ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
omerkaptan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mart 2012 12:16
Son Ziyaret:
20 Ekim 2021 16:32
Toplam Mesaj:
226 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Ömer Kaptan
Doğum Tarihi:
27 Mayıs 1996
Yaş:
25
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

[url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://u1312.hizliresim.com/1j/g/vhyhx.jpg[/img][/url]

SON 10 MESAJI

Tetra Sticks Yem Kurtlandı
İki ay önce yem almıştım kullanmayıp kenara koydum bugun kullanmaya karar verdiğimde yemin dışında delikler olduğunu fark ettim yem kurtlanmıs bazılarının içinden pireye benziyen böcekler çıkıyo bu yemi kullansam zararı olurmu veya kurt olduğu için daha iyi mi olur
230 akvaryumluk Malawiizmir showroom kuruluyor...
Hayırlı olsun herşey düşünülmüş harika gerçekten.
İstanbuldaki Kastamonulular nerede..
Ömer - ÖmerBurak - merter[EDIT]omerkaptan,2018-02-18 11:48:45[/EDIT]
Tropheus ikola alışamadı
Atacabileceğim dubois yavrusunun boyu ne kadar olmalı en az ?
Tropheus ikola alışamadı
İlk fotograf zaten gündüz çekilmiştir ışık yakmasamda aynılar ışık açık oluncada yem yiyorlar kapalı oluncada ama fazla işhatlı değiller zaten ilk 3 gün yem yemediler dün yemeye başladılar evet biraz ufaklar cünki büyükleri seçilmiş ben gittiğimde küçükleri kalmıştı.
Tropheus ikola alışamadı
Peki 1-2 gün daha ışıkları yakmam ilk 2 gün yakmamıştım zaten peki bu erkeğin diğer balıklara rahat vermiyo yapabileceğim bişey varmı alışırlarmı ?
Tropheus ikola alışamadı
Zaten hiç yüzmüyorlarki kovalasın orda oyle duruyolar bazen erkek orada onlara dalıyor dişi azmı bu yüzdenmi böyle yapıyor ?
Tropheus ikola alışamadı
Cumartesi günü 1 e 6 d tropheus aldım. Balıklar bunlar, fakat hala akvaryuma alısamadılar galiba. Neden böyle köşede duruyorlar? Erkek alıstı erkek normal yuzuyor. Fakat dısıler bu koselerde duruyor hacımde uygun 300 litre yanlıs bir şey mi var?



Bülent ÖNER2013-12-31 00:24:19
yunus cınsıyet
3 tane daha alcam erkek kocaman 25 tl dısı kucucuk 30 tl hıc bıse anlamadım dun aldım erkegı hala akvaryuma alısmadı baska baskın bır erkek yok sarıprensesler zaten daha kucukler akvaryumcuda secerken en baskını buydu dıgerlerını kovalıyodu buraya geldı tırt kesıldı :D 

Kucucuk ıceman essek kadar yunusu kovalıyo ya 
yunus cınsıyet
Abıler ılk kez yunus aldım 1 erkek 1 dısı aldım (emın degılım) haftaya 2 tane daha dısı alcam 
sızce resımde 1 erkek 1 dısı yunusmu var ? 



SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

KULLANICILAR

  • 254 Online Kullanıcı, 138 Üye

Online Kullanıcılar

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.