ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ufukberk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Kasım 2025 12:32
Son Ziyaret:
28 Kasım 2025 14:17
Toplam Mesaj:
59 [0.26 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ufuk berk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
banka
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ufuk berk-FENERBAHÇE-SAMSUN(55)-ŞEHİR:İSTANBUL
SON 10 MESAJI
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=fishhyy]
Emreemin kullanıcısı yapıyor ben de ondan almıştım fiyat verince bizimle de paylaşırsanız günceli takip edelim biz de. Siz ona hangi bitkileri bakacağınızı da söyleyin adi salyangozlu olsa da çok sağlıklı bitkileri var ucuza bakabilirsiniz çeşitlerine fiyat performanstır. Bana demişti o akvaryuma in vintro zorlanır diye ben dinlememiştim 2 kup çürüttüm
Bu arada pazarlama gibi oldu bütçeniz yoksa elektrikten anlıyorsanız kesinlikle kendiniz yapın çok daha ucuza gelir zor bir şey değil sadece lehimdir termal macundur hep kullanılan aletler gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/191120251905231.jpg[/IMG][/QUOTE]
.
teşekkür ederim ama maalesef elektrik bu hayatta anladıgım en son sey ;(
[QUOTE=fishhyy]
Emreemin kullanıcısı yapıyor ben de ondan almıştım fiyat verince bizimle de paylaşırsanız günceli takip edelim biz de. Siz ona hangi bitkileri bakacağınızı da söyleyin adi salyangozlu olsa da çok sağlıklı bitkileri var ucuza bakabilirsiniz çeşitlerine fiyat performanstır. Bana demişti o akvaryuma in vintro zorlanır diye ben dinlememiştim 2 kup çürüttüm
Bu arada pazarlama gibi oldu bütçeniz yoksa elektrikten anlıyorsanız kesinlikle kendiniz yapın çok daha ucuza gelir zor bir şey değil sadece lehimdir termal macundur hep kullanılan aletler gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/191120251905231.jpg[/IMG][/QUOTE]
.
teşekkür ederim ama maalesef elektrik bu hayatta anladıgım en son sey ;(
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=fishhyy]
Emreemin kullanıcısı yapıyor ben de ondan almıştım fiyat verince bizimle de paylaşırsanız günceli takip edelim biz de. Siz ona hangi bitkileri bakacağınızı da söyleyin adi salyangozlu olsa da çok sağlıklı bitkileri var ucuza bakabilirsiniz çeşitlerine fiyat performanstır. Bana demişti o akvaryuma in vintro zorlanır diye ben dinlememiştim 2 kup çürüttüm [/QUOTE]
.
adi salyangozdan biraz korkuyorum aslında
[QUOTE=fishhyy]
Emreemin kullanıcısı yapıyor ben de ondan almıştım fiyat verince bizimle de paylaşırsanız günceli takip edelim biz de. Siz ona hangi bitkileri bakacağınızı da söyleyin adi salyangozlu olsa da çok sağlıklı bitkileri var ucuza bakabilirsiniz çeşitlerine fiyat performanstır. Bana demişti o akvaryuma in vintro zorlanır diye ben dinlememiştim 2 kup çürüttüm [/QUOTE]
.
adi salyangozdan biraz korkuyorum aslında
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=fishhyy]
Smd led istiyorsanız şu an piyasada popüler armatürk alabilirsiniz. Ama ben powerled armatürün akvaryum bitkileri için daha mantıklı olduğunu düşünüyorum forumda imal eden hobiciler var [/QUOTE]
.
olur powerled olsun daha ıyıyse
[QUOTE=fishhyy]
Smd led istiyorsanız şu an piyasada popüler armatürk alabilirsiniz. Ama ben powerled armatürün akvaryum bitkileri için daha mantıklı olduğunu düşünüyorum forumda imal eden hobiciler var [/QUOTE]
.
olur powerled olsun daha ıyıyse
Mayalı Co2 Sistem
[QUOTE=Mithrandirr]
Dıy 201 diye aratırsanız google'da, onun açma kapama vanası var, limon tuzu ve karbonat kullanarak co2 elde ediyorsunuz. Mayalıdan daha güvenilirdir.[/QUOTE].
