ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bstkayo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mart 2023 16:45
Son Ziyaret:
24 Mart 2023 15:12
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ece Buse Aslan
Doğum Tarihi:
02 Haziran 2005
Yaş:
21
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ece Buse Aslan
SON 3 MESAJI
Balığımın Ölüm Nedeni
[QUOTE=takmakafaya]Bence de metilen mavisi ve kaya tuzu ile fanusta veya fanusun litresi yeterli değilse kovaya koyarak tedaviye başlayın . kovayı yıkacak isen yıkadıktan sonra iyice durala ve birkaç gün bekletmen gerek ki deterjan kokusu geçsin . hava taşı da koymayı unutma . bence sorun bakteri döngüsü başlamamış ve zamanla akvaryumda nitrat birikmeye başlamış ve sınıra ulaşmış . ben 40 litre suda cahillik ile 4 japon ile başladım ve maalesef ki 3'ü ardı ardına öldü , son balığı 1 ay metilen mavisi ve tuzlu suda beklettim sorun hala gitmedi . balık sürekli zeminde yatıyordu sonra iç filtreyi bırakıp hava motoruna geçtim ve akvaryumdaki tüm kumu ve lav kayalarını çıkarıp akvaryumu sıcak su ile yıkadım sonra balık bi anda toparlamaya başladı tahminimce ya kumda fazla dışkı birikiyor ve dip çekiminde de alamıyordum yada kum veya kayalar akvaryuma salınım yapıyordu tatbiki de hastalıkta vardı büyük ihtimalle
ha birde balık beyaz renkliydi ama kızıl bir renk alıyordu derinin kızarması gibi sonradan öğrendim ki balık yeteri kadar oksijen alamiyordu ve bu yüzden kılcalları genişleyip daha belirgin hal alıyordu bu sorunda hava motoru ile geçti
profilimdeki beyaz balık o balık[/QUOTE]
Balığınız çok güzelmiş. Benimde aynı şekilde oksijen yetersizliğinden bir balığım öldü. Akvaryumu alırken yanında hava motoru da verdiler fakat ben tam olarak nasıl kullanacağımı bilemedim bu yüzden akvaryumu hazırlarken fanusa koymadım. Bir sonraki gün tam balıkları akvaryuma koyacaktım ki balığı yan yatmış şekilde buldum farklı bir kaba aldım biraz düzeldi. Akvaryuma koyduktan sonra yine yan yattı ve öldü. Balığın ölmesi üzerine benden habersiz ailem iç filtre ve bir japon daha almış. Açıkçası litrenin hala yetersiz olduğunu biliyordum ama ölen teleskobum çok hareketli ve oyuncu davrandığı için sıkıntı olmaz diye düşündüm. Süzgeçlerinin eridiğini nasıl farketmedim bende bilmiyorum. Çok canayakın bir balıktı gerçekten baya bağ kurmuştuk. Diğer balıkları kurtaramazsam hobiye devam edebilir miyim bilmiyorum. Bir de balığınızdaki kızarma bu şekilde miydi acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238665/170320231133291.jpg[/IMG]
[QUOTE=ShowaSanshoku]Başlangıç için oldukça uğraşmışsınız, iyi niyetle iyi şeyler yapmaya çalışmışsınız, okumuşsunuz.
Bu güzel bir şey. Bu tecrübeyle daha iyi şeyler yapacağınızdan eminim.
Sizin özelinizde yapılması gerekenler bence şöyle:
1. İlk yazdıklarımı bundan sonraki kurulumlarınızda lütfen uygulayın.
2. Saatte 600lt debili bir filtre en az 200 litrelik bir tank için uygundur. Yani bu tankınıza uygun değil. Yine de elinizde bulunması güzel bir şey, gelecek güzel şeylerin göstergesi olabilir :)
3. Tankınızı satın, bakmak istediğiniz goldfishe uygun tank edinin veya 90 - 100 litre başlayın elinizdeki iki balık için, sonra duruma bakarsınız.
4. Bu tanka uygun filtre edinin.
5. Sarmısaklı yem çok iyidir. Ben haftada 2 defa en az kullanıyorum. Ama tedavi için değil, önleyici amaçlı olarak etkilidir. Balık hastalandığı zaman ilaçlı yem ve ilaçlar önemlidir.
