ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Just-breath
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2008 02:11
Son Ziyaret:
16 Ağustos 2009 01:11
Toplam Mesaj:
217 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
miran guler
Doğum Tarihi:
05 Temmuz 1983
Yaş:
42
İl:
Ankara
Meslek:
İnş. Müh.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İnş.Müh.
Miran Güler
Miran Güler
SON 10 MESAJI
Fanlı soğutma sistemi
[QUOTE=Kenan1111]Fanları nereden temin edebilir bir iki fan için bilgisayarların fanını sökmek doğru olmaz bilgisayarcılardan temin edilinebilir mi? [/QUOTE]
İnternettende alabilirsiniz.Bilgisayarcılardanda ve oturduğunuz yere göre vatan bilgisayar gibi büyük store'lardanda alınabilir.Kullanmak istediğiniz fan boyutuna göre 120mm 92mm 80mm 60mm fanlar mevcuttur.
[QUOTE=Kenan1111]Fanları nereden temin edebilir bir iki fan için bilgisayarların fanını sökmek doğru olmaz bilgisayarcılardan temin edilinebilir mi? [/QUOTE]
İnternettende alabilirsiniz.Bilgisayarcılardanda ve oturduğunuz yere göre vatan bilgisayar gibi büyük store'lardanda alınabilir.Kullanmak istediğiniz fan boyutuna göre 120mm 92mm 80mm 60mm fanlar mevcuttur.
4. kat 720 kilo
[QUOTE=MUSTAFAYASAR]Merhaba, arkadaşlar aynı sıkıntıyı bende yaşadım.3-4 tane inşaat mühendisi arkadaşa danıştım.Hepsinin söyledigi aynı idi.Katların zeminin 1 metrekare alanının 360 kg taşıyabilecegi fakat depremden sonra degişen inşaat yönetmelikeri,yani 1999 yılından sonra; beton kalitesi gibi kalitenin artıgı durumlar göz önüne alınırsa taşıyabilecegini söylemişlerdi.Benim oturdugum bina 1990 yılı yapımı oldugundan buna cesaret edemedim.Alt komşuya akvaryumlar ile misafirlige inmek istemedim.Bide şu konuyu açıklıga kavuşturalım.Eve gelen 10 kişi veya 20 kişi 100 kg dan 1000 kğ-2000 kğ yapar ama bu insanların ağırlığı katın zeminine yayılır ve geçici duruyorlar.Akvaryumlar gibi tek noktada yıllarca durmayacak;fakat akvaryum yıllarca aynı noktaya yük bindirerek duracaktır. [/QUOTE]
Düzeltmek isterim bir örnekle.
Bina yapıyorsunuz.2katın salonuna tüm kumu yıgdınız. Oradan çekeceksiniz kumu.kum günlerce haftalarca orda duruyor.Döşemede herhangi bir problem yok.Kumu almaya basladıkca yük hafifliyor ama farkediyorsunuzki döşeme sehim yapmaya başlamış.Yani döşeme aşşağı dogru çukurlaşıyor.Halbuki yük azalıyor? daha fazla yükte hiçbişey olmamıştı?
Genel olarak herkese demem odurki.Bu işler taş taş üstüne dizmeyle olan işler değil Komplike mühendislik çözümleri.Arkadaşın dediği gibi teknik elemanları danışılması gerekir.
Bu sorunların çözümlerini burada aranması faydasız.Bu kadar basite almayın lütfen.Taşır taşımaz denecek kadar basit hesaplar değil bunlar.
Saygılar.
