ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
easyinthehood
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Temmuz 2021 12:18
Son Ziyaret:
01 Şubat 2022 22:12
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
If Young Easy don't trust you, i'm gon' shoot you. 🤯🤏🏾
SON 10 MESAJI
İç Filtre Kabarcık Vermiyor
[QUOTE=engin045]Hava hortumuna pislik gelmiştir. Hava hortumundan üflerseniz tıkanıklık gider. [/QUOTE] İçine baktım saydam olduğu için, içinde bir şey yok gibi duruyor.
[QUOTE=engin045]Hava hortumuna pislik gelmiştir. Hava hortumundan üflerseniz tıkanıklık gider. [/QUOTE] İçine baktım saydam olduğu için, içinde bir şey yok gibi duruyor.
İç Filtre Kabarcık Vermiyor
Arkadaşlar iç filtre arada sırada kabarcık vermiyor. Bunun sebebi nedir? Kabarcık veriyor, aniden kesiliyor ve 1-2 saniye vermiyor. Daha sonra vermeye devam ediyor. Bu sürekli böyle devam ediyor. Şöyle güzel bir temizliğe mi ihtiyacı var acaba? Süngeri ve içini güzelce yıkıyorum genellikle.
Arkadaşlar iç filtre arada sırada kabarcık vermiyor. Bunun sebebi nedir? Kabarcık veriyor, aniden kesiliyor ve 1-2 saniye vermiyor. Daha sonra vermeye devam ediyor. Bu sürekli böyle devam ediyor. Şöyle güzel bir temizliğe mi ihtiyacı var acaba? Süngeri ve içini güzelce yıkıyorum genellikle.
Isıtıcıdan Gelen Ses
[QUOTE=Reklamci92]
Isıtıcı yeniyse eğer ilk su ile temasında kısa süreli bu sesler çıkabilir ama bir süredir kullanılan bir ısıtıcı ise ve çalıştığı esnada böyle sesler çıkarıyorsa sorun olabilir dikkat edin, arıza söz konusu olabilir malesef.[/QUOTE]Şu an çalışıyor ancak hiç ses gelmiyor. Bazen yapıyor bunu. Şu an hiçbir ses yok mesela. Bende tam anlamadım. Dün gece çok ses yaptı ancak şu an hiç ses çıkarmıyor.
[QUOTE=Reklamci92]
Isıtıcı yeniyse eğer ilk su ile temasında kısa süreli bu sesler çıkabilir ama bir süredir kullanılan bir ısıtıcı ise ve çalıştığı esnada böyle sesler çıkarıyorsa sorun olabilir dikkat edin, arıza söz konusu olabilir malesef.[/QUOTE]Şu an çalışıyor ancak hiç ses gelmiyor. Bazen yapıyor bunu. Şu an hiçbir ses yok mesela. Bende tam anlamadım. Dün gece çok ses yaptı ancak şu an hiç ses çıkarmıyor.
Isıtıcıdan Gelen Ses
[QUOTE=mya_34]Isıtıcınız termostatlı bir ısıtıcı oldugu için kendisi devreye giriyor ve devreden çıkıyor. Bu normal bir durum. Yani devreye girer ve çıkarken çıt sesi geliyor. [/QUOTE] Çalıştıktan sonra yani ışık yandıktan sonra durmadan geliyor bu ses. Açılıp kapanırken gelen sesten bahsetmiyorum. Isıtıcı çalışır haldeyken hep içinden çat-pat diye sesler geliyor.
[QUOTE=mya_34]Isıtıcınız termostatlı bir ısıtıcı oldugu için kendisi devreye giriyor ve devreden çıkıyor. Bu normal bir durum. Yani devreye girer ve çıkarken çıt sesi geliyor. [/QUOTE] Çalıştıktan sonra yani ışık yandıktan sonra durmadan geliyor bu ses. Açılıp kapanırken gelen sesten bahsetmiyorum. Isıtıcı çalışır haldeyken hep içinden çat-pat diye sesler geliyor.