6. Yeni balık alındığı zaman karantina edildikten sonra ana tanka eklenmelidir. Şişman görünen goldfish kötü değildir. Yeter ki pulları kalkmış olmasın, hareketsiz olmasın. Bunlara dikkat ettikten sonra comet ve common hariç hemen tüm goldfish ırklarından derin karın iyiye işaret ve hatta ırk standardına yakınlıktır (örn. oranda)
7. Çeşme suyu dinlendirildikten ve ısı eşitlendikten sonra su değişiminde kullanılmalıdır.
8. Balıklar hazır fanustayken iki - üç gün kanaplex uygulaması yapın.
9. Bu arada uygun kurulumunuzu yapın ve balıkları geçirin. Balıklardan herhangi birinde aşırı durgunluk, leke, yüzgeç yırtılması, erimesi vs varsa, 40 litre plastik saklama kabı içinde anitbiyotik tedavisine devam edin.
Sağlıklı hobiler...
[/QUOTE]
Bir şey daha sormak istiyorum bu balığın sağ kuyruğu sola göre daha küçük duruyor karnı da siyahlaşmış bunda da mı parazit var acaba bir de sanki borulara sürtüyor kendini mantar olabileceğini düşünüp akvaryuma da fanusa da kaya tuzu attım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238665/170320231137271.jpg[/IMG]
Balığın türünü de araştırdım ama bulamadım acaba nedir?[EDIT]bstkayo,2023-03-17 11:45:43[/EDIT]
[QUOTE=takmakafaya]Bence de metilen mavisi ve kaya tuzu ile fanusta veya fanusun litresi yeterli değilse kovaya koyarak tedaviye başlayın . kovayı yıkacak isen yıkadıktan sonra iyice durala ve birkaç gün bekletmen gerek ki deterjan kokusu geçsin . hava taşı da koymayı unutma . bence sorun bakteri döngüsü başlamamış ve zamanla akvaryumda nitrat birikmeye başlamış ve sınıra ulaşmış . ben 40 litre suda cahillik ile 4 japon ile başladım ve maalesef ki 3'ü ardı ardına öldü , son balığı 1 ay metilen mavisi ve tuzlu suda beklettim sorun hala gitmedi . balık sürekli zeminde yatıyordu sonra iç filtreyi bırakıp hava motoruna geçtim ve akvaryumdaki tüm kumu ve lav kayalarını çıkarıp akvaryumu sıcak su ile yıkadım sonra balık bi anda toparlamaya başladı tahminimce ya kumda fazla dışkı birikiyor ve dip çekiminde de alamıyordum yada kum veya kayalar akvaryuma salınım yapıyordu tatbiki de hastalıkta vardı büyük ihtimalle
ha birde balık beyaz renkliydi ama kızıl bir renk alıyordu derinin kızarması gibi sonradan öğrendim ki balık yeteri kadar oksijen alamiyordu ve bu yüzden kılcalları genişleyip daha belirgin hal alıyordu bu sorunda hava motoru ile geçti
profilimdeki beyaz balık o balık[/QUOTE]
Balığınız çok güzelmiş. Benimde aynı şekilde oksijen yetersizliğinden bir balığım öldü. Akvaryumu alırken yanında hava motoru da verdiler fakat ben tam olarak nasıl kullanacağımı bilemedim bu yüzden akvaryumu hazırlarken fanusa koymadım. Bir sonraki gün tam balıkları akvaryuma koyacaktım ki balığı yan yatmış şekilde buldum farklı bir kaba aldım biraz düzeldi. Akvaryuma koyduktan sonra yine yan yattı ve öldü. Balığın ölmesi üzerine benden habersiz ailem iç filtre ve bir japon daha almış. Açıkçası litrenin hala yetersiz olduğunu biliyordum ama ölen teleskobum çok hareketli ve oyuncu davrandığı için sıkıntı olmaz diye düşündüm. Süzgeçlerinin eridiğini nasıl farketmedim bende bilmiyorum. Çok canayakın bir balıktı gerçekten baya bağ kurmuştuk. Diğer balıkları kurtaramazsam hobiye devam edebilir miyim bilmiyorum. Bir de balığınızdaki kızarma bu şekilde miydi acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238665/170320231133291.jpg[/IMG]
[QUOTE=ShowaSanshoku]Başlangıç için oldukça uğraşmışsınız, iyi niyetle iyi şeyler yapmaya çalışmışsınız, okumuşsunuz.
Bu güzel bir şey. Bu tecrübeyle daha iyi şeyler yapacağınızdan eminim.
