ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
muzunman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Nisan 2021 14:59
Son Ziyaret:
06 Ocak 2026 13:20
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Nevzat Uzunman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Nevzat Uzunman
SON 8 MESAJI
Aydınlatmanın 24saat Açık Kalması
Cata marka zaman ayarlı wifi priz kullanıyorum tüm akvaryumlarımda. Kendi kapanıp kendi açılıyor. Üçlü priz ile bir kaç akvaryumun ışığını aynı anca açıp kapatabilirsin. Bir kez ayarla bir daha hiç dokunma.
Cata marka zaman ayarlı wifi priz kullanıyorum tüm akvaryumlarımda. Kendi kapanıp kendi açılıyor. Üçlü priz ile bir kaç akvaryumun ışığını aynı anca açıp kapatabilirsin. Bir kez ayarla bir daha hiç dokunma.
Aquel Ultramax Filtre Hakkinda
Cevap vermek için geç kaldıysam kusura bakma. Mesajı yeni görüm. Temizlik sonrası elektriğe takmadan üst taraftaki hava almaya yarayan gri renkli parçayı bir kaç kez kendine doğru çek ve sonrasında geri ittir. Bu sayede hava çıkacak su içeri girecek. Sonra elektriğe bağla. Bir kaç kez tekrar et. Kendine doğru çek ve geri ittir. Sonrasında yaklaşık 30-40 saniye filtreyi öne doğru eğrilt. Çok fazla değil. Zaten havanın dışarı çıktığını duyacaksın. Ek olarak üreticinin çok güzel videoları var youtubede. Onlardan faydalanabilirsin.
Cevap vermek için geç kaldıysam kusura bakma. Mesajı yeni görüm. Temizlik sonrası elektriğe takmadan üst taraftaki hava almaya yarayan gri renkli parçayı bir kaç kez kendine doğru çek ve sonrasında geri ittir. Bu sayede hava çıkacak su içeri girecek. Sonra elektriğe bağla. Bir kaç kez tekrar et. Kendine doğru çek ve geri ittir. Sonrasında yaklaşık 30-40 saniye filtreyi öne doğru eğrilt. Çok fazla değil. Zaten havanın dışarı çıktığını duyacaksın. Ek olarak üreticinin çok güzel videoları var youtubede. Onlardan faydalanabilirsin.
Dış Filtre Mıknatısı Hakkında?
Merhaba. Dış filtre hakkında pek bir tecrübem yok. 2 adet Aquael Ultramax 1000 aldım. Alışveriş sitelerinde bir çok markanın yedek pervanesi - mıknatısı satılıyor. Bunun sebebi ne? Mıknatıslar zamanla eskiyor mu? Yoksa pervanesi mi kırılıyor? Merak ettim. Birde Emiş Borusu süzgecinin aralıkları biraz geniş kaldığı için yavru vatozlar hep ön filtrenin içine girmiş. Bir açtım ki yüze yakın yavru var. 10 civarında yavru da ölmüş. Pipo filtre süngeri dışında bir çözümü olan varmı?
Merhaba. Dış filtre hakkında pek bir tecrübem yok. 2 adet Aquael Ultramax 1000 aldım. Alışveriş sitelerinde bir çok markanın yedek pervanesi - mıknatısı satılıyor. Bunun sebebi ne? Mıknatıslar zamanla eskiyor mu? Yoksa pervanesi mi kırılıyor? Merak ettim. Birde Emiş Borusu süzgecinin aralıkları biraz geniş kaldığı için yavru vatozlar hep ön filtrenin içine girmiş. Bir açtım ki yüze yakın yavru var. 10 civarında yavru da ölmüş. Pipo filtre süngeri dışında bir çözümü olan varmı?
Aquael Uktramax 1000 Dış Filtre Dizilimi Nasıl
Cevap için teşekkür ederim. Filtre dün elime geçti. En alta kendi biyolojik süngeri ortaya bolca elyaf en üste de içinden çıkan seramikleri koydum. Akvaryum oturmuş eski 240 lt vatoz akvaryumu. Su berrak ama dışkılama çok fazla olduğu için bir sürü uçuşan parçacık vardı. Bir iki saatte zemin tamamen temizlendi. Su berrak idi ama şimdi yok gibi. İyi ki almışım. Malzeme kalitesi falan çok hoşuma gitti. Bu arada yaklaşık 200-300 adet vatozum var. Çoğu yavru. Her şey yolunda gözüküyor şimdilik. Debiyi epey kıstım. Ön filtre ayda bir 2 ayda da filtre temizliği yapmam gerekir gibi geliyor balık yükünden dolayı. 340 litre orando akvaryumum var. Bir de onun için sipariş vereceğim. Bu arada son derece sessiz. Kurulum ise çok kolay oldu. Hava kabarcığı falan hiç bir şeyle uğraşmadım. Sadece akvaryum girişine ve çıkışına önlem amaçlı metal kelepçe taktım. Ne olur ne olmaz.