Isıtıcıdan Gelen Ses
Isıtıcım çalışırken belirli aralıklarla çıt çıt diye sesler geliyor. Sizce bunun sebebi nedir sorun yaratır mı? Işığı yanmıyorken yani çalışmıyorken hiçbir ses gelmiyor.
Isıtıcım çalışırken belirli aralıklarla çıt çıt diye sesler geliyor. Sizce bunun sebebi nedir sorun yaratır mı? Işığı yanmıyorken yani çalışmıyorken hiçbir ses gelmiyor.
Uvb Lamba Hakkında Sorular
Çok büyük boş yapmışsın kardeşim. Birincisi üslubuna dikkat et. İkincisi istediğim konuyu açarım. Üçüncüsü aklıma takılan sorulara net bir cevap bulmak için bu konuyu açtım. 12 saat demem ve verdiğim örneğin 13 saat olmasına mı takıldın birader? O sadece bir misal, senin kafanın içinde neler dönüyor anlamadım ama kafan iyi galiba. Ha 12 saat, ha 13 ne farkeder yani?
Yardımcı olacaksan ol, olmayacaksan konuyu geç. Zaten internette saatlerce araştırma yaptım ve UVB lambanın kaç saat açık kalması gerektiğine dair bir tane kaynak buldum. Bir kaynağa bakarak hareket etmek istemediğim için buradan yardım almak istedim. Seni geren şey ne anlamış değilim. Soru sormak ayıpta biz mi bilmiyoruz, bu forum o zaman niye var?
Ayrıca senin gibi boş muhabbet yapıp üslubuna dikkat etmeyenler olduğu sürece ne muhabbet olur ne sohbet. Diğer konumda da gelmiştin ve konuyu daha anlamadan esip gürlemiştin.
Isıtıcı lamba gerekli mi diye sormamın sebebi ise bazı UVB lambalar hem ısıtıcı ve hem UVB olarak kullanılabiliyor. Bende alacağım ampulün bu özellikte olduğunu düşünerek bu soruyu sordum. Hem ısıtıcı hem de UVB olarak iki özelliği içinde barındıran ampul olabileceği için ek olarak ısıtıcı lamba almama gerek kalmaz değil mi diye bir soru yönelttim ancak arkadaş anlamak istediği tarafıyla anlıyor.
Tamam birader, anladık en büyük hayvan sever sensin, biz hayvana işkence etmeyi amaçlıyoruz zaten.
İnsanların konularında şöyle cımbız ile laf çekmeyi bırakmalısın. Anlamak istediğin tarafıyla değil de objektif olarak bak konulara. Ben orada ısıtıcı lamba almayacağım diye bir şey söylemiyorum. Ampul eğer hem ısıtıcı hem UVB özellikli ise almama gerek var mı diye soruyorum. Cidden ilginçsin be birader.[EDIT]easyinthehood,2021-07-29 21:46:21[/EDIT]
Çok büyük boş yapmışsın kardeşim. Birincisi üslubuna dikkat et. İkincisi istediğim konuyu açarım. Üçüncüsü aklıma takılan sorulara net bir cevap bulmak için bu konuyu açtım. 12 saat demem ve verdiğim örneğin 13 saat olmasına mı takıldın birader? O sadece bir misal, senin kafanın içinde neler dönüyor anlamadım ama kafan iyi galiba. Ha 12 saat, ha 13 ne farkeder yani?
Yardımcı olacaksan ol, olmayacaksan konuyu geç. Zaten internette saatlerce araştırma yaptım ve UVB lambanın kaç saat açık kalması gerektiğine dair bir tane kaynak buldum. Bir kaynağa bakarak hareket etmek istemediğim için buradan yardım almak istedim. Seni geren şey ne anlamış değilim. Soru sormak ayıpta biz mi bilmiyoruz, bu forum o zaman niye var?