Sizin özelinizde yapılması gerekenler bence şöyle:
1. İlk yazdıklarımı bundan sonraki kurulumlarınızda lütfen uygulayın.
2. Saatte 600lt debili bir filtre en az 200 litrelik bir tank için uygundur. Yani bu tankınıza uygun değil. Yine de elinizde bulunması güzel bir şey, gelecek güzel şeylerin göstergesi olabilir :)
3. Tankınızı satın, bakmak istediğiniz goldfishe uygun tank edinin veya 90 - 100 litre başlayın elinizdeki iki balık için, sonra duruma bakarsınız.
4. Bu tanka uygun filtre edinin.
5. Sarmısaklı yem çok iyidir. Ben haftada 2 defa en az kullanıyorum. Ama tedavi için değil, önleyici amaçlı olarak etkilidir. Balık hastalandığı zaman ilaçlı yem ve ilaçlar önemlidir.
6. Yeni balık alındığı zaman karantina edildikten sonra ana tanka eklenmelidir. Şişman görünen goldfish kötü değildir. Yeter ki pulları kalkmış olmasın, hareketsiz olmasın. Bunlara dikkat ettikten sonra comet ve common hariç hemen tüm goldfish ırklarından derin karın iyiye işaret ve hatta ırk standardına yakınlıktır (örn. oranda)
7. Çeşme suyu dinlendirildikten ve ısı eşitlendikten sonra su değişiminde kullanılmalıdır.
8. Balıklar hazır fanustayken iki - üç gün kanaplex uygulaması yapın.
9. Bu arada uygun kurulumunuzu yapın ve balıkları geçirin. Balıklardan herhangi birinde aşırı durgunluk, leke, yüzgeç yırtılması, erimesi vs varsa, 40 litre plastik saklama kabı içinde anitbiyotik tedavisine devam edin.
Sağlıklı hobiler...
[/QUOTE]
Bir şey daha sormak istiyorum bu balığın sağ kuyruğu sola göre daha küçük duruyor karnı da siyahlaşmış bunda da mı parazit var acaba bir de sanki borulara sürtüyor kendini mantar olabileceğini düşünüp akvaryuma da fanusa da kaya tuzu attım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238665/170320231137271.jpg[/IMG]
Balığın türünü de araştırdım ama bulamadım acaba nedir?[EDIT]bstkayo,2023-03-17 11:45:43[/EDIT]
Balığımın Ölüm Nedeni
Yanıtınız için çok teşekkürler iç filtremin debisi fazla yüksek üstüne bir de hava motoru var tankı ikinci el aldım ölçüleri baya büyüktü sorun çıkmaz diye düşündüm. Fakat tank elime geçtiğinde bir kısmının yavruluk olarak sonradan ayrıldığını gördüm ne yapacağımı bilemedim fanustan kurtarmak için 1 gün filtreyi çalıştırıp balıkları koydum. Şuan içinde yaklaşık 45 l su var. Suyu arıtmadan doldurmuştum. Balık ölmeden önce yine arıtma suyuyla akvaryumun yaklaşık altıda biri kadar su değiştirdim. İki plastik bitki iki tane taştan mantar bir de daha önceden sahilden topladığım küçük taşlar var kaynatıp koydum. Tabanda siyah kum var. Sonradan bir japon ekledim ama eve getirince farkettim baya şişko bir balık. Hastalıklı mı tam olarak anlayamıyorum. Birazdan süs bitkileri çıkartıcam balıkları fanusa alıcam hava taşının bir kısmını fanusa vericem. İç filtremin debisi 600 sanırım hava motorunun bilmiyorum ama shark rs-610 modeli. Şuan japonlardan biri tabanda duruyor biri de deli gibi hareket ediyor.
[QUOTE=ShowaSanshoku]Merhaba.
Baliginizin yuzgecleri kisilmis, erimis ve yirtilmis. Midesi dumduz.
Su degerleriniz bozuk, ic parazit vs sorunlar var.
Bakim sartlarinizi sormadan nacizane tavsiyelerimi paylasayim:
1. Goldfish bakımı ile ilgili başladığınız araştırmalarınıza devam edin, varsa sorularınızı sorun.
2. Balık başına en az kırk litre olacak şekilde tank edinin.
3. Tankın dibini örtecek kadar dere çakılı alın 6 - 7 defa deterjansız su ile yıkayıp temizleyip tankın dibine serin. (balık sağlığı için elzem değildir)
4. Tanka hacmin saatte üç katını çevirebilecek (100 litreyse saatte 300 litre) nitelikte biyolojik ve mekanik medya alabilecek bir filtre edinin.
