ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hadess
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2010 17:40
Son Ziyaret:
24 Haziran 2014 02:49
Toplam Mesaj:
119 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet demir
Doğum Tarihi:
10 Ocak 1985
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
dokumacı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ahmet demirkol
yeniden başlıyorum :)
yeniden başlıyorum :)
SON 10 MESAJI
Çok acele bitkili kurulum
[QUOTE=G@nd@lf1974]
hocam adam gibi bişi yapmak istiyorum artık devamlı olarak uğraşmak değilde adam gibi temiz temiz bir akvaryum kurucam ilk kurulumda dediğiniz gibi 2 yada 3tane tasarruflu ampul kullanayımda mh yi alana kadar idare etsin :) teşekkür ederim :)
[QUOTE=G@nd@lf1974]
Madem metal halide duşunuyorsunuz o zaman zaten bitkileri ilk diktiğiniz aşamada fazla ışığa ihtiyaç olmayacağı için bence seyyar dediğimiz şekilde 2 li veya 3 lu duz tasarruf ampulleri ile bu sureci aşabilirsiniz. O sıradada metal halide armaturu çözerseniz çok guzel olur.Bende bir ara metal halideyi duşuynmuştum ama hem elektrik faturası hemde ısı problemi nedeniyle vaz geçtim.Bende 6x39 watt t5 armatur var ama şu yeni çıkan power led armaturleri dikkatimi çekti onları araştırıyorum şuan.
[/QUOTE]hocam adam gibi bişi yapmak istiyorum artık devamlı olarak uğraşmak değilde adam gibi temiz temiz bir akvaryum kurucam ilk kurulumda dediğiniz gibi 2 yada 3tane tasarruflu ampul kullanayımda mh yi alana kadar idare etsin :) teşekkür ederim :)
Çok acele bitkili kurulum
Teşekkür ederim ilginize 2 yıl önce bıraktım hobiyi mecburen rahatsızlığımdan ötürü bitkili akvaryumum vardı zaten :)) o konuda sıkıntı yok bilgi konusunda ama aceleye geldiği için unuttuklarım oluyor malesef bana kalsa 1 ay daha sürer kurulum ama malzemelerin hiç habersizce alınması vede kargolanması işi bozdu açıkcası dün akşam üzeri öğrendim bende sürpriz yaptı bana bana geçici olarak ışık problemini çözmek için fikir lazım normal şartlarda metal halide alacaktım aklımda olan buydu flolar rahatsız ediyor beni daha önceki deneyimlerimde flolarla çok uğrşatım bir kaç kez çarpıldım kablo derdi balast derdi uğraşmak istemiyorum bu sefer profosyonelce kurulum yapmak niyetindeydim ama özgem sağolsun sürprizle iki ayağımı bir papuca soktu :) zaten aşağı yukarı 2 yada 3 hafta boyunca günde ortalama 6 saat ışıklandırma olacak 1 aylık sürede kontrol ve gübreleme şeklinde olacaktı ama bu kız aklımı başımdan aldı elim ayağım birbirine dolandı işte geçici çözüm ışıklandırma lazım banada 3 tane kadar tasarruflu ampulmü kullansan napsam hoş bide armatür lazım buna yaaa. :)
[QUOTE=G@nd@lf1974] Öncelikle kolay gelsi diyeyim.Bitkili akvaryum için bu kadar aceleci olmanız bir yönden guzel bir yondende tehlikeli:)
Teşekkür ederim ilginize 2 yıl önce bıraktım hobiyi mecburen rahatsızlığımdan ötürü bitkili akvaryumum vardı zaten :)) o konuda sıkıntı yok bilgi konusunda ama aceleye geldiği için unuttuklarım oluyor malesef bana kalsa 1 ay daha sürer kurulum ama malzemelerin hiç habersizce alınması vede kargolanması işi bozdu açıkcası dün akşam üzeri öğrendim bende sürpriz yaptı bana bana geçici olarak ışık problemini çözmek için fikir lazım normal şartlarda metal halide alacaktım aklımda olan buydu flolar rahatsız ediyor beni daha önceki deneyimlerimde flolarla çok uğrşatım bir kaç kez çarpıldım kablo derdi balast derdi uğraşmak istemiyorum bu sefer profosyonelce kurulum yapmak niyetindeydim ama özgem sağolsun sürprizle iki ayağımı bir papuca soktu :) zaten aşağı yukarı 2 yada 3 hafta boyunca günde ortalama 6 saat ışıklandırma olacak 1 aylık sürede kontrol ve gübreleme şeklinde olacaktı ama bu kız aklımı başımdan aldı elim ayağım birbirine dolandı işte geçici çözüm ışıklandırma lazım banada 3 tane kadar tasarruflu ampulmü kullansan napsam hoş bide armatür lazım buna yaaa. :)
[QUOTE=G@nd@lf1974] Öncelikle kolay gelsi diyeyim.Bitkili akvaryum için bu kadar aceleci olmanız bir yönden guzel bir yondende tehlikeli:)
Bende 100x50x55 lik 275litrlik bir bitkili canlı doğuran tankı kuruyorum.Yaklaşık 2 ay oldu forumdayım.Hergun yaklaşık 5-6 saat hafta sonları 12-13 saat forumu okudum ve herkesten Allah razı olsun bilmediğim birçok şeyi öğrendim.