[QUOTE=MUSTAFAYASAR]Merhaba, arkadaşlar aynı sıkıntıyı bende yaşadım.3-4 tane inşaat mühendisi arkadaşa danıştım.Hepsinin söyledigi aynı idi.Katların zeminin 1 metrekare alanının 360 kg taşıyabilecegi fakat depremden sonra degişen inşaat yönetmelikeri,yani 1999 yılından sonra; beton kalitesi gibi kalitenin artıgı durumlar göz önüne alınırsa taşıyabilecegini söylemişlerdi.Benim oturdugum bina 1990 yılı yapımı oldugundan buna cesaret edemedim.Alt komşuya akvaryumlar ile misafirlige inmek istemedim.Bide şu konuyu açıklıga kavuşturalım.Eve gelen 10 kişi veya 20 kişi 100 kg dan 1000 kğ-2000 kğ yapar ama bu insanların ağırlığı katın zeminine yayılır ve geçici duruyorlar.Akvaryumlar gibi tek noktada yıllarca durmayacak;fakat akvaryum yıllarca aynı noktaya yük bindirerek duracaktır. [/QUOTE]
Düzeltmek isterim bir örnekle.
Bina yapıyorsunuz.2katın salonuna tüm kumu yıgdınız. Oradan çekeceksiniz kumu.kum günlerce haftalarca orda duruyor.Döşemede herhangi bir problem yok.Kumu almaya basladıkca yük hafifliyor ama farkediyorsunuzki döşeme sehim yapmaya başlamış.Yani döşeme aşşağı dogru çukurlaşıyor.Halbuki yük azalıyor? daha fazla yükte hiçbişey olmamıştı?
Genel olarak herkese demem odurki.Bu işler taş taş üstüne dizmeyle olan işler değil Komplike mühendislik çözümleri.Arkadaşın dediği gibi teknik elemanları danışılması gerekir.
Bu sorunların çözümlerini burada aranması faydasız.Bu kadar basite almayın lütfen.Taşır taşımaz denecek kadar basit hesaplar değil bunlar.
Saygılar.
4. kat 720 kilo
Bakınız.Bu işleri bence şöyle bence taşır bence taşımaz gibi kesinlikle değerlendirmeyin.Ayrıca şurada taşıyor bak bizim binada da taşır gibisinden karşılaştırmalarda yanlış.
Katınız okadar da önemli değil 4.kat olmuş bodrum olmuş.Kesitler 4.katda okadar düşmez.Yapı rijitdir.İşin içine kat girdiğinde kolonlar üst katların yükünü alt katlara iletir ve emin olun 720kg bir kolon için problem olmaz.
Oturduğunz yapı kaç yıllık?
Bu soruyu sormamın sebebi öyle yapılar görüyoruzki burda insan yaşıyormu diyoruz.Tek kafama takılan döşemenizdir :)
Just-breath 2009-07-12 22:44:41
Bakınız.Bu işleri bence şöyle bence taşır bence taşımaz gibi kesinlikle değerlendirmeyin.Ayrıca şurada taşıyor bak bizim binada da taşır gibisinden karşılaştırmalarda yanlış.
Katınız okadar da önemli değil 4.kat olmuş bodrum olmuş.Kesitler 4.katda okadar düşmez.Yapı rijitdir.İşin içine kat girdiğinde kolonlar üst katların yükünü alt katlara iletir ve emin olun 720kg bir kolon için problem olmaz.
Oturduğunz yapı kaç yıllık?
Bu soruyu sormamın sebebi öyle yapılar görüyoruzki burda insan yaşıyormu diyoruz.Tek kafama takılan döşemenizdir :)
Fanlı soğutma sistemi
Selamlar hocam power yapmışsın ya :) süper olmuş bayıldım ben direk pc den çekiyorum fan hız kontrolcümede bağladım 3 fanın hızlarını kontrol edebiliyorum o akvaryumun ram'i kaç bakalım :) şaka bi yana harika olmuş bayıldım.
Arkadaşlar Fan ile soğutma yaparken en önemli dikkat etmeniz gereken nokta BÜYÜK HARF İLE YAZIYORUM KESİNLİKLE BİR TOZ TOPLAYICIYI FANIN ÇEKİŞ BÖLÜMÜNE MONTE ETMENİZDİR.
Toz toplayıcıdan kastım çorap olabilir.Yada gene bilgisayar fanları ile verilen yada harici olarak alınabilen aparatlar olabilir.