5. Yüksek hacimlerde ev içinde su ısısı ani değişmez. Bu sebeple ben goldfish tankımda ısıtıcı kullanmıyorum. Benim görüşüme göre gerek yok.
6. Tankı su ile doldurun. Çeşme suyu doldurduysanız iki gün bekleyin ve filtreyi KOYMAYIN.
7. İki gün sonra filtreyi koyup çalıştırın.
8. Tanka hazır bakteri kültürü ekleyin.
9. Dört gün de öyle çalıştıktan sonra balıklarınızı ekleyin.
10. Balıklarınızı en az 3 - 4 çeşit kaliteli yemle (hikari, dai nichi, ocean's nutrition, jbl, sera, tetra) az ve öz besleyin. (günde iki defa bir-iki dakikada bitirecekleri şekilde)
11. Tankın suyunu haftada en az bir defa, suyun %40'ını teşkil edecek şekilde dinlenmiş su ile değiştirin, direkt çeşme suyu koymayın.
12. Tankın içine renkli taş, plastik dekor, plastik bitki, sivri ve keskin taş, kaya, kök koymayın. Hatta hiçbir şey koymayın.
13. Goldfishi tek tür bakın. Hatta goldfishin de uyumlu ırklarını birlikte bakın. (oranda + ranchuu veya ryukin + comet + common gibi)
14. Bu kurulumdan sonra tek masrafınız yem, elektrik vs olur.
Balıklar doğru bakılır, tank doğru su parametrelerinde tutulursa ilaç ve kimyasal masrafı olmaz.
Sağlıklı hobiler...[/QUOTE]
Bir de sarımsaklı yemle alakalı bir şeyler okudum ama şuan bu balıkların tedavisinde işe yarar mı acaba?
Yanıtınız için çok teşekkürler iç filtremin debisi fazla yüksek üstüne bir de hava motoru var tankı ikinci el aldım ölçüleri baya büyüktü sorun çıkmaz diye düşündüm. Fakat tank elime geçtiğinde bir kısmının yavruluk olarak sonradan ayrıldığını gördüm ne yapacağımı bilemedim fanustan kurtarmak için 1 gün filtreyi çalıştırıp balıkları koydum. Şuan içinde yaklaşık 45 l su var. Suyu arıtmadan doldurmuştum. Balık ölmeden önce yine arıtma suyuyla akvaryumun yaklaşık altıda biri kadar su değiştirdim. İki plastik bitki iki tane taştan mantar bir de daha önceden sahilden topladığım küçük taşlar var kaynatıp koydum. Tabanda siyah kum var. Sonradan bir japon ekledim ama eve getirince farkettim baya şişko bir balık. Hastalıklı mı tam olarak anlayamıyorum. Birazdan süs bitkileri çıkartıcam balıkları fanusa alıcam hava taşının bir kısmını fanusa vericem. İç filtremin debisi 600 sanırım hava motorunun bilmiyorum ama shark rs-610 modeli. Şuan japonlardan biri tabanda duruyor biri de deli gibi hareket ediyor.
[QUOTE=ShowaSanshoku]Merhaba.
Baliginizin yuzgecleri kisilmis, erimis ve yirtilmis. Midesi dumduz.
Su degerleriniz bozuk, ic parazit vs sorunlar var.
Bakim sartlarinizi sormadan nacizane tavsiyelerimi paylasayim:
1. Goldfish bakımı ile ilgili başladığınız araştırmalarınıza devam edin, varsa sorularınızı sorun.
2. Balık başına en az kırk litre olacak şekilde tank edinin.
3. Tankın dibini örtecek kadar dere çakılı alın 6 - 7 defa deterjansız su ile yıkayıp temizleyip tankın dibine serin. (balık sağlığı için elzem değildir)
4. Tanka hacmin saatte üç katını çevirebilecek (100 litreyse saatte 300 litre) nitelikte biyolojik ve mekanik medya alabilecek bir filtre edinin.
5. Yüksek hacimlerde ev içinde su ısısı ani değişmez. Bu sebeple ben goldfish tankımda ısıtıcı kullanmıyorum. Benim görüşüme göre gerek yok.
