ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Khepri
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Aralık 2021 18:32
Son Ziyaret:
05 Temmuz 2022 12:15
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ozan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 8 MESAJI
Nematod Mu Bunlar? Andazol Kullanımı
Yaklaşık 15 gün önce baş edemediğim sakal yosunu ve nematod olduğunu tahmin ettiğim canlılar dolayısıyla akvaryumu sıfırladım. Kumu ve bitkileri attım, taşları yeniden kaynattım... Fakat nematod olduğunu tahmin ettiğim canlı yine hortladı. İlaç kullanmadan çözemeyeceğim gibi. Baya konu okudum bir sürü farklı madde önerilmiş işe yarayan diyeni var etki etmedi diyeni de var, kafam karıştı ama ANDAZOL alıp deneyeceğim. Özellikle anlamadığım konu 2-3 gün önce gözlemleyemezken şuan sayıları çok arttı, en baştan sayıları yavaş yavaş artsa normal karşılayacağım ama aniden artınca acaba balıkta parazit mi var dışkısında yumurta ile mi geliyorlar diye düşündüm, balığı inceledim bir anormallik yok gayet hareketli yem de yiyor.
Bu fotoğrafı dün sabah çektim, tek tük var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152401.jpg[/IMG]
Bunu da bu sabah çektim sayıları bayağı arttı.Sadece camdakiler çıkmış onun haricinde yüzer halde de bayağı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152481.jpg[/IMG]
Dibe çöken yem de yok sadece geçen hafta dip çekimi yapmadım o kadar. Su değişimini de pazartesi yapmıştım. Sanki akvaryumda sürekli kar yağışı var gibi çok çirkin gözüküyor. Boyları da şu anlık 1-2mm kadar. Eczanede 200mg'lık andazol tablet varmış. Hangi dozajla atılması gerektiğiyle alakalı net bilgi bulamadım, ilaçtan ilk sefer göz kararı 10mg kadar atacağım.Akvaryum da 22litre su var. Bu konuda tecrübeli olanınız varsa yardımlarını esirgemeyin lütfen [:geek:]
Yaklaşık 15 gün önce baş edemediğim sakal yosunu ve nematod olduğunu tahmin ettiğim canlılar dolayısıyla akvaryumu sıfırladım. Kumu ve bitkileri attım, taşları yeniden kaynattım... Fakat nematod olduğunu tahmin ettiğim canlı yine hortladı. İlaç kullanmadan çözemeyeceğim gibi. Baya konu okudum bir sürü farklı madde önerilmiş işe yarayan diyeni var etki etmedi diyeni de var, kafam karıştı ama ANDAZOL alıp deneyeceğim. Özellikle anlamadığım konu 2-3 gün önce gözlemleyemezken şuan sayıları çok arttı, en baştan sayıları yavaş yavaş artsa normal karşılayacağım ama aniden artınca acaba balıkta parazit mi var dışkısında yumurta ile mi geliyorlar diye düşündüm, balığı inceledim bir anormallik yok gayet hareketli yem de yiyor.
Bu fotoğrafı dün sabah çektim, tek tük var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152401.jpg[/IMG]
Bunu da bu sabah çektim sayıları bayağı arttı.Sadece camdakiler çıkmış onun haricinde yüzer halde de bayağı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152481.jpg[/IMG]
Dibe çöken yem de yok sadece geçen hafta dip çekimi yapmadım o kadar. Su değişimini de pazartesi yapmıştım. Sanki akvaryumda sürekli kar yağışı var gibi çok çirkin gözüküyor. Boyları da şu anlık 1-2mm kadar. Eczanede 200mg'lık andazol tablet varmış. Hangi dozajla atılması gerektiğiyle alakalı net bilgi bulamadım, ilaçtan ilk sefer göz kararı 10mg kadar atacağım.Akvaryum da 22litre su var. Bu konuda tecrübeli olanınız varsa yardımlarını esirgemeyin lütfen [:geek:]
Beyazlıklardan Nasıl Kurtulabilirim?
