ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Snyta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
66
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Kasım 2015 02:16
Son Ziyaret:
25 Nisan 2016 03:42
Toplam Mesaj:
68 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin
Doğum Tarihi:
03 Mart 1986
Yaş:
40
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
30 + tür... Yürüyen, yüzen, sürünen ve uçan...
Hüseyin
SON 10 MESAJI
Mobilyacı Olan Veya Anlayanlara Bir Soru
Birkaç saatlik bir iş.Olsun en çok 3 ila 4 saatte biter.
Birkaç saatlik bir iş.Olsun en çok 3 ila 4 saatte biter.
Selale Filtre Ve Isitici.
Kum yok ise biyolojik filtrasyonda en iyi sitem sump sistemini en iyi şekilde bile kursanız biyolojik filtrasyonunuz yok farzedin. Üretim tanklarında uğraşmamak için ve otomatik su boşaltım ve ekleme sistemleri vb kolaylıklar için kum dekor koymuyorlar.Ki kum ve dekorlu üretim tanklarının daha başarılı olduğunu araştırabilirsiniz.Artı canlılar kumsuz bir akvaryumda çokta huzurlu olmazlar.Biyoloji kumdadır.
Ve o arkadaşlara inanmamak gerekir.Satıcılar ne yazık ki hayvan sevgisinden nasibini almamış oluyorlar genellikle.Zamanla anlayacaksınız. [EDIT]Snyta,2016-04-11 03:40:39[/EDIT]
Kum yok ise biyolojik filtrasyonda en iyi sitem sump sistemini en iyi şekilde bile kursanız biyolojik filtrasyonunuz yok farzedin. Üretim tanklarında uğraşmamak için ve otomatik su boşaltım ve ekleme sistemleri vb kolaylıklar için kum dekor koymuyorlar.Ki kum ve dekorlu üretim tanklarının daha başarılı olduğunu araştırabilirsiniz.Artı canlılar kumsuz bir akvaryumda çokta huzurlu olmazlar.Biyoloji kumdadır.
Ve o arkadaşlara inanmamak gerekir.Satıcılar ne yazık ki hayvan sevgisinden nasibini almamış oluyorlar genellikle.Zamanla anlayacaksınız. [EDIT]Snyta,2016-04-11 03:40:39[/EDIT]
Dip Cekimi Hakkinda
Filtrasyon hakkında da bilgi vermeniz iyi olur.Dip çekimi olmazsa olmaz değil.Fakat kısa bir zaman olmuş tankı kuralı. Daha döngü tam olarak oturmaz.Bu yüzden bir hafta veya on gün aralığında en çok yüzde yirmi gibi su değişimi yapın.Her hafta hiçbir zaman yüzde 25-30-40 gibi rakamlarda çekim yapmayın.Bunlar abartı ve gereksiz hatta zararlıdır.Bu yaygın bir yanlıştır, bazı suyu fazlaca kirleten büyük türler haricinde...Birkaç ay sonra su oturduğu zaman ve biyolojik filtrasyonunuz iyi ise 15 ila 20 günde daha büyük bir tankta 4 ila 5 haftada bir (canlı yükü normal ise)en fazla yüzde 20 olmak kaydıyla değişim yapılabilir.
Bitkili veya az canlı yükü olan akvaryumda iyi biyolojik filtrasyonunuz var ise eksileni eklemek suretiyle çok daha sağlıklı bir akvaryum elde edersiniz.
Hastalık ve suda ani değişimlerde çok miktarda (yüzde elli gibi) su değişimi yapılabilir.Ki bu olağan dışı durumlardadır.Normal seyrinde abartmamak en iyisidir.
Ek olarak dipten su çekmenize gerek yok. Üstten alın ve ekleyin.Özellikle oturmamış tanklarda dibi karıştırmak fayda sağlamaz, aksi olabilir.[EDIT]Snyta,2016-04-11 03:07:29[/EDIT]
Filtrasyon hakkında da bilgi vermeniz iyi olur.Dip çekimi olmazsa olmaz değil.Fakat kısa bir zaman olmuş tankı kuralı. Daha döngü tam olarak oturmaz.Bu yüzden bir hafta veya on gün aralığında en çok yüzde yirmi gibi su değişimi yapın.Her hafta hiçbir zaman yüzde 25-30-40 gibi rakamlarda çekim yapmayın.Bunlar abartı ve gereksiz hatta zararlıdır.Bu yaygın bir yanlıştır, bazı suyu fazlaca kirleten büyük türler haricinde...Birkaç ay sonra su oturduğu zaman ve biyolojik filtrasyonunuz iyi ise 15 ila 20 günde daha büyük bir tankta 4 ila 5 haftada bir (canlı yükü normal ise)en fazla yüzde 20 olmak kaydıyla değişim yapılabilir.