Gelelim sizin akvaryuma sanırım bitkilerle beraber bitki gubreleri kumlarıda geliyor.Işık konusunda kararsız kalmışsınız flörasan duşunmuyorum demişsiniz.O halde metal halide, led veya normal enerji tasarruflu lambaları duşunuyorsunuz. Ama o ebattaki tank için en uygun ve ekonomik seçim flöresan lambalardır bence. Bitkiler için substrat gibi bitki gubresi ve kök gubrelerde gelmişse önce bunları yerleştirip ustune kumu guzel yerleştirip tabanı oluşturun derim.Ardından su eklemeden bitkilerinizi dikin( dikin derken butun bitkiler için geçerli değil moss turleri anabuias turleri kutuge veya kucuk taslara sarılmalı) sonrada dinlendirilmiş suyunuzu ekleyin. İlk 2-3 gun zaten ışığın duşuk olması iyidir yosun oluşmaması açısından. Fakat sonradan elinizdeki bitki çeşitlerine göre low tech veya high tech bir tank olucağına karar verip ona göre ışıklandırma yapmalısınız.Yani ışık önemli bitkili akvaryumlar için. Hatta bazı bitkiler co2 sisteme ihtyiac duyarlar bu konuları araştırmanızı tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Çok acele bitkili kurulum
Merhaba arkadaşlar foruma bir kaç yıldır üyeyim, akvaryum bilgimi burada geliştirdim en son bitkili akvaryum kurmuştum. Şimdi 60*60*50 ebatlarında 10 mm camdan kendi yaptığım akvaryum ve dolabı evde boş boş duruyordu 1 ay içerisinde kuruluma başlayacaktım lakin 1 .2 gün içerisinde kurucam sanırım,
zira bir arkadaşım lenfoma kanseri tedavisi görüyordu amerikada beyninde oluşan kitleler yüzünden ameliyat olmak için gitmişti ameliyat için gittiği newyorktan dönüşte bitkili akvaryum ve malzemeleri satan bir akvaryumcu görmüş biraz bilgi almış ve takım halinde birşeyler almış içinde ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok 12 adet bitki solüsyon lar vitaminler kayalar maşalar bişiler daha var anlamıyorum dedi dün gümrükten çıkmış kargoya vermiş bu gün yarın elime ulaşır şimdi acilen kuruluma geçmem gerekecek ve kafamdaki herşeyi unutmak üzereyim malesef ışıklandırmam henüz yok malesef hazırlamadım çünki
hadess 2013-09-07 13:09:05
Merhaba arkadaşlar foruma bir kaç yıldır üyeyim, akvaryum bilgimi burada geliştirdim en son bitkili akvaryum kurmuştum. Şimdi 60*60*50 ebatlarında 10 mm camdan kendi yaptığım akvaryum ve dolabı evde boş boş duruyordu 1 ay içerisinde kuruluma başlayacaktım lakin 1 .2 gün içerisinde kurucam sanırım,
zira bir arkadaşım lenfoma kanseri tedavisi görüyordu amerikada beyninde oluşan kitleler yüzünden ameliyat olmak için gitmişti ameliyat için gittiği newyorktan dönüşte bitkili akvaryum ve malzemeleri satan bir akvaryumcu görmüş biraz bilgi almış ve takım halinde birşeyler almış içinde ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok 12 adet bitki solüsyon lar vitaminler kayalar maşalar bişiler daha var anlamıyorum dedi dün gümrükten çıkmış kargoya vermiş bu gün yarın elime ulaşır şimdi acilen kuruluma geçmem gerekecek ve kafamdaki herşeyi unutmak üzereyim malesef ışıklandırmam henüz yok malesef hazırlamadım çünki
kuruluma dair buradan sizleride bilgilendireceğim ama öncesinde kısa süreli olarak ışıklandırma ne yapabilirm flolarla uğraşmak istemiyorum zaten kurulumdada kurmayacaktım flo bana akıl verin lütfen ışılandırma için birde bitkileri bir iki gün nasıl muhafaza ederim akvaryumu kurmadan
aşağıya akvaryum ve geçici dolabın fotolarını koyuyorum
kardeşim
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
aşağıya akvaryum ve geçici dolabın fotolarını koyuyorum
kardeşim
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]dolab altının cm cm hizasını almak için ölçüyorum :)
akşam olduğu için odada zımparaladım biraz boya öncesi
bunlarda akvaryumun resimleri iki kişi kurduk kardeşimle 4 tane fotosu var sadece
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG][IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
dip not : 1 ay çalıştırdım akvaryumu dolabta baya sağlam çıktı :)