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Hocam nasıl bir yapıştırıcıymış o ekle resim görsellerini de bizde bir görelim.Bir yaşıma daha girdim valla rizomlu bitkileri yapıştırma işi ve özel yapıştırıcısı [:'(]
[B]Dip Not : [/B]Yalnız Amerikan bilmecesi olmasın iş arkadaş ne yapıştırıcı görseli nede ismini adını vermemiş bag [:)] Sen nasıl bildin tahmin ettin bahsini ettiğin türde bir ürün kullandığını hadi ben bilmiyorum da hadi var diyelim varsı misal [:)]
Adet biz bunları misina tarzı bir şeyle bağlardık bak teknolojiye gene nerelere getmiş .[/QUOTE]
Gözünüzden kaçmış konunun başında ista diye ismini belirtmiş bende de var ahanda bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/140120220018201.jpg[/IMG]
Suyun içinde de kullanılıyor diye biliyorum ama emin değilim yanlış olmasın.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Hocam nasıl bir yapıştırıcıymış o ekle resim görsellerini de bizde bir görelim.Bir yaşıma daha girdim valla rizomlu bitkileri yapıştırma işi ve özel yapıştırıcısı [:'(]
[B]Dip Not : [/B]Yalnız Amerikan bilmecesi olmasın iş arkadaş ne yapıştırıcı görseli nede ismini adını vermemiş bag [:)] Sen nasıl bildin tahmin ettin bahsini ettiğin türde bir ürün kullandığını hadi ben bilmiyorum da hadi var diyelim varsı misal [:)]
Adet biz bunları misina tarzı bir şeyle bağlardık bak teknolojiye gene nerelere getmiş .[/QUOTE]
Gözünüzden kaçmış konunun başında ista diye ismini belirtmiş bende de var ahanda bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/140120220018201.jpg[/IMG]
Suyun içinde de kullanılıyor diye biliyorum ama emin değilim yanlış olmasın.
30x30x30 Bitkili Betta
Tütünde ilk aldığım güne nazaran yapraklarında yer yer renk değişikliği oldu alışma süreci olduğu için normal mi, ışık mı fazla yoksa başka bir sorun mu var [:O]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221748281.jpg[/IMG]
Tütünde ilk aldığım güne nazaran yapraklarında yer yer renk değişikliği oldu alışma süreci olduğu için normal mi, ışık mı fazla yoksa başka bir sorun mu var [:O]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221748281.jpg[/IMG]
30x30x30 Bitkili Betta
Dün akşam %50 su değişimi yapıp gördüğüm yosunların birazını temizledim bugün ise bettayı ekledim.Konu başına fotoğrafları koydum.
[QUOTE=whoami]
Nerite ekleyebilirsiniz. Güzel görünümlü çok iyi bir yosun yiyicidir. Çok az yumurta bırakır onlar da küçüktür ve çıkmaz zaten tuzlu su görmedikçe. [/QUOTE]
Bizim buradaki akvaryumculara bakayım nerite bulabilirsem eklerim bir tane, peki ne yiyecek çünkü bettanın yemleri su üstünde kalıyor. Zaten tane tane attığım için aşağıya da düşmüyor.
Akvaryumu gözlemlerken aklıma bir soru takıldı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221741151.jpg[/IMG]
Fotoğrafta da görüldüğü gibi büyük taşı desteklemek için arkasına koyduğum küçük taş ile aralarında boşluk var. Bettanın 4 kez oraya girip diğer tarafından çıktığını gördüm. Yalnız boşluk bettadan sadece birazcık büyük.Orada sıkışma ya da yüzgeçlerini yaralama ihtimali var mıdır?Ona göre iptal edeyim boşluğu.
Dün akşam %50 su değişimi yapıp gördüğüm yosunların birazını temizledim bugün ise bettayı ekledim.Konu başına fotoğrafları koydum.