Ortamdaki tozları suyun içine atmak istemeyiz.
Saygılar.
Just-breath 2009-07-12 17:04:07
Selamlar hocam power yapmışsın ya :) süper olmuş bayıldım ben direk pc den çekiyorum fan hız kontrolcümede bağladım 3 fanın hızlarını kontrol edebiliyorum o akvaryumun ram'i kaç bakalım :) şaka bi yana harika olmuş bayıldım.
Arkadaşlar Fan ile soğutma yaparken en önemli dikkat etmeniz gereken nokta BÜYÜK HARF İLE YAZIYORUM KESİNLİKLE BİR TOZ TOPLAYICIYI FANIN ÇEKİŞ BÖLÜMÜNE MONTE ETMENİZDİR.
Toz toplayıcıdan kastım çorap olabilir.Yada gene bilgisayar fanları ile verilen yada harici olarak alınabilen aparatlar olabilir.
Ortamdaki tozları suyun içine atmak istemeyiz.
Saygılar.
Malawi Tankı İçin Kum
1200lt/h lık bir dış filtre işinizi görecektir.Fiyatlar arttıkça kalite artacaktır dış filtre konusunda o yüzden seçim size ait.Ama herkesin orta görüşü eheim almanız yönünde olacaktır.
Karma tankımda Duboisi , Sarı Prenses , İceman ve mavi prenses besliyorum.Hepside yavru veriyor.
300lt Tankınıza 1e 4d sarı prenses 1e 4d iceman ve mesela 1e 4d Red rubin tavsiye ederim güzel bir tank olacaktır.
Saygılar.
1200lt/h lık bir dış filtre işinizi görecektir.Fiyatlar arttıkça kalite artacaktır dış filtre konusunda o yüzden seçim size ait.Ama herkesin orta görüşü eheim almanız yönünde olacaktır.
Karma tankımda Duboisi , Sarı Prenses , İceman ve mavi prenses besliyorum.Hepside yavru veriyor.
300lt Tankınıza 1e 4d sarı prenses 1e 4d iceman ve mesela 1e 4d Red rubin tavsiye ederim güzel bir tank olacaktır.
Saygılar.
80-55-40 lık avvaryum alamayı düşünüyorum
4mm az.6mm uygun olur.
Yapabildiğiniz MAX en büyük akvaryumu yapmaya çalışın.Sonradan keşke dersiniz emin olun.Burdaki her akvarist bunu yaşamıştır.
Ben kendi akvaryumlarımda genelde Boy/Yükseklik = 2.2-2.5 oranını kullanıyorumm bu tamamen görsel olarak benim tercihim daha estetik duruyor. Yani 80cm akvaryuma maximum 35-40cm yükseklik yaparım :)
Eğer 80-55h ise kastınız gene benim fikrimdir pek kullanışlı olmayacaktır.
Saygılar
4mm az.6mm uygun olur.
Yapabildiğiniz MAX en büyük akvaryumu yapmaya çalışın.Sonradan keşke dersiniz emin olun.Burdaki her akvarist bunu yaşamıştır.
Ben kendi akvaryumlarımda genelde Boy/Yükseklik = 2.2-2.5 oranını kullanıyorumm bu tamamen görsel olarak benim tercihim daha estetik duruyor. Yani 80cm akvaryuma maximum 35-40cm yükseklik yaparım :)
Eğer 80-55h ise kastınız gene benim fikrimdir pek kullanışlı olmayacaktır.
Saygılar
Mıknatıslar
Akvaryumun içinden çekilen su filtre/sump içine girdiginde sepetlerdeki veya bölmedeki bioball içinden gecer sonra süngerden elyafdan vb malzemelerden geçerek tekrar akvaryuma filtrelenmiş bir şekilde geri dökülür.
Bu bioball'lardaki engebeli yapılar yararlı bakterileri barındırır ve burdan geçen suyu biyolojik olarak filtrelenmesinde kullanılır.