he bu sistemden daha iyi yani dedım belkı buna vana takılır
[QUOTE=Mithrandirr]
Dıy 201 diye aratırsanız google'da, onun açma kapama vanası var, limon tuzu ve karbonat kullanarak co2 elde ediyorsunuz. Mayalıdan daha güvenilirdir.[/QUOTE].
bu co2 tüp sistemi beni biraz geriyo oyuzden
[QUOTE=Mithrandirr]
Dıy 201 diye aratırsanız google'da, onun açma kapama vanası var, limon tuzu ve karbonat kullanarak co2 elde ediyorsunuz. Mayalıdan daha güvenilirdir.[/QUOTE].
he bu sistemden daha iyi yani dedım belkı buna vana takılır
[QUOTE=Mithrandirr]
Dıy 201 diye aratırsanız google'da, onun açma kapama vanası var, limon tuzu ve karbonat kullanarak co2 elde ediyorsunuz. Mayalıdan daha güvenilirdir.[/QUOTE].
bu co2 tüp sistemi beni biraz geriyo oyuzden
Mayalı Co2 Sistem
[QUOTE=Mithrandirr]Co2 olması tabii ki hiç olmamasında daha iyidir. Lakin birincisi mayalı sistemlerde özellikle dikkat edilmesi gereken mayanın akvaryuma taşmaması, ikincisi sürekli co2 çıkışı olacağı için akvaryumda ki balıklara dikkat edilmesi gerek.[/QUOTE]
.
mayanın akvaryuma taşmaması ıcın neye dıkkat etmek gerekir. birde co2 cıkısı mesela akşamları kesemiyormuyuz hiçbirşekilde açtıktan sonra bu sistemi
[QUOTE=Mithrandirr]Co2 olması tabii ki hiç olmamasında daha iyidir. Lakin birincisi mayalı sistemlerde özellikle dikkat edilmesi gereken mayanın akvaryuma taşmaması, ikincisi sürekli co2 çıkışı olacağı için akvaryumda ki balıklara dikkat edilmesi gerek.[/QUOTE]
.
mayanın akvaryuma taşmaması ıcın neye dıkkat etmek gerekir. birde co2 cıkısı mesela akşamları kesemiyormuyuz hiçbirşekilde açtıktan sonra bu sistemi
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=IgorVladimir]
Esenlikler. Orion Led pişmanlıktır.[/QUOTE].
aklım çok karıştı artık birine karar vermem gerekecek sanırım
[QUOTE=Mahir06]
Yukarıda da dediğim gibi ışıktan( armatürden) memnunum. Tankta mini pervula, Cryptocoryne ve Sessiflora gibi basit bitkiler var onların gelişimi için gayet yeterli. Ama yetiştirmesi daha zor bitkiler için bir şey söyleyemiyorum. Günde 6 saat açık bırakıyorum ısınma konusunda da herhangi bir problem yaşamadım. Sadece vadedilen ürüne ulaşamadım, baştan istediğim gibi ayarlı prizle kullanamayacağımı söylemiş olsalardı ( bir sıkıntı yaşamazsınız dediler) satın almazdım.[/QUOTE]
.
Ben de bu hobide yeni olduğum için çok zor bitkiler bakmayı düşünmüyorum. ama led konusunda çok kararsız kaldım. Herkesin genel olarak önerdiği tek bir model yok
[QUOTE=IgorVladimir]
Esenlikler. Orion Led pişmanlıktır.[/QUOTE].
aklım çok karıştı artık birine karar vermem gerekecek sanırım
[QUOTE=Mahir06]
Yukarıda da dediğim gibi ışıktan( armatürden) memnunum. Tankta mini pervula, Cryptocoryne ve Sessiflora gibi basit bitkiler var onların gelişimi için gayet yeterli. Ama yetiştirmesi daha zor bitkiler için bir şey söyleyemiyorum. Günde 6 saat açık bırakıyorum ısınma konusunda da herhangi bir problem yaşamadım. Sadece vadedilen ürüne ulaşamadım, baştan istediğim gibi ayarlı prizle kullanamayacağımı söylemiş olsalardı ( bir sıkıntı yaşamazsınız dediler) satın almazdım.[/QUOTE]
.
