ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dinçer SARIEREN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mart 2023 18:01
Son Ziyaret:
15 Nisan 2026 15:02
Toplam Mesaj:
10 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Dinçer SARIEREN
Doğum Tarihi:
23 Mart 1981
Yaş:
45
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Dinçer SARIEREN
SON 9 MESAJI
Co2 Selenoid Valf Hakkında
Merhaba,
2 ay önce kurduğum bitkili akvaryumuma yaklaşık 20 gün co2 tüp ilavasi yaptım. her akşam ışık süresince elle aç kapa yaptığım bir sistemdi. geçen cuma hortum arası diye isimlendirilen bir selenoid valf aldım. konuda uzman değilim genelde deneme yanılma yolu ve araştırma ile ilerliyorum. mevzu şu şekilde, selenoid valfi sisteme taktım, güç verdiğimde difizör de akış kesildi, herşey normal lakin damlacık sayacında gaz akışının devam ettiğini gördüm, 30 dakika bekledim ama halen devam etti. köpük testi yaptım hat üzerinde ama kaçak göremedim. mantık olarak 2 dakika veya 5 dakika sonra gaz akışının tamamen kesilmesini düşünmüştüm. bir terslik olduğunu düşünüyorum. selenoid valf sistemi kapatıyor ama damlacık sayacından gaz çıkışı devam.
saygılar..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/241120251719381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/241120251719401.jpg[/IMG]
Merhaba,
2 ay önce kurduğum bitkili akvaryumuma yaklaşık 20 gün co2 tüp ilavasi yaptım. her akşam ışık süresince elle aç kapa yaptığım bir sistemdi. geçen cuma hortum arası diye isimlendirilen bir selenoid valf aldım. konuda uzman değilim genelde deneme yanılma yolu ve araştırma ile ilerliyorum. mevzu şu şekilde, selenoid valfi sisteme taktım, güç verdiğimde difizör de akış kesildi, herşey normal lakin damlacık sayacında gaz akışının devam ettiğini gördüm, 30 dakika bekledim ama halen devam etti. köpük testi yaptım hat üzerinde ama kaçak göremedim. mantık olarak 2 dakika veya 5 dakika sonra gaz akışının tamamen kesilmesini düşünmüştüm. bir terslik olduğunu düşünüyorum. selenoid valf sistemi kapatıyor ama damlacık sayacından gaz çıkışı devam.
saygılar..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/241120251719381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/241120251719401.jpg[/IMG]
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
Oscar akvaryum son hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/211220231022571.jpg[/IMG]
Oscar akvaryum son hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/211220231022571.jpg[/IMG]
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/131220231024151.jpg[/IMG]
Bu da hemen yenımdaki tetra karışık akvaryumumum, Dip temizliği vs yok bunda, şükür 6 aydır berrak devam ediyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/131220231024151.jpg[/IMG]
Bu da hemen yenımdaki tetra karışık akvaryumumum, Dip temizliği vs yok bunda, şükür 6 aydır berrak devam ediyor.
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba arkadaşa katılmakla birlikte kum koymanızı öneririm şöyleki bence kum filitrelerden sonraki en güçlü filitrasyon ve yüzey alanına sahip materyal. Şöyleki kabaca 6 cm kalınlığında 2 mm küre şeklinde kum serseniz 565200 cm2 lik alana sahip olursunuz. Cam tabanda ise sadece 6000 cm2 lik alanınız var. Sağlıklı güzel hobiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumlarınız için, haklısınız ben haziran ayı gibi almıştım oscarı, açıkçası fazla kirlettiğini görünce kum işinden ve taş vs işinden korktum. Kumun içerisinde veya taşların kenarlarında birikebilecek dışkıların ve yem artıklarının suyu ilerleyen zamanda bozabileceğinden korktum. O yuzden boş zeminde 45w lık emici motor ile tüm atığı tepe filtre süzücüye gönderme yolunu seçtim. BU sebeple de akvaryum cama cam ve boş. Kendimce içerideki çöp miktarını kontrol ediyorum işte. diğer akvaryumlarım japon ve tetra onlarda bitki, dekor ve kum mevcut onalrda göz zevkim tatmin olduğundan da olablilr, her ikisinde de ortam oturdu dip çekimi yapmadığım halde sadece filtre temizliği ile akvaryumlar bakteri sayesinde güzel durumda. belki oscarda da kumlu zeminde dışkı zamanla dönüştürülecek ama ben cesaret edemedim. denemekte fayda var tabi. Dün akvaryumcumda taş ve kalın yapraklı bitki araştırması yaptım. bakalım kısmet artık, şimdilik oscarın yeni evine alışmasını bekliyorum, şuan biraz stresli.