[QUOTE=whoami]
Nerite ekleyebilirsiniz. Güzel görünümlü çok iyi bir yosun yiyicidir. Çok az yumurta bırakır onlar da küçüktür ve çıkmaz zaten tuzlu su görmedikçe. [/QUOTE]
Bizim buradaki akvaryumculara bakayım nerite bulabilirsem eklerim bir tane, peki ne yiyecek çünkü bettanın yemleri su üstünde kalıyor. Zaten tane tane attığım için aşağıya da düşmüyor.
Akvaryumu gözlemlerken aklıma bir soru takıldı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221741151.jpg[/IMG]
Fotoğrafta da görüldüğü gibi büyük taşı desteklemek için arkasına koyduğum küçük taş ile aralarında boşluk var. Bettanın 4 kez oraya girip diğer tarafından çıktığını gördüm. Yalnız boşluk bettadan sadece birazcık büyük.Orada sıkışma ya da yüzgeçlerini yaralama ihtimali var mıdır?Ona göre iptal edeyim boşluğu.
30x30x30 Bitkili Betta
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, normalde balık eklemek için döngünün oturmasını beklemenizi önerirdim, birkaç salyangozla da döngüyü başlatabilirdiniz, döngünün oturması yaklaşık 1-1.5 ay kadar sürer.
Ancak alacağınız betta muhtemelen bir kapta amonyak içinde olacağı için ısı sabit ise betta alabilirsiniz bence, beklemeye gerek yok. Her türlü şekilde kaptan daha iyi şartta olacak. Ancak sık su değişimi yapmanızı öneririm, her gün iki-üç maşrapa su alıp, klorsuz su koyabilirsiniz, bu hacimde su değişimi15 dakika bile almaz.(bir maşrapa 1.5 litre kadar genelde). Kademeli olarak su değişimi sıklığını azaltıp düzen oturtabilirsiniz. [/QUOTE]
Aslında bende 1 tane salyangoz eklemek istiyorum ama hem üremeyecek ya da boş yumurta olsa bile bırakmayacak bir tür bulamadım o yüzden vazgeçtim, Betta için de galiba bitkilerin üstündekiler yosun şimdi balığı atarım sonra yosunlaşma fazlalaşırsa müdahale etmek zor olabilir o yüzden bitkiler dengeye oturana kadar eklemeyi düşünmüyorum.Işık fazla geldi diye düşünüyorum yaklaşık 18 litre su var aydınlatma ise 12v yer yer elektrik bandı ile şiddeti azaltmaya mı çalışsam acaba?
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, normalde balık eklemek için döngünün oturmasını beklemenizi önerirdim, birkaç salyangozla da döngüyü başlatabilirdiniz, döngünün oturması yaklaşık 1-1.5 ay kadar sürer.
Ancak alacağınız betta muhtemelen bir kapta amonyak içinde olacağı için ısı sabit ise betta alabilirsiniz bence, beklemeye gerek yok. Her türlü şekilde kaptan daha iyi şartta olacak. Ancak sık su değişimi yapmanızı öneririm, her gün iki-üç maşrapa su alıp, klorsuz su koyabilirsiniz, bu hacimde su değişimi15 dakika bile almaz.(bir maşrapa 1.5 litre kadar genelde). Kademeli olarak su değişimi sıklığını azaltıp düzen oturtabilirsiniz. [/QUOTE]
Aslında bende 1 tane salyangoz eklemek istiyorum ama hem üremeyecek ya da boş yumurta olsa bile bırakmayacak bir tür bulamadım o yüzden vazgeçtim, Betta için de galiba bitkilerin üstündekiler yosun şimdi balığı atarım sonra yosunlaşma fazlalaşırsa müdahale etmek zor olabilir o yüzden bitkiler dengeye oturana kadar eklemeyi düşünmüyorum.Işık fazla geldi diye düşünüyorum yaklaşık 18 litre su var aydınlatma ise 12v yer yer elektrik bandı ile şiddeti azaltmaya mı çalışsam acaba?