Bitkili veya az canlı yükü olan akvaryumda iyi biyolojik filtrasyonunuz var ise eksileni eklemek suretiyle çok daha sağlıklı bir akvaryum elde edersiniz.
Hastalık ve suda ani değişimlerde çok miktarda (yüzde elli gibi) su değişimi yapılabilir.Ki bu olağan dışı durumlardadır.Normal seyrinde abartmamak en iyisidir.
Ek olarak dipten su çekmenize gerek yok. Üstten alın ve ekleyin.Özellikle oturmamış tanklarda dibi karıştırmak fayda sağlamaz, aksi olabilir.[EDIT]Snyta,2016-04-11 03:07:29[/EDIT]
Web Sitesi Açtım Www.islamvesen.com
Fatih bey siteniz hayırlı olsun.Allah muvaffak etsin.Hayalini kurduğum dediniz ya...Hizmet etmek amacında olduğunuzu hissettim..Site hakkında konuşmak isterim. Bir topluluk olarak çaba sarf ettim bende fakat şahsi olumsuzluklar yüzünden muvaffak olamadım.Sunucu vb masraflar heba oldu.Şu an tam bilmiyorum fakat 20 küsur domaine sahibim.En az üçte biri büyük bir hizmet ağı olacak şekilde ve kalanlar yüklü bir ticari gelirle bu gruba destek için yayına hazırlandı ve açıldı.Ciddi değerlere de ulaşıldı.Digg.com tarzı bir yapı vardı yayında ve 400 bin tl bir rakama ulaştım.Ne yazık ki idealist insan bulamadık yola çıkacak ...Bu yüzden satış bile gerçekleştirmeden ulaştığı rqkamları görmezden gelerek yayın hayatına son verdim bu ağın.Ve akabinde altyapı vs hepsi bitti.Sadece domainlerim var ve birgün yeniden ümidiyle duruyorlar...Görüşmek isterim mümkünse.
[EDIT]Snyta,2016-03-05 01:38:48[/EDIT]
Fatih bey siteniz hayırlı olsun.Allah muvaffak etsin.Hayalini kurduğum dediniz ya...Hizmet etmek amacında olduğunuzu hissettim..Site hakkında konuşmak isterim. Bir topluluk olarak çaba sarf ettim bende fakat şahsi olumsuzluklar yüzünden muvaffak olamadım.Sunucu vb masraflar heba oldu.Şu an tam bilmiyorum fakat 20 küsur domaine sahibim.En az üçte biri büyük bir hizmet ağı olacak şekilde ve kalanlar yüklü bir ticari gelirle bu gruba destek için yayına hazırlandı ve açıldı.Ciddi değerlere de ulaşıldı.Digg.com tarzı bir yapı vardı yayında ve 400 bin tl bir rakama ulaştım.Ne yazık ki idealist insan bulamadık yola çıkacak ...Bu yüzden satış bile gerçekleştirmeden ulaştığı rqkamları görmezden gelerek yayın hayatına son verdim bu ağın.Ve akabinde altyapı vs hepsi bitti.Sadece domainlerim var ve birgün yeniden ümidiyle duruyorlar...Görüşmek isterim mümkünse.
[EDIT]Snyta,2016-03-05 01:38:48[/EDIT]
Papağan Balıklar
[QUOTE=HobiMerkezim]Papağan yerine Flowerhorn besleyin derim. Papağanlar genetik olarak bozuk balıklar. Yaşları ilerledikçe gırtlak problemleri yaşamaktalar.[/QUOTE]
Nihayetinde floverhorn da papağan gibi insan elinden çıkmıştır.Papağan gibi sorunları belki olmayabilir ve bu iki türde sevimli, zeki ve güzel olabilirler. İnsanlar canlıları kendilerine soytarı etmekten vazgeçmelidir. Fakat insan kendini bile soytarı ediyor zaman zaman....