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba arkadaşa katılmakla birlikte kum koymanızı öneririm şöyleki bence kum filitrelerden sonraki en güçlü filitrasyon ve yüzey alanına sahip materyal. Şöyleki kabaca 6 cm kalınlığında 2 mm küre şeklinde kum serseniz 565200 cm2 lik alana sahip olursunuz. Cam tabanda ise sadece 6000 cm2 lik alanınız var. Sağlıklı güzel hobiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumlarınız için, haklısınız ben haziran ayı gibi almıştım oscarı, açıkçası fazla kirlettiğini görünce kum işinden ve taş vs işinden korktum. Kumun içerisinde veya taşların kenarlarında birikebilecek dışkıların ve yem artıklarının suyu ilerleyen zamanda bozabileceğinden korktum. O yuzden boş zeminde 45w lık emici motor ile tüm atığı tepe filtre süzücüye gönderme yolunu seçtim. BU sebeple de akvaryum cama cam ve boş. Kendimce içerideki çöp miktarını kontrol ediyorum işte. diğer akvaryumlarım japon ve tetra onlarda bitki, dekor ve kum mevcut onalrda göz zevkim tatmin olduğundan da olablilr, her ikisinde de ortam oturdu dip çekimi yapmadığım halde sadece filtre temizliği ile akvaryumlar bakteri sayesinde güzel durumda. belki oscarda da kumlu zeminde dışkı zamanla dönüştürülecek ama ben cesaret edemedim. denemekte fayda var tabi. Dün akvaryumcumda taş ve kalın yapraklı bitki araştırması yaptım. bakalım kısmet artık, şimdilik oscarın yeni evine alışmasını bekliyorum, şuan biraz stresli.
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/111220231257301.jpg[/IMG]
Oscar 300 lt akvaryumda 🤩
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/111220231257301.jpg[/IMG]
Oscar 300 lt akvaryumda 🤩
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
[QUOTE=MasterChiefHakan]Oscar beslemedim, tavsiyede bulunacak kadar bilgim yok balık hakkında. Fakat akvaryumun görselini eleştirebilecek kadar örnek kurulumlar görmüşlüğüm ve videolar izlemişliğim var. Akvaryumunuz çok sade. İçerisinde kum, kaya, canlı bitki ve ağaç kökü veya dalı olsa akvaryumun seyir keyfi artar. Tepe filtrenin akvaryum içerisinde sirkülasyon yapma özelliği varsa, balığı yormayacak kadar olmasına özen gösterin, bitkin düşmesin. Ayrıca bettalar dışında akvaryumda bir adet balık olması da biraz rahatsız ediyor beni, en azından bir yoldaş olsa yanında güzel olurdu.[/QUOTE]
Oscar, akvaryumunu fazla kirleten bir balık olduğu için ilk bir kaç haftaki tecrübelerime göre görsellikten öte akvaryumun su sirkilasyonuna önem vermek istedim , özellikle solungaçlarından çıkardığı fazla yemleri attığı ve iri taneli dışkıladığı için epey bir dışkı birikmesi olmakta. Resimde görünen mavi renkli 45w lık kafa motoru dışkıyı emip parçalayıp tepe filtereye göndermekte, sağ alt tarafta bir de itici motor var oda dışkıları mavi motorun emici borusuna yönlendirmede yardımcı. Oscar kaslı ve dayanaklı bir balık bu filtrelerin yarattığı su akımından etkilenmiyor. Kum vs koymadım temizlik açısından zorlanacağımı düşündüm, ofisimde 65 lt lik birde tetra akvaryumu var orada bir miktar görsellik mevcut. Yeni aldığım 300 litrelik akvaryumuda bu şekilde sade planlıyorum belki yuvarlak hatlı bir kaç taş, temizlik ön planda olacak. Oscar benim için bir su köpeği, müthiş bir canlı aramızda güzel bir bağ var, beni tanıyor. Balık ihtiyacı olan akvaryum hacimlerinden ötürü tek bakmayı planlıyorum.