Ben de bu hobide yeni olduğum için çok zor bitkiler bakmayı düşünmüyorum. ama led konusunda çok kararsız kaldım. Herkesin genel olarak önerdiği tek bir model yok
Mayalı Co2 Sistem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269418/191120251414531.jpg[/IMG].
merhaba. Lovtech tank kuracağım bitkili. bitkilerin daha iyi gelişmesi için bu sistemi kullanmam faydalı olur mu bilen var mıdır. yani hiç olmamasından daha mı iyidir böyle bir şeyin olması
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269418/191120251414531.jpg[/IMG].
merhaba. Lovtech tank kuracağım bitkili. bitkilerin daha iyi gelişmesi için bu sistemi kullanmam faydalı olur mu bilen var mıdır. yani hiç olmamasından daha mı iyidir böyle bir şeyin olması
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=K0L0Ni]Merhaba, Orionled ile epey karşıt görüş ortaya konmuş. Tekne ışığıyla ilgilenir gibi yorumlar dahi var.
Orionled akvaryum armatür markasıdır, tekne ışığı değil. Şu anda 3 farklı ledini kullanıyorum ve epey uzunca bir süredir hiçbir sorunla karşılaşmadım (Orion markası üzerinde bir tasarrufum yok, yalnızca deneyim ve bilgi aktarıyorum).
Besleyeceğiniz canlıya göre arayıp kendilerinden bilgi alırsanız daha sağlıklı olur. Hem tutum ve tavırları hakkında hem de besleyeceğiniz canlıya yönelik doğru ışık seçimi hakkında fikir edinirsiniz. Çeşitli kumanda opsiyonları var. İster telefona bağlarsınız bluetooth ile gün doğum/batım simülasyonları ve zaman ayarları yaparsınız, ister kendi kumandası üzerinden zaman ayarı, ışık rengi veya şiddeti gibi unsurları ayarlarsınız.
Aynı şekilde Armatürk firmasını da arayarak fikir almanız kıyas yapmanıza olanak sağlar.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
.
işte aslında hıcbır degerden anlamadıgım ıcın bu konuyu actım armaturk te 2040H modeline baktım. onlarda premium serisi önerdi. oriona bireysel olarak ulaşmadım. e serisi önerdi başkaları
[QUOTE=K0L0Ni]Merhaba, Orionled ile epey karşıt görüş ortaya konmuş. Tekne ışığıyla ilgilenir gibi yorumlar dahi var.
Orionled akvaryum armatür markasıdır, tekne ışığı değil. Şu anda 3 farklı ledini kullanıyorum ve epey uzunca bir süredir hiçbir sorunla karşılaşmadım (Orion markası üzerinde bir tasarrufum yok, yalnızca deneyim ve bilgi aktarıyorum).
Besleyeceğiniz canlıya göre arayıp kendilerinden bilgi alırsanız daha sağlıklı olur. Hem tutum ve tavırları hakkında hem de besleyeceğiniz canlıya yönelik doğru ışık seçimi hakkında fikir edinirsiniz. Çeşitli kumanda opsiyonları var. İster telefona bağlarsınız bluetooth ile gün doğum/batım simülasyonları ve zaman ayarları yaparsınız, ister kendi kumandası üzerinden zaman ayarı, ışık rengi veya şiddeti gibi unsurları ayarlarsınız.
Aynı şekilde Armatürk firmasını da arayarak fikir almanız kıyas yapmanıza olanak sağlar.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
.
