ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
subalik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
210
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mart 2018 12:02
Son Ziyaret:
15 Mart 2026 12:19
Toplam Mesaj:
389 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Kurtay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Kurtay
@ideorium -- instagram
SON 10 MESAJI
Colombo Aqua Testlab Pro Test Kiti
Selamlar, konu uzerinden biraz zaman gecmis umarim istediniz sonuca ulantiniz. Merak ettim, nasil oldu test kiti sureciniz? Selanikte hangi akvaryumcuya gittiniz?
Selamlar, konu uzerinden biraz zaman gecmis umarim istediniz sonuca ulantiniz. Merak ettim, nasil oldu test kiti sureciniz? Selanikte hangi akvaryumcuya gittiniz?
100x45x55 İçin Dış Filtre Tavsiyesi
Oase biomaster thermo 350 de dusunebilirisniz, hem isitici icerisinde, hem de kolay temizlenir on filtre kısmı baya pratik oluyor
Oase biomaster thermo 350 de dusunebilirisniz, hem isitici icerisinde, hem de kolay temizlenir on filtre kısmı baya pratik oluyor
Yeni Kurulum Ve Balık Tavsiyesi
Güzel kurulum, elinize sağlık, balik olarak Chili rasbora güzel gidebilir.
Güzel kurulum, elinize sağlık, balik olarak Chili rasbora güzel gidebilir.
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
[QUOTE=Cyber_Scout]Yaşayan bir akvaryum taşınamaz.
Kum içerisinde oksijensiz kısımlar birikmiş gazlar suya karışmaması gereken henüz biyolojik kimyasal parçalanması tamamlanmamış maddeler vardır.
Suyu boşaltıp olduğu gibi taşıdığınızda kumu hareket ettireceksiniz fizik yasaları gereği. İstenmeyen herşey yer değiştirecek. Siz ne kadar hassasiyet gösterirseniz gösterin.
Tekrar su doldurduğunuzda ölçümünü yapamayacağınız hidrojen sülfür, metan ve sayılamayacak tüm maddeler suya karışacak. Bu bakterileride öldürecek sistem ilk suyu boşaltığınızda çökmüş olacak zaten.
Taşınırken gidikecek yerde bir geçici tank hazır edip etkinleştirilmeli balıklar oraya mümkünse tankın suyundan kullanılarak hazırlanıp tqşınmalı bitkiler ise ayrı bir ortamda ışık gübre ve co² desteği ile barındırılmalı.
Tank 0 dan kurulmalı. Kum yıkanmalı. Bitkiler dikilmeli.
Döngü (nitrojen) kurulup hazır olunca balıklar tanka yerleşmeli.
36 ayda 3 kez taşınmak zorunda kaldım . Çokça balık,bitki ve cam akvaryum (kırılması) sebebiyle kaybım oldu. Zor süreçler. Allah kolaylık versin.[/QUOTE]
çok teşekkur ederim bilgilendirmeniz için, ne yazık ki fiziksel olarak taşınmanın mümkün olamayacağı bir durumdayım, yoksa her bir detayına kadar özenle kurup, geliştirdiğim akvaryumumu hiç bozmak istemezdim. Şimdi tek arzum balıklarımin, karideslerimin ve omurgasızların onlari sahiplenecek yeni bir yuva bulmaları.
- Guncelleme: Canlilar -bitkiler dahil- yeni yuvalarına gittiler.- [EDIT]subalik,2025-09-23 16:33:13[/EDIT]
[QUOTE=Cyber_Scout]Yaşayan bir akvaryum taşınamaz.
Kum içerisinde oksijensiz kısımlar birikmiş gazlar suya karışmaması gereken henüz biyolojik kimyasal parçalanması tamamlanmamış maddeler vardır.
Suyu boşaltıp olduğu gibi taşıdığınızda kumu hareket ettireceksiniz fizik yasaları gereği. İstenmeyen herşey yer değiştirecek. Siz ne kadar hassasiyet gösterirseniz gösterin.
Tekrar su doldurduğunuzda ölçümünü yapamayacağınız hidrojen sülfür, metan ve sayılamayacak tüm maddeler suya karışacak. Bu bakterileride öldürecek sistem ilk suyu boşaltığınızda çökmüş olacak zaten.
Taşınırken gidikecek yerde bir geçici tank hazır edip etkinleştirilmeli balıklar oraya mümkünse tankın suyundan kullanılarak hazırlanıp tqşınmalı bitkiler ise ayrı bir ortamda ışık gübre ve co² desteği ile barındırılmalı.
Tank 0 dan kurulmalı. Kum yıkanmalı. Bitkiler dikilmeli.
Döngü (nitrojen) kurulup hazır olunca balıklar tanka yerleşmeli.
36 ayda 3 kez taşınmak zorunda kaldım . Çokça balık,bitki ve cam akvaryum (kırılması) sebebiyle kaybım oldu. Zor süreçler. Allah kolaylık versin.[/QUOTE]
çok teşekkur ederim bilgilendirmeniz için, ne yazık ki fiziksel olarak taşınmanın mümkün olamayacağı bir durumdayım, yoksa her bir detayına kadar özenle kurup, geliştirdiğim akvaryumumu hiç bozmak istemezdim. Şimdi tek arzum balıklarımin, karideslerimin ve omurgasızların onlari sahiplenecek yeni bir yuva bulmaları.