Ayrıca senin gibi boş muhabbet yapıp üslubuna dikkat etmeyenler olduğu sürece ne muhabbet olur ne sohbet. Diğer konumda da gelmiştin ve konuyu daha anlamadan esip gürlemiştin.
Isıtıcı lamba gerekli mi diye sormamın sebebi ise bazı UVB lambalar hem ısıtıcı ve hem UVB olarak kullanılabiliyor. Bende alacağım ampulün bu özellikte olduğunu düşünerek bu soruyu sordum. Hem ısıtıcı hem de UVB olarak iki özelliği içinde barındıran ampul olabileceği için ek olarak ısıtıcı lamba almama gerek kalmaz değil mi diye bir soru yönelttim ancak arkadaş anlamak istediği tarafıyla anlıyor.
Tamam birader, anladık en büyük hayvan sever sensin, biz hayvana işkence etmeyi amaçlıyoruz zaten.
İnsanların konularında şöyle cımbız ile laf çekmeyi bırakmalısın. Anlamak istediğin tarafıyla değil de objektif olarak bak konulara. Ben orada ısıtıcı lamba almayacağım diye bir şey söylemiyorum. Ampul eğer hem ısıtıcı hem UVB özellikli ise almama gerek var mı diye soruyorum. Cidden ilginçsin be birader.[EDIT]easyinthehood,2021-07-29 21:46:21[/EDIT]
Uvb Lamba Hakkında Sorular
Arkadaşlar kaplumbağam için UVB lamba alacağım ancak aklımda bazı sorular var.
[B]1.[/B] UVB lamba ne kadar sürede bozulur? Günde 12 saat çalıştırdığımızı varsayarsak kaç ay dayanır?
[B]2.[/B] UVB lambayı hangi saatler arasında açmalıyım? Sabah 8:00'dan akşam 21:00'a yani hava kararana kadar açık tutmak iyi midir?
[B]3.[/B] Alacağım lambada hem UVA hem UVB lamba yazıyor. Ek olarak ısıtıcı lamba almama gerek var mı? Yoksa bu lamba o iki işi birden mi yapıyor?
[B]Lambanın Linki :[/B] https://www.trendyol.com/akderepet/uva-uvb-3-0-20-watt-teraryum-tropikal-lamba-p-58223167?boutiqueId=575657&merchantId=253775
Arkadaşlar kaplumbağam için UVB lamba alacağım ancak aklımda bazı sorular var.
[B]1.[/B] UVB lamba ne kadar sürede bozulur? Günde 12 saat çalıştırdığımızı varsayarsak kaç ay dayanır?
[B]2.[/B] UVB lambayı hangi saatler arasında açmalıyım? Sabah 8:00'dan akşam 21:00'a yani hava kararana kadar açık tutmak iyi midir?
[B]3.[/B] Alacağım lambada hem UVA hem UVB lamba yazıyor. Ek olarak ısıtıcı lamba almama gerek var mı? Yoksa bu lamba o iki işi birden mi yapıyor?
[B]Lambanın Linki :[/B] https://www.trendyol.com/akderepet/uva-uvb-3-0-20-watt-teraryum-tropikal-lamba-p-58223167?boutiqueId=575657&merchantId=253775
Elma Salyangozu Hakkında Sorular
Akvaryumum 35 litre.
Akvaryumum 35 litre.
Elma Salyangozu Hakkında Sorular
Merhabalar. Ben kaplumbağam ile yaşaması için 2 adet elma salyangozu aldım, henüz yavru olduğu için onlara zarar vermiyor. Hatta sanırım onları taş bile sanıyor olabilir çünkü kendini içlerine kapatıyorlar. Neredeyse kaplumbağamdan büyük sayılırlar. Bu yüzden sorun olacağını sanmıyorum. Sizlere elma salyangozları ve akvaryumum hakkında bazı sorularım olacak. Cevaplarsanız çok sevinirim.
