balığa Ağızdan Şırıngayla Sarımsak Suyu Tedavisi
[QUOTE=kdrackgz]
Sera bactopur tablet iç paraziti tedavi etmez. Parazitine göre farklı tedavi uygulanır, flagyl bunlardan biri, ancak hepsini tedavi etmez.[/QUOTE]
Belirtilerine baktığımda balığım bloat sanırım çünkü aşama aşama bloat belirtileri gösterdi ve internette araştırınca sera baktopur direct kullanmam gerektiğini öğrenmiştim baktopur direct de işe yaramayacaksa nasıl tedavi edeceğim balığın ölmesini istemiyorum biri bi şeyler önersin lütfen ne yapacağım
[QUOTE=kdrackgz]
Sera bactopur tablet iç paraziti tedavi etmez. Parazitine göre farklı tedavi uygulanır, flagyl bunlardan biri, ancak hepsini tedavi etmez.[/QUOTE]
Belirtilerine baktığımda balığım bloat sanırım çünkü aşama aşama bloat belirtileri gösterdi ve internette araştırınca sera baktopur direct kullanmam gerektiğini öğrenmiştim baktopur direct de işe yaramayacaksa nasıl tedavi edeceğim balığın ölmesini istemiyorum biri bi şeyler önersin lütfen ne yapacağım
Balığa Ağızdan Şırıngayla Sarımsak Suyu Tedavisi
Pekala ankarada sera baktopur direct tablet nerden bulabilirim tedavi için sera baktopur direct kesin çözüm müdür yem yemiyor çünkü başka ne yapabilirim ki
Pekala ankarada sera baktopur direct tablet nerden bulabilirim tedavi için sera baktopur direct kesin çözüm müdür yem yemiyor çünkü başka ne yapabilirim ki
Balığa Ağızdan Şırıngayla Sarımsak Suyu Tedavisi
Yem yemeyen iç parazitli bir balığa ağızdan şırıngayla sarımsak suyu verilir mi bu bir tedavi midir işe yarar mı
Yem yemeyen iç parazitli bir balığa ağızdan şırıngayla sarımsak suyu verilir mi bu bir tedavi midir işe yarar mı
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