[QUOTE=HobiMerkezim]Papağan yerine Flowerhorn besleyin derim. Papağanlar genetik olarak bozuk balıklar. Yaşları ilerledikçe gırtlak problemleri yaşamaktalar.[/QUOTE]
Nihayetinde floverhorn da papağan gibi insan elinden çıkmıştır.Papağan gibi sorunları belki olmayabilir ve bu iki türde sevimli, zeki ve güzel olabilirler. İnsanlar canlıları kendilerine soytarı etmekten vazgeçmelidir. Fakat insan kendini bile soytarı ediyor zaman zaman....
Akvaryumuma Misafir Gelmis Ama Ne Salyangozmu Bilm
Ramshorn, physa veya elma salyangozu olabilir.Bu ilk yazdığım iki tür içinde adi gibi yakışıksız bir tanım yaygındır.Birçok konuda yaptığımız tanımlar gibi...
Özellikle ramshorn tüm tanklarımda mevcuttur. Hiç zararlarını görmediğim gibi fazlaca faydalıdırlar.Su değerleri için faydalıdırlar. Artık yemleri, bitki artıklarını, ölü canlıları tüketirler. Herşey yolunda ise tankta sorun olmazlar.Fazla yemleme vs anormallikler sonucu sayıları artar.Birkaç Helena salyangozu alıp dengede tutmanızı tavsiye ederim.Helena onları onlar artıkları yer.Güzel bir döngü...
Bu konu benzeri konular fazlaca forumda.Ve yorumlar da aynı...Ezberden ve yanlış.Steril cam kap zihniyeti iş başında!Defaatle yine bir canavardan bahsedilir gibi konuşulmuş ve yine defaatle aksi söylendi.Tek zararları (ki bu kimileri ve şahsım için zarar değildir) görsellik olabilir.Hangi akla hizmet ilaç kullanır bu tür canlılar için insan ve önerir? Emin olun biyolojik olarak yararlı bir canlıyı o ilaçlarla öldürürken hem canlıyı hem tankın biyolojik dengesini çökertiyorsunuz.
Kulak asmayın.İlletmiş şeymiş buymuş...Hiç birşey yapmadan temizliğiniz sırasında anaçlardan yakalayabildiklerinizi alın bu bile kontrol için yeterli.Şiddetle tavsiye ederim özellikle bakınız.Bilgi ve tecrübeye dayalı...
Sağlıklı hobiler...
Ramshorn, physa veya elma salyangozu olabilir.Bu ilk yazdığım iki tür içinde adi gibi yakışıksız bir tanım yaygındır.Birçok konuda yaptığımız tanımlar gibi...
Özellikle ramshorn tüm tanklarımda mevcuttur. Hiç zararlarını görmediğim gibi fazlaca faydalıdırlar.Su değerleri için faydalıdırlar. Artık yemleri, bitki artıklarını, ölü canlıları tüketirler. Herşey yolunda ise tankta sorun olmazlar.Fazla yemleme vs anormallikler sonucu sayıları artar.Birkaç Helena salyangozu alıp dengede tutmanızı tavsiye ederim.Helena onları onlar artıkları yer.Güzel bir döngü...
Bu konu benzeri konular fazlaca forumda.Ve yorumlar da aynı...Ezberden ve yanlış.Steril cam kap zihniyeti iş başında!Defaatle yine bir canavardan bahsedilir gibi konuşulmuş ve yine defaatle aksi söylendi.Tek zararları (ki bu kimileri ve şahsım için zarar değildir) görsellik olabilir.Hangi akla hizmet ilaç kullanır bu tür canlılar için insan ve önerir? Emin olun biyolojik olarak yararlı bir canlıyı o ilaçlarla öldürürken hem canlıyı hem tankın biyolojik dengesini çökertiyorsunuz.
Kulak asmayın.İlletmiş şeymiş buymuş...Hiç birşey yapmadan temizliğiniz sırasında anaçlardan yakalayabildiklerinizi alın bu bile kontrol için yeterli.Şiddetle tavsiye ederim özellikle bakınız.Bilgi ve tecrübeye dayalı...
Sağlıklı hobiler...
Mbuna(225.65.55)
Fatih bey fotoğraflarla desteklerseniz bu hattı sayılır akvaryumu bizde görsek.Malawi- Mbuna hayattır, hayat!:) Hiç değilse popülist akvarizm değildir.Tebrik ederim.
Fatih bey fotoğraflarla desteklerseniz bu hattı sayılır akvaryumu bizde görsek.Malawi- Mbuna hayattır, hayat!:) Hiç değilse popülist akvarizm değildir.Tebrik ederim.