Cevap için teşekkür ederim. Filtre dün elime geçti. En alta kendi biyolojik süngeri ortaya bolca elyaf en üste de içinden çıkan seramikleri koydum. Akvaryum oturmuş eski 240 lt vatoz akvaryumu. Su berrak ama dışkılama çok fazla olduğu için bir sürü uçuşan parçacık vardı. Bir iki saatte zemin tamamen temizlendi. Su berrak idi ama şimdi yok gibi. İyi ki almışım. Malzeme kalitesi falan çok hoşuma gitti. Bu arada yaklaşık 200-300 adet vatozum var. Çoğu yavru. Her şey yolunda gözüküyor şimdilik. Debiyi epey kıstım. Ön filtre ayda bir 2 ayda da filtre temizliği yapmam gerekir gibi geliyor balık yükünden dolayı. 340 litre orando akvaryumum var. Bir de onun için sipariş vereceğim. Bu arada son derece sessiz. Kurulum ise çok kolay oldu. Hava kabarcığı falan hiç bir şeyle uğraşmadım. Sadece akvaryum girişine ve çıkışına önlem amaçlı metal kelepçe taktım. Ne olur ne olmaz.
Aquael Uktramax 1000 Dış Filtre Dizilimi Nasıl
Az önce bu filtre den sipariş verdim. Benim merak ettiğim bir kaç nokta var ; elektrik gidip geldiğinde sorun oluyor mu? Hava kabarcığı falan? Bu filtrelerin ömrü ne kadar? Kaç sene kullanırız? Contaların değişmesi gerekiyor mu? Temizlik vaktinin geldiğini berraklık bozulmaya başladığında mı anlayacağız? Debi nereden düşürülüyor? Birde su alttan yukarıya doğu gidiyor, mavi sünger en altta seramik ortada elyaf en üste olmalı ise neden üretici neden elyafı en alta koyuyor? Daha önce hiç dış filtre kullanmadım. O yüzden sorularımın çok oluşunu mazur görün...
Az önce bu filtre den sipariş verdim. Benim merak ettiğim bir kaç nokta var ; elektrik gidip geldiğinde sorun oluyor mu? Hava kabarcığı falan? Bu filtrelerin ömrü ne kadar? Kaç sene kullanırız? Contaların değişmesi gerekiyor mu? Temizlik vaktinin geldiğini berraklık bozulmaya başladığında mı anlayacağız? Debi nereden düşürülüyor? Birde su alttan yukarıya doğu gidiyor, mavi sünger en altta seramik ortada elyaf en üste olmalı ise neden üretici neden elyafı en alta koyuyor? Daha önce hiç dış filtre kullanmadım. O yüzden sorularımın çok oluşunu mazur görün...
Isıtıcı Sorunu
4 gündür durum böyle. Sanırım kalorifer yqnmadığı içşn böyle. Damacana içindeki su 20 dakkada 2 derece ısındı. Cam derece ile ölçtüm. Kalibrasyon olabilir mi bilemedim. İki Isıtıcının birden kalibrasyonu bozulmuş olabilir mi? İki Isıtıcıyı aynı anda bağlayacağım. 300+100watt bakalım ne olacak. Ben gerçektende bir şey anlamadım. Deniyorum sadece.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212229071.jpg[/IMG]
İkinci ısıtıcıyı da bağladım. Çift Isıtıcı kullanan kimse görmedim şimdiye kadar. Bakalım ne olacak? [EDIT]muzunman,2021-10-04 22:30:17[/EDIT]
Günaydın; İkinci ısıtıcıyı da bağlayınca nihayet ısı 26 derce oldu. Ev çok soğuk olduğu için sanırım ısıtıcının gücü yetmiyordu. 300 watt ısıtıcının gücünün yetmemesi saçma geliyor. Markası daha önce görmediğim bir ısıtıcı. Tetra 100 ile birlikte anca gücü yetti. Toplamda 4 adet ısıtıcı çalışıyor evde. Fatura kabaracak belliki...
4 gündür durum böyle. Sanırım kalorifer yqnmadığı içşn böyle. Damacana içindeki su 20 dakkada 2 derece ısındı. Cam derece ile ölçtüm. Kalibrasyon olabilir mi bilemedim. İki Isıtıcının birden kalibrasyonu bozulmuş olabilir mi? İki Isıtıcıyı aynı anda bağlayacağım. 300+100watt bakalım ne olacak. Ben gerçektende bir şey anlamadım. Deniyorum sadece.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212229071.jpg[/IMG]
İkinci ısıtıcıyı da bağladım. Çift Isıtıcı kullanan kimse görmedim şimdiye kadar. Bakalım ne olacak? [EDIT]muzunman,2021-10-04 22:30:17[/EDIT]
Günaydın; İkinci ısıtıcıyı da bağlayınca nihayet ısı 26 derce oldu. Ev çok soğuk olduğu için sanırım ısıtıcının gücü yetmiyordu. 300 watt ısıtıcının gücünün yetmemesi saçma geliyor. Markası daha önce görmediğim bir ısıtıcı. Tetra 100 ile birlikte anca gücü yetti. Toplamda 4 adet ısıtıcı çalışıyor evde. Fatura kabaracak belliki...