işte aslında hıcbır degerden anlamadıgım ıcın bu konuyu actım armaturk te 2040H modeline baktım. onlarda premium serisi önerdi. oriona bireysel olarak ulaşmadım. e serisi önerdi başkaları
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=Mahir06]
Merhaba,
Sizin söylediğinize katılıyorum. Orion Led C serisi kullanıyorum aslında armatürden memnunum ama ben zamanlayıcı prizle kullanmak istediğimi belirtiğim için bana özel bir kumandayla göndereceklerini söylediler, armatür geldi ama söz verildiği gibi bir kumanda yoktu her seferinde düğmeye basıp açmak gerekiyordu. Defalarca telefonla aradım, şimdi meşgulüm sonra arayın, şimdi tatildeyim pazartesi arayın gibi dönüşler yaptılar bana, bilmem kaçıncı konuşamadan sonra yeni bir kumanda gönderdiler onu bağlattım yine aynı sorun. Tekrar sen bizi çarşamba ara kardeş çözelim konuşmaları ve yaklaşık 4. ayın sonunda pes ettim. Bu şekilde kullanıyorum. İnternette yorumlarda gördüğüm gibi sorun çözücülük ve müşteri odaklı yaklaşımı ben göremedim. Ben alışverişten hiç memnun kalmadım. [/QUOTE]
.
ledın kalitesi nasıl
[QUOTE=Mahir06]
Merhaba,
Sizin söylediğinize katılıyorum. Orion Led C serisi kullanıyorum aslında armatürden memnunum ama ben zamanlayıcı prizle kullanmak istediğimi belirtiğim için bana özel bir kumandayla göndereceklerini söylediler, armatür geldi ama söz verildiği gibi bir kumanda yoktu her seferinde düğmeye basıp açmak gerekiyordu. Defalarca telefonla aradım, şimdi meşgulüm sonra arayın, şimdi tatildeyim pazartesi arayın gibi dönüşler yaptılar bana, bilmem kaçıncı konuşamadan sonra yeni bir kumanda gönderdiler onu bağlattım yine aynı sorun. Tekrar sen bizi çarşamba ara kardeş çözelim konuşmaları ve yaklaşık 4. ayın sonunda pes ettim. Bu şekilde kullanıyorum. İnternette yorumlarda gördüğüm gibi sorun çözücülük ve müşteri odaklı yaklaşımı ben göremedim. Ben alışverişten hiç memnun kalmadım. [/QUOTE]
.
ledın kalitesi nasıl
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=fishhyy]
Ben her zaman söylüyorum ama bu sefer meyvelerle anlatmaya çalışacağım. Yumuşak meyve kolay bozulur. Armatürk nar orion muz. Marka tutuculuğu gibi anlaşılmasın ben powerledciyim. Şahsi düşüncemdir katılmayan illa ki olabilir ama çatışmaya çalışan da orionun maaşlısıdır. Konuyu açan kardeşimize de açıklamasını yapayım. Orion genel olarak tekne yat ışıklandırması gibi senin akvaryum ışığından daha büyük işlerle uğraşan bir tayfa. Senin armatürün temassızlık yapınca neden orion bana bakmıyor o zaman bunu çakıyorsun. Üretim kalitesi pazar çorabı gibi. Çorap yine çorap ama kalitesi farklı.[/QUOTE]
.
çok şey yazmıssınız ama ben hiçbirini anlamadım. enazından işime yaracak şeyi aramadım. şimdi bana ne öneriyorsunuz. ben sadece lowtech tankımda güzel bir ışık istiyorum olayım bu
[QUOTE=fishhyy]
Ben her zaman söylüyorum ama bu sefer meyvelerle anlatmaya çalışacağım. Yumuşak meyve kolay bozulur. Armatürk nar orion muz. Marka tutuculuğu gibi anlaşılmasın ben powerledciyim. Şahsi düşüncemdir katılmayan illa ki olabilir ama çatışmaya çalışan da orionun maaşlısıdır. Konuyu açan kardeşimize de açıklamasını yapayım. Orion genel olarak tekne yat ışıklandırması gibi senin akvaryum ışığından daha büyük işlerle uğraşan bir tayfa. Senin armatürün temassızlık yapınca neden orion bana bakmıyor o zaman bunu çakıyorsun. Üretim kalitesi pazar çorabı gibi. Çorap yine çorap ama kalitesi farklı.[/QUOTE]
.
çok şey yazmıssınız ama ben hiçbirini anlamadım. enazından işime yaracak şeyi aramadım. şimdi bana ne öneriyorsunuz. ben sadece lowtech tankımda güzel bir ışık istiyorum olayım bu
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