6. Tankı su ile doldurun. Çeşme suyu doldurduysanız iki gün bekleyin ve filtreyi KOYMAYIN.
7. İki gün sonra filtreyi koyup çalıştırın.
8. Tanka hazır bakteri kültürü ekleyin.
9. Dört gün de öyle çalıştıktan sonra balıklarınızı ekleyin.
10. Balıklarınızı en az 3 - 4 çeşit kaliteli yemle (hikari, dai nichi, ocean's nutrition, jbl, sera, tetra) az ve öz besleyin. (günde iki defa bir-iki dakikada bitirecekleri şekilde)
11. Tankın suyunu haftada en az bir defa, suyun %40'ını teşkil edecek şekilde dinlenmiş su ile değiştirin, direkt çeşme suyu koymayın.
12. Tankın içine renkli taş, plastik dekor, plastik bitki, sivri ve keskin taş, kaya, kök koymayın. Hatta hiçbir şey koymayın.
13. Goldfishi tek tür bakın. Hatta goldfishin de uyumlu ırklarını birlikte bakın. (oranda + ranchuu veya ryukin + comet + common gibi)
14. Bu kurulumdan sonra tek masrafınız yem, elektrik vs olur.
Balıklar doğru bakılır, tank doğru su parametrelerinde tutulursa ilaç ve kimyasal masrafı olmaz.
Sağlıklı hobiler...[/QUOTE]
Bir de sarımsaklı yemle alakalı bir şeyler okudum ama şuan bu balıkların tedavisinde işe yarar mı acaba?
Balığımın Ölüm Nedeni
Merhaba ilk defa 2 hafta önce 2 japon 1 teleskop aldım fakat 3 gündür teleskobum taşların arasına saklanıyordu veya yüzeye çıkıp dolanıyordu. İç filtre ile hava motoru beraber çalıştığı için yoruluyor diye düşünüp hava motorunu kapatıp iç filtreyi yüzeyde hareket yapacak şekilde çalıştırdım. Fakat bu durumdan diğer japon rahatsız olduğu için bugün akvaryumda yaklaşık altıda birlik bir su değişimi yapıp hava motorunu açtım. Yaklaşık 1 saatliğine dışarı çıktım ve geri döndüğümde balık taşla ön cam arasında hareketsiz duruyordu. Ölüm nedenini öğrenip diğer balığımı yaşatmak istiyorum. İlk defa balık beslediğim için tecrübesizim yardımcı olur musunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238665/160320231221431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238665/160320231221451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238665/160320231221461.jpg[/IMG][EDIT]bstkayo,2023-03-16 15:01:30[/EDIT]
Merhaba ilk defa 2 hafta önce 2 japon 1 teleskop aldım fakat 3 gündür teleskobum taşların arasına saklanıyordu veya yüzeye çıkıp dolanıyordu. İç filtre ile hava motoru beraber çalıştığı için yoruluyor diye düşünüp hava motorunu kapatıp iç filtreyi yüzeyde hareket yapacak şekilde çalıştırdım. Fakat bu durumdan diğer japon rahatsız olduğu için bugün akvaryumda yaklaşık altıda birlik bir su değişimi yapıp hava motorunu açtım. Yaklaşık 1 saatliğine dışarı çıktım ve geri döndüğümde balık taşla ön cam arasında hareketsiz duruyordu. Ölüm nedenini öğrenip diğer balığımı yaşatmak istiyorum. İlk defa balık beslediğim için tecrübesizim yardımcı olur musunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238665/160320231221431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238665/160320231221451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238665/160320231221461.jpg[/IMG][EDIT]bstkayo,2023-03-16 15:01:30[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
mirac06,
TheDS,
Urar,
EKAR,
darkaura,
BASARSURMEGOZ,
DigitalPen,
nazemert,
OKIRATLI,
umutak,
Malawi34,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
şansal,
altuntasseref,
tukabu,
abunil,
MiSoSiKiaN,
Ehtiyar,
forthehordex,
stopsound,
florasan,
Ancalagon,
sina cen,
Oquanus,
Hoppala,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
ternapi,
fffurkan9,
HandeAkdogan,
kasim12,
JujuSeri,
zafer3885,
Rafayel,
Street Parrot,
Çağatay Tozak,
mkursun,
tuncaysargin,
sirhill,
Koksal Gurkan,
Legionsgamer,
swordfishhhh,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