Isıtıcı Sorunu
Her iki Isıtıcı da çalışıyor. Isınıyor ve ışığı da ara ara yanıyor. Isı 23 derecenin üzerine çıkmıyor. Şimdi tetra 100 ile deneme yapıyorum. Balkondaki damacana suyu içeri aldım. Ölçüm 12 derece. Tetra yı içine daldırdım. Bakalım ne olacak..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212148151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212149291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212149561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212151271.jpg[/IMG]
Her iki Isıtıcı da çalışıyor. Isınıyor ve ışığı da ara ara yanıyor. Isı 23 derecenin üzerine çıkmıyor. Şimdi tetra 100 ile deneme yapıyorum. Balkondaki damacana suyu içeri aldım. Ölçüm 12 derece. Tetra yı içine daldırdım. Bakalım ne olacak..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212148151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212149291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212149561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212151271.jpg[/IMG]
Isıtıcı Sorunu
Bu gün bu konuyu ikinci kez açıyorum. Bunun için özür dilerim. Yanlışlıkla alakasız bir konuda açmışım. Yöneticilerden silmesini isteyeceğim. Sıkıntıya gelecek olursak açtığım konu şöyle idi;
Merhaba;
100 cm lik yaklaşık 120 litre karma akvaryumum var. Isıtıcı olarak tetra 100 watt kullanıyorum. Yazın ısıtıcı üzerinde hangi dereceyi ayarladıysam, dijital derecede de o rakamı görüyordum. Şimdi ise ısı 23-24 dereceye kadar düştü. Ev merkezi sistem ve kaloriferler şu anda yanmıyor. Dereceyi 27-28 yaptım yine aynı. Isıtıcıyı değiştirdim. 300watt büyükçe bilinmedik bir marka ısıtıcı taktım. Ayarını 30 derce yaptım yine değişen bir şey olmadı. ısı 23-24 derece. Akvaryumun üzerinde iki adet farklı marka dijital derece var. Sera ve liya. İkisi de aynı dereceyi gösteriyor. Hatta eski usül cam derece batırdım suya ısı 23-24. Evde iki adet 50 cm yaklaşık 40 litre su kapasiteli iki ayrı akvaryum daha var. üç akvaryum yan yana duruyor. Diğer ikisinde hiç bir sorun yok. Birinde smart 100 diğerinde yine tetra 100 ısıtıcı var. İki akvaryumun da ısısı 26-27 derce. Sıkıntı yaşadığım akvaryumda denediğim iki ısıtıcı da sık sık çalışıp kapanıyor. Isıtmak için uğraşıyor. Ama neden 26-27 yapamıyor çözemiyorum? Bir fikri olan var mı?
Bu gün bu konuyu ikinci kez açıyorum. Bunun için özür dilerim. Yanlışlıkla alakasız bir konuda açmışım. Yöneticilerden silmesini isteyeceğim. Sıkıntıya gelecek olursak açtığım konu şöyle idi;
Merhaba;
100 cm lik yaklaşık 120 litre karma akvaryumum var. Isıtıcı olarak tetra 100 watt kullanıyorum. Yazın ısıtıcı üzerinde hangi dereceyi ayarladıysam, dijital derecede de o rakamı görüyordum. Şimdi ise ısı 23-24 dereceye kadar düştü. Ev merkezi sistem ve kaloriferler şu anda yanmıyor. Dereceyi 27-28 yaptım yine aynı. Isıtıcıyı değiştirdim. 300watt büyükçe bilinmedik bir marka ısıtıcı taktım. Ayarını 30 derce yaptım yine değişen bir şey olmadı. ısı 23-24 derece. Akvaryumun üzerinde iki adet farklı marka dijital derece var. Sera ve liya. İkisi de aynı dereceyi gösteriyor. Hatta eski usül cam derece batırdım suya ısı 23-24. Evde iki adet 50 cm yaklaşık 40 litre su kapasiteli iki ayrı akvaryum daha var. üç akvaryum yan yana duruyor. Diğer ikisinde hiç bir sorun yok. Birinde smart 100 diğerinde yine tetra 100 ısıtıcı var. İki akvaryumun da ısısı 26-27 derce. Sıkıntı yaşadığım akvaryumda denediğim iki ısıtıcı da sık sık çalışıp kapanıyor. Isıtmak için uğraşıyor. Ama neden 26-27 yapamıyor çözemiyorum? Bir fikri olan var mı?
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