[B]1.[/B] Saate 200lt çeviren ufak bir iç filtreye sahibim. Sizce bu filtre iki elma salyangozu ve bir kaplumbağayı idare eder mi?
[B]2.[/B] Salyangozları dün akvaryuma eklediğimde gayet hareketliydiler. Ancak bugün ikisi de çok durgun. Biri taşın üstünde duruyor, diğeri ise kütük süsünün altına girdi ve koca gün oradan çıkmadı. Acaba bir sorun var mı diye endişelendim. Bir sorun mu var yoksa alışma aşamasındalar mı?
[B]3.[/B] Akvaryumun suyu nedense çok fazla berrak değil. Hafif yeşil bir tonda. Ancak çok kötü gözükmüyor, hala daha akvaryumun arkasını görebiliyorum. Sadece su çok az bulanık ve yeşil gözüküyor. Sanırım akvaryum daha oturmadığı için olabilir. Sizce 3-4 gün daha bekleyip bir değişim olmaz ise suyunu yenilemeli miyim?
[B]4.[/B] Bu 3-4 günlük süreçte yeşil tonlu su dolayısıyla kaplumbağama ve salyangozlara zarar gelmez değil mi? Çünkü su o kadar kötü bir durumda değil. Sadece çok az yeşil bir tonda ve çok az bulanık.
[B]5.[/B] Suyun PH değerinin falan önemli olduğunu duydum. Bu akvaryumda bir ölçüm yapmam gerekir mi? Yoksa sadece dinlenmiş musluk suyu ile su değişimi ve filtre akvaryumdaki PH ve azot dengesini sağlar mı? Ayrıca bakteri kültürü ve azot dengesi için özel olarak yapmam gereken bir şey var mı yoksa sadece dinlenmiş suyu ekleyip kendi haline mi bırakmalıyım? (Eğer suyun yeşil rengi düzelmez ise komple boşaltıp yeni taze su ekleyeceğim. Bunu yaptığımda kendi haline bırakırsam azot dengesi, bakteri kültürü falan oluşur mu? Bunu kastettim.)
[B]NOT : [/B]5. maddeye su sertliğini de ekleyebiliriz. Su sertliği için ekstra bir çaba sarfetmeli miyim? Yoksa akvaryum suyunu kendi haline bırakırsam su sertliği, ph değeri, azot döngüsü ve bakteri kültürü gibi şeyler zamanla oturur mu?
Ayrıca internette su değerleri bozulduğunda salyangozların suyun üstüne çıktıkları söyleniyor. Sanırım benim suyun değerleri iyi ki hala içinde duruyorlar. Zaten fazla sorun varmış gibi gözükmüyor. Sadece su hafif bulanık ve yeşil ve bu sorunu da geçmez ise pazartesi günü komple su değişimi yaparak çözeceğim. Endişelenmemdeki sebep salyangozların hareketsiz durması. Su değerleri bozuk değil ise sanırım ya ortam değişikliğinden ya da farklı bir şeyden dolayı durgun olabilirler. Ancak dün ilk koyduğumda hareketliydiler baya.[EDIT]easyinthehood,2021-07-28 19:02:00[/EDIT]
Merhabalar. Ben kaplumbağam ile yaşaması için 2 adet elma salyangozu aldım, henüz yavru olduğu için onlara zarar vermiyor. Hatta sanırım onları taş bile sanıyor olabilir çünkü kendini içlerine kapatıyorlar. Neredeyse kaplumbağamdan büyük sayılırlar. Bu yüzden sorun olacağını sanmıyorum. Sizlere elma salyangozları ve akvaryumum hakkında bazı sorularım olacak. Cevaplarsanız çok sevinirim.
[B]1.[/B] Saate 200lt çeviren ufak bir iç filtreye sahibim. Sizce bu filtre iki elma salyangozu ve bir kaplumbağayı idare eder mi?