Demasoni Akvaryumunu Tatlı Su Akvaryumuna Çevirmek
Üç beş değil üç beş kilo da birşey yapmaz.Steril laboratuvar hassasiyetini bırakmanızı tavsiye ederim.Metodlar, oranlar belli.Çok kasmaya gerek yok.Hem siz hem akvaryumun psikolojisi açısından:)))
Üç beş değil üç beş kilo da birşey yapmaz.Steril laboratuvar hassasiyetini bırakmanızı tavsiye ederim.Metodlar, oranlar belli.Çok kasmaya gerek yok.Hem siz hem akvaryumun psikolojisi açısından:)))
Akvaryuma Malzeme Koymayla İlgili Bir Soru
[QUOTE=zoradam09]
Hüseyin Bey salınım yapmıyorsa o zaman balıklarıma herhangi bir zararı da olmaz yani koymamda sakınca teşkil etmez değil mi?[/QUOTE]
Hiçbir sakınca teşkil etmez.Bazı tür granitler sertliğinin yanısıra atmosferik etkilerle yüzeyden deforme olup kum gibi dökülme gösterebilir.Sizin fotoğrafını koyduğunuz taşın daha koyu, siyah üzeri beyaz olan türü gibi.Sizin taşta sorun yok.Ayrıca bunları granit küp taş uygulaması yapan atölyelerde bulabilirsiniz.Değilik form ve ebatlarda. Arnavut kaldırımı için kullanılır malumunuz.Çok para hatta para vermeye gerek yok lazım olursa:)
[QUOTE=ringo]
Hüseyin bey,
Taşın aynı taş olmadığı fotoğraftan zaten görülüyor, aynı taş derken; biri mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor, diğeri de mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor. Aralarında sadece granitin sıcaklık basınç vesair etkilerle başkalaşıma uğrayıp belki mineraller arası oransal farklar vesair sergilenip farklı bir görünüm sergilemesi gibi bir fark var. Taşın içeriği aynı ama gnays sıcaklık ve basınç etkisi ile tabaka tabaka üst üste yığılmış, yukarıda değindiğim gibi başkalaşmış ve farklı bir görünüm sergiliyor. Granit başkalaşıma uğrayınca gnyas oluyor. Mineral içerik aynı olunca akvaryum kullanımı açısından pek fark olmuyor.
Kireç taşları, kalsit, kalker, dolomit aroganit nasıl aynı işlevi görüyorsa, hepsinin mineral yapıları caco3 olup gh ve kh salınımı yapıp nasıl ph ı yükseltiyorsa buradaki durumun ters benzeri de granit ve gnays arasında var anlamında aynı taş diye yazdım. Aynı dedikten sonra biri diğerinin başkalaşmış hali oluyor diye bir cümle yazılmışsa buna dikkat etmek gerekir. Evla olan kelimeyi yakalamak değil kastı anlamaktır.
[/QUOTE]
Doğrudur.Aynı muhteva olan materyalin oluşum ve takip eden süreçte basınç ve sıcaklık başta olmak kaydıyla, etkileyen faktörlerle başkalaşmış halidir her iki taş.
Kast anlaşıldı, kelimeyi yakalamamız kastı anladığımızı ikrar etmek istediğimizdendir.Kasti menfi durum yok.Kastı doğruladık, bir başka halle İlyas Ağabey.:)
[QUOTE=zoradam09]
Hüseyin Bey salınım yapmıyorsa o zaman balıklarıma herhangi bir zararı da olmaz yani koymamda sakınca teşkil etmez değil mi?[/QUOTE]
Hiçbir sakınca teşkil etmez.Bazı tür granitler sertliğinin yanısıra atmosferik etkilerle yüzeyden deforme olup kum gibi dökülme gösterebilir.Sizin fotoğrafını koyduğunuz taşın daha koyu, siyah üzeri beyaz olan türü gibi.Sizin taşta sorun yok.Ayrıca bunları granit küp taş uygulaması yapan atölyelerde bulabilirsiniz.Değilik form ve ebatlarda. Arnavut kaldırımı için kullanılır malumunuz.Çok para hatta para vermeye gerek yok lazım olursa:)
[QUOTE=ringo]
Hüseyin bey,
Taşın aynı taş olmadığı fotoğraftan zaten görülüyor, aynı taş derken; biri mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor, diğeri de mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor. Aralarında sadece granitin sıcaklık basınç vesair etkilerle başkalaşıma uğrayıp belki mineraller arası oransal farklar vesair sergilenip farklı bir görünüm sergilemesi gibi bir fark var. Taşın içeriği aynı ama gnays sıcaklık ve basınç etkisi ile tabaka tabaka üst üste yığılmış, yukarıda değindiğim gibi başkalaşmış ve farklı bir görünüm sergiliyor. Granit başkalaşıma uğrayınca gnyas oluyor. Mineral içerik aynı olunca akvaryum kullanımı açısından pek fark olmuyor.