[QUOTE=MasterChiefHakan]Oscar beslemedim, tavsiyede bulunacak kadar bilgim yok balık hakkında. Fakat akvaryumun görselini eleştirebilecek kadar örnek kurulumlar görmüşlüğüm ve videolar izlemişliğim var. Akvaryumunuz çok sade. İçerisinde kum, kaya, canlı bitki ve ağaç kökü veya dalı olsa akvaryumun seyir keyfi artar. Tepe filtrenin akvaryum içerisinde sirkülasyon yapma özelliği varsa, balığı yormayacak kadar olmasına özen gösterin, bitkin düşmesin. Ayrıca bettalar dışında akvaryumda bir adet balık olması da biraz rahatsız ediyor beni, en azından bir yoldaş olsa yanında güzel olurdu.[/QUOTE]
Oscar, akvaryumunu fazla kirleten bir balık olduğu için ilk bir kaç haftaki tecrübelerime göre görsellikten öte akvaryumun su sirkilasyonuna önem vermek istedim , özellikle solungaçlarından çıkardığı fazla yemleri attığı ve iri taneli dışkıladığı için epey bir dışkı birikmesi olmakta. Resimde görünen mavi renkli 45w lık kafa motoru dışkıyı emip parçalayıp tepe filtereye göndermekte, sağ alt tarafta bir de itici motor var oda dışkıları mavi motorun emici borusuna yönlendirmede yardımcı. Oscar kaslı ve dayanaklı bir balık bu filtrelerin yarattığı su akımından etkilenmiyor. Kum vs koymadım temizlik açısından zorlanacağımı düşündüm, ofisimde 65 lt lik birde tetra akvaryumu var orada bir miktar görsellik mevcut. Yeni aldığım 300 litrelik akvaryumuda bu şekilde sade planlıyorum belki yuvarlak hatlı bir kaç taş, temizlik ön planda olacak. Oscar benim için bir su köpeği, müthiş bir canlı aramızda güzel bir bağ var, beni tanıyor. Balık ihtiyacı olan akvaryum hacimlerinden ötürü tek bakmayı planlıyorum.
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
Teşekkür ederim yorumunuz için. Ben 300 litre veya üzeri bir akvaryuma geçireyim balığımı. Tek olarak bakmayı planlıyorum yanına başka balık düşünmüyorum, diğer akvaryumlarım da sayıca fazla balık mevcut. Dar alanda hayvanın günahına girmeyeyim. Yakın bir semtte 120*50*50 ebatında bir akvaryum buldum nasip olursa onu oscara yeni yuva yapayım.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Ben 300 litre veya üzeri bir akvaryuma geçireyim balığımı. Tek olarak bakmayı planlıyorum yanına başka balık düşünmüyorum, diğer akvaryumlarım da sayıca fazla balık mevcut. Dar alanda hayvanın günahına girmeyeyim. Yakın bir semtte 120*50*50 ebatında bir akvaryum buldum nasip olursa onu oscara yeni yuva yapayım.
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
Herkese selamlar,
10 cm olarak haziran 2023 de sahiplendiğim oscar balığım yaklaşık olarak 20 -25 cm aralığına geldi. oscar tek olarak 85*50*40 lık 170 litrelik bir akvaryumda hayatına devam etmekte. Edindiğim bilgilere göre en az 300 lt lik bir akvaryumda bakmam gerekliymiş. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar da yorum alabilirmiyim. hemen akvaryum hacmi büyütülmelimidir? bu şekilde devam edebilir mi veya balık hangi ebatlara ulaştığında değişiklik yapılmalıdır.
saygılar..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/151120231217291.jpg[/IMG]
Herkese selamlar,
10 cm olarak haziran 2023 de sahiplendiğim oscar balığım yaklaşık olarak 20 -25 cm aralığına geldi. oscar tek olarak 85*50*40 lık 170 litrelik bir akvaryumda hayatına devam etmekte. Edindiğim bilgilere göre en az 300 lt lik bir akvaryumda bakmam gerekliymiş. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar da yorum alabilirmiyim. hemen akvaryum hacmi büyütülmelimidir? bu şekilde devam edebilir mi veya balık hangi ebatlara ulaştığında değişiklik yapılmalıdır.
saygılar..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/151120231217291.jpg[/IMG]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkese merhaba, yaklaşık iki hafta önce kurduğum iki adet japon akvaryumu ile aranıza katılmış bulunmaktayım. Faydalı bilgiler edineceğime inanıyorum. herkse keyifli hobiler
Herkese merhaba, yaklaşık iki hafta önce kurduğum iki adet japon akvaryumu ile aranıza katılmış bulunmaktayım. Faydalı bilgiler edineceğime inanıyorum. herkse keyifli hobiler
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