[B]2.[/B] Salyangozları dün akvaryuma eklediğimde gayet hareketliydiler. Ancak bugün ikisi de çok durgun. Biri taşın üstünde duruyor, diğeri ise kütük süsünün altına girdi ve koca gün oradan çıkmadı. Acaba bir sorun var mı diye endişelendim. Bir sorun mu var yoksa alışma aşamasındalar mı?
[B]3.[/B] Akvaryumun suyu nedense çok fazla berrak değil. Hafif yeşil bir tonda. Ancak çok kötü gözükmüyor, hala daha akvaryumun arkasını görebiliyorum. Sadece su çok az bulanık ve yeşil gözüküyor. Sanırım akvaryum daha oturmadığı için olabilir. Sizce 3-4 gün daha bekleyip bir değişim olmaz ise suyunu yenilemeli miyim?
[B]4.[/B] Bu 3-4 günlük süreçte yeşil tonlu su dolayısıyla kaplumbağama ve salyangozlara zarar gelmez değil mi? Çünkü su o kadar kötü bir durumda değil. Sadece çok az yeşil bir tonda ve çok az bulanık.
[B]5.[/B] Suyun PH değerinin falan önemli olduğunu duydum. Bu akvaryumda bir ölçüm yapmam gerekir mi? Yoksa sadece dinlenmiş musluk suyu ile su değişimi ve filtre akvaryumdaki PH ve azot dengesini sağlar mı? Ayrıca bakteri kültürü ve azot dengesi için özel olarak yapmam gereken bir şey var mı yoksa sadece dinlenmiş suyu ekleyip kendi haline mi bırakmalıyım? (Eğer suyun yeşil rengi düzelmez ise komple boşaltıp yeni taze su ekleyeceğim. Bunu yaptığımda kendi haline bırakırsam azot dengesi, bakteri kültürü falan oluşur mu? Bunu kastettim.)
[B]NOT : [/B]5. maddeye su sertliğini de ekleyebiliriz. Su sertliği için ekstra bir çaba sarfetmeli miyim? Yoksa akvaryum suyunu kendi haline bırakırsam su sertliği, ph değeri, azot döngüsü ve bakteri kültürü gibi şeyler zamanla oturur mu?
Ayrıca internette su değerleri bozulduğunda salyangozların suyun üstüne çıktıkları söyleniyor. Sanırım benim suyun değerleri iyi ki hala içinde duruyorlar. Zaten fazla sorun varmış gibi gözükmüyor. Sadece su hafif bulanık ve yeşil ve bu sorunu da geçmez ise pazartesi günü komple su değişimi yaparak çözeceğim. Endişelenmemdeki sebep salyangozların hareketsiz durması. Su değerleri bozuk değil ise sanırım ya ortam değişikliğinden ya da farklı bir şeyden dolayı durgun olabilirler. Ancak dün ilk koyduğumda hareketliydiler baya.[EDIT]easyinthehood,2021-07-28 19:02:00[/EDIT]
Akvaryum İçin Lamba Aparatı
Akvaryumun kuru alanına UVB lamba yerleştireceğim ancak nasıl bir aparat kullansam bilemedim. Mandallı lamba almayı düşündüm ama mandalı takacak pek bir girinti yok benim akvaryumda. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231925/240720212327311.jpg[/IMG]
Göründüğü üzere akvaryumun üstü ahşap, bu yüzden mandal gibi şeyler ile tutunması zor. Sehpaya mandallayabilirim ancak akvaryuma kadar uzanacak lamba bulamadım.
Akvaryumun kuru alanına UVB lamba yerleştireceğim ancak nasıl bir aparat kullansam bilemedim. Mandallı lamba almayı düşündüm ama mandalı takacak pek bir girinti yok benim akvaryumda. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231925/240720212327311.jpg[/IMG]
Göründüğü üzere akvaryumun üstü ahşap, bu yüzden mandal gibi şeyler ile tutunması zor. Sehpaya mandallayabilirim ancak akvaryuma kadar uzanacak lamba bulamadım.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