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]dip not : 1 ay çalıştırdım akvaryumu dolabta baya sağlam çıktı :)
Nano bitkili sevdama inayet
yani en avantajlısı kendin yapman olur zaten el emeği dha değerlidir nano tankların özelliklerini bilmem arkadaşıma almamızın sebebi yavrular içindi sonra bitkili yaptık biz o ayrı sanırım kendinden filtresi ve ışığı olduğu için güzel gelio kulağa hem görünüm açısındanda görselliği olduğu için sevilebilir :) şelale filtre ve led aydınlatmayla olur neden olmasın başla bakalım bizde seyre dalalım :)
yani en avantajlısı kendin yapman olur zaten el emeği dha değerlidir nano tankların özelliklerini bilmem arkadaşıma almamızın sebebi yavrular içindi sonra bitkili yaptık biz o ayrı sanırım kendinden filtresi ve ışığı olduğu için güzel gelio kulağa hem görünüm açısındanda görselliği olduğu için sevilebilir :) şelale filtre ve led aydınlatmayla olur neden olmasın başla bakalım bizde seyre dalalım :)
Nano bitkili sevdama inayet
İşin ehli abiler yardımcı olurlar ise çok çok memnun olurum işe başlamadan önce bilgi sahibi olmak istiyorum.Sorularla başlayayım;
[/QUOTE]
hadess 2013-08-23 16:53:07
İşin ehli abiler yardımcı olurlar ise çok çok memnun olurum işe başlamadan önce bilgi sahibi olmak istiyorum.Sorularla başlayayım;
1)Akvaryumun tabanını nasıl düzenlemeliyim(kum gübre vs.)
2)Bugün eminönünde bir nano dokunmatik ledli filtreli akvaryum gördüm 25-30 cm arası kare yüksekliği sanırsam biraz daha fazlaydı,185 lira dedi fiyatı uygun mudur?
3)Hangi tür bitkileri kullanabilirim,co2 sistemi ilk başta kullanmayacağım için fazla co2 istemeyen,şöyle oduna taşa iyi yapışan moss türü hangisidir?Birde naçizane çim görüntüsünü hangi bitkiyle verebilirim :).Eklemek istediğiniz bilmediğim kaçırdığım bir şey varsa yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
Biraz uzun oldu galiba hala yazıyorum başınızı ağrıttığım için kusura bakmayın lütfen.Akvaryumun kurulumunu burdan sizinle paylaşıcam.
yunus kardeşim aklımda kalanlarla yardımcı olayım sana
1 nano tank olacağı için birkaç kuma gerek yok lav kırığı yada hagen siyah kum kullanabilirsin tek tür sanırım 5 cm yeterli olur
2 bu ölçülerdeki nano tanka 185 lira fiyat çok geldi markası vardır o ayrı bir durum ama değmez okadar para vemeye bu eminönünü herkes öğer ben övmem aradığım hiçbirşeyi bulamadım eminönünde ayrıca fiyatlar herzaman uçuk gelmiştir bana sen akvaryumcuları gez daha uygun fiyata bulursun muhakkak kankama 70 tl ye aldık en son bir iki ay önce senin istediğin gibi bir nano resmini bulayım atıcam buraya hemen diğer akvaryumculara bak fiyatların nasıl aşağıda olacağını göreceksin
3 moss türü çoktür malesef seçim yapmak zordur her zaman çünki her tür çok güzeldir ama tavsiye istersen christmas moss derim sevdiğim bir türdür :) çim görüntüsü içinse parvula kullan muhteşem bir çim bitkisidir. gübre yada co2 kullanmasanda olur gayet güzel bir tankın olur :)
1 nano tank olacağı için birkaç kuma gerek yok lav kırığı yada hagen siyah kum kullanabilirsin tek tür sanırım 5 cm yeterli olur
2 bu ölçülerdeki nano tanka 185 lira fiyat çok geldi markası vardır o ayrı bir durum ama değmez okadar para vemeye bu eminönünü herkes öğer ben övmem aradığım hiçbirşeyi bulamadım eminönünde ayrıca fiyatlar herzaman uçuk gelmiştir bana sen akvaryumcuları gez daha uygun fiyata bulursun muhakkak kankama 70 tl ye aldık en son bir iki ay önce senin istediğin gibi bir nano resmini bulayım atıcam buraya hemen diğer akvaryumculara bak fiyatların nasıl aşağıda olacağını göreceksin
3 moss türü çoktür malesef seçim yapmak zordur her zaman çünki her tür çok güzeldir ama tavsiye istersen christmas moss derim sevdiğim bir türdür :) çim görüntüsü içinse parvula kullan muhteşem bir çim bitkisidir. gübre yada co2 kullanmasanda olur gayet güzel bir tankın olur :)
resmi google amcadan aldım bu tankın sarı olanını almıştık kankama 70 tl ye
christmas moss
parvula
Kurulum öncesi sorun.