Saygılar.
Akvaryumun içinden çekilen su filtre/sump içine girdiginde sepetlerdeki veya bölmedeki bioball içinden gecer sonra süngerden elyafdan vb malzemelerden geçerek tekrar akvaryuma filtrelenmiş bir şekilde geri dökülür.
Bu bioball'lardaki engebeli yapılar yararlı bakterileri barındırır ve burdan geçen suyu biyolojik olarak filtrelenmesinde kullanılır.
Saygılar.
100 lt' ye filtre
Dün Ankarada bir yerden jebao marka 503 model dış filtre aldım.Debisi 750Lt/h.şimdilik bir problemim yok.Ucuz olduğu için aldım.Tetra 600 su kaçırmıştı 80lik tankımda da :)
Fiyatı 90TL Ekonomik Düşünürseniz tavsiye ederim.Fiyat'da probleminiz yoksa en az risk alcağınız model Eheim'dir.
Saygılar.
Dün Ankarada bir yerden jebao marka 503 model dış filtre aldım.Debisi 750Lt/h.şimdilik bir problemim yok.Ucuz olduğu için aldım.Tetra 600 su kaçırmıştı 80lik tankımda da :)
Fiyatı 90TL Ekonomik Düşünürseniz tavsiye ederim.Fiyat'da probleminiz yoksa en az risk alcağınız model Eheim'dir.
Saygılar.
s.p lerimin yanına acei ngara uygunmu
Tek tür beslemek kişinin tercihidir bizim değil.Şu forumda İnsanların zevklerinede müdahele etme hakkını kendimizde nasıl buluyoruz anlamıyorum.
Uygundur beraber beslenebilir hatta aceiler cok muzip canlılardır.Renk katabilir.
Saygılar.
Tek tür beslemek kişinin tercihidir bizim değil.Şu forumda İnsanların zevklerinede müdahele etme hakkını kendimizde nasıl buluyoruz anlamıyorum.
Uygundur beraber beslenebilir hatta aceiler cok muzip canlılardır.Renk katabilir.
Saygılar.
balıkların sevmediği ışık rengi
Mavi ışık doğrudur strese sokuyor.Fakat ben mavi ışık kullandım ve stres yaşamadı balıklarım zamanında.
Bakınız canlılar ortama adaptasyon olurlar.Malawi gölünden tutup getirdiğiniz balıklarda sorun yaşayabilirsiniz ama akvaryumdan aldığınız yada sizin elinizde büyüyen balıklarda bu adaptasyon olayı çözülür.Düzenli olarak ışık açılıp düzenli olarak ışık kapatıldıktan sonra renk farketmez kanattindeyim.Canlıların strese girmesinin başlıca sebeplerinden biri monoton hareketlerin olmayışı ve karmaşa olması.
Mavi ışık derinlerde soguruldugu için karanlık ortamlar yaratcaktır ayrıca.
Kırmızıdan ziyade pembe kullanmanızı tavsiye ederim.
Saygılar.
Just-breath 2009-07-12 01:06:46
Mavi ışık doğrudur strese sokuyor.Fakat ben mavi ışık kullandım ve stres yaşamadı balıklarım zamanında.
Bakınız canlılar ortama adaptasyon olurlar.Malawi gölünden tutup getirdiğiniz balıklarda sorun yaşayabilirsiniz ama akvaryumdan aldığınız yada sizin elinizde büyüyen balıklarda bu adaptasyon olayı çözülür.Düzenli olarak ışık açılıp düzenli olarak ışık kapatıldıktan sonra renk farketmez kanattindeyim.Canlıların strese girmesinin başlıca sebeplerinden biri monoton hareketlerin olmayışı ve karmaşa olması.
Mavi ışık derinlerde soguruldugu için karanlık ortamlar yaratcaktır ayrıca.
Kırmızıdan ziyade pembe kullanmanızı tavsiye ederim.
Saygılar.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