- Guncelleme: Canlilar -bitkiler dahil- yeni yuvalarına gittiler.- [EDIT]subalik,2025-09-23 16:33:13[/EDIT]
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
Herkese selamlar arkadaşlar,
Akvaryumun son geldiği durumu paylaşmak isterim[:)]. CO2 li sisteme geçtim kurulumdan itibaren. Güncelleme daha önce yapmak isterdim ama bazi sebeplerden yapamadım,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252138551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141411.jpg[/IMG]
Bu arada maalesef akvaryumu bozmam gerekiyor [:((]( yerleşim yeri degisikliginden oturu) - içerisindeki butun canlıları -bitkiler dahil- karsiliksiz olarak bakmak isteyen bir arkadasa vereceğim.
Herkese selamlar arkadaşlar,
Akvaryumun son geldiği durumu paylaşmak isterim[:)]. CO2 li sisteme geçtim kurulumdan itibaren. Güncelleme daha önce yapmak isterdim ama bazi sebeplerden yapamadım,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252138551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141411.jpg[/IMG]
Bu arada maalesef akvaryumu bozmam gerekiyor [:((]( yerleşim yeri degisikliginden oturu) - içerisindeki butun canlıları -bitkiler dahil- karsiliksiz olarak bakmak isteyen bir arkadasa vereceğim.
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
[QUOTE=Laterthanbefore]Istanbulda petshoplarda bile doldurabilirsiniz gene aynı şekilde sanayilerde dolum yerleri var orada da doldurabilirsiniz sorun oluşturacak bir durum yok fiyatı da çok makul.[/QUOTE]
Teşekkürler evet sanırım tahminimden daha kolay olacak. Peki gübreye hemen başlamalı mı sizce? kurulum aşamasında aktif toprak kullandığım için bir süre beklemek mi gerekir ?
[QUOTE=Laterthanbefore]Istanbulda petshoplarda bile doldurabilirsiniz gene aynı şekilde sanayilerde dolum yerleri var orada da doldurabilirsiniz sorun oluşturacak bir durum yok fiyatı da çok makul.[/QUOTE]
Teşekkürler evet sanırım tahminimden daha kolay olacak. Peki gübreye hemen başlamalı mı sizce? kurulum aşamasında aktif toprak kullandığım için bir süre beklemek mi gerekir ?
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
[QUOTE=Laterthanbefore]Bence bu akvaryuma güzel bir ducht style yakışır direk dekorları falan çıkarıp malzemelerin hakkını verin derim veya daha sade 1 2 büyük taş ile minimal bir tasarım olabilir
Yanlız co2 göremedim co2 olmadan ışık yosun yapabilir veya ışığın seviyesini düşükte kullanmanız gerekir.[/QUOTE]
Dutch style benimde hoşuma gidiyor ama tecrübem olmadigi icin ceserat edemiyorum su aşamadı, ama mumkun oldugu kadar yogun bitki az dekor seklinde ilerlemeyi planlıyorum.
CO2 su asamada yok; fakat yollar o yone doğru cikiyor gibi sanirim high tech e donusturecegim kisa surede [:)]
Onda da tup degisimi vs araştırmam gerekiyor yakınlarda, sizler mesela dolum yaptırmakta zorluk yasadınız mi?[EDIT]subalik,2025-02-25 14:15:57[/EDIT]
[QUOTE=Laterthanbefore]Bence bu akvaryuma güzel bir ducht style yakışır direk dekorları falan çıkarıp malzemelerin hakkını verin derim veya daha sade 1 2 büyük taş ile minimal bir tasarım olabilir
Yanlız co2 göremedim co2 olmadan ışık yosun yapabilir veya ışığın seviyesini düşükte kullanmanız gerekir.[/QUOTE]
Dutch style benimde hoşuma gidiyor ama tecrübem olmadigi icin ceserat edemiyorum su aşamadı, ama mumkun oldugu kadar yogun bitki az dekor seklinde ilerlemeyi planlıyorum.
CO2 su asamada yok; fakat yollar o yone doğru cikiyor gibi sanirim high tech e donusturecegim kisa surede [:)]
Onda da tup degisimi vs araştırmam gerekiyor yakınlarda, sizler mesela dolum yaptırmakta zorluk yasadınız mi?[EDIT]subalik,2025-02-25 14:15:57[/EDIT]
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
[QUOTE=KaanE]Akvaryum gördüğüm kadarı ile çok fazla gün ışığı alıyor. Perdeler sürekli kapalı kalmayacaksa yerini şimdiden değiştirin. [/QUOTE]
Aslinda fotoğraf çekmek için ortamı biraz daha aydınlık tuttum normalde çok daha karanlıkta. Teşekkürler uyarı için daha da dikkat edeceğim bu konuya [:)]
[QUOTE=KaanE]Akvaryum gördüğüm kadarı ile çok fazla gün ışığı alıyor. Perdeler sürekli kapalı kalmayacaksa yerini şimdiden değiştirin. [/QUOTE]
Aslinda fotoğraf çekmek için ortamı biraz daha aydınlık tuttum normalde çok daha karanlıkta. Teşekkürler uyarı için daha da dikkat edeceğim bu konuya [:)]
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
Selamlar arkadaşlar, uzun bir aradan sonra yeniden bir akvaryum kurmak istedim ve bu kez bitkiliyi ciddi ciddi denemek ve deneyimlemek istiyorum.