Kireç taşları, kalsit, kalker, dolomit aroganit nasıl aynı işlevi görüyorsa, hepsinin mineral yapıları caco3 olup gh ve kh salınımı yapıp nasıl ph ı yükseltiyorsa buradaki durumun ters benzeri de granit ve gnays arasında var anlamında aynı taş diye yazdım. Aynı dedikten sonra biri diğerinin başkalaşmış hali oluyor diye bir cümle yazılmışsa buna dikkat etmek gerekir. Evla olan kelimeyi yakalamak değil kastı anlamaktır.
[/QUOTE]
Doğrudur.Aynı muhteva olan materyalin oluşum ve takip eden süreçte basınç ve sıcaklık başta olmak kaydıyla, etkileyen faktörlerle başkalaşmış halidir her iki taş.
Kast anlaşıldı, kelimeyi yakalamamız kastı anladığımızı ikrar etmek istediğimizdendir.Kasti menfi durum yok.Kastı doğruladık, bir başka halle İlyas Ağabey.:)
Akvaryuma Malzeme Koymayla İlgili Bir Soru
Granit.Granit küp taşın tamburlanmış hali.Salınım yapmaz.Bu kayalar biyolojik rol üstlenmez yahut çok çok az olur.Ve yoğunluk çok olduğu için ağırdır.Aşınma çık düşük.Yosun tutar, kayganlaşır.Yüzey düz olmasa bile ciddi mana da kayganlaşır. Ve ağır olduğu için tutup çıkarırken dikkat edin.
Gnays ile aynı değil benzerdir.Kabaca bu endüstriyel ve dekoratif işlemlere uygundur
Granit.Granit küp taşın tamburlanmış hali.Salınım yapmaz.Bu kayalar biyolojik rol üstlenmez yahut çok çok az olur.Ve yoğunluk çok olduğu için ağırdır.Aşınma çık düşük.Yosun tutar, kayganlaşır.Yüzey düz olmasa bile ciddi mana da kayganlaşır. Ve ağır olduğu için tutup çıkarırken dikkat edin.
Gnays ile aynı değil benzerdir.Kabaca bu endüstriyel ve dekoratif işlemlere uygundur
SON MESAJLAR
- Akvaryum Park Bahcelievler Mah, 02:03
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Eminsalih, 01:35
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 23:10
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Sf550 Ve Sf350 Filtrasyon Önemli Soru :) Shortbuff, 22:23
Yeni Üye Forumu - 170 Litre 5 Adet Oranda Yanına Balık Tavsiyesi Hoppala, 20:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Eurostar Hbl 802 Detaylı Deneyimlerim userhamit, 20:23
Filtreleme Seçenekleri - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 20:21
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karideslerim Hangi Tür? NightWist, 17:24
Omurgasızlar - 45x35x35 Amazon Blackwater Kurulumum sakal34, 16:08
Akvaryum Tanıtımı - 120-140lt Akvaryum Kurulumu İçin Tavsiye Orhan76, 15:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sunsun 603b Ve Sobo Sf-550f Karşılaştırma Aguamentist, 14:47
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? NightWist, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Aktif Toprak Ve Ters Osmos Sistemleri efesutcu44, 14:29
Taban ve Gübreleme - Tetra Akvaryumu Öneri aquaticathearmi, 11:18
Akvaryum Tanıtımı - 84l Lepistes Akvaryumunda Filtre Önerisi Mithrandirr, 10:47
Yeni Üye Forumu - Neon Tetrada Bı Hastalık Var Sufisu, 09:07
Hastalıklar ve İlaçlar - Petshop'a Akvaryum Sistem Kurulumu Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve yigitglu, 05:33
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Sunsun 603b Filtre Dizilimi IgorVladimir, 04:00
Filtreleme Seçenekleri - Dünden Bugüne.. MCY4, 23:39
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Motor Önerisi JujuSeri, 22:14
Yeni Üye Forumu - Parkede Eğim aupqua, 21:37
Yeni Üye Forumu - Yeni Bir Kurulum yhackup, 21:16
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum Anubias Üzerinde Oluşum umitlee, 17:15
Bitki Akvaryumları Genel - Shrimp Gh+ Cyber_Scout, 16:17
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 16:11
Akvaryum Tanıtımı - Java Fern Çürümesi Akvaryumcu_Doru, 15:58
Bitkili Akvaryum Canlıları - Akvaryum Ölçülerim Channa İçin Yeterli Mi Mithrandirr, 15:42
Yeni Üye Forumu - Endler Koleksiyonum Köroglu.88, 15:14
Canlı Doğuranlar - Endlerium (hobihane) NightWist, 14:15
Akvaryum Tanıtımı - Aktif Soilli Lepistes Tankı Ph Yükseltme aquaticathearmi, 13:34
Yeni Üye Forumu - Yandan Sump Buharlaşma Sonucu Devirdaim Durması ahmetfiratozkaya, 11:49
Filtre ve Sump Yapımı - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 09:43