30x30x30 Bitkili Betta
Bugün bitkileri incelerken üstlerinde beyaz tüye benzeyen şeyler çıktığını fark ettim. Yosun mu bunlar ne yapmam gerekiyor [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/070120221716551.jpg[/IMG]
Bugün bitkileri incelerken üstlerinde beyaz tüye benzeyen şeyler çıktığını fark ettim. Yosun mu bunlar ne yapmam gerekiyor [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/070120221716551.jpg[/IMG]
30x30x30 Bitkili Betta
[QUOTE=Anakin5]Merhabalar tabana kaç litre kum gitti hatırlıyormusunuz ?[/QUOTE]
5kg kadar kullandım. Ön taraf 4cm'e yakın arkaya doğru 6cm oluyor.
[QUOTE=Anakin5]Merhabalar tabana kaç litre kum gitti hatırlıyormusunuz ?[/QUOTE]
5kg kadar kullandım. Ön taraf 4cm'e yakın arkaya doğru 6cm oluyor.
30x30x30 Bitkili Betta
Ölçüler:30x30x30
Canlı Türleri:Betta
Bitki Türleri:Elodea, tütün, moss, gül, anubias
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:12w aqualed,Dophin h80(ince bir katman elyaf ekledim)
Kum: Vitasand siyah bitki kumu
İlk kez akvaryum kuruyorum kurulumda beceremediğim yerler oldu.Elimde daha fazla elodea ve gül vardı ama yarısının kökünü kırdım diğer yarısı da su yüzeyine fırladı, gerçi koymayı düşünmüyorum yoksa balığa yer kalmayacak. Anubias ve mossu bitki yapıştırıcısı ile kayaya sabitledim. Yaklaşık 20 litre kadar su aldı.
Edit
-Mavi fon eklendi.
-2mm pleksiden kapak ekledim.(Akvaryum boyutu küçük olduğu için kapak düz durur sanıyordum ama inceliğinden olsa gerek bombeli duruyor. Ayrıca aldığım yer yanlış kesim yaptığı için kendim düzeltmek zorunda kaldım ve çok zor, sadece iki taraftan maket bıçağı ile olabildiğince zedeleyip kırdım, bıçak işe yaramıyor. Daha kalınlarda buda mümkün olmayabilir.)
-Filtre çok sessiz en kısık ayarda duyabilmek için 50cm kadar yanına girmeniz gerekiyor, yüksek ayarda ise bir kaç metre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221531441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221543381.jpg[/IMG]
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736331.jpg[/IMG][EDIT]Khepri,2022-01-08 22:37:42[/EDIT]
Ölçüler:30x30x30
Canlı Türleri:Betta
Bitki Türleri:Elodea, tütün, moss, gül, anubias
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:12w aqualed,Dophin h80(ince bir katman elyaf ekledim)
Kum: Vitasand siyah bitki kumu
İlk kez akvaryum kuruyorum kurulumda beceremediğim yerler oldu.Elimde daha fazla elodea ve gül vardı ama yarısının kökünü kırdım diğer yarısı da su yüzeyine fırladı, gerçi koymayı düşünmüyorum yoksa balığa yer kalmayacak. Anubias ve mossu bitki yapıştırıcısı ile kayaya sabitledim. Yaklaşık 20 litre kadar su aldı.
Edit
-Mavi fon eklendi.
-2mm pleksiden kapak ekledim.(Akvaryum boyutu küçük olduğu için kapak düz durur sanıyordum ama inceliğinden olsa gerek bombeli duruyor. Ayrıca aldığım yer yanlış kesim yaptığı için kendim düzeltmek zorunda kaldım ve çok zor, sadece iki taraftan maket bıçağı ile olabildiğince zedeleyip kırdım, bıçak işe yaramıyor. Daha kalınlarda buda mümkün olmayabilir.)
-Filtre çok sessiz en kısık ayarda duyabilmek için 50cm kadar yanına girmeniz gerekiyor, yüksek ayarda ise bir kaç metre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221531441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221543381.jpg[/IMG]
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736331.jpg[/IMG][EDIT]Khepri,2022-01-08 22:37:42[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