Karanlık başlangıç metodu ile başlıyorum, ama evde boş akvaryuma bakmak çok sabır istiyormuş, sanırım tavsiye edilen 2-3 haftalık karanlık süresini yarısı kadar tutacağım [8)].
Akvaryum: 70L Dennerle White Glass
Aydınlatma: Chihiros WRGB II 45 (10th Edition)
Filtre: Fluval 107 Canister Filter
Zemin: Dennerle Deponit Mix Pro üzeri Dennerle Scaper’s Soil
Dekor: Driftwood ve bazı kayalar
Isıtıcı: Ehiem , bakteriler biraz sıcak severmiş o yüzden karanlık evrede bile olsa ısıtıcıyı çalıştırdım. Rahat rahat koloni kursun canlar [;)]
Hedef: İlk başlangıçta mümkün olduğu kadar yoğun bitki ile girip sistemi sağlıklı bir şekilde devam ettirmek, ilk aşamada low tech ile başladığım halde high tech malzemeler şimdiden bakmaya başladım bile [^_^]
Aşağıda bazı fotolar paylaşıyorum, dekor düzeni geçicidir, karanlık evre sonunda bitkileri dikerken asıl yerleşim olacak. İnşallah sorunsuz bir şekilde başarırım. Işıkları da test amaçlı bir kere açtım. Öneriler ve desteklerinizi dört gözle beklerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252247221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252236391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252235511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252235521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252238021.jpg[/IMG]
[EDIT]subalik,2025-02-24 22:47:41[/EDIT]
Selamlar arkadaşlar, uzun bir aradan sonra yeniden bir akvaryum kurmak istedim ve bu kez bitkiliyi ciddi ciddi denemek ve deneyimlemek istiyorum.
Karanlık başlangıç metodu ile başlıyorum, ama evde boş akvaryuma bakmak çok sabır istiyormuş, sanırım tavsiye edilen 2-3 haftalık karanlık süresini yarısı kadar tutacağım [8)].
Akvaryum: 70L Dennerle White Glass
Aydınlatma: Chihiros WRGB II 45 (10th Edition)
Filtre: Fluval 107 Canister Filter
Zemin: Dennerle Deponit Mix Pro üzeri Dennerle Scaper’s Soil
Dekor: Driftwood ve bazı kayalar
Isıtıcı: Ehiem , bakteriler biraz sıcak severmiş o yüzden karanlık evrede bile olsa ısıtıcıyı çalıştırdım. Rahat rahat koloni kursun canlar [;)]
Hedef: İlk başlangıçta mümkün olduğu kadar yoğun bitki ile girip sistemi sağlıklı bir şekilde devam ettirmek, ilk aşamada low tech ile başladığım halde high tech malzemeler şimdiden bakmaya başladım bile [^_^]
Aşağıda bazı fotolar paylaşıyorum, dekor düzeni geçicidir, karanlık evre sonunda bitkileri dikerken asıl yerleşim olacak. İnşallah sorunsuz bir şekilde başarırım. Işıkları da test amaçlı bir kere açtım. Öneriler ve desteklerinizi dört gözle beklerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252247221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252236391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252235511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252235521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252238021.jpg[/IMG]
[EDIT]subalik,2025-02-24 22:47:41[/EDIT]
Iwagumi Diye Başlayıp Ortaya Karışık Olan Akvaryum
Çok güzel bir kurulum olmuş, ellerinize sağlık.[:3]
Keşke kurulum aşamalarını da görebilseydik diyemeden geçemeyeceğim [:)]
Çok güzel bir kurulum olmuş, ellerinize sağlık.[:3]
Keşke kurulum aşamalarını da görebilseydik diyemeden geçemeyeceğim [:)]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 10:23
Yeni Üye Forumu - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 09:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
AC-72,
florasan,
Mithrandirr,
altuntasseref,
Hoppala,
Abidin Acun,
yns325,
sina cen,
riderfish,
yeekim,
Tortuga7,
0rnn,
wtreals,
tukabu,
darkaura,
Hiko,
ssener,
Feanor,
JujuSeri,
NightWist,
BadgeR,
forthehordex,
ertug26,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
fikret43,
Sfenks111,
Kınayu,
LeafyAqua,
TOLGA1453,
ferhattt,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
mrah,
Mertkk,
SuperSport,
yusufelik,
Leonaki,
OrdiBuko,
kocoglu,
Aquarist101,
Brdk64,
Kemalk41,
GETS34,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