Akvaryum Dünyasından Haberler - Akvaryumda Yeni Başlayan Nokta Canlılar Orhan76, 09:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Üretimhanelerdeki Su Bakımı VaranusSalvator, 01:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Beta Balığı Semaay, 00:25
Yeni Üye Forumu - Bitki Türü Bilgisi Cyber_Scout, 23:33
Bitki Türleri ve Bakımı - Piranamın Türü Nedir Acaba 1Balikci, 23:12
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Selamın Aleyküm Erencann, 23:10
Yeni Üye Forumu - Neolamprologus Multifasciatus caga71, 22:58
Tanganyika Cichlidleri Tanıtımı - Betta Karında Şişlik Ahmet özşen, 22:47
Hastalıklar ve İlaçlar - 🎧 Şu Anda Ne Dinliyorsunuz? | Bir Forum Klasiği ツ 1Balikci, 22:06
Forum ve Site Hakkında - Görseldeki Japonlar İçin 100 Litre Yeterli Midir EmiirKaan, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Şeffaf Dışkı akvarist10UR, 18:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Dizayn Önerisi fishhyy, 18:15
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Buhar Kapağı Menteşe Bulamıyorum. Shortbuff, 15:22
Yeni Üye Forumu - Bitkili Akvaryumlarda Buhar Cami ? Shortbuff, 15:07
Bitki Akvaryumları Genel - L144 Vatozum Astronot Akvaryumuna Yumurtlamış MelihSvS, 13:54
Canlı Doğuranlar - 70lt(70x35x35) Akvaryumum İçin Tür Tavsiyesi EmiirKaan, 13:53
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Moli Balığı Cyber_Scout, 12:49
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 02:30
- İhtiyaç Fazlası Oase Skimmer Cam Lily Pipe Co2 Gös platinium 01:50
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:24
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 00:52
- Bitki Armatürü SeaWorld 00:52
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 00:52
- Otomatik Yemleme Makinesi kazbek1 00:42
- Sunsun Hbl 701 Askı Filtre Sıfır Ürün kazbek1 00:42
- Nano Akvaryum LEGEND59 00:29
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 00:17
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:53
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:53
- Similis-speciosus-sumbu Shell-leleupi erdo_bg 23:43
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 22:55
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 21:07
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 20:15
- Akvaryum 30*30 metsi 20:15
- Fluval Fx6 Dış Filtre (sadece 6 Ay Kullanıldı) idiopatik 20:03
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 19:49
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 19:49
- Bitki Çeşitleri emreemin 19:49
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 19:49
- Turuncu Sakura Karidesler şansal 19:04
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 18:54
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 18:54
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 18:54
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 18:54
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 18:54
- 🌿 Akvaryum Gübreleri🌲 Npk➕️ Fe➕ Excel kilic88 18:36
- Özel Yapım 170*70 H:60 Beyaz Mobilyalı Akvaryum Serengeti 17:24
- Neolamprologus Multifasciatus fishhyy 17:14
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 16:58
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 16:58
- L144 Blueice Dişiler hero14 16:56
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 16:12
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 16:11
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 16:11
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 16:11
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 15:53
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 15:53
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 15:29
- Rasbora Arıyorum Miller 15:29
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:05
- Uygun Fiyata Spagetti Kaya flanormimar 13:46
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:22
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:22
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:22
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 13:22
KULLANICILAR
- 32 Online Kullanıcı, 18 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