%20 su değişimi yapıyorsun anladığım kadarıyla ama dipten yada üstten fark etmiyo aslında taban bitkileri yüzünden dip çekilmesi uygun görünmez çoğu zaman ama bende yapıyordum dip çekimi eskiden ışıktan problem olabilir diyorum ama aklımada yatmıyor ayrıca kullandığın sular erikli vs. Ph oranı yüksek sulardır ph tan kaynaklabilir sudaki demir oranı yüksek olabilir vs aslında bir çok faktör var hagos nano cals resimlerine baktım gayet güzl bir tank ufak vede gösterişli su sıcaklığı armış olabilir sıcaklık bana göre en büyük etken çürümede su sıcaklığını sabit tutmak gerek gübre eksikliğide olabilir yani olurda olur bu gibi nano larda muhteşem derecede bitki geliştirenler var anlam veremedim size ph yüksek olabilir su ısısı yüksek olabilir alperen kardeşim
%20 su değişimi yapıyorsun anladığım kadarıyla ama dipten yada üstten fark etmiyo aslında taban bitkileri yüzünden dip çekilmesi uygun görünmez çoğu zaman ama bende yapıyordum dip çekimi eskiden ışıktan problem olabilir diyorum ama aklımada yatmıyor ayrıca kullandığın sular erikli vs. Ph oranı yüksek sulardır ph tan kaynaklabilir sudaki demir oranı yüksek olabilir vs aslında bir çok faktör var hagos nano cals resimlerine baktım gayet güzl bir tank ufak vede gösterişli su sıcaklığı armış olabilir sıcaklık bana göre en büyük etken çürümede su sıcaklığını sabit tutmak gerek gübre eksikliğide olabilir yani olurda olur bu gibi nano larda muhteşem derecede bitki geliştirenler var anlam veremedim size ph yüksek olabilir su ısısı yüksek olabilir alperen kardeşim
doğada kaya arama 2. gezimiz yeni resimlerle
[QUOTE=cihangir6075]






















üstekiler yeni gezimizde topladıklarımızbunlarda daha önceki gezilerimizden topladıklarımız
[/QUOTE]
[QUOTE=cihangir6075]























üstekiler yeni gezimizde topladıklarımızbunlarda daha önceki gezilerimizden topladıklarımız
[/QUOTE]
ABİ GERÇEKTEN MUHTEŞEMLER BUNLAR YAAAA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM VALAL ÇOK SAĞOL :D
300 litre Bitkili Tavsiye
60 cm yükseklikte flolardan verim alamazsınız levent bey zor olur daha porfosyonel arkadaşlar bilgilendirir zaten sizi
60 cm yükseklikte flolardan verim alamazsınız levent bey zor olur daha porfosyonel arkadaşlar bilgilendirir zaten sizi
doğada kaya arama 2. gezimiz yeni resimlerle
[/QUOTE] kardeşim kayalarını ayarladım ama bir kaza gecirdim işyerinde yüzüme sac levha düştü bıyık bolgesini baya bi yardı dikiş felen var o yüzden resimlerini felan çekemedim eğilince felan baya bi zonklamayla beraber ağrılarım oluyor ama söz en yakın zamanda ayarlıyacağım resimlerini
[/QUOTE]
[/QUOTE] kardeşim kayalarını ayarladım ama bir kaza gecirdim işyerinde yüzüme sac levha düştü bıyık bolgesini baya bi yardı dikiş felen var o yüzden resimlerini felan çekemedim eğilince felan baya bi zonklamayla beraber ağrılarım oluyor ama söz en yakın zamanda ayarlıyacağım resimlerini
[/QUOTE]
Abi çok geçmiş olsun.SEN İYİLEŞDE gerisi boş tekrar geçmiş olsun abim
doğada kaya arama 2. gezimiz yeni resimlerle
E eee abi son durum nedir merakla bekliyorum günlerdir :Dhadess 2013-08-17 04:54:29
E eee abi son durum nedir merakla bekliyorum günlerdir :D
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.












